Olympische spelen Parijs 2024

Pagina: 1 2 ... 60 Laatste
Acties:

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• tweakduke
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 00:00

tweakduke

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Topicstarter
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/zf4DW8ROUmhXKXppuo1-d_9UkkA=/800x/filters:strip_exif()/f/image/ohWchhJcwAxSUvxGjvO3lRDf.png?f=fotoalbum_large

De organisatie van de 33ste editie van de Olympische Spelen is toegewezen aan Parijs. In de Franse hoofdstad zullen van 26 juli tot en met 11 augustus 2024 rond de 10500 sporters uit 206 landen in actie komen. Er staan 28 takken van sport op het programma, aangevuld met vier sporten die vanuit de Olympic Agenda 2020 door de organisatie in afstemming met het IOC zijn toegevoegd. In Parijs zijn dat breaking, sportklimmen, skateboarden en surfen.

Handige links
Schema alle spelen: https://olympics.com/en/paris-2024/schedule
Schema van de Nederlandse deelnemers: https://www.teamnl.org/programma
Deelnemers Nederland: https://www.teamnl.org/sporters

Tweakers Discord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben benieuwd of ze nog gaan zwemmen in de Seine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CynicRelief
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21-02 22:26
Verwijderd schreef op donderdag 4 juli 2024 @ 17:56:
Ben benieuwd of ze nog gaan zwemmen in de Seine.
de.burgemeester is vooralsnog niet bezweken aan haar PR-stunt-zwemtochtje

The universe is an island, surrounded by whatever it is that surrounds universes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorah_Newstone
  • Registratie: Februari 2024
  • Laatst online: 16-09 14:53
Heb hier echt al heel lang zin in, alles is volledig te volgen trouwens via HBO max, 24e beginnen ze al met boogschieten. Vrij rap dus al.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 06:25
Morgen beginnen de Olympische Spelen, donderdag voor het eerst Nederlanders in actie (boogschieten en handbal)

Vrijdag de openingsceremonie, begint om 19:30, iemand enig idee hoe laat dat afgelopen is?

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OzzieMann
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 22:24

OzzieMann

PSN: OzzieMann

Gynnad schreef op dinsdag 23 juli 2024 @ 22:42:
Morgen beginnen de Olympische Spelen, donderdag voor het eerst Nederlanders in actie (boogschieten en handbal)

Vrijdag de openingsceremonie, begint om 19:30, iemand enig idee hoe laat dat afgelopen is?
NOS zendt de openingsceremonie uit van 19:25 tot 23:10.

https://untappd.com/user/OzzBier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeRSPiN
  • Laatst online: 06:09

CyBeRSPiN

sinds 2001

Jorah_Newstone schreef op donderdag 18 juli 2024 @ 23:30:
Heb hier echt al heel lang zin in, alles is volledig te volgen trouwens via HBO max, 24e beginnen ze al met boogschieten. Vrij rap dus al.
Alleen op HBO? Niet gewoon via de NOS app zoals de vorige keer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 00:03

Fiber

Beaches are for storming.

CyBeRSPiN schreef op dinsdag 23 juli 2024 @ 23:07:
[...]

Alleen op HBO? Niet gewoon via de NOS app zoals de vorige keer?
De NOS heeft niet 'alles'. Nooit gehad ook, kan ook niet, hebben ze de mankracht niet voor en hoeveel Nederlanders willen nou echt 'alles' zien. Maar de belangrijkste wedstrijden en dan vooral de sporten waarin Nederlanders meedoen hebben ze natuurlijk wel.

HBO heeft EuroSport overgenomen of zo en zal vast heel veel parallelle streams hebben zodat de echte liefhebber daar ook naar de voorrondes van onderwater curling kan kijken of zo... :7

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gynnad
OzzieMann schreef op dinsdag 23 juli 2024 @ 23:04:
[...]

NOS zendt de openingsceremonie uit van 19:25 tot 23:10.
Poh dat is wel een heel erg lange zit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeRSPiN
  • Laatst online: 06:09

CyBeRSPiN

sinds 2001

@Fiber ik heb het over de NOS app, niet over de lineaire tv zender. Maar ik zie idd dat die ook lang niet alle streams aanbieden, alleen als er medaillekansen voor Nederlanders zijn lijkt het.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Bundin
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
Voor mij is de lol van de OS altijd kijken naar sporten die je anders nooit ziet, dat is op dag -2 met rugby sevens alvast heel goed gelukt. Erg leuk om naar te kijken: snel, explosief, gebeurt veel, geen gejank. Ik ben aan boord!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ll roel j
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 07:02
Bundin schreef op woensdag 24 juli 2024 @ 17:44:
Voor mij is de lol van de OS altijd kijken naar sporten die je anders nooit ziet, dat is op dag -2 met rugby sevens alvast heel goed gelukt. Erg leuk om naar te kijken: snel, explosief, gebeurt veel, geen gejank. Ik ben aan boord!
Franse nr 11 Dupont, een van de beste rugbywrs ter wereld op dit moment, is zelfs tijdelijke uit het 15s elftal van Frankrijk gegaan om met Frankrijk 7s proberen goud te winnen.

En de dames 7s komen ook nog aan bod van het weekend.

[ Voor 18% gewijzigd door ll roel j op 24-07-2024 20:00 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Fiber

Fiber

Voetbal hoort mijns inziens niet per se op de Spelen, maar wat een heerlijke puinhoop toch wel: https://nos.nl/artikel/25...int-absurd-duel-op-spelen

:7

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bundin
  • Niet online
Fiber schreef op woensdag 24 juli 2024 @ 20:45:
Voetbal hoort mijns inziens niet per se op de Spelen, maar wat een heerlijke puinhoop toch wel: https://nos.nl/artikel/25...int-absurd-duel-op-spelen

:7
Blijft bizar hoe wangedrag van publiek bij voetbal getolereerd wordt. Team direct uit competitie nemen bij dit soort onzin, of het nou OS, CL, bundesliga of voor mijn part de keukenkampioen divisie is.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Als hier geen reglementaire 3-0 voor Argentinië uit volgt, kunnen we voortaan inderdaad wel stoppen met voetbal op de OS. Wat een misselijkmakend publiek. Ze hadden ook al wel eerder de boel morgen afblazen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joke_name
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 07:37
Gynnad schreef op woensdag 24 juli 2024 @ 06:36:
[...]

Poh dat is wel een heel erg lange zit
1 van de langste uitzendingen zonder enige vorm van reclameblokken.

Wij zitten er klaar voor.
Met ook nog een HBO Max abonnement.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m-vw
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 07:24

m-vw

GEZOCHT: De Kluts

PWM schreef op woensdag 24 juli 2024 @ 21:12:
Als hier geen reglementaire 3-0 voor Argentinië uit volgt, kunnen we voortaan inderdaad wel stoppen met voetbal op de OS. Wat een misselijkmakend publiek. Ze hadden ook al wel eerder de boel morgen afblazen.
Het is nog veel erger:
https://www.telegraaf.nl/sport/1727679256/chaos-in-eerste-voetbalduel-van-spelen-marokko-wint-nadat-gelijkmaker-argentinie-pas-uren-later-wordt-afgekeurd

Garmin FR245M + HRM-RUN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
maakt het alleen maar mooier, hoe Argentinië een keer genaaid wordt ipv bevoordeeld. ik hoop eigenlijk nog dat de var het verkeerd beoordeeld heeft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoevenpe
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 07:42
Dus fans van Marokko bestormen het veld en twee uur later trekt de VAR de gelijkmaker van Argentinië in?

Pierre de Coubertin draait zich om in zijn graf... |:(

Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rammes
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 21:26

rammes

koekebakker 1e klas

Hi, voor die HBO hebben ik wilde voor de spelen een abbo afsluiten (heb zelf geen tv zenders) maar bij het afsluiten kan ik weer kiezen voor een Eurosport 1 en 2 add-on voor 5 euro. Heb ik die nou nodig of kan het af met het standaard HBO Max Abbo

Ik zou het doen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TexMex
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
rammes schreef op donderdag 25 juli 2024 @ 09:30:
Hi, voor die HBO hebben ik wilde voor de spelen een abbo afsluiten (heb zelf geen tv zenders) maar bij het afsluiten kan ik weer kiezen voor een Eurosport 1 en 2 add-on voor 5 euro. Heb ik die nou nodig of kan het af met het standaard HBO Max Abbo
Voor de Olympische Spelen is de sport add-on niet nodig. Alle Olympische streams zijn met elke abonnement te zien.

[ Voor 6% gewijzigd door TexMex op 25-07-2024 09:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jm2th2
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 16-09 15:33
Waar kun je ergens de ranking van boogschieten kijken? die staat namelijk niet op eurosport/ HBO

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rammes

rammes

koekebakker 1e klas

TexMex schreef op donderdag 25 juli 2024 @ 09:39:
[...]

Voor de Olympische Spelen is de sport add-on niet nodig. Alle Olympische streams zijn met elke abonnement te zien.
Gelukt! thnx!

Ik zou het doen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TripleQ
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
jm2th2 schreef op donderdag 25 juli 2024 @ 09:41:
Waar kun je ergens de ranking van boogschieten kijken? die staat namelijk niet op eurosport/ HBO
Hier net ook een basis abbo hbo max voor een maandje afgesloten (direct opgezegd per 25-8).
Zie allerlei sporten, en op dit moment alleen maar handbal live, terwijl volgens nu.nl handboogschieten nu ook bezig is.

Jammer. dacht dat ze alles wel zouden uitzenden

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Fiber

Fiber

jm2th2 schreef op donderdag 25 juli 2024 @ 09:41:
Helpt dit?

https://olympics.com/en/p...s-individual/qual000100--

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marijn15
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 03:55
Ik kijk eigenlijk alleen tijdens Olympische spelen naar boogschieten, maar klopt mijn beeld als ik zeg dat de vrouwen wat teleurstellen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zacht
  • Niet online
Na een aantal afmeldingen mag Robin Haase naast het dubbelspel alsnog meedoen aan het enkelspel. Als nummer 1196 van de wereld. Meedoen schijnt belangrijker te zijn dan winnen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pino112
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 21:59
TripleQ schreef op donderdag 25 juli 2024 @ 10:35:
[...]

Jammer. dacht dat ze alles wel zouden uitzenden
De ranking round is per definitie geen beeld van, vorige keren ook niet. Dus dat ligt niet aan HBO oid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bastien
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

Bastien

Probleemeigenaar

zacht schreef op donderdag 25 juli 2024 @ 15:06:
Na een aantal afmeldingen mag Robin Haase naast het dubbelspel alsnog meedoen aan het enkelspel. Als nummer 1196 van de wereld. Meedoen schijnt belangrijker te zijn dan winnen.
Nou ja, ik snap dat ze liever een wedstrijd laten spelen als organisatie dan wegens uitval eea annuleren. En blijkbaar kiezen ze op een gegeven moment voor spelers die dubbelspel doen om aan te vullen omdat die er zijn, uiteraard als ze zelf willen. Maar de winkans is niet heel groot maar dat zegt ie zelf ook. :P Maar er zijn vaker verrassingen op de OS. :+

https://www.nu.nl/olympis...win-ik-geen-medaille.html

Je privacy is voor het eerst geschonden bij de eerste echo. Daarna wordt het er de rest van je leven niet meer beter op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sverzijl
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 07:43
Ik moest even terugspoelen in de Rugby 7s wedstrijd tussen Samoa en Japan, maar ik verstond het toch echt goed. Presentator had het over 'maar wat je Japan ook niet ziet doen, en dat komt door het fysieke OVERGEWICHT van Samoa, is dat ze het contact aan gaan' ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ll roel j
sverzijl schreef op donderdag 25 juli 2024 @ 20:18:
Ik moest even terugspoelen in de Rugby 7s wedstrijd tussen Samoa en Japan, maar ik verstond het toch echt goed. Presentator had het over 'maar wat je Japan ook niet ziet doen, en dat komt door het fysieke OVERGEWICHT van Samoa, is dat ze het contact aan gaan' ;)
Was dat bij het Engelse commentaar? Of Nederlands?

[ Voor 17% gewijzigd door ll roel j op 25-07-2024 20:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sverzijl
ll roel j schreef op donderdag 25 juli 2024 @ 20:28:
[...]

Ze probeerden wel maar zijn kleiner. Hierdoor komen ze er moeilijker bij. Samaoanen zijn fysiek groter en sterker dat was in het nadeel van Japan. Ze werden overlopen.
Ja ik snap wat hij wilde zeggen, maar dat heet dan overwicht en zeker geen overgewicht :) Vond het een grappige verspreking.

[ Voor 4% gewijzigd door sverzijl op 25-07-2024 20:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sverzijl
ll roel j schreef op donderdag 25 juli 2024 @ 20:28:
[...]

Was dat bij het Engelse commentaar? Of Nederlands?
Nederlands

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ll roel j
sverzijl schreef op donderdag 25 juli 2024 @ 20:29:
[...]

Ja ik snap wat hij wilde zeggen, maar dat heet dan overwicht en zeker geen overgewicht :) Vond het een grappige verspreking.
Inderdaad wel grappig. Moest er ook om lachen toen ik het net las :)

Dank. Straks ff terugluisteren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Deruxian
  • Niet online

Deruxian

p4 2.8 1024mb, 6800 gt

zacht schreef op donderdag 25 juli 2024 @ 15:06:
“ZeT DIE muZIEk UIT!!!!111

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 06:35
Ook lekker. Brandstichters en kabelknippers hebben een deel van het (TGV) treinverkeer platgelegd.
https://www.nu.nl/buitenl...ns-treinverkeer-plat.html

Hoop niet dat het gevolgen gaat hebben voor sporters.
Verder heb ik serieus het gevoel dat er een aanslag gaat komen tijdens de spelen, al is bovenstaande dat volgens mij al. Ligt er een beetje aan of je een definitie gebruikt dat er doden moeten vallen of dat ontregeling al voldoende is voor de classificatie aanslag.

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• Herman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 07:27

Herman

FP ProMod
Ik dacht even dat hij 'm ging roken :P :7

Afbeeldingslocatie: https://cdn.nos.nl/image/2024/07/26/1113429/960x720a.jpg

Tweakers.net Moddereter Forum | Vragen over moderatie op de FrontPage? Het kleine-mismoderatietopic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 20:48

Pierre

Van nature lui!

Jammer dat het regent in Parijs.

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CynicRelief
Pierre schreef op vrijdag 26 juli 2024 @ 18:58:
tja, da’s pech … wat zegt de Franse buienradar? nog meer regen zo te zien, maar scattered

[ Voor 9% gewijzigd door CynicRelief op 26-07-2024 19:04 ]

The universe is an island, surrounded by whatever it is that surrounds universes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchOwnage
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 23:34
Pierre schreef op vrijdag 26 juli 2024 @ 18:58:
Dat is wel zonde ja. Al die promo plaatjes met een ondergaande zon over de Seine kunnen de prullenbak in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 23:58

Quad

Doof

De zeilploeg hoeft niet te klagen zie ik, lekker weertje daar!

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rammes

rammes

koekebakker 1e klas

Het luchtruim is volgens de NOS afgesloten toch vliegt er nog een Boeging 777 rond zonder bestemming.Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/dA2b7Lc0C9nJas1wk9QPD7sCqVc=/x800/filters:strip_exif()/f/image/bhNKEZrDA5gmuDbEahZSX3nS.png?f=fotoalbum_large

Ik zou het doen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

rammes schreef op vrijdag 26 juli 2024 @ 19:24:
Het luchtruim is volgens de NOS afgesloten toch vliegt er nog een Boeging 777 rond zonder bestemming.[Afbeelding]
Vliegt hij wel? 11 knts is niet heel erg veel, en daar lijkt het vliegveld te zijn.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rammes

rammes

koekebakker 1e klas

Quad schreef op vrijdag 26 juli 2024 @ 19:27:
[...]

Vliegt hij wel? 11 knts is niet heel erg veel, en daar lijkt het vliegveld te zijn.
ah dat kan natuurlijk ook :+

Ik zou het doen!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• R.E.
  • Laatst online: 01:12
Bizar, kan iemand die commentator van de NOS even vertellen dat hij teveel praat? Hoe irritant! Hij praat overal doorheen!

Vette shit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Oh wauw!

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CynicRelief
R.E. schreef op vrijdag 26 juli 2024 @ 19:35:
Bizar, kan iemand die commentator van de NOS even vertellen dat hij teveel praat? Hoe irritant! Hij praat overal doorheen!
relax man, neem even een teug van die jonko van Snoop Dog hierboven :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PatrickC
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 00:17
4 uur luisteren naar die commentatoren van NOS Sport met het geluid van de openingsceremonie op de achtergrond… de NOS maakt er weer een puinhoop van.

Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• R.E.
  • Laatst online: 01:12
CynicRelief schreef op vrijdag 26 juli 2024 @ 19:39:
[...]

_O-
Ik ben geswitched naar sporza :D

Vette shit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dawg
  • Registratie: December 2002
  • Niet online

dawg

🇪🇺 🇳🇱

PatrickC schreef op vrijdag 26 juli 2024 @ 19:39:
4 uur luisteren naar die commentatoren van NOS Sport met het geluid van de openingsceremonie op de achtergrond… de NOS maakt er weer een puinhoop van.
Echt heh. Teveel gepraat is teveel. Zogezegd. :+

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• PatrickC
Vluchtelingen op een boot… vreemde gewaarwording…

PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rammes

rammes

koekebakker 1e klas

Joe Lex, zwaai dan we zijn er ook!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/4ZzqA_g06BdcOq8h0Wx7uHbyt3E=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/r69TjIVOBJOeZYliylgjlIR8.jpg?f=fotoalbum_large

Ik zou het doen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatrickC
dawg schreef op vrijdag 26 juli 2024 @ 19:41:
[...]

Echt heh. Teveel gepraat is teveel. Zogezegd. :+
En ze praten of ze een sportwedstrijd op de radio moeten verslaggeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dawg
  • Niet online

dawg

🇪🇺 🇳🇱

PatrickC schreef op vrijdag 26 juli 2024 @ 19:43:
[...]

En ze praten of ze een sportwedstrijd op de radio moeten verslaggeven.
Lijkt wel wielrennen. Daar praten ze ook vijf uur aan een stuk door. :{

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PatrickC
Als atleet zou ik toch liever een stadion vol publiek binnenlopen… maar ok… het is wel een keer wat anders.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PatrickC
Hou je klep nu toch eens verslaggever!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dawg
  • Niet online

dawg

🇪🇺 🇳🇱

Dat bootje van Bahrain was wel heel erg klein.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• plizz
  • Laatst online: 21:57
dawg schreef op vrijdag 26 juli 2024 @ 19:48:
Dat bootje van Bahrain was wel heel erg klein.
Meer exclusief vind ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekiejoekie
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 02-08 02:49
De intocht van Sinterklaas is minder langdradig... Ik zie morgen de samenvatting wel.

WEES BLIJ !!! Hier had uw advertentie kunnen staan...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Theswitch
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 16-09 19:58
Waarom lady gaga en geen Franse artiest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatrickC
Oekiejoekie schreef op vrijdag 26 juli 2024 @ 19:50:
De intocht van Sinterklaas is minder langdradig... Ik zie morgen de samenvatting wel.
Wacht maar af… net als bij Sinterklaas gaat er nog iets ‘ergs’ gebeuren zo… de Olympische vlam gaat in het water vallen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theswitch
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 16-09 19:58
Zou de vlam uiteindelijk 2 weken boven op de eiffeltoren vlammen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rammes

rammes

koekebakker 1e klas

Theswitch schreef op vrijdag 26 juli 2024 @ 19:56:
Zou de vlam uiteindelijk 2 weken boven op de eiffeltoren vlammen?
ik verwacht niet anders, die “zorro” klimt zo naar boven.

Ik zou het doen!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Ik zie dit als een Assassins Creed.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loekf2
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 07:35
Het camera werk is behoorlijk ruk trouwens. Ik kijk op HBO in 4K. Haperingen in het beeld en net de onderkant van het beeld wat vastloopt. Ook scherpstellen lijkt moeilijk.

iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Ah de Airfrance-KLM dans, eens zien of Robert ten Brink er ook is.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 07:31
Het is allemaal natuurlijk tot in de puntjes geregeld, maar het komt toch zo ongeorganiseerd over.

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PatrickC
Maakt indruk? Totaal niet gelijk… was gewoon een zooitje die dans.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Dit lijkt me echt een verwijzing naar Assassins creed te zijn, die act.

PVOutput☀️

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rammes

rammes

koekebakker 1e klas

het synchroon dansen lukt nog niet zo bij de moulin rouge dames

Ik zou het doen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Typhone
  • Laatst online: 20:51

Typhone

Who Dares Wins

CynicRelief schreef op vrijdag 26 juli 2024 @ 19:39:
[...]

Verschrikkelijk dat geneuzel de hele tijd. Die is belangrijker dan wat er vertoond wordt. Lijkt die vrouw wel die vroeger altijd bij Koniginnedag was, tetterde aan één stuk door. Terwijl ik dit type issie natuurlijk net 30 seconden stil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• plizz
  • Laatst online: 21:57
Regie is ook super slecht. ;w

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dawg
  • Niet online

dawg

🇪🇺 🇳🇱

Het is een beetje rommelig vind ik.

Commentaar praat echt ongelofelijk veel, lijkt wel of ze niet door hebben dat er veel te horen is. Zwaar irritant in elk geval. Klachtwaardig.

[ Voor 67% gewijzigd door dawg op 26-07-2024 20:08 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• rammes

rammes

koekebakker 1e klas

Ik durf te wedden dat Rémi Gaillard straks ook met een vlam op een stok ergens rond rent.

Ik zou het doen!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Typhone
  • Laatst online: 20:51

Typhone

Who Dares Wins

cheiron schreef op vrijdag 26 juli 2024 @ 20:04:
Het is allemaal natuurlijk tot in de puntjes geregeld, maar het komt toch zo ongeorganiseerd over.
Haha ja ik moet altijd lachen om die dansclubjes die fucking veel moeite doen voor een dans die niemand een hol interesseert en na 15 seconden weg uit beeld is. Focus je maar eens op de lui die helemaal achterin staan mee te dansen. :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatrickC
Naar HBO Max geschakeld… daar is het geluid in ieder geval een heel stuk beter.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

rammes schreef op vrijdag 26 juli 2024 @ 20:07:
Ik durf te wedden dat Rémi Gaillard straks ook met een vlam op een stok ergens rond rent.
En dan als een duif boven het podium verschijnt en de boel onder schijt, zeker.

PVOutput☀️

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SuBBaSS
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 07:44

SuBBaSS

-has Ryzen

18 gram ijzer verwerkt in de medaille (zegt die nos dude).
Zozo.

Had het net ook al de hele tijd over de 'vlag' terwijl we naar een kerel met een vlam zitten kijken. :+
Complexe show wel. Mag wat fout gaan.

[ Voor 65% gewijzigd door SuBBaSS op 26-07-2024 20:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• True
  • Registratie: April 2011
  • Niet online

True

Dislecticus

Man man man beide knoopjes dicht 8)7 (of eigenlijk de onderste en dus één te veel)

[ Voor 39% gewijzigd door True op 26-07-2024 20:11 ]

VW ID.7 Tourer Pro S | 5670 Wp JA Solar - 14x405 33° op Zuid | Twente

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CynicRelief
SuBBaSS schreef op vrijdag 26 juli 2024 @ 20:09:
18 gram ijzer verwerkt in de medaille.
Zozo.
benieuwd wat Eiffel daarvan zou vinden … de bouwkundige integriteit van die toren wordt zo toch geweld aan gedaan, me dunkt

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gynnad
Het is allemaal wel heel uniek

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• True
  • Niet online

True

Dislecticus

CynicRelief schreef op vrijdag 26 juli 2024 @ 20:11:
[...]

benieuwd wat Eiffel daarvan zou vinden … de bouwkundige integriteit van die toren wordt zo toch geweld aan gedaan, me dunkt
Is een stukje dat vervangen moest worden hè ;)
(ik mis de /s)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Phelps, die in z'n eentje op plek 40 zou staan bij de all time medaillespiegel.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Afbeeldingslocatie: https://media.tenor.com/nKBInuJ9fZwAAAAM/three-three-musketeers.gif
Zouden deze ook nog komen?

Franse revolutie wel gezien.

PVOutput☀️

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• True
  • Niet online

True

Dislecticus

🤘🤘🤘 dit is het betere werk

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SuBBaSS
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 07:44

SuBBaSS

-has Ryzen

Metaaaaaaaaalllll \m/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
Dit is wel vet. Jammer dat het allemaal zo ver weg is.

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatrickC
Gaat het nu beginnen?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Nakebod
  • Registratie: Oktober 2000
  • Nu online

Nakebod

Nope.

Wel een toffe plek om op te mogen treden als band. Once in a lifetime :)

Blog | PVOutput Zonnig Beuningen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Niet mijn muziek, maar wel lekker voor de afwisseling. :9

PVOutput☀️

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sjufke
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 22:17
Het is gewoon treurig. De NOS vakkundig alles kapot aan het becommentariëren.

De NOS “Luister toch eens, prachtig”

Dat gaat niet want je tettert er doorheen

PSN: bollsie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatrickC
sjufke schreef op vrijdag 26 juli 2024 @ 20:17:

Dat doen ze op de Engelstalige stream op HBO Max een stuk beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rammes

rammes

koekebakker 1e klas

hbomax er op gezet, komt heeel anders over!

Ik zou het doen!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• CynicRelief
sjufke schreef op vrijdag 26 juli 2024 @ 20:17:

ik vind het prima te pruimen, beetje toelichting is wel fijn

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• London
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Mooie ceremonie tot nu toe moet ik zeggen (y) Heel vermakelijk.

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
Ok.. die trio was overbodig en de cut van de regie bizar slecht.

Wel echt mooie onderdelen in de show zeg

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• True
  • Niet online

True

Dislecticus

Leuk stukje pyro wel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rammes

rammes

koekebakker 1e klas

ik gooi er nog wat Franse woorden door, spectaculair!

Ik zou het doen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Ik verwacht dat dit nog wel meer wordt naar mate de show vordert en get donker wordt.

Het staat tot uiterlijk half 12 op de planning dacht ik.

[ Voor 12% gewijzigd door Quad op 26-07-2024 20:25 ]

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rammes

rammes

koekebakker 1e klas

wie is deze dame? ze heeft een formidabele .. stem

Ik zou het doen!