kan me wel vinden in wat je zegt. de vorige wagens hier hadden links enkel de pinkers en grootlichten zitten. was in het begin ook even nadenken hoe die wissers werken. echter na een paar keer zit het wel vlot in de vingers nu. te vlot om er lampjes in te willen die mij zouden kunnen afleidenjdkjr schreef op dinsdag 24 februari 2026 @ 16:21:
[...]
Ja mijn ruitenwissers sloegen op hol doordat er vogelpoep op de sensor zat en ik rijd nog niet lang genoeg in de auto om dit blind aan te passen. Dus daarna inderdaad eerste de achterruit wisser aan, daarna nog snel, en dan weer langzaam totdat hij uit stond.
Had handig geweest als ik kon zien welke icoontjes op de pook stonden.
De back-light voor de -op het eerste oog- niet verlichtte icoontjes zit rechts boven je twee van die rechthoekjes. Tik je een keer met een uitstekende ledemaat van je hand op en dan werkt de back-lightjdkjr schreef op dinsdag 24 februari 2026 @ 16:21:
[...]
Ja mijn ruitenwissers sloegen op hol doordat er vogelpoep op de sensor zat en ik rijd nog niet lang genoeg in de auto om dit blind aan te passen. Dus daarna inderdaad eerste de achterruit wisser aan, daarna nog snel, en dan weer langzaam totdat hij uit stond.
Had handig geweest als ik kon zien welke icoontjes op de pook stonden.
VW ID.7 Tourer Pro S | 5670 Wp JA Solar - 14x405 33° op zuid | Twente
Ik heb dit eindelijk op weten te lossen.Drommels75 schreef op zaterdag 21 februari 2026 @ 11:55:
Mijn grootste ergenis is die native spotify app!! Vindt persoonlijk het geluidsverschil tussen deze app en spotify via android auto gigantisch, hoop dus dat ze deze app ooit onder controle gaan krijgen........
1. In de ontwikkelaarmodus instellingen van Android: de optie Absoluut volume uitzetten, AANzetten (ja logica).
2. In spotify instellingen volume normalisatie UITzetten.
Dit is echt een wereld van verschil en zelfs de subwoofer komt tot zijn recht nu.
Tnx, morgen even proberen in mn ID4Mrloki schreef op dinsdag 24 februari 2026 @ 17:48:
[...]
Ik heb dit eindelijk op weten te lossen.
1. In de ontwikkelaarmodus instellingen van Android: de optie Absoluut volume uitzetten, AANzetten (ja logica).
2. In spotify instellingen volume normalisatie UITzetten.
Dit is echt een wereld van verschil en zelfs de subwoofer komt tot zijn recht nu.
Vaak bu'j te bang!
Nee en nee. 90%.
En op 98% zou ik met dit weer 400km halen
“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison
Ik zit op 98% en tik 425 aan. Met de non-s pro sedan. Vind ik mooi met de huidige temperaturenresusaapje schreef op dinsdag 24 februari 2026 @ 18:01:
[...]
Nee en nee. 90%.
En op 98% zou ik met dit weer 400km halen
Let op:
Dit topic is specifiek voor de ID.7. Voor alle andere modellen kan je hier terecht:
Het grote Volkswagen ID.X topic - Deel 1
Dit topic is specifiek voor de ID.7. Voor alle andere modellen kan je hier terecht:
Het grote Volkswagen ID.X topic - Deel 1
:strip_exif()/f/image/vhPGNeNBqtBUJDoOBOJrFyYV.jpg?f=fotoalbum_large)