Hier ook best vaak beslagen, maar lost wel vrij snel op moet ik zeggen. Maak me zelf niet zo druk over verbruik. Zal je hooguit een paar tientjes per jaar schelen. Vroeger met benzine veel meer bezig met zuinig rijden, ik zie het wel op de jaarnota.Steeffoon schreef op vrijdag 19 december 2025 @ 05:57:
Meer mensen die merken dat de voorruit zo onwijs makkelijk beslaat, vooral bovenin? Al meermaals goed ontvet en gereinigd.
Heb ook geen zin om de hele ochtend met airco aan te rijden, dat verbruikt ook het nodige, plus herrie op automatische stand. Maar lijkt soms niks anders op te zitten.
-
Gisteren is de EV3 naar de dealer geweest voor het gekraak achterin. Dealer zegt het opgelost te hebben door de kofferbak te stellen. Ik rij het parkeerterrein af; gelijk alweer te horen. Gelijk naar de balie terug. Volgens medewerker kwam het doordat er spullen in de kofferbak lagen. Die leeggehaald. Geen verschil. Vanmiddag maar weer even langsrijden. Schiet lekker op...
Jammer dat de dealer het gekraak niet goed heeft opgelost. Zelf geen idee waar het in zit? Hier zag ik toevallig gisteren zelfs een soort tape bij de achterdeur. Waarvoor dat diende? Geen idee, heb het ook weggehaald en merk tot nog toe geen verschil. Moet je nu dus weer terug naar het westen van het land, joh?
KIA EV3 GT-Line LR iPhone 17 Pro MacBook Air M4 iMac M4 iPad mini 6 Watch Series 10 TV 4K HDR AirPods Pro 2 & Max
:strip_exif()/f/image/gEoRSFNgfCEzJaA3Wrtibdnv.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/lJJYnDHcshKs7GIG2SkNgvHF.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/LTrORd0Rvt2S1v3OyGKj4x9D.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/EasgOuiSGbBENlDXv2y2KKPx.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/5fJSxGq6prk75eMWfBtKHnpT.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/SrVJPlHV6J5j00POX9ftsImT.png?f=fotoalbum_large)