“The thing about smart mother fuckers is that sometimes, they sound like crazy mother fuckers to stupid mother fuckers...”
Gebruik zelf Firefox, werkt echt ideaal. Add-on support en je kan de URL balk aan de onderzijde hebben.Verwijderd schreef op zondag 1 september 2024 @ 20:05:
[...]
Ja wellicht!
Heb hem ook pas net hoor dus ik ga het meemaken! Vooralsnog 59% met 3 uur en 20 min schermtijd. Mn iPhone 15 was al lang leeg geweest nu, dus ik ben helemaal tevreden so far.
Is er trouwens een manier om de browse bar van Chrome onderin te krijgen? 1 van de dingen wat ik wel echt fijner vond op mijn iPhone.
Also @Brad Pitt qua root verkrijgen ging dat enigzins makkelijk, is alweer tijdje geleden dat ik mij in die materie had verdiept, en om de AI weather te krijgen gebruik je dan een bepaalde Magisk module? Dank alvast.
Lees op xda namelijk dat sommige features niet meer werken met unlocked bl
[ Voor 20% gewijzigd door Pukson op 03-09-2024 12:09 ]
Add me op Stadia: Gloogle
Root en alles daaromtrent gaat heel makkelijk met PixelFlasher, all-in-tool en helemaal geweldig.Pukson schreef op dinsdag 3 september 2024 @ 12:06:
[...]
Also @Brad Pitt qua root verkrijgen ging dat enigzins makkelijk, is alweer tijdje geleden dat ik mij in die materie had verdiept, en om de AI weather te krijgen gebruik je dan een bepaalde Magisk module? Dank alvast.
Lees op xda namelijk dat sommige features niet meer werken met unlocked bl
Met unlockte bootloader werkt (nu) ook alles helemaal perfect
Nickname does not reflect reality
ik hoop het.Anduuuw schreef op dinsdag 3 september 2024 @ 13:04:
Weet iemand of wij vandaag reviews kunnen verwachten van de P9PF? : ]
Vind het wel belachelijk eerlijk gezegd.
De acties lopen tot 5 sept. Maar je mag pas heel laat zien of het toestel aan je verwachtingen voldoet.
There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.
https://www.androidheadli...-google-investigates.html
Kwam ik ook achter toen ik een Anker MagPro powerbank had aangeschaft.
IPV 15 W draadloos laden was dit maar +/- 3 W
https://www.anker.com/eu-...nu&variant=43596722766014
[ Voor 61% gewijzigd door bbrrzzttohh op 03-09-2024 16:52 ]
https://xdaforums.com/t/w...ging-issue.4688199/unread
Haal hier zelf ongeveer 9W, met simpele Ali lader. Gewoon om even te testen want vind wireless helemaal niks

https://www.amazon.com/Wi...-Compatible/dp/B09265SVN9
Voorlopig gebruik ik die wel totdat het probleem met QI2 laders is opgelost.
Er zou 4 of 5 September een software update uitkomen volgens die XDA site.
https://xdaforums.com/t/w...ging-issue.4688199/page-2
[ Voor 23% gewijzigd door bbrrzzttohh op 03-09-2024 19:17 ]
Op deze website een goede hoeveelheid aan foto's gemaakt met de Fold:
https://www.dpreview.com/...9-pro-fold-sample-gallery
Engadget review:
https://www.engadget.com/...p-foldable-170043123.html
[ Voor 48% gewijzigd door falcon123 op 03-09-2024 20:26 ]
Z fold fotos schijnen ook beter uit te komenNeWSJuNK schreef op dinsdag 3 september 2024 @ 21:01:
Wat een dikke bezels die Fold. Het voorscherm is wel mooi van formaat maar de randen aan de linkerkant zijn erg dominant. Valt me toch wat tegen. De Samsung Fold 6 is strakker imo.

Toch stoor ik me er niet zo veel aan. En vind de aspect ratio van de pixel ook beter.
Dan rechts een kromming die ook fijner in de hand ligt denk ik
Ben geen samsung fan een Galaxy Fold zou er hier waarschijnlijk nooit komen.
Zo te zien lijkt de batterij duur wel prima te zijn voor de pixel.
En camera's wat ik nu vlug zie zijn ook meer dan prima.
There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.
Deze post mag weg 🫣
[ Voor 95% gewijzigd door Kwakkies op 03-09-2024 22:16 ]
[ Voor 80% gewijzigd door BRO-JWE op 03-09-2024 22:33 ]
Waarbij volgens de releasenotes de enige fix die voor 'ons' (Pixel 9 series bezitters) van belang is:
Fix to improve wireless (Wi-Fi) stability and performance in certain conditions
A good way to test the effectiveness and strength of a strategy is to look at whether it contains a strong and authentic tagline.
Ja, ik ben er ook wel klaar mee.-TheNose- schreef op woensdag 4 september 2024 @ 07:50:
Pfff wachten op de 9 pro valt niet mee, nog anderhalve week?
Fractal Terra Jade, Ryzen 7800X3D, Nvidia 4070 Super
Wel vond ik het fijn dat bij mijn Samsung de vingerafdruk scanner ook werkte als het scherm uit stond, hier niet het geval.
Het scherm en het geluid van het toestel zijn echt top! Heel mooi scherm om naar te kijken. Plaatsing speaker onderop wel liever rechts gehad.
Dat de Gemini + functies na een jaar achter een paywall verdwijnen vind ik wel erg jammer te noemen. Zeker het bedrag van €22,- is echt fors. Als ze dit nu voor €2,99 per maand zouden leveren net als de 1tb cloud storage nu zou men er veel meer abonnees voor krijgen straks. Google verdient echt wel genoeg en het zou een killer usp zijn.
[ Voor 6% gewijzigd door Tweakriez op 04-09-2024 09:30 ]
Tweakriez schreef op woensdag 4 september 2024 @ 09:26:
Blij dat ik toch voor de XL ben gegaan en niet langer gewacht heb op de gewone pro. Formaat scheelt in de breedte niks met mijn oude toestel en in de hoogte nauwelijks (S23+). Toestel voelt heel erg snappy en soepel aan. Tot nu toe ook geen gekkigheden tegen gekomen. Software is clean, maar aan de andere kant ook niet echt bijzonder te noemen. Batterij is tot nu toe een betere ervaring als met de Pixel 7 pro die ik destijds vanuit het testpanel had.
Het toestel voelt minstens zo soepel als de S23+ met SD8 gen 2. Over games kan ik niks zeggen, daar gebruik ik mijn mobiel nooit voor.
De 9 PXL wordt beduidend minder warm. De ultrasone vingerafdruk scanner is een verademing. Deze werkt zelfs uitstekend met een gehard glazen protector, veel beter nog als bij Samsung!
Wel vond ik het fijn dat bij mijn Samsung de vingerafdruk scanner ook werkte als het scherm uit stond, hier niet het geval.
Dat de Gemini + functies na een jaar achter een paywall verdwijnen vind ik wel erg jammer te noemen. Zeker het bedrag van €22,- is echt fors. Als ze dit nu voor €2,99 per maand zouden leveren net als de 1tb cloud storage nu zou men er veel meer abonnees voor krijgen straks. Google verdient echt wel genoeg en het zou een killer usp zijn.
Zelfde hier. Bij Belsimpel.nl besteld (in combinatie met een jaar verlenging van m'n Odido abbo).-TheNose- schreef op woensdag 4 september 2024 @ 07:50:
Pfff wachten op de 9 pro valt niet mee, nog anderhalve week?
Maar nog geen enkele indicatie wanneer hij gaat komen. Al zou het nog 2 weken moeten duren, geef in ieder geval wat meer concrete info.
Zit er bijna over te denken om, nu het nog geen 5 september is, voor de zekerheid toch maar ook bij de Google store te bestellen (ook nog altijd mooi voordeel als ik m'n S21-FE inruil). En die retourneren als Belsimpel over de brug komt. Maar ja, zonde van de transportkosten en tijd, en bij de Google store direct krijg je de inruilbonus naar het schijnt alleen als tegoed.
Of misschien toch Belsimpel vragen om de order om te zetten naar een order voor de P9Pro XL. Maar ja, dat is ten opzichte van mijn S21-FE al gauw 1,5-2cm breder en langer. En vind de S21-FE eigenlijk al groot genoeg voor in m'n broekzak.
Marstek Venus 5.12kWh v151, CT002 V118, CT003 V116 DSMR5.5, PV 11xEnphase IQ7+ Z-O, 5xEnphase IQ7+ N-W - ~4,7Wp theoretisch, ~3,5Wp praktijk.
Tsja, ik heb de P8P gehad en de S23U/S24U (Samsungs beiden maar een week gehad, niks voor mij), ik ben die koelkast dingen wel zat inmiddels.eymey schreef op woensdag 4 september 2024 @ 10:29:
[...]
Zelfde hier. Bij Belsimpel.nl besteld (in combinatie met een jaar verlenging van m'n Odido abbo).
Maar nog geen enkele indicatie wanneer hij gaat komen. Al zou het nog 2 weken moeten duren, geef in ieder geval wat meer concrete info.
Zit er bijna over te denken om, nu het nog geen 5 september is, voor de zekerheid toch maar ook bij de Google store te bestellen (ook nog altijd mooi voordeel als ik m'n S21-FE inruil). En die retourneren als Belsimpel over de brug komt. Maar ja, zonde van de transportkosten en tijd, en bij de Google store direct krijg je de inruilbonus naar het schijnt alleen als tegoed.
Of misschien toch Belsimpel vragen om de order om te zetten naar een order voor de P9Pro XL. Maar ja, dat is ten opzichte van mijn S21-FE al gauw 1,5-2cm breder en langer. En vind de S21-FE eigenlijk al groot genoeg voor in m'n broekzak.
Vroeger deed ik nog weleens een spelletje op mijn telefoon en dan was een groter scherm wel handig, maar tegenwoordig is het vooral werk en foto's (heb een hele verzameling kinderen) en dan is een handzamer formaat met pro hardware/functies echt awesome. Het wachten waard, maar mijn tijdelijke telefoon een Moto G24 is echt drama, dus wachten duurt extra lang zo.
Of de XL nemen bij Belsimpel en als het echt niet bevalt omruilen straks? Volgens mij kan dat binnen 30 dagen namelijk.eymey schreef op woensdag 4 september 2024 @ 10:29:
[...]
Zelfde hier. Bij Belsimpel.nl besteld (in combinatie met een jaar verlenging van m'n Odido abbo).
Verwijderd
Ook even overwogen, maar voor mij heeft de fold eigenlijk niet zoveel toegevoegde waarde + het is weer een stukje zwaarder en lomper terwijl ik nog aan het wennen ben aan het formaat van de XL.x360junkie schreef op woensdag 4 september 2024 @ 11:20:
zit er aan te denken om de XL om te ruilen voor een 9 Fold, wat denken jullie ? de moeite waard?
Lekker wachten joh, je krijgt hem echt wel. Release van de Pro is 9 sept toch?eymey schreef op woensdag 4 september 2024 @ 10:29:
[...]
Je zal vast een goede reden hebben om voor die maat te zijn gegaan.
Mja, heb wel serieus getwijfeld hoor, ook al voor het kiezen voor de 'kleine' pro.prodygee schreef op woensdag 4 september 2024 @ 12:23:
[...]
Lekker wachten joh, je krijgt hem echt wel. Release van de Pro is 9 sept toch?
Je zal vast een goede reden hebben om voor die maat te zijn gegaan.
Aan de ene kant houd ik van een handzaam toestel dat ik nog enigzins met 1 hand kan bedienen (lukt met S21-FE, gewone pixel 9 of pixel9pro eigenlijk al bijna niet). En iets wat ik in bijna elke broek comfortabel de hele dag op zak kan hebben zonder gedoe met jaszakken of extra tasjes.
Aan de andere kant vervloek ik dergelijke relatief handzame toestellen geregeld als ik er 'serieuzer' werk op moet dan dan alleen ff wat socials scrollen, appen of de NS reisplanner of buienradar raadplegen.
Marstek Venus 5.12kWh v151, CT002 V118, CT003 V116 DSMR5.5, PV 11xEnphase IQ7+ Z-O, 5xEnphase IQ7+ N-W - ~4,7Wp theoretisch, ~3,5Wp praktijk.
Nu vraag ik mij af welke broeken jij dan draagt. De 7p en 8p en nu de 9pXL passen makkelijk in mijn broekzakken. Scotch & Soda , PME, WE broeken en jeans allemaal geen probleem.eymey schreef op woensdag 4 september 2024 @ 12:39:
[...]
Mja, heb wel serieus getwijfeld hoor, ook al voor het kiezen voor de 'kleine' pro.
Aan de ene kant houd ik van een handzaam toestel dat ik nog enigzins met 1 hand kan bedienen (lukt met S21-FE, gewone pixel 9 of pixel9pro eigenlijk al bijna niet). En iets wat ik in bijna elke broek comfortabel de hele dag op zak kan hebben zonder gedoe met jaszakken of extra tasjes.
Aan de andere kant vervloek ik dergelijke relatief handzame toestellen geregeld als ik er 'serieuzer' werk op moet dan dan alleen ff wat socials scrollen, appen of de NS reisplanner of buienradar raadplegen.
¯\_(ツ)_/¯ Pixel 10 Pro XL
Levi's past een Pro prima in. Een XL wordt toch wel een flinke lap met zweet. Dat vind ik in mijn geval too much. (Ik vergelijk hier even met m'n huidige iPhone 14 Pro.)Golf2vr6 schreef op woensdag 4 september 2024 @ 12:44:
[...]
Nu vraag ik mij af welke broeken jij dan draagt. De 7p en 8p en nu de 9pXL passen makkelijk in mijn broekzakken. Scotch & Soda , PME, WE broeken en jeans allemaal geen probleem.
Dan heb ik toch echt grote broekzakken. Heb regelmatig mijn Pro XL, Samsung A54 van het werk én mijn hand in 1 broekzak.prodygee schreef op woensdag 4 september 2024 @ 13:06:
[...]
Levi's past een Pro prima in. Een XL wordt toch wel een flinke lap met zweet. Dat vind ik in mijn geval too much. )Ik vergelijk hier even met wat m'n huidige iPhone 14 Pro.)
Jeans zal ook nog wel gaan (al zal de XL bij mijn Wrangler jeans dan al wel in de buurt van de rand van de broekzak komen), maar bij korte broeken of nettere broeken wordt het toch al snel echt te krap.Golf2vr6 schreef op woensdag 4 september 2024 @ 12:44:
[...]
Nu vraag ik mij af welke broeken jij dan draagt. De 7p en 8p en nu de 9pXL passen makkelijk in mijn broekzakken. Scotch & Soda , PME, WE broeken en jeans allemaal geen probleem.
1
| De aanbieding is geldig tot 05-09-2024 |
Is vandaag dan de laatste dag van de aanbieding te genieten?
Edit: gevonden in de voorwaarden "Deze aanbieding geldt van 13-08-2024 om 19:00 uur CEST tot en met 05-09-2024 om 23:59 uur CEST"
Ben een beetje aan het twijfelen over de aanschaf van de Pixel 9 Pro of XL. Het is ongetwijfeld een goed toestel maar de prijzen van de vorige Pixels zakte zo hard dat het verstandiger lijkt om te wachten.
[ Voor 16% gewijzigd door Li1quid op 04-09-2024 16:17 ]
/einde papa
[ Voor 19% gewijzigd door prodygee op 04-09-2024 16:20 ]
Met nagevraagd bij Belsimpel, toch wel inleveren. Was de verkoper stellig inprodygee schreef op woensdag 4 september 2024 @ 16:19:
Er volgt vast weer een actie, da's meestal. Maar ik vraag me af of dat dit jaar nog zo scherp is als deze. Bij abonnementen via Belsimpel hoef je geen toestel in te leveren. Dan ligt de toestelprijs al lager dan bij losse verkoop. Doe er zeker je voordeel mee, maar geen overhaaste beslissing nemen als het niet goed voelt.
/einde papa
Bij abo niet, ze geven namelijk die korting zonder dat je er voor kan kiezen. Los toestel moet je er voor kiezen jaReeker schreef op woensdag 4 september 2024 @ 16:31:
[...]
Met nagevraagd bij Belsimpel, toch wel inleveren. Was de verkoper stellig in
Je hebt hier kunnen lezen hoe je dan een kort kpn abo kan nemen die je na een maand kan opzeggen. Anders ff terug zoeken. Hierbij krijg je de korting. Kost je 1 maand abo .
[ Voor 21% gewijzigd door Golf2vr6 op 04-09-2024 16:42 ]
Dat is apart, ik en vele met mij hebben een abbo afgesloten bij Belsimpel en geen toestel hoeven inleveren.Reeker schreef op woensdag 4 september 2024 @ 16:31:
[...]
Met nagevraagd bij Belsimpel, toch wel inleveren. Was de verkoper stellig in
Alleen als je het toestel zonder abbo neemt moet je een toestel inleveren.
Edit: sorry. Verkeerde topic.
[ Voor 14% gewijzigd door Reeker op 04-09-2024 16:50 ]
Ik zat net wat filmpjes op Youtube te kijken van tips en tricks, wil het apparaat wel optimaal gaan gebruiken natuurlijk.
Echter kan ik de Pixel studio (als ik hem al werkend krijg) maar ook de 'Screenshots' of 'Pixel screenshots' nergens vinden in Google play.
De screenshots zou handig zijn waarbij AI je foto's rangschikt en je kan zoeken op woorden binnen je gehele galerij. Dat laatste vind ik wel handig, Pixel Studio leuk als het werkt maar geen noodzaak.
Ben ik nou zo blind of waar download je de apps?
Tot slot vraag ik me af of het mensen inmiddels gelukt is de Youtube Premium ergens te claimen?
Nee, dat hoeft niet. Ze snappen er zelf daar ook niets van omdat die actie zo lomp omschreven was.Reeker schreef op woensdag 4 september 2024 @ 16:46:
Ik heb het zojuist nagevraagd, verlenging bij Vodafone. Verkoper was er stellig in dat het moet.
Edit: sorry. Verkeerde topic.
Je toestelprijs is lager bij een abonnement dan als je hem los koopt. Staat ook na het afsluiten van het abonnement zwart op wit in het contract. Je hoeft géén toestel in te leveren.
Deze lage toestelprijs was via meerdere aanbieders terug te zien, ook die het inleveren van een oud toestel niet als optie hadden.
Een medewerker van Belsimpel heeft mij dit ook kunnen bevestigen: zie post
[ Voor 8% gewijzigd door prodygee op 04-09-2024 16:57 ]
Via de Play store zal het niet lukken. Je gaat de APK moeten zoeken en zo installeren. Is hier al eens langs gekomen.poekiepoes12 schreef op woensdag 4 september 2024 @ 16:48:
Is hier veel voorbijgekomen volgens mij, Pixel studio.
Ik zat net wat filmpjes op Youtube te kijken van tips en tricks, wil het apparaat wel optimaal gaan gebruiken natuurlijk.
Echter kan ik de Pixel studio (als ik hem al werkend krijg) maar ook de 'Screenshots' of 'Pixel screenshots' nergens vinden in Google play.
De screenshots zou handig zijn waarbij AI je foto's rangschikt en je kan zoeken op woorden binnen je gehele galerij. Dat laatste vind ik wel handig, Pixel Studio leuk als het werkt maar geen noodzaak.
Ben ik nou zo blind of waar download je de apps?
Tot slot vraag ik me af of het mensen inmiddels gelukt is de Youtube Premium ergens te claimen?
“The thing about smart mother fuckers is that sometimes, they sound like crazy mother fuckers to stupid mother fuckers...”
Ah op die fiets. Ik dacht dat ze wel te downloaden waren maar niet te gebruiken en je daar een omweg voor moest vinden. Dank!CK3v1N schreef op woensdag 4 september 2024 @ 17:06:
[...]
Via de Play store zal het niet lukken. Je gaat de APK moeten zoeken en zo installeren. Is hier al eens langs gekomen.
Edit.
Pixel studio, leek me heel leuk maar AI zit er vaak naast en weinig variatie tot zover. Werkt nog niet grandioos. Toevoeging van mensen zal wel leuker zijn.
Screenshots weet ik nog even niet hoe ik kan aanpassen dat hij niet door mijn screenshots zoekt maar door mijn hele galerij.
[ Voor 28% gewijzigd door poekiepoes12 op 04-09-2024 17:40 ]
[ Voor 7% gewijzigd door jvang op 04-09-2024 18:56 ]
Hier niet! Geen Pixel Studio en geen Screenshot app....jvang schreef op woensdag 4 september 2024 @ 18:16:
Screenshot app staat nu wel tussen de apps na de beveiliging update van gisteren. Weet ji t of dat ook voor studio zo is want die had ik al met een apk.
Systeem taal op NL misschien dat dat het is.
[ Voor 6% gewijzigd door Golf2vr6 op 04-09-2024 18:40 ]
Heb ik ook en 2e taal Engels. Geeft ook melding over de systeem taal maar doet het wel.Golf2vr6 schreef op woensdag 4 september 2024 @ 18:28:
[...]
Hier niet! Geen Pixel Studio en geen Screenshot app....
Systeem taal op NL misschien dat dat het is.
/f/image/DYTPdSRWETCueRx1jRi3m7ko.png?f=fotoalbum_large)
Net van apkmirror geplukt (Pixel Studio) en werkt, ja.jvang schreef op woensdag 4 september 2024 @ 18:45:
[...]
Heb ik ook en 2e taal Engels. Geeft ook melding over de systeem taal maar doet het wel.
[Afbeelding]
Straks ff screenshots proberen.
/Edit: die werkt ook via apkmirror.
[ Voor 8% gewijzigd door Golf2vr6 op 04-09-2024 20:52 ]
Gebruik Android Auto sinds 2016 ivm Samsung S7 Edge, S10 en een S21. Moet wel zeggen dat ik altijd ook Flitsmeister op de achtergrond actief had. Dat was de grootste energie gebruiker. Sinds een paar maanden dat Flitsmeister alleen met een betaald account nog automatisch opstart bij BT connectie, gebruik ik het niet meer. Geeft zo wel een vertekend beeld eigenlijk 😉Cloclo100 schreef op zaterdag 31 augustus 2024 @ 22:24:
[...]
Nooit een Samsung, iPhone of OP gehad ofzo?😅 AA of carplay erkt daar gewoon standaard urenlang of heel de dag probleemloos.. anyway ik hoop op beterschap in de nabije toekomst dmv updates..
Dat bedoel ik. Draadloos helemaal een drama in een VAG auto. (Ervaring met een ID3 en Enyaq. Maar onderhuids is de multimedia hetzelfde van die merken). Had je toevallig ook Flitsmeister actief op de achtergrond?Golf2vr6 schreef op zondag 1 september 2024 @ 10:17:
[...]
Hier vrij stabiel. En wat hier niet alle toestellen deden. Hij laad ook echt bij. Pixel 7 pro, OnePlus 9 Pro liepen bedraad zelfs leeg tijdens gebruik van AA in mijn ID.3.
Het helpt wel enorm als je toestel niet te warm wordt/zijn warmte kwijt kan. Dat draadloze oplaadvak is echt een afrader. Ook als hij bedraad is aangesloten. Dan loopt hij inderdaad leeg bij gebruik AA.
Gebruik een of andere Ikea lader die ook geen snel laden ondersteund. Prima om 's nachts mee op te laden. Lekker langzaam. Ook bij mijn P7P gedaan.Tweakriez schreef op zondag 1 september 2024 @ 21:58:
[...]
Dezelfde mensen die zo zeuren over het laden pompen er wel steeds 75 Watt door heen...
Ik zet mijn telefoon in de nacht op de draadloze lader en stel deze in op langzaam laden.
Zit momenteel veel in de auto en ga proberen om hem niet meer in de nacht te laden, maar alleen overdag tijdens het navigeren als hij verbonden is via AA. Om zodoende zo veel mogelijk tussen de 20-80% charge te blijven.
De P7P had Ai accu gebruik; na een week wist hij zo ongeveer je patronen en paste daarop het gebruik aan. Het toestel zou dan minder accu moeten verbruiken. Ik heb het indertijd niet zo heel erg gemerkt. Kan me voorstellen dat ze dit door gerold hebben bij de P9 serie?Cloclo100 schreef op maandag 2 september 2024 @ 08:03:
Ja volgende stap is dat ik op mijn flagship +1200€ toestel alle apps limieten ga moeten opleggen en zo weinig mogelijk opties/toeters&bellen aanzetten zodat het eigenlijk een mid-range toestel wordt. 😆
Zou niet weten wat die Google app aan stroom moet verbruiken als alle verbindingen uit staan maar bon. Ik geef het nog een weekje en dan gaat ie terug naar Google 📬
Heeft iemand anders hier ook problemen mee gehad? Instellingen qua data staan volgens mij goed en het toestel meerdere keren herstart en vliegtuigmodus ook geprobeerd.
Geef het een week de kans, anders moet je weer opnieuw beginnen met inleren.Golf2vr6 schreef op maandag 2 september 2024 @ 09:17:
[...]
Als de meeste hier heel positief over de accu reageren, zou er dan een kans kunnen bestaan dat het specifiek aan jouw toestel ligt? Al een volledige reset gedaan?
Die van mij liggen sindsdien nutteloos te wezen...Tweakriez schreef op maandag 2 september 2024 @ 21:40:
P9PXL vandaag binnen gekregen. Is nauwelijks groter als de S23+ dus valt heel erg mee. Toestel voelt vloeiend en fijn aan.
Vind Gemini best ruk eigenlijk. Kan veel zaken niet die met de assistent wel mogelijk zijn zoals YouTube laten afspelen op een Google scherm of zaken starten zonder eerst je scherm te ontgrendelen.
Ik had een Samsung tag in gebruik en die kan helaas allen maar met Samsung toestellen gebruikt worden. Dat is wel balen. Stomme vendor lock in crap...
Heb je je oude telefoon nog? Probeer daar eSIM actief te krijgen en dan een paar keer switchen tussen oude en nieuwe toestel totdat hij het op je nieuwe doet. Mijn P9P XL pakte ook niet vlekkeloos de KPN eSIM. De Lebara fysieke simkaart ook niet. Nieuwe Lebara simkaart wel, terwijl die ander net een half jaar oud is_Uploader_ schreef op woensdag 4 september 2024 @ 20:03:
Net geprobeerd om mijn fysieke sim over te zetten naar een esim op de P9PXL, toestel opnieuw opgestart en heb nu een inactieve esim en een inactieve fysieke sim. KPN gebeld en ik mag morgen naar een winkel om het op te laten lossen, want op afstand kan dit kennelijk niet.
Heeft iemand anders hier ook problemen mee gehad? Instellingen qua data staan volgens mij goed en het toestel meerdere keren herstart en vliegtuigmodus ook geprobeerd.

Had je er een week geleden al naar gevraagd in het topic, ja, ik was ook van het testpanel. Was nog steeds tevreden gebruiker, alleen vond de opslag vanaf het begin al karig. Maar ja, een gegeven paard moet je niet in de bek kijken 😉. Maar was er inmiddels wel klaar mee om iedere 2-3 maanden mijn foto's te moeten verwijderen voor meer ruimte. Met 256GB kan ik voorlopig even vooruit. 512GB ook al eens gehad in mijn Samsung S10, maar om voor 3 weken aan series te downloaden per dienst (Disney+, Netflix, etc) en dan nog steeds ruimte over te hebben.Tweakriez schreef op woensdag 4 september 2024 @ 20:09:
Had jij tot nog toe de P7P van het testpanel nog in gebruik @jules ? Ik had de mijne eerder weg gedaan want hij bleef crashen en warm worden en op de een of andere manier voelde hij groter en lomper aan als deze 9 XL.
Hmm dat ging bij jou ook niet vlekkeloos. Mijn oude toestel niet esim geschikt, een samsung 20 FE.jules schreef op woensdag 4 september 2024 @ 20:17:
[...]
Heb je je oude telefoon nog? Probeer daar eSIM actief te krijgen en dan een paar keer switchen tussen oude en nieuwe toestel totdat hij het op je nieuwe doet. Mijn P9P XL pakte ook niet vlekkeloos de KPN eSIM. De Lebara fysieke simkaart ook niet. Nieuwe Lebara simkaart wel, terwijl die ander net een half jaar oud is
Ik kom nu ook van een 512 gb toestel en kreeg dat echt niet vol. Ik vermoed dat ik met de 256gb meer als voldoende ruimte zal hebben. Ik hoop dat deze Pixel mij langer plezier zal geven. Ik vind de software namelijk erg fijn. Ook de haptics zijn echt fantastisch. Die zet ik normaal gesproken uit, maar vind het nu echt wat toevoegen merk ik.jules schreef op woensdag 4 september 2024 @ 20:22:
[...]
Had je er een week geleden al naar gevraagd in het topic, ja, ik was ook van het testpanel. Was nog steeds tevreden gebruiker, alleen vond de opslag vanaf het begin al karig. Maar ja, een gegeven paard moet je niet in de bek kijken 😉. Maar was er inmiddels wel klaar mee om iedere 2-3 maanden mijn foto's te moeten verwijderen voor meer ruimte. Met 256GB kan ik voorlopig even vooruit. 512GB ook al eens gehad in mijn Samsung S10, maar om voor 3 weken aan series te downloaden per dienst (Disney+, Netflix, etc) en dan nog steeds ruimte over te hebben.
Ik had de eSIM op de Pixel geactiveerd. Toen dat eenmaal gedaan was heb ik hem pas van de vorige Samsung afgehaald. Geen problemen mee ervaren. (Ik had de KPN app op de Pixel gezet en de sim hiermee laten activeren op het toestel voordat ik de rest van de apps liet overzetten)._Uploader_ schreef op woensdag 4 september 2024 @ 20:24:
[...]
Hmm dat ging bij jou ook niet vlekkeloos. Mijn oude toestel niet esim geschikt, een samsung 20 FE.
Ja zo heb ik het ook precies gedaan. Echter werkt de esim niet en is ook mijn fysieke sim gelijk gedeactiveerd. En het nog een keer proberen gaat ook niet omdat ik via sms een code moet krijgen, alleen is dat juist niet meer mogelijk.Tweakriez schreef op woensdag 4 september 2024 @ 20:27:
[...]
Ik had de eSIM op de Pixel geactiveerd. Toen dat eenmaal gedaan was heb ik hem pas van de vorige Samsung afgehaald. Geen problemen mee ervaren. (Ik had de KPN app op de Pixel gezet en de sim hiermee laten activeren op het toestel voordat ik de rest van de apps liet overzetten).
Dat is de gebruikelijke werkwijze. Ik heb het diverse keren uitgevoerd. Alleen de laatste keer werkte het wel per stom toeval.Tweakriez schreef op woensdag 4 september 2024 @ 20:27:
[...]
Ik had de eSIM op de Pixel geactiveerd. Toen dat eenmaal gedaan was heb ik hem pas van de vorige Samsung afgehaald. Geen problemen mee ervaren. (Ik had de KPN app op de Pixel gezet en de sim hiermee laten activeren op het toestel voordat ik de rest van de apps liet overzetten).
Nope geen FM, wel Waze.jules schreef op woensdag 4 september 2024 @ 19:52:
[...]
Dat bedoel ik. Draadloos helemaal een drama in een VAG auto. (Ervaring met een ID3 en Enyaq. Maar onderhuids is de multimedia hetzelfde van die merken). Had je toevallig ook Flitsmeister actief op de achtergrond?
Het helpt wel enorm als je toestel niet te warm wordt/zijn warmte kwijt kan. Dat draadloze oplaadvak is echt een afrader. Ook als hij bedraad is aangesloten. Dan loopt hij inderdaad leeg bij gebruik AA.
Geen last van op mijn 9PF. Niet toevallig iets als do not disturb aanstaan?BRO-JWE schreef op woensdag 4 september 2024 @ 22:44:
Ik heb mijn Pixel 9 Pro Fold binnengekregen, maar ik krijg geen geluid bij meldingen. Staat wel aan in het menu, maar ook dan hoor ik geen geluiden. Ringtone werkt wel, wekker ook. Bugje? Hebben meer mensen dit toevallig?
Edit: Het kan nog gekker, kies ik bij Whatsapp zelf voor een ander meldingsgeluid dan worden die wel afgespeeld.
[ Voor 53% gewijzigd door BRO-JWE op 04-09-2024 23:46 ]
Probleem opgelost. Had te maken met de Pixel Watch.BRO-JWE schreef op woensdag 4 september 2024 @ 23:37:
Nee, dat staat niet aan. Was het maar zo simpel
Edit: Het kan nog gekker, kies ik bij Whatsapp zelf voor een ander meldingsgeluid dan worden die wel afgespeeld.
[ Voor 24% gewijzigd door BRO-JWE op 05-09-2024 07:24 ]
De samsung heeft de betere software. Maar dat te dunne scherm vind ik niets. En ben sowieso geen Samsung fan.
Wachten op de OP open 2 had ik ook even geen zin in. Nog nooit een pixel gehad en dat stond nog op mijn bucket list.
En eerste indrukken zien er voor mij goed uit.
Batterij duur lijkt ook beter te zijn dan de Z fold 6. En dat is voor mij belangrijker dan de betere gaming performance van de Samsung.
Met beettje geluk komt ie morgen binnen. En dat is net op tijd voor de vakantie.
M'n P9P komt er dus aan. (schatting bij bestelling was 10-14 september, dus dat klopt aardig)Het product dat je hebt besteld, wordt binnenkort verstuurd zodra je bestelling is verwerkt. Er wordt misschien een tijdelijke reservering ingehouden op je betalingsaccount voor deze bestelling, maar de kosten worden pas afgeschreven als je bestelling wordt verstuurd.
Dan heb jij het gewoon eerder binnenDarkSide schreef op donderdag 5 september 2024 @ 08:14:
toch maar overstag gegaan. En de Pixel 9 pro fold besteld.
De samsung heeft de betere software. Maar dat te dunne scherm vind ik niets. En ben sowieso geen Samsung fan.
Wachten op de OP open 2 had ik ook even geen zin in. Nog nooit een pixel gehad en dat stond nog op mijn bucket list.
En eerste indrukken zien er voor mij goed uit.
Batterij duur lijkt ook beter te zijn dan de Z fold 6. En dat is voor mij belangrijker dan de betere gaming performance van de Samsung.
Met beettje geluk komt ie morgen binnen. En dat is net op tijd voor de vakantie.

Ik zie wel wat quality issues op reddit met een paar DOA's, verder vind ik vooralsnog de scherm/formfactor beter als de fold 6. De gaming prestaties zijn te doen, optional gamer here
Ik ben benieuwd of ik eindelijk een bericht krijg van Belsimpel dat er een telefoon mijn kant op komt en ja, morgen ben ik niet thuis >.<
Wordt mijn eerste foldable. En eerste pixel.
en hoop idd dat de eta die google geeft klopt.
Dinsdag vertrek ik namelijk.
https://tweakers.net/pricewatch/compare/1794180;1442080/
De power adapter heeft adaptive fast charge en PPS, de travel variant heef power delivery 3.0
Maakt dit nog verschil in laden?
Pak die met PPS, dat is namelijk een uitbreiding op de PD standaard.greatgonzo schreef op donderdag 5 september 2024 @ 09:20:
Ik wil de Samsung 45W lader halen, maar ik zie twee varianten:
De power adapter heeft adaptive fast charge en PPS, de travel variant heef power delivery 3.0
De Google 45W lader heeft deze specs:
USB PD 3.1 PPS
PD: 5 V/3 A, 9 V/3 A, 15 V/3 A, 20 V/2,25 A
PPS: tot 11 V/3 A, 16 V/3 A, 21 V/2,25 A max. 45 W
Volledig off topic, maar waarom ga je dan voor zoiets als dit:greatgonzo schreef op donderdag 5 september 2024 @ 09:20:
Ik wil de Samsung 45W lader halen, maar ik zie twee varianten:
https://www.amazon.nl/Bas...0a-21&ascsubtag=227598694
Waarom FOMO? Ik heb altijd het gevoel gehad (als iemand die graag foto's maakt) dat ik de aparte optische zoom lens zou willen hebben. Ook denk ik dat het modem beter is en daardoor wellicht de batterij minder drained als je niet op wifi zit. En de eigenlijke reden is dat ik 244 euro inruil kan krijgen op mijn Pixel 3a (een telefoon die 6 jaar oud is en mij überhaupt 299 euro kostte destijds (mooie tijden).
Iemand die van een Pixel 7 naar een Pixel Pro 9 (XL) is gegaan en denkt, dit was het echt waard? Ik denk dat de upgrade gewoon net te weinig is (verdubbeling opslag, betere modem, extra lens en tensor update en langere ondersteuning OS updates) voor de 500 euro die het mij kost. (ik zou over willen van de Pixel 7 naar de 9 PRO.
[edit]
Dank je Loen, FOMO intensifies.
[ Voor 4% gewijzigd door -Splash- op 05-09-2024 10:59 ]
Vandaag is de laatste dag van de pre-order bonussen
Tja, en dan zal er vast binnen een maand weer een promo zijn als alles daadwerkelijk op de dag zelf leverbaar is, en dan black friday haha.Loen schreef op donderdag 5 september 2024 @ 10:52:
[...]
Vandaag is de laatste dag van de pre-order bonussen
Ik ga van een Pixel 7 naar 9 Pro, zoomlens, beter scherm, beter modem, betere accuduur, sneller laden, iets kleiner formaat, meer AI functies, meer opslag, alles bij elkaar genoeg reden om te upgraden voor mij.-Splash- schreef op donderdag 5 september 2024 @ 10:48:
Hier ook nog een beetje last van FOMO. Eigenlijk vond ik mijn Pixel 7 altijd dikke prima, maar hij is nu bij Google omdat de sensoren kapot waren (accelerometer, kompas, etc..). Naast de warmte en batterij die wellicht 1 dagje haalt niets te klagen (vorige Pixel 6 was dramatisch slecht).
Waarom FOMO? Ik heb altijd het gevoel gehad (als iemand die graag foto's maakt) dat ik de aparte optische zoom lens zou willen hebben. Ook denk ik dat het modem beter is en daardoor wellicht de batterij minder drained als je niet op wifi zit. En de eigenlijke reden is dat ik 244 euro inruil kan krijgen op mijn Pixel 3a (een telefoon die 6 jaar oud is en mij überhaupt 299 euro kostte destijds (mooie tijden).
Iemand die van een Pixel 7 naar een Pixel Pro 9 (XL) is gegaan en denkt, dit was het echt waard? Ik denk dat de upgrade gewoon net te weinig is (verdubbeling opslag, betere modem, extra lens en tensor update en langere ondersteuning OS updates) voor de 500 euro die het mij kost.
Ik betaal via Belsimpel 577euro incl. nieuw abbo, kan dan ook mijn P7 nog verkopen dus dan is de aanschaf nog iets goedkoper.
Mag ik weten hoe?Homeland schreef op donderdag 5 september 2024 @ 10:53:
[...]
Ik ga van een Pixel 7 naar 9 Pro, zoomlens, beter scherm, beter modem, betere accuduur, sneller laden, iets kleiner formaat, meer AI functies, meer opslag, alles bij elkaar genoeg reden om te upgraden voor mij.
Ik betaal via Belsimpel 577euro incl. nieuw abbo, kan dan ook mijn P7 nog verkopen dus dan is de aanschaf nog iets goedkoper.
2 jarig Odido abbo, dan kost hij 677euro, had daarnaast een persoonlijke kortingscode van 100euro ontvangen van Belsimpel.
Had hem zonder die kortingscode ook wel gekocht overigens.
[ Voor 10% gewijzigd door Homeland op 05-09-2024 10:59 ]

Als er al een aanbieding komt, dan zal die wss niet zo goed zijn als nu. Voor het zonder abonnement kopen van een pixel 8 pro hebben ze naar mijn weten niet dusdanig of helemaal niet met prijs gestunt rond de kerstdagen vorig jaar.Reeker schreef op donderdag 5 september 2024 @ 10:53:
[...]
Tja, en dan zal er vast binnen een maand weer een promo zijn als alles daadwerkelijk op de dag zelf leverbaar is, en dan black friday haha.
Via de werkgever beperkt tot Van Den Borre (BE) en de hazel is out of stock daar. Dus even wachten tot die binnen komt. Zal wel niet te lang duren hoop ik.
Het probleem is verholpen in de KPN winkel met een nieuwe sim kaart en na zo'n 5 keer proberen. Vage boel._Uploader_ schreef op woensdag 4 september 2024 @ 20:35:
[...]
Ja zo heb ik het ook precies gedaan. Echter werkt de esim niet en is ook mijn fysieke sim gelijk gedeactiveerd. En het nog een keer proberen gaat ook niet omdat ik via sms een code moet krijgen, alleen is dat juist niet meer mogelijk.
Android gebruiken met een visuele beperking, kan dat?
Over paar weken ergens in oktober.appie35 schreef op donderdag 5 september 2024 @ 15:14:
Er is een software update (had gehoopt op android 15.. helaas) Maar hij schijnt er aan te komen!
Zonet viel mijn telefoon gewoon compleet uit ineens met 60% batterij. Na 2 minuten ging hij vanzelf aan.
Iemand anders iets vergelijkbaars ervaren al?
Nope, factory reset en kijken of het weer gebeurt. Dan retour.lodu schreef op donderdag 5 september 2024 @ 18:04:
Spotify was gisteren erg traag op mijn XL, ook na opnieuw opstarten app. Na een uurtje was alles weer prima.
Zonet viel mijn telefoon gewoon compleet uit ineens met 60% batterij. Na 2 minuten ging hij vanzelf aan.
Iemand anders iets vergelijkbaars ervaren al?
Screenshot, call notes, pixel studio etc. Ik heb comments hier en daar voorbij zien komen, dat wordt erg hard graven als ik eenmaal de pixel binnen heb!
Alles kan werken. systeem taal op engels zetten en via apk mirror downloaden. Iig voor studio en screenshots. Gemini werkt ook in Engels out of the box. Alleen call notes niet denk ik.Anduuuw schreef op donderdag 5 september 2024 @ 22:44:
Is er trouwens een topic hoe je all de features kan gebruiken van de AI, wat wel werkt en wat niet?
Screenshot, call notes, pixel studio etc. Ik heb comments hier en daar voorbij zien komen, dat wordt erg hard graven als ik eenmaal de pixel binnen heb!
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Link naar Android Planet hoe deze AI apps te installeren. Was heel simpel.
[ Voor 27% gewijzigd door poekiepoes12 op 06-09-2024 08:13 ]
Graag...ik heb Gemini nu in Nederlands werkende maar als ik systeemtaal moet aanpassen voor screenshots gaat Gemini ook enkel in het Engels werken zeker?CLB schreef op vrijdag 6 september 2024 @ 07:32:
Ik heb wat artikelen geschreven over gebruiken van Screenshots, Studio en Gemini Live in het Nederlands, die kan ik even linken als je wil Anduuuw?
Berichten over accessoires horen in: [Google Pixel 9 / 9 Pro / 9 Pro XL] Accessoires
Berichten mbt prijzen en levertijden horen in: [Google Pixel 9 / 9 Pro / 9 Pro XL] Levertijden en prijzen