Had dit topic een tijdje niet gevolgd, maar mooi om te zien dat ik niet de enige ben met onderstaande bugs:
- VW app die elke melding 5x laat zien;
- GPS die ineens de weg kwijt is, volgende rit niets aan de hand;
Dan nog wel de meest irritante:
- Automatisch op slot werkt ineens wispelturig.
Software versie 5.6 hier. Nog iets opvallends: bij serieus koude accu, rond een graad of 2/3, gaat het AC-laden erg langzaam. Er gaat dan vaak maar 3kW in, heb het idee dat hij dan maar op 1 fase aan het laden is. Even een rondje om de wijk met veel optrekken en regenereren is vaak voldoende om het sneller te laten gaan, maar wel iets om rekening mee te houden.
Dit gebeurt in de praktijk eigenlijk alleen maar als ik van 80% naar 100% wil laden i.v.m. een lange rit.
- VW app die elke melding 5x laat zien;
- GPS die ineens de weg kwijt is, volgende rit niets aan de hand;
Dan nog wel de meest irritante:
- Automatisch op slot werkt ineens wispelturig.
Software versie 5.6 hier. Nog iets opvallends: bij serieus koude accu, rond een graad of 2/3, gaat het AC-laden erg langzaam. Er gaat dan vaak maar 3kW in, heb het idee dat hij dan maar op 1 fase aan het laden is. Even een rondje om de wijk met veel optrekken en regenereren is vaak voldoende om het sneller te laten gaan, maar wel iets om rekening mee te houden.
Dit gebeurt in de praktijk eigenlijk alleen maar als ik van 80% naar 100% wil laden i.v.m. een lange rit.