Arriving Somewhere but not here....
Het Pro pakket in een handzaam formaat met alle voordelen die daarbij horen qua specs.
De Ultrazone fingerprint scanner en gewoon het design wat ik erg mooi vind. Alles strak en rondom dezelfde bezels.
Ik ben tevreden met de Pixel 8, maar man wat twijfel ik om de Pixel 9 Pro te bestellen. Hopen dat de Pixel 10 van volgend jaar hetzelfde design heeft en deze trend doorzet!
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/dcMtDJ0qoAEVOnXlOtUbx70X.jpg?f=user_large)
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/dGugXlhbSMNrl77fYf2Mi2Xg.jpg?f=user_large)
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/shdueRPdSbyt562RnyiYblKA.jpg?f=user_large)
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/BeF10AjDlVmXizUn8ehDemI0.jpg?f=user_large)
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/vQUnTkt1FQAQmK0SSQna6iSj.jpg?f=user_large)
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/bw9Ye8oRYZu8uAkiAP5DgIvt.jpg?f=user_large)
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/woLJaSvquozLEByXdTSaiku0.jpg?f=user_large)
Zal straks wel wat foto's van de devices zelf uploaden, gaat om Pixel 9 in Obsidian en 9 Pro XL in Hazel.
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Ik ga de upgrade doen, maar wacht nog heel even (abbo loopt ook bijna af). Twijfel nog tussen de 9Pro en 9Pro XL. Ik heb nu een 7Pro, die vind ik wel eens lomp groot, maar het grote scherm is ook wel handig. Daarnaast wordt opa ouder en is alles wat een groter scherm is beter
Ik verwacht dat de kortingen die nu gelden, uiteindelijk wel weer verwerkt gaan worden in lagere prijzen oid.
Waiting on the world to change
Vanwege het bredere scherm aan de voorzijde.
Leuk! Ik heb de P9PXL in Hazel besteld. Zwart vind ik zo gewoon en ik heb nu een P7P in wit, dus nu weer een andere kleur.CLB schreef op woensdag 14 augustus 2024 @ 12:15:
Zal straks wel wat foto's van de devices zelf uploaden, gaat om Pixel 9 in Obsidian en 9 Pro XL in Hazel.
Jerry is tevreden over de duurzaamheid van de 9, in een wederom tenenkrommende video bekrast en buigt ie een XL:
Tenenkrommend omdat ik niet tegen dat gekras kan
A good way to test the effectiveness and strength of a strategy is to look at whether it contains a strong and authentic tagline.
De kans dat ik dat AI abonnement met een jaar verleng is minimaal, en ik hoop dat de UI dan niet volhangt met upsell buttons.
Anders wordt het een kwestie van unlocken, op XDA lijkt de P8 prima unlockbaar (toch?) dus hopelijk deze generatie ook.
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/0iqd911PhqsnYNBNHpcdkigs.jpg?f=user_large)
Pixel 9:
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/oLP5th9Nrz5eZHJcXctAGVRx.jpg?f=user_large)
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/1eM4H887z7nY9fJJRESIICii.jpg?f=user_large)
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/IAAZTBndMmPzQ2CImkaWV6Vp.jpg?f=user_large)
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/an4KEvpuaNhfS5wXJt1WbKMD.jpg?f=user_large)
Pixel 9 Pro XL:
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/ZwEk3rvppadatSkVg0SRi001.jpg?f=user_large)
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/I9clkjqJCVZkdXmDvQbdVB89.jpg?f=user_large)
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/4vIrdFiTM20ZQJ9BZeooEHdm.jpg?f=user_large)
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/spmV0IBvsrLbfgVhc2XQM65A.jpg?f=user_large)
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/gHrBqcdHps7WP82fehpP0BLh.jpg?f=user_large)
Pixel 9 vs Pixel 9 Pro XL:
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/7pT06PWU7Apegu5tOBNN9fNi.jpg?f=user_large)
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/wWmSvLIt8wwZVbs5hXKx79Ob.jpg?f=user_large)
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/wlkgTPgcFhLU2obqGZ5FPeFn.jpg?f=user_large)
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/3XP85dA3MqtF1HBYTxbtEBI4.jpg?f=user_large)
Pixel 9 vs Pixel 8:
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/fY8uCboY9x5deFhsBO2XKQZJ.jpg?f=user_large)
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/4mAktQIbMplDVjmDfv1AqrTb.jpg?f=user_large)
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/ghvyRso1LVBWKhRv8WTjrL2B.jpg?f=user_large)
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/3MY26dlDwpUQ1FPHGlY3zdTi.jpg?f=user_large)
Google Pixel 9 Pro XL vs Google Pixel 8 Pro:
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/ji1EDXByRnmELF5gIw0fB8Fu.jpg?f=user_large)
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/gk8EUg1ooJjRhr19yb8IfADH.jpg?f=user_large)
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/0d2njO5oAhgFFERW5AWFMpE9.jpg?f=user_large)
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/ASuacBwN0RZbW8uTxkS1zVTe.jpg?f=user_large)
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Heel mooi die grijze kleur! Had ik niet verwacht. Bijna spijt dat ik een zwarte heb besteldCLB schreef op woensdag 14 augustus 2024 @ 13:21:
[Afbeelding: Google Pixel 9-serie]
Pixel 9:
[Afbeelding: Google Pixel 9]
Pixel 9 Pro XL:
[Afbeelding: Google Pixel 9 Pro XL]
Pixel 9 vs Pixel 9 Pro XL:
[Afbeelding: Google Pixel 9 vs Pixel 9 Pro XL]
Pixel 9 vs Pixel 8:
[Afbeelding: Pixel 9 vs Pixel 8]
Google Pixel 9 Pro XL vs Google Pixel 8 Pro:
[Afbeelding: Google Pixel 9 Pro XL vs Pixel 8 Pro]
Hoe kom je nu al aan een toestel?
Fractal Terra Jade, Ryzen 7800X3D, Nvidia 4070 Super
Golf2vr6 schreef op woensdag 14 augustus 2024 @ 08:05:
Zouden de berichten over de prijs e.d. in het levertijden topic gepost kunnen worden? Nu staat alles in 2 threads.
Scheelt de mod straks ook weer wat werk.
[Google Pixel 9 / 9 Pro / 9 Pro XL] Levertijden en prijzen
CLB maakt reviews van telefoons. Door hem al ontzettend gelezen en koffie gedronkenMad-Matt schreef op woensdag 14 augustus 2024 @ 13:32:
Super toffe foto's. thanks.
Hoe kom je nu al aan een toestel?
Wachten op iets nieuws en beters is niet de reden voor mij. Er is altijd wat nieuws en beters.Anduuuw schreef op woensdag 14 augustus 2024 @ 10:26:
@DarkSide @Pukson
Ik heb dat precies hetzelfde, ik heb een korte lijst gemaakt met pro's en cons, mocht je toch overgaan bestellen zou ik graag je beweegredenen willen weten! Ik zit nu te wachten of op betere deals met watch, (heb nu Iphone & watch), tot nu toe sterk genoeg om niet te preorderen.
Waarom wachten?
Oneplus open 2 vermoedelijk volgende
6000mAh (sillicone anode)
Zelfde camera's of beter
IPX8(OF IP68)
67-80Watt charging ( Google noemt faster charging, is dit 45W of 37W zoals sommige leaks).
Snapdragon 8 gen 2 ( is +- 10% sneller dat Tensor G4, 8 gen 4 vermoedelijk 50%)
Al die AI google dingen, kan je krijgen als je een google One abbo met storageneemt toch? magic editor enzo zit op de Google 2TB abbo dacht ik voor alle telefoons.
belangrijkste, is dit wel future proof dan met de huidige SOC?
Mijn SD778G+ is mijn NP1 is meer dan prima voor mij.
Belangrijke punten voor mij zijn:
- zuinige SOC. Moet met gemak een dag doorkomen bij "zwaar" gebruik.
- wireless charging. Op zich is de snelheid niet echt belangrijk. Is meer voor de avond bij slapen en in de auto (zolang hij maar niet leeg loopt bij gebruik van Android Auto is het snel genoeg).
- waar kan (spat)water dicht. Buiten in een buitje moet geen probleem zijn
- Goede camera met ultra wide
- Goede multi task opties op een Fold.
Heb zelf een Google One abbo maar verwacht niet dat de nieuwe opties daar meteen naar toe komen.
Een foto maken als groep zonder dat je een onbekende nodig hebt is wel leuk. Maar zal niet gauw de beslissende factor zijn.
Of de Tensor langzamer is dan een SD Gen4 maakt mij dus niet zo veel uit.
Als de UI etc verder gewoon soepel verloopt dan is dat meer dan prima. De focus hier ligt meer op zuinigheid voor mij.
Ook geen pixel watch nodig. Zelf heb ik een ticwatch die zowat 5 dagen op een lading doet.
Voor nu nog even wat reviews afwachten en waar OP mee komt.
There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.
“The thing about smart mother fuckers is that sometimes, they sound like crazy mother fuckers to stupid mother fuckers...”
Ah top, Ben ik wel benieuwd naar.victor1701 schreef op woensdag 14 augustus 2024 @ 11:29:
[...]
Google komt met een samsung dex alternatief in Android 15 dat waarschijnlijk over 2 maanden uitkomt.
“The thing about smart mother fuckers is that sometimes, they sound like crazy mother fuckers to stupid mother fuckers...”
Zou het ook leuk vinden om een snellere SoC te hebben, maar stiekem gebruik ik dat nooit dus daar kan ik mee leven.
Als de accuduur veel beter is haal ik wel een 9, anders wacht ik op de S25u. Pre-order bonus van de Pixels valt me tegen, dat doet Samsung toch wat beter door gelijk 40% van de adviesprijs af te gooien bij launch
aah, dit verklaard een hoop. Dat heeft het boefje niet gezegd toen ik met hem aan het chatten was over de P9Binnetie schreef op woensdag 14 augustus 2024 @ 13:57:
[...]
CLB maakt reviews van telefoons. Door hem al ontzettend gelezen en koffie gedronken
Op de Google site staat bij sommige zaken zoals pixel screenshots of pixel studio een kleine sidenote ”not available in some countries or languages" maar vervolgens kun je nergens terugvinden om welke landen of talen het dan gaat. En is het tijdelijk niet beschikbaar of komt het nooit beschikbaar?
Wat een boefje, dat mag vast niet ivm de NDA.Mad-Matt schreef op woensdag 14 augustus 2024 @ 14:30:
[...]
aah, dit verklaard een hoop. Dat heeft het boefje niet gezegd toen ik met hem aan het chatten was over de P9
Neehoor, out of focus, weerspiegelingen en schaduwen...CK3v1N schreef op woensdag 14 augustus 2024 @ 14:20:
@CLB is die Pro XL beschadigd toegenomen? Lijkt rechts onder al wat gekrast?
https://www.androidauthor...g4-small-upgrade-3466398/
Persoonlijk vind ik het design erg geslaagd. Helaas weinig CPU/GPU/TPU performance upgrade t.o.v. de Tensor G3 lijkt het. Iets sneller, iets zuiniger.
[ Voor 6% gewijzigd door greenlizzard op 14-08-2024 15:35 ]
Het werkt ook in nederland; bron; https://support.google.co...auto-ongelukken-aanzettenvictor1701 schreef op woensdag 14 augustus 2024 @ 11:03:
Een ding wat ik nog niet helemaal door heb is de nieuwe SOS satelliet functie op de pixel 9 lijn-up.
In België krijg je Google Store creditBernessi schreef op woensdag 14 augustus 2024 @ 16:44:
In de Belgische Google Store vind ik geen optie om een oud toestel in te ruilen. Is dit niet beschikbaar in België?
[ Voor 99% gewijzigd door new_guy op 14-08-2024 17:44 ]
Dat is niet de bedoelde SOS-functie waarmee je communiceert via satelliet in noodAnduuuw schreef op woensdag 14 augustus 2024 @ 17:27:
Het werkt ook in nederland; bron
Wanneer is de embargo eraf?CLB schreef op woensdag 14 augustus 2024 @ 12:15:
Geen retailverpakking natuurlijk, maar desalniettemin wel heel tof:
Ben vooral benieuwd naar de film-mogelijkheden. Dat blijft me wat onduidelijk. Werkt HDR nu met 4K60? Doen alle rear-cameras 4K60? Dat soort details die slecht tot niet op de specs sheet staan.

Dit ivm zelfde accucapaciteit maar een hogere screen brightness (nits) en schermresolutie van de Pro?
Nee, dat is heel iets anders. Crash detection is dat ie 'ziet' dat je een ongeluk hebt (botsing, of je valt van je fiets) en dan stuurt ie een bericht naar bepaalde mensen die je daarvoor hebt aangewezen. Heeft niets te maken met SOS satelliet communicatie.Anduuuw schreef op woensdag 14 augustus 2024 @ 17:27:
Het werkt ook in nederland; bron; https://support.google.co...auto-ongelukken-aanzetten
A good way to test the effectiveness and strength of a strategy is to look at whether it contains a strong and authentic tagline.
Als je het zo stelt: ja.Kwakkies schreef op woensdag 14 augustus 2024 @ 18:29:
Is het aannemelijk dat de Pro een slechtere accuduur zal hebben dan de gewone P9?
Dit ivm zelfde accucapaciteit maar een hogere screen brightness (nits) en schermresolutie van de Pro?
De resolutie zal uitmaken. De helderheid kun je natuurlijk zelf instellen
De verversingssnelheid van de p9 pro kan naar 1hz, terwijl bij de p9 het minimum 60hz is. Ik verwacht dus dat het mee zal vallen.Kwakkies schreef op woensdag 14 augustus 2024 @ 18:29:
Is het aannemelijk dat de Pro een slechtere accuduur zal hebben dan de gewone P9?
Canon R5 | 24-70 f/4 L | 100-500 f/4.5-7.1 L | 50mm f/1.8| 100-400 f/4.5-5.6L II | 50mm f/1.8
Ah check! Dat icm met inderdaad zelf instelbare helderheid stelt me wat gerust. De batterij van de P6 en huidige P7 vond ik namelijk écht tegenvallenSamueldw schreef op woensdag 14 augustus 2024 @ 19:37:
[...]
De verversingssnelheid van de p9 pro kan naar 1hz, terwijl bij de p9 het minimum 60hz is. Ik verwacht dus dat het mee zal vallen.
Welke screenprotector nemen jullie voor de Pixel? Die bij Google zijn voor 22,- of toch gewoon weer Amazon en kijken wat het is? Voor de 9 Pro XL zoek ik gelijk eentje…
“De wereld is een pijpkaneel, elk zuigt eraan en neemt zijn deel”
Ja zeker wel, het accesoires topic vind je hier: [Google Pixel 9 / 9 Pro / 9 Pro XL] Accessoirespdavie2311 schreef op woensdag 14 augustus 2024 @ 22:36:
Ik zie nog geen apart topic mag het dan hier?
Welke screenprotector nemen jullie voor de Pixel? Die bij Google zijn voor 22,- of toch gewoon weer Amazon en kijken wat het is? Voor de 9 Pro XL zoek ik gelijk eentje…
Ik pak altijd eentje van AliExpress, vooralsnog gaat dit al jaren goed.
[ Voor 4% gewijzigd door Rox92 op 14-08-2024 22:51 ]
Dit vind ik dus echt bizar i.c.m. de prijsverhogingen. In deze categorie kan je ook Qualcomm's topchips vinden, dan loopt Tensor wel heel erg achter.greenlizzard schreef op woensdag 14 augustus 2024 @ 15:26:
[YouTube: Tensor G4 Details Out - New Processor for Google Pixel 9 Series]
https://www.androidauthor...g4-small-upgrade-3466398/
Persoonlijk vind ik het design erg geslaagd. Helaas weinig CPU/GPU/TPU performance upgrade t.o.v. de Tensor G3 lijkt het. Iets sneller, iets zuiniger.
Maar als ik dit bericht lees gaat het vanaf de Pixel 10 pas weer interessant worden als Google een gehele custom chip heeft.
Canon EOS R | Olympus OM-1
Dat is wel weer jammer.
Hele historie en mediabestanden tussen ons en ook gewoon namen en groepen die niet op nieuwe tel zichtbaar zijn? Er zit veel emotionele waarde in de berichten en foto’s die verstuurd zijn via whatsapp maar ze is het kwijt. Hoe kan ik dat volgende week voorkomen als ik van iPhone naar Pixel ga? Ik heb nu nog al onze berichten namelijk..
Gaat elk jaar wel mis als ik dat doe. Ondanks backup die ik dan gemaakt heb op WhatsApp…
Iemand de gouden tip?
Heel erg bedankt.
Edit, zie nu net dit on WhatsApp bij chats.
Verplaats naar Android?
/f/image/fhkQu8r0EWY3hY9TCKdnWhZF.png?f=fotoalbum_large)
[ Voor 22% gewijzigd door pdavie2311 op 15-08-2024 08:22 ]
Klopt niet heb dinsdagavond zelf op youtube de google presentatie gezien. De SOS functie is gloed nieuw en alsnog alleen op de nieuwe pixel 9 telefoons te gebruiken. En alleen in de vernigde staten. De link naar jij verwijst is een oudere en andere noodhulp functie van google die je helpt bij een auto ongeluk.Anduuuw schreef op woensdag 14 augustus 2024 @ 17:27:
[...]
Het werkt ook in nederland; bron; https://support.google.co...auto-ongelukken-aanzetten
Wellicht heb je iets aan deze pagina: https://www.android.com/intl/nl_nl/switch-to-android/?
DJI Mavic 3 Classic | i7-8700 - GTX1070Ti - 16GB RAM
heb dat ook wel eens gehad van android naar android. Wat ik doe voor log in bij whatsapp op het nieuwe toetsel, handmatig nog 1 keer een back up draaien op de oude en dan pas uit in loggen. Dit helpt voor de chats, media etc.pdavie2311 schreef op donderdag 15 augustus 2024 @ 08:19:
Vraag met overzetten van iPhone naar Pixel. Zal ongetwijfeld met kabeltje tussen beide kunnen maar met name Whatsapp. Gisteren bij vriendin die notabene van Samsung naar Samsung ging overzetten, is echt heel veel kwijt van WhatsApp.
Hele historie en mediabestanden tussen ons en ook gewoon namen en groepen die niet op nieuwe tel zichtbaar zijn? Er zit veel emotionele waarde in de berichten en foto’s die verstuurd zijn via whatsapp maar ze is het kwijt. Hoe kan ik dat volgende week voorkomen als ik van iPhone naar Pixel ga? Ik heb nu nog al onze berichten namelijk..
Gaat elk jaar wel mis als ik dat doe. Ondanks backup die ik dan gemaakt heb op WhatsApp…
Iemand de gouden tip?
Heel erg bedankt.
Verplaats naar Android?
[Afbeelding]
De contacten haalt WA echter uit jouw contacten app. Als die niet goed gesynchroniseerd worden herkent whatsapp de nummers niet. Meestal komt dit door dat jouw contacten op verschillende plekken wordt opgeslagen.
Zelf ga ik altijd van Android naar Android, dus dat zal anders zijn, maar dat doe ik met de Google Drive back-up.pdavie2311 schreef op donderdag 15 augustus 2024 @ 08:19:
Vraag met overzetten van iPhone naar Pixel. Zal ongetwijfeld met kabeltje tussen beide kunnen maar met name Whatsapp. Gisteren bij vriendin die notabene van Samsung naar Samsung ging overzetten, is echt heel veel kwijt van WhatsApp.
Iemand de gouden tip?
Heel erg bedankt.
Verplaats naar Android?
[Afbeelding]
Wanneer je de nieuwe telefoon hebt -> nogmaals een back-up maken, en dan WhatsApp koppelen met mijn Google account en hij vindt automatisch de back-up.
Omdat mijn back-up al enkele tientallen gigabytes is duurt het even, maar ik heb wel altijd alle gegevens nog.
Misschien kan je de iCloud back-up overzetten naar een Google Drive back-up?
[ Voor 87% gewijzigd door Mad-Matt op 15-08-2024 10:32 ]
Nee voor mijn Samsung wel een mail gekregen met instructies, maar gelukkig geen annulering.dedominee schreef op donderdag 15 augustus 2024 @ 10:35:
De 9Pro besteld bij Google met inruil van mijn Pixel 8. Krijg zojuist een mail van Google Store dat mijn inruil geannuleerd is? Meer mensen dit bericht ontvangen?
Add me op Stadia: Gloogle
Ja, dat is fout. De 9 Pro inderdaad vanaf september.Pukson schreef op donderdag 15 augustus 2024 @ 11:03:
9Pro zou pas begin september worden geleverd? Zie namelijk op vrijwel elke site wel staan dat het 22-8 geleverd wordt.
De mijne komt tussen 10 en 14 september (volgens Google, heb in de google store besteld)
Nou, ik ben benieuwd. Toen ik de 13de bestelde bij Belsimpel stond er ook 2 weken, maar nu staat er 5-7 dagen. Er is dus iets veranderd. Ook de prijs trouwens. Hij is ineens €43 goedkoper geworden. Ik werd eigenlijk getriggerd door iets dat ik zag staan over geheugenverdubbelen oid wat ik niet goed snapte. Dus ik keek even wat er met de prijs gebeurt als ik hetzelfde kies als ik besteld heb, en dan het geheugen verander. En toen zag ik ineens dat de prijs anders was.Mad-Matt schreef op donderdag 15 augustus 2024 @ 11:07:
Ja, dat is fout. De 9 Pro inderdaad vanaf september.
De mijne komt tussen 10 en 14 september (volgens Google, heb in de google store besteld)
Gebeld naar klantenservice en na veel 5/6 was het antwoord dat de inkopers blijkbaar voor minder geld een batch op de kop hebben getikt. Misschien meer pre-orders dan ze dachten, waardoor ze meer korting kregen ofzo. Nou is €43 niet echt een megabedrag, maar ik vond het wel voldoende om even te kijken wat er mogelijk was. Ik had alleen geen zin om te annuleren en opnieuw te bestellen. Dat is weer zo'n gedoe, dus ik krijg dat een tegoedbon, maar nog niet nu. Dat kan dan pas weer als de bedenktijd is verstreken en het toestel is geleverd. Anders kun je die tegoedbon opstrijken en dan annuleren ofzo denk ik. Maakt niet uit, het komt goed. Pak ik voor dat geld wel zo'n Google 45W lader.
Toch weer te snel besteld...
Mediamarkt geeft aan volgende week, heb het zelfs via klantenservice nog gedubbelchecked. Vond het namelijk nogal vreemd omdat het afwijkt ten opzichte van de andere retailers. Ik heb overigens nog niet betaald, dus ik kijk het nog even aan mocht het toch afwijken later deze week.Pukson schreef op donderdag 15 augustus 2024 @ 11:03:
9Pro zou pas begin september worden geleverd? Zie namelijk op vrijwel elke site wel staan dat het 22-8 geleverd wordt.
En 99% van de tijd is het te vroeg of te laat besteld
En het zou wel zuur zijn als diverse retailers hem "te vroeg" verzenden en dat Google wacht tot de 9e.
Vind het ook wel raar dat de 9 pro pas vanaf 9 sept wordt verstuurd. De Pro XL vanaf 21 augustus en de reguliere 9 ook vanaf de 21e.
[ Voor 32% gewijzigd door Mad-Matt op 15-08-2024 11:28 ]
Hier gisteren ook de P9PXL in Hazel gekocht. Zolang het in de broekzak past, kan een telefoon niet te groot zijn. 😇mphilipp schreef op woensdag 14 augustus 2024 @ 12:56:
[...]
Leuk! Ik heb de P9PXL in Hazel besteld. Zwart vind ik zo gewoon en ik heb nu een P7P in wit, dus nu weer een andere kleur.
Ik was overigens helemaal niet bezig met een nieuwe telefoon. Mijn Pixel 6 voldoet nog prima en hoewel ik ergens wist dat er nieuwe Pixels aan zaten te komen, werd ik verrast door een mailtje van Belsimpel. Ik had geen idee dat ze volgende week worden gelanceerd.
Vriendinnen van mijn oudste dochter hebben allemaal al een telefoon en haar beste vriendinnetje verhuist naar een andere plaats, dus na maanden zeuren ga ik een eindelijk toegeven en haar komende maand mijn Pixel 6 geven voor haar verjaardag zodat ze contact kunnen houden. Dat was dus de trigger om een nieuwe Pixel te kopen.
Nu druk aan het inlezen wat ik eigenlijk ga krijgen. 🙈
Merk je die 0.5 echt?Fantasio7 schreef op donderdag 15 augustus 2024 @ 16:02:
Waarom heeft pixel 9 pro weer een 20:9 scherm, dat is echt veel te smal. Waarom gebruiken ze niet de breedte scherm van een iPhone 19:5:9 😡
100% ik heb de pixel 7 en ik vind hem echt te smal , heb die pixel 8 uitgeprobeerd en vond deze ook echt te small en teruggestuurd. En deze hebben allemaal een 20:9 scherm
En nu lees ik dat de pixel 9 pro ook een 20:9 scherm heeft 😡
Ah ok. Ik had een Flip5 en die vond ik ECHT te smal (22:9).Fantasio7 schreef op donderdag 15 augustus 2024 @ 16:11:
[...]
100% ik heb de pixel 7 en ik vind hem echt te smal , heb die pixel 8 uitgeprobeerd en vond deze ook echt te small en teruggestuurd. En deze hebben allemaal een 20:9 scherm
En nu lees ik dat de pixel 9 pro ook een 20:9 scherm heeft 😡
Maar als ik een Pixel zie heb ik niet het idee dat het echt een smal ding is.
Ik ga het meemaken.
Er zit veel moois bij van Google dit jaar (Watch 45mm, nieuwe Buds, Google Streamer box, nieuwe Nest Thermostaat).
Durf ik dit jaar over te stappen, is de vraag! Ik wacht heel verstandig de reviews nog even af en ga dan eens goed nadenken of ik dit moet doen.
Kijk, met een iPhone weet je wat je krijgt elk jaar, een extra knopje, weer wat sneller, mooier, lichter etc. In feite weinig nieuws, op AI na wat er mogelijk aan komt (maar nog niet in NL).
Dus die veiligheid wil je niet missen, maar elk jaar is die kriebel er weer te ‘ontsnappen’ aan de gesloten systemen van Apple.
Nog anderen in hetzelfde schuitje?
Je hebt toch met Apple de 15 Pro, dat is toch eigenlijk hetzelfde maar dan van Apple?prodygee schreef op donderdag 15 augustus 2024 @ 16:22:
Ik heb al een tijd een iPhone en lurk jaarlijks rond deze periode in deze topics. De P9 Pro (kleine maat) is echt precies wat ik zoek MOCHT ik durven switchen.
Er zit veel moois bij van Google dit jaar (Watch 45mm, nieuwe Buds, Google Streamer box, nieuwe Nest Thermostaat).
Durf ik dit jaar over te stappen, is de vraag! Ik wacht heel verstandig de reviews nog even af en ga dan eens goed nadenken of ik dit moet doen.
Kijk, met een iPhone weet je wat je krijgt elk jaar, een extra knopje, weer wat sneller, mooier, lichter etc. In feite weinig nieuws, op AI na wat er mogelijk aan komt (maar nog niet in NL).
Dus die veiligheid wil je niet missen, maar elk jaar is die kriebel er weer te ‘ontsnappen’ aan de gesloten systemen van Apple.
Is het scherm dan te smal of heb je bij dezelfde breedte wat extra ruimte aan de boven- en onderkant? 😏Fantasio7 schreef op donderdag 15 augustus 2024 @ 16:02:
Waarom heeft pixel 9 pro weer een 20:9 scherm, dat is echt veel te smal. Waarom gebruiken ze niet de breedte scherm van een iPhone 19:5:9 😡
Heb van het werk een iPhone maar mis vooral de vrijheid die je hebt met Android. Dus ben wel voornemens om over te stappen naar een Pixel in de toekomst. Zeker gezien de hoeveelheid Google services en apparaten die ik verder gebruik. Dan is het wat mij betreft toch wat praktischer om in het Google eco systeem te zitten.prodygee schreef op donderdag 15 augustus 2024 @ 16:22:
Ik heb al een tijd een iPhone en lurk jaarlijks rond deze periode in deze topics. De P9 Pro (kleine maat) is echt precies wat ik zoek MOCHT ik durven switchen.
Ik zat al een tijdje vanwege wat spellen op een Iphone 12PM, door de M1 werd ik helemaal in het apple eco systeem gesleurd, heb de watch en oordopjes, vanochtend de knoop doorgehakt om toch de fold te proberen. Dan heb ik 2 nieuwe dingen getest, zowel een pixel als een fold. Mocht de fold bevallen perfect, mocht de prestaties tegenvallen, overheating etc, dan ruil ik het om voor een oneplus2. Dat is mijn gedachtegang, hopelijk valt de 'snelheid' helemaal niet op dat ik het miss.prodygee schreef op donderdag 15 augustus 2024 @ 16:22:
jaar is die kriebel er weer te ‘ontsnappen’ aan de gesloten systemen van Apple.
Tevens de watch vandaag nog doorverkocht, had een 7 in perfecte staat voor een vriendenprijs weg gedaan. Heb in plaats daarvan een Huawei 4 GT gehaald, vond de pixel watch toch te duur. Kan ik alvast met een android watch knutselen tot de fold binnenkomt.
@DarkSide @CLB @Pukson Ik heb toch gehapt, nu wat hoesjes bestellen enz
Heb je een inzage/kennis van wanneer de Fold wordt verzonden?
Ik heb contact opgenomen met Belsimpel, die geeft het volgende aan: 512GB dat ik heb besteld, daar zit de verdubbeling al in van google (wordt geen 1TB)
Dat vermoedelijk het pas over 3 weken wordt verzonden +- 5 September?
Klopt, de fold is vanaf 4 september leverbaar.Anduuuw schreef op donderdag 15 augustus 2024 @ 19:36:
[...]
Heb je een inzage/kennis van wanneer de Fold wordt verzonden?
Ik heb contact opgenomen met Belsimpel, die geeft het volgende aan: 512GB dat ik heb besteld, daar zit de verdubbeling al in van google (wordt geen 1TB)
Dat vermoedelijk het pas over 3 weken wordt verzonden +- 5 September?
Zie artikel tweakers nieuws: Google introduceert Pixel 9, Pixel 9 Pro, Pixel 9 Pro XL en Pixel 9 P...
De nieuwe Pixels zijn per direct voor te bestellen. De Pixel 9 en 9 Pro XL liggen vanaf 22 augustus in de winkel. De Pixel 9 Pro Fold volgt op 4 september en tot slot is de Pixel 9 Pro vanaf 9 september te koop
Lang verhaal kort: gisteren besteld, eenmalig €288 betaald en €23 per maand tijdens een 2-jarig contract. Totaal dus €288 + €552 = €840 voor een Pixel 9 Pro XL 256GB.
De hele aanvraag is afgerond en er wordt gewacht op levering. In geen van de mailtjes en nergens in het contract wordt met een woord gerept over de inruil. Dus ik denk dat je gewoon €200 korting krijgt bij een abonnement? En dan is €840 een heel scherpe prijs voor een P9P XL 256GB.
Mis ik iets?
KlaasjeNL schreef op donderdag 15 augustus 2024 @ 21:21:
Ik moet eerlijk bekennen dat ik nog maar weinig van die inruilkorting snap. Mijn Pixel 6 gaat naar mijn dochter, dus ik wil niet inruilen. Er wordt steeds gezegd dat er €200 extra inruilkorting wordt gegeven, maar niets over korting wanneer je niet inruilt. Bovendien wordt (in elk geval bij Belsimpel) de €200 korting direct verrekend in de abonnementsprijs.
Lang verhaal kort: gisteren besteld, eenmalig €288 betaald en €23 per maand tijdens een 2-jarig contract. Totaal dus €288 + €552 = €840 voor een Pixel 9 Pro XL 256GB.
De hele aanvraag is afgerond en er wordt gewacht op levering. In geen van de mailtjes en nergens in het contract wordt met een woord gerept over de inruil. Dus ik denk dat je gewoon €200 korting krijgt bij een abonnement? En dan is €840 een heel scherpe prijs voor een P9P XL 256GB.
Mis ik iets?
Verkeerde draadjePrup schreef op donderdag 15 augustus 2024 @ 21:27:
Ik ben bij de fysieke winkel van Belsimpel in Utrecht geweest en daar werd me verteld dat je een naheffing krijgt als je geen oude telefoon of een oude telefoon zonder restwaarde inlevert. Pixel 2 was 0,00 en zou dus niet in aanmerking komen voor de 200,00 extra cashback, Pixel 5 nog wel.
🔋 MG Marvel R Luxury 70kWh | ☀️ 2225Wp oost, 1580Wp zuid, 2225Wp west | 🌡️ Daikin 3,5kW + 3x 2,5kW l/l & Ariston Nuos Split 270L l/w warmtepomp
Maar hoe gaan ze dat doen? Nergens in de overeenkomst wordt de inruilkorting genoemd. Overigens, als ik nu bestel betaal ik niet €288 maar slechts €240 eenmalig + €23 per maand. Dan betaal je dus nog maar €792 voor een Pro XL 256GB.Prup schreef op donderdag 15 augustus 2024 @ 21:27:
Ik ben bij de fysieke winkel van Belsimpel in Utrecht geweest en daar werd me verteld dat je een naheffing krijgt als je geen oude telefoon of een oude telefoon zonder restwaarde inlevert. Pixel 2 was 0,00 en zou dus niet in aanmerking komen voor de 200,00 extra cashback, Pixel 5 nog wel.
Edit: sorry, reactie hierboven gemist.
[ Voor 3% gewijzigd door KlaasjeNL op 15-08-2024 21:35 ]
YouTube: Pixel 9 Pro XL vs Pixel 8 Pro: All New Features!
En zag dat de chip van de Google pixel pro nog slechter scoort dan de iPhone 12 Pro die al 3 jaar oud is. Aangezien ik graag game en ook zwaardere games is dit toestel het niet voor mij. Sinds half jaar heb ik een iPhone 15 pro Max en die presteert prima. Kort een Samsung s24 Ultra gehad maar helaas moeten terugsturen vanwege teveel battery drain. Veel plezier allemaal met jullie nieuwe toestel straks!
De Pixel 9 lijkt wel weer een stapje vooruit te zijn t.o.v. van de 8, maar zit wel erg in dubio over niet nog een jaartje te wachten...
-------
Originele tekst naar juiste topic verplaatst: https://gathering.tweaker...message/79854512#79854512
edit: Ik zit in het verkeerde topic te plaatsen... Lekker knullig van mij...
[ Voor 67% gewijzigd door Broodje_Aap op 16-08-2024 09:44 ]
"A computer would deserve to be called intelligent if it could deceive a human into believing that it was human." - Alan Turing
Tests dürfen ab dem 21. August veröffentlich werden
Wellicht kan @CLB ,als reviewer, dit bevestigen ? of is er ook een embargo op het vermelden van de embargodatum? Dan heb ik niks gevraagd

Waarschijnlijk dus nog even wachten dus tot er wat meer info komt over bv. batterijgebruik , performance nieuwe modem, warmte ontwikkeling, UFS3.1/UFS4. Al hebben de reviewers natuurlijk ook maar beperkte tijd gehad om dit te testen. Ik had me juist verheugd lekker reviews te gaan lezen/bekijken in het weekend.
Angry Rabbit
Daarom heb ik een transparante case. Ze doen hun best om een mooie kleur en design te maken, en dan doen wij er een case omheen die dat allemaal verbergt...pdavie2311 schreef op vrijdag 16 augustus 2024 @ 10:39:
En ja. Er komt toch een case om. Haha!

Ik heb nu een witte P7P, maar heb inderdaad de hazel (groen/grijs) P9PXL besteld. Erg benieuwd naar hoe dat er IRL uitziet. De case en screen protector krijg ik vandaag al, dus ik kan al doen alsof ik 'm heb
En goede keuze hoor mphilipp, erg mooie kleur en afwerking, ben zelf ook wel benieuwd naar Porcelain.
En hoesjes... misschien ga ik toch maar weer voor een sticker deze ronde, voelt wel veel verfijnder allemaal.
Ik vind een sticker ook erg fijn, maar die doet niet zo veel als hij op de grond dondert. Zit enorm in 2strijdCLB schreef op vrijdag 16 augustus 2024 @ 12:35:
Can't confirm anything, wel dat er voor veel Google-toestellen allerlei andere embargo's zijn...
En goede keuze hoor mphilipp, erg mooie kleur en afwerking, ben zelf ook wel benieuwd naar Porcelain.
En hoesjes... misschien ga ik toch maar weer voor een sticker deze ronde, voelt wel veel verfijnder allemaal.
Ik ga toch ook voor porcelain. Komt ook binnen, dus weinig keuze haha!CLB schreef op vrijdag 16 augustus 2024 @ 12:35:
Can't confirm anything, wel dat er voor veel Google-toestellen allerlei andere embargo's zijn...
Die benchmarks zeggen niet veel hoor. Ik had ook een Samsung Galaxy S22 Ultra met Exynos 2200 chip. Die was volgens de benchmarks sneller dan de Tensor G2 in de Pixel 7 Pro. Maar de Exynos presteerde zo slecht in games en toestel vond ik niet vloeiend en dat was met de Pixel 7 Pro wel anders. Ik vond dat echt een verademing en had geen problemen met games.elaho schreef op donderdag 15 augustus 2024 @ 23:25:
Net even deze review gekeken
YouTube: Pixel 9 Pro XL vs Pixel 8 Pro: All New Features!
En zag dat de chip van de Google pixel pro nog slechter scoort dan de iPhone 12 Pro die al 3 jaar oud is. Aangezien ik graag game en ook zwaardere games is dit toestel het niet voor mij. Sinds half jaar heb ik een iPhone 15 pro Max en die presteert prima. Kort een Samsung s24 Ultra gehad maar helaas moeten terugsturen vanwege teveel battery drain. Veel plezier allemaal met jullie nieuwe toestel straks!
Synthetische benchmarks zeggen inderdaad vrij weinig.
Voor gamen specifiek zijn natuurlijk sommige SoC's door hun cores beter dan andere.
Snap nooit dat mensen zich zo vastklammen aan "ja maar deze SoC is x aantal procent sneller". In mijn ervaring is software veel belangrijker. Bijvoorbeeld PixelUI of OxygenOS werken gewoon een stuk vloeiender en sneller dan andere Android "skins".
Hier ben ik ook benieuwd naar. Zonder Pixel studio zou wel echt jammer zijn.Xyanta schreef op woensdag 14 augustus 2024 @ 14:45:
Ik lees dat bepaalde AI functies niet beschikbaar zullen zijn in Nederland, staat onder andere ook in het tweakers artikel. Ik kan hier echter nergens een bron van vinden.
Op de Google site staat bij sommige zaken zoals pixel screenshots of pixel studio een kleine sidenote ”not available in some countries or languages" maar vervolgens kun je nergens terugvinden om welke landen of talen het dan gaat. En is het tijdelijk niet beschikbaar of komt het nooit beschikbaar?
Ik begreep uit een hands-on op YT dat die AI-functies vooralsnog alleen beschikbaar zijn in de US en Canada. Voor online AI kan ik mij dat ergens voorstellen, maar veel functies draaien lokaal. En dan is het raar als wij ze niet krijgen. Wellicht heeft het iets met lokalisering te maken, maar dan heb ik liever dat ik zelf bepaal of ik een prompt in het Engels type of geen gebruikmaak van een dienst omdat ik de taal niet machtig ben dan dat een Fabrikant dat voor mij bepaalt. Wellicht heeft het ook iets met de AVG-lobby te maken, maar ook dan bepaal ik zelf welke diensten ik wel of niet wil gebruiken.CK3v1N schreef op vrijdag 16 augustus 2024 @ 15:20:
[...]
Hier ben ik ook benieuwd naar. Zonder Pixel studio zou wel echt jammer zijn.
Dank je wel voor je duidelijke antwoord. Dus Genshin Impact kan ik gewoon moeiteloos spelen op de Google pixel 9 pro Xl?MaakmeGek schreef op vrijdag 16 augustus 2024 @ 15:10:
[...]
Die benchmarks zeggen niet veel hoor. Ik had ook een Samsung Galaxy S22 Ultra met Exynos 2200 chip. Die was volgens de benchmarks sneller dan de Tensor G2 in de Pixel 7 Pro. Maar de Exynos presteerde zo slecht in games en toestel vond ik niet vloeiend en dat was met de Pixel 7 Pro wel anders. Ik vond dat echt een verademing en had geen problemen met games.
Als het op mijn Pixel 8 Pro werkt dan moet het zeker op de Pixel 9 Pro XL werken. (Ben er wel mee gestopt na een tijdje. De grind werd mij teveel!elaho schreef op vrijdag 16 augustus 2024 @ 16:46:
[...]
Dank je wel voor je duidelijke antwoord. Dus Genshin Impact kan ik gewoon moeiteloos spelen op de Google pixel 9 pro Xl?
Excuses ik ben gestopt met Honkai: Star rail. Ik googelde Genshin en het leek precies op Honkai haha.
Honkai draaide in ieder geval zonder problemen op mij Pixel 8 Pro. Dan lijkt mij dat Genshin ook geen probleem moet zijn.
[ Voor 21% gewijzigd door MaakmeGek op 16-08-2024 16:56 ]
Dat gratis Ai Gemini Advanced jaar abbo claim je dat als je je toestel activeert/aanzet?
[ Voor 45% gewijzigd door elaho op 16-08-2024 22:25 ]
Provider bootloader locks wordt al jaren niet meer gedaan. Vroeger had je idd bijvoorbeeld nog een t-mobile loading screenDavidVDS schreef op vrijdag 16 augustus 2024 @ 13:35:
Hoe zit het eigenlijk met de bootloader in Nederland. Zijn er bepaalde providers die deze op locked zetten in Nederland? Anders bestel ik hem liever bij Google, ook al is dat misschien wat duurder.
Dus nu is het exact dezelfde telefoon waar je hem ook koopt.
[ Voor 6% gewijzigd door seapip op 16-08-2024 23:41 ]
Zover ik las is dat het geval idd, waarschijnlijk vergelijkbaar met hoe je extra Google Photos opslag had in het verleden. Overigens is dit Gemini abbo een uitgebreide variant van Google One, dus extra opslag, YouTube Premium etc zit er allemaal in[b]elaho in "[Google Pixel 9 / 9 Pro / 9 Pro XL] Ervaringen & Discussie"elaho schreef
Dat gratis Ai Gemini Advanced jaar abbo claim je dat als je je toestel activeert/aanzet?

:strip_exif()/f/image/kivOV5FMZKL9guDuLvu8xO1v.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 60% gewijzigd door Omer op 17-08-2024 00:32 ]
Zou de pro 9 Fold wel in het echt willen zien.
Shuttle st20g5
Niemand die een benchmark, accu test of fotovcamera vergelijkingstest heeft gedaan.
Wat is er aan de hand met de tech reviewers?
Je mist behoorlijk wat functionaliteiten.. vooral op het health gebied en sport functies.NeWSJuNK schreef op zaterdag 17 augustus 2024 @ 00:23:
Kan een Pixel telefoon wat overweg met een Samsung Watch of mis je veel functionaliteit?
In de VS zijn provider bootloader locks nog steeds een ding. Vandaar ook dat Pixel updates bij sommige providers langer duren, bijv. T-Mobile.seapip schreef op vrijdag 16 augustus 2024 @ 23:41:
[...]
Provider bootloader locks wordt al jaren niet meer gedaan. Vroeger had je idd bijvoorbeeld nog een t-mobile loading screen
Dus nu is het exact dezelfde telefoon waar je hem ook koopt.
Er zit een embargo op reviews. Hands-on videos mag wel:DF1eCH schreef op zaterdag 17 augustus 2024 @ 01:02:
Waarom vind ik nergens revieuws van deze telefoon? overal alleen maar speculaties en herhalingen van wat Google gepresenteerd heeft.
Niemand die een benchmark, accu test of fotovcamera vergelijkingstest heeft gedaan.
Wat is er aan de hand met de tech reviewers?
KingCrash schreef op vrijdag 16 augustus 2024 @ 11:26:
Ik lees op een duitse site dat er een reviewembargo ligt op de p9 tot 21-8
Tests dürfen ab dem 21. August veröffentlich werden
🔋 MG Marvel R Luxury 70kWh | ☀️ 2225Wp oost, 1580Wp zuid, 2225Wp west | 🌡️ Daikin 3,5kW + 3x 2,5kW l/l & Ariston Nuos Split 270L l/w warmtepomp
Wat is eigenlijk het doel van dat embargo dan? Hebben ze iets te verbergen?Freekers schreef op zaterdag 17 augustus 2024 @ 01:13:
[...]
Er zit een embargo op reviews. Hands-on videos mag wel:
[...]
edit: Begrijp mij niet verkeerd, ik heb er zelf eentje besteld, wilde graag vooraf weten waar ik aan toe ben als ik hem krijg.
[ Voor 18% gewijzigd door DF1eCH op 17-08-2024 01:19 ]
YouTube Premium maakt toch geen deel uit van de google one? Is volgens mij een los voordeel van 6 maanden.seapip schreef op vrijdag 16 augustus 2024 @ 23:43:
[...]
Zover ik las is dat het geval idd, waarschijnlijk vergelijkbaar met hoe je extra Google Photos opslag had in het verleden. Overigens is dit Gemini abbo een uitgebreide variant van Google One, dus extra opslag, YouTube Premium etc zit er allemaal in
Heb al basis Google One kan ik dan toch dit voordeel claimen?
Heeft uw auto pijn? Ga dan naar de onderdelenlijn
Het bedrijf waar ik met veel plezier werk - Mijn eigen vertrouwde domein
Ik heb nu ook 2TB, als ik de voorwaarden lees lijk ik daar wel gebruik van te kunnen maken:mrfatmen schreef op zaterdag 17 augustus 2024 @ 07:33:
[...]
YouTube Premium maakt toch geen deel uit van de google one? Is volgens mij een los voordeel van 6 maanden.
Heb al basis Google One kan ik dan toch dit voordeel claimen?
Bron: actievoorwaarden BelsimpelDe aanbieding geldt niet voor Google One-leden die via een externe provider betalen, Pixel Pass-leden, Google One-leden met een gezinsabonnement of Google One-leden met een abonnement met 5 TB of meer.
Is dus afhankelijk van het abonnement dat je nu hebt.
En inderdaad, YouTube Premium staat er los van. Helaas kom ik daar niet voor in aanmerking, ik heb een lopend abonnement en ooit een proefabonnement gehad. Dat laatste is dus een deal-breaker.
Bij verschillende Mediamarkt vestigingen (Ekkersrijt Eindhoven, Den Bosch) zijn de 9, de Pro XL en de Fold al te bekijken op een display.Knowuse schreef op zaterdag 17 augustus 2024 @ 00:35:
Zijn de pixels 9 al in nederland in een winkel te zien?
Zou de pro 9 Fold wel in het echt willen zien.
Enige reviews die ik vertrouw zijn Jerryrigeverything en MrWhosethebossNeWSJuNK schreef op zaterdag 17 augustus 2024 @ 01:27:
Ik zou niet teveel waarde hechten aan die reviews. Ze prijzen het de hemel in en vervolgens lopen ze allemaal met een iPhone in hun zak.
Is dat zo? Als je al een abo hebt voor YouTube Premium, dan heb je niets aan die 3 maanden? Ik las het zo dat je geen proeftijd kan stapelen.codex schreef op zaterdag 17 augustus 2024 @ 07:58:
[...]
Ik heb nu ook 2TB, als ik de voorwaarden lees lijk ik daar wel gebruik van te kunnen maken:
[...]
Bron: actievoorwaarden Belsimpel
Is dus afhankelijk van het abonnement dat je nu hebt.
En inderdaad, YouTube Premium staat er los van. Helaas kom ik daar niet voor in aanmerking, ik heb een lopend abonnement en ooit een proefabonnement gehad. Dat laatste is dus een deal-breaker.
Hoe zit het dan met de Google one?
Heb op dit moment voor 99 euro per jaar Google One en YT Premium. Een besparing van 136 euro zou mij eventueel over de streep trekken.
Dan heb je wellicht al wel gezien dat je voor die 2e even moet wachtenMad-Matt schreef op zaterdag 17 augustus 2024 @ 09:09:
[...]
Enige reviews die ik vertrouw zijn Jerryrigeverything en MrWhosetheboss
[ Voor 17% gewijzigd door Koen87 op 17-08-2024 09:30 ]
Ik vertrouw alleen Flossy CarterMad-Matt schreef op zaterdag 17 augustus 2024 @ 09:09:
[...]
Enige reviews die ik vertrouw zijn Jerryrigeverything en MrWhosetheboss
Berichten over accessoires horen in: [Google Pixel 9 / 9 Pro / 9 Pro XL] Accessoires
Berichten mbt prijzen en levertijden horen in: [Google Pixel 9 / 9 Pro / 9 Pro XL] Levertijden en prijzen