Het grote Kia EV3 topic

Pagina: 1 ... 104 105 Laatste
Acties:

Onderwerpen

• Teddieke
  • Registratie: Juli 2022
  • Laatst online: 22:08
eboellie schreef op maandag 24 augustus 2026 @ 22:53:
mooie tip, en het doekt een vooroordeel van me op: YouTube: Leaving Your EV Plugged In Is Not Hurting the Battery. It Is Protecting It!

Voortaan laat ik de plug er dus inzitten.
Mooie uitleg. Een collega van me kwam ook al met zoiets.

Moet die accu conditionering nog ergens in worden geschakeld of is dat gewoon altijd bezig? Ik heb wel een setting gezien maar die is volgens mij voor het snelladen.

• deMercer
  • Registratie: December 2013
  • Niet online
Riesje schreef op dinsdag 25 augustus 2026 @ 08:38:
Ik moest er ook aan wennen en het schakelt wel snel uit als je maar een kleine beweging aan het stuur maakt. Het gaat tegen je natuur in om niet mee te sturen bij de rijbaanwissel.
Je hand(en) losjes op het stuur leggen en het werkt perfect.
Komt ook op het lijstje met 'dingen uitzoeken / uitproberen als de EV3 weer terug is'.
aidanl schreef op dinsdag 25 augustus 2026 @ 17:15:
Ik heb het uit gezet, het duurde me veel te lang. Prima als je alle ruimte hebt en als het niet druk is, maar tijdens de spits ga ik geen kilometer wachten totdat de auto het veilig acht van baan te wisselen. Het concept is leuk, maar in praktijk is het nog veel te gevoelig/voorzichtig.
Snap ik, in druk verkeer werkt het sowieso niet (goed), vind ik ook. Maar ik wil het sowieso toch wel eens ervaren hebben in omstandigheden waarin het wel werkbaar is - al was het alleen maar om uit eigen hand te weten hoe zo'n systeem nu werkt. En dan de vooruitgang - dan wel het ontbreken ervan - te zien bij de volgende auto.

• THE_BASE
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
deMercer schreef op dinsdag 25 augustus 2026 @ 19:56:
[...]

Komt ook op het lijstje met 'dingen uitzoeken / uitproberen als de EV3 weer terug is'.

[...]

Snap ik, in druk verkeer werkt het sowieso niet (goed), vind ik ook. Maar ik wil het sowieso toch wel eens ervaren hebben in omstandigheden waarin het wel werkbaar is - al was het alleen maar om uit eigen hand te weten hoe zo'n systeem nu werkt. En dan de vooruitgang - dan wel het ontbreken ervan - te zien bij de volgende auto.
Op een rustige weg, in de ochtend of late avond is het heerlijk. Gewoon chill van links naar rechts. Zeker proberen!

iPhone 17 Pro • iPad mini (A17 Pro) • MacBook Air M4 • iMac M4 • Watch Series 10 • AirPods Pro 2 & Max • TV 4K • Marstek Venus • Kia EV3 GT-Line

Pagina: 1 ... 104 105 Laatste