Met de [/video] tags kan je hem insluiten
Zat al te wachten op de Carwow video!
Samenvatting (Mid spec GT uitvoering):
+ Veiligheidssystemen en rijfuncties in overvloed vergeleken met de competitie.
+ Meningen over interieur evenals exterieur zijn positief, interieur voelt zelfs aardig premium.
+ Goede vering en rijcomfort, op de snelweg alleen vind hij de Volvo EX30 comfortabeler rijden.
+ Voldoende ruimte achterin voor zijn klasse.
+ (Bonus) Mat zat niet op te letten en knalde bijna tegen de camera wagen aan, de Kia remde direct automatisch
- Hij trekt niet snel op en remt ook niet zo hard als de competitie, het is zelfs een van de "traagste".
- Het is niet comfortabel om met 3 volwassenen achterin te zetten.
- De real world range was maar 70% van de WLTP en nog veel slechter tijdens zijn tweede ritje (55%)
Mat zou de EV3 boven de kia ID.3, Peugeot e-2008, Cupra Born, Renalt Megane en Smart #1 nemen. Maar na even twijfelen toch liever voor de Volvo EX30 gaan
Ik heb veel van zijn reviews gezien, deze was best chaotisch maar over het algemeen eigenlijk best positief, hij noemt geen cijfer maar is erg positief over wat je krijgt voor het bedrag, ik denk dat de Volvo zijn voorkeur kreeg wegens het interieur comfort en rijgedrag, iets wat ik wel vaker heb gehoord over de EX30. Maar de Volvo heeft zijn eigen issues weer dus het is ook niet zo dat het rechtstreeks de betere auto is van de twee.
[
Voor 73% gewijzigd door
Vagax op 29-01-2025 00:08
]