Deze ervaringen herken ik helemaal niet.E63s schreef op dinsdag 19 november 2024 @ 22:25:
De DASH start nog steeds niet automatisch op zonder deze eerst handmatig helemaal uit te schakelen (en het probleem terugkeert binnen 2-3 dagen). Het is echt te droevig voor woorden dat Flitsmeister voor de derde keer een product in de markt zet met dezelfde kinderziektes. Op de FAQ pagina staat dat ze het in de 3e week van september middels een update willen oplossen. Dat die tekst nog niet aangepast is zegt al genoeg. Ticket hierover geopend in september, tot op de dag van vandaag geen enkel antwoord. FM is blijkbaar ook vergeten dat er genoeg auto's zijn waar altijd 12V op de sigarettenaanstekeraansluiting blijft staan en het automatisch starten sowieso niet werkt. Wat een amateurs daar in de R&D, een gemiddelde kleuterklas had een beter product neergezet dan dit.
10 euro per maand rekenen voor een inferieur product. Bij Flitsmeister kan het
Ik heb tussentijds 1x de DASH teruggezet (op advies van fm) naar fabrieksinstellingen nadat hij bepaalde flitslocaties niet liet zien. Sinds die tijd werkt het ding weer prima, sluit netjes af en start netjes op. En als ik te lang stil sta, gaat hij ook uit al is er 12v voeding (de bewuste update).
En tja - als er altijd voeding op de 12v blijft staan - dan wordt het lastig om de geschakelde oplossing te gebruiken. Uit gaat tie dan vanzelf, voor het aanzetten moet je dan wel even de knop op de achterkant gebruiken.
:strip_exif()/f/image/3dsc2ntM2EclO6EUfgoLJPUX.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/eTDPvqu21bn6R7SePlYiMDNX.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/wBzZMA8MfAlLfXIZHTCE1Llq.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/TT969i1GFtiY6kHRZ88kl10t.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/WKr4rvgDJf5b7qe1GGt9HxH2.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/oqo2XBRsVcgc1fOA1yC1rhOs.webp?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/XNPZdBoAElU6aPmFhD6a6gVf.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/pe5E1rA5SWwlvcvSvUONipSd.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/4PDalLzDCZI8tFtFFLs1U8Bp.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/sHpV0puZ6oarZb5tRenbQSip.png?f=user_large)

:strip_exif()/f/image/1RiaP7vfQimRewG3PFPDPKPB.jpg?f=fotoalbum_tile)
:strip_exif()/f/image/X8l7xw7C1Pa5bFB3TzTIMiSf.jpg?f=fotoalbum_tile)
:strip_exif()/f/image/tvUydwbXB0wV2avGEMDSxAr7.jpg?f=fotoalbum_tile)
:strip_exif()/f/image/8vI4F2NUfOCYpwipRGLv2RHT.jpg?f=fotoalbum_large)