Is Mourinho de coach van de Chinese dames of zo? Sterk staaltje bus parkeren.
Prachtige prestatie van de Belgische vrouwen op de 7 kamp!
Schilder helaas ver beneden haar niveau met 5 keer ongeldig. Jammer.
Schilder helaas ver beneden haar niveau met 5 keer ongeldig. Jammer.
Je privacy is voor het eerst geschonden bij de eerste echo. Daarna wordt het er de rest van je leven niet meer beter op.
Zo vreselijk slecht in beeld gebracht ook. Je moet er dan op vertrouwen dat die man het goed heeft gezien..Holk schreef op vrijdag 9 augustus 2024 @ 20:45:
Eeeuh, die laatste kogel ging toch voorbij de 20?
5-3, leek wel een knotsgekke finale met een penalty in de 90e minuut voor de gelijkmaker.d-vine schreef op vrijdag 9 augustus 2024 @ 20:45:
Spanje Olympisch kampioen.voetbal
Nederland 2de bij het synchroonzwemmen, er komen nog 3 landen in actie
Bij kogel zit het 'm waar de afdruk zit, maar je kunt ook niet vertrouwen op waar het lint ligt. Dat kan ook wat afwijken.
[ Voor 5% gewijzigd door Bastien op 09-08-2024 20:48 ]
Je privacy is voor het eerst geschonden bij de eerste echo. Daarna wordt het er de rest van je leven niet meer beter op.
Zal het genoeg zijn voor een medaille? Ik denk het eigenlijk niet als ik deze volgende zo ziemarijn15 schreef op vrijdag 9 augustus 2024 @ 20:48:
Nederland 2de bij het synchroonzwemmen, er komen nog 3 landen in actie
Waar zijn anders die gele kaarten nog voor als je de 2e niet uit durft te delen als jury. Gelukkig heeft Hoogland al eens zilver gehaald individueel, maar het zou maar je enige kans geweest zijn op een individuele medaille en die dan zo door de neus geboord zien worden.bazzemans schreef op vrijdag 9 augustus 2024 @ 20:29:
[...]
Dat had ik ook. Lijkt mij duidelijk dat dit een raar jury besluit is.
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
6e en 7e voor Dokter en Oosterwegel. Net toernooi gedraaid door de dames.
Vandaag is het de technische routine, komen morgen nog een keer in actie. Ze maken zeker kans op een medaille, al is top 5 erg knapMartinspire schreef op vrijdag 9 augustus 2024 @ 20:49:
[...]
Zal het genoeg zijn voor een medaille? Ik denk het eigenlijk niet als ik deze volgende zo zie
Er zijn toch veel sporten waar ik geen minuut van gezien heb, helaas, zoals waterpolo. Dat had sporza mogen uitzenden ipv voetbal, dat komt het hele jaar al op tv.
Nederland mag toch wel scoren. Dan moeten die Chinezen meer open gaan spelen en dat gaat meer energie kosten ook. Nu parkeren ze lekker de bus, kost ook relatief weinig energie.
Zou Annan straks zeggen dat het de oranje hockeysters aan prestatiecultuur ontbreekt om goud te winnen?
Tweakers.net Moddereter Forum | Vragen over moderatie op de FrontPage? Het kleine-mismoderatietopic
India helaas verloren, was mijns inzien toch wel de betere breaker, maar weet ik veel
Ik denk zelf dat het all time record van sydney eraan gaatMaarten_E schreef op vrijdag 9 augustus 2024 @ 20:58:
[Afbeelding]
Kwam deze tegen, na dat gemopper (ook van mijn kant) in het begin kan je wel zeggen dat we het niet slecht hebben gedaan.
Waanzinnig, geniet er van.Maarten_E schreef op vrijdag 9 augustus 2024 @ 20:58:
[Afbeelding]
Kwam deze tegen, na dat gemopper (ook van mijn kant) in het begin kan je wel zeggen dat we het niet slecht hebben gedaan.
Wij Belgen hebben met 8 stuks onze beste spelen sinds 100 jaar.
Die klopt volgens mij niet? Dominica moet bovenaan staan?Maarten_E schreef op vrijdag 9 augustus 2024 @ 20:58:
[Afbeelding]
Tweakers.net Moddereter Forum | Vragen over moderatie op de FrontPage? Het kleine-mismoderatietopic
We krijgen straks eindelijk weer eens een keer het "patatte patatte patat met mayonaise" te horenChelseamarre123 schreef op vrijdag 9 augustus 2024 @ 20:59:
[...]
Waanzinnig, geniet er van.
WEES BLIJ !!! Hier had uw advertentie kunnen staan...
1,4 miljard Chinezen al? Darn.Maarten_E schreef op vrijdag 9 augustus 2024 @ 20:58:
[Afbeelding]
Ook mooi, gefeliciteerd! Vraag mij dan stiekem af of jullie Franssprekende atleten zich dan heel erg thuisvoelen in Parijs, meer wellicht dan de Vlamingen.Chelseamarre123 schreef op vrijdag 9 augustus 2024 @ 20:59:
[...]
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Staan die in de top 10 dan?Herman schreef op vrijdag 9 augustus 2024 @ 21:01:
Die klopt volgens mij niet? Dominica moet bovenaan staan?
Nederland is 3de geworden bij het eerste onderdeel van het synchroonzwemmen, maken morgen echt wel kans op een medaille. China gaat met gemak voor het goud morgen
Daar heb je een goed punt. Wellicht met minimum aantal medailles geteld, maar dat zou niet eerlijk zijn. Had St. Lucia ook geen gouden medaille?Herman schreef op vrijdag 9 augustus 2024 @ 21:01:
[...]
Die klopt volgens mij niet? Dominica moet bovenaan staan?
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Ah, verkeerd gelezen. Wazig tabelletje. Ook om alle medailles op een hoop te gooien (goud, zilver, brons)
Ja dat plaatje haalt alle landen boven Australië weg, bijvoorbeeld Nieuw Zeeland staat ook hoger dan AustraliëMaarten_E schreef op vrijdag 9 augustus 2024 @ 21:04:
[...]
Daar heb je een goed punt. Wellicht met minimum aantal medailles geteld, maar dat zou niet eerlijk zijn. Had St. Lucia ook geen gouden medaille?
Hoeveel gewonden vallen er eigenlijk in het weekend op de lokale hockeyvelden of worden daar geen strafcorners genomen? Blijft er absurd uitzien dat mensen als gekken naar zo'n witte kanonskogel lopen.
Matig spel. Maar ook fucking irritant dat Hockey nu ook overgenomen word door dit defensieve Mourinho spel. Dit gaat de sport geen goed doen als China hiermee wint.
Huh wtf, een renner denkt van houdoe, en loopt gewoon het veld af.
Als je de volledige lijst wil zien, dan is deze website handig.
https://www.medalspercapita.com/#medals-per-capita:2024
https://www.medalspercapita.com/#medals-per-capita:2024
De Belgische ploeg speelde daarom waarschijnlijk met maskers.Focus89 schreef op vrijdag 9 augustus 2024 @ 21:06:
Hoeveel gewonden vallen er eigenlijk in het weekend op de lokale hockeyvelden of worden daar geen strafcorners genomen? Blijft er absurd uitzien dat mensen als gekken naar zo'n witte kanonskogel lopen.
Heeft Nederland toch aan zichzelf te danken? Die krijgen gelijk een goal tegen. Logisch dat je dan de bus gaat parkeren tegen het beste land in de wereld.PWM schreef op vrijdag 9 augustus 2024 @ 21:07:
Matig spel. Maar ook fucking irritant dat Hockey nu ook overgenomen word door dit defensieve Mourinho spel. Dit gaat de sport geen goed doen als China hiermee wint.
Iedereen heeft maskers bij uitlopen, ook amateurs.cy-gor25 schreef op vrijdag 9 augustus 2024 @ 21:07:
De Belgische ploeg speelde daarom waarschijnlijk met maskers.
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
De hink-stap-sprong is geworden tot een hink-stap-plons
Nee Nederland gaat voor het zilver bij het Hockey, jammer
Als je niet kunt winnen moet je zorgen dat je niet verliest. Dat goaltje tegen rolde er zo in.PWM schreef op vrijdag 9 augustus 2024 @ 21:07:
Zo'n bal wil je niet koppen met 80 km/u, daarom hebben ze ook een bitje in, anders liepen ze allemaal met een kunstgebit.hoevenpe schreef op vrijdag 9 augustus 2024 @ 21:08:
[...]
Iedereen heeft maskers bij uitlopen, ook amateurs.
Hockey is gewoon gevaarlijker dan voetbal.
Valt de avond voor Nederland toch een beetje tegen zo
Vanavond hebben we de echte Chinese Muur gezien volgens mij…
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Hey we hebben sifan nog!marijn15 schreef op vrijdag 9 augustus 2024 @ 21:10:
Sifan kan nog goud halen…marijn15 schreef op vrijdag 9 augustus 2024 @ 21:10:
Exact dit. Krijg er helemaal Barça - Inter vibes van.PWM schreef op vrijdag 9 augustus 2024 @ 21:07:
Apple MacBook Pro | Apple iPhone 15 Pro | Apple AirPods Pro | Xbox Series X | LG OLED55CX6LA | Sonos Arc + 2x Sonos Play:1
Nederland heeft zichzelf in haar voet geschoten door zo'n simpele goal tegen te krijgen
[ Voor 3% gewijzigd door marijn15 op 09-08-2024 21:13 ]
Maar zo'n bal op je bovenbeen of arm doet toch ongelofelijk zeer?hoevenpe schreef op vrijdag 9 augustus 2024 @ 21:08:
[...]
Iedereen heeft maskers bij uitlopen, ook amateurs.
Als ik het vergelijk met voetbal zie ik in verhouding weinig bloed ( behalve die Nederlandse in de halve finale ).
Tja, NL is technisch beter, dus moet China op tactiek. Ze verdedigen gewoon goed, maar vooral op alle duels achterdekking. Dat kost echter ook een vrouw, dus als NL niet snel genoeg de vrije vrouw kan bereiken, dan is deze stand gewoon terecht.PWM schreef op vrijdag 9 augustus 2024 @ 21:07:
China schakelt heel snel, gegroepeerd naar gene die de bal krijgt, meestal zonder dat ze elkaar in de weglopen of gaten laten vallen, dat is gewoon echt niet zo simpel en kost echt wel veel energie.
NL gaat nu paar keer afstand schoten doen, eerlijk gezegd beetje zwaktebod, "op goed geluk" knallen.
Kan uit ervaring vertellen: ja...Focus89 schreef op vrijdag 9 augustus 2024 @ 21:14:
Maar zo'n bal op je bovenbeen of arm doet toch ongelofelijk zeer?
Idd, vrees dat het klaar is voor NL want echt iets forceren doen ze niet.Martinspire schreef op vrijdag 9 augustus 2024 @ 20:41:
De Chinezen staan gewoon heel goed te spelen. Hebben duidelijk een tactiek gevonden die wel lijkt te werken tegen Nederland. Ik vind de dames soms wel iets te makkelijk en iets te snel dingen proberen die telkens niet lijken te lukken. Mag wel even een andere aanpak gekozen worden.
Knap dat zilver winnen of verliezen ze goud?
Onwijs lelijk hockey speelt China. Anti-hockey. In het vierde kwart je eerste sc krijgen is ook bizar.
Onwijs lelijk hockey speelt China. Anti-hockey. In het vierde kwart je eerste sc krijgen is ook bizar.
De scheids kan in ieder geval niet de schuld krijgen. Die fluit een goede pot en zeker niet in het nadeel van Nederland.
Jaaa! Helemaal uit de plaat hier!
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Wtf ik loop 25 seconden achter op HBO Max
Verrader!
[ Voor 4% gewijzigd door Typhone op 09-08-2024 21:16 ]
Dik verdiend. Afmaken nu die Chinese muur.
Apple MacBook Pro | Apple iPhone 15 Pro | Apple AirPods Pro | Xbox Series X | LG OLED55CX6LA | Sonos Arc + 2x Sonos Play:1
Jibberdepip... De eerste strafcorner waar ze er in staat knalt ze raak.
Fantastisch!
Afgestraft dat verschrikkelijke spel van die Chinezen...
Wat een top schot.
Afgestraft dat verschrikkelijke spel van die Chinezen...
Wat een top schot.
Ik las 'afhalen bij De Chinese Muur'...Jeroenvde89 schreef op vrijdag 9 augustus 2024 @ 21:16:
Dik verdiend. Afmaken nu die Chinese muur.
En zowaar nog een Belgische medaille

Jullie vriendelijkste zuiderbuur
Mijn jongens van 10 en 12 zijn bont en blauw op zaterdagFocus89 schreef op vrijdag 9 augustus 2024 @ 21:14:
[...]
Maar zo'n bal op je bovenbeen of arm doet toch ongelofelijk zeer?
Als ik het vergelijk met voetbal zie ik in verhouding weinig bloed ( behalve die Nederlandse in de halve finale ).
En goed voor papa’s netwerk
Je kan schakelen naar NPO3?Typhone schreef op vrijdag 9 augustus 2024 @ 21:16:
[...]
Wtf ik loop 25 seconden achter op HBO Max
Verrader!
⏩ PVOutput☀️
ZiggoGo ligt plat op de TV en ik moet babbelen op Tweakers via mijn telefoon.
Hassan ontwaakt... Kijken waar het op uit gaat komen.
+ net Brons in taekwondo.Chelseamarre123 schreef op vrijdag 9 augustus 2024 @ 20:59:
[...]
9 ondertussen

Misschien van de TV afhalen? Lijkt me niet best als het er plat op ligt.Typhone schreef op vrijdag 9 augustus 2024 @ 21:18:
[...]
ZiggoGo ligt plat op de TV en ik moet babbelen op Tweakers via mijn telefoon.

En lief dat je ons zo belangrijk vindt, maar dat wist ik al wel.
⏩ PVOutput☀️
Wat me nu pas opvalt: olympisch is 4 kwarten van 15 minuten ipv 17,5 minuut?
Ik zou net zeggen, we weten nog wat er gisteren gebeurde.....marijn15 schreef op vrijdag 9 augustus 2024 @ 21:18:
Geen shoot-outs graag
Dat had ik begin van de avond al gedaan
WEES BLIJ !!! Hier had uw advertentie kunnen staan...
Idd, lijkt me beter voor onze gemoedstoestand.marijn15 schreef op vrijdag 9 augustus 2024 @ 21:18:
Geen shoot-outs graag
⏩ PVOutput☀️
Bij de Olympische Spelen van 1815 hadden we in de top 5 gestaan...

China zakt wat in, tandje erbij dames, puntje drukken en tis binnen
[ Voor 5% gewijzigd door CynicRelief op 09-08-2024 21:22 ]
The universe is an island, surrounded by whatever it is that surrounds universes.
Een zeer verrassende, kwam uit het niks. Hele wedstrijd onder gelegen, en dan in de laatste milliseconde.
Waarom zit die hartslagmonitor bij de vrouwen rond de navel?
Klopt, dat is ook in de Hoofdklasse, Promotieklasse, Euro Hockey League en Pro League zo. Volgens mij is het bij de jeugd en senioren lager dan Promotieklasse 17,5 minuut per kwarthoevenpe schreef op vrijdag 9 augustus 2024 @ 21:19:
Wat me nu pas opvalt: olympisch is 4 kwarten van 15 minuten ipv 17,5 minuut?
Nog 13 in de voorste groep... Nog 2km. Tempo tempo tempo
Ik ook niet. Maar dat vergeef ik mijzelf.PWM schreef op vrijdag 9 augustus 2024 @ 21:23:
De dames snappen blijkbaar de 5 meter regel niet zo goed. Wat een amateurisme.
⏩ PVOutput☀️
Die Chinezen maken steeds een overtreding buiten de cirkel en dan moet NL eerst 5m met de bal spelen en krijgen een overtreding tegen.
Bij een vrije val moet de bal 5 meter rollen voordat hij de cirkel in mag. Maar Nederland loopt hem gewoon al 3x naar binnen.
Ze hadden de sport beter ‘tag-that-foot’ kunnen noemen.
Terwijl er achter Albers een meid al 5x had geroepen 'kom maar'.PWM schreef op vrijdag 9 augustus 2024 @ 21:25:
Bij een vrije val moet de bal 5 meter rollen voordat hij de cirkel in mag. Maar Nederland loopt hem gewoon al 3x naar binnen.
Hoe meten ze dat? Of is dat met een timmermansoog bekeken?PWM schreef op vrijdag 9 augustus 2024 @ 21:25:
[...]
⏩ PVOutput☀️
Hier kan China op het ideale moment scoren, als ze deze krijgen.
Die gesprekken tussen de scheidsrechter en de VAR is wel erg goed in de video gezet zo.
Dat zouden ze bij het voetbal ook moeten doen!
Dat zouden ze bij het voetbal ook moeten doen!
Dit referral concept morgen bij de FIFA invoeren, wat een uitvinding...
Kan dit systeem in het voetbal meteen ingevoerd worden?
Mooi hoor hoe de team referrals werken.
⏩ PVOutput☀️
Hassan en de dames kunnen in dezelfde minuut goud halen als ze nu scoren.
Op de gok inderdaadQuad schreef op vrijdag 9 augustus 2024 @ 21:26:
[...]
Hoe meten ze dat? Of is dat met een timmermansoog bekeken?
Olympisch zappen tussen nos 1 en 3 nu
The universe is an island, surrounded by whatever it is that surrounds universes.