Wat moeten ze melden dan? Je besteld een product. Krijgt daar netjes berichtgeving van per mail. Je weet ook wanneer de levering dan zal zijn. Dit zou November worden in 1e instantie. Wil je dan wekelijks een mail dat je bestelling nog steeds loopt?franssie schreef op donderdag 16 januari 2025 @ 22:02:
[...]
Ik wens dat niet van een forum actief te moeten halen maar verwacht gewoon actieven communicatie van een producent/verkoper in email.
Is dat tegenwoordig teveel gevraagd?
Dus nee, communicatie in dit forum is voor mij (en ik neem aan mensen die niet op dit forum zitten zeker) secundair.
Primair moeten ze actief communiceren via het bestelkanaal, zoals je van willekeurig elke andere leverancier/producent zou verwachten, ik zie werkelijk niet in waarom dat hier anders zou zijn.
edit: maar dank, geannuleerd en in gebreke gesteld. Ik ga op zoek naar een leverancier van een vergelijkbaar product.
En ik zat in de eerste batch, dus mazzel voor de lezers hier die later in de rij stonden
Nadat voor HW inzichtelijk werd dat November niet haalbaar was hebben we netjes een mail gehad met excuses en een nieuwe deadline. Daarnaast dat je je aanbetaling kon terugvragen. Wil je dat ook iedere week krijgen?
Wat moet je als bedrijf dan melden? Wel eens een auto gekocht (nieuw). Levertijd maaaaaanden. Denk je dat de dealer je iedere week gaat bellen of mailen?
Beetje vermoeiend dat gebash zonder dat het product al in handen is geweest van iemand. Wacht af. Lees de ervaringen. Besluit. Is het hem niet dan een dikke prima. Is het hem wel.... aanschaffen dan. Wil je een ander merk promoten? Dr zijn eigen topics voor. Wil je hem vergelijken met anderen? Prima ook daar is een stekkerbatterij topic voor. (Apart topic).
Kritisch zijn mag maar wel graag feitjes op basis van in bezit hebben en ervaringen.
Kunnen we nu weer aub ontopic verder gaan?
Denk in kansen, niet in problemen. Homewizard Plug-In Battery 5.4 kWh. Zendure 2400 AC 8.6 kWh. 3330 Wp zonnepanelen. EV 77 kWh. Peblar Business Laadpaal.