Ik heb laatste paar dagen een paar keer dat de bestuurdershulp storing geeft. Zou dit door de miezerregen kunnen komen? Had vanmiddag zelfs een melding in de app, tijdens rijden naar huis verdween de melding. En heb verder zonder problemen naar huis gereden.
Dat is het laatste waar ik aan denk..ASW1 schreef op woensdag 11 februari 2026 @ 16:32:
Ik zou vragen of ze meteen even kunnen stofzuigen.
Ik mag morgen naar de dealer met dezelfde melding. Alleen werkt alles aan de auto nog normaal. Ik denk dat het door de laatste update is gekomen. Meteen na de update kwam die melding.
Word de verwarming wel warm??onzenuub schreef op woensdag 11 februari 2026 @ 18:11:
[...]
Ik mag morgen naar de dealer met dezelfde melding. Alleen werkt alles aan de auto nog normaal. Ik denk dat het door de laatste update is gekomen. Meteen na de update kwam die melding.
Ik vind dat het koud blijft aan mijn benen. Ook als ik alleen beneden selecteer. Temperatuur op 21. Maakt niet uit of je enkel bestuurder of beide selecteert. Als je alleen boven warmte selecteert voel je echt warme lucht. Ik heb altijd airco aan, omdat anders de ramen beslaan. Herkent iemand mijn ervaring?
Zo! Ziet er indrukwekkend uit!grazara schreef op woensdag 11 februari 2026 @ 16:13:
Vorige week maakte ik een bericht dat mijn ev3 een probleem.had met het 400v systeem.
De dealer is er op dit moment mee bezig en zijn er achter dat het aan de verwarmingselement ligt.
Nadeel is wel dat ze er niet makkelijk bij komen.[Afbeelding]
Als ik zoiets zou proberen en weer in elkaar moest zetten zou ik op het eind nog wat schroefjes en andere “reserve” onderdelen overhouden
Hoop voor je dat het snel gefixt is!
Ik niet, heb nog nooit in jouw auto gereden.Skipper_NH schreef op woensdag 11 februari 2026 @ 19:14:
Ik vind dat het koud blijft aan mijn benen. Ook als ik alleen beneden selecteer. Temperatuur op 21. Maakt niet uit of je enkel bestuurder of beide selecteert. Als je alleen boven warmte selecteert voel je echt warme lucht. Ik heb altijd airco aan, omdat anders de ramen beslaan. Herkent iemand mijn ervaring?
heftig! zou eigenlijk zeggen, ze mogen je gewoon een nieuwe auto geven als ze 'm zo toetakelen ;-) maar monteurs zullen 'm vast helemaal strak goed weer terug monteren....grazara schreef op woensdag 11 februari 2026 @ 16:13:
Vorige week maakte ik een bericht dat mijn ev3 een probleem.had met het 400v systeem.
De dealer is er op dit moment mee bezig en zijn er achter dat het aan de verwarmingselement ligt.
Nadeel is wel dat ze er niet makkelijk bij komen.[Afbeelding]
Ik heb dit ook gehad, ook tijdens de sneeuw had ik vaak meldingen. Alleen met de mist/miezerregen had ik dit niet verwacht. Hopelijk krijgen we binnenkort iets beter weer om te kijken of dan alle meldingen wegblijven. Anders toch terug naar de garage (auto 2 maand oud).Ohmak schreef op woensdag 11 februari 2026 @ 17:21:
Ik heb laatste paar dagen een paar keer dat de bestuurdershulp storing geeft. Zou dit door de miezerregen kunnen komen? Had vanmiddag zelfs een melding in de app, tijdens rijden naar huis verdween de melding. En heb verder zonder problemen naar huis gereden.
Ah ok, hier ook net 2 maanden oud. Ik zal ook even aankijken, maar ergens blij dat ik niet de enige ben.tweakfdr schreef op woensdag 11 februari 2026 @ 20:20:
[...]
Ik heb dit ook gehad, ook tijdens de sneeuw had ik vaak meldingen. Alleen met de mist/miezerregen had ik dit niet verwacht. Hopelijk krijgen we binnenkort iets beter weer om te kijken of dan alle meldingen wegblijven. Anders toch terug naar de garage (auto 2 maand oud).
Ue.... waar zit dat verwarmingselement dan??Steeffoon schreef op woensdag 11 februari 2026 @ 16:14:
[...]
Wat heftig om zo je auto erbij te zien staan![]()
Hopelijk is het snel opgelost voor je!
Je zou denken dat het accupakket er onderuit laten zakken een nettere benadering zou zijn.
Na 2 flinke ritten, elk > 1 uur, is de software via de USB stick geupdate. Ik kan via de app niet dat OTA abonnement afsluiten, al zag ik 'm een paar dagen terug nog wel in de app. Ben benieuwd of er via OTA vaker (kleine) kaartupdates verschijnen dan voor de USB.
EV3 Plus + ADAS LR BlueFro, Zaptec Go 2 laadpaal aangestuurd door EVCC