Quatt Hybrid. Woning: , 2 onder 1 kap, 141 m², HR++ glas, bouwjaar 1977. Volledig geïsoleerd. Bosch HR 30 Combi, LG WH20S Toon 2 thermostaat, KIA EV3 +A Pearl White LR
een beetje USB-stick prijs is ook niet meer wat het geweest is. Komt nog bij mijn uur-tarief als pensionadoAMijnheer schreef op dinsdag 11 augustus 2026 @ 13:32:
[...]
Inderdaad, 1x USB-stick kopen en gaan....
Samsung S25 Ultra, Iphone 10XS Max, MacBook Air 15" M5 16/512, iPad Air 2025, Mac mini M4 (2025), KIA EV3 plus advanced LR green
Dat werkt alleen met de remote aan je sleutelbos. Twee knoppen tegelijk. Ik weet alleen niet precies welke.noppie63 schreef op woensdag 12 augustus 2026 @ 08:25:
[...]
Dat is toch wel bijzonder: In het overzicht voor de EV3 staat dat de ramen op afstand te openen en te sluiten zijn, maar ik heb dat nog niet kunnen ontdekken helaas......
iPhone 17 Pro • iPad mini (A17 Pro) • MacBook Air M4 • iMac M4 • Watch Series 10 • AirPods Pro 2 & Max • TV 4K • Marstek Venus • Kia EV3 GT-Line
Vermoedelijk staat dat in het boekwerk wat erbij zit, maar daar vonden we afgelopen weekend ook iets over tanken in, dus of dat helemaal klopt ..THE_BASE schreef op woensdag 12 augustus 2026 @ 08:46:
[...]
Dat werkt alleen met de remote aan je sleutelbos. Twee knoppen tegelijk. Ik weet alleen niet precies welke.
I have usernames older than you.
Heb je nog niet getankt dan?pjottum schreef op woensdag 12 augustus 2026 @ 09:24:
[...]
Vermoedelijk staat dat in het boekwerk wat erbij zit, maar daar vonden we afgelopen weekend ook iets over tanken in, dus of dat helemaal klopt ..
iPhone 17 Pro • iPad mini (A17 Pro) • MacBook Air M4 • iMac M4 • Watch Series 10 • AirPods Pro 2 & Max • TV 4K • Marstek Venus • Kia EV3 GT-Line
Even een update over de OTA updates, bij mij zijn ook de kaarten bijgewerkt. Ik ben vandaag naar kantoor gereden en een weg die vorige week nog niet erop stond waar ik overheen moest die stond er vanochtend wel erop. Ik heb de usb update nog niet getest.
Voor degene die de geschiedenis niet kennen: Ik heb dus geen abonnement gekocht hiervoor en ik heb inmiddels al veel meer dan 2 OTA updates gehad.
Voor degene die de geschiedenis niet kennen: Ik heb dus geen abonnement gekocht hiervoor en ik heb inmiddels al veel meer dan 2 OTA updates gehad.
Don't drive faster than your guardian angel can fly.
Ik doe het gewoon helemaal niet! Ik heb die hele Kia navi nog nooit gebruikt en gebruik gewoon Waze (via telefoon gewoon een levenslange en gratis OTA). Als er andere updates nodig zijn zorgt de dealer daar wel voor.uray schreef op dinsdag 11 augustus 2026 @ 13:30:
Met m'n USB stick zelf doen is soort van Gratis.
De 'open' knop gewoon langer ingedrukt houden.THE_BASE schreef op woensdag 12 augustus 2026 @ 08:46:
[...]
Dat werkt alleen met de remote aan je sleutelbos. Twee knoppen tegelijk. Ik weet alleen niet precies welke.