Waanzinnig knap gereden en besloten door Rus
Toto keek wel klassiek chagrijnig
XBO Gamertag: BeerkeeperNL
Frustrerende race door onhandig rijden van PER / strategie RB. Had meer in gezeten voor Max.
Hoop echt dat ze PER eruit trappen.
Hoop echt dat ze PER eruit trappen.
[ Voor 35% gewijzigd door Help!!!! op 28-07-2024 16:25 ]
PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2
Keurig gedaan nog van Verstappen. Damage limitation to the Max.
Erg knap van Russel, toch nog een spannend einde

Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
Verstappen loopt wel uit op Norris.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Conclusie, het derde/vierde team. Dit gaat nog heel moeilijk worden dit seizoenhansvk schreef op zondag 28 juli 2024 @ 16:24:
Al met al gunstig voor VER zo.
Dus 1,2,3 met elkaar over de lijn
En 4,5,6 met elkaar over de lijn.
En wat een seizoen. Dat een p5 voor VER als winst gezien wordt als Nor op p6 eindigd
En 4,5,6 met elkaar over de lijn.
En wat een seizoen. Dat een p5 voor VER als winst gezien wordt als Nor op p6 eindigd
There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.
Ah mooi man, als hij daadwerkelijk die call zelf heeft gemaakt waanzin.
Voor TOTO had HAM moeten winnen? Of heeft hij iets verkeerds gegeten?
Die Alex Jacques komt nog net niet klaar bij F1TV, allememaggies..
Had ik niet gedacht toen hij nog 4 rondjes moest, knap gedaan van RUS! 👏
Toch gaat het tot nu toe goed. Jij bent wel vaak erg negatief.Exocet schreef op zondag 28 juli 2024 @ 16:25:
[...]
Conclusie, het derde/vierde team. Dit gaat nog heel moeilijk worden dit seizoen
PV 3520Wp - WP Itho Amber 95 - WPB Atlantic Explorer V4 200L - gasloos sinds aug 2023
Masterclass van Russell, super knap zeg
Tesla M3LR '21
Zo klonk het wel!Vinniedh schreef op zondag 28 juli 2024 @ 16:25:
Ah mooi man, als hij daadwerkelijk die call zelf heeft gemaakt waanzin.
Max bleef toch express achter Lecreq om Norris achter zich te houden.
De kortere DRS vern..kt lt de hele race inderdaad, anders was t een easy 1-2 voor McLaren.
De kortere DRS vern..kt lt de hele race inderdaad, anders was t een easy 1-2 voor McLaren.
Mazzeltje. Maar RBR moet nu echt wel aan de bak, want ze worden links en rechts voorbij gereden zo.Quad schreef op zondag 28 juli 2024 @ 16:25:
Verstappen loopt wel uit op Norris.
4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.
Max loopt uit op Norris met 10 grid penalty…baas
Toch wel een beetje een zure nasmaak, had meer ingezeten wellicht.StefanVerkerk schreef op zondag 28 juli 2024 @ 16:25:
Keurig gedaan nog van Verstappen. Damage limitation to the Max.
Mooie race. Top gedaan voor Russel.
En prima damege control van Max. Weer een GP afstrepen
En prima damege control van Max. Weer een GP afstrepen
Bravo voor Russell, wat een beslissing om one-stop te doen.
Verstappen damage limitation door voor Norris te eindigen, en Perez doet wat nuttigs door de snelste ronde van Norris af te pakken.
Verstappen damage limitation door voor Norris te eindigen, en Perez doet wat nuttigs door de snelste ronde van Norris af te pakken.
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Toto perst er met moeite nog een quotje uit.

Als er geen flinke verbeteringen komen voor RBR dan gaan ze het nog knap lastig krijgen. Zowel McLaren als Mercedes zijn momenteel in alles beter.Exocet schreef op zondag 28 juli 2024 @ 16:25:
[...]
Conclusie, het derde/vierde team. Dit gaat nog heel moeilijk worden dit seizoen
Zo ff wachten op de under investigation voor Russel.
Iets met gordels niet los maken tijdens/onder het rijden ..
Iets met gordels niet los maken tijdens/onder het rijden ..
The problem with communication is the illusion it has taken place.
Zuur hoorPendaco schreef op zondag 28 juli 2024 @ 16:26:
Als je kijkt naar het kampioenschap dan is dit een prima race.dawg schreef op zondag 28 juli 2024 @ 16:26:
[...]
Toch wel een beetje een zure nasmaak, had meer ingezeten wellicht.
Wie nu nog verwacht dat Verstappen door het hele veld heen rijdt... dat is niet meer realistisch.
Spannend seizoen dus! Leuk!
Toto is duidelijk HAM fan.
PV 3520Wp - WP Itho Amber 95 - WPB Atlantic Explorer V4 200L - gasloos sinds aug 2023
Qua racepace lag t dicht bij elkaar, als je voorin start doe je mee andere niet...zo hoort t. Game on.Miki schreef op zondag 28 juli 2024 @ 16:27:
[...]
Als er geen flinke verbeteringen komen voor RBR dan gaan ze het nog knap lastig krijgen. Zowel McLaren als Mercedes zijn momenteel in alles beter.
Het scheelt dat het elke keer een ander team is, de voorsprong blijft zo grootMicrokid schreef op zondag 28 juli 2024 @ 16:26:
[...]
Mazzeltje. Maar RBR moet nu echt wel aan de bak, want ze worden links en rechts voorbij gereden zo.
YepMichel242186 schreef op zondag 28 juli 2024 @ 16:28:
Had perez nu snelste ronde?
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
Wat een seizoen, beter dan '22 en '23 bij elkaar. Ik kijk meer uit naar de race en ik zit de hele race op t puntje van m'n stoel
Netjes van RUS. Strategisch spannende race, maar qua actie op de baan toch vrij saai.
Ja zoveel beter dit!Cartman! schreef op zondag 28 juli 2024 @ 16:28:
Wat een seizoen, beter dan '22 en '23 bij elkaar. Ik kijk meer uit naar de race en ik zit de hele race op t puntje van m'n stoel
Eerlijk verdient Russel. Top gereden!
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Hooguit Leclerc, top 3 was best ver weg.dawg schreef op zondag 28 juli 2024 @ 16:26:
Toch wel een beetje een zure nasmaak, had meer ingezeten wellicht.
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
?
Ik heb mn tv zachter moeten zetten, wat een geblaat van die kerel zeg. Er gebeurde niks.. Hamilton kwam er al niet meer bij.
Is er wel een gele vlag geweest?
⏩ PVOutput☀️
HAM heeft zijn kans op p1 min of meer zelf verstierd door die 2 foutjes in de laatste twee ronden.
Knap van RUS, valt weinig op af te dingen.
Knap van RUS, valt weinig op af te dingen.
Verwijderd
Kijk daarom gewoon fijn met fx, snap dat de man blij is maar ik hoef het ook niet te horen.Pendaco schreef op zondag 28 juli 2024 @ 16:26:
Leclerc die ook lang wou gaan maar direct door FER naar binnen word geroepen. Lang leve Ferrari strategie 🥹
Ja een paar.Quad schreef op zondag 28 juli 2024 @ 16:29:
1 voor sainzQuad schreef op zondag 28 juli 2024 @ 16:29:
... Blitz komt er aan! | Battle.net: Blitzdoctor#1128 | FFXIV
LOL. Toto kijkt wel érg zuur.
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Auw.TheBrut3 schreef op zondag 28 juli 2024 @ 16:29:
Perez inmiddels 8e in het kampioenschap.
3 seconden voor SainzQuad schreef op zondag 28 juli 2024 @ 16:29:
Voor een micro seconde, toen Sainz even een drift door het grind deedQuad schreef op zondag 28 juli 2024 @ 16:29:
Wat een geweldige tweede helft van het seizoen gaan we zien!!!
4,8kW ZO-NW PVOutput 8x300Wp ZO 12 graden. 8x300Wp NW 12 graden.
Ja 1sec of zoiets, toen SAI even buiten de baan gingQuad schreef op zondag 28 juli 2024 @ 16:29:
Sometimes you just have to sit back, relax, and let the train wreck itself
Günter, legend!
Apple MacBook Pro | Apple iPhone 15 Pro | Apple AirPods Pro | Xbox Series X | LG OLED55CX6LA | Sonos Arc + 2x Sonos Play:1
Top 6 in 10 seconden. Mooie race! Niet giga veel actie op de baan maar wel schaken voor gevorderden met strategie
Dat is niet veel.
⏩ PVOutput☀️
Mooi seizoen zo, veel teams competitief
Dit is f1 racen
op naar de tweede helft
Dit is f1 racen
Ik vind Alex Jacques ook niet zo. Hij doet me enigszins denken aan die schreeuwer van Sky. Crofty geloof ik?Pendaco schreef op zondag 28 juli 2024 @ 16:29:
[...]
?
Ik heb mn tv zachter moeten zetten, wat een geblaat van die kerel zeg. Er gebeurde niks.. Hamilton kwam er al niet meer bij.
Belooft in elk geval een hele leuke tweede seizoenshelft te worden op deze manier
PSN: xMaurice93
En weer hebben ze de post race audio niet in orde lol.
PSN/XBL/Steam ID: PjotrStroganov
Mijn gevoel zegt dat deze auto niet veel beter wordt met alle upgrades.Microkid schreef op zondag 28 juli 2024 @ 16:26:
[...]
Mazzeltje. Maar RBR moet nu echt wel aan de bak, want ze worden links en rechts voorbij gereden zo.
Wat moeten wij met de info dat JIJ je TV zachter moet zetten dan?Pendaco schreef op zondag 28 juli 2024 @ 16:29:
[...]
?
Ik ga toch ook niet bij mijn buren aanbellen en zeggen dat ik het commentaar op TV niet goed vind?
Raar….
2 puntjes uitlopen terwijl je een 10 plaatsen gridstraf had is gewoon een top resultaat. Norris zal wel zuur de zomer in gaan.
Juichen ze voor piastri of hem
Nu even pauze.
Dan nog wat huiswerk voor RB. Maar volgens mij is de pace niet slecht van max.
Het is niet de rocketship.
Maar als hij de volgende race p2/p3 start dan zijn er echt wel mogelijkheden.
Dan nog wat huiswerk voor RB. Maar volgens mij is de pace niet slecht van max.
Het is niet de rocketship.
Maar als hij de volgende race p2/p3 start dan zijn er echt wel mogelijkheden.
There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.
Russel had zijn gordel los bij het rijden in de pit, gaat dat nog problemen geven? Volgens mij was het verboden toen Hamilton het deed..
PSN: Europhea
Oef. Wat een pot voor RUS. Had ik niet verwacht in ronde 40.
HAM lijkt er erg zuur o der zeg. En Toto ook.
1,2 gescoord mogen ze best trots op zijn.
Also Gunther Steiner baas
HAM lijkt er erg zuur o der zeg. En Toto ook.
1,2 gescoord mogen ze best trots op zijn.
Also Gunther Steiner baas
Is er niemand die die echo van tevoren even test lmao
Norris had dus ook voor de 1 stopper moeten gaan, dan had hij zomaar eens kunnen winnen.
An sich, maar het zijn nu al heel veel races die op deze manier verlopen zijn. Zelfs een Belgie waar Max altijd wel wat extra's heeft, is het dus niks. Zelfs Mercs lijken er bij te zitten en dat Leclerc het volhiel had ik niet voor mogelijk gehad.StefanVerkerk schreef op zondag 28 juli 2024 @ 16:27:
[...]
Als je kijkt naar het kampioenschap dan is dit een prima race.
Wie nu nog verwacht dat Verstappen door het hele veld heen rijdt... dat is niet meer realistisch.
Spannend seizoen dus! Leuk!
Zeker met een teamgenoot die geen enkele toegevoegde waarde heeft en/of het team die hem niet wilt inzetten áls hij er al bijzit. Geen idee waar RBR mee bezig is, maar met racen en sneller worden in ieder geval niet.
Als Max nou makkelijk P3 was geworden was het een ander verhaal, maar als ie niet eens op het podium gaat komen en de Mercs houden dit ook vol...... Dan is het enige wat Max aan de wereldtitel gaat helpen het getouwtrek om de winst tussen de Mercs-Ferrari's en de Mclarens.
"I don't take life too seriously, no one gets out alive anyways..."
Het is echt ongelofelijk... hoe dan?!PjotrStroganov schreef op zondag 28 juli 2024 @ 16:30:
En weer hebben ze de post race audio niet in orde lol.
Bij de intro ook al geen muziek bij het oplezen van de grid. Nu dit weer met drie dubbele echo en allerlei claxon geluiden. Wat een zooitje bij de audio afdeling van de FOM.
Nee, geen voor seargeant en ocon/gasly inhaalactie ging ook goed
Niet gek toch, dat is de echte pace van de auto. Mercedes, Mclaren, sneller, Ferrari iets minder maar kan beter zijn.TheBrut3 schreef op zondag 28 juli 2024 @ 16:29:
Perez inmiddels 8e in het kampioenschap.
RB overall 6-6=0, perfectly balancedStefanVerkerk schreef op zondag 28 juli 2024 @ 16:30:
VER +6 plaatsen gestegen
RUS +5
STR +3 (goat!!)
Grootste verliezers:
PER -6
LEC, ALB, HUL -3
[Afbeelding]
Onvoorstelbaar van Perez ..
Zit ie eindelijk weer eens voorin, gaat ie Max TEGEN werken, door Russell en Norris te helpen
Weg ermee!
En Max zou toch serieus moeten gaan overwegen naar Mercedes te gaan volgend jaar.
De Red Bull is gewoon 3e in de rangorde nu.....
Zit ie eindelijk weer eens voorin, gaat ie Max TEGEN werken, door Russell en Norris te helpen

Weg ermee!
En Max zou toch serieus moeten gaan overwegen naar Mercedes te gaan volgend jaar.
De Red Bull is gewoon 3e in de rangorde nu.....
Dat hele gereken gaat ons nog eens opbreken. Als Norris-Piastri constant 1-2 worden dan is het snel gedaan met RBR.Miki schreef op zondag 28 juli 2024 @ 16:27:
[...]
Als er geen flinke verbeteringen komen voor RBR dan gaan ze het nog knap lastig krijgen. Zowel McLaren als Mercedes zijn momenteel in alles beter.
Zonder straf had hij gewonnen.LZ86 schreef op zondag 28 juli 2024 @ 16:32:
Zonder die gridstraf had VER denk ik wel podium gereden
Ik denk ook wel P1 eigenlijkLZ86 schreef op zondag 28 juli 2024 @ 16:32:
Knap gedaan van George. Schumacher-esque.
De sky commentators waren eea wel een beetje aan het uphypen terwijl George al 10 -15 rondjes voor het einde flink zn tempo omlaag schroefde en banden ging sparen voor die laatste 3-4 rondjes met wie dan ook dichtbij zou komen. Spa blijft toch wel 1 van mn favo circuits, dichtbij de glorie van zn jaren 60 monster origine. (Ik hoop dat ze ooit Zandvoort met oude tunnel sectie in oude glorie herstellen.)
Maar well done Mercedes, well done Max, well done Ferrari. Doei Sergio. Het waren leuke jaren maar nu is het tijd voor een echte nummer 2 (ik hoop op Tsunoda, zal wel ricciardo worden.)
De sky commentators waren eea wel een beetje aan het uphypen terwijl George al 10 -15 rondjes voor het einde flink zn tempo omlaag schroefde en banden ging sparen voor die laatste 3-4 rondjes met wie dan ook dichtbij zou komen. Spa blijft toch wel 1 van mn favo circuits, dichtbij de glorie van zn jaren 60 monster origine. (Ik hoop dat ze ooit Zandvoort met oude tunnel sectie in oude glorie herstellen.)
Maar well done Mercedes, well done Max, well done Ferrari. Doei Sergio. Het waren leuke jaren maar nu is het tijd voor een echte nummer 2 (ik hoop op Tsunoda, zal wel ricciardo worden.)
Hadden ze minder downforce gedaan bij Max of langer door dan was het misschien beter. Maar al bij al toch uitgelopen. 2 punten meer en een GP minder.
Perez is ingezakt, niet te geloven. Ik dacht dat zo op 8 rondjes voor het einde dat hij de FL ging weghalen. Maar het WCC is voor RB voorbij als het slechts 1 wagen het moet doen. Deze 8ste plek ofzo doet niet veel voor damage limitage.
Ik blijf het vreemd vinden die 2de RB20
Perez is ingezakt, niet te geloven. Ik dacht dat zo op 8 rondjes voor het einde dat hij de FL ging weghalen. Maar het WCC is voor RB voorbij als het slechts 1 wagen het moet doen. Deze 8ste plek ofzo doet niet veel voor damage limitage.
Ik blijf het vreemd vinden die 2de RB20
[ Voor 3% gewijzigd door Chevy454 op 28-07-2024 16:34 ]
Wanneer iedereen zijn hoofd verliest en jij houdt het hoofd koel dan heb jij het probleem niet begrepen. You think I'm expensive, try hiring an amateur.
Had gekund, maar zelfs van pole was het maar de vraag of hij had kunnen winnen.LZ86 schreef op zondag 28 juli 2024 @ 16:32:
De snelheid ten opzichte van McLaren en Mercedes is er gewoon niet. Zelfs vandaag achter Ferrari.
Wat ik mooi vind aan lewis en ook bewonder is zijn absolute wil om te winnen. En dan ook zo teleurgesteld zijn als het net niet lukt.
Politiek correcte mag wat minder
Politiek correcte mag wat minder
Hmm, geen bingo. Gaat Russell het nog goed maken?
Wat wat zeg zeg je je ? ?Skidmarks schreef op zondag 28 juli 2024 @ 16:30:
Lekkere audio weer
Max kwam gewoon tekort, geen idee wat het precies is maar ze zijn derde of vierde team geworden.dawg schreef op zondag 28 juli 2024 @ 16:31:
True maar Leclerc tussen Max & Norris was wel nóg gunstiger geweest.
Perez waarschijnlijk een goede graadmeter, dat is de werkelijke snelheid ben ik bang.
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
Jij hoeft er niks mee. Hij reageert op mij dat m'n reactie zuur is. Niks met zuur te maken maar dat mijn oren gewoon pijn doen van het geschreeuw > dus tv zachter, snap je wel.albino71 schreef op zondag 28 juli 2024 @ 16:30:
[...]
Wat moeten wij met de info dat JIJ je TV zachter moet zetten dan?
Ik ga toch ook niet bij mijn buren aanbellen en zeggen dat ik het commentaar op TV niet goed vind?
Raar….
Gewoon ff dat ene schuifje omhoog en de andere naar beneden.
PSN/XBL/Steam ID: PjotrStroganov
Dit topic is gesloten.
Let op:
Huisregels van dit topic:
Overige topics:
Huisregels van dit topic:
- Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
- Graag de slowchat beperken tot de vrije trainingen en races. Geef elkaar de ruimte om daarbuiten meer inhoudelijke discussies te voeren.
- Hou het een beetje gezellig. Je persoonlijke frustraties over commentaar, coureurs, andere participanten in dit topic, of wat dan ook, zijn hier niet welkom.
- Respecteer elkaars mening of argumentatie en bedien je niet van drogredeneringen, gesneer of vervelende opmerkingen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie:
[F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 4
Viaplay in Nederland - Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in: [F1] Seizoen 2024
- Andere race categorieën zijn hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 3 voor.
- En voor gerelateerde randzaken is er: [F1] Randzaken
- De budgetcap: [F1] De budgetcap
Dit topic sluit ergens in de week na de race.
![]() | Als alternatief voor de slowchat is er voor dit weekend een kanaal geopend op de Officiële Tweakers Discord |