• Coocoocachoo
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 16:59
marana schreef op donderdag 6 augustus 2026 @ 16:55:
[...]

Waarom zou je dat melden? Dat gaat helemaal buiten UC om, dus hoef je daar ook geen woord aan te verspillen.

Gewoon bevestigen dat het akkoord is, klaar.
Ik zou persoonlijk niet op een email die waarschuwt voor hoge kosten alleen maar "ik ga akkoord" zeggen, maar duidelijk aangeven dat je alleen akkoord gaat met de scope van UC en niet met de rest van de onzin die ze vermelden.
Voordat ergens in de toekomst opeens een netbeheerder zegt "kijk, hier ben je akkoord gegaan met kosten vanuit ons".

Ik denk niet dat het nodig is, maar ik zou het persoonlijk toch duidelijk splitsen wat de scope van UC is en dat je expliciet alleen daar op akkoord geeft.

[ Voor 21% gewijzigd door Coocoocachoo op 06-08-2026 16:59 ]

• Compuchip87
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 19:13
phicoh schreef op donderdag 6 augustus 2026 @ 16:05:
[...]

Je kan het kort houden: "Hierbij ga ik akkoord met de beëindiging van mijn gascontract per 4 september 2026."

Dat is genoeg.
Dus dit @Coocoocachoo.

Eventueel nog met de toevoeging dat je zelf de communicatie met de netbeheerder voor je rekening neemt zodra zij contact zoeken.
Thomox schreef op donderdag 6 augustus 2026 @ 15:46:
Hier ook bij United Consumers opgezegd, ook hier al wat moeizaam. Naar aanleiding van dit bericht:

***members only***

Daarna het volgende bericht gekregen, hoe het beste te reageren?

***members only***
Je hoeft niet meer te reageren. Je hebt genoeg geschreven in deze mail.

Je kan ook zoiets doen:
Ik heb u in mijn eerste mail van * alles al medegedeeld.
Ik stel u bij voorbaat aansprakelijk voor alle schade die voortvloeit uit het niet correct door u verwerken van mijn mededeling.

I Bought Myself A Politician - MonaLisa Twins 2013: 7panelen(195Wp), maand later, 17. 3 jaar later 28 en gasloos. 5.5kWp O-W op 4.2kVA omvormer. 2018 'verhuisd'.

• Truus01
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 19:21
@Coocoocachoo Dit dus:
phicoh schreef op donderdag 6 augustus 2026 @ 16:05:
Je kan het kort houden: "Hierbij ga ik akkoord met de beëindiging van mijn gascontract per 4 september 2026."

Dat is genoeg.
Dan zeg je (@Thomox ) niet dat je ook maar ergens anders mee akkoord gaat dan puur het beëindigen van het gascontract per 4-9-2026.

Enige is dat je heel misschien nog kunt schrijven: "Hierbij ga ik akkoord met de beëindiging van mijn gascontract per 4 september 2026 door jullie, United Consumers."
Als je echt denkt dat je risico loopt op iets anders akkoord te gaan dan puur het beëindigen van het contract door hun.

Niet moeilijker maken dan het is.

[ Voor 3% gewijzigd door Truus01 op 06-08-2026 19:03 ]

Pagina: 1 ... 55 56 Laatste

Let op:
Ja, via mijnaansluiting.nl is het ook kostenloos, dat is niet het punt van dit topic :)