That’s what she said.TheBrut3 schreef op vrijdag 9 augustus 2024 @ 21:26:
[...]
Terwijl er achter Albers een meid al 5x had geroepen 'kom maar'.
Final lap voor Hassan.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Wederom brons, netjes
Je privacy is voor het eerst geschonden bij de eerste echo. Daarna wordt het er de rest van je leven niet meer beter op.
Grandioos, brons!
⏩ PVOutput☀️
Die Ethiopiers zaten Hassan steeds af te blokken en hebben nu zelf niets.
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Ongelofelijk hoe die Chinezen juichen om een shoot out.
Wat een ellende elke keer.....
Dit is wel het voordeel van de Chinezen, want die zijn al helemaal afgedraaid. Die konden het qua spel lang niet op tegen de grote Nederlandse.
Als het nog een paar minuten langer geduurd had, had er een goal in gelegen voor NL.
Dit is wel het voordeel van de Chinezen, want die zijn al helemaal afgedraaid. Die konden het qua spel lang niet op tegen de grote Nederlandse.
Als het nog een paar minuten langer geduurd had, had er een goal in gelegen voor NL.
9600 meter hardlopen en dan de 400 meter sprint doen. Ongelofelijk wat een snelheid kunnen ze ontwikkelen in die laatste ronde
Logisch, waren qua conditie ver leeg, dit is ongetwijfeld geoefend en ze hebben net ook een serie gewonnen.ll roel j schreef op vrijdag 9 augustus 2024 @ 21:30:
Ongelofelijk hoe die Chinezen juichen om een shoot out.
Plus ze moeten zich ook een beetje motiveren natuurlijkBundin schreef op vrijdag 9 augustus 2024 @ 21:32:
[...]
Logisch, waren qua conditie ver leeg, dit is ongetwijfeld geoefend en ze hebben net ook een serie gewonnen.
De mannen wonnen ook de shoot out. Let’s repeat that.
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
Hoe bedoel je? Hockey? Hassan? En welke tactiek?meenkdrie schreef op vrijdag 9 augustus 2024 @ 21:30:
Domme tactiek kost al 2x goud IMO
⏩ PVOutput☀️
ok, maar dit kunnen de Chinezen toch niet, die zijn niet creatief in uitspelen
The universe is an island, surrounded by whatever it is that surrounds universes.
Lekker jinxen als verslaggever “nl verliest nooit shootouts”
Dit dus.
Zeker!Quad schreef op vrijdag 9 augustus 2024 @ 21:29:
Grandioos, brons!
En lekker opwarmertje voor de marathon!

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Volgens mij hebben ze de Belgen er ook zo uitgegooidCynicRelief schreef op vrijdag 9 augustus 2024 @ 21:33:
ok, maar dit kunnen de Chinezen toch niet, die zijn niet creatief in uitspelen
Tweakers.net Moddereter Forum | Vragen over moderatie op de FrontPage? Het kleine-mismoderatietopic
Hoe hebben we het goud verloren in Rio?FunkyTrip schreef op vrijdag 9 augustus 2024 @ 21:33:
Lekker jinxen als verslaggever “nl verliest nooit shootouts”
Maar het zou zomaar ook Nederland kunnen wordenHolk schreef op vrijdag 9 augustus 2024 @ 21:32:
Zou me niks verbazen als China dit wint
Waar wachten we op?
Techniek loopt niet altijd even soepel bij de OS....
Techniek loopt niet altijd even soepel bij de OS....
Hoeveel van deze selectie speelden ook in Rio?
Dacht dat de verslaggever het niet kon geloven, maar dat was dus de naam "He"
Dit gaat niet meer fout lijkt me
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
Dit mag je niet meer weggeven idd.
Taycan ST ‘22 - GLC300e ‘25 - 1250 GSA HP ‘20
Ik wil niet te positief doen..... Maar DIT GAAT GOED!
Keepsters en Veenendaal, goede naam. (voetbal /hockey)
⏩ PVOutput☀️
That aged wellJake schreef op vrijdag 9 augustus 2024 @ 21:36:
Wat kan 8 sec lang zijn
Zucht
Moes: hold my ChardonnayVidaR-9 schreef op vrijdag 9 augustus 2024 @ 21:37:
Dit mag je niet meer weggeven idd.
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
Ai, 2-1. Dat is jammer.
Knowledge reigns supreme over nearly anything
Huh sinds wanneer mag een keeper de speler aanraken bij de shoot out
Wow ik dacht dat hij naast was
Als ik dit met zo’n houtje moet doen kan je bukken als toeschouwer
Als ik dit met zo’n houtje moet doen kan je bukken als toeschouwer
[ Voor 55% gewijzigd door FreakNL op 09-08-2024 21:40 ]
Heerlijk als het zo koeltjes en snel kan.
Goud
[ Voor 25% gewijzigd door hoevenpe op 09-08-2024 21:40 ]
Jaaaaaaaaa GOUD!
⏩ PVOutput☀️
Jeeeeeeeej!!!
Mooi hoor!
Mannen en vrouwen goud na shootouts.
Knap zeg van de keeper! Top presentatie! Ook van de spelers!
[ Voor 20% gewijzigd door darkdesign op 09-08-2024 21:41 ]
Nederland = Hockeyland.
⏩ PVOutput☀️
Nederland die penaltyseries wint, ik weet niet wat ik zie.
Heeeeeuuuuuuuuuujjjj
De beide goalies beslissen het!

De beide goalies beslissen het!
Yes, verdiend gewonnen!!
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Wat goed zeg!
Ongeloofelijk, kan ik weer ademen?
Ongeloofelijk, kan ik weer ademen?
Je ziet het, een goede keeper is het halve werkTyphone schreef op vrijdag 9 augustus 2024 @ 21:41:
Nederland die penaltyseries wint, ik weet niet wat ik zie.
Blijkbaar kunnen Nederlanders prima straf series nemen, alleen onze arme arme zielige voetballers niet.
En hulde voor Hassan, komt voor marathon maar heeft al 2x brons.
En hulde voor Hassan, komt voor marathon maar heeft al 2x brons.
[ Voor 24% gewijzigd door Megupe op 09-08-2024 21:42 ]
Gelukkig zijn shootouts geen penalty's.TheBrut3 schreef op vrijdag 9 augustus 2024 @ 21:40:
Mooi hoor!
Maar keeper maakt het verschil.
Ook fijn dat de oude coach van Nederland niet gewonnen heeft
kennelijk, ipv voetbal! mooiQuad schreef op vrijdag 9 augustus 2024 @ 21:40:
Nederland = Hockeyland.
The universe is an island, surrounded by whatever it is that surrounds universes.
Zo, nu voor goud in de derde helft!
Daar is de Nederlandse keldercompetitie het beste in...
Daar is de Nederlandse keldercompetitie het beste in...
Geen Chinees die durft te huilen want dat komt het witte schoonheidsideaal niet ten goede haha.
Dacht het niet...Holk schreef op vrijdag 9 augustus 2024 @ 21:32:
Zou me niks verbazen als China dit wint
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Wat een geweldig resultaat met Hockey deze Olympische spelen.
Morgenavond allemaal naar de chinees voor nummer 2. Wel met kroepoek en sambalbij
WEES BLIJ !!! Hier had uw advertentie kunnen staan...
Ik zou even een andere tv zoeken, want je beeld is niet scherpTyphone schreef op vrijdag 9 augustus 2024 @ 21:42:
Geen Chinees die durft te huilen want dat komt het witte schoonheidsideaal niet ten goede haha.
Ik zag maar 1 shot en ben alweer weggeschakeld haha.renegrunn schreef op vrijdag 9 augustus 2024 @ 21:42:
[...]
Ik zou even een andere tv zoeken, want je beeld is niet scherp
Haha ik betrap mij tijdens de OS en andere grote sporttoernooien ook altijd op chauvinisme. Zat mij vandeweek nog te bedenken dat dit rationeel gezien eigenlijk onzin is. Toch kan ik van chauvinisme (bij sport) genieten. Ik heb het maar geaccepteerd voor wat het is. Hup Holland!Verwijderd schreef op vrijdag 9 augustus 2024 @ 21:41:
Gefeliciteerd aan de mensen die toevallig uit hetzelfde land komen als wij
Laat onverlet dat ik ook ontzettend kan genieten van andere titanen in de topsport. Bijvoorbeeld een Biles bij het turnen. Ook een geweldenaar.
Sluit je de avond toch net even lekkerder af zo
Succesvolste spelen voor Nederland ooit nu het 13e goud binnen is.

⏩ PVOutput☀️
Waanzinnig! En ik heb er helemaal niks voor hoeven te doenmarijn15 schreef op vrijdag 9 augustus 2024 @ 21:43:
Wel bizar nu 13 gouden medailles
Tweakers.net Moddereter Forum | Vragen over moderatie op de FrontPage? Het kleine-mismoderatietopic
je kan straks nog naar boxen en en de finale beachvolleybal kijkenmarijn15 schreef op vrijdag 9 augustus 2024 @ 21:44:
Sluit je de avond toch net even lekkerder af zo
Mja ik denk dat Nederlanders ook te vaak alleen kijken naar de Nederlanders en niet vaak naar de klasse van de tegenstander als men een keer verliest. De Chinezen waren tot de shootout ook gewoon goed bezig vandaag. Andere manier van spelen, maar wel effectief. Ook bij het hardlopen net, weer een terechte winnaar.bazzemans schreef op vrijdag 9 augustus 2024 @ 21:43:
[...]
Haha ik betrap mij tijdens de OS en andere grote sporttoernooien ook altijd op chauvinisme. Zat mij vandeweek nog te bedenken dat dit rationeel gezien eigenlijk onzin is. Toch kan van chauvinisme (bij sport) genieten. Ik heb het maar geaccepteerd voor wat het is. Hup Holland!
Laat onverlet dat ik ook ontzettend kan genieten van andere titanen in de topsport. Bijvoorbeeld een Biles bij het turnen. Ook een geweldenaar.
Het is prima om blij te zijn voor alle deelnemers. Het zijn echt topprestaties.
Herman schreef op vrijdag 9 augustus 2024 @ 21:45:
Waanzinnig! En ik heb er helemaal niks voor hoeven te doen

Er gaat, terecht, best wat belastinggeld heen. Je kan als financier dus best tevreden zijn.bazzemans schreef op vrijdag 9 augustus 2024 @ 21:43:
[...]
Haha ik betrap mij tijdens de OS en andere grote sporttoernooien ook altijd op chauvinisme. Zat mij vandeweek nog te bedenken dat dit rationeel gezien eigenlijk onzin is. Toch kan van chauvinisme (bij sport) genieten. Ik heb het maar geaccepteerd voor wat het is. Hup Holland!
Met de OS dan. Bij voetbal heb ik dat chauvinisme helemaal niet.
De VS voegt weer een gouden atletiek medaille toe… Warholm wordt verrassend verslagen op de 400m horden.
Mooi interview hoor met Paul van Ass. Wat een bult realisme en mooi verhaal.
⏩ PVOutput☀️
Vroeger voerden we oorlogen. Nu vechten beschaafde landen het netjes op het sportveld uit. Lijkt me een stuk beter.bazzemans schreef op vrijdag 9 augustus 2024 @ 21:43:
[...]

Khelif XY moet de finale boksenVerwijderd schreef op vrijdag 9 augustus 2024 @ 21:52:
Komt er nog iets of was dit het voor vandaag?
Over 4 jaar begint de dag pas net. Nu is het in dezelfde tijdzone als Nederland, dus Ja de dag zit er bijna opVerwijderd schreef op vrijdag 9 augustus 2024 @ 21:52:
Komt er nog iets of was dit het voor vandaag?
was dat maar waar; oorlog is dichterbij dan ooit, dankzij die mafklapper die ervoor zorgt dat zijn normale medeburgers niet mee mogen doen aan de SpelenFiber schreef op vrijdag 9 augustus 2024 @ 21:53:
[...]
Vroeger voerden we oorlogen. Nu vechten beschaafde landen het netjes op het sportveld uit. Lijkt me een stuk beter.
Eigenlijk zit het achter de VS en China best dicht bij elkaar. En dan doet Nederland het momenteel nog niet eens zo heel goed in sporten als judo en zwemmen en turnen en zouden we eigenlijk veel beter moeten zijn in teamsporten zoals volleybal, voetbal, etc...Quad schreef op vrijdag 9 augustus 2024 @ 21:45:
Succesvolste spelen voor Nederland ooit nu het 13e goud binnen is.
En: Sifan Hassan is vooral bezig met de marathon, dit was eigenlijk nog niks...
Edit:
https://nos.nl/parijs2024/medailles
[ Voor 4% gewijzigd door Fiber op 09-08-2024 22:06 ]