Max zegt dat hij bij turn 7 en 17 nog wat onderstuur heeft.
[ Voor 13% gewijzigd door d-vine op 18-05-2024 16:55 ]
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
[ Voor 13% gewijzigd door d-vine op 18-05-2024 16:55 ]
There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.
Als dat alles is... Flinke stappen gemaakt sinds gisterend-vine schreef op zaterdag 18 mei 2024 @ 16:54:
Max zegt dat hij bij de exit van turn 7 nog wat onderstuur heeft.
De McLaren lijkt hier de snellere auto, dus als Max hem pakt... Wat zou dat knap zijn zeg...
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
streamnl schreef op zaterdag 18 mei 2024 @ 16:57:
Wat een contrast.
Daar schijnt heerlijk de zon en hier is het aan het donderen.
Ontopic, ik gok toch Max P1
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Hippocampus schreef op zaterdag 18 mei 2024 @ 15:59:
Welke Ferrari gaat pole pakken?
Ouwe troep? Wat is dat?.......Alles is leuk, zelfs modelracing..........BOINC ook mee met DPC!
......Team Grazzie~Power....!! Mooooooeeeee......
There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Its on rails.G_Dragon schreef op zaterdag 18 mei 2024 @ 17:01:
Mijn god die Red Bull vliegt erover...
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
Mijn bloeddruk moet ik nu ook niet meten
Taycan ST ‘22 - GLC300e ‘25 - 1250 GSA HP ‘20
Ik zie het...TinusXIII schreef op vrijdag 17 mei 2024 @ 13:48:
Dominantie van Red Bull is voorbij.
Ik maak geen fouten, ik creëer leer momenten.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Banden op, dus geen foutje denk ik. Knap gedaan iigHolk schreef op zaterdag 18 mei 2024 @ 17:02:
Wow, pole hier is echt een verrassing voor Max. Piastri maakt een klein foutje in de laatste bocht anders was hij er voor gekomen denk ik
Is dat niet een record?DaniëlWW2 schreef op zaterdag 18 mei 2024 @ 17:03:
Indrukwekkend, 8 poles op een rij en een aantal waren echt niet zo vergeven.
8 Poles op rijNotlupus schreef op zaterdag 18 mei 2024 @ 17:01:
Nou, drie dagen 'paniek' om niksZeven poles op rij, hoppa. Qua record gelijk met legende Prost/Senna. Koning!
Blijkt het toch weer mee te vallenJB schreef op zaterdag 18 mei 2024 @ 14:18:
Maar is de dominantie van RBR nu ineens pleite of wat is er aan de hand de laatste races? Oogt niet soepel allemaal.
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2
Kom op zeg, Red Bull had het super lastig, dat hoor je ook aan Max zijn reactie. Perez buiten de top 10Dutchie01 schreef op zaterdag 18 mei 2024 @ 17:03:
Zo Dan!!! wat zit iedereen hier nou te zeuren al die dagen
Beste sector tijd bij elkaar was een 1,45.6 en hij rijd een 1.45.7 ofzo
Nee. De McLaren is de beste auto hier.PatrickC schreef op zaterdag 18 mei 2024 @ 17:04:
Ik vraag me echt af of de RB hier wel de snelste auto is… dit is gewoon de pure klasse van Max.
Taycan ST ‘22 - GLC300e ‘25 - 1250 GSA HP ‘20
Gelijk met Senna, maar poles vanaf het begin van het seizoen is binnen.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Nog iets minder dan 22 uur te gaan. Tijd zat om nog wat meters te maken.Help!!!! schreef op zaterdag 18 mei 2024 @ 17:04:
Max in gedachten: Zo. En nu weer snel naar de simrig om verder te racen.....
Ik maak geen fouten, ik creëer leer momenten.
Die krijgt nog een grid straf.Jorah_Newstone schreef op zaterdag 18 mei 2024 @ 17:04:
Piastri 2e, hoop dat hij deze morgen vast weet te houden.
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
2x gelijk met SennaDaniëlWW2 schreef op zaterdag 18 mei 2024 @ 17:05:
[...]
The sausage is a meat-based vegetable substitute for cucumber.
Welke van de 3?Cass Casey schreef op zaterdag 18 mei 2024 @ 17:08:
Alles leuk en aardig, maar ik weet nog steeds niet wie die dame is met die mooie ogen die een paar keer in beeld was. Volgens mij in de Ferrari garage.
Prostd-vine schreef op zaterdag 18 mei 2024 @ 17:07:
[...]
2x gelijk met Senna
8 op een rij
7 op een rij bij de start van het seizoen
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
Volgens mij is die 7 op een rij van Prost in 1993?d-vine schreef op zaterdag 18 mei 2024 @ 17:07:
[...]
2x gelijk met Senna
8 op een rij
7 op een rij bij de start van het seizoen
Prost 7 op rij vanaf het begin van het seizoen en 8 van Senna over meerdere seizoenen, vandaar de Prost/SennaAcidBurn schreef op zaterdag 18 mei 2024 @ 17:04:
[...]
8 Poles op rij
Als Max er nog 1 achteraan plakt heeft hij er weer een record bij....
Blijkbaar de vriendin van Sainz. Rebecca Donaldson. Doet ie goed.
The sausage is a meat-based vegetable substitute for cucumber.
Smaken verschillen...
Ouwe troep? Wat is dat?.......Alles is leuk, zelfs modelracing..........BOINC ook mee met DPC!
......Team Grazzie~Power....!! Mooooooeeeee......
Wanneer iedereen zijn hoofd verliest en jij houdt het hoofd koel dan heb jij het probleem niet begrepen. You think I'm expensive, try hiring an amateur.
Zijn enthousiasme waardeer ik. Alleen was hij vorig jaar tijdelijk geschorst vanwege seksisme.
[ Voor 3% gewijzigd door NeverSettle op 18-05-2024 17:15 ]
It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky
Newey doet niks met de afstelling van een auto dus dat ze zo aan het kloten waren gisteren was niet omdat hij weg is.Chevy454 schreef op zaterdag 18 mei 2024 @ 17:15:
Ik vind het apart dit weekend tot nu.
Adrian Newey die weg gaat en niet meer actief is bij het team. En ze hebben meteen een lastig weekend. En dan is het aan de jonkies om uit de schaduw te treden.
Het ging moeilijk die FPs tot Q. Maar nu moet het team als ook de driver hun klasse laten zien. Om dan zo P1 te pakken is gewoon klasse, een prachtige vuurdoop voor het nieuwe RB team.
Ik denk niet zo zeer dat het hater zijn, meer mensen die graag wat spanning willen zien. Meer concurrentie is altijd goed. Van mij hoeft Max ook niet altijd te winnen. Als hij dat wel doet, dan hoop ik goeie races i.p.v. >20 seconde voorsprong.Amaze86 schreef op zaterdag 18 mei 2024 @ 17:15:
Heerlijk dit van MAX, dikke vinger naar alle max haters man man.
Gelijk met Prost.DaniëlWW2 schreef op zaterdag 18 mei 2024 @ 17:05:
[...]
een treffende spreuk
Waar was het geen spanning dan, meerdere poles waren super, super close.NeverSettle schreef op zaterdag 18 mei 2024 @ 17:17:
[...]
Ik denk niet zo zeer dat het hater zijn, meer mensen die graag wat spanning willen zien. Meer concurrentie is altijd goed. Van mij hoeft Max ook niet altijd te winnen. Als hij dat wel doet, dan hoop ik goeie races i.p.v. >20 seconde voorsprong.
een treffende spreuk
Dat kunnen ze doen. En sowieso bij de start is hier veel mogelijk. En McLaren is hier goed, dat waren ze voorheen ook. Maar, ik had vertrouwen in een goede qualy voor Max en ook in een goede race.DarkSide schreef op zaterdag 18 mei 2024 @ 17:21:
idd. F1 fan hier. En ook max Fan.
Vind het prima dat max dit jaar weer WDC wordt.
Maar dan hopelijk niet met zo machtige voorsprong
Of waar je naar een ronde VT op vrijdag al ziet dat hij pole gaat pakken.
Het is ook met een dominante auto hard werken voor een team.
Maar zoals nu is het toch mooier om te zien.
Nu benieuwd naar morgen.
Kan NOR/PIA de druk er op houden. Mooie undercut doen?
een treffende spreuk
Max zijn laatste bocht was ook niet clean, Max verloor ook nog aardig wat tijd op Norris in sector 3Holk schreef op zaterdag 18 mei 2024 @ 17:02:
Wow, pole hier is echt een verrassing voor Max. Piastri maakt een klein foutje in de laatste bocht anders was hij er voor gekomen denk ik
Landoproof?Chocoball schreef op zaterdag 18 mei 2024 @ 17:20:
De trofeeën voor morgen
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Hulk to Red Bull confirmedBlackMonkey schreef op zaterdag 18 mei 2024 @ 17:28:
Haha, Nico geeft nu bij Sky aan Max een tow te hebben gegeven in Q3 omdat Max hem ook hielp in Q2.
Klopt helemaal. Maar als je de afvoerputjes comments leest op sociale media dan claimen ze allemaal dat het aan Adrian Newey ligt. Dat is dus mooi ontkracht door dit weekend, daarom dat het juist zo goed is om de buitenwereld te tonen dat ze het kunnen.lochpatje schreef op zaterdag 18 mei 2024 @ 17:16:
Newey doet niks met de afstelling van een auto dus dat ze zo aan het kloten waren gisteren was niet omdat hij weg is.
Wanneer iedereen zijn hoofd verliest en jij houdt het hoofd koel dan heb jij het probleem niet begrepen. You think I'm expensive, try hiring an amateur.
Dat is eerder mooi ontkracht door gewoon logisch na te denken. Denk je dat Newey elk weekend de auto neerzet zoals hij wilt? Die is voor de rest van het seizoen en het volgende al klaar hoor. En bovendien is het ook niet Newey die Red Bull deze laatste seizoen gered heeft. Renault vervangen door Honda was de grootste klapper.Chevy454 schreef op zaterdag 18 mei 2024 @ 17:38:
[...]Dat is dus mooi ontkracht door dit weekend
Impeding, Magnussen. Volle bak in Tamborello ervoor, op zijn minst dus de eerste 2 bochten hinder.Drials schreef op zaterdag 18 mei 2024 @ 17:39:
Waarvoor krijgt piastri een straf?
Ophoouden van Magnussen.Drials schreef op zaterdag 18 mei 2024 @ 17:39:
Waarvoor krijgt piastri een straf?
In beeld en geluid https://dubz.co/c/282616BlackMonkey schreef op zaterdag 18 mei 2024 @ 17:28:
Haha, Nico geeft nu bij Sky aan Max een tow te hebben gegeven in Q3 omdat Max hem ook hielp in Q2.
Alweer Magnussen op een protest.
Verstappen reed in de pits en kreeg een middelvinger van een Ferrari-fan. "Toen gaf ik een vinger terug. Een ronde later kwam ik langs en klapte hij voor me. Dus ze leren het wel." #F1
— Joost Nederpelt (@JoostNederpelt) 18 mei 2024
Voor 2021 heb je gelijk, voor de jaren erna is zijn kennis en ervaring m.b.t. aero en ground effect wagens echt wel key geweest lijkt me. Als het echt vooral de motor is/was waar is MB dan nu? Die waren met dezelfde motor over een seizoen gelijkwaardig in 2021 maar daarna ineens niet meer?Notlupus schreef op zaterdag 18 mei 2024 @ 17:40:
[...]
Dat is eerder mooi ontkracht door gewoon logisch na te denken. Denk je dat Newey elk weekend de auto neerzet zoals hij wilt? Die is voor de rest van het seizoen en het volgende al klaar hoor. En bovendien is het ook niet Newey die Red Bull deze laatste seizoen gered heeft. Renault vervangen door Honda was de grootste klapper.
Het is net een onderbeen van een ballerina.Chocoball schreef op zaterdag 18 mei 2024 @ 17:20:
De trofeeën voor morgen
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Blijft tegenvallen, hierdoor kan je de Indy 500 wel afschrijven.Bushie schreef op zaterdag 18 mei 2024 @ 18:24:
Voor de mensen met interesse in andere takken van racen,
Rinus Veekay schreef zojuist een auto af in de de qualy voor de Indy500
[YouTube: Rinus VeeKay crashes in qualifying for Indy 500 | INDYCAR]
[ Voor 28% gewijzigd door meenkdrie op 18-05-2024 18:27 ]
Hahaha. En probeer dat nu maar eens uit je hoofd te krijgen. Bedankt hemeenkdrie schreef op zaterdag 18 mei 2024 @ 18:25:
[...]
Het is net een onderbeen van een ballerina.
Dit topic is gesloten.
![]() | Als alternatief voor de slowchat is er voor dit weekend een kanaal geopend op de Officiële Tweakers Discord |
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq