DroidApp.nl - KIA EV3 GT-PlusLine / Pixel 10 Pro XL & meer Android / MacBook Air
Ja, wij hebben dat via onze dealer gedaan en die zijn glanzend, zeker op een glanzende lak is dat strakker dan matte emblemen.Steeffoon schreef op maandag 20 april 2026 @ 09:27:
[...]
Ik heb ze via de dealer op de blauwe EV3 laten plaatsen. Erg blij mee
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
🇳🇱 iPhone 17 Pro MacBook Air M4 iMac M4 iPad mini 6 Watch Series 10 TV 4K HDR AirPods Pro 2 & Max - DJI Neo 2 FMC - Dreame L10s Pro Gen 2 & Gen 3 - Marstek Venus E 3.0 - Kia EV3 GT-Line LR
Ik heb het uiteindelijk zelf gedaan omdat de "officiële" zwarte logo's voor de EV3 toen nog niet leverbaar waren. Je kan dit eenvoudig zelf doen met bijvoorbeeld HyperDip, je bent er wel een middagje mee bezig maar toch wel erg blij met het eindresultaat. We hebben een GT-Line in Snow White Pearl, alle accenten zijn zwart behalve de logo’s, in het zwart ziet dat er veel sjieker uit naar mijn mening.Jakob1969 schreef op maandag 20 april 2026 @ 08:57:
Heeft iemand ervaring met de zwarte logo en embleem? https://webshop.kia.nl/pr...v3-embleem/ZKZWLOGOSETEV3
op een zwarte Kia EV3 lijkt mij dit wel erg gaaf
Het lijkt mij een mooie en nuttige toevoeging voor deze prachtige auto die ik in augustus hoop geleverd te krijgen..
Welke gebruiken jullie en hebben jullie deze zelf geplaatst? Mij lijkt het wegwerken en aansluiten van de kabels namelijk een 'werkje' om niet zomaar even te doen. Het liefst zie ik helemaal geen kabeltjes.
De Pioneers op de KIA site zien er mooi uit, maar er zijn vast betere toch?
het is een fitcamx dashcam , model speciaal voor de EV3, vervangt de kap die er opzit met een nieuwe waar de dashcam inzit.
stroom haalt ie uit de stroomvoorziening van de achteruitkijk spiegel
Ik rijd nu zonder dashcam en vind het prima zo, maar ieder zijn ervaring natuurlijk.
🇳🇱 iPhone 17 Pro MacBook Air M4 iMac M4 iPad mini 6 Watch Series 10 TV 4K HDR AirPods Pro 2 & Max - DJI Neo 2 FMC - Dreame L10s Pro Gen 2 & Gen 3 - Marstek Venus E 3.0 - Kia EV3 GT-Line LR
Yep, op zwart weet ik niet of dat mooi staat, maar op wit (even niet letten op een vieze autoJakob1969 schreef op maandag 20 april 2026 @ 08:57:
Heeft iemand ervaring met de zwarte logo en embleem? https://webshop.kia.nl/pr...v3-embleem/ZKZWLOGOSETEV3
op een zwarte Kia EV3 lijkt mij dit wel erg gaaf
Zag een reactie over goedkopere Chinese variaties:
Maar daar wordt gesproken over 2? Je hebt je front logo,rear logo en je EV3 embleem, dus dat zouden 3 items moeten zijn.koelkast schreef op maandag 20 april 2026 @ 09:07:
[...]
Ik heb een setje van 2 van aliexpress gehaald en die er inmiddels op zitten.
Stuk goedkoper.
Je moet zelf in je eigen portemonnee kijken, maar ik zou gewoon even bij de dealer laten zetten.
/f/image/CBvNM5nwXpp5vZ8NjxSCRRB1.png?f=fotoalbum_large)
Ik heb zelf geen EV3 meer achterop staan. Lekker clean en ook overbodig in mijn optiek.NVranya schreef op maandag 20 april 2026 @ 12:12:
[...]
Maar daar wordt gesproken over 2? Je hebt je front logo,rear logo en je EV3 embleem, dus dat zouden 3 items moeten zijn.
ok, als je voor clean look gaat, maar dan ook geen Kia logo (behalve als er gaatjes zitten)THE_BASE schreef op maandag 20 april 2026 @ 12:35:
[...]
Ik heb zelf geen EV3 meer achterop staan. Lekker clean en ook overbodig in mijn optiek.
Van Kia: https://www.kia.com/nl/service/onderweg/kia-telematics/THE_BASE schreef op maandag 20 april 2026 @ 12:35:
Ik zat Kassa te kijken en daar spreekt men over eCall over 2G dat binnenkort wordt uitgezet. Ik mag aannemen dat moderne auto’s sowieso eCall over 4G hebben?
Dus geen garantie.e-Call functionaliteiten
Mobiele netwerkoperators zullen de 2G- en/of 3G-netwerken in veel Europese landen de komende jaren geleidelijk uitfaseren. De beslissing om de 2G- en/of 3G-netwerktechnologie uit te faseren ligt volledig bij de mobiele netwerkoperators en valt daarom buiten de controle van Kia. Door deze beslissing van de netwerkoperators om hun 2G- en/of 3G-netwerk stop te zetten, kan het automatische/handmatige eCall voor sommige voertuigen mogelijk niet meer beschikbaar zijn. Kia Connect Services wordt niet beïnvloed door deze verandering. Voor verdere vragen kunt u contact opnemen met uw lokale dealer.
Gisteren toevallig nagekeken, weet alleen niet meer waarTHE_BASE schreef op maandag 20 april 2026 @ 12:35:
Ik zat Kassa te kijken en daar spreekt men over eCall over 2G dat binnenkort wordt uitgezet. Ik mag aannemen dat moderne auto’s sowieso eCall over 4G hebben?
De EV3 beschikt over 4g/5g, dus geen enkel probleem!
Zelf dashcam van 70Mai naast de spiegel geplaatst en voeding van de spiegel.Riesje schreef op maandag 20 april 2026 @ 11:31:
Ik heb even een vraag over het aanschaffen en plaatsen van een dashcam.
Het lijkt mij een mooie en nuttige toevoeging voor deze prachtige auto die ik in augustus hoop geleverd te krijgen..
Welke gebruiken jullie en hebben jullie deze zelf geplaatst? Mij lijkt het wegwerken en aansluiten van de kabels namelijk een 'werkje' om niet zomaar even te doen. Het liefst zie ik helemaal geen kabeltjes.
Ik heb deze gebruikt: https://nl.aliexpress.com/item/1005009994559351.html
Super, goed om te horen. Dank je!Riesje schreef op maandag 20 april 2026 @ 13:06:
[...]
Gisteren toevallig nagekeken, weet alleen niet meer waar![]()
De EV3 beschikt over 4g/5g, dus geen enkel probleem!
Zoek in deze forum alles over de fitcamx. Een aanrader.Riesje schreef op maandag 20 april 2026 @ 11:31:
Ik heb even een vraag over het aanschaffen en plaatsen van een dashcam.
:strip_exif()/f/image/0tNJ4ayWURGOwWGpgNgeVlGs.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/jumdmnDiRuahUQLzweVC1JUG.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/1tutwauuYLlgpGY5Ji5wkrj1.jpg?f=fotoalbum_large)