Na een paar teasemailtjes vorige week, kreeg ik zojuist het bericht dat ik de Flitsmeister Dash kon pre-orderen.
Omdat mijn flitsmeister two de wensen overlaat (regelmatig geen verbinding, waarschijnlijk deels door het power-management van mijn telefoon), keek ik erg uit naar een "standalone" oplossing die onafhankelijk van mijn telefoon, de meldingen van flitsmeister duidelijk kon weergeven. De flitsmeister Dash lijkt in dit opzicht helemaal te voldoen::no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/AxlAkJbr9mCLiqVWmspCYeu0.jpg?f=user_large)
Persoonlijk heb ik echter besloten om nog niet op de pre-order knop te drukken vanwege een groot nadeel: de prijs! Maar liefst € 149,99 eenmalig PLUS nog een abbonement van een tientje per maand. Kortom; de eerste twee jaar ben je € 390 aan dat ding kwijt! En dat terwijl een telefoon met een houdertje, waarbij je de app zelf of automatisch opent, net zo goed of nog beter werkt....
Wat vinden jullie ? Wordt dit apparaat dè manier om flitsmeister in je auto te gebruiken of zijn bovenstaande prijzen toch echt te hoog voor niet meer dan een "handigheidje" t.o.v. de huidige manier waarop we flitsmeister gebruiken?
Omdat mijn flitsmeister two de wensen overlaat (regelmatig geen verbinding, waarschijnlijk deels door het power-management van mijn telefoon), keek ik erg uit naar een "standalone" oplossing die onafhankelijk van mijn telefoon, de meldingen van flitsmeister duidelijk kon weergeven. De flitsmeister Dash lijkt in dit opzicht helemaal te voldoen:
- Volledig standalone d.m.v. eigen 4G Aansluiting, dus geen telefoon nodig
- Een mooi, duidelijk scherm waarmeldingen goed op te zien zijn
- Parkeren via de Dash
- Mooi design
- Levering vanaf juli 2024
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/AxlAkJbr9mCLiqVWmspCYeu0.jpg?f=user_large)
Persoonlijk heb ik echter besloten om nog niet op de pre-order knop te drukken vanwege een groot nadeel: de prijs! Maar liefst € 149,99 eenmalig PLUS nog een abbonement van een tientje per maand. Kortom; de eerste twee jaar ben je € 390 aan dat ding kwijt! En dat terwijl een telefoon met een houdertje, waarbij je de app zelf of automatisch opent, net zo goed of nog beter werkt....
Wat vinden jullie ? Wordt dit apparaat dè manier om flitsmeister in je auto te gebruiken of zijn bovenstaande prijzen toch echt te hoog voor niet meer dan een "handigheidje" t.o.v. de huidige manier waarop we flitsmeister gebruiken?
[ Voor 29% gewijzigd door DaneV op 23-04-2024 12:26 ]