Reactie enexis.
Volgens mij is dit niet op mijn mail, maar op het bericht Dat ik heb verstuurd via hun portal dat werd genoemd in de laatste brief van Enexis.
Ik kan alleen mijn post met dossier niet meer bewerken.
Of ik herhaal brief 1a.
Volgens mij is dit niet op mijn mail, maar op het bericht Dat ik heb verstuurd via hun portal dat werd genoemd in de laatste brief van Enexis.
Ik kan alleen mijn post met dossier niet meer bewerken.
Ik denk dat ik hier niet op reageer, en reactie van afdeling klachten afwacht.In uw bericht van 13 december 2024 geeft u aan dat u geen contract heeft voor gas.
Betreft: ADRES
EAN Code: Gxxxx
Wij hebben geen contract meer vanaf 30 november 2024
Voor elektra is wel een contract aanwezig.
Ook als er geen gas gebruikt wordt moet er een energiecontract aanwezig zijn, anders moet de aansluiting afgesloten of verwijderd worden.
Afsluiten op verzoek:
De gas- of elektriciteitsaansluiting tijdelijk afsluiten op verzoek | Enexis Netbeheer
Verwijderen:
De gasaansluiting of elektriciteitsaansluiting verwijderen | Enexis Netbeheer
Wanneer u vragen heeft of meer informatie wilt kunt u contact opnemen met onze klantenservice onder vermelding van het kenmerk 5073236.
Zij zijn te bereiken op werkdagen tot 17.00 uur op het volgende telefoonnummer 088-8577000.
Met vriendelijke groet,
Of ik herhaal brief 1a.
[ Voor 13% gewijzigd door pentaw1nz op 18-12-2024 09:02 ]
PV: 13 x LG Solar 320N1K-A5 - NeON2 / WP: Adlar Aurora II 6kw / WPB: Atlantic Explorer 200l / jaren 70 woning gasloos sinds 10-2024