Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 13-09 14:07

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Topicstarter
Koen87 schreef op zaterdag 17 augustus 2024 @ 09:11:
[...]

Is dat zo? Als je al een abo hebt voor YouTube Premium, dan heb je niets aan die 3 maanden? Ik las het zo dat je geen proeftijd kan stapelen.

Hoe zit het dan met de Google one?

Heb op dit moment voor 99 euro per jaar Google One en YT Premium. Een besparing van 136 euro zou mij eventueel over de streep trekken.

[...]

Dan heb je wellicht al wel gezien dat je voor die 2e even moet wachten
Oei, dan laat je jezelf wel kennen zeg als bedrijf. Maar dat is dus wel de reden dat ik hem kan waarderen.

Fractal Terra Jade, Ryzen 7800X3D, Nvidia 4070 Super

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Joop_Klepzeiker
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 12-09 13:11
Koen87 schreef op zaterdag 17 augustus 2024 @ 09:11:

[...]

Dan heb je wellicht al gezien dat je voor die 2e even moet wachten
Nee hoor

Arriving Somewhere but not here....

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• mphilipp
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 03-09 23:47

mphilipp

Romanes eunt domus

Haha...miscommunication? Waarschijnlijk eerder iemand van marketing die zag dat hun ban niet zo goed viel, dus hebben ze die teruggedraaid. Het is exact hetzelfde als gewone consumenten die hun gelijk niet krijgen en dan komen ze op tv bij de consumentenman en dan kan ineens alles... Google heeft dit niet netjes gedaan. Hoewel het misschien wel een eenmansactie is geweest van iemand, reflecteert dit op Google als bedrijf.

A good way to test the effectiveness and strength of a strategy is to look at whether it contains a strong and authentic tagline.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jvang
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 23:17
codex schreef op zaterdag 17 augustus 2024 @ 07:58:
[...]

Ik heb nu ook 2TB, als ik de voorwaarden lees lijk ik daar wel gebruik van te kunnen maken:

[...]

Bron: actievoorwaarden Belsimpel

Is dus afhankelijk van het abonnement dat je nu hebt.

En inderdaad, YouTube Premium staat er los van. Helaas kom ik daar niet voor in aanmerking, ik heb een lopend abonnement en ooit een proefabonnement gehad. Dat laatste is dus een deal-breaker.
Voor YouTube gebruik je toch vanced? Dan heb je gratis geen reclame etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• seapip
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 12-06 21:36
mrfatmen schreef op zaterdag 17 augustus 2024 @ 07:33:
[...]
YouTube Premium maakt toch geen deel uit van de google one?
Ik zie het nu ook, hoe kan Google One dan zo belachelijk veel (22,-) kosten :'(

Hopelijk is YouTube Premium nog wel een los voordeel idd

En ja heb Vanced vaak genoeg gebruikt, maar dat werkt niet op mn Samsung TV |:(

[ Voor 11% gewijzigd door seapip op 17-08-2024 11:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mole
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 14-09 11:44
Ik heb de knoop doorgehakt en join de pixel community straks met een 9 Pro.

Loop nu met een Poco F3 die ik voor een leuk bedrag kan inruilen, en met een kind op komst vind ik het fijn om een betere camera bij de hand te hebben.

Ik ben wel wat huiverig voor de reviews, en dan met name de performance en accu tests. Niet dat ik game, maar ik vind het wel prettig als een toestel wat 7 jaar updates krijgt overgedimensioneerd is.

Ik weet ook niet hoe de tensor chips zich verhouden tot mijn huidige SD 870, maar ik ga het meemaken.

Misschien is er volgend jaar, als volgend jaar de geruchten waar blijken te zijn en de tensor 5 een sprong maakt door de overstap naar TSMC, weer een leuke inruilactie.

Heb wel het gevoel dat de vraagprijs vooral opgedreven wordt door software en diensten de we hier niet kunnen gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pox-ie
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 13-09 18:37
ik wil mijn google 6 pro inruilen op de google store, maar ik kan niets selecteren qua opslaggrootte. Ik heb een 128bg maar in de winkelmand zegt ie dat ik een 512 gb inlever. Ik heb geprobeerd via de chat met google maar daar krijg ik steeds dezelfde antwoorden. Start je apparaat opnieuw op en probeer nog een keer ???? Ik wilde eigenlijk mijn pixel 2 inruilen alleen om in aanmerking te komen voor die 200€ bonus. Maar daar staat ook niks bij qua opslagruimte om te selecteren. Eigenlijk bij geeneen toestel van google. Alleen een apple toestel kan je opslaggrootte selcteren. Kan ik er vanuit gaan dat hij wordt geaccepteerd of niet? De waarde van het tsl zit ik niet mee maar die 200 € bonus wil ik niet mislopen. Hoe hebben jullie dit gedaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pukson
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 22-08 01:27
Anduuuw schreef op donderdag 15 augustus 2024 @ 19:30:
[...]

Ik zat al een tijdje vanwege wat spellen op een Iphone 12PM, door de M1 werd ik helemaal in het apple eco systeem gesleurd, heb de watch en oordopjes, vanochtend de knoop doorgehakt om toch de fold te proberen. Dan heb ik 2 nieuwe dingen getest, zowel een pixel als een fold. Mocht de fold bevallen perfect, mocht de prestaties tegenvallen, overheating etc, dan ruil ik het om voor een oneplus2. Dat is mijn gedachtegang, hopelijk valt de 'snelheid' helemaal niet op dat ik het miss.

Tevens de watch vandaag nog doorverkocht, had een 7 in perfecte staat voor een vriendenprijs weg gedaan. Heb in plaats daarvan een Huawei 4 GT gehaald, vond de pixel watch toch te duur. Kan ik alvast met een android watch knutselen tot de fold binnenkomt.

@DarkSide @CLB @Pukson Ik heb toch gehapt, nu wat hoesjes bestellen enz :D
Ga ook voor de Fold maar moet ff kijken hoe, kan VF verlengen maar bij Odido is het toestel aanzienlijk goedkoper dan VF.

VF:1619
Odido:1325

Nogal balen dat daar zo'n verschil in zit, uiteraard dan nog inruil en bonus eraf. Bovenstaande is bij Mobiel.nl

Add me op Stadia: Gloogle

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Lemwise
  • Registratie: Juni 2024
  • Laatst online: 27-07 23:01
Nou, dit is ook wat. Afgelopen juni mijn allereerste eerste smartphone gekregen bij een nieuw abbonement, de Pixel 8a, en vanochtend een loting van mijn lokale Facebook groep gewonnen en de prijs is.... een Pixel 9. Nog even wachten tot ze hem hebben en dan komt ie mijn kant op. Mijn Pixel 8a gaat dan naar mijn nichtje die haar eerste smartphone mag hebben.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Topicstarter
Lemwise schreef op zaterdag 17 augustus 2024 @ 13:08:
Nou, dit is ook wat. Afgelopen juni mijn allereerste eerste smartphone gekregen bij een nieuw abbonement, de Pixel 8a, en vanochtend een loting van mijn lokale Facebook groep gewonnen en de prijs is.... een Pixel 9. Nog even wachten tot ze hem hebben en dan komt ie mijn kant op. Mijn Pixel 8a gaat dan naar mijn nichtje die haar eerste smartphone mag hebben.
Dat is tof! Jij bent de eerste bestaande persoon die ik ooit een Facebook loting heb zien winnen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lemwise
  • Registratie: Juni 2024
  • Laatst online: 27-07 23:01
Het is zelfs de eerste prijs die ik ooit in mijn leven heb gewonnen. Toen ik de loting voorbij zag komen gewoon mijn naam opgegeven en er niet meer aan gedacht want ik win toch nooit iets en vanochtend kreeg ik bericht dat ik de winnaar ben. Win ik toch een keer iets.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• evleerdam
  • Laatst online: 01:53
elaho schreef op vrijdag 16 augustus 2024 @ 16:46:
[...]

Dank je wel voor je duidelijke antwoord. Dus Genshin Impact kan ik gewoon moeiteloos spelen op de Google pixel 9 pro Xl? :)
Ik speel Genshin Impact nog steeds op mijn Pixel 4a.

Toegegeven, het opstarten duurt wat lang en mijn telefoon wordt er flink warm van, maar werkt prima. Aangezien de 4a geen topmodel was en inmiddels al flink oud, moet dit op een Pixel 9 toch ook wel lukken.

It was then that I realized that the question mark was the answer to all my questions.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sinds de iPhone 4 zit ik al bij Apple, maar denk dat ik nu voor het eerst een keer Android een kans ga geven.
Twijfel alleen nog tussen de "normale" 9 vs de Pro.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Samueldw
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 21:14

Samueldw

ISO 516

Verwijderd schreef op zaterdag 17 augustus 2024 @ 14:42:
Twijfel alleen nog tussen de "normale" 9 vs de Pro.
Ik ben voor de normale 9 gegaan. De verschillen zijn:
Prijs
Levertijd
Scherm (resolutie en verversingssnelheid)
Camera
Ram
Behuizing

Ik vond de voordelen niet opwegen tegen de prijs en levertijd, maar dat is persoonlijk natuurlijk.

Canon R5 | 24-70 f/4 L | 100-500 f/4.5-7.1 L | 50mm f/1.8| 100-400 f/4.5-5.6L II | 50mm f/1.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 08-09 10:22
Voor hoeveel opslag gaan jullie bij je 9 pro? Mijn telefoons komen normaal altijd prima weg met 256Gb eigenlijk, maar twijfel altijd weer om voor 512Gb te gaan, om redenen die ik zelf niet kan geven eigenlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• seapip
Samueldw schreef op zaterdag 17 augustus 2024 @ 15:08:
[...]

Prijs
Levertijd
Camera
Ram
Behuizing

Ik vond de voordelen niet opwegen tegen de prijs en levertijd, maar dat is persoonlijk natuurlijk.
Heb vandaag met de Pixel 9, Pixel 9 Pro en Pixel 9 Pro XL in de handen gestaan in Utrecht (MediaMarkt, Vodafone en Odido winkels).

Ik vond de randen van de non pro fijner in de hand dan de pro, de randen van het pro model waren veelste glad. Gelukkig zover ik begreep deelt de pro ook deze niet glibberige randen met de non pro.

Jammer genoeg nog geen Pixel 9 Pro Fold tegengekomen, ik zal dadelijk eens kijken bij de MediaMarkt Bijlmer Arena.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kleefei
  • Laatst online: 11-09 15:28
-TheNose- schreef op zaterdag 17 augustus 2024 @ 15:49:
Voor hoeveel opslag gaan jullie bij je 9 pro? Mijn telefoons komen normaal altijd prima weg met 256Gb eigenlijk, maar twijfel altijd weer om voor 512Gb te gaan, om redenen die ik zelf niet kan geven eigenlijk.
Ik had hetzelfde, voor mij was doorslaggevend dat de 512gb voor de prijs van de 256 kwam bij Belsimpel.
Dus nu zit ook ik te wachten op een pixel 9 pro xl 512gb.
Mijn OnePlus 8T is eigenlijk nog op geen enkel vlak aan vervanging toe maar ik ben wel benieuwd naar t verschil in camera kwaliteit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codex
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 20:01

codex

Geen OpenAI agent :)

jvang schreef op zaterdag 17 augustus 2024 @ 11:08:
[...]

Voor YouTube gebruik je toch vanced? Dan heb je gratis geen reclame etc.
Had ik telkens issues mee, toen maar Premium genomen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• seapip
Update: Van de Pixel 9 Pro Fold hebben ze een hands-on demo in de MediaMarkt Bijlmer Arena

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Handjes
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 20:02
Ik ben voor de KPN route gegaan voor een Pro XL, met inruil van mijn Pixel 6 waar ik nog 300 euro voor krijg. Al met al een zeer scherpe deal.
Nu wat onduidelijk hoe het verder verloopt met levertijd en dergelijke.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Handjes
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 20:02
KlaasjeNL schreef op vrijdag 16 augustus 2024 @ 15:26:
[...]

Ik begreep uit een hands-on op YT dat die AI-functies vooralsnog alleen beschikbaar zijn in de US en Canada. Voor online AI kan ik mij dat ergens voorstellen, maar veel functies draaien lokaal. En dan is het raar als wij ze niet krijgen. Wellicht heeft het iets met lokalisering te maken, maar dan heb ik liever dat ik zelf bepaal of ik een prompt in het Engels type of geen gebruikmaak van een dienst omdat ik de taal niet machtig ben dan dat een Fabrikant dat voor mij bepaalt. Wellicht heeft het ook iets met de AVG-lobby te maken, maar ook dan bepaal ik zelf welke diensten ik wel of niet wil gebruiken.
De AI functies werken inderdaad nog niet in het Nederlands. Dat kan echt nog wel even duren ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Samueldw schreef op zaterdag 17 augustus 2024 @ 15:08:
[...]

Prijs
Levertijd
Camera
Ram
Behuizing

Thanks! Ik ben benieuwd hoe de camera van de Pixel 9 is t.o.v. de iPhone 15.
Ik had gisteren ook nog gekeken naar een Galaxy S24 en had deze in een winkelwagentje gezet. Voor 799,- incl. Watch 7.

Krijg ik nu een melding dat ze er nog eens 75,- afhalen

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/kfXZCtPA0aTV13kzOUxMpxJRztQ=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/qiOAXxFLWBP1WIAh6bKVssaZ.jpg?f=fotoalbum_large

Maakt mijn keuze toch wel lastig tussen de S24 en de Pixel 9 :+
Neig meer naar de Pixel, maar dit is imo wel een interessante deal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poekiepoes12
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 22:06
Verwijderd schreef op zaterdag 17 augustus 2024 @ 18:44:
[...]

Thanks! Ik ben benieuwd hoe de camera van de Pixel 9 is t.o.v. de iPhone 15.
Ik had gisteren ook nog gekeken naar een Galaxy S24 en had deze in een winkelwagentje gezet. Voor 799,- incl. Watch 7.

Krijg ik nu een melding dat ze er nog eens 75,- afhalen

[Afbeelding]

Maakt mijn keuze toch wel lastig tussen de S24 en de Pixel 9 :+
Neig meer naar de Pixel, maar dit is imo wel een interessante deal.
Ik snap dit soort berichten nooit zo goed maar wellicht kun je het me uitleggen.

Ik bestel áltijd i.c.m. een abbo.
Als in de S24 nu in m'n mandje doe, bv bij GSMweb, en wil verlengen bij Odido is het krediet van 'mijn' S24 'slechts' 480,-.
M'n vriendin koopt ze wel los want die koopt ze zakelijk, dat scheelt.

Of zie ik iets over het hoofd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

poekiepoes12 schreef op zaterdag 17 augustus 2024 @ 19:16:
[...]

Ik snap dit soort berichten nooit zo goed maar wellicht kun je het me uitleggen.

Ik bestel áltijd i.c.m. een abbo.
Als in de S24 nu in m'n mandje doe, bv bij GSMweb, en wil verlengen bij Odido is het krediet van 'mijn' S24 'slechts' 480,-.
M'n vriendin koopt ze wel los want die koopt ze zakelijk, dat scheelt.

Of zie ik iets over het hoofd?
Ik koop mijn toestellen altijd zonder abonnement en heb gewoon een goedkoop sim only abonnement.
Persoonlijk voorkeur dingetje denk ik. Betaal liever mijn toestel in 1x af en vervolgens lage maandlasten.

480,- is in principe nog steeds een prima deal natuurlijk maar nog niet zo goed als de telefoon + watch voor 724,-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poekiepoes12
Verwijderd schreef op zaterdag 17 augustus 2024 @ 19:21:
[...]

Ik koop mijn toestellen altijd zonder abonnement en heb gewoon een goedkoop sim only abonnement.
Persoonlijk voorkeur dingetje denk ik. Betaal liever mijn toestel in 1x af en vervolgens lage maandlasten.

480,- is in principe nog steeds een prima deal natuurlijk maar nog niet zo goed als de telefoon + watch voor 724,-,
Klopt maar als ik bij Odido zelf verleng kom ik alsnog goedkoper uit dan de 724 uit m'n hoofd. Dan krijg je ook de watch.
En volgens mij kun je je telefoon daarna toch alsnog in één keer aflossen? Als dat laatste niet kan snap ik het beter hoor!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

poekiepoes12 schreef op zaterdag 17 augustus 2024 @ 19:27:
[...]

Klopt maar als ik bij Odido zelf verleng kom ik alsnog goedkoper uit dan de 724 uit m'n hoofd. Dan krijg je ook de watch.
En volgens mij kun je je telefoon daarna toch alsnog in één keer aflossen? Als dat laatste niet kan snap ik het beter hoor!
ik zie het al, jij hebt 128 gb geselecteerd, ik heb het hier over een 256.
Scheelt nogal aardig :D

Dat terzijde, we gaan wat off-topic :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mphilipp

mphilipp

Romanes eunt domus

Verwijderd schreef op zaterdag 17 augustus 2024 @ 19:21:
[...]
Bij een toestel+abo houdt niets je tegen om alles in 1x te betalen. Dat je de boel kunt uitsmeren is gewoon iets om mensen over de streep te trekken. Het maakt verder in de kosten niets uit. En je abo is net zo duur; het zijn geen speciale abo's ofzo. Ja, tenzij je 10Mb data wil en 5 minuten bellen per maand ofzo... :+

A good way to test the effectiveness and strength of a strategy is to look at whether it contains a strong and authentic tagline.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mphilipp schreef op zaterdag 17 augustus 2024 @ 19:52:
[...]

Bij een toestel+abo houdt niets je tegen om alles in 1x te betalen. Dat je de boel kunt uitsmeren is gewoon iets om mensen over de streep te trekken. Het maakt verder in de kosten niets uit. En je abo is net zo duur; het zijn geen speciale abo's ofzo. Ja, tenzij je 10Mb data wil en 5 minuten bellen per maand ofzo... :+
Klopt, alleen zijn er naar mijn mening vaak betere aanbiedingen zonder abonnement.
Dat je het kan afbetalen is leuk, maar zoals net vermeld scheelt het toch wel wat als je het toestel nu via Samsung met een deal afneemt dan via een abonnement en dan het toestel meteen aftikt.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• TheRicolaa10
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 14-09 11:09
Dit lijkt de eerste uitgebreide hands-on van enkele features. Vooral Gemini en de videoboost vond ik indrukwekkend.

DJI Mavic 3 Classic | i7-8700 - GTX1070Ti - 16GB RAM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DF1eCH
  • Laatst online: 05-08 21:35
edit: iemand was me voor

[ Voor 80% gewijzigd door DF1eCH op 17-08-2024 20:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poekiepoes12
Verwijderd schreef op zaterdag 17 augustus 2024 @ 19:58:
[...]

Klopt, alleen zijn er naar mijn mening vaak betere aanbiedingen zonder abonnement.
Dat je het kan afbetalen is leuk, maar zoals net vermeld scheelt het toch wel wat als je het toestel nu via Samsung met een deal afneemt dan via een abonnement en dan het toestel meteen aftikt.
Laatste off topic hiero!

Odido 256gb variant toestelkrediet 696 + watch. Paar tientjes goedkoper..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mphilipp

mphilipp

Romanes eunt domus

Verwijderd schreef op zaterdag 17 augustus 2024 @ 19:58:
[...]
Ik ben benieuwd welke deal je dan kunt maken. Ik zag bv een Flip 6 waar je met een abo zomaar dik €400 korting hebt. Is natuurlijk niet altijd zoveel, maar het kan best de moeite waard zijn. Dat is de hele reden dat ik die zaken altijd even op een rijtje zet in mijn sheet. Dan zie ik precies wat het gunstigste is. Maar ik moet zeggen dat ik dan weer niet naar Samsung zelf kijk. Die deals vond ik in het verleden nooit zo interessant. Je oude toestel inruilen was bv echt onzin, zo weinig als ze ervoor gaven. Dan was verkopen via Marktplaats beter. Maar goed, ieder zijn ding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gerjannn
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 12-09 14:35
TheRicolaa10 schreef op zaterdag 17 augustus 2024 @ 20:25:
Dit lijkt de eerste uitgebreide hands-on van enkele features. Vooral Gemini en de videoboost vond ik indrukwekkend.

[YouTube: Google Pixel 9 Pro XL Is Here – Exclusive Features (Tested)]
Ziet er erg goed uit ja! Ik heb nu de S24U maar ben altijd wel erg fan van de software en animaties van de Pixel.. Benieuwd hoe de G4 i.c.m. de vernieuwde vapor chamber zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• EWK
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online

EWK

Een fles dode pixels te koop!

Jammer dat vele features voorlopig nog niet naar NL komen.

Hoi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
EWK schreef op zaterdag 17 augustus 2024 @ 21:34:
[...]

Jammer dat vele features voorlopig nog niet naar NL komen.
Duurt bij Apple ook altijd zo lang, US dingetje denk ik.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• EWK
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online

EWK

Een fles dode pixels te koop!

-TheNose- schreef op zaterdag 17 augustus 2024 @ 21:49:
[...]

Duurt bij Apple ook altijd zo lang, US dingetje denk ik.
Of juist een eu-dingetje door alle regels

Hoi!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• -TheNose-
EWK schreef op zaterdag 17 augustus 2024 @ 21:50:
[...]

Of juist een eu-dingetje door alle regels
Is al jaren zo, nog voor de EU regels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zou ook niet zozeer een Pixel kopen voor die functies. Kan nog lang duren voor wij die hier in Europa zien.
Krijg er beetje Tesla FSD vibes bij :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pukson

Damn dat gesprek met Gemini is oprecht sick, weinig meegekregen ervan. Dus was oprecht verbaasd over wat het kan

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RutgerVitesse
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 14-09 08:32
Ben vooral benieuwd naar de accu tests. In vergelijking met andere flagships. En dan vooral van de 9 pro. Is daar al iets over te vinden?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• certefied
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 22-08 10:53
Pixel Studio and Screenshots App possibly available in Europe besides the reports that it isnt available
So I just got my hands on a Pixel 9 Pro XL in my local store. It seems the Pixel Studio and the Screenshots do indeed work, even in Europe, but just if you set your system language to english.

Besides that, why is no reviewer talking about the IMMENSE jump in build quality? It feels like a proper premium phone now! Im very excited for the delivery of my P9PXL and I recommend all sceptics to try the device out in person, it really is an amazing upgrade to the P8P
Bron: Redit
https://www.reddit.com/r/...screenshots_app_possibly/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freekers
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Freekers

⭐⭐⭐⭐⭐

RutgerVitesse schreef op zaterdag 17 augustus 2024 @ 23:18:
Ben vooral benieuwd naar de accu tests. In vergelijking met andere flagships. En dan vooral van de 9 pro. Is daar al iets over te vinden?
Nee, omdat er een embargo op reviews zit tot 21 Augustus.

🔋 MG Marvel R Luxury 70kWh | ☀️ 2225Wp oost, 1580Wp zuid, 2225Wp west | 🌡️ Daikin 3,5kW + 3x 2,5kW l/l & Ariston Nuos Split 270L l/w warmtepomp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeWSJuNK
  • Laatst online: 22:01
Mooi dat we nog tot 5 september de tijd hebben om te bestellen. Kunnen we de "reviews" afwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pukson
Freekers schreef op zondag 18 augustus 2024 @ 12:55:
[...]

Nee, omdat er een embargo op reviews zit tot 21 Augustus.
Balen wel. Snap dat nooit zo, als je overtuigd bent van je product dan laat je reviews zsm komen. Niet een dag voor uitlevering.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloclo100
  • Laatst online: 14-09 09:57
Reden te meer om niet blind te kopen dan, zeker ook gelet op alle problemen/kinderfouten bij vorige toestellen 😜

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• -TheNose-
Verwijderd schreef op zaterdag 17 augustus 2024 @ 22:30:
Zou ook niet zozeer een Pixel kopen voor die functies. Kan nog lang duren voor wij die hier in Europa zien.
Krijg er beetje Tesla FSD vibes bij :+
Nee AI is voor nu nog een gimmick. Ik ga de 9 pro halen als vervanger van mijn 8 pro om de betere hardware (modem) en alle pro hardware in een kleinere formfactor O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMD1800
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 22:13
mphilipp schreef op zaterdag 17 augustus 2024 @ 19:52:
[...]

Hij zegt dat hij een goedkope sim only neemt. KPN, Odido en Vodafone abonnementen zijn niet goedkoop. Ga maar eens kijken naar Simpel of 50plusmobiel. Dat is goedkoop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reeker
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 09-09 23:09
AMD1800 schreef op zondag 18 augustus 2024 @ 16:24:
[...]

Hij zegt dat hij een goedkope sim only neemt. KPN, Odido en Vodafone abonnementen zijn niet goedkoop. Ga maar eens kijken naar Simpel of 50plusmobiel. Dat is goedkoop.
Goedkoop is hierin toch relatief? 50 plus staat niet toe om te bellen + internet te gebruiken. Vodafone is niet goedkoop, maar bv wel een gratis TV zenderpakket erbij. Verder bieden sommige providers een zeer aantrekkelijke prijs aan voor een toestel, vaak scheelt dit echt veel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reinierkramer
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 01-09 23:01
Ik ben beniewd of dat review embargo voor alle pixels gelijk is. En niet later bij bepaalde modellen die later geleverd worden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AMD1800
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 22:13
Reeker schreef op zondag 18 augustus 2024 @ 16:27:
[...]

Goedkoop is hierin toch relatief? 50 plus staat niet toe om te bellen + internet te gebruiken. Vodafone is niet goedkoop, maar bv wel een gratis TV zenderpakket erbij. Verder bieden sommige providers een zeer aantrekkelijke prijs aan voor een toestel, vaak scheelt dit echt veel.
Dat ben ik met je eens. Het punt is dat niet elk abonnement even duur is. En als @Verwijderd zegt dat die een goedkope sim only er bij doet, dat dus waarschijnlijk niet zo "duur" zal zijn als een abonnement bij bijvoorbeeld kpn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JanAd
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 21:29

JanAd

Wind’s howling

-TheNose- schreef op zondag 18 augustus 2024 @ 15:53:
[...]

Nee AI is voor nu nog een gimmick. Ik ga de 9 pro halen als vervanger van mijn 8 pro om de betere hardware (modem) en alle pro hardware in een kleinere formfactor O+
Same here, ik upgrade vooral voor het formaat. Ik ben zelfs niet zeker of ik het Gemini abo ga activeren. Mss puur omdat het kan, maar na dat jaar zal het zeker stopgezet worden.

“Right,” Holden said. “No coffee. This is a terrible, terrible planet.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat zijn jullie redenen om voor een Pixel te gaan en niet b.v. voor een Samsung of een OnePlus of iets?
Begreep dat de Tensor chip eigenlijk op basis van een Exynos processor gebouwd is, volgens mij niet heel veel anders of wel?

Ben echt een mega leek in de Android wereld, vandaar mijn vraag :)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• TheRicolaa10
@Verwijderd De camera, snelle updates en weinig bloatware of een fabrikant die een laagje over Android heen legt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 038Robijno
  • Laatst online: 31-03 19:19
TheRicolaa10 schreef op zondag 18 augustus 2024 @ 17:17:
@Verwijderd De camera, snelle updates en weinig bloatware of een fabrikant die een laagje over Android heen legt.
Is de camera beter dan van de S24 ultra ja?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• certefied
Ik upgrade vanaf een OP7T pro. Die is al 5 jaar oud. Ik vind de OP12 pro een onding om te zien, en ben geen fan van die afgeronde schermranden. Zitten op de 7T ook en hebben mij nooit echt kunnen bekoren.
Verder ben ik wel heel tevreden over OP, alleen de kant die ze na de 7 serie zijn opgegaan is niet mijn ding.

Zat al langer naar de pixel serie te kijken maar ook daar kon de vorm mij niet warm maken, samen de de slechte reviews daarom niet voor de 8Pro gekozen. De P9 vind ik kwa vormgeving erg mooi, de boxy style kon mij altijd al bekoren. Maar ben geen Iphone liefhebber. Daarom blij dat er nu een android fabrikant is die dit nu ook toepast. Verder houd ik van een schoon OS zonder bloadware.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pinda powerrr
  • Laatst online: 15:44

pinda powerrr

Slow down...

Was vanmiddag in de stad en ben wat winkels langs gegaan om te kijken of ze al wat demo modellen hadden liggen.

Uiteindelijk heb ik de standaard 9 en de 9Pro XL in de handen gehad. Beiden erg mooi en heeft iets meer een iPhone feel, als ik het zo even mag omschrijven.

Waar ik persoonlijk erg benieuwd naar was, hoe de XL zich zou verhouden tot mijn huidige 7Pro. Het is zeker geen groter toestel, dus dat is wel een pré.

Ik zal dus waarschijnlijk wel de XL gaan kopen, al wacht ik nog even tot mijn abbo afgelopen is.

Waiting on the world to change

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheRicolaa10
pinda powerrr schreef op zondag 18 augustus 2024 @ 17:57:

Uiteindelijk heb ik de standaard 9 en de 9Pro XL in de handen gehad. Beiden erg mooi en heeft iets meer een iPhone feel, als ik het zo even mag omschrijven.

Waar ik persoonlijk erg benieuwd naar was, hoe de XL zich zou verhouden tot mijn huidige 7Pro. Het is zeker geen groter toestel, dus dat is wel een pré.
Ik heb er vandaag zeker een uur mee zitten spelen, maar ik vind de XL toch echt te groot. Ik ga gezien mijn vakantie dan toch voor wat tijdelijks kijken wellicht. Ik laat de reservering voor de 9 Pro echter gewoon staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pdavie2311
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 14-09 11:43

pdavie2311

Live life to the fullest..

Was vanmiddag in de stad en ben wat winkels langs gegaan om te kijken of ze al wat demo modellen hadden liggen.

Ik zal dus waarschijnlijk wel de XL gaan kopen, al wacht ik nog even tot mijn abbo afgelopen is.
Goed om te horen! Heb net hoesje gekregen voor mijn 9 pro XL! Een hele kleine fractie groter dan mijn iPhone 15 Pro Max.

“De wereld is een pijpkaneel, elk zuigt eraan en neemt zijn deel”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zer0cool12342
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 05-08 22:31

Welke winkels hadden demo modellen liggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waah
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 20:23
038Robijno schreef op zondag 18 augustus 2024 @ 17:18:
[...]

De 8 pro was in veel opzichten al beter als de s24. De pixels komen in veel blind testen altijd als winnaar uit de bus. En heb veel reciews gezien waarbij de 10x zoom dedicated lens van de S24 minder details had als de 5x zoom lens @10x zoom op de Pixel 8 pro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loen
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 23:16
Zer0cool12342 schreef op zondag 18 augustus 2024 @ 22:00:
[...]

Welke winkels hadden demo modellen liggen?
Moet je even iets specifieker zijn :)

Vandaag even in Rotterdam rond gelopen, Mediamarkt had pixel 9 en pro xl, fold nog niet. Sommige andere mediamarkten wel, zij hoopten hem binnenkort te krijgen. Kpn had fold binnen maar mocht (??) m nog niet op display zetten schijnbaar.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• jvang
Verwijderd schreef op zondag 18 augustus 2024 @ 17:16:
Wat zijn jullie redenen om voor een Pixel te gaan en niet b.v. voor een Samsung of een OnePlus of iets?
Begreep dat de Tensor chip eigenlijk op basis van een Exynos processor gebouwd is, volgens mij niet heel veel anders of wel?

Het Samsung sausje vind ik echt verschrikkelijk. De kinderlijke kleuren en animaties. Ben van Google nexus naar OP gegaan maar na de 7pro werd OP wel minder. Wilde ook geen Chinees merk meer na de problemen die Huawei heeft. Dus toen weer naar de pixel. En de 6,7,8 bevielen prima en worden ook steeds beter. Dus dat vertrouwen heb ik ook in de 9.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stin00
  • Registratie: Mei 2013
  • Niet online
TheRicolaa10 schreef op zondag 18 augustus 2024 @ 17:17:
Samsung is regelmatig sneller met Android updates dan Google zelf :+ Daarnaast gooit Google ook een laagje over Android.. AOSP (Android Open Source Project) is stock en daar zijn genoeg ROMs van, Google maakt er Pixel OS van met Pixel launcher. Maargoed, het is iets meer stock dan veel andere fabrikanten.

Ja het blijft in de basis een Exynos met Exynos 5400 modem. We gaan dus een acceptabele accuduur zien op wifi/videotest, maar bij LTE zal de accuduur weer ondergemiddeld zijn. Dit modem is gewoon niet zo zuinig en heeft ook wat minder stabiel bereik.

[ Voor 38% gewijzigd door stin00 op 18-08-2024 23:08 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• -TheNose-
038Robijno schreef op zondag 18 augustus 2024 @ 17:18:
[...]

Puur hardware technisch zit er in de flagships weinig verschil, maar de nabewerking etc is bij de Pixel wel echt fantastisch. Blinde camera test vorig jaar bij Marques was Pixel 1, 2 en 3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
stin00 schreef op zondag 18 augustus 2024 @ 23:06:
[...]

Samsung is regelmatig sneller met Android updates dan Google zelf :+ Daarnaast gooit Google ook een laagje over Android.. AOSP (Android Open Source Project) is stock en daar zijn genoeg ROMs van, Google maakt er Pixel OS van met Pixel launcher. Maargoed, het is iets meer stock dan veel andere fabrikanten.

[...]

Ja het blijft in de basis een Exynos met Exynos 5400 modem. We gaan dus een acceptabele accuduur zien op wifi/videotest, maar bij LTE zal de accuduur weer ondergemiddeld zijn. Dit modem is gewoon niet zo zuinig en heeft ook wat minder stabiel bereik.
Het modem is wel duidelijk beter dan die van de Pixel 8, dat zal al schelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJT
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 25-08 23:36

DJT

-TheNose- schreef op maandag 19 augustus 2024 @ 09:09:
[...]

Het modem is wel duidelijk beter dan die van de Pixel 8, dat zal al schelen.
Heb je dat op basis van specs of is er ergens een review te vinden waar het modem is getest?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Topicstarter
Crosspost! (accessoires topic)

Ik ga bij Dbrand bestellen, bij interesse om mee te bestellen, laat het weten.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• stin00
  • Niet online
DJT schreef op maandag 19 augustus 2024 @ 09:14:
[...]

Heb je dat op basis van specs of is er ergens een review te vinden waar het modem is getest?
De S24 en S24+ hebben hetzelfde Exynos 5400 modem dat ook in de Pixel 9 zal zitten. Tweakers heeft de Exynos S24(+) natuurlijk al getest en de accuduur zakt met 30% tov Wifi: review: Samsung Galaxy S24 en S24+ - Fijne update ondanks Exynos . De S24 zakt dan ver weg, maar de S24+ heeft alsnog een zeer goede accuduur. Het verschil tov Wifi is alleen wel erg groot. Hopelijk weet de Pixel 9 (Pro) de accuduur van de S24+ te evenaren.

[ Voor 8% gewijzigd door stin00 op 19-08-2024 10:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KlaasjeNL
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 20:11
Wellicht een domme vraag, maar ik ben niet bekend met magsafe, magfit etc.

Ik zie o.a. van Spigen een magsafe hoesje voor de Pixel 9 (Pro XL). Magsafe is denk ik niets anders dan een magnetische ring? Lijkt mij op zich praktisch omdat ik nu 's avonds de telefoon op een draadloze lader leg en hem dan praktisch niet kan gebruiken. Dus een magsafe lader die blijft "plakken" zou dan handig zijn als ik mijn telefoon tijdens het laden in bed gebruik.

Hoe dan ook: bij alle magsafe laders die ik vind, staat dat ze geschikt zijn voor iPhones. Ik begrijp dat magsafe een standaard is die oorspronkelijk door iPhones werd gebruikt, maar mis ik iets? Werken die laders volgens een ander protocol dan Pixels en andere telefoons die draadloos opladen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mphilipp

mphilipp

Romanes eunt domus

Mad-Matt schreef op maandag 19 augustus 2024 @ 09:15:
Crosspost! (accessoires topic)
Ik ga bij Dbrand bestellen, bij interesse om mee te bestellen, laat het weten.
Dat kun je toch alleen in de VS bestellen toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Topicstarter
mphilipp schreef op maandag 19 augustus 2024 @ 09:43:
[...]

Dat kun je toch alleen in de VS bestellen toch?
yes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mytheory
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 12-09 16:36
Gisteren de Fold bij de Mediamarkt in Eindhoven in mijn handen gehad.

Ik was blij verrast hoe licht dat ding is. Verder vond ik het heel fijn dat het een normale telefoon is als ie dichtgeklapt is. Bij de Fold van Samsung was dat mijn grootste bezwaar.

De vouw in het midden is wel zichtbaar en voel je ook maar voor mijn gevoel is dat bij de Samsung veel erger. Waarschijnlijk zie je dat op een gegeven moment niet meer.

Kijk erg uit naar de reviews komende woensdag.

Acties:
  • +7 Henk 'm!
CLB schreef op vrijdag 16 augustus 2024 @ 12:35:
Erg mooie kleur en afwerking, ben zelf ook wel benieuwd naar Porcelain.
Google Pixel 9 Pro

Google Pixel 9 Pro

Google Pixel 9 Pro

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xyanta
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 21:37
Ik ben benieuwd naar de fit en feel van de originele Google case voor de pixel 9 uit je afbeelding. Zou je hier iets over kunnen zeggen? Wellicht in het accessoire topic posten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pdavie2311
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 14-09 11:43

pdavie2311

Live life to the fullest..

Die combi komt ook bij mij binnen maar dan voor de XL!
Ik vind het er goed uit zien.

“De wereld is een pijpkaneel, elk zuigt eraan en neemt zijn deel”

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• -TheNose-
Xyanta schreef op maandag 19 augustus 2024 @ 10:31:
[...]

Ik ben benieuwd naar de fit en feel van de originele Google case voor de pixel 9 uit je afbeelding. Zou je hier iets over kunnen zeggen? Wellicht in het accessoire topic posten.
Het originele hoesje van Google voor de 8 pro was erg fijn in ieder geval.

Acties:
  • +6 Henk 'm!
Google Pixel 9 Pro

Google Pixel 9 Pro

Google Pixel 9 Pro

Google Pixel 9

Google Pixel 9 Pro
Net als bij Pro XL en andere kleuren is het camera-eiland aan de bovenzijde dus mat afgewerkt, maar de zijkant en het frame hebben een glossy uiterlijk. Dat had wat mij betreft zeker allemaal mat mogen zijn.
Xyanta schreef op maandag 19 augustus 2024 @ 10:31:
Zou je hier iets over kunnen zeggen?
Hij is vrij bulky en heeft natuurlijk een perfect fit... en dat is gebaseerd op 10 seconden gebruik.
Oftewel meer ervaringen komen met de tijd, ben ook benieuwd hoeveel stof die aantrekt, dat vond ik bij de originele Pixel 8 (Pro)-hoesjes wel heel erg. Dan haalde je 'm uit je zak en zat er weer een berg stof op.

Google Pixel 9 Pro

Google Pixel 9 Pro

[ Voor 4% gewijzigd door CLB op 19-08-2024 10:57 ]

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Topicstarter
CLB schreef op maandag 19 augustus 2024 @ 10:56:
[Afbeelding: Google Pixel 9 Pro]

[Afbeelding: Google Pixel 9]

Net als bij Pro XL en andere kleuren is het camera-eiland aan de bovenzijde dus mat afgewerkt, maar de zijkant en het frame hebben een glossy uiterlijk. Dat had wat mij betreft zeker allemaal mat mogen zijn.

[...]

Hij is vrij bulky en heeft natuurlijk een perfect fit... en dat is gebaseerd op 10 seconden gebruik.
Oftewel meer ervaringen komen met de tijd, ben ook benieuwd hoeveel stof die aantrekt, dat vond ik bij de originele Pixel 8 (Pro)-hoesjes wel heel erg. Dan haalde je 'm uit je zak en zat er weer een berg stof op.

Totaal offtopic, maar mooie foto ondergrond

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Registratie: Oktober 2012
  • Niet online
Ik twijfel sterk om een Pixel te gaan bestellen.
Wat me tegenhoudt is het feit dat wij in Nederland beduidend meer betalen tov de VS (in de VS gewoonweg betere deals) en wat inmiddels toch wel bekend is véél minder Pixel features krijgen, ook weer tov de VS.

Dus meer betalen voor (véél) minder telefoon...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Topicstarter
_Bailey_ schreef op maandag 19 augustus 2024 @ 10:59:
Wat me tegenhoudt is het feit dat wij in Nederland beduidend meer betalen tov de VS (in de VS gewoonweg betere deals) en wat inmiddels toch wel bekend is véél minder Pixel features krijgen, ook weer tov de VS.

Diverse AI opties schijnen niet Geo-blocked te zijn, maar gekoppeld aan de taal. Dus die zijn wel actief als je je telefoon op Engels zet. Misschien zitten ze nog met het vertalen van de software etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prup
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 14:52
_Bailey_ schreef op maandag 19 augustus 2024 @ 10:59:

Je vergeet dat de prijzen in de VS zonder de lokale BTW zijn. Je betaalt dus ruim meer dan de genoemde nettoprijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Registratie: Oktober 2012
  • Niet online
Prup schreef op maandag 19 augustus 2024 @ 11:04:
[...]

Je vergeet dat de prijzen in de VS zonder de lokale BTW zijn. Je betaalt dus ruim meer dan de genoemde nettoprijs.
dat begrijp ik, maar dan nog. Bij diverse retailers in de VS krijg je bijv $999 inruilkorting als je je S24 Ultra inlevert. Dit is maar 1 van de voorbeelden.
Google zet vol in op de VS markt, de Europese markt is niet zo boeiend voor Google.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Topicstarter
_Bailey_ schreef op maandag 19 augustus 2024 @ 11:07:
[...]

dat begrijp ik, maar dan nog. Bij diverse retailers in de VS krijg je bijv $999 inruilkorting als je je S24 Ultra inlevert. Dit is maar 1 van de voorbeelden.
Google zet vol in op de VS markt, de Europese markt is niet zo boeiend voor Google.
VS heeft sowieso veel betere aanbiedingen altijd, kijk alleen al naar dat Couponing in supermarkten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Loen
[...]

En toch heb ik een Pixel 9 Fold nu met zo'n 700 euro korting kunnen kopen (wat me daarnaast nog wel een Galaxy A52s met scheur in scherm kost). Als je goed zoekt kun je echt wel flinke korting vinden. Voor dit bedrag hebben ze geen Fold in de US (zonder een veel duurdere telefoon in te leveren)

(voor de volledigheid, hier linkje naar prijstopic van hoe: Loen in "[Google Pixel 9 / 9 Pro / 9 Pro XL] Levertijden en prijzen" )

[ Voor 13% gewijzigd door Loen op 19-08-2024 11:24 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• certefied
Ik vind het altijd zo jammer om een mooie telefoon te verstoppen in een hoesje. Vraag mij überhaupt af wat voor zin het heeft als smartphone fabrikant, om een mooi design te maken als 90% zijn telefoon in een hoesje douwt. Snap dat het voor verkoop nodig is om iets moois te kunnen laten zien, maar het heeft eigenlijk voor de meerderheid geen zin om er geld en tijd aan te besteden, laten we eerlijk zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeWSJuNK
  • Laatst online: 22:01
Is het AOD display bij de Pixels net zo aan te passen als bijvoorbeeld bij de Samsungs of alleen zwarte achtergrond?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• certefied
Loen schreef op maandag 19 augustus 2024 @ 11:22:
[...]

En toch heb ik een Pixel 9 Fold nu met zo'n 700 euro korting kunnen kopen (wat me daarnaast nog wel een Galaxy A52s met scheur in scherm kost). Als je goed zoekt kun je echt wel flinke korting vinden. Voor dit bedrag hebben ze geen Fold in de US (zonder een veel duurdere telefoon in te leveren)

(voor de volledigheid, hier linkje naar prijstopic van hoe: Loen in "[Google Pixel 9 / 9 Pro / 9 Pro XL] Levertijden en prijzen" )
Waar lever jij die A52 met scheur in het scherm in? Dat lukt mij alleen bij de mediamarkt. bij alle andere providers krijg ik 0 euro als ik aangeef dat er een barst in de achterkant zit. en krijg ik dus niet die 200 euro korting.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Loen
certefied schreef op maandag 19 augustus 2024 @ 11:27:
[...]

Waar lever jij die A52 met scheur in het scherm in? Dat lukt mij alleen bij de mediamarkt. bij alle andere providers krijg ik 0 euro als ik aangeef dat er een barst in de achterkant zit. en krijg ik dus niet die 200 euro korting.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/95Oof3FHdQCaQr9nqp_kqzHdxyg=/800x/filters:strip_exif()/f/image/q28ccneT6qYhMsXOgpwdnWMm.png?f=fotoalbum_large

Via https://tradein.recommerce.com/#/kpn/nl

Natuurlijk wel de juiste actie selecteren. Betreft dus wel de A52s en niet een A52.

EDIT: Sorry, dit moet misschien naar het prijstopic. Voor verder doorpraten hier over misschien ff daarheen moven :)

[ Voor 8% gewijzigd door Loen op 19-08-2024 11:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Loen schreef op maandag 19 augustus 2024 @ 11:30:
[...]

[Afbeelding]

Natuurlijk wel de juiste actie selecteren. Betreft dus wel de A52s en niet een A52.

EDIT: Sorry, dit moet misschien naar het prijstopic. Voor verder doorpraten hier over misschien ff daarheen moven :)
Wat houd dat Bonuswaarde in? Is dat niet iets a la Google store credits?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• certefied
Loen schreef op maandag 19 augustus 2024 @ 11:30:
[...]

[Afbeelding]

Bij mijn op7Tpro 256 gig krijg ik 0 euro. Dan maar een cadeau kaart van de mediamarkt. Komt ook altijd nog wel een keer van pas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jvang
[...]

In de VS zijn providers meer kredietverstrekkers dan hier. Zij verdienen honderden dollars aan rente op de kleine lening en dus willen zij gewoon klanten trekken. Eenmaal binnen gaan ze dik verdienen aan de rente. En android moet natuurlijk nog meer concurreren tegen apple in de VS en zo probeert google/android markaandeel te veroveren. Zo doen auto fabrikanten dat ook in China. Ze willen daar gewoon voet aan de grond krijgen.

Ook besparen ze in de VS veel aan de ontbrekende consumentenbescherming die in de Eu wel geregeld is.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• KlaasjeNL
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 20:11
certefied schreef op maandag 19 augustus 2024 @ 11:25:
Ik vind het altijd zo jammer om een mooie telefoon te verstoppen in een hoesje. Vraag mij überhaupt af wat voor zin het heeft als smartphone fabrikant, om een mooi design te maken als 90% zijn telefoon in een hoesje douwt. Snap dat het voor verkoop nodig is om iets moois te kunnen laten zien, maar het heeft eigenlijk voor de meerderheid geen zin om er geld en tijd aan te besteden, laten we eerlijk zijn.
Volgens mij is dat een trend die Apple is gestart met hun "premium-materialen" zoals glas, keramiek en aluminium. Materialen die gewoon bij de bouwmarkt op de plank liggen. En dat terwijl kunststof veel schokbestendiger en lichter en minder glad is.

Doe mij maar weer de "sandstone" achterkant van de OnePlus One, laatste telefoon die ik zonder hoesje gebruikte/durfde te gebruiken.

Het voelt tegenwoordig toch alsof je een duur leren bankstel koopt, maar er een plastic hoes overheen trekt omdat je bang bent voor vlekken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 01:05
P9ProXL besteld maar de nieuwe plek van de selfie cam is wel echt heel erg waardeloos. Heb op de 8 Pro al met root de hoogte van de status balk aangepast om deze kleiner te maken maar dit wordt met de 9 niet zo'n succes.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/3gm-oe0rclzX-as2CXsArzetjO4=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/3Bd8ztzL0AlMPYPksLcvn5XA.jpg?f=fotoalbum_large
Dit kan je toch niet menen om iets zo (asymmetrisch) te ontwerpen. Nou ja donderdag zien wat er nog te rommelen is daarmee. Dat zal dan misschien de status balk vergroten zijn om de camera weer in het midden te hebben :'(

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Anduuuw
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 03-09 23:32
Ik kan niet zulke mooie foto's maken, Ik was nieuwsgierig naar de aspect ratio van YT op de fold en heb de Pro XL (geloof ik als screen real estate gebruikt) Nadat iemand aangaf dat mediamarkt demo modellen heeft, ik heb vandaag een vrije dag! leuke motor ritje gemaakt; Als ik ze moet verwijderen, stuur maar een bericht.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/aM7ZnmVHyxno5SnPQtgpiQYJ7N8=/800x/filters:strip_exif()/f/image/EjJDS2mvJRUCWMvMC40vfKc9.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/-HAkTmF2eKmaVZvilayE10a4dnY=/x800/filters:strip_exif()/f/image/kFWrfprlbEqy5lUZHYKRWkdw.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/hxISnJ0hnnR8ughWDu6WFoQk58s=/x800/filters:strip_exif()/f/image/7Rz1cSsK2780QkQrXUMYw7FL.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/kNLL12CkfvrL3HbNUGA46pTtUkM=/800x/filters:strip_exif()/f/image/DQMpgaW6ZnjZrjEvke4bMrhQ.png?f=fotoalbum_large

Dit was met 20X zoom (wat ik zie op de camera voordat ik de afbeelding maak)

Dit is wat je ziet als je het foto opened wereld van verschil Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/qhA5E3vb8facPxXBlZ5uV93fZK0=/800x/filters:strip_exif()/f/image/wHHGoJZ0ORfceYQ1DGpdzqjb.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 85% gewijzigd door Anduuuw op 19-08-2024 14:48 . Reden: fotos vergeten toe te voegen ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Topicstarter
die fold is echt dun! Wow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loen
Anduuuw schreef op maandag 19 augustus 2024 @ 14:45:
Ik was nieuwsgierig naar de aspect ratio van YT op de fold
Op reddit had iemand dit plaatje gemaakt nav afmetingen in de winkel:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/7KqwWL7Od8VMXOjRraCA5qo5pnM=/800x/filters:strip_exif()/f/image/c0rMtNzXVXYD0SsIVWhzcWjh.png?f=fotoalbum_large

Maten zijn inches, maar maakt voor het totaal niet uit. Ik vroeg me ook af wat verschil zou zijn in grootte. Is wel sterk afhankelijk van de aspect ratio van het videomateriaal natuurlijk. Plaatje is met 16:9 video

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• FabianNL
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 23:45

In hoeverre je hier waarde aan moet hechten... Deze Youtuber (ik ken hem verder niet) heeft al een Pixel 9 Pro XL gekregen/gekocht en zit niet aan een NDA gebonden, dus kan wel alles posten wat ie wilt. In deze "test" komt de Pixel 9 Pro XL wel goed naar voren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CK3v1N
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 06-09 07:41
stin00 schreef op zondag 18 augustus 2024 @ 23:06:
[...]

Welke smartphones zijn dan wel gekend voor het goede bereik? Heb nu een P6 en dat instabiel bereik stoort mij echt mateloos!

“The thing about smart mother fuckers is that sometimes, they sound like crazy mother fuckers to stupid mother fuckers...”

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• hershel
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 17:54

Voor mij zijn doorslaggevend de stock Android-ervaring en de camera.

Na een kort uitstapje naar een Xiaomi-toestel ben ik helemaal genezen door de bloatware, een niet-uniforme of zelfs lelijke UI en gebrekkige optimalisatie. Uiteindelijk wordt de UX vooral bepaald door software en daarin is Google wat mij betreft de nummer één. Wat me niet beviel aan m'n Pixel 7 was de accuduur i.c.m. het langzame opladen. Met de Pixel 9 moet dat wel goed zitten, als je de hierboven geplaatste test mag geloven, dus ik ga weer voor een Pixel.
Brad Pitt schreef op maandag 19 augustus 2024 @ 14:36:
P9ProXL besteld maar de nieuwe plek van de selfie cam is wel echt heel erg waardeloos. Heb op de 8 Pro al met root de hoogte van de status balk aangepast om deze kleiner te maken maar dit wordt met de 9 niet zo'n succes.
[Afbeelding]
Dit kan je toch niet menen om iets zo (asymmetrisch) te ontwerpen. Nou ja donderdag zien wat er nog te rommelen is daarmee. Dat zal dan misschien de status balk vergroten zijn om de camera weer in het midden te hebben :'(
Dit viel mij ook al op. Statusbalk lijkt ook erg dik om de laag geplaatste camera een beetje te compenseren. Lelijk, maar geen dealbreaker.

[ Voor 50% gewijzigd door hershel op 20-08-2024 06:53 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• stin00
  • Niet online
CK3v1N schreef op maandag 19 augustus 2024 @ 15:29:
[...]
Welke smartphones zijn dan wel gekend voor het goede bereik? Heb nu een P6 en dat instabiel bereik stoort mij echt mateloos!
Ik heb zelf met de Pixel 6 Pro best wat problemen gehad met batterydrain en slecht bereik op 4G, daar zat dus ook een (ouder model) Exynos modem in. Voor de Pixel 9 zou het beter moeten zijn, maar we wachten de redactionele- en gebruikers reviews maar even af.

Ik lees over de S24 en S24+ ook wel wat negatieve ervaringen met middelmatig bereik, wat battery drain en een iets warmer wordend toestel op 5G.

Over het algemeen wordt het Snapdragon X70 modem zeer hoog aangeschreven, die wordt gebruikt in bijvoorbeeld de Samsung S24 Ultra en iPhone 15. Apple wil graag eigen modems gaan gebruiken, maar ze hebben aangegeven dat ze nog zeker 2 iteraties achterlopen op de Snapdragon X70 en er dus nog niet klaar voor zijn.. dus ze kiezen momenteel nog de beste optie. Dat zegt al wel genoeg over de kwaliteit. Als Apple de keuze heeft hebben ze liever alles in eigen beheer.

Daarnaast hebben de antenne en aantal/locatie antennelijnen ook invloed op het bereik, maar dat verschilt sterk per merk/model smartphone.
Pagina: 1 ... 5 ... 28 Laatste

Let op:
Berichten over accessoires horen in: [Google Pixel 9 / 9 Pro / 9 Pro XL] Accessoires
Berichten mbt prijzen en levertijden horen in: [Google Pixel 9 / 9 Pro / 9 Pro XL] Levertijden en prijzen