• Coffeeroam
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 16:43
Geen matches
XethaX schreef op zaterdag 11 april 2026 @ 07:03:
Nou breekt mijn klomp, dagen lang paar cent en nu wakker worden met het beste resultaat van de nacht :P

[Afbeelding]
Dan heb je je stroom voor whopping 0,10-0,11 €/kWh verkocht... Blijkbaar had je nog wat voorraad.
Maar ja, alles is relatief.

• voodooless
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 17:06

voodooless

Sound is no voodoo!

Geen matches
Nu breekt mijn klomp… ik zit nu op een weer op onbalans handel. Sinds gisteren 16:30 ben ik opeens over gezet. Heeft iemand van jullie dit ook?

Do diamonds shine on the dark side of the moon :?

• ManiNL
  • Registratie: Juni 2019
  • Laatst online: 14:44
Geen matches
voodooless schreef op zaterdag 11 april 2026 @ 09:48:
Nu breekt mijn klomp… ik zit nu op een weer op onbalans handel. Sinds gisteren 16:30 ben ik opeens over gezet. Heeft iemand van jullie dit ook?
Ik heb helemaal geen handel, Bliq app is niet bereikbaar en heb het idee dat er niks wordt aangestuurd en auto ook niet wordt geladen...

Bliq website lijkt er zelfs uit te liggen...

[ Voor 5% gewijzigd door ManiNL op 11-04-2026 10:23 ]

• Vdvmark
  • Registratie: December 2024
  • Laatst online: 18:05
Geen matches
vergiet schreef op zaterdag 11 april 2026 @ 08:28:
Onduidelijke,niet controleerbare facturen van FE beginnen toch wel lastig te worden.

Gisteren 10 April,energie van de batterij gebruikt,niets afgenomen,zelfs nog 5 Kwh opgewekt.
Van 19.00 tot 21.00 heb ik 10.8 Kwh geleverd prijs per uur 40.5 en 42 eurocent.
FE geeft aan werkelijke kosten min 3.15 euro.
Hoe moet ik mij dit voorstellen,dit verschil??
Energie belasting misschien in eigen zak gestoken??
Je betaalt maandelijks vast paar euro vastrecht/abonnement, vast voor de netbeheerder(s) paar euro, vast deel van je jaarlijkse energiebelasting, betaalt of ontvangt variabel afhankelijk van teruglevering/afname, ontvangt deel energiebelastingteruggave.

• lonehitman
  • Registratie: November 2013
  • Nu online
Geen matches
ManiNL schreef op zaterdag 11 april 2026 @ 10:22:
[...]

Ik heb helemaal geen handel, Bliq app is niet bereikbaar en heb het idee dat er niks wordt aangestuurd en auto ook niet wordt geladen...

Bliq website lijkt er zelfs uit te liggen...
Hier ook weinig of zelfs geen actie. Heb nu zelf de Ai van de Solis omvormer maar aangezet om te handelen.

• Baexem1
  • Registratie: Juli 2025
  • Laatst online: 17:22
Geen matches
Wellicht dat iemand hier kennis heeft voor mijn volgende vraag;

Wij hebben een daikin full electric warmtepomp gekocht en deze wordt in juli geplaatst. Nu de vraag;

Is het raadzaam om deze aan te melden bij Frank voor slim verwarmen? Wij hebben een totaal aan19 kilowatt batterijen van alpha Ess.
Pagina: 1 ... 56 57 Laatste