Vanochtend met Greenchoice gebeld.
Na wat wachten een iemand gesproken die de email herhaalde.
Doorverbonden naar iemand anders. Wederom uitgelegd waarom ik dit niet wil, gebruik makend van dezelfde punten.
Die persoon liet me weten dat als ik niet mijnaansluiting.com gebruikt ik zou worden afgesloten omdat ik geen leverings contract heb. Dat leek mij geen probleem, want ik wil toch geen gas meer.
Maar, toen werd mij verteld dat dan ook mijn electriciteit ook zou worden afgesloten
Gemeld dat dit nieuw is voor mij. Het gesprek vriendelijk afgerond en verteld dat ik weer contact opneem na wat research.
Dus het belletje heeft niet geholpen.
En ik heb wat huiswerk.
Na wat wachten een iemand gesproken die de email herhaalde.
Uitgelegd dat ik dat niet wilde, gebruik makend van de punten van @Kees-JanZodra u wilt dat wij ook gas beëindigen dan ontvangen wij graag een bevestiging van uw aanmelding via https://www.mijnaansluiting.nl/gasverwijderen. Dit moet u dus inderdaad zelf regelen.
Doorverbonden naar iemand anders. Wederom uitgelegd waarom ik dit niet wil, gebruik makend van dezelfde punten.
Die persoon liet me weten dat als ik niet mijnaansluiting.com gebruikt ik zou worden afgesloten omdat ik geen leverings contract heb. Dat leek mij geen probleem, want ik wil toch geen gas meer.
Maar, toen werd mij verteld dat dan ook mijn electriciteit ook zou worden afgesloten
Gemeld dat dit nieuw is voor mij. Het gesprek vriendelijk afgerond en verteld dat ik weer contact opneem na wat research.
Dus het belletje heeft niet geholpen.
En ik heb wat huiswerk.