Acties:
  • +1 Henk 'm!

• falcon123
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Flossy Carter gaf in ieder geval aan dat die volgende week de fold zou ontvangen, dus ik hoop ergens volgende week :P YouTube: Google Pixel 9 / 9 Pro XL - Unboxing and First Impressions
Ben zelf ook juist benieuwd naar de fold reviews

• Anduuuw
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 11-10 13:42
WoutF schreef op donderdag 22 augustus 2024 @ 09:08:
Als mensen nog vragen hebben n.a.v onze review, shoot :)
Hebben jullie een topic foor het Fold 9 pro model, maken jullie ook een vergelijking met de huidige foldables : ]

• KlaasjeNL
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 11-10 12:35
Iemand tips voor een magsafe case en lader/stand voor de Pro XL? Of iemand ervaring met magsafe (of een alternatief) icm een Pixel 8?

• CypherMK
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 03-10 16:45
Krijg je de pixel studio app en die screenshot app op de pixel in Nederland? En de andere AI functies?

• dennyvdvaart
  • Registratie: Februari 2022
  • Laatst online: 06-10 10:45
pdavie2311 schreef op donderdag 22 augustus 2024 @ 17:37:
Pinpas Rabo lukt niet in wallet toe te voegen! Komt dat omdat Apple Pay nog aan staat op iPhone? Hoe anders wel voor elkaar te krijgen?
Werkt hier prima! Pas wel toevoegen vanuit de Rabo-app, niet vanuit de Wallet-app

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DarkSide
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 10-10 21:45

DarkSide

theres no place like ::1

KlaasjeNL schreef op donderdag 22 augustus 2024 @ 17:47:
Iemand tips voor een magsafe case en lader/stand voor de Pro XL? Of iemand ervaring met magsafe (of een alternatief) icm een Pixel 8?
weet alleen dat dbrand iig een case heeft die magsafe ondersteund.

Verder zijn er volgens mij genoeg stands die magsafe ondersteunen.

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

• qwasd
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 03:36
Waar hebben jullie de kleuren eigenlijk op staan onder instellingen - scherm - kleuren.
Natuurlijk of aanpasbaar?

• Mad-Matt
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 19:01

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Topicstarter
CypherMK schreef op donderdag 22 augustus 2024 @ 18:08:
Krijg je de pixel studio app en die screenshot app op de pixel in Nederland? En de andere AI functies?
Die eerste 2 sowieso niet :(
Voor de rest weet ik het niet

Fractal Terra Jade, Ryzen 7800X3D, Nvidia 4070 Super

• CypherMK
Mad-Matt schreef op donderdag 22 augustus 2024 @ 18:15:
[...]

Dat is wel balen. En via Google Fotos die AI edits?

• hershel
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 14-09 17:54
Best bijzonder dat je gewoon wat screen real estate inlevert omdat Google de front camera zo laag heeft geplaatst. Nu begint het scherm met een extra rij zwarte pixels..

Verder maakt het toestel een hele goede eerste indruk. Google mag trouwens wel beter aangeven in de Store dat veel AI-features in Nederland niet werken.
CypherMK schreef op donderdag 22 augustus 2024 @ 18:18:
[...]

Nee.

[ Voor 53% gewijzigd door hershel op 22-08-2024 18:24 ]

• Cloclo100
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 11-10 14:14
CypherMK schreef op donderdag 22 augustus 2024 @ 18:18:
[...]

Behoudens vergissing helemaal niets. Tenzij misschien de "add me" functie? Kan iemand van de eigenaars dit bevestigen?
Wel lekker volle pot betalen natuurlijk 😜👌!

• codex
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 05:09

codex

Geen OpenAI agent :)

Add me zit erin, onder de naam Voeg mij toe. Verder werkt de crop verscherping en upscaling van video in elk geval.

• Tweakriez
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 00:29
pdavie2311 schreef op donderdag 22 augustus 2024 @ 17:37:
Pinpas Rabo lukt niet in wallet toe te voegen! Komt dat omdat Apple Pay nog aan staat op iPhone? Hoe anders wel voor elkaar te krijgen?
Waarschijnlijk moetje het toestel autoriseren in de Rabo app en de vorige deactiveren

• pdavie2311
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 25-09 12:53

pdavie2311

Live life to the fullest..

dennyvdvaart schreef op donderdag 22 augustus 2024 @ 18:09:
[...]

Werkt hier prima! Pas wel toevoegen vanuit de Rabo-app, niet vanuit de Wallet-app
Thanx! Gelukt nu wel !!

“De wereld is een pijpkaneel, elk zuigt eraan en neemt zijn deel”

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• NeWSJuNK
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 19:58
Is toch pure misleiding dat bijna alle AI features niet beschikbaar zijn? Juist het verkoopargument van Google en dan gewoon niet leveren. Schandelijk.

• codex
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 05:09

codex

Geen OpenAI agent :)

Ik heb wel iets vreemds. Instellingen overgezet, in de vingerafdrukken heb ik er maar 1 geregistreerd staan. Alleen mijn oude vingerafdrukken werken ook.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/8Ogm3QJAOq6WhwRDV76r3Pge5PE=/x800/filters:strip_exif()/f/image/cHZdsc6ItOAnRMZXxnuquH4y.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 52% gewijzigd door codex op 22-08-2024 18:51 ]

• Christiano007
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21:24

Christiano007

Ich bin der champion

Mad-Matt schreef op donderdag 22 augustus 2024 @ 18:15:
[...]

Ook niet als je de taal op Engels zet ?

Ter land, ter zee en in de kroeg

• hershel
Christiano007 schreef op donderdag 22 augustus 2024 @ 18:53:
[...]

Ook niet als je de taal op Engels zet ?
Nee, dat werkt sowieso niet. Je zou je user profiel in de Play Store app op bijv. United States moeten zetten. Maar die mogelijkheid heb ik niet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• poekiepoes12
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 00:42
NeWSJuNK schreef op donderdag 22 augustus 2024 @ 18:48:
Is toch pure misleiding dat bijna alle AI features niet beschikbaar zijn? Juist het verkoopargument van Google en dan gewoon niet leveren. Schandelijk.
Eens. Of ik er veel gebruik van zou maken weet ik niet, maar erg jammer. Misschien komt het nog (binnen het gratis jaar....).

Enige wat ik echt veel zou willen gebruiken is vragen stellen aan Gemini zoals ik dat ook bij ChatGPT wel eens voor de grap doe maar dat is maar een paar keer per dag mogelijk onbetaald. Dat zal wel kunnen neem ik aan met een betaald account?

• Cloclo100
poekiepoes12 schreef op donderdag 22 augustus 2024 @ 18:54:
[...]

Eens. Of ik er veel gebruik van zou maken weet ik niet, maar erg jammer. Misschien komt het nog (binnen het gratis jaar....).

Enige wat ik echt veel zou willen gebruiken is vragen stellen aan Gemini zoals ik dat ook bij ChatGPT wel eens voor de grap doe maar dat is maar een paar keer per dag mogelijk onbetaald. Dat zal wel kunnen neem ik aan met een betaald account?
Dat kan ook allemaal op mijn samsung.. Is niet pixel specific.

• CypherMK
Ik las net een reactie dat als je een US play store account hebt en een US VPN, dat je de apps zou moeten kunnen installeren.
https://www.reddit.com/r/...screenshots_app_possibly/

[ Voor 28% gewijzigd door CypherMK op 22-08-2024 18:56 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jjonkie
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 11-10 08:37
Ik heb de 9 vanmiddag binnen gekregen..

Eerste indruk mooi en solide toestel maar wat een dikke bezel en erg dik en zwaar..
Telefoon is amper kleiner dan mijn S21 FE5G maar het scherm is wel kleiner.
En bij mij wordt ie inderdaad heel erg warm zoals hier al is gemeld.
(toevoeging bij normaal gebruik geen probleem maar overzetten van 100GB data is intensief)

Camera is wel een stukje scherper en meer neutraal maar ik heb niet de wow factor voor een flagship telefoon Ik denk dat deze retour gaat voor een S24. Jammer, had er meer van verwacht.. ;w

[ Voor 11% gewijzigd door jjonkie op 23-08-2024 09:08 ]

• poekiepoes12
Cloclo100 schreef op donderdag 22 augustus 2024 @ 18:55:
[...]

Dat kan ook allemaal op mijn samsung.. Niks pixel specific.
Vragen stellen aan Gemini? Ben nog niet zo bekend met Ai, moet me er nog meer in verdiepen. Maar dat kan betaald? Of ook onbetaald?

• Cloclo100
CypherMK schreef op donderdag 22 augustus 2024 @ 18:55:
Ik las net een reactie dat als je een US play store account hebt en een US VPN, dat je de apps zou moeten kunnen installeren.
Daar zal de ING of Albert Heijn app wss niet beschikbaar zijn 😀

• noodgang
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 00:00
Cloclo100 schreef op donderdag 22 augustus 2024 @ 18:56:
[...]

Daar zal de ING of Albert Heijn app wss niet beschikbaar zijn 😀
Je kunt meerdere Google accounts tegelijk op je telefoon aanmelden, gewoon je Nederlandse synchroon laten lopen

• DarkSide

DarkSide

CypherMK schreef op donderdag 22 augustus 2024 @ 18:55:
Hmm ben benieuwd.
Heb een US google account. Ooit zo gekomen bij de Nexus 7.
betaal mijn one abbo ook in $ ipv €.

mocht ik een pixel halen zal ik dit even onthouden.

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hijdaar95
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 03:48
Ik gebruik een Gamesir G8 Galileo om spellen via Steam Link te spelen.
De Pixel 9 Pro XL past er net in. Zonder hoesje, raakt de camera met (1mm) het frame niet.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/TGzHDJt9PR586ez9MA4Zx-INLz8=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/Erm6yveJFCwAO1jC3T8xEccm.jpg?f=user_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hershel
poekiepoes12 schreef op donderdag 22 augustus 2024 @ 18:56:
[...]

Vragen stellen aan Gemini? Ben nog niet zo bekend met Ai, moet me er nog meer in verdiepen. Maar dat kan betaald? Of ook onbetaald?
https://gemini.google.com/

Niet zo moeilijk te vinden, lijkt me...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jvang
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 07-10 10:58
codex schreef op donderdag 22 augustus 2024 @ 18:49:
Ik heb wel iets vreemds. Instellingen overgezet, in de vingerafdrukken heb ik er maar 1 geregistreerd staan. Alleen mijn oude vingerafdrukken werken ook.
[Afbeelding]
Even getest. Bij doet wel alleen de geregistreerde vinger van de installatie het. De oude niet.

• jvang
NeWSJuNK schreef op donderdag 22 augustus 2024 @ 18:48:
Zoals al vaker gezegd kan Google daar niks aan doen. EU privacy is beter dan in VS en beperkt dit voor alsnog. Misschien maar goed ook.

• jvang
jjonkie schreef op donderdag 22 augustus 2024 @ 18:56:
Ik heb de 9 vanmiddag bij gekregen..

Eerste indruk mooi en solide maar wat een dikke bezel en erg dik en zwaar..
Telefoon is amper kleiner dan mijn S21 FE5G maar het scherm is wel kleiner.
En bij hij wordt inderdaad heel erg warm zoals hier al is gemeld.

Camera is wel een stukje scherper en meer neutraal maar ik heb niet de wow factor voor een flagship telefoon denk dat deze retour gaat voor een S24. Jammer, had er meer van verwacht.. ;w
De kleine 9? Ik vind de pro xl juist kleiner en lichter voelen dan de 8pro. Al is het wel meer een brick dan met ronde randen.

Warm werd hij alleen tijdens de installatie wat wel logisch is. Verbruikt dan ook pittig accu. Tijdens games, yt normaal gebruik helemaal niet.

Tot nu toe een kleine maar mooie upgrade.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 11-10 09:59
jvang schreef op donderdag 22 augustus 2024 @ 19:18:
[...]
Zoals al vaker gezegd kan Google daar niks aan doen. EU privacy is beter dan in VS en beperkt dit voor alsnog. Misschien maar goed ook.
Zoom enhance 8 maanden op moeten wachten. Heeft imho niets met privacy te maken.

Met een Pixel 9 met root werken Studio en Screenshots ook niet meer. Begon met RCS chat geneuzel en nu dit. Wat een onzin zeg. Steeds minder enthousiast raakt op deze manier.

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hershel
jvang schreef op donderdag 22 augustus 2024 @ 19:18:
[...]

Heeft volgens mij niks te maken met EU wetgeving. ChatGPT Plus is ook gewoon in de EU beschikbaar en biedt min of meer dezelfde functionaliteit.

Nederlandse taal support is gewoon nog niet ontwikkeld.

[ Voor 6% gewijzigd door hershel op 22-08-2024 19:34 ]

• Pukson
  • Laatst online: 23:58
Pixel 9 vond ik totaal niet vloeiend, blijkt dat out of the box 120hz niet aan staat haha.

Add me op Stadia: Gloogle

• poekiepoes12
Dat was wel erg gemakkelijk van me.. Dank hiervoor.

• pdavie2311

pdavie2311

Schermresolutie hoog of volledig? Zie ik ook staan boven 120 hz optie ...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jvang
@hershel chatgpt heeft geen toegang tot jouw hele telefoon en alle prive data. Gemini wel. Totaal iets anders.

• Hijdaar95
Weet iemand hoe je de zoekbalk verwijderdt van het thuisscherm? De oude methodes werken niet?

• Brad Pitt
Hijdaar95 schreef op donderdag 22 augustus 2024 @ 19:52:
Weet iemand hoe je de zoekbalk verwijderdt van het thuisscherm? De oude methodes werken niet?
Andere launcher installeren ;)

• HikariMisako
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 23:53
Bij de setup van de Pixel 9 werd om een standaard zoekmachine gevraagd en ik dacht ik pas die later wel aan, maar als ik nu naar de settings van de search widget ga krijg ik alleen Google als optie? Wat gaat hier mis?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/71pS3LeZeufND7_LpT4cOh-vYMM=/x800/filters:strip_exif()/f/image/988FfIWrOlprOM6YbQrhhysw.png?f=fotoalbum_large

• fms2754
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 13-01 12:52
Heb je voor mij een linkje hoe je dit doet? Er is toch maar 1 Playstore, hoe kan je dan 2 accounts synchroon laten lopen die beiden een andere landaanduiding hebben?
noodgang schreef op donderdag 22 augustus 2024 @ 19:04:
[...]

Je kunt meerdere Google accounts tegelijk op je telefoon aanmelden, gewoon je Nederlandse synchroon laten lopen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• noodgang
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 00:00
fms2754 schreef op donderdag 22 augustus 2024 @ 20:08:
Heb je voor mij een linkje hoe je dit doet? Er is toch maar 1 Playstore, hoe kan je dan 2 accounts synchroon laten lopen die beiden een andere landaanduiding hebben?

[...]
Ik kan in de playstore via de avatar rechtsboven van account wisselen (beide Google accounts aan de telefoon toevoegen). Heb zelf een Belgisch account om ook Vlaamse apps te kunnen installeren, dat gaat prima als ik van account wissel.

Even met de US account+VPN de apps installeren, in de playstore terug naar t originele NL account en dan zou t moeten werken.

https://support.google.com/android/answer/7664951?hl=en

• Razer
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 01:03
Pff.... was me net al kapot aan het zoeken naar Pixel Studio en de Screenshots app... Maar lees het al helaas! Hoop toch dat deze snel beschikbaar komen, toch wel belangrijke features die je mist maar wel nog meer geld voor neerlegt dan dat je in de US voor je phone doet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DarkSide

DarkSide

fms2754 schreef op donderdag 22 augustus 2024 @ 20:08:

[...]
Je kunt gewoon meerdere accounts inloggen.
Ik heb dus ook een US google account omdat ik ooit een nexus 7 had en daar de $25,- dollar playstore tegoed op wou cachen in een US only actie.

Nu kan ik met dat account niet alle apps vinden in de store, want niet beschikbaar in "mijn land"
Gewoon een nieuwe gmail account aangemaakt (sowieso handig voor recovery bv)
En die kan je koppelen. Dan is het heel makkelijk switchen in de store (of gmail app) en voila nu wel alle apps te zien.

Nadeel van US account is dat ik geen family account kan maken met mijn gezin die NL accounts hebben.
omzetten kan wel als het goed is, maar was destijds (lang gelden met waarschuwing over mogelijk verlies van wat data). Dat is het me niet waard. Dus heb ik 1 family account en google one voor de familie.
En een voor mijzelf

• Anduuuw
ralph075 schreef op donderdag 22 augustus 2024 @ 12:41:
Bij het Google One AI Premium-abonnement staat een voorwaarde dat het o.a. niet geldt voor Google One-leden met een gezinsabonnement. Weet iemand of het zin heeft om het gezinsabonnement (tijdelijk) stop te zetten?

Het AI deel is minder interessant, maar 2TB opslag is wel prettig.
Zo, omdat ik van alles aan het uitzoeken ben tot de telefoon binnenkomt heb ik alvast mijn account een gezin's account gemaakt, dat betekent dat ik hier geen gebruik van kan maken :o balen zeg,
Verder nog, er staat dat je per 12 maanden een gezin kan verlaten, kortom eruit en erin werkt ook niet!

• Anduuuw
ralph075 schreef op donderdag 22 augustus 2024 @ 13:56:
[...]

Denk dat ik een tweede account aanmaak, dat ik het abo in ieder geval kan claimen. Mochten er binnen het jaar AI functies mogelijk worden in EU, kan ik er eventueel nog mee spelen.Voor de rest zonde, maar inderdaad, huidig abo en dergelijke stoppen is weinig efficiënt.
Hier zit ik dus ook aan te denken, wat doe je dan met de Data aan het einde van de periode? Kan je makkelijk dit doorschuven naar een andere account o.i.d., jammer dat je wat sprongen moet maken om hiervan gebruik te maken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dennyvdvaart
Zojuist Screenshots APK gedownload van APKMirror en systeem taal aangepast, lijkt te werken

• Joop_Klepzeiker
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 06-10 16:15
Zit er een pre-installed screenprotector op?

Arriving Somewhere but not here....

• Razer
Joop_Klepzeiker schreef op donderdag 22 augustus 2024 @ 20:48:
Nee

• Wurmie
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 08-10 20:35
Joop_Klepzeiker schreef op donderdag 22 augustus 2024 @ 20:48:
Niet op de 9 pro XL

• Razer
dennyvdvaart schreef op donderdag 22 augustus 2024 @ 20:44:
Zojuist Screenshots APK gedownload van APKMirror en systeem taal aangepast, lijkt te werken
Screenshots app alleen? Of ook Pixel Studio?

• Anduuuw
jvang schreef op donderdag 22 augustus 2024 @ 14:44:
Toetsenbord in WhatsApp is wel wat Buggie. Smiley overlappen het tekstveld, na zoeken in berichten werkt de pijl naar onder niet. Heeft een kleine update nodig naar het net ander scherm formaat denk ik.
Sorry als dit al is besproken, Ik heb helaas al een Gezin gemaakt (in voorbereiding tot de telefoon binnenkomt) achteraf heel stom want het lijkt erop dat ik geen gebruik kan maken van de promotie voor 2TB en AI,
Jij zegt dat je all de 2TB had op je account, kon je toch gebruik maken van de promotie?

• dennyvdvaart
Razer schreef op donderdag 22 augustus 2024 @ 20:52:
[...]

Screenshots app alleen? Of ook Pixel Studio?
Studio nog niet aan de praat gekregen

• Pukson
Balen. Geen 6 maanden Google One premium, omdat we al een 200GB plan hadden.

Must purchase and activate a Pixel 9 device. Offer is available to new Google One members only.

• bbrrzzttohh
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 09-10 19:55
Heeft iemand al het geluidvolume van een telefoongesprek kunnen uitproberen?
Ik ben geïnteresseerd in de 9 pro XL, maar ik moet rekening houden met mijn gehoor problemen (doofheid dusss). Ik zoek dus een telefoon die behoorlijk hard kan.

• fms2754
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 13-01 12:52
Ik heb momenteel het goedkoopste Google One plan (2 euries). Ik zou dus ook buiten de boot vallen?
Pukson schreef op donderdag 22 augustus 2024 @ 21:08:

Must purchase and activate a Pixel 9 device. Offer is available to new Google One members only.

• jjonkie
jvang schreef op donderdag 22 augustus 2024 @ 19:21:
[...]

De kleine 9? Ik vind de pro xl juist kleiner en lichter voelen dan de 8pro. Al is het wel meer een brick dan met ronde randen.

Warm werd hij alleen tijdens de installatie wat wel logisch is. Verbruikt dan ook pittig accu. Tijdens games, yt normaal gebruik helemaal niet.

Tot nu toe een kleine maar mooie upgrade.
klopt idd, toestel is weer afgekoeld. Het betreft de kleine 9 non pro. Vanmiddag nog even een S24 in de hand gehad en die is en voelt een heel stuk lichter.

T

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DarkSide

DarkSide

fms2754 schreef op donderdag 22 augustus 2024 @ 21:14:
Ik heb momenteel het goedkoopste Google One plan (2 euries). Ik zou dus ook buiten de boot vallen?

[...]
Dit staat op de google site

Gebruik Gemini Advanced een jaar lang zonder dat het jou iets kost. Als je een abonnement neemt, ga je akkoord met de voorwaarden van Google One en aanbiedingen. Ontdek hoe Google gegevens verwerkt. Gemini Advanced en Gemini in onder andere Gmail en Documenten zijn alleen beschikbaar voor gebruikers van 18 jaar en ouder. Gemini in onder andere Gmail en Documenten is alleen beschikbaar in het Engels. De werkelijke waarde is € 263,88. De aanbieding voor het Google One AI Premium-abonnement geldt voor gebruikers die tussen 7 augustus 2024 en 31 oktober 2025 (23:59 CET) een Pixel 9 Pro, Pixel 9 Pro XL of Pixel 9 Pro Fold kopen en deze binnen diezelfde periode ook activeren. De aanbieding geldt niet voor Google One-leden die via een externe provider betalen, Pixel Pass-leden, Google One-leden met een gezinsabonnement of Google One-leden met een abonnement met 5 TB of meer. Je kunt tot 15 november 2025 (23:59 CET) van deze aanbieding gebruikmaken. Bij aanmelding heb je een geldige betaalmethode nodig, maar er worden pas na afloop van de proefperiode kosten in rekening gebracht. Tenzij je eerder opzegt, wordt er na afloop van de proefperiode maandelijks € 21,99 voor Google One AI Premium in rekening gebracht. Altijd opzegbaar. Geen terugbetaling van gedeeltelijk verstreken factureringsperioden, tenzij dit vereist wordt door toepasselijke wetgeving. Als je het gekochte apparaat terugstuurt, wordt het abonnement mogelijk opgezegd. Ga naar one.google.com/offer/terms-and-conditions/pixel9pro&profold voor meer informatie.

je zou dus in aanmerking moeten komen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Golf2vr6
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 09-10 18:41

[...]
Heb ik ook. Kreeg gewoon voor een jaar het ai 2tb abo.

¯\_(ツ)_/¯ Pixel 10 Pro XL

• Anduuuw
Pukson schreef op donderdag 22 augustus 2024 @ 21:08:

Het lijkt dus aan het gezin optie te liggen, aangezien mijn vrouw de eerste gezinsbeheerder was, er zijn geen opties om het gezin beheerder aan te passen. Daardoor heb ik een nieuwe aangemaakt, laat het maar net zo zijn dat google alleen een switch per 12 maanden toe staat. ' To create a family group, you must be 18 or older (or the applicable age of consent in your country). In order to join your family group, the people that you invite must have a Google Account. People can only join one family group at a time and they can only switch to another family group once every 12 months.'

Begin Apple vybes te krijgen op deze manier >.<

[ Voor 4% gewijzigd door Anduuuw op 22-08-2024 21:35 . Reden: spelfouten he tis laat ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pukson

[...]
Geldt voor de Pixel 9, bij de Pro uitvoering heb je er wel recht op

• elaho
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 23:20
Best wel een gedoe voor de mensen die al een gezins abbo of Google one abbo hebben. Ik vind het trouwens erg prijzig wat die Ai features (Gemini Advanced) gaan kosten na 1 jaar. Meer dan 21 euro per maand! Ik twijfel teveel over dit toestel en heb mijn bestelling ook daarom geannuleerd.

• NeWSJuNK
elaho schreef op donderdag 22 augustus 2024 @ 21:48:
Best wel een gedoe voor de mensen die al een gezins abbo of Google one abbo hebben. Ik vind het trouwens erg prijzig wat die Ai features (Gemini Advanced) gaan kosten na 1 jaar. Meer dan 21 euro per maand! Ik twijfel teveel over dit toestel en heb mijn bestelling ook daarom geannuleerd.
21 euro voor functies die hier niet werken ?

• jvang
Anduuuw schreef op donderdag 22 augustus 2024 @ 20:56:
[...]

Sorry als dit al is besproken, Ik heb helaas al een Gezin gemaakt (in voorbereiding tot de telefoon binnenkomt) achteraf heel stom want het lijkt erop dat ik geen gebruik kan maken van de promotie voor 2TB en AI,
Jij zegt dat je all de 2TB had op je account, kon je toch gebruik maken van de promotie?
Ja. Op hetzelfde Google account. Geen idee hoe verder. Log in op one app. Klikte opde Gemini ai blokje. Aanmelden 12 korting accepteren en daar zat dus de 2TB bij.

• jvang
jjonkie schreef op donderdag 22 augustus 2024 @ 21:20:
[...]

klopt idd, toestel is weer afgekoeld. Het betreft de kleine 9 non pro. Vanmiddag nog even een S24 in de hand gehad en die is en voelt een heel stuk lichter.

T
Scheelt ook 30gr volgens de specs

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Anduuuw
jvang schreef op donderdag 22 augustus 2024 @ 21:51:
[...]

Ja. Op hetzelfde Google account. Geen idee hoe verder. Log in op one app. Klikte opde Gemini ai blokje. Aanmelden 12 korting accepteren en daar zat dus de 2TB bij.
Kan je iets doublechecken, onder je profiel foto > beheer account > Ergens staat er delen, heb je daar een gezin account of krijg je de optie om 1 aan te maken?
Dat zou een boel verklaren namelijk (PS niet daadwerlijke een gezin aan maken kan zomaar zijn dat je wellicht de promotie weg haalt)

[ Voor 9% gewijzigd door Anduuuw op 22-08-2024 22:27 . Reden: edit ]

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• Brad Pitt
dennyvdvaart schreef op donderdag 22 augustus 2024 @ 21:00:
[...]
Studio nog niet aan de praat gekregen
Pixel Studio op m'n P8Pro (met root) geïnstalleerd en draait gewoon perfect. En snel. Zonder Tensor G4.
En mensen met een P9 (heb m'n P9ProXL nog ongeopend in de doos) moeten wachten. Wat een farce.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/hiQs5P3K4J1oINHUNo5uJvCdgV8=/x800/filters:strip_exif()/f/image/tcgzvw2svMbTnlLaourg2Rzk.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jvang
Anduuuw schreef op donderdag 22 augustus 2024 @ 22:26:
[...]

Kan je iets doublechecken, onder je profiel foto > beheer account > Ergens staat er delen, heb je daar een gezin account of krijg je de optie om 1 aan te maken?
Dat zou een boel verklaren namelijk (PS niet daadwerlijke een gezin aan maken kan zomaar zijn dat je wellicht de promotie weg haalt)
Ik heb een gezin groep met mijn vrouw die ook beheerder is, maar geen pixel of andere Google phone heeft. Puur om delen vd agenda. Dat staat daaronder en ik ben alleen lid.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Anduuuw
jvang schreef op donderdag 22 augustus 2024 @ 23:54:
[...]

Ik heb een gezin groep met mijn vrouw die ook beheerder is, maar geen pixel of andere Google phone heeft. Puur om delen vd agenda. Dat staat daaronder en ik ben alleen lid.
Bedankt, Ik heb zelf net een confirmatie gehad van google support dat mijn account eligable moet zijn voor de promotie, Ik heb zelf ook een 200GB abbonement & een kind account gekoppeld. Voor de zekerheid heb ik wel een transcript gevraagd. Mocht dat niet zo zijn zou ik wel balen namelijk. (Ik twijfel nogal voor de Fold 6, die heeft nu bij Odido wel een lekker aanbieding 996-, ipv 1775 voor het toestel) + een watch 7 komt daarbij, ging wel even twijfelen maar toch wil ik het liefst een pixel een keer proberen en een fold)

@Pukson @DarkSide @KlaasjeNL Ik ben het overzicht kwijt, wie een pixel9 had en geen promotie kreeg. Je zou google support kunnen benaderen! (Wellicht kan je ook uit je gezin, activeren en weer terug) Mag eens per 12 maanden. Zou je ook kunnen vragen aan Support.

[ Voor 0% gewijzigd door Anduuuw op 23-08-2024 00:00 . Reden: toelichting ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jvang
@Anduuuw heb je nog een prive bericht gestuurd met Screenshots

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pdavie2311

pdavie2311

Domme vraag wellicht. Maar waarom pakt de dock, iedere keer een app die je net geopend hebt? Dynamisch dus ipv statisch? Kun je dat aanpassen? Zo heb je dan 2x FB op homescreen staan bijvoorbeeld...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruben-vds
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 04-08 01:22
Heeft iemand de Pixel 9 Pro Fold al uitgeprobeerd ergens?

Ik heb 'm nog niet gezien in winkels voor zover.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anduuuw
Ruben-vds schreef op vrijdag 23 augustus 2024 @ 00:51:
Heeft iemand de Pixel 9 Pro Fold al uitgeprobeerd ergens?

Ik heb 'm nog niet gezien in winkels voor zover.
Mediamarkt Bijlmer, andere gaven aan in Eindhoven stonden er demo model van alle pixels (ook fold)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tweakriez
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 00:29
Weet niet of dit hier al gemeld was... De gewone Pixel 9 heeft geen ultra wide band. Toch wel handig om te hebben als je bijvoorbeeld tags gebruikt.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Hijdaar95

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hijdaar95
pdavie2311 schreef op vrijdag 23 augustus 2024 @ 00:13:
Domme vraag wellicht. Maar waarom pakt de dock, iedere keer een app die je net geopend hebt? Dynamisch dus ipv statisch? Kun je dat aanpassen? Zo heb je dan 2x FB op homescreen staan bijvoorbeeld...
Ik kreeg een pop up met de optie om dat uit te schakelen. Als je die gemist hebt, is het zeker nog in de instellingen te vinden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• prodygee
  • Laatst online: 11-10 09:43
pdavie2311 schreef op vrijdag 23 augustus 2024 @ 00:13:
Gewoon zelf een appje naar de plek van je genoemde probleem slepen. Hij doet suggesties als je die leeg laat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloclo100
Over app drawers gesproken. Heeft de Pixel ook de mogelijkheid tot zo een favorietenlijst die je vanuit de zijkant van het scherm kunt openschuiven? Ik gebruik dit enorm veel bij mijn Samsung..

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/gdM30qL-kkOKCutw8Iq7wiaptxg=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/72GUAO4YA7QPe2AqkO4b7T5B.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DarkSide

DarkSide

die sidebar is een samsung ding voor zo ver ik weet.
Mogelijk dat er een andere launcher is die iets vergelijkbaar biedt? Maar geen idee.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hijdaar95
bbrrzzttohh schreef op donderdag 22 augustus 2024 @ 21:09:
Heeft iemand al het geluidvolume van een telefoongesprek kunnen uitproberen?
Ik ben geïnteresseerd in de 9 pro XL, maar ik moet rekening houden met mijn gehoor problemen (doofheid dusss). Ik zoek dus een telefoon die behoorlijk hard kan.
Ik heb de 9 Pro XL. Net een telefoontje gepleegd. Het volume kan harder dan mijn Motorola Edge 30 pro kan. Maar het was niet zo luid dat ik het als onprettig ervaar. Vergelijkbaar met mijn Samsung A54 van het werk zou ik inschatten.
Het is natuurlijk ook sterk afhankelijk van hoe hard de tegenpartij spreekt en de netwerkverbinding.

Ik heb het over regulier bellen, niet de "speaker" stand. Het is lastig oordelen voor een ander.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pukson
Om de look en feel van de Pixel 9 compleet te maken naar Apple.

https://play.google.com/s...=com.jamworks.dynamicspot

Nee maar even serieus. Gebruik het zelf en kan het notificatie systeem erg waarderen. Long press en je kan een quick reply down etc.

https://streamable.com/s6aecr voorbeeldje

[ Voor 8% gewijzigd door Pukson op 23-08-2024 09:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freekers
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Freekers

⭐⭐⭐⭐⭐

Zitten de 12 maanden gratis Google One gekoppeld aan het toestel, of kan ik deze ook overdragen naar iemand anders d.m.v. een voucher of iets dergelijks?

🔋 MG Marvel R Luxury 70kWh | ☀️ 2225Wp oost, 1580Wp zuid, 2225Wp west | 🌡️ Daikin 3,5kW + 3x 2,5kW l/l & Ariston Nuos Split 270L l/w warmtepomp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jvang
Kreeg gisteren een Google studio update vanuit de play store. Kan geen app vinden. Maar nu is de magische editor wel toegevoegd bij het bewerken van fotos. Tenminste denk dat dat de toevoeging is.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/wsZO5SWIR4V0pXouFzIBQezTTwA=/x800/filters:strip_exif()/f/image/VGLzdNu1EBfOPpQqcIKmlPZr.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jjonkie
edge sidebar is ook iets dat ik meerdere malen per dag gebruik. Ik heb inmiddels het toestel ingepakt en gaat retour. De dikke scherm randen kreeg ik een beetje Samsung A15 vibes van. Zeker met een case erom heen. Het camera eiland is ook iets dat me opvalt maar daar zou ik nog wel aan kunnen wennen. De camera is mooi scherp en als ik de foto's overzet op pc zie je de kracht van de Pixel camera maar op het toestel zelf komt dit niet echt naar voren. Ik ben blijkbaar fan geworden van de overdreven kleurweergave op de Samsung toestellen.

Ik had me ook verheugd op de Boost Video functie maar die blijkt alleen in de PRO te zitten en de AI functies die we in EU moeten missen helpt ook niet echt.

Ondanks dat de camera beter is dan van mijn S21 kom ik niet in de "hoera nieuwe telefoon stemming" Ik blijf nog even doorlopen met de vertrouwde Samsung en wacht op de S25

Iemand nog belang bij Spigen Zero One case ? >:)

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/ZNBEnIB.jpeg

[ Voor 5% gewijzigd door jjonkie op 23-08-2024 09:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeWSJuNK
jjonkie schreef op vrijdag 23 augustus 2024 @ 09:03:
edge sidebar is ook iets dat ik meerdere malen per dag gebruik. Ik heb inmiddels het toestel ingepakt en gaat retour. De dikke scherm randen kreeg ik een beetje Samsung A15 vibes van. Zeker met een case erom heen. Het camera eiland is ook iets dat me opvalt maar daar zou ik nog wel aan kunnen wennen. De camera is mooi scherp en als ik de foto's overzet op pc zie je de kracht van de Pixel camera maar op het toestel zelf komt dit niet echt naar voren. Ik ben blijkbaar fan geworden van de overdreven kleurweergave op de Samsung toestellen.

Ik had me ook verheugd op de Boost Video functie maar die blijkt alleen in de PRO te zitten en de AI functies die we in EU moeten missen helpt ook niet echt.

Ondanks dat de camera beter is dan van mijn S21 kom ik niet in de "hoera nieuwe telefoon stemming" Ik blijf nog even doorlopen met de vertrouwde Samsung en wacht op de S25
Zijn die scherm randen dikker dan bij de Pro modellen? Is me niet echt opgevallen. Ik vind wat ik zo hoor en lees de features erg tegenvallen in NL. Laat hem denk ik ook maar aan me voorbij gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pdavie2311

pdavie2311

Ik twijfel ook hoor. Nog geen dag in gebruik maar man wat is het lastig om van de iPhone over te stappen. 15 pro Max dan in mijn geval. Dat toestel voelt zo premium aan in alles. Ja, gesloten iOs maar mss vind ik dat niet erg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pdavie2311 schreef op vrijdag 23 augustus 2024 @ 09:21:
Ik twijfel ook hoor. Nog geen dag in gebruik maar man wat is het lastig om van de iPhone over te stappen. 15 pro Max dan in mijn geval. Dat toestel voelt zo premium aan in alles. Ja, gesloten iOs maar mss vind ik dat niet erg?
Herken het hoor.
Ik heb een iPhone 15 en wacht op de normale pixel pro. Word wel flink wennen in begin. Al sinds iPhone 4 bij Apple :+

Morgen toch even naar de mediamarkt om te kijken en ook een keer een XL uitproberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pdavie2311

pdavie2311

Verwijderd schreef op vrijdag 23 augustus 2024 @ 09:27:
[...]

Herken het hoor.
Ik heb een iPhone 15 en wacht op de normale pixel pro. Word wel flink wennen in begin. Al sinds iPhone 4 bij Apple :+

Morgen toch even naar de mediamarkt om te kijken en ook een keer een XL uitproberen.
Tja. Krijg voor mijn werk volgende maand de iPhone 15. Dacht dan prive maar een pixel. Maar mss haal ik ook wel de 16 pro volgende maand. Haha!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jvang
Volgens mij zijn er hele sites, forums, essays en scripties vol geschreven over jezelf losweken van apple ecosysteem en het overstappen van android. Daar is vast alles al over gezegd. Je gaat iig voor veel meer keuze van tientallen merken als je eenmaal in android zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razer
AI voorspelling ook niet beschikbaar in de weer app op NLse taal zie ik... :/

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• loentje48
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 11-10 18:57
https://play.google.com/s...ails?id=com.fossor.panels
Cloclo100 schreef op vrijdag 23 augustus 2024 @ 07:19:
Over app drawers gesproken. Heeft de Pixel ook de mogelijkheid tot zo een favorietenlijst die je vanuit de zijkant van het scherm kunt openschuiven? Ik gebruik dit enorm veel bij mijn Samsung..

[Afbeelding]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Registratie: Oktober 2012
  • Niet online
NeWSJuNK schreef op vrijdag 23 augustus 2024 @ 09:16:
[...]
en lees de features erg tegenvallen in NL.
hier in de EU krijgen we dit jaar helaas gewoonweg veel minder smartphone (Pixel 9 series als ook de nieuwe iPhone 16 series) voor meer geld (tov de VS)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubrillion
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 09-10 14:35
Bij de Pixel serie is dat al een aantal jaar aan de gang. Eigenlijk zelfs met meerdere Google apparaten.
Ik kocht jaaaaren geleden een Nest IQ cam, want daar zou de assistent in verwerkt zitten. Nog makkelijker om tegen je camera te roepen om de verlichting uit te zetten. Ergens in de kleine lettertjes als je doorklikt op 15 sites staat (only in the US). Uiteraard verbergen ze dit soort dingen zo goed mogelijk. En dus is de upgrade van een Pixel 6 naar 7 en van 7 naar 8 in NL zeker geen grote stappen.

Van 8 naar 9 is nu de grootste stap in jaren qua vormgeving en Ultra-Sonic fingerprint. Maar persoonlijk wacht ik denk nog één jaartje op de 10.

Wat mij opviel is dat de speaker in de onderkant nu aan de linker kant zit. Is dit niet mega vervelend voor rechtshandige mensen? En dus het overgrote deel van de bevolking? In Portrait zit mijn pink op de speaker en in Landscape de binnenkant van mijn hand!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• victor1701
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 09-10 09:54
Voor iedereen die geïnteresseerd is in de vandaag uitgekomen review van dxomark over de pixel 9 pro xl

Pixel 9 pro xl scoort stuk beter in camera prestaties dan de pixel 8 pro van vorig jaar. Behalve op de portrait modes die blijft op het zelfde niveau. Wat erg opvalt is de kwaliteit van het scherm dat volgens dxomark op dit moment de beste is van alle telefoons die ze tot nu toe hebben getest.

zie hier https://www.dxomark.com/smartphones/Google/Pixel-9-Pro-XL

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/pWf3vRoaX3SWzt0BQoywl7psjBI=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/mWHeHgxgYNBiru7FoMO4yg6A.jpg?f=user_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• robin15243
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 09-10 18:58
Zojuist een Pixel 9 256GB aangeschaft via Odido!

Mooie launch korting, uiteindelijk €672,- betaald icm 1-jarig abbo.

Vind ik echt goedkoop voor een nieuwe high-end telefoon met extra opslag.
128GB heb je al vanaf €558 maar dat vind ik echt te weinig opslag anno 2024...

Ik zie de meerwaarde van de Pro niet zo, tenzij je perse die telelens wil. Stuk duurder voor vrijwel dezelfde telefoon. Pixel 9 super goeie value for money!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Grappig hoe de meningen daarin verdeeld zijn.
Ik zou zelf absoluut voor de pro gaan want ik vind dat er juist wel verschil in zit en het prijsverschil is nou niet zò groot.

Met name de vapour chamber vind ik zeker wel een ding!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ERhEQpj7ybSdwsdazOyRjqhd100=/x800/filters:strip_exif()/f/image/4ghSEdfm5ItzA0ptaQJzE8ma.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jvang
Dubrillion schreef op vrijdag 23 augustus 2024 @ 10:51:
Wat mij opviel is dat de speaker in de onderkant nu aan de linker kant zit. Is dit niet mega vervelend voor rechtshandige mensen? En dus het overgrote deel van de bevolking? In Portrait zit mijn pink op de speaker en in Landscape de binnenkant van mijn hand!
bij de 8 zaten 2 slots onderin maar alleen de rechter was een speaker (scherm naar je toe). De linker slot was gewoon een stof vanger en voor esthetiek die nu is vervangen voor de sim slot. De bovenste speaker is nu wel een stuk luider.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Infinithlon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 10-08 03:36

Infinithlon

i was there!

Verwijderd schreef op vrijdag 23 augustus 2024 @ 11:50:
Grappig hoe de meningen daarin verdeeld zijn.
Ik zou zelf absoluut voor de pro gaan want ik vind dat er juist wel verschil in zit en het prijsverschil is nou niet zò groot.

Met name de vapour chamber vind ik zeker wel een ding!
[Afbeelding]
Volgens mij hebben alle Pixel 9 toestellen UFS 3.1. Te lezen op gsmarena en meerdere tech sites

when i wake up people take up mostly all of my time!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kitser
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 06-10 20:18
Kan iemand wat zeggen over het volume van de speaker bij bv Spotify of YouTube op de 9 Pro (XL)?
Ik heb nu een Pixel 7. Maar daarvan vind ik de speaker niet zo hard. Ik gebruik heb regelmatig als ik onder de douche sta. Dan is het net te zacht.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hijdaar95
Kitser schreef op vrijdag 23 augustus 2024 @ 12:34:
Kan iemand wat zeggen over het volume van de speaker bij bv Spotify of YouTube op de 9 Pro (XL)?
Ik heb nu een Pixel 7. Maar daarvan vind ik de speaker niet zo hard. Ik gebruik heb regelmatig als ik onder de douche sta. Dan is het net te zacht.
Mijn Pro XL kan onaangenaam hard met YouTube Music. Geluid vervormt ook een stuk.
Pagina: 1 ... 8 ... 28 Laatste

Let op:
Berichten over accessoires horen in: [Google Pixel 9 / 9 Pro / 9 Pro XL] Accessoires
Berichten mbt prijzen en levertijden horen in: [Google Pixel 9 / 9 Pro / 9 Pro XL] Levertijden en prijzen