Ik heb hem in de Google Wallet staan net als andere pasjesjvang schreef op maandag 14 oktober 2024 @ 23:51:
[...]
In de AH app. Kan je meteen scannen en mis je geen bonus.
V.w.b. quick settings: zelf niet getest maar wellicht dat je met deze app de gewenste quick toggles toe kunt voegen: https://play.google.com/s...d=it.simonesestito.ntiles737freak schreef op maandag 14 oktober 2024 @ 21:58:
Sinds een week eigenaar van een P9P en zojuist de overstap gemaakt van m'n 4,5 jaar oude OP7P op Android 10.
Paar zaken waar ik tegenaan loop:
1. Hoe kan ik de camera app UI automatisch laten meedraaien wanneer autorotate uit staat?
Op m'n OP7 draaide de camera UI netjes automatisch mee tussen landscape & portrait.
2. Hoe krijg ik een quick settings toggle die simpelweg bij 1 klik de WiFi aan & uit zet?
Bij de 'Internet' quick toggle opent er een menu, wat tegen het hele idee van een quick toggle in gaat.
Hetzelfde geldt voor Bluetooth; ook deze opent een menu i.p.v. Bluetooth aan/uit.
3. Hoe krijg ik een quick settings toggle om mobiele data tussen 2 sims te switchen?
4. Hoe krijg ik 'Hey Gemini' werkend? Gemini Live heb ik werkend, maar het commando 'Hey Gemini, go live' werkt niet om gelijk in live modus te komen, dat lukt alleen handmatig. Wat doe ik fout? (Google One Advanced is geactiveerd). En waarom is de hele helft via Google Assistent en de andere helft via Gemini? Waarom zijn er 2 assistants en is het inconsistent?
5. Hoe switch ik snel tussen beltoon, trillen & stil? Ik heb DnD permanent aan staan zodat mijn telefoon alleen geluid maakt als ik wordt gebeld, maar hoe ga ik snel naar tril of stil als het toch niet uitkomt? Ik mis een fysieke alert slider...
6. Hoe kan ik één kleur aanpassen? Bij 'System Colors' krijg ik maar een paar opties om uit te kiezen i.p.v. gewoon een RGB color picker. Ik zoek een default Android wit kleurenschema met 1 accentkleur i.p.v. deze rare kleurpaletten. Lockscreen klok heeft te weinig contrast met wallpaper, maar geen van de opties is beter. Zelfs onder Other Colors staan geen goede opties.
Alvast bedankt!
Google melding over Android 15
"Liebe Pixel-Community,
diesen Monat erhalten alle unterstützten Google Pixel-Geräte mit Android 14 das Softwareupdate auf Android 15. Das Update ist schon heute für einige Nutzerinnen und Nutzer verfügbar. Im Laufe den nächsten Wochen wird es nach und nach über die Mobilfunkanbieter auf den Geräten bereitgestellt. Du erhältst eine Benachrichtigung, sobald das Systemupdate für dein Gerät bereitsteht. "
https://support.google.co...d=10725450544362356719-EU
"Liebe Pixel-Community,
diesen Monat erhalten alle unterstützten Google Pixel-Geräte mit Android 14 das Softwareupdate auf Android 15. Das Update ist schon heute für einige Nutzerinnen und Nutzer verfügbar. Im Laufe den nächsten Wochen wird es nach und nach über die Mobilfunkanbieter auf den Geräten bereitgestellt. Du erhältst eine Benachrichtigung, sobald das Systemupdate für dein Gerät bereitsteht. "
Goed dat je de inhoud overnam, de post is namelijk verwijderd.RonaldM schreef op dinsdag 15 oktober 2024 @ 10:17:
Google melding over Android 15
"Liebe Pixel-Community,
Ben benieuwd naar de update. Hopelijk brengt het de wifi fix mee, anders gaat het toestel de verkoop in.
Ja ik vrees dat iemand iets te voorbarig was bij Google 🫣
Wat was er precies met de WiFi?Hijdaar95 schreef op dinsdag 15 oktober 2024 @ 11:05:
[...]
Goed dat je de inhoud overnam, de post is namelijk verwijderd.
Ben benieuwd naar de update. Hopelijk brengt het de wifi fix mee, anders gaat het toestel de verkoop in.
Het signaal is beduidend zwakker dan het zou moeten zijn, daarmee ook de snelheid. Het grote probleem zijn echter de haperingen. Het signaal is af en toe onbruikbaar voor een seconde of 2-3.
Ik gebruik mijn telefoon regelmatig voor dingen zoals Steam Link en daar valt een wegvallende verbinding nogal op
Mijn router staat op 3 meter met geen enkel opstakel er tussen. Ik zou niet weten hoeveel makkelijker ik het de telefoon moet maken.
Top hij er weer sinds vandaag.babbelbox schreef op dinsdag 15 oktober 2024 @ 07:56:
[...]
Nog steeds offtopic...
Werkt bij mij nog steeds, AH app lang indrukken geeft een popup met diverse acties, scannen en kaart enzo
Weet iemand hoe ik wat specifieker geluiden in kan stellen? Ik kan bijvoorbeeld niet vinden hoe ik voor de tweede sim een andere ringtone kan instellen. Ben gewend dat dit gewoon onder "Geluid en trillen" staat.
Idem voor meldingsgeluiden. Ook daar ben ik gewend dit, naast het standaard geluid, per app te kunnen specificeren. Bij mijn Nokia 9 en Xperia 5iii was dit gewoon mogelijk. Het lijkt me dat ik iets over het hoofd zie, maar weet helaas niet was.
Idem voor meldingsgeluiden. Ook daar ben ik gewend dit, naast het standaard geluid, per app te kunnen specificeren. Bij mijn Nokia 9 en Xperia 5iii was dit gewoon mogelijk. Het lijkt me dat ik iets over het hoofd zie, maar weet helaas niet was.
---People who say it can't be done, should not interrupt those who are doing it.---
Dat eerste kan volgens mij helaas niet, op je andere sim een ander geluid.lohost schreef op dinsdag 15 oktober 2024 @ 14:50:
Weet iemand hoe ik wat specifieker geluiden in kan stellen? Ik kan bijvoorbeeld niet vinden hoe ik voor de tweede sim een andere ringtone kan instellen. Ben gewend dat dit gewoon onder "Geluid en trillen" staat.
Meldingen per app kan wel, als je naar de app-info gaat van de betreffende app, dan 'Meldingen' kiest, kun je per type melding kiezen (bijvoorbeeld whatsapp berichten), daar is de optie 'geluid'. Hiermee kun je een ander geluid voor dat type melding per app configureren. Ietwat omslachtig, maar het kan dus gelukkig wel!
// TODO: Schrijf een signature
Wat suf, net na je opmerking weer naar de meldingen gegaan en snap ineens wat ik fout deed.
---People who say it can't be done, should not interrupt those who are doing it.---
En Android 15 is gereleased!
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
CLB schreef op dinsdag 15 oktober 2024 @ 18:22:
En Android 15 is gereleased!
/f/image/bwBoBya7B4j2kTAOU7AymmOi.png?f=fotoalbum_large)
Yes. Handmatig laten zoeken en toen was hij beschikbaar.
Inmiddels bezig met downloaden en installeren 😁Hijdaar95 schreef op dinsdag 15 oktober 2024 @ 18:30:
[...]
[Afbeelding]
Yes. Handmatig laten zoeken en toen was hij beschikbaar.
Nog maar even wachten met installeren tot de bugs eruit zijn..
Duurt best lang....... Bezig met optimaliseren
Jammer dat de bug met 3rd party launchers nog niet gefixed is.. hierdoor lopen animaties niet soepel
Add me op Stadia: Gloogle
Ben gaan kijken in de settings om zeker te zijn dat de update naar v15 was gelukt. Vrijwel exact het zelfde als v14.
Ik had enige hoop op een goede implementatie van de predictive back gesture maar dat valt flink tegen.. heb het zien werken met de Telefoon, Klok en Spreadsheets app, en Instellingen. Meeste Google apps (zoals Keep en Chrome) ondersteunen het ook niet..
[ Voor 4% gewijzigd door Gerjannn op 15-10-2024 21:56 ]
*knip* het is al te laat, ik ga mezelf quoten ipv editen..
[ Voor 92% gewijzigd door Gerjannn op 15-10-2024 21:56 ]
Net even 20min SteamLink gebruikt. Afkloppen, maar de wifi lijkt stabiel(er). Geen verloren verbinding in ieder geval.
Apart. Ik heb de QPR1 Beta 2 al lang op mijn Pixel 9 Pro geïnstalleerd, maar ik krijg nu alsnog een OTA "update" naar Android 15 aangeboden.
Staat geen downgrade of reset waarschuwing bij die je normaal gesproken wel verwacht als je een lagere versie aangeboden krijgt. Ik heb ook geen opt-out gedaan van het beta programma.
Omdat het een erg groot pakket is (2.79GB), krijg ik het gevoel dat ik toch ineens met een geresette telefoon zit als ik op downloaden & installeren tik.
Hoop niet dat ik dit nu tot December moet gaan negeren...
De situatie heeft zichzelf hersteld, nadat ik de Play Services cache heb geleegd en de telefoon een paar keer herstart heb kreeg ik de downgrade OTA niet meer aangeboden. Vreemd dat dit tijdelijk wel het geval was, gelukkig heb ik er niet blindelings op geklikt.
Staat geen downgrade of reset waarschuwing bij die je normaal gesproken wel verwacht als je een lagere versie aangeboden krijgt. Ik heb ook geen opt-out gedaan van het beta programma.
Omdat het een erg groot pakket is (2.79GB), krijg ik het gevoel dat ik toch ineens met een geresette telefoon zit als ik op downloaden & installeren tik.
Hoop niet dat ik dit nu tot December moet gaan negeren...
De situatie heeft zichzelf hersteld, nadat ik de Play Services cache heb geleegd en de telefoon een paar keer herstart heb kreeg ik de downgrade OTA niet meer aangeboden. Vreemd dat dit tijdelijk wel het geval was, gelukkig heb ik er niet blindelings op geklikt.
[ Voor 25% gewijzigd door SourceUnknown op 17-10-2024 11:06 ]
Bug dat toetsenbord typveld overlapt in whatsapp met Gboard blijft helaas ook in 15. Is niet bij teks zo wel bij smiley en media etc. Meer mensen last van?
/f/image/mYLtiz7wpBJYeW9yoal3k4cf.png?f=fotoalbum_large)
[ Voor 5% gewijzigd door jvang op 15-10-2024 23:13 ]
Is die specifieke emoji-kiezer niet een weergave van WhatsApp zelf en de media-kiezer waar je over spreekt ook? De emoji-kiezer van Gboard ziet er anders uit. Als je dit probleem alleen ervaart met die schermen, en niet met het toetsenbord zelf (lees: dat woordsuggesties e.d. niet overlappen), weet ik niet of je de oplossing in Android/Gboard moet zoeken.jvang schreef op dinsdag 15 oktober 2024 @ 22:57:
Bug dat toetsenbord typveld overlapt in whatsapp met Gboard blijft helaas ook in 15. Is niet bij teks zo wel bij smiley en media etc. Meer mensen last van?
[ Voor 4% gewijzigd door SourceUnknown op 15-10-2024 23:24 ]
In WhatsApp heb ik dit niet. In Discord in sommige tekst velden, niet allemaal.jvang schreef op dinsdag 15 oktober 2024 @ 22:57:
Bug dat toetsenbord typveld overlapt in whatsapp met Gboard blijft helaas ook in 15. Is niet bij teks zo wel bij smiley en media etc. Meer mensen last van?[Afbeelding]
[ Voor 3% gewijzigd door Hijdaar95 op 16-10-2024 06:01 ]
Ik heb te maken met een aantal random glitches en app freezes sinds de update. Eén keer veranderde de telefoon zelfs in een stroboscoop toen ik Forge of empires opstartte. Voor de rest weinig nuttige veranderingen, ik had bv gehoopt dat de quick toggles wat intuïtiever gingen zijn, of de aanpasbaarheid op het homescherm. 🤷
Ik denk ook dat het aan whatsapp ligt. Het scherm van de 9 is iets smaller dan de 8. Enige toetsenbord wat ik geïnstalleerd heb is Gboard maar de smiley rijen zien er elders anders uit.SourceUnknown schreef op dinsdag 15 oktober 2024 @ 23:24:
[...]
Is die specifieke emoji-kiezer niet een weergave van WhatsApp zelf en de media-kiezer waar je over spreekt ook? De emoji-kiezer van Gboard ziet er anders uit. Als je dit probleem alleen ervaart met die schermen, en niet met het toetsenbord zelf (lees: dat woordsuggesties e.d. niet overlappen), weet ik niet of je de oplossing in Android/Gboard moet zoeken.
Ik zie hier en daar online iets over de feature drop die tegelijk gelanceerd zou zijn. Hier zou o.a. de optie om de batterij tot 80% te laden in zitten. Hier niks gezien.
jvang schreef op dinsdag 15 oktober 2024 @ 22:57:
Bug dat toetsenbord typveld overlapt in whatsapp met Gboard blijft helaas ook in 15. Is niet bij teks zo wel bij smiley en media etc. Meer mensen last van?[Afbeelding]
/f/image/7J2nRslIzle5qCxQfvjyQiyV.png?f=fotoalbum_large)
Geen probleem hier op de Pixel 9 Pro...
Zo ook even updaten. Ik moet zeggen dat dit tot nu toe mij meest stabiele telefoon is. 26 dagen geleden voor het laatst een herstart.
Hier ook geen enkel probleem met Gboard hier.. 9 pro XL.majoh schreef op woensdag 16 oktober 2024 @ 09:21:
[...]
[Afbeelding]
Zo ook even updaten. Ik moet zeggen dat dit tot nu toe mij meest stabiele telefoon is. 26 dagen geleden voor het laatst een herstart.
Wat zie je als je bij settings -> beveiliging en privacy -> systeem en updates kijkt?Tweakriez schreef op woensdag 16 oktober 2024 @ 08:54:
Ik zie hier en daar online iets over de feature drop die tegelijk gelanceerd zou zijn. Hier zou o.a. de optie om de batterij tot 80% te laden in zitten. Hier niks gezien.
Waarschijnlijk staat je Google Play-systeemupdate nog op september. The feature update komt met de oktober update van Google Play
Aan jouw recente smileys te zien kunnen we wel raden waar jouw gesprekken vol mee staan.majoh schreef op woensdag 16 oktober 2024 @ 09:21:
[...]
[Afbeelding]
Kan iemand bevestigen of de ABN Amro app werkt onder Android 15 ?
Alvast bedankt.
Alvast bedankt.
XPeng G6SR(24) + Ratio Solar
Bedankt voor het checken.majoh schreef op woensdag 16 oktober 2024 @ 09:21:
[...]
[Afbeelding]
Het heeft te maken met de instelling van de weergave en lettergrootte. heb een rij van 12 smileys want heb deze op het allerkleinste staan en dan overlapt hij. Als ik de weergave eentje groter zet niet. Maar dan wordt alle icons groter ook op thuisscherm.
Je kunt ook nog hebben gespeeld met de ppi-instellingen in de ontwikkelaarsopties misschien?
Sowieso slim wat mij betreft om nog meer inhoud op je scherm te toveren.
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Werkt hier gewoon.robotjoek schreef op woensdag 16 oktober 2024 @ 10:55:
Alvast bedankt.
Waarom zou het niet moeten werken?
Heb al de nodige Android upgrades versies achter de rug gaat altijd goed deze dus ook.
Sinds vanochtend draai ik Android 15. Enige waar ik tegenaan liep is dat de Instagram app vastloopt wanneer je stories wilt bekijken. Na updaten van de app gefixed.
[ Voor 51% gewijzigd door TheRicolaa10 op 16-10-2024 12:29 ]
DJI Mavic 3 Classic | i7-8700 - GTX1070Ti - 16GB RAM
Ik merk dat ik ondanks alle updates nog steeds geen Gemini Live aan de praat krijg, ondanks dat Google dit nu volop zelf afficheert en bij de nieuwe TIPS laat kijken na install Android 15 en Google play update. Ik heb zowel systeem -als Gemeni-talen 1) Nederlands (België) en 2) Engels (Amerikaans) . Is dit gewoon bij sommigen nog niet uitgerold of what could go wrong?
Je moet als hoofdtaal Alleen Engels (amerikaans) zetten en geen Nederlands erbij. Daarna zou het moeten werken. Daarna kan je Nederlands weer toevoegen. Zo werkte het bij mij in ieder geval wel. Als ik nu weer Nederlands als hoofdtaal zet verdwijnt de optie voor Gemini live weer.Cloclo100 schreef op woensdag 16 oktober 2024 @ 12:44:
Ik merk dat ik ondanks alle updates nog steeds geen Gemini Live aan de praat krijg, ondanks dat Google dit nu volop zelf afficheert en bij de nieuwe TIPS laat kijken na install Android 15 en Google play update. Ik heb zowel systeem -als Gemeni-talen 1) Nederlands (België) en 2) Engels (Amerikaans) . Is dit gewoon bij sommigen nog niet uitgerold of what could go wrong?
Ja werkt.robotjoek schreef op woensdag 16 oktober 2024 @ 10:55:
Alvast bedankt.
Je moet dit overigens in Gemini settings aanpassen. Nederlands eruit en Engels UK erin. Dit werkte voor mij.
Maar dan gaat hij toch standaard Engels antwoorden? Ik heb dit zo eens gedaan een tijd terug, en kreeg hele tijd terug dat hij me niet verstond.certefied schreef op woensdag 16 oktober 2024 @ 13:05:
[...]
Je moet als hoofdtaal Alleen Engels (amerikaans) zetten en geen Nederlands erbij. Daarna zou het moeten werken. Daarna kan je Nederlands weer toevoegen. Zo werkte het bij mij in ieder geval wel. Als ik nu weer Nederlands als hoofdtaal zet verdwijnt de optie voor Gemini live weer.
Werkt bij mij ook alleen maar in Engels. Niks veranderd met de update.Cloclo100 schreef op woensdag 16 oktober 2024 @ 14:55:
[...]
Maar dan gaat hij toch standaard Engels antwoorden? Ik heb dit zo eens gedaan een tijd terug, en kreeg hele tijd terug dat hij me niet verstond.
Klopt. Want NL is nog niet beschikbaar. Ik voegde NL er wel bij en vroeg of ze in het NL verder kon praten. Dat kon ze. Echter ging het verder niet zo goed met de juiste context te behouden. 😅
Dan bedoel je smalste breedte in de dev settings? Deze staat op 527. Niet mee gespeeld dus denk dat dat standaard is.CLB schreef op woensdag 16 oktober 2024 @ 11:51:
Je kunt ook nog hebben gespeeld met de ppi-instellingen in de ontwikkelaarsopties misschien?
Wat mee gespeeld en op 485 is het issue opgelost. Bedankt!
[ Voor 7% gewijzigd door jvang op 16-10-2024 19:16 ]
Yes! Of spelen met de ingestelde resolutie of de grootte van Gboard...jvang schreef op woensdag 16 oktober 2024 @ 19:08:
Dan bedoel je smalste breedte in de dev settings? Deze staat op 527. Niet mee gespeeld dus denk dat dat standaard is.
Wat mee gespeeld en op 485 is het issue opgelost. Bedankt!
Maar fijn dat het nu werkt voor jou!
Hebben trouwens meer mensen last van dat Android auto niet werkt? Ben momenteel in Amerika en krijg mijn pixel 9pro op geen enkele manier verbonden met Android auto. Bluetooth werkt daarentegen wel.
Geen enkel probleem, kan ook aan de software van de auto liggen die te ver achter looptMatsjanssen schreef op donderdag 17 oktober 2024 @ 03:22:
Hebben trouwens meer mensen last van dat Android auto niet werkt? Ben momenteel in Amerika en krijg mijn pixel 9pro op geen enkele manier verbonden met Android auto. Bluetooth werkt daarentegen wel.
GerkeP
Nergens last van. Gebruik het dagelijks in combi met mijn ID.3.Matsjanssen schreef op donderdag 17 oktober 2024 @ 03:22:
¯\_(ツ)_/¯ Pixel 9 Pro XL
0,0 problemen, bedraad en wireless werkt hier zoals het hoort.Matsjanssen schreef op donderdag 17 oktober 2024 @ 03:22:
Nee, hier ook 0 problemen.
Ik las wel dat mensen hun Polestar 2 remote-key via de Pixel niet werkend krijgen, dit is alleen bij de Pixel, alle andere merken schijnen wel te werken. Weet iemand wat dit zou kunnen zijn en hoe dit wel werkend te krijgen is.
Werkt via BLE
https://www.polestar-foru...w=1&sortby=oldest#replies
Ik denk, ik drop het hier eens, mogelijk een kenner van de telefoon die weet wat er aan gedaan kan worden.
(batterysaver is schijnbaar niet de boosdoener)
Ik las wel dat mensen hun Polestar 2 remote-key via de Pixel niet werkend krijgen, dit is alleen bij de Pixel, alle andere merken schijnen wel te werken. Weet iemand wat dit zou kunnen zijn en hoe dit wel werkend te krijgen is.
Werkt via BLE
Ik denk, ik drop het hier eens, mogelijk een kenner van de telefoon die weet wat er aan gedaan kan worden.
Fractal Terra Jade, Ryzen 7800X3D, Nvidia 4070 Super
Ik heb nog een Pixel 8 en een Tesla waar het probleemloos op werkt. De Tesla app staat wel altijd bij de apps die op de achtergrond draaien. Is dat ook zo bij de Polestar app?Mad-Matt schreef op donderdag 17 oktober 2024 @ 13:45:
Nee, hier ook 0 problemen.
Werkt via BLE
Je vindt die apps onderin het toggles scherm naast het tandwiel en de aan/uit knop.
Het blijft mij sowieso nog steeds verbazen (en irriteren) dat Google Play-systeemupdates niet ook gewoon automatisch worden uitgevoerd (of in ieder geval een notificatie dat er 1 klaar staat). Ken ook al zo veel mensen die dan wel braaf hun Android-/fabrikant-systeemupdates netjes uitvoeren, maar dat Google Play-systeemupdates hopeloos achter lopen.SuperKneus schreef op woensdag 16 oktober 2024 @ 10:14:
[...]
Wat zie je als je bij settings -> beveiliging en privacy -> systeem en updates kijkt?
Waarschijnlijk staat je Google Play-systeemupdate nog op september. The feature update komt met de oktober update van Google Play
edit: Terwijl ik jouw reactie las ook meteen even op Android systeemupdates gecheckt. Blijkt ineens Android15 klaar te staan (had nog geen notificatie gehad
[ Voor 10% gewijzigd door eymey op 17-10-2024 14:54 ]
Marstek Venus 5.12kWh v151, CT003 V114 DSMR4, PV 11xEnphase IQ7+ Z-O, 5xEnphase IQ7+ N-W - ~4,7Wp theoretisch, ~3,5Wp praktijk
@eymey pasmsinds gisteravond hoor. De melding komt vanzelf maar door zelf te kijken heb je hem soms paar dagen eerder. Wat overigens door bugs etc niet persee beter hoeft te zijn.
Het valt mij op dat ik een snellere en betere gps fix heb sinds de Android 15 installatie! Meer mensen die dat opgevallen is?
Dat was een jaar of 5 geleden ook anders. Dan kreeg je meldingen over beschikbare updates.eymey schreef op donderdag 17 oktober 2024 @ 14:53:
[...]
Het blijft mij sowieso nog steeds verbazen (en irriteren) dat Google Play-systeemupdates niet ook gewoon automatisch worden uitgevoerd (of in ieder geval een notificatie dat er 1 klaar staat). Ken ook al zo veel mensen die dan wel braaf hun Android-/fabrikant-systeemupdates netjes uitvoeren, maar dat Google Play-systeemupdates hopeloos achter lopen.
edit: Terwijl ik jouw reactie las ook meteen even op Android systeemupdates gecheckt. Blijkt ineens Android15 klaar te staan (had nog geen notificatie gehad)
Ook waren je apps makkelijker te vinden in de Playstore.
Ga er maar niet vanuit dat die vanzelf komt.jvang schreef op donderdag 17 oktober 2024 @ 20:13:
@eymey pasmsinds gisteravond hoor. De melding komt vanzelf maar door zelf te kijken heb je hem soms paar dagen eerder. Wat overigens door bugs etc niet persee beter hoeft te zijn.
Heb een keer 3 weken gewacht om te zien of de telefoon het vanzelf aangaf.
Niet dus.
Dus iedere maand zit ik maar handmatig te controleren of er updates zijn voor de pixel, terwijl de apps wel gewoon automatisch geüpdatet worden.
Dit hadden ze toch wel beter kunnen doen denk ik maar, want elk ander merk geeft dat wel aan.
een OW voor blaten in de IT? laat IT dan maar voortaan links liggen :(
Hier geen enkel probleem met een bmwi4 en in een 2019 Citroen Spacetourer met een klein scherm icm pixel pro xl, misschien helpt het opnieuw toevoegen van de telefoon? Maar dat heb je waarschijnlijk al geprobeerdMatsjanssen schreef op donderdag 17 oktober 2024 @ 03:22:
[ Voor 7% gewijzigd door _Uploader_ op 17-10-2024 22:00 ]
Grappig, bij beveiliging stond bij mij overal een groen vinkje en zit op Android 15. Maar de Google Play update was nog van augustuseymey schreef op donderdag 17 oktober 2024 @ 14:53:
[...]
Het blijft mij sowieso nog steeds verbazen (en irriteren) dat Google Play-systeemupdates niet ook gewoon automatisch worden uitgevoerd (of in ieder geval een notificatie dat er 1 klaar staat). Ken ook al zo veel mensen die dan wel braaf hun Android-/fabrikant-systeemupdates netjes uitvoeren, maar dat Google Play-systeemupdates hopeloos achter lopen.
edit: Terwijl ik jouw reactie las ook meteen even op Android systeemupdates gecheckt. Blijkt ineens Android15 klaar te staan (had nog geen notificatie gehad)
Twee keer er op drukken en die heeft ook ineens een update van 70 mb
Ik had precies hetzelfde. Bij mij moest hij alleen nog opnieuw opstarten, wat helemaal vreemd is als het op de achtergrond is geïnstalleerd ergens de afgelopen twee maanden. Ik heb mijn telefoon wel vaker opnieuw opgestart namelijk.Rox92 schreef op donderdag 17 oktober 2024 @ 22:30:
[...]
Grappig, bij beveiliging stond bij mij overal een groen vinkje en zit op Android 15. Maar de Google Play update was nog van augustus![]()
Twee keer er op drukken en die heeft ook ineens een update van 70 mb
Hebben jullie wel eens dat recente apps niet meer werkt? Er gebeurt dan niks meer als je op de knop drukt. Alleen een reboot brengt het terug. Op de Pixel 7 Pro gehad en nu heel soms ook op de Pixel 9 Pro XL.
Ja, ik had laatst op mijn P9P ook dat recente apps ineens niet meer werkte. Een reboot verhielp het. Dat was tot nu toe wel eenmalig.codex schreef op vrijdag 18 oktober 2024 @ 04:46:
[...]
Ik had precies hetzelfde. Bij mij moest hij alleen nog opnieuw opstarten, wat helemaal vreemd is als het op de achtergrond is geïnstalleerd ergens de afgelopen twee maanden. Ik heb mijn telefoon wel vaker opnieuw opgestart namelijk.
Hebben jullie wel eens dat recente apps niet meer werkt? Er gebeurt dan niks meer als je op de knop drukt. Alleen een reboot brengt het terug. Op de Pixel 7 Pro gehad en nu heel soms ook op de Pixel 9 Pro XL.
Wat ik soms wel irritant vind (moet ik nog eens bij de makers aankaarten denk ik), is dat de radio apps van de NPO ineens batterijslurpers kunnen worden. Nou ja, ineens... 's ochtends als ik een rondje loop, luister ik radio op een bluetooth headset. Bij thuiskomst zet ik de headset uit en de muziek uit. Maar ik doe verder niets bijzonders met de app zelf. Als ik dan een paar uur later kijk zie ik dat de batterij leger is dan ik verwachtte, en blijkt de app van de NPO ineens al die tijd actief te zijn geweest op de achtergrond, terwijl ik niets meer stream. Dat is me op Samsung S21-FE nooit overkomen.
Marstek Venus 5.12kWh v151, CT003 V114 DSMR4, PV 11xEnphase IQ7+ Z-O, 5xEnphase IQ7+ N-W - ~4,7Wp theoretisch, ~3,5Wp praktijk
Deze week ook Android 15 geïnstalleerd en dankzij dit draadje ook de Oktober Update. Ik merk vandaag een enorm tegenvallende batterij. 2u sot en nog 51% over. Google Play Services is bijvoorbeeld al 11u in de achtergrond aan het dragen. Dat is mij nooit opgevallen. Nog iemand die niet enthousiast wordt van de batterij? Overigens wel zeer tevreden van mijn P9PXL.
“The thing about smart mother fuckers is that sometimes, they sound like crazy mother fuckers to stupid mother fuckers...”
Hier ook matige batterij Pixel 9 Pro. Mag blij zijn als ik 5 uur SOT haal.
Batterijduur op mijn P9P vind ik ook niet uitblinken.
7Pro was in mijn ervaring exact het zelfde.
Had juist verwacht een stap vooruit te maken
Wat me voornamelijk irriteert is dat ik achtergrond gebruik bij bepaalde apps zoals Instagram heb beperkt.
Maar toch zie ik nog een flink percentage van de app in de achtergrond staan als ik mijn batterijgebruik check.
Lijkt wel of die setting helemaal niets doet
7Pro was in mijn ervaring exact het zelfde.
Had juist verwacht een stap vooruit te maken
Wat me voornamelijk irriteert is dat ik achtergrond gebruik bij bepaalde apps zoals Instagram heb beperkt.
Maar toch zie ik nog een flink percentage van de app in de achtergrond staan als ik mijn batterijgebruik check.
Lijkt wel of die setting helemaal niets doet
[ Voor 47% gewijzigd door Wes1987 op 19-10-2024 00:54 ]
@Wes1987 exact hetzelfde hier. Google App bijvoorbeeld. Achtergrondverbruik uitgezet maar dat trekt de telefoon zich niet aan.
“The thing about smart mother fuckers is that sometimes, they sound like crazy mother fuckers to stupid mother fuckers...”
EnCK3v1N schreef op zaterdag 19 oktober 2024 @ 11:29:
@Wes1987 exact hetzelfde hier. Google App bijvoorbeeld. Achtergrondverbruik uitgezet maar dat trekt de telefoon zich niet aan.
@Wes1987
/f/image/0VrIzfvvR7sQhb4HEy8vFXmm.png?f=fotoalbum_large)
P9PXL met volledige resolutie en frequentie aan. Alle recente updates zijn geïnstalleerd en het batterijverbruik is zoals verwacht. (80%)
Wellicht de cache wissen van de processen die blijven lopen?
Ja, ik was vroeg wakker. Nee, ben er niet blij mee

[ Voor 3% gewijzigd door Hijdaar95 op 19-10-2024 12:12 ]
Mijn Pixel 9 gaat ook gewoon als verwacht mee met den batterij.
Mijn accus is veel beter dan de 7a die ik hiervoor had. Erg blij mee zelfs. Nog nooit de dag niet door gekomen.
Dank jullie allen voor jullie reacties. Nee helaas werken het opnieuw koppelen draadloos of bedraad niet. De Chevy Malibu die ik gehuurd hebt pakt hem niet._Uploader_ schreef op donderdag 17 oktober 2024 @ 21:58:
[...]
Hier geen enkel probleem met een bmwi4 en in een 2019 Citroen Spacetourer met een klein scherm icm pixel pro xl, misschien helpt het opnieuw toevoegen van de telefoon? Maar dat heb je waarschijnlijk al geprobeerd
Kon wel een beetje online vinden dat meer mensen er last van hebben.
:strip_exif()/f/image/QdoUIoPvuvhrGTH3cGYcX7Ca.jpg?f=fotoalbum_large)
Mis ik nou iets of is hier al een oktober update voor (tenminste dat lees ik hierboven en ook op https://support.google.co...ion/answer/14343500?hl=en) ? Ik kan op updates zoeken blijven duwen; maar hij vindt niks...
Dat klopt. Ik heb de 5 oktober update.pc01 schreef op zondag 20 oktober 2024 @ 10:44:
[Afbeelding]
Mis ik nou iets of is hier al een oktober update voor (tenminste dat lees ik hierboven en ook op https://support.google.co...ion/answer/14343500?hl=en) ? Ik kan op updates zoeken blijven duwen; maar hij vindt niks...
Geheel automatisch, niks voor hoeven doen.
[ Voor 5% gewijzigd door Hijdaar95 op 20-10-2024 11:27 ]
Wel Android 15 inderdaad.Hijdaar95 schreef op zondag 20 oktober 2024 @ 11:23:
[...]
Dat klopt. Ik heb de 5 oktober update.
Geheel automatisch, niks voor hoeven doen.
Ja dat is te zien in de screenshot. Had niet goed gekeken.
Vreemd dat je dat niet hebt.
Ik ook nog geen update binnen maar zit momenteel in Spanje ... Zal nog wel komen.
Heeft de oktober update verbetering gebracht voor het draadloos laden? Werkt bij mij nog steeds voor geen meter ...
Heeft de oktober update verbetering gebracht voor het draadloos laden? Werkt bij mij nog steeds voor geen meter ...
ik lees net op reddit dat meer mensen nog op september zitten. Ik heb zelf geen problemen op de p9p met draadloos laden op de pixel stand....
Het lijkt alsof m'n vingerafdruk scanner stuk minder werkt sinds de update 🤔🤔... Meer mensen die dit ervaren?
Nee, werkt nog steeds goed en snel op mijn Pixel 9.
Werkt hier ook zoals voor de Android 15 update.
Niet extreem bewust, ik vind de scanner in basis minder goed dan die van mijn Xperia 5iii, maar nu je het zegt besef ik wel de laatste week wel vaker dat ik echt mijn vinger een paar keer opnieuw op de scanner moet leggen.wari42 schreef op zondag 20 oktober 2024 @ 18:59:
Het lijkt alsof m'n vingerafdruk scanner stuk minder werkt sinds de update 🤔🤔... Meer mensen die dit ervaren?
Same op mijn P9Pro, echt veel meer moeite. Dacht eerst dat het aan mijn screenprotector was die ik een paar weken geleden erop had gezet, maar echt minder sinds updatewari42 schreef op zondag 20 oktober 2024 @ 18:59:
https://powershellisfun.com
Ik heb 8 uur en 23 minuten SOT en nog 27 procent batterij over. Ik heb youtube en de browser (brave) het meest gebruikt en heb veel op de wifi gezeten ik zit nog op Android 14. Is jouw telefoongebruik heel anders dan dat van mij?NeWSJuNK schreef op zaterdag 19 oktober 2024 @ 00:31:
Hier ook matige batterij Pixel 9 Pro. Mag blij zijn als ik 5 uur SOT haal.
[ Voor 3% gewijzigd door AMD1800 op 21-10-2024 18:52 ]
Even terugkoppelen hier. Batterij leek eerst maar zo zo maar de laatste dagen merk ik toch beterschap. Vandaag 5u sot en nog 41% over op dit moment.
Android 15 veel wifi . Weinig youtube wel veel muziek via app. Dat vreet nogal wat had ik ontdekt. Draait op de achtergrond. Nu afgesloten. Kijken wat het oplevert.AMD1800 schreef op maandag 21 oktober 2024 @ 18:51:
[...]
Ik heb 8 uur en 23 minuten SOT en nog 27 procent batterij over. Ik heb youtube en de browser (brave) het meest gebruikt en heb veel op de wifi gezeten ik zit nog op Android 14. Is jouw telefoongebruik heel anders dan dat van mij?
Ik heb een Pixel telefoon met de Earbuds. Zaterdag liep ik vlak bij mijn huis en moest mijn jas uitkloppen. Helaas was de rits van mijn jaszak open en vloog de case eruit. Toen ik gisteren mijn oordopjes in wilde doen, bleek de case leeg te zijn. Weg oordopjes...
Dus ik dacht, ik zoek ze op mijn find my device. Ik wist niet meer precies waar ik ze verloren was maar zeker binnen 15 meter van mijn woning. Helaas kon ik de bluetooth niet connecten met mijn oortjes.
Met puur toeval vond ik er vanmiddag eentje, iets buiten de poort achterhuis. Hij lag in een bosje/zwart zand. Voor ik 'm heb opgeraapt heb ik geprobeerd het oordopje te verbinden met mijn telefoon. Dat ging niet. Ik heb het oordopje opgepakt, in mijn oor gedrukt en toen wilde ie wel connecten (batterij was nog op 44%). Waarom is dit? Wat heeft find my device voor zin als je de connectiviteit met het oordopje verliest zodra ie niet meer in je oor zit?
Het tweede oordopje ben ik nog steeds kwijt, maar moet ergens in de buurt van de plek liggen waar ik de eerste vond. Kan ik op de een of andere manier er toch verbinding mee maken? Ik wil 'm graag terug
Dus ik dacht, ik zoek ze op mijn find my device. Ik wist niet meer precies waar ik ze verloren was maar zeker binnen 15 meter van mijn woning. Helaas kon ik de bluetooth niet connecten met mijn oortjes.
Met puur toeval vond ik er vanmiddag eentje, iets buiten de poort achterhuis. Hij lag in een bosje/zwart zand. Voor ik 'm heb opgeraapt heb ik geprobeerd het oordopje te verbinden met mijn telefoon. Dat ging niet. Ik heb het oordopje opgepakt, in mijn oor gedrukt en toen wilde ie wel connecten (batterij was nog op 44%). Waarom is dit? Wat heeft find my device voor zin als je de connectiviteit met het oordopje verliest zodra ie niet meer in je oor zit?
Het tweede oordopje ben ik nog steeds kwijt, maar moet ergens in de buurt van de plek liggen waar ik de eerste vond. Kan ik op de een of andere manier er toch verbinding mee maken? Ik wil 'm graag terug
Ik ben op zoek naar vervanging voor mijn OP 8T.
Ik wil niet groter dan 6.55'' wat mijn 8T nu is en het belangrijkst vindt ik eigenlijk draadloos laden (want mega chill in de auto) en de camera.
De pixel 9 en pro zouden een goede kandidaat kunnen zijn ivm maat en goede camera. Bij veel andere merken is toplijn camera meteen in een groot formaat telefoon en de S22 van mijn vriendin maakt topfoto's maar ik heb niks met samsung.
Wat me wel echt tegenstaat is de laadsnelheid van de Pixels. Mijn oneplus heeft nu 60watt warpcharge en dat vindt ik toch wel heel fijn. Terug naar 27 watt is wel een wereld van verschil ben ik bang..
Kan iemand mij vertellen of de Pro dermate betere foto's maakt dan de 9 dat dit het prijsverschil goed maakt? Ben ook benieuwd of er mensen zijn een vergelijkbare zoektocht en wat men als eventuele alternatieven zien
Ik wil niet groter dan 6.55'' wat mijn 8T nu is en het belangrijkst vindt ik eigenlijk draadloos laden (want mega chill in de auto) en de camera.
De pixel 9 en pro zouden een goede kandidaat kunnen zijn ivm maat en goede camera. Bij veel andere merken is toplijn camera meteen in een groot formaat telefoon en de S22 van mijn vriendin maakt topfoto's maar ik heb niks met samsung.
Wat me wel echt tegenstaat is de laadsnelheid van de Pixels. Mijn oneplus heeft nu 60watt warpcharge en dat vindt ik toch wel heel fijn. Terug naar 27 watt is wel een wereld van verschil ben ik bang..
Kan iemand mij vertellen of de Pro dermate betere foto's maakt dan de 9 dat dit het prijsverschil goed maakt? Ben ook benieuwd of er mensen zijn een vergelijkbare zoektocht en wat men als eventuele alternatieven zien
Wat zijn Airbuds?GrazendeKoe schreef op dinsdag 22 oktober 2024 @ 19:54:
Ik heb een Pixel telefoon met de Airbuds.
De camera's van de 9 en de 9 Pro zijn identiek, het enige wat je mist is de 5x telelens en slechtere selfie cam. Of je de telelens nodig gaat of wil hebben, kan ik niet zo goed beoordelen op basis van je post.Maartinho schreef op dinsdag 22 oktober 2024 @ 21:57:
DJI Mavic 3 Classic | i7-8700 - GTX1070Ti - 16GB RAM
Ik heb een aantal weken de Pixel 9 in gebruik. Superfijn toestel! Er is echter één probleem met de bluetooth als hij verbonden is met mijn auto.
Het probleem is dat er haperingen zitten in de media die wordt afgespeeld vanuit Spotify. Regelmatig speelt de media dan wat sneller om de achterstand 'in te halen' en soms zit er een hele korte onderbreking in. Bijzonder storend.
Het gaat om een Mazda 5 uit 2011 met de standaard radio. Uiteraard zal de bluetooth technologie redelijk antiek zijn en een deel van het probleem daar zitten, maar met mijn oude telefoon (Samsung Galaxy S21 FE) een de telefoon van mijn vriendin (Xiaomi Poco X3 Pro en nu een Oneplus Nord 4) werkt het wel zonder problemen.
Ik heb al verschillende dingen geprobeerd (opnieuw pairen, spelen met het type audioapparaat vanuit de Pixel, zonder resultaat.
Zijn er mensen met vergelijkbare ervaringen en/of heeft iemand een idee of dit probleem op een andere manier op te lossen is?
Het probleem is dat er haperingen zitten in de media die wordt afgespeeld vanuit Spotify. Regelmatig speelt de media dan wat sneller om de achterstand 'in te halen' en soms zit er een hele korte onderbreking in. Bijzonder storend.
Het gaat om een Mazda 5 uit 2011 met de standaard radio. Uiteraard zal de bluetooth technologie redelijk antiek zijn en een deel van het probleem daar zitten, maar met mijn oude telefoon (Samsung Galaxy S21 FE) een de telefoon van mijn vriendin (Xiaomi Poco X3 Pro en nu een Oneplus Nord 4) werkt het wel zonder problemen.
Ik heb al verschillende dingen geprobeerd (opnieuw pairen, spelen met het type audioapparaat vanuit de Pixel, zonder resultaat.
Zijn er mensen met vergelijkbare ervaringen en/of heeft iemand een idee of dit probleem op een andere manier op te lossen is?
Word de telefoon warm / is deze warm als dit gebeurd?mtthw schreef op woensdag 23 oktober 2024 @ 13:29:
Ik heb een aantal weken de Pixel 9 in gebruik. Superfijn toestel! Er is echter één probleem met de bluetooth als hij verbonden is met mijn auto.
deCONZ Community Manager | deCONZ Discord: https://discord.gg/HvzTwcB
Nee, de telefoon is dan niet warm. Het gebeurt ook vrijwel direct bij het afspelen van media. Soms gaat het een minuut (of net wat langer goed), maar meestal zit er minder tijd tussen de onderbrekingen.Mimiix schreef op woensdag 23 oktober 2024 @ 15:02:
[...]
Word de telefoon warm / is deze warm als dit gebeurd?
Lijkt me dan vooral in de verbinding te zitten. Je zou eens kunnen kijken of je hem op een andere plek in de auto kan leggen (dichter bij de bluetooth module in het dashboard). Misschien dat je daar iets mee kan vinden?mtthw schreef op woensdag 23 oktober 2024 @ 15:19:
[...]
Nee, de telefoon is dan niet warm. Het gebeurt ook vrijwel direct bij het afspelen van media. Soms gaat het een minuut (of net wat langer goed), maar meestal zit er minder tijd tussen de onderbrekingen.
Ik heb dit vaak gehad met de P7P als hij te heet word, dan gaat ie throttlen.
deCONZ Community Manager | deCONZ Discord: https://discord.gg/HvzTwcB
De telefoon heeft vanalles geïnstalleerd zonder waarschuwing. Werd best warm.
Er kwam een popup met wat er allemaal veranderd zou zijn, maar die moest ik sluiten want ik had de telefoon dringend nodig.
Firmware is hetzelfde, beveiligings update ook. Ik heb geen idee wat er nou eigenlijk geïnstalleerd is.
Er kwam een popup met wat er allemaal veranderd zou zijn, maar die moest ik sluiten want ik had de telefoon dringend nodig.
Firmware is hetzelfde, beveiligings update ook. Ik heb geen idee wat er nou eigenlijk geïnstalleerd is.
Het lijkt er helaas op dat Google om de één of andere reden nog steeds de filosofie hanteert dat mensen zeer regelmatig hun telefoon zonder reden herstarten. De Play Services updates worden in die situatie onmerkbaar op de achtergrond gedownload, en tijdens de eerstvolgende herstart actief.eymey schreef op donderdag 17 oktober 2024 @ 14:53:
Het blijft mij sowieso nog steeds verbazen (en irriteren) dat Google Play-systeemupdates niet ook gewoon automatisch worden uitgevoerd (of in ieder geval een notificatie dat er 1 klaar staat).
Maar bijna niemand gebruikt zijn telefoon in de praktijk zo. In de meeste gevallen laten mensen hun telefoon juist permanent aan staan, tenzij herstarten echt noodzakelijk is.
Ik begrijp ook niet dat ze daar geen notificaties meer bij weergeven, zeker omdat er tegenwoordig zoveel functionaliteit achter die Play Services updates schuil gaat.
Bij de maandelijkse security update moet je toch herstarten? Of worden de Play Services dan niet ook bijgewerkt?SourceUnknown schreef op woensdag 23 oktober 2024 @ 22:00:
[...]
Het lijkt er helaas op dat Google om de één of andere reden nog steeds de filosofie hanteert dat mensen zeer regelmatig hun telefoon zonder reden herstarten. De Play Services updates worden in die situatie onmerkbaar op de achtergrond gedownload, en tijdens de eerstvolgende herstart actief.
Maar bijna niemand gebruikt zijn telefoon in de praktijk zo. In de meeste gevallen laten mensen hun telefoon juist permanent aan staan, tenzij herstarten echt noodzakelijk is.
Ik begrijp ook niet dat ze daar geen notificaties meer bij weergeven, zeker omdat er tegenwoordig zoveel functionaliteit achter die Play Services updates schuil gaat.
Herstarten na een security/feature update kan wel helpen, maar dan alleen als puur toevallig een Play Services update stond te wachten. Die worden niet automatisch mee gedownload en geïnstalleerd helaas, dat moet echt los van elkaar. Blijft een gebruiksonvriendelijk proces.
Inmiddels over op de nieuwe QPR beta, minimale verbeteringen ten opzichte van de vorige, aantal UI problemen gelukkig verholpen, aantal nog niet, geen nieuwe issues ontdekt.
Meest opvallend is de nieuwe kleurkeuze bij "adaptive icons" die zijn nu een stuk feller kwa kleur. Vast meer toegankelijk, maar niet per se mooier imo.
Oh, valt me nu op dat de vingerafdruk sensor niet trilt wanneer je trillingen helemaal uit hebt gezet in de Instellingen, dat is volgens mij nieuw.
Inmiddels over op de nieuwe QPR beta, minimale verbeteringen ten opzichte van de vorige, aantal UI problemen gelukkig verholpen, aantal nog niet, geen nieuwe issues ontdekt.
Meest opvallend is de nieuwe kleurkeuze bij "adaptive icons" die zijn nu een stuk feller kwa kleur. Vast meer toegankelijk, maar niet per se mooier imo.
Oh, valt me nu op dat de vingerafdruk sensor niet trilt wanneer je trillingen helemaal uit hebt gezet in de Instellingen, dat is volgens mij nieuw.
[ Voor 11% gewijzigd door SourceUnknown op 24-10-2024 21:10 ]
Heeft iemand anders sinds android 15 problemen met de camera/fotokwaliteit?
Neemt relatief bijzonder slechte foto's, met name 's nachts, sinds de update. Kleuren zijn ook veel fletser geworden. Vreemde is dat de foto voor de processing afgerond is, wel goed uit ziet.
Iemand heeft er al een video over gemaakt, was benieuwd of dit door anderen hier ook ervaren wordt. Vind het echt ongekend slecht van Google.
YouTube: GCam v9.6 & Android 15 Destroyed My Pixel 9 Pro Camera!
Neemt relatief bijzonder slechte foto's, met name 's nachts, sinds de update. Kleuren zijn ook veel fletser geworden. Vreemde is dat de foto voor de processing afgerond is, wel goed uit ziet.
Iemand heeft er al een video over gemaakt, was benieuwd of dit door anderen hier ook ervaren wordt. Vind het echt ongekend slecht van Google.
Het is me niet direct opgevallen, maar volg de berichtgeving erover wel. Overweeg om er voor naar A14 terug te keren en de kat uit de boom te kijken.Glivch schreef op vrijdag 25 oktober 2024 @ 10:26:
ja, ik was afgelopen week met mijn gezin naar het theater. Was redelijk donker. De foto's zijn echt heel slecht, met name zeer onscherp(P9P). Geldt voor de selfiecam en de camera's op de achterkant. Ik schrok en baalde er van. Er zit maar 1 bruikbare foto bij.Glivch schreef op vrijdag 25 oktober 2024 @ 10:26:
Ook waren de artiesten op het podium overbelicht. Ik heb dit nog nooit eerder gehad met een pixel.
Hopelijk komt er snel een fix.
Mijn vriendin heeft een 8A en haar foto's zijn prima.
Hier een voorbeeld van een foto van mijn P9P:
:strip_exif()/f/image/x70hTU997rVUy24J7MMDSjvc.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 24% gewijzigd door Wes1987 op 25-10-2024 13:52 ]
Ja, ik herken dit wel. De foto's zien er niet uit. Echt heel jammer.Glivch schreef op vrijdag 25 oktober 2024 @ 10:26:
Let op:
Berichten over accessoires horen in: [Google Pixel 9 / 9 Pro / 9 Pro XL] Accessoires
Berichten mbt prijzen en levertijden horen in: [Google Pixel 9 / 9 Pro / 9 Pro XL] Levertijden en prijzen
Berichten over accessoires horen in: [Google Pixel 9 / 9 Pro / 9 Pro XL] Accessoires
Berichten mbt prijzen en levertijden horen in: [Google Pixel 9 / 9 Pro / 9 Pro XL] Levertijden en prijzen