Nou, ook hier aan de slag met de juiste route kiezen. 1 november sleutel gekregen van het nieuwe huis en direct een elektra-only contract afgesloten. Vandaag de brief binnen van Liander (Zuid-Holland) met nadrukkelijk bij Optie 1 aangegeven dat ik vóór 17 december een aanvraag moet indienen via Mijnaansluiting. Dit punt gaf mij vertrouwen: "Wilt u de gasaansluiting verwijderen, zodra het in onze planning pas? Dan hoeft u hiervoor niet te betalen."
Vrolijk aan de slag met Mijnaansluiting en daar ook keurig een bevestiging in het overzicht van 0 euro eenmalige kosten voor product Melding einde gebruik gas- Woonhuis.
Het hele topic doorgespit, maar toch slaat (ook bij mij) de twijfel weer toe bij de velden die aangevinkt kunnen worden..
"Liander N.V. is welkom is om de werkzaamheden te verrichten die zij nodig achten, mits zij daarvoor tijdig conform de regelgeving met mij een afspraak maken en de werkzaamheden volledig voor rekening en risico van Liander N.V. worden uitgevoerd. Ik geef Liander N.V. geen akkoord voor de opdracht voor verwijdering van de gasaansluiting en ga geen betalingsverplichting aan."
Vrolijk aan de slag met Mijnaansluiting en daar ook keurig een bevestiging in het overzicht van 0 euro eenmalige kosten voor product Melding einde gebruik gas- Woonhuis.
Het hele topic doorgespit, maar toch slaat (ook bij mij) de twijfel weer toe bij de velden die aangevinkt kunnen worden..
- Liander N.V.: Algemene voorwaarden werkzaamheden en diensten
- Liander N.V.: Ik geef Liander N.V. akkoord voor de opdracht. Hiermee ga ik een betalingsverplichting aan met Liander N.V.
- (Kleine lettertjes: Zijn de omstandigheden tijdens de uitvoering anders..... behoudt Liander zich het recht voor om meerwerk in rekening te brengen...")[/li]
- Ga akkoord met de voorwaarden
"Liander N.V. is welkom is om de werkzaamheden te verrichten die zij nodig achten, mits zij daarvoor tijdig conform de regelgeving met mij een afspraak maken en de werkzaamheden volledig voor rekening en risico van Liander N.V. worden uitgevoerd. Ik geef Liander N.V. geen akkoord voor de opdracht voor verwijdering van de gasaansluiting en ga geen betalingsverplichting aan."