Volle accu sowieso uit onderhandelen, dat zijn de kosten niet voor de dealer. Ik weet niet of je ver van de dealer woont, maar anders zeggen dat je er dan nog lekker mee naar huis kunt. Woon je dichterbij; zeggen dat je gelijk wilt toeren om mooie foto's van de auto te maken. Hoeveel kilometer staat er op de auto? Een nieuwe APK is niet nodig, beurt lijkt me ook vrij vroeg. De BOVAG-garantie dekt wel meer dan de fabrieksgarantie, maar echt grote problemen die niet onder fabriek vallen, lijken me stug. Ik zou het zelf meer uitonderhandelen om alleen een controlebeurt te doen (afhankelijk van de kilometers), samen met de BOVAG garantie en een volle accu. En dan (als je de prijs bijvoorbeeld 100 euro naar boven kunt afronden) het zo afspreken.Teddieke schreef op zondag 28 juni 2026 @ 11:39:
[...]
Gelukkig. Ik zat me al af te vragen wat ik met zo’n tafeltje moet.![]()
Dat afleverpakket is geen moetje maar wordt geadviseerd. Daar zit in: Nieuwe APK, beurt volgens schema, minimaal 3mm bandenprofiel, 12 maanden bovag-garantie en een poetsbeurt. En dat voor zo’n 900 euro. Die eerste 3 zijn bij zo’n jonkie al sowieso zeer twijfelachtig dus dan zou het gaan om de bovag-garantie en een poetsbeurt. Wat mij een hele dure poetsbeurt lijkt.
Ohja, bijna vergeten. Ik krijg er ook een volle accu bij!
DroidApp.nl - KIA EV3 GT-PlusLine / Oppo Find X9 Ultra, Pixel 10 Pro XL & meer Android / MacBook Air