Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jvang
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 07-10 10:58
stin00 schreef op maandag 19 augustus 2024 @ 16:07:
[...]

Ik heb zelf met de Pixel 6 Pro best wat problemen gehad met batterydrain en slecht bereik op 4G, daar zat dus ook een (ouder model) Exynos modem in. Voor de Pixel 9 zou het beter moeten zijn, maar we wachten de redactionele- en gebruikers reviews maar even af.
Ik kwam van 6,7 en nu 8 pro. Op de 6/7 was het accu verschil op wifi vs lte echt schrikbarend. Maar de 8 was al veel beter zeker als je hem forced op 4g zet. Ik merk nu iig het verschil niet meer. Dat verwacht k voor de 9 ook.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pukson
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 23:58
Anduuuw schreef op maandag 19 augustus 2024 @ 14:45:
Ik kan niet zulke mooie foto's maken, Ik was nieuwsgierig naar de aspect ratio van YT op de fold en heb de Pro XL (geloof ik als screen real estate gebruikt) Nadat iemand aangaf dat mediamarkt demo modellen heeft, ik heb vandaag een vrije dag! leuke motor ritje gemaakt; Als ik ze moet verwijderen, stuur maar een bericht.

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

Dit was met 20X zoom (wat ik zie op de camera voordat ik de afbeelding maak)

Dit is wat je ziet als je het foto opened wereld van verschil [Afbeelding]
Die zoom foto, wordt er dan gebruik gemaakt van Zoom Enhance? Lijkt wel erg cartoony te worden in mijn optiek.

Add me op Stadia: Gloogle

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elaho
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 23:20
Ik heb nu een iPhone hoe kan ik het beste mijn wachtwoorden overzetten? En heeft de pixel 9 pro Xl ook gezichtsherkenning zoals iPhone en Samsung? Ik heb nog lichte twijfel of ik makkelijk kan wennen want de s24 ultra heb ik daarvoor te kort gehad.

[ Voor 26% gewijzigd door elaho op 19-08-2024 16:42 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BRO-JWE
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 07-10 21:33
certefied schreef op maandag 19 augustus 2024 @ 11:36:
[...]

Bij mijn op7Tpro 256 gig krijg ik 0 euro. Dan maar een cadeau kaart van de mediamarkt. Komt ook altijd nog wel een keer van pas.
Dat is vreemd, op mijn 6T met 128 gigabyte krijg ik nog 24 euro, maakt € 324 totaal. Dus opgestuurd.

[ Voor 3% gewijzigd door BRO-JWE op 19-08-2024 16:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anduuuw
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 13:42
Pukson schreef op maandag 19 augustus 2024 @ 16:17:
[...]

Die zoom foto, wordt er dan gebruik gemaakt van Zoom Enhance? Lijkt wel erg cartoony te worden in mijn optiek.
Imo vind ik ook, ik kan mij alleen niet heugen (heb ook geen eigen foto gemaakt) van hetzelfde reclame, ik zat al 30m te knutselen en ik zag opgegeven moment dezelfde gezicht hetzelfde rondje maken. Ik wilde niet te associaal zijn. Abstracte dingen zoals tekst en of gebouwen zullen goed hiermee omgaan, gezichten worden allemaal dan cartoony? no idea.

Achteraf gezien, had ik de hinge willen testen van buigt het niet te snel door? gezien het zo dun is is dat misschien een dingetje maar daar zal jerryrigseverything wel een film over maken denk ik xD

desalniet temin, vind ik het nog steeds een tof apparaat. Ik ben benieuwd wanneer die van mij binnen komt, wordt het 4 September of vanaf 4 September gaan ze in nl rond geen idee

[ Voor 10% gewijzigd door Anduuuw op 19-08-2024 16:58 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• certefied
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 22-08 10:53
BRO-JWE schreef op maandag 19 augustus 2024 @ 16:51:
[...]

Dat is vreemd, op mijn 6T met 128 gigabyte krijg ik nog 24 euro, maakt € 324 totaal. Dus opgestuurd.
Ik heb een barst aan de achterkant, en dan is ie niets meer waard schijnbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kees Klaassen
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 10-10 06:02
Iemand enig idee of native call recording hierop beschikbaar is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 11-10 09:59
Kees Klaassen schreef op maandag 19 augustus 2024 @ 17:38:
Iemand enig idee of native call recording hierop beschikbaar is?
Zonder rommelen met adb/root: nee.

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Anduuuw
elaho schreef op maandag 19 augustus 2024 @ 16:41:
Ik heb nu een iPhone hoe kan ik het beste mijn wachtwoorden overzetten? En heeft de pixel 9 pro Xl ook gezichtsherkenning zoals iPhone en Samsung? Ik heb nog lichte twijfel of ik makkelijk kan wennen want de s24 ultra heb ik daarvoor te kort gehad.
Ik heb zelf ook een iPhone, Ik heb inmiddels alles tussen een andere password manager geplaatst. Dit kan ook met gratis varianten, dan import/export je alle wachtwoorden. Ik weet alleen niet hoe die key chains werken mocht je dat ook hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloclo100
  • Laatst online: 14:14
Loen schreef op maandag 19 augustus 2024 @ 11:30:
[...]

[Afbeelding]

Via https://tradein.recommerce.com/#/kpn/nl

Natuurlijk wel de juiste actie selecteren. Betreft dus wel de A52s en niet een A52.

EDIT: Sorry, dit moet misschien naar het prijstopic. Voor verder doorpraten hier over misschien ff daarheen moven :)
Geldt dit ook voor Belgen, of enkel met abo?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• -TheNose-
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 24-09 15:41
Exporteren uit keychain, importeren in Google password manager.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waah
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 23:33
certefied schreef op maandag 19 augustus 2024 @ 17:02:
[...]

Ik heb een barst aan de achterkant, en dan is ie niets meer waard schijnbaar.
Invullen zoals hij heeft gedaan. Dus geen schade aan scherm, enkel cosmetisch.

Hij gaat geen korting krijgen. Want hij geeft aan dat het scherm OK is, maar dat is die niet want zit een barst in. Dat valt niet onder cosmetische schade maar "scherm". En die zal dus hoogstwaarschijnlijk afgekeurd worden. En met pech kost het terugsturen dan nog geld ook :X

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• seapip
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 19-09 15:23
-TheNose- schreef op maandag 19 augustus 2024 @ 19:27:
[...]

Exporteren uit keychain, importeren in Google password manager.
Zoals hierboven genoemd, wachtwoorden kan je exporteren en importeren in een wachtwoord manager naar keuze (zo'n beetje alles behalve Apple keychain ondersteund Android).

Betreffende face id, het is beschikbaar en werkt, gebruik het hier op een Pixel 8. Maar het werkt niet in het donker (het is immers geen 3d dot projectie techniek zoals in een iphone).

Dus in de praktijk unlock ik bijna altijd mn telefoon met de vingerafdruk sensor onder het scherm. Soms is de face unlock opeens zeer snel en unlocked hij als je de telefoon al beet pakt maar vaak ben je sneller met je vingerafdruk dan dat je gaat zitten poseren totdat hij unlocked 😂

Hierbij speelt eigenlijk het feit dat het minder werk kost om mn duim op het scherm te leggen dan de powerknop indrukken of dubbel te tikken op het scherm het meest mee.

[ Voor 9% gewijzigd door seapip op 19-08-2024 19:37 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Loen
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 22:14
Waah schreef op maandag 19 augustus 2024 @ 19:31:
[...]

Invullen zoals hij heeft gedaan. Dus geen schade aan scherm, enkel cosmetisch.

Hij gaat geen korting krijgen. Want hij geeft aan dat het scherm OK is, maar dat is die niet want zit een barst in. Dat valt niet onder cosmetische schade maar "scherm". En die zal dus hoogstwaarschijnlijk afgekeurd worden. En met pech kost het terugsturen dan nog geld ook :X
Het betreffende antwoord op de vraag over cosmetische schade heeft als beschrijving:
Duidelijk zichtbare kras(en) en/of stoot(en) schade, zichtbare scheur(en) / spleet(en) op het product.

Voor- en/of achterkant beschadigd. Gebarsten scherm.

Een niet-verwijderbaar element ontbreekt (knop, luidsprekerrooster, optische lens, SIM-lade, minstens twee schroeven ...)

Sporen van vloeistof, brand en / of vochtigheid. Bevat (niet-origineel) vervangen onderdeel.
Dus dat voldoet zeker aan de beschrijving. De vraag daarop gaat over of het scherm werkt, en dat doet hij zeker. Op alle plekken en voor alle functionaliteit

Edit: voor de volledigheid, over scherm wordt het volgende gevraagd:
Het scherm wordt correct ingeschakeld.

Geen beeldschermdefect (ontbrekende pixels, zichtbare zwarte vlekken, defecte achtergrondverlichting).

Touchscreen werkt naar behoren en alle onderdelen reageren op aanraking
Ook dat is correct

Laatste edit: op zelfde manier ingevuld voor de OnePlus 7t pro (enkel cosmetische schade) geeft inderdaad 0 euro. Apart

[ Voor 18% gewijzigd door Loen op 19-08-2024 19:50 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gerjannn
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 18:39
V.w.b. face unlock, in de Pixel zit class 3 face unlock. Dit was zo in de Pixel 8, en lijkt nog wat te onduidelijk v.w.b. de Pixel 9 maar logischerwijs hebben ze dit ook in de 9 zitten. Dat betekent dat je het niet alleen kunt gebruiken om je toestel te ontgrendelen, maar ook om mee in te loggen in bijvoorbeeld je bankieren-app. Dit kan niet op Samsung. Echter zal dit in weinig licht wel minder goed werken dan op een iPhone omdat het alleen maar een camera is, zonder infrarood.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fms2754
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 13-01 12:52
Ik wil in combinatie met een KPN verlenging een Pro XL 512GB kopen. Zowel Belsimpel als Mobiel NL hebben die optie niet. De 512GB optie lijkt alleen los verkrijgbaar en dan alleen in zwart. Op de website van Google is dat anders. Is dit gebruikelijk? Verandert dit uiteindelijk wel?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• certefied
Loen schreef op maandag 19 augustus 2024 @ 19:37:
[...]

Het betreffende antwoord op de vraag over cosmetische schade heeft als beschrijving:

[...]

Dus dat voldoet zeker aan de beschrijving. De vraag daarop gaat over of het scherm werkt, en dat doet hij zeker. Op alle plekken en voor alle functionaliteit

Edit: voor de volledigheid, over scherm wordt het volgende gevraagd:

[...]

Ook dat is correct

Laatste edit: op zelfde manier ingevuld voor de OnePlus 7t pro (enkel cosmetische schade) geeft inderdaad 0 euro. Apart
Schijnbaar is je toestel met kapot scherm meer waard als mijn toestel met heel scherm maar gebarsten achterkant. Rare beoordeling hebben ze bij Recomerce.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• certefied
Heel apart, als ik een Galaxt A52 invoer die gewoon niet meer aangaat. Dan krijg ik daar zelfs nog 15 euro voor, dus ook die 200 euro. Nu maar éénje gescoort op MP.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• new_guy
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 22:02
Zullen we de inruil acties in het topic houden wat daarvoor bedoeld is?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mphilipp
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 18:01

mphilipp

Romanes eunt domus

Gerjannn schreef op maandag 19 augustus 2024 @ 19:42:
[...]
V.w.b. face unlock, in de Pixel zit class 3 face unlock. Dit was zo in de Pixel 8, en lijkt nog wat te onduidelijk v.w.b. de Pixel 9 maar logischerwijs hebben ze dit ook in de 9 zitten.
Je lijkt gelijk te hebben. Ik wist dit niet, want ik ging er altijd van uit dat je dan zoiets als een IR sensor oid in de phone moest hebben, zoals de iPhones dat hebben. Maar Google heeft het blijkbaar toch voor elkaar. In dit artikel spreken ze daarover.

Ik vond een ander artikel, waar men dit bevestigd:
For security, the Pixel 9 series not only has Google's Titan M2 security co-processor but also an ultrasonic under-display fingerprint scanner from Qualcomm and a face unlock algorithm that meets Android's highest Class 3 rating for biometrics. The inclusion of an ultrasonic under-display fingerprint scanner is particularly interesting, as it means the Pixel 9 is the first non-Samsung phone in the U.S. to feature this kind of fingerprint scanner.
Ze zouden hier wel meer reclame voor mogen maken, want het is best een unieke feature en iets waar zij bij Apple nog steeds een lange neus richting Android maken. Waarom men dat niet bij bv de Samsung flagships heeft kunnen implementeren is mij een raadsel. Samsung moet toch ook in staat zijn zoiets in elkaar te knuitselen? Ik ben erg benieuwd hoe dat gaat werken.

Dit is eigenlijk ook iets dat je verwacht van een beetje degelijke reviewer, maar het gros komt niet verder dan de folder herhalen en dan wat geintjes met de AI uithalen en pixelpeepen op de foto's. Kijken welke reviewer hier dieper op in gaat. Het betekent namelijk dat je bv je bank app ook met face unlock kunt openen. Best een belangrijke feature.

Hier trouwens een aardige test. Zegt eigenlijk meer als benchmark nummertjes. De mensen die roepen dat de Pixel 9 een tegenvallende processor heeft in vergelijking met de Samsung S24 Ultra. Leuk dat die van Samsung sneller is, maar als je dat niet kunt gebruiken omdat ie eruit klapt met thermische problemen, heb je er niet veel aan...

A good way to test the effectiveness and strength of a strategy is to look at whether it contains a strong and authentic tagline.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Golf2vr6
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 09-10 18:41
mphilipp schreef op dinsdag 20 augustus 2024 @ 00:34:
[...]

Je lijkt gelijk te hebben. Ik wist dit niet, want ik ging er altijd van uit dat je dan zoiets als een IR sensor oid in de phone moest hebben, zoals de iPhones dat hebben. Maar Google heeft het blijkbaar toch voor elkaar. In dit artikel spreken ze daarover.

Ik vond een ander artikel, waar men dit bevestigd:

[...]

Ze zouden hier wel meer reclame voor mogen maken, want het is best een unieke feature en iets waar zij bij Apple nog steeds een lange neus richting Android maken. Waarom men dat niet bij bv de Samsung flagships heeft kunnen implementeren is mij een raadsel. Samsung moet toch ook in staat zijn zoiets in elkaar te knuitselen? Ik ben erg benieuwd hoe dat gaat werken.

Dit is eigenlijk ook iets dat je verwacht van een beetje degelijke reviewer, maar het gros komt niet verder dan de folder herhalen en dan wat geintjes met de AI uithalen en pixelpeepen op de foto's. Kijken welke reviewer hier dieper op in gaat. Het betekent namelijk dat je bv je bank app ook met face unlock kunt openen. Best een belangrijke feature.

Hier trouwens een aardige test. Zegt eigenlijk meer als benchmark nummertjes. De mensen die roepen dat de Pixel 9 een tegenvallende processor heeft in vergelijking met de Samsung S24 Ultra. Leuk dat die van Samsung sneller is, maar als je dat niet kunt gebruiken omdat ie eruit klapt met thermische problemen, heb je er niet veel aan...
[YouTube: Pixel 9 Pro XL vs iPhone 15 Pro Max vs S24 Ultra - Heavy Workload Test]
Yep. Op mijn huidige 8 kan je face unlock gewoon voor je bank e.d. gebruiken. Ik neem aan dat dat bij de 9 ook zo is. Het werkt wel minder goed dan face id van Apple. Als het donker is werkt het eigenlijk niet. Bij bank app e.d. Geeft de 8 aan dat de app ontgrendeld is en dan moet je nog steeds op een geopend slotje klikken om verder te gaan.

¯\_(ツ)_/¯ Pixel 10 Pro XL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prodygee
  • Laatst online: 11-10 09:43
Golf2vr6 schreef op dinsdag 20 augustus 2024 @ 06:52:
[...]

Yep. Op mijn huidige 8 kan je face unlock gewoon voor je bank e.d. gebruiken. Ik neem aan dat dat bij de 9 ook zo is. Het werkt wel minder goed dan face id van Apple. Als het donker is werkt het eigenlijk niet. Bij bank app e.d. Geeft de 8 aan dat de app ontgrendeld is en dan moet je nog steeds op een geopend slotje klikken om verder te gaan.
Werkt fingerprint unlock dan niet lekkerder omdat dat maar 1 aanraking vereist? Ipv kijken of je gezicht is geregistreerd en op het slotje drukken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Golf2vr6
prodygee schreef op dinsdag 20 augustus 2024 @ 07:26:
[...]

Werkt fingerprint unlock dan niet lekkerder omdat dat maar 1 aanraking vereist? Ipv kijken of je gezicht is geregistreerd en op het slotje drukken?
Ik geef alleen aan hoe het werkt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hershel
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 14-09 17:54
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=zvBkXcB8Vdc]
Nog een impressie van de batterijduur

[ Voor 8% gewijzigd door hershel op 20-08-2024 09:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pdavie2311
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 25-09 12:53

pdavie2311

Live life to the fullest..

Golf2vr6 schreef op dinsdag 20 augustus 2024 @ 06:52:
[...]

Verschilt dat nog per bank? Zit bij de Rabo en keuren die face unlock van de pixel ook goed?

“De wereld is een pijpkaneel, elk zuigt eraan en neemt zijn deel”

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• J.A.477
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 16:32
pdavie2311 schreef op dinsdag 20 augustus 2024 @ 09:06:
[...]

Verschilt dat nog per bank? Zit bij de Rabo en keuren die face unlock van de pixel ook goed?
Dat verschilt niet per bank, dat ligt aan de implementatie van de face unlock.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pringo
  • Registratie: Juli 2022
  • Laatst online: 13-01 09:21
Weet iemand of de fold toevallig al ergens te bezichtigen is in gelderland/nijmegen/arnhem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toxic_Dreams
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 07-10 11:56
Loen schreef op zondag 18 augustus 2024 @ 22:59:
[...]

Vandaag even in Rotterdam rond gelopen, Mediamarkt had pixel 9 en pro xl, fold nog niet. Sommige andere mediamarkten wel, zij hoopten hem binnenkort te krijgen. Kpn had fold binnen maar mocht (??) m nog niet op display zetten schijnbaar.
Om welke Mediamarkt binnen Rotterdam ging dit? Ze hebben er namelijk 3 :)

Bedankt!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Loen
Toxic_Dreams schreef op dinsdag 20 augustus 2024 @ 11:05:
[...]

Om welke Mediamarkt binnen Rotterdam ging dit? Ze hebben er namelijk 3 :)

Bedankt!
Centrum en Zuid. En Barendrecht om m af te toppen. Ff rondje gefietst. Dat was wel zondag, en centrum verwachtte hem iig wel te krijgen binnenkort

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeWSJuNK
  • Laatst online: 19:58
Bij MediaMarkt Groningen de Pro en XL even bekeken. Helaas beide in het saaie zwart. Was wel benieuwd naar de Hazel. Geen Fold of ik heb eroverheen gekeken :O .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BRO-JWE
In Leeuwarden bij de Mediamarkt nog geen Pixels 9. En in Groningen dus ook geen Fold. Balen, ik had wel even willen zien wat ik over twee weken binnenkrijg.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Microburst
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 17:48
BRO-JWE schreef op dinsdag 20 augustus 2024 @ 11:45:
In Leeuwarden bij de Mediamarkt nog geen Pixels 9. En in Groningen dus ook geen Fold. Balen, ik had wel even willen zien wat ik over twee weken binnenkrijg.
Vorige week was ik even bij Belsimpel in Groningen, daar hadden ze wel de Fold en de pro XL als demo liggen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeWSJuNK
Microburst schreef op dinsdag 20 augustus 2024 @ 11:59:
[...]

Vorige week was ik even bij Belsimpel in Groningen, daar hadden ze wel de Fold en de pro XL als demo liggen :)
Welke kleuren waren daar ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0nk
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16:47

m0nk

16-09-2003 15.15

Net ook even langs de MM gelopen in Den Haag centrum. Stonden ze ook alle 4 ter bezichtiging. De 9 pro en 9 pro XL stonden helaas niet aan. De Fold wel. Was echt verrast hoe dun deze is.. Scherm aan de voorzijde is ook precies goed om prettig te kunnen gebruiken. Denk dat ik wel om ben..

13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HaikoW
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 15:05

HaikoW

International man of mystery

Wij hebben een gezins Google One (2TB/jaarlijks). Het is me niet duidelijk of ik gebruik kan maken van de aanbieding voor 1-jaar Gemini bij aanschaf van een P9P.

Dit zijn de voorwaarden (Ik heb verlengd + toestel via belsimpel)
Google: https://one.google.com/of...profold?g1_landing_page=0
Belsimpel: https://www.belsimpel.nl/...5dd3a9f588e31e3185e732f27

Zijn er al tweakers die de aanbieding hebben weten te combineren met een jaarlijks Google One abonnement?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Geert de Graaf
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 23:43
Weet iemand of via de usb-c hdmi of displayport out werkt bij de Pixel 9 pro/pro xl toestellen?

Geert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koen87
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 11-10 07:49
HaikoW schreef op dinsdag 20 augustus 2024 @ 13:41:
Wij hebben een gezins Google One (2TB/jaarlijks). Het is me niet duidelijk of ik gebruik kan maken van de aanbieding voor 1-jaar Gemini bij aanschaf van een P9P.

Dit zijn de voorwaarden (Ik heb verlengd + toestel via belsimpel)
Google: https://one.google.com/of...profold?g1_landing_page=0
Belsimpel: https://www.belsimpel.nl/...5dd3a9f588e31e3185e732f27

Zijn er al tweakers die de aanbieding hebben weten te combineren met een jaarlijks Google One abonnement?
Zeker een voorwaarde ook voor mij om te verlengen. De voorwaarden van Google gaan uiteraard boven die van Belsimpel.
Daarnaast heb ik, geen gezinsabo, ook een YT premium abonnement. Ook die wil ik wel 3 maanden gratis :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hijdaar95
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 21:18
Geert de Graaf schreef op dinsdag 20 augustus 2024 @ 13:59:
Weet iemand of via de usb-c hdmi of displayport out werkt bij de Pixel 9 pro/pro xl toestellen?
Het staat niet vermeld bij de officiële specs op de Google store pagina. De 8 reeks heeft het recent via een software wijziging ontvangen. Sommige websides hebben het wel bij de specs staan, maar ik vraag me af waar ze dat op baseren.
Over 2-3 dagen krijg ik mijn 9 Pro XL, dan ga ik het testen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codex
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 20:25

codex

Geen OpenAI agent :)

FabianNL schreef op maandag 19 augustus 2024 @ 15:28:
[YouTube: Pixel 9 Pro XL vs iPhone 15 Pro Max vs S24 Ultra - Heavy Workload Test]

In hoeverre je hier waarde aan moet hechten... Deze Youtuber (ik ken hem verder niet) heeft al een Pixel 9 Pro XL gekregen/gekocht en zit niet aan een NDA gebonden, dus kan wel alles posten wat ie wilt. In deze "test" komt de Pixel 9 Pro XL wel goed naar voren.
Ik verbaas mij er eigenlijk zelfs over. Ik had verwacht dat de Pixel 9 compleet door het ijs zou zakken tegenover de S24 en al helemaal de iPhone Pro Max. Wordr dus ook geen performance consessie, wat ik wel voor lief zou nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jedi_Pimp
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 29-06 08:29
Freekers schreef op zondag 18 augustus 2024 @ 12:55:
[...]

Nee, omdat er een embargo op reviews zit tot 21 Augustus.
Is er een tijd (GMT) bekend? Thanks!

"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SebasFM
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 09-10 11:28

SebasFM

BOFH

Net bij de MM in Den Haag geweest. Ze hebben werkende Pixel 9 Pro XL en de gewone Pixel 9. En dat op twee verschillende plekken in de winkel. Dus genoeg telefoons om mee te spelen. :D De Pixel 9 Pro was een dummy.

Ik moet zeggen: doe toestellen zien er heel erg gaaf uit. Telefoons voelen solide in de hand en de interface voelde snel genoeg aan in de 10 minuten dat ik met het toestel heb zitten spelen. Zo een-twee-drie geen lag of een stotterende interface kunnen ontdekken. Een minpuntje voor mij is wel de positie van de selfie camera, die dus niet netjes is uitgelijnd in de statusbalk. Iemand anders benoemde het hier ook al en ook ik ben hier gevoelig voor. Ze proberen het op te lossen door een zwarte statusbalk te hanteren en het bovenste deel van de meegeleverde app(s) die ik in de gauwigheid heb geprobeerd ook zwart te laten zijn, maar dat lukt helaas niet overal. Bijvoorbeeld als ik in Chrome Wikipedia opende en naar beneden scroll.

Qua software weet ik het nog niet. Begrijp mij niet verkeerd, ik hou van een schone "stock" Android (al heb ik nu een Appeltje voor de dorst), maar ik ben nog niet helemaal overtuigd van de toegevoegde waarde van AI op het toestel. En de unique selling point van de Pixel 9 serie ten opzichte van de Pixel 8 is toch voornamelijk AI als ik de presentatie van Google moet geloven.

Je kan met een beta versie van Gemini op het toestel spelen. Dat werkte nog niet helemaal vlotjes. Had een foto genomen van een of andere promotie poster voor toestelverzekering en gevraagd wat de voordelen waren van deze aanbieding. Eerste keer klapte de software er uit, bij poging twee duurde het bij mij zo'n 15 seconden voordat er antwoord terug kwam. En dat was een opsomming wat zelf ook al op de aanbieding stond. Goed, Gemini software is nog in beta fase en dat stond ook duidelijk op het scherm, dus daar zal vast nog aan gesleuteld worden. En laten we eerlijk zijn, ik stelde ook niet de meest intelligente vraag aan Gemini. :+

Al met al wacht ik nog even rustig af op de eerste user reviews...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeWSJuNK
SebasFM schreef op dinsdag 20 augustus 2024 @ 20:21:
Net bij de MM in Den Haag geweest. Ze hebben werkende Pixel 9 Pro XL en de gewone Pixel 9. En dat op twee verschillende plekken in de winkel. Dus genoeg telefoons om mee te spelen. :D De Pixel 9 Pro was een dummy.

Ik moet zeggen: doe toestellen zien er heel erg gaaf uit. Telefoons voelen solide in de hand en de interface voelde snel genoeg aan in de 10 minuten dat ik met het toestel heb zitten spelen. Zo een-twee-drie geen lag of een stotterende interface kunnen ontdekken. Een minpuntje voor mij is wel de positie van de selfie camera, die dus niet netjes is uitgelijnd in de statusbalk. Iemand anders benoemde het hier ook al en ook ik ben hier gevoelig voor. Ze proberen het op te lossen door een zwarte statusbalk te hanteren en het bovenste deel van de meegeleverde app(s) die ik in de gauwigheid heb geprobeerd ook zwart te laten zijn, maar dat lukt helaas niet overal. Bijvoorbeeld als ik in Chrome Wikipedia opende en naar beneden scroll.

Qua software weet ik het nog niet. Begrijp mij niet verkeerd, ik hou van een schone "stock" Android (al heb ik nu een Appeltje voor de dorst), maar ik ben nog niet helemaal overtuigd van de toegevoegde waarde van AI op het toestel. En de unique selling point van de Pixel 9 serie ten opzichte van de Pixel 8 is toch voornamelijk AI als ik de presentatie van Google moet geloven.

Je kan met een beta versie van Gemini op het toestel spelen. Dat werkte nog niet helemaal vlotjes. Had een foto genomen van een of andere promotie poster voor toestelverzekering en gevraagd wat de voordelen waren van deze aanbieding. Eerste keer klapte de software er uit, bij poging twee duurde het bij mij zo'n 15 seconden voordat er antwoord terug kwam. En dat was een opsomming wat zelf ook al op de aanbieding stond. Goed, Gemini software is nog in beta fase en dat stond ook duidelijk op het scherm, dus daar zal vast nog aan gesleuteld worden. En laten we eerlijk zijn, ik stelde ook niet de meest intelligente vraag aan Gemini. :+

Al met al wacht ik nog even rustig af op de eerste user reviews...
De Pixel 9 pro bij MM Groningen was dus blijkbaar ook een dummy. Ik kon het scherm niet activeren 😬 het leek toch een echte telefoon.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wes1987
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 16:42
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/QNjtIVEOcYOENGca-kTeZvh0wfo=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/oA2jgtsYTIIo4dfgS0SlJfox.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/EDgv6UPoMGfMz2T6z2rA940A7P8=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/YntzvKQyzzpFB0CwNs4usBJU.jpg?f=fotoalbum_large

Deze bij MediaMarkt Alexandrium in Rotterdam.
De Pro was een dummy.
Maar zo naast elkaar wel fijn om daadwerkelijk de toestellen qua look en feel te vergelijken.

Ik ga voor de Pro 👌🏻

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0nk
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16:47

m0nk

16-09-2003 15.15

Welke MM, want op de gote markt hadden ze er een aparte stand voor met alle modellen waarvan twee dummies. De Fold stond gewoon aan overigens. Ik heb inmiddels de Fold 512Gb in bestelling staan.

13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SebasFM
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 09-10 11:28

SebasFM

BOFH

Volgens mij hebben ze maar 1 filiaal, maar inderdaad de Grote Markt. Ik stond in eerste instantie bij de andere plek te kijken omdat ik de aparte Pixel stand over het hoofd had gezien. Niet gekeken of er op de andere stand een fold stond, aangezien ik daar niet voor wil gaan i.v.m. de vouw in het scherm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pukson
Is er bekend wanneer het embargo verloopt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 19:01

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Topicstarter
Pukson schreef op woensdag 21 augustus 2024 @ 08:31:
Is er bekend wanneer het embargo verloopt?
Freekers schreef op zondag 18 augustus 2024 @ 12:55:
[...]

Nee, omdat er een embargo op reviews zit tot 21 Augustus.

Fractal Terra Jade, Ryzen 7800X3D, Nvidia 4070 Super

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• -TheNose-
Zo, Samsung S24U weer retour. Net als vorig jaar prachtige telefoon, met software die niet voor mij is. Pixel Android hangt zoveel cleaner aan elkaar, geen dubbele apps, niet meerdere diensten die Samsung opdringt.
Mooi spul niet voor mij (hardleers).

Nu vanwege het formaat de P9P besteld en heb nu een tijdelijke moto G24 als straf voor mijn domme impuls matige gedrag. 🤣

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkSide
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 10-10 21:45

DarkSide

theres no place like ::1

ene kant erg benieuwd naar de reviews
Andere kant denk ik, niet op klikken, want de nieuwe Fold ziet er toch wel nice uit.
Vraag is of ik me dan toch kan inhouden om vergelijk straks met de OP Open 2 te kunnen maken....

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hershel
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 14-09 17:54
Een minpuntje voor mij is wel de positie van de selfie camera, die dus niet netjes is uitgelijnd in de statusbalk. Iemand anders benoemde het hier ook al en ook ik ben hier gevoelig voor. Ze proberen het op te lossen door een zwarte statusbalk te hanteren en het bovenste deel van de meegeleverde app(s) die ik in de gauwigheid heb geprobeerd ook zwart te laten zijn, maar dat lukt helaas niet overal. Bijvoorbeeld als ik in Chrome Wikipedia opende en naar beneden scroll.
Dat is best wel een nadeel, ja. Voor mij geen dealbreaker, verwacht ik, maar wel iets waar ik me in het begin aan ga storen. Ook zonde dat je bovenaan het scherm altijd wat pixels inlevert omdat die camera zo laag geplaatst is. Gelukkig is het ook iets dat je waarschijnlijk na de eerste 2 weken niet meer waarneemt.

We moeten wel een reden hebben om volgend jaar rond deze tijd over te stappen naar de Pixel 10. :+

Benieuwd wanneer de review van GSMArena online staat. Voor mij nog altijd het beste reviewplatform.

[ Voor 4% gewijzigd door hershel op 21-08-2024 10:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binnetie
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 19:00
Het lijkt erop dat er een bepaalde tijd zit dat het embargo verloopt? Want ik had de reviews al verwacht.
Iemand die dit weet?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nindoooo
  • Registratie: April 2013
  • Nu online
Binnetie schreef op woensdag 21 augustus 2024 @ 10:40:
Het lijkt erop dat er een bepaalde tijd zit dat het embargo verloopt? Want ik had de reviews al verwacht.
Iemand die dit weet?
Bij de meeste embargo's is dit 15:00 nederlandse tijd.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Freekers
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Freekers

⭐⭐⭐⭐⭐

DF1eCH schreef op zaterdag 17 augustus 2024 @ 01:16:
Wat is eigenlijk het doel van dat embargo dan? Hebben ze iets te verbergen?

edit: Begrijp mij niet verkeerd, ik heb er zelf eentje besteld, wilde graag vooraf weten waar ik aan toe ben als ik hem krijg.
Ik snap het ergens wel; vandaag de dag draait alles om views. Ik denk dat Google wil voorkomen dat YouTubers er een wedstrijd van gaan maken wie als eerste een 'review' kan uitbrengen, zodat zij de views krijgen, met als resultaat een brakke review met gare tests results. Dat zou een verkeerde indruk kunnen geven van het toestel. Nu is het speelveld gelijk en heeft iedereen evenveel tijd om het toestel fatsoenlijk te testen. Ik snap alleen niet waarom er dik een week tussen de aankondiging en embargo datum moet zitten, dat is best wel lang.

🔋 MG Marvel R Luxury 70kWh | ☀️ 2225Wp oost, 1580Wp zuid, 2225Wp west | 🌡️ Daikin 3,5kW + 3x 2,5kW l/l & Ariston Nuos Split 270L l/w warmtepomp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Registratie: Oktober 2012
  • Niet online
Binnetie schreef op woensdag 21 augustus 2024 @ 10:40:
Iemand die dit weet?
sowieso goed kijken welke reviews je bekijkt, Google heeft zeer strakke en duidelijke afspraken met reviewers.
''Je prijst ons (Google) de hemel in, of anders kun je het vergeten een volgende keer''.

https://x.com/Marks_Tech/...?t=uzQbfZ011kHFWxI8lkeIPQ

''per the new requirements of Team Pixel, if a creator shows preference to another device when reviewing the Pixel, google will cease their partnership with that creator.''

dus neem de meeste reviews die je vandaag gaat lezen/bekijken met een kilo of 10 zout, écht objectieve reviews ga je simpelweg niet krijgen.
Ik lees liever real life ervaringen van échte gebruikers.

[ Voor 6% gewijzigd door _Bailey_ op 21-08-2024 11:21 ]

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Loen
_Bailey_ schreef op woensdag 21 augustus 2024 @ 11:20:
[...]

sowieso goed kijken welke reviews je bekijkt, Google heeft zeer strakke en duidelijke afspraken met reviewers.
''Je prijst ons (Google) de hemel in, of anders kun je het vergeten een volgende keer''.

https://x.com/Marks_Tech/...?t=uzQbfZ011kHFWxI8lkeIPQ

''per the new requirements of Team Pixel, if a creator shows preference to another device when reviewing the Pixel, google will cease their partnership with that creator.''

dus neem de meeste reviews die je vandaag gaat lezen/bekijken met een kilo of 10 zout, écht objectieve reviews ga je simpelweg niet krijgen.
Ik lees liever real life ervaringen van échte gebruikers.
Oud nieuws, hier zijn ze van terug gekomen.

Edit: ging over het influencers programma opt-in in "TeamPixel", niet over het review programma. Wat meer info: https://www.tomsguide.com...t-preferred-other-devices

En ja, plank mis geslagen, maar niet zo erg dat je reviews niet kunt vertrouwen op objectiviteit

[ Voor 17% gewijzigd door Loen op 21-08-2024 11:31 ]

Acties:
  • +11 Henk 'm!
Dat is wel heel zwart/wit allemaal, want er zijn genoeg techsites die gewoon hun hele objectieve verhaal zullen publiceren natuurlijk. Tevens wordt de context een beetje uit elkaar getrokken, want bovenstaande gaat niet helemaal op voor de mensen die deelnemen aan het Google reviewprogramma, maar dat wordt wel heel offtopic. Tevens staat hier vrij veel niet kloppende informatie over embargo's, tijden en meer, afwachten dus.

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Registratie: Oktober 2012
  • Niet online
Loen schreef op woensdag 21 augustus 2024 @ 11:23:
[...]

Edit: ging over het influencers programma opt-in in "TeamPixel", niet over het review programma. Wat meer info: https://www.tomsguide.com...t-preferred-other-devices

En ja, plank mis geslagen, maar niet zo erg dat je reviews niet kunt vertrouwen op objectiviteit
ah, die 2 verschillende kanalen had ik even gemist. Thanks!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Loen
_Bailey_ schreef op woensdag 21 augustus 2024 @ 11:33:
[...]

ah, die 2 verschillende kanalen had ik even gemist. Thanks!
De lijn tussen een "influencer" en een reviewer is natuurlijk wat vaag. Ik negeer de "influencer" kanalen toch sowieso al. Gewoon youtube shorts en tiktok skippen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjebakka
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 09-10 11:03

Tjebakka

PSN: Currahee_Ross

Na in 2016 mijn laatste iPhone te hebben gekocht ben ik in 2018 overgestapt naar Android met de Sony Xperia XZ3 en in 2020 naar de Sony Xperia 1 II die ik nog steeds gebruik.

Die is nu wel een beetje gaar geworden en mijn abo loopt begin oktober af dus ik ben in de markt voor een nieuwe telefoon. Android vind ik fijn werken maar ik kijk toch ook met een schuin oog naar de aankomende iPhone 16 pro. Vooral op het gebied van het maken van foto's en video's vind ik iPhone toch een stuk beter (n=1 en dat is de iPhone 11 van mijn vrouw waar mijn Xperia 1 II niet aan kan tippen).

Toch vind ik de Pixel 9 Pro ook erg interessant, mede door het ontbreken van bloatware wat je zoveel tegenkomt bij andere merken met Android. Even afwachten wat de reviews gaan zeggen en dan bestel ik wellicht toch opnieuw een Android telefoon.

Iemand anders nog overtuigende redenen?

If it aint fixed, it's broken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeWSJuNK
Dan zou ik voor iPhone gaan. Ook geen bloatware en het functioneert altijd. Qua look en feel is er niks beters. Maar iPhone heeft natuurlijk ook zat nadelen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Golf2vr6
NeWSJuNK schreef op woensdag 21 augustus 2024 @ 13:31:
Dan zou ik voor iPhone gaan. Ook geen bloatware en het functioneert altijd. Qua look en feel is er niks beters. Maar iPhone heeft natuurlijk ook zat nadelen.
Dat is persoonlijk, want qua look en feel (niet hardware) vind ik het helemaal niks .

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Knul
  • Nu online
NeWSJuNK schreef op woensdag 21 augustus 2024 @ 13:31:
Je komt speciaal in het Pixel topic om dit te melden? Bijzonder.

Anyway, heb een iPhone 14 van m'n werk, daar werken genoeg dingen zo af en toe ook niet. Dat heb je nou eenmaal met gecompliceerde apparatuur. Qua foto's legt die het af tegen mijn Pixel 7 Pro.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Topicstarter
Ik ben jaren terug van Iphone afgestapt met 1 belangrijke reden, compatibility. Ik word er zo blij van dat ik mn kabel verbind met de pc en ik zo alle foto's, filmpjes etc eraf kan halen.

Ik ben een simpel mens en zoiets simpels maakt me blij, bij Apple is/was het altijd een enorm gezeik omdat te doen. (En nee, ik heb niets met clouds)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gerjannn
Tegenwoordig zijn praktisch alle smartphones meer dan prima objectief gezien, en komt het neer op persoonlijke voorkeur. Ik heb nu een paar jaar Samsung gehad, maar neig nu weer erg naar de Pixel omdat Samsung naar mijn mening steeds meer Apple lijkt te kopiëren (met GW Ultra, Buds 3 en One UI 7) en z'n identiteit aan het verliezen is. Ik heb nu een tijdje de Pixel Watch 2 en daar ben ik wel erg tevreden over. Wil nog wel de reviews afwachten van de P9P, aangezien m'n S24 Ultra wel echt lekker snel is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeWSJuNK
Knul schreef op woensdag 21 augustus 2024 @ 13:41:
[...]

Anyway, heb een iPhone 14 van m'n werk, daar werken genoeg dingen zo af en toe ook niet. Dat heb je nou eenmaal met gecompliceerde apparatuur. Qua foto's legt die het af tegen mijn Pixel 7 Pro.
Nope ik reageerde op de vorige post. Ben geïnteresseerd in de Pixel9 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jedi_Pimp
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 29-06 08:29
Knul schreef op woensdag 21 augustus 2024 @ 13:41:
[...]

Vraagje, ben jij van plan over te upgraden van je P7P? Ik twijfel, ben niet blij met batterij (die de laatste maanden ook sterk achteruit is gegaan) maar voor de rest ben ik nog tevreden. Ik weet bijna zeker dat ik volgend jaar de 10 wil, dus of het me nu waard is om de 9 te halen, dunno. Woon daarnaast ook in een land zonder release perks, inruilwaarde etc..

"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jvang
Tjebakka schreef op woensdag 21 augustus 2024 @ 13:23:
Na in 2016 mijn laatste iPhone te hebben gekocht ben ik in 2018 overgestapt naar Android met de Sony Xperia XZ3 en in 2020 naar de Sony Xperia 1 II die ik nog steeds gebruik.

Die is nu wel een beetje gaar geworden en mijn abo loopt begin oktober af dus ik ben in de markt voor een nieuwe telefoon. Android vind ik fijn werken maar ik kijk toch ook met een schuin oog naar de aankomende iPhone 16 pro. Vooral op het gebied van het maken van foto's en video's vind ik iPhone toch een stuk beter (n=1 en dat is de iPhone 11 van mijn vrouw waar mijn Xperia 1 II niet aan kan tippen).

Toch vind ik de Pixel 9 Pro ook erg interessant, mede door het ontbreken van bloatware wat je zoveel tegenkomt bij andere merken met Android. Even afwachten wat de reviews gaan zeggen en dan bestel ik wellicht toch opnieuw een Android telefoon.

Waarom ben je destijds en in 2020 weer voor een sony xperia gegaan ipv van een ander (populairder) merk?

Als je android en goeie foto's wilt lijkt mij de pixel een juiste keuze.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Knul
  • Nu online
Jedi_Pimp schreef op woensdag 21 augustus 2024 @ 14:13:
[...]

Vraagje, ben jij van plan over te upgraden van je P7P? Ik twijfel, ben niet blij met batterij (die de laatste maanden ook sterk achteruit is gegaan) maar voor de rest ben ik nog tevreden. Ik weet bijna zeker dat ik volgend jaar de 10 wil, dus of het me nu waard is om de 9 te halen, dunno. Woon daarnaast ook in een land zonder release perks, inruilwaarde etc..
Was ik wel van plan, maar wil de (komende) reviews nog even afwachten. Als er een Pixel Watch 3 als pre-order bonus bij zat had ik het gedaan, die wil ik een stuk liever upgraden dan mijn P7Pro.

Heb in januari nog een gloednieuwe P7Pro gekregen omdat mijn USB-poort stuk was gegaan, dus deze accu is nog fris :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pukson
Zijn er ook mensen die voor de Pixel 9 gaan? Hoor ze weinig. Eigenlijk is het ook echt een top toestel als je geen periscoop camera wilt en LTPO display je weinig interessant vindt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hijdaar95
Pukson schreef op woensdag 21 augustus 2024 @ 14:33:
Zijn er ook mensen die voor de Pixel 9 gaan? Hoor ze weinig. Eigenlijk is het ook echt een top toestel als je geen periscoop camera wilt en LTPO display je weinig interessant vindt.
Ik vind hem te klein, dat is de grootste reden. Mijn Pro XL komt morgen en heeft ongeveer hetzelfde formaat als mijn huidige Motorola Edge 30 Pro.
Mijn vrouw zou dat model waarschijnlijk wel goed vinden, maar is nog niet toe aan een nieuw toestel.
Niks op tegen eigenlijk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Topicstarter
Ik ga voor de 9 Pro, want ik wil dus een kleiner toestel dan dat ik nu heb, maar toch de zoomlens.
(Wel jammer dat het lichte groen niet op de pro verkrijgbaar is en ik baal ook van de glimmende randen op de pro, de matte vind ik er veel luxer uit zien, rare keuze van Google vind ik)

[ Voor 19% gewijzigd door Mad-Matt op 21-08-2024 14:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koen87
Ik twijfel heel erg. Zelf destijds voor de Pixel 6 gegaan ipv de 6 pro juist vanwege het formaat. Nog steeds geen spijt van.
Nu de Pro hetzelfde formaat is, wordt het anders. Prijsverschil is ongeveer 150 euro.
Daarvoor krijg je dan volgens mij het volgende: Telelens, betere selfiecamera, beter display, iets meer werkgeheugen (12 naar 16), Thermometer, UWB

Daarnaast zijn de voordelen ook anders, 6 maanden One of 12 maanden One met AI.

Lastig :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Topicstarter
Koen87 schreef op woensdag 21 augustus 2024 @ 15:01:
[...]

Ik twijfel heel erg. Zelf destijds voor de Pixel 6 gegaan ipv de 6 pro juist vanwege het formaat. Nog steeds geen spijt van.
Nu de Pro hetzelfde formaat is, wordt het anders. Prijsverschil is ongeveer 150 euro.
Daarvoor krijg je dan volgens mij het volgende: Telelens, betere selfiecamera, beter display, iets meer werkgeheugen (12 naar 16), Thermometer, UWB

Daarnaast zijn de voordelen ook anders, 6 maanden One of 12 maanden One met AI.

Lastig :)
Volgens mij is het helemaal niet lastig en heb je het aan jezelf al verkocht. Je noemt een hoop voordelen voor "slechts" 150 euro. Dat voel je 1x en daarna heb je een hoop plezier extra (vooral van de cameras) ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• outlandos
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23:33
Jedi_Pimp schreef op woensdag 21 augustus 2024 @ 14:13:
[...]

Mijn vriendin gaat vanaf een P7P upgraden naar de 9 Pro XL ivm die perks. En ze wilt de beste pixel camera ivm geboorde van onze dochter. Daarnaast is de batterij duur niet echt meer top en is het snellere laden ook mooi meegenomen.

Ik zelf heb een P8P en ga niet upgraden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pdavie2311
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 25-09 12:53

pdavie2311

Live life to the fullest..

Heb nu iPhone 15 Pro Max en stap over naar de Pixel 9 Pro XL. Zijn even groot ongeveer. Prima. Voor werk krijg ik volgende maand een iPhone 15. Blijf ik op die manier compatible met mijn dochters. iPhone en iPads, haha!

“De wereld is een pijpkaneel, elk zuigt eraan en neemt zijn deel”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BRO-JWE
Even bij Belsimpel in Groningen langsgelopen om te pielen met de Fold. Mooi toestel! Voelt wat degelijker aan dan mijn Fold 4 en is een stuk dunner. Volgens mij scheelt het bijna de helft in opgevouwen toestand. Ook is de Pixel wat breder, waarmee het scherm beter te gebruiken is verwacht ik.

Nog twee weken wachten, ik ben benieuwd.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Tjebakka
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 09-10 11:03

Tjebakka

PSN: Currahee_Ross

Tjebakka schreef op woensdag 21 augustus 2024 @ 13:23:

F*ck it

Pixel 9 Pro XL 256GB grijs besteld (bij Belsimpel).

Morgen in huis :) Mooie upgrade van mijn Sony Xperia 1 II. En geen gedoe met overzetten van foto's, accounts etc.

If it aint fixed, it's broken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anduuuw
Nieuwste Leaks, van ja pre release van de Pixel 9 Pro Fold, geven aan dat de Fold als enige geen Vapor chamber heeft.. Dat is wel balen. Google heeft letterlijk op het MadeByGoogle event aangegeven ' All pro folds have the new vapor chamber'. De naam mag dan wel uit de Pixel 9 Pro fold.

Bron; YouTube: Pixel 9 Event; Things You May Have Missed! Google Keynote '24

[ Voor 54% gewijzigd door Anduuuw op 21-08-2024 16:20 . Reden: edit info. ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jvang
Anduuuw schreef op woensdag 21 augustus 2024 @ 16:15:
Nieuwste Leaks, van ja pre release van de Pixel 9 Pro Fold, geven aan dat de Fold als enige geen Vapor chamber heeft.. Dat is wel balen. Google heeft letterlijk op het MadeByGoogle event aangegeven ' All pro folds have the new vapor chamber'. De naam mag dan wel uit de Pixel 9 Pro fold.

Bron; YouTube: Pixel 9 Event; Things You May Have Missed! Google Keynote '24
heeft hij door het zachte dunne scherm ook niet/minder nodig. Daardoor verspreid de hitte zich veel makkelijker dan een brick met glas aan beide kanten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Anduuuw
jvang schreef op woensdag 21 augustus 2024 @ 16:24:
[...]

heeft hij door het zachte dunne scherm ook niet/minder nodig. Daardoor verspreid de hitte zich veel makkelijker dan een brick met glas aan beide kanten.
Hmm, niet direct paniek dus.
Lijst wordt wel groter waar het duurste telefoon op heeft ingeleverd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jvang
Anduuuw schreef op woensdag 21 augustus 2024 @ 16:25:
[...]

Hmm, niet direct paniek dus.
Lijst wordt wel groter waar het duurste telefoon op heeft ingeleverd.
naja inleveren. De OP open en dacht ook de S fold hebben geen koper vaper. Ze moeten iets om ze zo dun te maken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Anduuuw
jvang schreef op woensdag 21 augustus 2024 @ 16:29:
[...]

naja inleveren. De OP open en dacht ook de S fold hebben geen koper vaper. Ze moeten iets om ze zo dun te maken.
Beide hebben geen Tensor tho, SD2-SD3 hebben uitstekende thermals vergeleken Tensor. Deze YT heeft als eerste dit gemeld, bron van zichzelf is niet vermeld. Tom's hardware, android authority, reddit nog niets hierover gelezen of het is me volledig ontgaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fireby
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 20-08 11:18
Jazeker! Mijn huidige toestel is aan vervanging toe, en bij belsimpel is de pixel9 met abonnement 531 euro. Voor foto's heb ik een Nikon Z50, dus de pro kan ik wel achterwege laten. Warmte sensor lijkt mij wel leuk, maar voor mijn gevoel ga ik dat maar een paar keer gebruiken. Als ik het echt nodig heb, kan ik over een paar jaar voor de Pixel x pro gaan :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jvang
Anduuuw schreef op woensdag 21 augustus 2024 @ 16:31:
[...]

Beide hebben geen Tensor tho, SD2-SD3 hebben uitstekende thermals vergeleken Tensor. Deze YT heeft als eerste dit gemeld, bron van zichzelf is niet vermeld. Tom's hardware, android authority, reddit nog niets hierover gelezen of het is me volledig ontgaan.
Even de JRE sloopsessie afwachten dan. Moet zeggen dat de tensor in de P8 al stukken beter presteerde op verbruik en warmte als eerder de 7 en 6. Verwacht dat dus van de 9 ook wel. Zeker met 16ram.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Anduuuw
jvang schreef op woensdag 21 augustus 2024 @ 16:33:
[...]

Even de JRE sloopsessie afwachten dan. Moet zeggen dat de tensor in de P8 al stukken beter presteerde op verbruik en warmte als eerder de 7 en 6. Verwacht dat dus van de 9 ook wel. Zeker met 16ram.
Dat is veelbelovend, reden waarom ik me nogal erger hieraan is dat ik deze vraag voormezelf al heb uitgesloten, heb de oude post gevonden waar google support zelf een reactie geeftAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/m8vSEBZEnrXGsmvmbSmrXOlOw40=/x800/filters:strip_exif()/f/image/9JYwISWYU7Ez03UziavbmKKV.png?f=fotoalbum_large

Verder nog enthousiast hoor, zal eerlijk toegeven mn eerste reactie was mild shock :X

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Slaapje
  • Laatst online: 22:25
Ah nog 9 minuten tot de reviews, ben benieuwd.

To dare is to do

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• stin00
  • Registratie: Mei 2013
  • Niet online
review: Google Pixel 9 en 9 Pro (XL) - Heeft Google het eindelijk voor elkaar?

De accuduur voor de 9 en 9 Pro is veelal gelijk aan de S24 die een 700mah kleinere accu heeft. Daarin overtuigt Google dus weer niet helaas. Maar het is wel een prima stap vooruit ten opzichte van de 8 (Pro) gelukkig.

Verder wel mooie toestellen, nog even wat andere reviews doorspitten :)

[ Voor 44% gewijzigd door stin00 op 21-08-2024 19:10 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• -TheNose-
stin00 schreef op woensdag 21 augustus 2024 @ 19:00:

De accuduur voor de 9 en 9 Pro is veelal gelijk aan de S24 die een 700mah kleinere accu heeft. Daarin overtuigt Google dus weer niet helaas. Maar het is wel een prima stap vooruit ten opzichte van de 8 (Pro) gelukkig.
9 pro excelent! Efficientie en batterijduur op 5G sterk verbeterd. Mooi, precies de redenen waar ik het voor besteld heb. Gamen doe ik niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeWSJuNK
stin00 schreef op woensdag 21 augustus 2024 @ 19:00:

Verder wel mooie toestellen, nog even wat andere reviews doorspitten :)
De batterij van de S24 is nu niet bepaald iets om over naar huis te schrijven. Teleurstellend dit.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jvang

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slaapje
  • Laatst online: 22:25
Daar wachtte ik op, alleen meldt hij helemaal niets over de accuduur, jammer.

To dare is to do

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koen87
hershel schreef op woensdag 21 augustus 2024 @ 10:13:
[...]

Dat is best wel een nadeel, ja. Voor mij geen dealbreaker, verwacht ik, maar wel iets waar ik me in het begin aan ga storen. Ook zonde dat je bovenaan het scherm altijd wat pixels inlevert omdat die camera zo laag geplaatst is. Gelukkig is het ook iets dat je waarschijnlijk na de eerste 2 weken niet meer waarneemt.

We moeten wel een reden hebben om volgend jaar rond deze tijd over te stappen naar de Pixel 10. :+

Benieuwd wanneer de review van GSMArena online staat. Voor mij nog altijd het beste reviewplatform.
Dan kan je bij GSMArena iig de Pixel 9 Pro XL review lezen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jvang
Slaapje schreef op woensdag 21 augustus 2024 @ 19:35:
[...]

Daar wachtte ik op, alleen meldt hij helemaal niets over de accuduur, jammer.
Tweakers zelf wel uitgebreid zoals hierboven te lezen. Het embargo leek iig op 19 uur te staan want alle tech reviewers staan nu online.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hijdaar95
En niemand die even test of video out werkt. Dan toch morgen zelf maar testen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chaoscontrol
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 15:24
Wanneer komen de reviews van de fold?

Inventaris - Koop mijn meuk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkSide

DarkSide

De fold zal wel over een paar dagen komen.
In de basis natuurlijk redelijk vergelijkbaar Maar genoeg afwijkend voor een eigen video ingaand op de specifieke mogelijkheden van het grotere scherm En natuurlijk weer extra clicks en views

Zie iig al wat verschillen in de reviews met mbt bv zoom and enhance
Van de week een video gezien waar veel toch best wel een stuk beter werd.
En bij MKBDH in de MEH categorie valt.

Daarom ook altijd wel benieuwd naar verschillende reviews. Maar vooral naar ervaringen straks in dit topic.

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anduuuw
DarkSide schreef op woensdag 21 augustus 2024 @ 20:13:
De fold zal wel over een paar dagen komen.
Daarom ook altijd wel benieuwd naar verschillende reviews. Maar vooral naar ervaringen straks in dit topic.
Hier kijk ik ook naar uit, heb jij trouwens preordered?
Ik wilde zowiezo een Fold uit proberen en toch ervoor gekozen om te preorderen, tot zover zijn dit de consessies tegenover de Pro/ XL

Kleiner accu
Mindere camera's
(wel of geen vapor chamber)
21w wired ipv 37
No videoboost or have access to 8K upscaling or Super Res Zoom Video.
Frontscreen is 60-120hz ipv 1-120 lpto (geloof net als de 9)

niet om het af te kraken, wel kenbaar maken dat er concesies gemaakt worden om de telefoon zo dun te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• seapip
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 19-09 15:23
Anduuuw schreef op woensdag 21 augustus 2024 @ 20:17:
[...]
No videoboost or have access to 8K upscaling or Super Res
Vreemd aangezien dat op Google servers gedaan wordt in de cloud :S

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gerjannn
Ik kon er niet echt wat mee, videoreview van Tweakers en Mrwhosetheboss vond ik wel stukken interessanter (vooral omdat snelheid en accuduur daar meer genoemd wordt).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DarkSide

DarkSide

Anduuuw schreef op woensdag 21 augustus 2024 @ 20:17:
[...]

Hier kijk ik ook naar uit, heb jij trouwens preordered?
Ik wilde zowiezo een Fold uit proberen en toch ervoor gekozen om te preorderen, tot zover zijn dit de consessies tegenover de Pro/ XL

Kleiner accu
Mindere camera's
(wel of geen vapor chamber)
21w wired ipv 37
No videoboost or have access to 8K upscaling or Super Res Zoom Video.
Frontscreen is 60-120hz ipv 1-120 lpto (geloof net als de 9)

niet om het af te kraken, wel kenbaar maken dat er concesies gemaakt worden om de telefoon zo dun te maken.
Doe niet aan pre-orders.

Wil toch altijd wat reviews en data afwachten.
Zelf wel geïnteresseerd in een fold. Vraag is of dat een pixel wordt?
Had vorig jaar bijna de OP open gehaald. Maar geen wireless charging, wat voor mij wel een eis is.

Doel was dus om op de Open 2 te wachten voor een vergelijk.
Maar de Pixel reviews voor nu zien er wel goed uit. Verglijk met Iphone pro max en Samsung ultra zien er goed uit. Dat de Samsung betere gaming performance heeft maakt mij niets uit. Gamen doe ik op de console/computer

Vooral nu benieuwd naar de Fold reviews en IRL reviews zeg maar.
Kan de fold grotendeels meekomen met de normale Pro. En wat zijn de OS optimalisaties m.b.t. multitasken?
Mogelijk dat ik dan toch besluit om gewoon voor de pixel te gaan ipv de Open 2.

Dat die met een SD gen4 komt die sneller is maakt mij niet zoveel uit.

Pagina: 1 ... 6 ... 28 Laatste

Let op:
Berichten over accessoires horen in: [Google Pixel 9 / 9 Pro / 9 Pro XL] Accessoires
Berichten mbt prijzen en levertijden horen in: [Google Pixel 9 / 9 Pro / 9 Pro XL] Levertijden en prijzen