Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Het grote Kia EV3 topic

Pagina: 1 ... 77 78 Laatste
Acties:

Onderwerpen

• THE_BASE
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
_EV_ schreef op zaterdag 15 november 2025 @ 08:34:
[...]

Het komt waarschijnlijk slecht over op de foto maar de logo’s zijn al zwart. De strip inderdaad nog niet
Ah, moest twee keer kijken. En niet zo vroeg posten. ;)

KIA EV3 GT-Line LR  iPhone 17 Pro  MacBook Air M4  iMac M4  iPad mini 6  Watch Series 10  TV 4K HDR  AirPods Pro 2 & Max

• DutchKel
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 08:17
Ik heb het vermoeden dat de vin dezelfde kleur heeft als de accent kleur van de auto. Bij mij is het beide zwart, de accent kleur is zwart en de vin ook. Ik heb zwarte strepen rond de auto. Bij wit enzo zijn die delen die bij mijn auto zwart zijn namelijk ook wit.

Don't drive faster than your guardian angel can fly.

• pat42
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online

pat42

» lurkt

Wellicht een domme vraag, maar ik snap de remote functie van de app niet. Ik kan kiezen voor "hoogste stand" en "klimaatregeling - 25 graden". Daaronder heb ik de "klimaatinstellingen" op 20 graden staan. Hoe activeer ik die 20 graden? (En sowieso, wie wil met z'n volle verstand verwarmen op 25 graden?)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/El2bGQA1NmU4i6KgilbLUPCnJGU=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/STGrlxCoL6JcadTCXk70pykZ.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 18% gewijzigd door pat42 op 15-11-2025 17:31 ]

• Bob Popcorn
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 08:18

Bob Popcorn

Plop!

Ik sta voor de keuze om een EV3 te nemen in de lease (alleen zakelijk). De GT BusinessLine zou de meest logische keuze zijn en blijft precies binnen budget (650 euro/60m 25k), de Plus Advanced zit daar een stukkie boven (denk ongeveer 680-690pm). De enige reden dat ik de Plus Advanced zou willen is om het Harman Kardon systeem.

Wat is jullie mening? Is dat het waard? Die 30-40 euro zou ik zelf bij moeten leggen, en zoals gezegd rijd ik de auto alleen zakelijk.

Kan niet stoppen met ontploffen!

• deMercer
  • Registratie: December 2013
  • Niet online
pat42 schreef op zaterdag 15 november 2025 @ 17:30:
Hoe activeer ik die 20 graden? (En sowieso, wie wil met z'n volle verstand verwarmen op 25 graden?)
Op je eerste vroeg moet ik het antwoord schuldig blijven, maar met je tweede vraag kan ik je wellicht wel helpen. De app heeft het niet over verwarmen naar 25 graden, maar over klimaatregeling op 25 graden. En daar kan ik me heel goed iets bij voorstellen als de auto in de volle zon staat geparkeerd terwijl het buiten 30+ graden is.

• THE_BASE
  • Niet online
Bob Popcorn schreef op zaterdag 15 november 2025 @ 19:21:
Ik sta voor de keuze om een EV3 te nemen in de lease (alleen zakelijk). De GT BusinessLine zou de meest logische keuze zijn en blijft precies binnen budget (650 euro/60m 25k), de Plus Advanced zit daar een stukkie boven (denk ongeveer 680-690pm). De enige reden dat ik de Plus Advanced zou willen is om het Harman Kardon systeem.

Wat is jullie mening? Is dat het waard? Die 30-40 euro zou ik zelf bij moeten leggen, en zoals gezegd rijd ik de auto alleen zakelijk.
Als je geeft om een goed geluid, dan kan het standaard geluid je tegen gaan staan. Ik kan niet in je portemonnee kijken, maar 35 euro per maand bijleggen voor extra plezier heb ik voor over.

KIA EV3 GT-Line LR  iPhone 17 Pro  MacBook Air M4  iMac M4  iPad mini 6  Watch Series 10  TV 4K HDR  AirPods Pro 2 & Max

• NVranya
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 00:10
Wellicht een domme vraag, maar ik snap de remote functie van de app niet. Ik kan kiezen voor "hoogste stand" en "klimaatregeling - 25 graden". Daaronder heb ik de "klimaatinstellingen" op 20 graden staan. Hoe activeer ik die 20 graden? (En sowieso, wie wil met z'n volle verstand verwarmen op 25 graden?)

[Afbeelding]
Twee manieren:
Eerste is op de plek van je screenshot, maar dan wat hoger:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/EYbi3YIkXlo7rPm4pDbW3AIHHt4=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/JEiVmayTzEZYbMXoMTBYDdiS.jpg?f=fotoalbum_large

Tweede is via de widget als je die gebruikt:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/BCw95ANHWlGKpoTUwv5VdcHKma4=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/MUp8DECAXlIzkj7tlmujhqyV.jpg?f=fotoalbum_large

• Terranca
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 08:31

[Afbeelding]
Ik vroeg me hetzelfde af :D had eigenlijk het idee dat het bug was, want als je bvb de duur van klimaatregeling aanpast, wordt dat wél aangepast in het scherm wat er op volgt...

Heb er na 3 dagen de eerste 500km op zitten, moet zeggen dat het echt heerlijk rijdt, zeker op de snelweg met alle weghulp. Zelfs de automatische rijbaanwissel vind ik nog vrij soepel gaan. Wat ik wel raar vind van de SCC is dat hij doodleuk rechts gaat inhalen als iemand links blijft hangen; hij registreert die auto wel maar doet er niks mee.. veel andere adaptive cruise controls die ik heb gereden wisten zich daar wel op aan te passen.

En ik reed op de A2 na 19u, waar het dan 130 is, maar het dashboard bleef stug 100 aangeven.

Hoe hebben jullie de gevoeligheid van de SCC staan? Ik heb zowel de reactiesnelheid als de acceleratie 1 tikje omhoog gedaan, vond dat hij anders erg achter bleef als de voorligger versnelde. Krijg nu wel een soort "schokje" als ik het power pedaal los laat; hij neemt het niet heel soepel over. Maar misschien is dat wennen? In de Tesla ging dat soepeler iig.

• pat42
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online

pat42

» lurkt

NVranya schreef op zaterdag 15 november 2025 @ 22:33:
[...]

Twee manieren:
Eerste is op de plek van je screenshot, maar dan wat hoger:

[Afbeelding]

Tweede is via de widget als je die gebruikt:

[Afbeelding]
Geweldig! _/-\o_

• THE_BASE
  • Niet online
Vanavond na een feestje de auto ingestapt. Enorm beslagen zijruiten. Dus blower vooruit aangezet. Maar duurde best lang voor het ontwasemd is. Ben ik niet gewend. Iemand nog tips?

Pagina: 1 ... 77 78 Laatste