Voor mensen met een elektrische auto kan dit wel eens opheldering geven waarom het opstarten van de Dash maar niet lukt.
Het blijkt nu dus dat de Dash compleet afhankelijk is van een Aan uit stroom signaal op de usb C aansluiting en niet van beweging van de auto. Lijkt mij dat een bewegingssensor een betere optie zou zijn ?
Heb nu te vaak dat wanneer ik rijd er later pas achterkom dat hij weer niet opgestart is.
Hoop echt dat ze hier wel een oplossing voor gaan vinden. Automatisch opstarten is zeker zeer belangrijk.
----------------------------------------------------------------------
" 28 okt 2024 14:35 CET
Wanneer het lampje van de adapter altijd brandt, en de DASH dus altijd stroom krijgt, dan kun deze inderdaad niet automatisch starten. Het verschilt per auto en is niet altijd het geval, maar bij elektrische auto's komt het inderdaad vaker voor dat dit het geval is. Bij sommige auto's verschilt het zelfs per USB-poort of er stroom op blijft staan of niet.
We hebben op dit moment geen uitzicht op het automatisch starten zonder afhankelijk te zijn van de stroom-impuls. --------------------------------------------------------------
Het blijkt nu dus dat de Dash compleet afhankelijk is van een Aan uit stroom signaal op de usb C aansluiting en niet van beweging van de auto. Lijkt mij dat een bewegingssensor een betere optie zou zijn ?
Heb nu te vaak dat wanneer ik rijd er later pas achterkom dat hij weer niet opgestart is.
Hoop echt dat ze hier wel een oplossing voor gaan vinden. Automatisch opstarten is zeker zeer belangrijk.
----------------------------------------------------------------------
" 28 okt 2024 14:35 CET
Wanneer het lampje van de adapter altijd brandt, en de DASH dus altijd stroom krijgt, dan kun deze inderdaad niet automatisch starten. Het verschilt per auto en is niet altijd het geval, maar bij elektrische auto's komt het inderdaad vaker voor dat dit het geval is. Bij sommige auto's verschilt het zelfs per USB-poort of er stroom op blijft staan of niet.
We hebben op dit moment geen uitzicht op het automatisch starten zonder afhankelijk te zijn van de stroom-impuls. --------------------------------------------------------------
[ Voor 11% gewijzigd door Peter30 op 29-10-2024 05:38 ]
:strip_exif()/f/image/3dsc2ntM2EclO6EUfgoLJPUX.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/eTDPvqu21bn6R7SePlYiMDNX.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/wBzZMA8MfAlLfXIZHTCE1Llq.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/TT969i1GFtiY6kHRZ88kl10t.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/WKr4rvgDJf5b7qe1GGt9HxH2.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/oqo2XBRsVcgc1fOA1yC1rhOs.webp?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/XNPZdBoAElU6aPmFhD6a6gVf.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/pe5E1rA5SWwlvcvSvUONipSd.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/4PDalLzDCZI8tFtFFLs1U8Bp.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/sHpV0puZ6oarZb5tRenbQSip.png?f=user_large)

:strip_exif()/f/image/1RiaP7vfQimRewG3PFPDPKPB.jpg?f=fotoalbum_tile)
:strip_exif()/f/image/X8l7xw7C1Pa5bFB3TzTIMiSf.jpg?f=fotoalbum_tile)
:strip_exif()/f/image/tvUydwbXB0wV2avGEMDSxAr7.jpg?f=fotoalbum_tile)
:strip_exif()/f/image/8vI4F2NUfOCYpwipRGLv2RHT.jpg?f=fotoalbum_large)