Het grote Kia EV3 topic

Pagina: 1 ... 84 85 Laatste
Acties:

Onderwerpen

• in06cd
  • Registratie: April 2021
  • Nu online
Beste KIA EV3 rijders, ik heb een dashcam bij mijn EV3 besteld (Dashcam Pioneer VREC-Z710SH voor Euro 299). Nu kom ik erachter dat de Pioneer app op mijn telefoon (Samsung Galaxy A56 5G) er niet mee wil communiceren omdat de telefoon te nieuw is. Volgens mijn garage ligt dit aan mijn eigen telefoon. Maar volgens mij is de dashcam app gewoon een verouderd item zonder updates. Klopt dit? En hoe los ik dit nu op.

• aidanl
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 16:36
in06cd schreef op maandag 12 januari 2026 @ 13:11:
Beste KIA EV3 rijders, ik heb een dashcam bij mijn EV3 besteld (Dashcam Pioneer VREC-Z710SH voor Euro 299). Nu kom ik erachter dat de Pioneer app op mijn telefoon (Samsung Galaxy A56 5G) er niet mee wil communiceren omdat de telefoon te nieuw is. Volgens mijn garage ligt dit aan mijn eigen telefoon. Maar volgens mij is de dashcam app gewoon een verouderd item zonder updates. Klopt dit? En hoe los ik dit nu op.
Allereerst, om welke app van Pioneer gaat het precies? Zo hebben ze verschillende apps en daarmee ook versies daarvan. Ten tweede, is jouw telefoon momenteel geupdate naar Android 16 (One UI 8.0)?

Kia EV3 GT+ White, Kawasaki Versys 650 Candy Matte Orange

• aikink
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 16:50
uray schreef op maandag 12 januari 2026 @ 12:05:
@schekker Dat delen doe je via de Wallet App op je iPhone... Kia kaart selecteren, en dan dat Vierkantje met Pijltje drukken...
Doe je dat niet in de Kia app, of is dat dezelfde functie? Onder 'Voertuig', dan 'Voertuig delen', en van daaruit het telefoonnummer van de ontvanger of het contact kiezen.

• Coffee
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 17:38

Coffee

Coffee

aikink schreef op maandag 12 januari 2026 @ 16:47:
[...]

Doe je dat niet in de Kia app, of is dat dezelfde functie? Onder 'Voertuig', dan 'Voertuig delen', en van daaruit het telefoonnummer van de ontvanger of het contact kiezen.
Je moet idd ook de Kia App delen, maar de Apple CarKey sleutel deel je vanuit de Apple Wallet. Je deelt hem dus 2 keer eigenlijk

EV3 +A LR, HA Yellow, Prusa Mini+, ERGA08EAV3H7 & EHBH08EF6V

• Liegebeest
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 17:56
AtlAntA schreef op maandag 12 januari 2026 @ 10:59:
[...]
Het blijven staan van vocht in een auto kan snel serieuze problemen veroorzaken. Denk daarbij aan schimmelvorming wat je gaat inademen in de auto. Met zo'n nieuwe auto zou de dealer dit meteen goed op moeten pakken.
Aye, maar de leasemaatschappij laat m'n vrouw niet naar de dealer gaan, maar kiest een andere garage.

Een andere garage die trouwens de afspraak ook meteen weer heeft geannulleerd. Op naar de lease-toko dus weer.

Liege, liege, liegebeest!

• DutchKel
  • Registratie: Mei 2002
  • Nu online
Liegebeest schreef op maandag 12 januari 2026 @ 17:56:
[...]

Aye, maar de leasemaatschappij laat m'n vrouw niet naar de dealer gaan, maar kiest een andere garage.

Een andere garage die trouwens de afspraak ook meteen weer heeft geannulleerd. Op naar de lease-toko dus weer.
Zulke dingen doe je toch andersom?

Je gaat toch gewoon naar de garage en zegt ik heb dit probleem? De garage ziet dan dat het via de lease maatschappij loopt en zal als het nodig is eerst toestemming vragen bij de lease maatschappij om het gebrek te onderzoeken/repareren als het niet onder garantie valt.

Ik heb nog nooit bij problemen eerst overlegd met de lease maatschappij. Alleen bij een ongeluk heb ik eerst overlegd omdat ze daar vaak aparte contracten hebben met bepaalde zaken.

Don't drive faster than your guardian angel can fly.

Pagina: 1 ... 84 85 Laatste