Sinds 2 dagen doet mijn Dash het niet meer. Hij probeert een update te doen, maar hij start de DASH niet opnieuw op, hij blijft hangen in dat scherm opnieuw opstarten. Uiteindelijk na een nacht is de batterij leeg gegaan.
Daarna heb ik hem opgeladen, aangedaan en moest ik hem opnieuw activeren. Dit gedaan en krijg ik succes, dan wilt hij een update doen en krijg ik een bijna klaar bericht met blauw rondje. Als dat rondje helemaal rond is, blijft hij weer hangen en gaat niet verder. Bijna klaar na een uur is nog steeds bijna klaar.
Ik ben erg tevreden met de DASH, mijn telefoon hoef ik niet meer uit mijn zak te halen als ik ga rijden. Ook kijk ik niet even op mijn telefoon beneden mij, maar gewoon naar het DASH scherm. Maar het lijkt erop dat de updates elke keer een probleem geven. Vorige keer was de update ook lastig en liep hij vast. Uiteindelijk na een aantal keer restarten deed hij het wonderbaarlijk weer.
Hebben jullie ook problemen met het updaten van DASH?
Daarna heb ik hem opgeladen, aangedaan en moest ik hem opnieuw activeren. Dit gedaan en krijg ik succes, dan wilt hij een update doen en krijg ik een bijna klaar bericht met blauw rondje. Als dat rondje helemaal rond is, blijft hij weer hangen en gaat niet verder. Bijna klaar na een uur is nog steeds bijna klaar.
Ik ben erg tevreden met de DASH, mijn telefoon hoef ik niet meer uit mijn zak te halen als ik ga rijden. Ook kijk ik niet even op mijn telefoon beneden mij, maar gewoon naar het DASH scherm. Maar het lijkt erop dat de updates elke keer een probleem geven. Vorige keer was de update ook lastig en liep hij vast. Uiteindelijk na een aantal keer restarten deed hij het wonderbaarlijk weer.
Hebben jullie ook problemen met het updaten van DASH?
:strip_exif()/f/image/3dsc2ntM2EclO6EUfgoLJPUX.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/eTDPvqu21bn6R7SePlYiMDNX.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/wBzZMA8MfAlLfXIZHTCE1Llq.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/TT969i1GFtiY6kHRZ88kl10t.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/WKr4rvgDJf5b7qe1GGt9HxH2.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/oqo2XBRsVcgc1fOA1yC1rhOs.webp?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/XNPZdBoAElU6aPmFhD6a6gVf.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/pe5E1rA5SWwlvcvSvUONipSd.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/4PDalLzDCZI8tFtFFLs1U8Bp.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/sHpV0puZ6oarZb5tRenbQSip.png?f=user_large)

:strip_exif()/f/image/1RiaP7vfQimRewG3PFPDPKPB.jpg?f=fotoalbum_tile)
:strip_exif()/f/image/X8l7xw7C1Pa5bFB3TzTIMiSf.jpg?f=fotoalbum_tile)
:strip_exif()/f/image/tvUydwbXB0wV2avGEMDSxAr7.jpg?f=fotoalbum_tile)
:strip_exif()/f/image/8vI4F2NUfOCYpwipRGLv2RHT.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/2ndvbl0UlawwBwMxuTxhNDzT.png?f=fotoalbum_large)