Het grote Kia EV3 topic

Pagina: 1 ... 96 97 Laatste
Acties:

Onderwerpen

• Riesje
  • Registratie: Maart 2026
  • Laatst online: 11:07
Even een vraag:
Wanneer je de Digital Key gebruikt, is deze dan gekoppeld aan je eigen profiel?
En geldt dat dan ook voor de instellingen voor de stoelen zodat ze gelijk goed staan wanneer je instapt?

KIA EV3 GT-PlusLine (vanaf Augustus) | Google Pixel 10 Pro XL | Rotterdam

• deMercer
  • Registratie: December 2013
  • Niet online
Riesje schreef op maandag 4 mei 2026 @ 08:22:
Wanneer je de Digital Key gebruikt, is deze dan gekoppeld aan je eigen profiel?
En geldt dat dan ook voor de instellingen voor de stoelen zodat ze gelijk goed staan wanneer je instapt?
Ja

• Riesje
  • Registratie: Maart 2026
  • Laatst online: 11:07
Duidelijk antwoord :) Dank je

KIA EV3 GT-PlusLine (vanaf Augustus) | Google Pixel 10 Pro XL | Rotterdam

• Steeffoon
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 10:24

Steeffoon

Smartphone-nerd

Ik wil tijdens de vakantie graag bestemmingen via de Kia app naar de auto sturen. Maar al dagenlang is het weer feest met de app.... Meer mensen last van?
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/f6Yk28_hJVvb6NDiLNtJwD1MwXQ=/x800/filters:strip_exif()/f/image/D3qFW2yRzvSwZSfJSmLEGIDR.png?f=fotoalbum_large

Edit: blijkbaar heeft het ermee te maken dat je geen coördinaten (meer) kunt sturen naar de auto...

[ Voor 9% gewijzigd door Steeffoon op 04-05-2026 10:13 ]

DroidApp.nl - KIA EV3 GT-PlusLine / Pixel 10 Pro XL & meer Android / MacBook Air

• noppie63
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 11:12
Steeffoon schreef op maandag 4 mei 2026 @ 10:11:
Ik wil tijdens de vakantie graag bestemmingen via de Kia app naar de auto sturen. Maar al dagenlang is het weer feest met de app.... Meer mensen last van?
[Afbeelding]

Edit: blijkbaar heeft het ermee te maken dat je geen coördinaten (meer) kunt sturen naar de auto...
Vanaf mijn iPhone kan ik gewoon een opgezochte locatie naar de auto sturen

Quatt Hybrid. Woning: , 2 onder 1 kap, 141 m², HR++ glas, bouwjaar 1977. Volledig geïsoleerd. Bosch HR 30 Combi, LG WH20S Toon 2 thermostaat, KIA EV3 +A Pearl White LR

Pagina: 1 ... 96 97 Laatste