Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarin
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22:05

Tarin

Just plain weird.

Badeen schreef op dinsdag 30 september 2025 @ 11:40:
[...]
Edit:

Meteen ook nog even een vraag: heeft iemand ervaring met een haak zoals deze:
https://www.thingiverse.com/thing:6104749
Of wellicht een andere om 3D te printen?

Idem met deze:
https://www.thingiverse.com/thing:4645583
Die eerste had ik in de ID.4: prima in de winter, maar zodra het warm wordt in de auto zakt hij na een paar weken door (in pla). In de ID.7 is er (vind ik) voldoende ruimte in het vakje links, achter het netje. Is de kabel ook beter bereikbaar met flink wat bagage.

In plaats van die tweede heb ik een evcablehook - dat werkt ook prima om de kabel niet over de (vieze) grond te laten slingeren.

Ik fiets op de accu van m'n iPod :) | Specs | Pics | Elektro: NL / EN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johnny E
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 23:19

Johnny E

Dôh !!

Nou dat was me het dagje wel….
3 weken geleden de ID.7 opgehaald.
Het was flink inpraten op vrouwlief maar uiteindelijk toch weten te overtuigen om voor elektrisch te gaan ipv ice.
In de afgelopen 3 weken heerlijk gebruik gemaakt van de auto en thuis zonder problemen opgeladen.

Vandaag gaat vrouwlief met 2 vriendinnen op pad voor een meiden tripje naar de Champagne. Ze vertrok met 100% lading en laad de auto in Breda bij een Tesla charger tijdens de lunch.
Na het ontkoppelen geeft de auto de foutmelding dat er een storing is in het elektronische systeem (Electrical system not working correctly) en dat ze een servicepunt moet opzoeken.
Ze heeft meteen de VW dealer in Breda opgezocht maar die gaf niet thuis en wilde de auto niet uitlezen. Na wat ge-Google hebben ze besloten de reis toch maar voor te zetten.

Op 80km voor bestemming wilde ze tijdens een stop toch nog ff bijladen. Helaas wilde de twee snelladers het niet doen. Beide gaven een foutmelding, een langzame lader deed het wel. Toeval of gerelateerd aan de foutmelding??
Ze hadden nog genoeg capaciteit om het hotel te halen. Daar aan de 11kw lader gehangen om er voor de terugreis toch maar weer lading in te stoppen….

Vrouwlief was not amused over deze ervaring met de nieuwe auto!!

Specs!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sn0x0r
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 21:01
Johnny E schreef op woensdag 1 oktober 2025 @ 21:10:
Het was flink inpraten op vrouwlief maar uiteindelijk toch weten te overtuigen om voor elektrisch te gaan ipv ice.
In de afgelopen 3 weken heerlijk gebruik gemaakt van de auto en thuis zonder problemen opgeladen.

Vandaag gaat vrouwlief met 2 vriendinnen op pad voor een meiden tripje naar de Champagne. Ze vertrok met 100% lading en laad de auto in Breda bij een Tesla charger tijdens de lunch.
Na het ontkoppelen geeft de auto de foutmelding dat er een storing is in het elektronische systeem (Electrical system not working correctly) en dat ze een servicepunt moet opzoeken.
Ze heeft meteen de VW dealer in Breda opgezocht maar die gaf niet thuis en wilde de auto niet uitlezen. Na wat ge-Google hebben ze besloten de reis toch maar voor te zetten.

Op 80km voor bestemming wilde ze tijdens een stop toch nog ff bijladen. Helaas wilde de twee snelladers het niet doen. Beide gaven een foutmelding, een langzame lader deed het wel. Toeval of gerelateerd aan de foutmelding??
Ze hadden nog genoeg capaciteit om het hotel te halen. Daar aan de 11kw lader gehangen om er voor de terugreis toch maar weer lading in te stoppen….

Waarom zou je ervoor kiezen om door te rijden als de auto een dergelijke melding geeft? De melding klinkt voor mij serieus genoeg dat je daar geen risico mee wil nemen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoomzoom
  • Registratie: November 2024
  • Laatst online: 20:27
sn0x0r schreef op woensdag 1 oktober 2025 @ 21:29:
[...]

Waarom zou je ervoor kiezen om door te rijden als de auto een dergelijke melding geeft? De melding klinkt voor mij serieus genoeg dat je daar geen risico mee wil nemen...
Het kan een software fout zijn... En dikwijls herstelt die zich na een tijdje stilstand, bijvoorbeeld overnight. Ik had ooit een laadfout... Laadaccessoire niet aanwezig contact service... Een uur later... Geen probleem meer en niet meer gehad. Was mogelijk het resultaat van laden starten op direct laden en dan stoppen en meteen wijzigen naar gepland laden... Dat ging te snel blijkbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johnny E
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 23:19

Johnny E

Dôh !!

sn0x0r schreef op woensdag 1 oktober 2025 @ 21:29:
[...]

Tja het was of de auto laten staan en het uitje incl hotels en geplande en geboekte activiteiten te cancelen of door rijden met de kans om door de ANWB te worden weggesleept. Eenmaal op locatie zouden ze dan iig geen annuleringskosten hebben. Dus maar door gereden.

De foutmelding is ondertussen weg. Hopelijk lukt het snelladen op de terugweg weer. Hopelijk blijft het bij dit incident, geeft mij een deukje in het vertrouwen, vrouwlief echter……

Specs!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• True
  • Registratie: April 2011
  • Niet online

True

Dislecticus

Topicstarter

De ham-vraag is of het een gele of rode melding was. Desalniettemin natuurlijk erg vervelend.
Johnny E schreef op woensdag 1 oktober 2025 @ 21:53:
[...]

Tja het was of de auto laten staan en het uitje incl hotels en geplande en geboekte activiteiten te cancelen of door rijden met de kans om door de ANWB te worden weggesleept. Eenmaal op locatie zouden ze dan iig geen annuleringskosten hebben. Dus maar door gereden.

De foutmelding is ondertussen weg. Hopelijk lukt het snelladen op de terugweg weer. Hopelijk blijft het bij dit incident, geeft mij een deukje in het vertrouwen, vrouwlief echter……
Dat is ook maar net of en hoe je eventueel mobiliteitsservice en vervangend vervoer geregeld hebt. Met 100% accu zou ik met 90km/u waarschijnlijk van Parijs naar Overijssel komen in mijn Pro S. Dus liggend aan waar jullie wonen, komt ze wel thuis ;)

VW ID.7 Tourer Pro S | 5670 Wp JA Solar - 14x405 33° op Zuid | Twente

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DavidS79
  • Registratie: Oktober 2025
  • Laatst online: 06:42
Goedemorgen .

Ik lees al een tijdje mee hier . Maar is mijn eerste post .
Hier bij mij in België hetzelfde probleem met de Bergen velgen .
Heb de Pro S Business Sport 86 kWh in Moonstone Grey / Black met black style pakket besteld .
Deze ook reeds in Augustus besteld voorlopige levertermijn staat midden december . De dealer heeft een prior code aangevraagd voor mijn wagen . Maar gaf me ook al het probleem aan van de Bergen velgen .

Heeft er toevallig iemend een foto van de Moonstone Grey / Black met de Trondheim velgen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sn0x0r
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 21:01
Johnny E schreef op woensdag 1 oktober 2025 @ 21:53:
[...]

Ik snap het sentiment. Wij hebben een doorlopende reisverzekering met pechhulp voor onderweg, dus annuleren e.d. is voor ons minder een probleem. Maar dat zal voor iedereen anders zijn uiteraard.

Desalniettemin vervelend natuurlijk. Kijken of ze hem daar ergens aan een granny charger kan leggen? Of wordt die bij de ID.7 niet standaard meegeleverd?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Puppetmaster
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 21:52
sn0x0r schreef op donderdag 2 oktober 2025 @ 07:28:
[...]
Of wordt die bij de ID.7 niet standaard meegeleverd?
Nope!
Het enige dat je krijgt is een kabel… :|

It seems that males are allowed to exist after all, because they help females get rid of deleterious mutations...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Badeen
  • Registratie: Juni 2019
  • Laatst online: 19:34
Heel eerlijk, ik heb echt nog nooit nodig gehad om de auto aan de granny charger te leggen, ook in het buitenland niet. Maar dat is natuurlijk n=1, en er zullen vast n>1 mensen zijn die het wel nodig hebben gehad :P.

Qua melding: klinkt als een verkeerde accuspanning over de accumodules. Volgens mijn dealer is dat iets wat de accu zelf wel weer recht kan trekken door op te laden em te ontladen. Ik heb die melding in mn vorige auto een keer of 6-8 gehad, sommige keren mocht ik er mee door rijden, sommige keren had ik de auto niet terug mogen krijgen uit de werkplaats met die melding en 1x werd t ineens een rode melding en is de auto afgesleept. Neemt niet weg dat ik elke keer wel één of meer modules van de accu moest laten vervangen. Ff checken met de dealer kan dus geen kwaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Electromonkey
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 22:55
Badeen schreef op donderdag 2 oktober 2025 @ 08:23:
Heel eerlijk, ik heb echt nog nooit nodig gehad om de auto aan de granny charger te leggen, ook in het buitenland niet. Maar dat is natuurlijk n=1, en er zullen vast n>1 mensen zijn die het wel nodig hebben gehad :P.

Qua melding: klinkt als een verkeerde accuspanning over de accumodules. Volgens mijn dealer is dat iets wat de accu zelf wel weer recht kan trekken door op te laden em te ontladen. Ik heb die melding in mn vorige auto een keer of 6-8 gehad, sommige keren mocht ik er mee door rijden, sommige keren had ik de auto niet terug mogen krijgen uit de werkplaats met die melding en 1x werd t ineens een rode melding en is de auto afgesleept. Neemt niet weg dat ik elke keer wel één of meer modules van de accu moest laten vervangen. Ff checken met de dealer kan dus geen kwaad.
Ik heb al jaren een granny charger, eerst bij de e-golf, daarna bij de Tesla M3 en deze ook ingezet bij de ID4.
Dit is in 7 jaar tijd echt op twee handen te tellen, af en toe laden bij een vakantiehuisje waar je naast kon parkeren en recent op de camping nog alle stoppen bij een stacaravan eruit laten slaan :P . Het kan handig zijn maar ik heb het nog nooit echt nodig gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanHenk
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
Puppetmaster schreef op donderdag 2 oktober 2025 @ 08:08:
[...]

Nope!
Het enige dat je krijgt is een kabel… :|
Hij staat wel op de lijst van accessoires overigens.

Ik heb er ooit één gekocht, instelbaar. Dacht, misschien handig op de camping. Maar met inmiddels ruim 4 jaar EV rijden echt nog nooit gebruikt en ik denk ook niet dat het ooit van pas gaat komen... Die gaat dus binnenkort op marktplaats.

skoda enyaq 80 | holtkamper aero | fiscalist én techneut

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• resusaapje
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 20:14

resusaapje

h less

JanHenk schreef op donderdag 2 oktober 2025 @ 09:20:
[...]

Hij staat wel op de lijst van accessoires overigens.

Ik heb er ooit één gekocht, instelbaar. Dacht, misschien handig op de camping. Maar met inmiddels ruim 4 jaar EV rijden echt nog nooit gebruikt en ik denk ook niet dat het ooit van pas gaat komen... Die gaat dus binnenkort op marktplaats.
Gewoon houwen. Er komt een moment dat je heel opgelucht zal zijn dat je hem bij je hebt.
Zo kwam ik een keer uitgeput aan bij mijn hotel in Poznan, Polen. Bij de grens opgeladen, accu bijna leeg. Laders in de stad vinden mijn kaartje maar niks, hotel had geen lader. Maar wel een contactdoos in de parkeerkelder. Dat was een hele opluchting.
Dit jaar in Noorwegen. AirBNB huisje had wel een lader, maar de auto van de eigenaar (op vakantie in NL!) stond ervoor. Ik had een laadkabel nodig van 10m. Alle kabels die er lagen of die ik bij me had waren 6m. Mijn grannylader plus verlengsnoer waren echter lang genoeg om de contactdoos naast de lader te bereiken.

Allemaal geen halszaak, maar wel hulpmiddel om mijn bloeddruk naar beneden te krijgen ;)

“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shivs
  • Registratie: Januari 2010
  • Niet online

Ik had tijdens onze vakantie deze zomer exact dezeflde foutmelding. Auto even uit en aan, en de melding was weer weg. De auto had wel proactief een bericht naar mijn dealer gestuurd, maar die heeft daar niets mee gedaan. Daarna al weer 7k kilomerters gereden en niets aan de hand.

Mijn vriendin heeft los van dat ze dit de fijnste auto vindt die we ooit hebben gehad, wel nog irritaties rondom opladen van het ding. Bijvoorbeeld dat je met 's ochtends met haast nog de stekker eruit moet halen.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• bertbelgie
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 21:14
Shivs schreef op donderdag 2 oktober 2025 @ 10:24:
[...]
Mijn vriendin heeft los van dat ze dit de fijnste auto vindt die we ooit hebben gehad, wel nog irritaties rondom opladen van het ding. Bijvoorbeeld dat je met 's ochtends met haast nog de stekker eruit moet halen.
Stel je voor dat je 's ochtends met haast nog langs het tankstation moet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shivs
  • Niet online
Dat levert dezelfde irritatie op ;-)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DaMenaz
  • Registratie: December 2016
  • Nu online
Ik heb na 2 jaar EV6 mijn ongebruikte, nieuwe grannycharger verkocht aan een buurtgenoot met een Tiguan. Onze Leon eHybrid heeft er ook eentje, en ook die hebben we nog nooit gebruikt. Die houden we toch maar voor de inruil/verkoop tzt.
Vind het een reliek uit vervlogen tijden. Je kunt echt overal laden.
Hoogstens interessant als je op de camping niet netjes wilt betalen voor het opladen van je auto.

Catch my drift?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pim89
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 22:43
Ik heb ook een granny charger en 1 keer gebruikt op een camping in Frankrijk (netjes in overleg met de campingbaas). Valt voor mij in de categorie 'beter mee verlegen dan om verlegen'. Laden gaat er tergend traag mee, maar het kan in sommige regio's je laatste redmiddel zijn.
In het begin had ik 'm standaard in de auto liggen, nu gaat 'ie alleen in de auto met vakanties. Heb er ook een vrij lang en vrij dik verlengsnoer bij waarmee in de Enyaq de bak onder de laadvloer al snel vol zit. Dat wordt nog wat als ik straks de ID.7 heb en de helft van die bak door de subwoofer is ingenomen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wimhaw
  • Registratie: Juni 2009
  • Nu online
Shivs schreef op donderdag 2 oktober 2025 @ 10:24:
[...]
Dan zorg je als vriend toch dat je dat voor haar al hebt gedaan, voordat ze naar de auto gaat.
Heb je meteen een goede daad gedaan. :9 :w

Fossielbrandstofloos huis en -vervoer vanaf november 2024

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shivs
  • Niet online
Dat is ook meestal wat er nu gebeurd :-)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• True
  • Registratie: April 2011
  • Niet online

True

Dislecticus

Topicstarter
pim89 schreef op donderdag 2 oktober 2025 @ 11:52:
[..]
Laden gaat er tergend traag mee, maar het kan in sommige regio's je laatste redmiddel zijn.
[..]
Met de ID.7 waar je 400 echte kilometers aan range hebt? Welke regio's moet dat dan precies je laatste redmiddel zijn?
Vijf jaar geleden in een vorige generatie EV, ja wellicht. Anno 2025 in een ID.7 laat mij niet lachen.
Is het in zeer incidentele gevallen fijn om achter de hand te hebben, ja dat geloof ik. Maar dat €245 die VW vraagt voor de granny charger is mij dit verminderd risico echt niet waard.

VW ID.7 Tourer Pro S | 5670 Wp JA Solar - 14x405 33° op Zuid | Twente

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deknog
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 21:02
Ik krijg vanuit A-point (lease) af en toe een update. Vandaag kwam de melding dat mijn Tourer wk44 in productie gaat in Emden en geplande levering in wk48 is. Maar een bekende kreeg zijn Tourer pas 8 weken na de productie. Ik heb zitten zoeken in het forum naar dergelijke data maar (nog) niet gevonden.
Heeft iemand anders zijn productiedatum gehoord en wat waren daarna de updates?

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Bramji 117
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 22:30
Hoi allen,

Voor nu de laatste update denk ik.
Pro Limited 1-8-25 besteld bij de dealer die hem meteen heeft doorgezet naar de fabriek.
Morgen, 3-10-25 ophalen bij de dealer in Breda.
9 weken levertijd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pim89
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 22:43
True schreef op donderdag 2 oktober 2025 @ 13:13:
[...]

Met de ID.7 waar je 400 echte kilometers aan range hebt? Welke regio's moet dat dan precies je laatste redmiddel zijn?
Vijf jaar geleden in een vorige generatie EV, ja wellicht. Anno 2025 in een ID.7 laat mij niet lachen.
Is het in zeer incidentele gevallen fijn om achter de hand te hebben, ja dat geloof ik. Maar dat €245 die VW vraagt voor de granny charger is mij dit verminderd risico echt niet waard.
Fair enough: mijn ervaring is van 3 jaar geleden met een Enyaq, ook met meer dan 400km range in de zomer. De bewuste regio toen was op een specifieke plek in de Vogezen waar in een vrij ruime cirkel om onze vakantiebestemming geen werkende laadpalen waren. En met 'werkend' bedoel ik al heel laagdrempelig: er zat überhaupt enig teken van leven in. Had ik dat anders aangepakt kunnen hebben? Tuurlijk, maar op het moment dat ik dat anders had kunnen doen ging ik ervan uit dat de twee laadpalen in het dorpje zouden werken.
Overigens zeg ik hiermee ook niet dat iedereen een granny charger moet hebben, maar toen was ik blij dat ik 'm had. En ik besef heel goed dat dit een edge case is, en dat de waarschijnlijkheid van dit scenario in de afgelopen jaren ook in Frankrijk nogal is afgenomen.

Goed, dit is misschien meer geschikt voor een ander topic. Laat ik dan maar iets over 'mijn' ID.7 roepen: vandaag bevestigd gekregen dat hij in week 44 geproduceerd gaat worden. De auto is al voor de zomer besteld met een leveringsrestrictie tot 27 november. Ze gaan er dus van uit dat er minimaal een maand tussen productie en levering zit.
Het gaat om de ID.7 Tourer Pro S LE Kings Red

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Puppetmaster
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 21:52
DaMenaz schreef op donderdag 2 oktober 2025 @ 10:45:
Hoogstens interessant als je op de camping niet netjes wilt betalen voor het opladen van je auto.
Afgelopen jaar stond ik op een camping die wel toegewezen stopcontacten had voor gratis laden, maar dat was dus enkel voor granny laders die je zelf mee moest brengen.

It seems that males are allowed to exist after all, because they help females get rid of deleterious mutations...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• appelstruike
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 22:52
deknog schreef op donderdag 2 oktober 2025 @ 14:32:
Ik krijg vanuit A-point (lease) af en toe een update. Vandaag kwam de melding dat mijn Tourer wk44 in productie gaat in Emden en geplande levering in wk48 is. Maar een bekende had kreeg zijn Tourer pas 8 weken na de productie. Ik heb zitten zoeken in het forum naar dergelijke data maar (nog) niet gevonden.
Collega en ik beide de Tourer LE met 1-11 leverdatum. Beide vrijwel gelijk, alleen andere kleur + ik interieur plus.

Collega kreeg vandaag bericht dat die in productie is gegaan. Dealer (VW den Bosch) verwacht 1-11 net wel/niet te halen. Gaan uit van 3 weken productie, daarna transport etc.

Mijn dealer (Halsteren) geeft aan dat die in productie is en vermoedt dat 1-11 geen probleem is.

Onze autos worden gekocht door de werkgever, niet door de leasemaatschappij. Geen idee of dat invloed heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MLLL
  • Registratie: Augustus 2019
  • Laatst online: 22:04

MLLL

Palm Treo 650

bertbelgie schreef op donderdag 2 oktober 2025 @ 10:41:
[...]

Stel je voor dat je 's ochtends met haast nog langs het tankstation moet ;)
Die doet het altijd en een dieselslang komt ook altijd los en kan niet vastvriezen , zo heeft alle verschillende manieren wel pro's en cons. En je kunt betalen met je pinpas hoe gaaf is dat? _/-\o_

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RandomNick
  • Registratie: Oktober 2020
  • Laatst online: 18:15
deknog schreef op donderdag 2 oktober 2025 @ 14:32:
Ik krijg vanuit A-point (lease) af en toe een update. Vandaag kwam de melding dat mijn Tourer wk44 in productie gaat in Emden en geplande levering in wk48 is. Maar een bekende had kreeg zijn Tourer pas 8 weken na de productie. Ik heb zitten zoeken in het forum naar dergelijke data maar (nog) niet gevonden.
Drie weken geleden vrijdag geproduceerd, en 10 dagen later een belletje van de dealer dat hij binnen was. Uitlevering eind deze maand ivm uitdienen huidige leasecontract.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crusader
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 23:24

Crusader

Arc Nature

Vandaag mijn eerste ervaring met een snellader, ik dacht, laat ik dat eens proberen voor de gein. Netjes genavigeerd naar het laadpunt, accupakket had z'n optimale conditioning ondergaan en maximale laadstroom was beschikbaar volgens het display in de auto.

Kom ik bij zo'n Kempower laadpunt, stekker er in, laadpas tegen de lezer en laden maar. Laadpas van MKB Brandstof werd geaccepteerd. Maar binnen een paar seconden no go, display van laadpunt zegt "laadsessie voorbereiden" maar de ID.7 weigerde 'm al snel, bij de stekker brandde de lamp rood. Dashboard had het over niet kunnen laden en dat ik het instructieboekje maar moest checken.

Als totaal nieuwe nitwit op EV gebied was dit geen fijne eerste kennismaking met snelladen.

Ben toen naar een ander laadpunt gereden en daar deed ie het wel prima.

Heb ik iets fout gedaan of was dat gewoon een laadpunt die mijn auto niet wil vreten? Er reed op dat moment een Tesla weg van het laadpunt en zag dat ie 46 kWh had geladen, dus alles zou het moeten doen.

If it ain't broken, play with it till it breaks.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Lancer
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23:23

Lancer

What the......

Crusader schreef op donderdag 2 oktober 2025 @ 20:37:
Heb ik iets fout gedaan of was dat gewoon een laadpunt die mijn auto niet wil vreten? Er reed op dat moment een Tesla weg van het laadpunt en zag dat ie 46 kWh had geladen, dus alles zou het moeten doen.
Mijn ervaring is dat sommige laadpalen het gewoon niet met je auto willen doen. Bij mijn vorige wilden de laders in de parkeergarage nooit. Laders van de grote ketens zouden het gewoon altijd moeten doen.

Vandaag is de zonneband gezet in de auto. Scheelt veel wanneer de zon minder hoog aan de hemel staat. Ook fijn als je vooraan staat bij een stoplicht. Ooit een Volvo gehad waar dit standaard in de voorruit zat en daarna in alle andere auto’s zelf aangebracht.

In de foto vanuit binnen lijkt hij enorm, maar dat is de vertekening van de groothoeklens.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Q3nAnLhR3NeF4QYrxR-0pNpphCU=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/4kGE14B8MscBif3RV8EBsVcy.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/6pahw5dkm8IanH-t2Ru5cxPHTRU=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/uoW4tC4ya82CaEPMulVg3D7c.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 5% gewijzigd door Lancer op 02-10-2025 23:22 ]

Je kunt niet in een systeem meten zonder het systeem te beinvloeden.... (gevolg van de Heisenberg onzekerheidsrelatie)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• I-King
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 23:17
Wordt MY26 al uitgeleverd en zijn er nog verschillen opgemerkt buiten de al benoemde verschillen? (De tuuter, ruitenwisserverwarming en de naafkappen zo uit mijn hoofd?)
Pagina: 1 ... 67 68 Laatste

Let op:
Dit topic is specifiek voor de ID.7. Voor alle andere modellen kan je hier terecht:

Het grote Volkswagen ID.X topic - Deel 1