Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Het grote Kia EV3 topic

Pagina: 1 ... 79 80 Laatste
Acties:

Onderwerpen

• Aedriaen1
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 29-11 21:38
Is er al iemand die gekeken heeft of de ruimte onder de armsteun te benutten is, door een opening te maken in de armsteun die afgedekt wordt door het "tafeltje"? Of er iets over gelezen heeft?

• THE_BASE
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Aedriaen1 schreef op zaterdag 29 november 2025 @ 21:29:
[...]

Het gaat er maar om dat je gewaarschuwd wordt, als je ergens niet bekend bent dan kan het praktisch zijn, op de snelheid aangegeven op je dashboard kun je ook niet altijd van op aan, die zit er nogal eens naast.
Ik heb er niet veel last van. Geluiden staan al uit, dus het is hooguit af en toe een rode strip. Vind het alleen maar praktisch, zodat ik op m’n snelheid kan letten.

KIA EV3 GT-Line LR  iPhone 17 Pro  MacBook Air M4  iMac M4  iPad mini 6  Watch Series 10  TV 4K HDR  AirPods Pro 2 & Max

• DEVegg
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 09:16

DEVegg

DEVegg

Gister heeft de EV3 een botsing voorkomen. Op de snelweg vertraagde de auto’s voor mij, waarop ik prima anticipeerde. Uit het niets stond het ineens nagenoeg stil. Met de rem tot op de bodemplaat bleef ik mij vooruit bewegen. Alle signalen die konden waarschuwen gingen af. De auto nam het over en letterlijk met een harde dreun stond ik bijna direct stil. Op een paar centimeters op mijn voorganger. Mijn zoon en ik waren echt verwonderd over de ingreep. Ik kon ook niet meteen wegrijden de auto was even volledig geblokkeerd. Bijzondere ervaring. Dank je wel EV3!

EV3 Plus Advanced SR Shale Grey, Het gaat er niet om wat jij zegt, maar om wat ik begrijp

Pagina: 1 ... 79 80 Laatste