Flitsmeister Dash

Pagina: 1 2 3 4 Laatste
Acties:

Onderwerpen

• _eLMo_
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online
Ik kreeg vandaag ook de mail van Flitsmeister. De Dash telt blijkbaar niet mee, dus je kan wel nog je telefoon gebruiken om parkeersessies te bekijken of als je in een andere auto zit.

Ik gebruik zelf FM ook op een tablet op de motor, daar moet ik een apart abonnement voor hebben dus.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/tnStJlhBcohrJUP3PdteX-3r--Q=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/WKr4rvgDJf5b7qe1GGt9HxH2.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 68% gewijzigd door _eLMo_ op 26-09-2025 12:07 ]

SFPC - Motorrijder - EV - PV - L/L WP - Steun de TET!

• Reetkeverke
  • Registratie: Juli 2020
  • Laatst online: 23:32
Zit er nog steeds niet in e die trajectcontrole, dikke 4 weken ondertussen, abo is afgelopen & niet meer verlengd. Heb nog 3 maand gratis via de smartphone op het te checken. Ik ga waarschijnlijk de dash verkopen, moet er nog eens even over nadenken.
Ik herhaal; wie in Belgie komt, redelijk wat trajectcontroles zitten er niet in. Vooral in kleinere gemeenten. En als je dan mensen als mij hebt die ze doorgeven boeit het hun duidelijk niet meer want dit is niet normaal ze dat na 4 weken zoiets easy er nog niet insteekt. Ook zelf doen ze geen moeite om ze viavia op te sporen en in te steken.
Slechte service die ooit anders is geweest.

Ik zet waze op, op de A56 werkte de melding (geluid bedoelk) voor flitspalen niet, bij iPhone max nu wel. Dus waze it is nu. En daar zit die trajectcontrole wel in.

Zeer zeer jammer.

• Roy Tollenaar
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 21:32
_eLMo_ schreef op vrijdag 26 september 2025 @ 11:01:
Ik kreeg vandaag ook de mail van Flitsmeister. De Dash telt blijkbaar niet mee, dus je kan wel nog je telefoon gebruiken om parkeersessies te bekijken of als je in een andere auto zit.

Ik gebruik zelf FM ook op een tablet op de motor, daar moet ik een apart abonnement voor hebben dus.

[Afbeelding]
Echt belachelijk staat hier zowel op de iPhone als de Samsung. Dus dat betekent dat als ik Flitsmeister wil CarPlay moet gebruiken en dus niet voor AA kan kiezen.

• Reetkeverke
Met spijt de dash verkocht, minstens 2 maanden later & die trajectcontrole zit er nu nog niet in.
Ik begrijp dit echt niet.

Waze gebruik ik dan maar maar ook daar krijg ik maar niet het probleem opgelost bij flitspalen, bij heel wat zegt die niets, laat het tonen, maar spreekt het niet uit en ik heb dit met 4 verschillende smartphones al getest. Ik heb werkelijk alle instellingen aangezet en dergelijke meer, alles wat je maar kan doen. Geen idee ze hoe dit komt. Soms zegt die het wel eens maar veelal hier niet. Trajectcontrole spreekt die altijd uit. En de instellingen staan identiek hetzelfde ze. Bizar, zeer bizar.

Soit; ik betaal geen 10€ voor zo slechte service. Ze hadden me helemaal mee want die dash dat was echt hetgeene dat ik zocht, was perfect.
Maar ze doen zelf te weinig moeite & als ze zelfs te lui zijn om doorgegeven trajectcontrole erin te steken tja, daar betaal ik geen 10€ meer voor.

Zeer jammer.

• ChopperGunnerNL
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 01-12 23:05
Reetkeverke schreef op maandag 10 november 2025 @ 11:35:
Met spijt de dash verkocht, minstens 2 maanden later & die trajectcontrole zit er nu nog niet in.
Ik begrijp dit echt niet.

Waze gebruik ik dan maar maar ook daar krijg ik maar niet het probleem opgelost bij flitspalen, bij heel wat zegt die niets, laat het tonen, maar spreekt het niet uit en ik heb dit met 4 verschillende smartphones al getest. Ik heb werkelijk alle instellingen aangezet en dergelijke meer, alles wat je maar kan doen. Geen idee ze hoe dit komt. Soms zegt die het wel eens maar veelal hier niet. Trajectcontrole spreekt die altijd uit. En de instellingen staan identiek hetzelfde ze. Bizar, zeer bizar.

Soit; ik betaal geen 10€ voor zo slechte service. Ze hadden me helemaal mee want die dash dat was echt hetgeene dat ik zocht, was perfect.
Maar ze doen zelf te weinig moeite & als ze zelfs te lui zijn om doorgegeven trajectcontrole erin te steken tja, daar betaal ik geen 10€ meer voor.

Zeer jammer.
Trajectcontrole meldingen zitten toch gewoon in de Dash of mis ik hier nu iets?

• Reetkeverke
ChopperGunnerNL schreef op dinsdag 11 november 2025 @ 00:45:
[...]

Trajectcontrole meldingen zitten toch gewoon in de Dash of mis ik hier nu iets?
Uiteraard, maar......... er komen steeds trajectcontroles erbij, ook in kleinere en middelgemeenten.
En daar zit dus het probleem; zelfs na meer dan 6 maanden zitten die trajectcontroles er nog niet in.
Ikzelf heb dikke 2,5 maand denk ik het ondertussen is doorgegeven, in ong 3 weken tijd heb ik diezelfde trajectcontrole 3 keer doorgestuurd. En we zijn nu zoveel tijd verder, zit er nog altijd niet in. Dus mensen die daar rijden en FM ophebben en ietsje te snel zouden gaan want het is een baan waar je gerust 70 per uur mag, dan heb je het vlaggen, ook omdat die trajectcontrole helemaal niet staat aangeduid.
En op deze manier zitten er veel trajectcontroles niet in in FM en dat is een probleem.

Dan heb ik ze via messenger gecontacteerd, ik heb toen ong 3 weken moeten wachten eer ze hadden geantwoord, ik heb hunne facebook zitten vol spammen dat ze naar hunne messenger moesten kijken.
Eindelijk hadden ze geantwoord en ik had het hun uitgelegd dat ik al 3 keer diezelfde trajectcontrole had doorgestuurd. En dan zei ze dat het wel in orde zou komen blablabla.... en nee hoor, helemaal nietske.

Daar betaal ik dus geen 10 euro voor ze, gedaan ermee, hoe jammer ik het ook vind want dit was het toestel dat ik echt wilde hebben. Maar ze zijn niet betrouwbaar genoeg en de service laat zeer zwaar te wensen over.

Het bizarre is; 1 jaar ervoor gaf ik nog 1 trajeectcontrole door, na 1 dag antwoord op messenger gehad + de dag nadien al zat de trajectcontrole er al in. Nu maken ze mij wijs dat het druk zou zijn en het niet makkelijk zou zijn om die trajectcontrole er in te steken??? Hug?? Sry, dat geloof ik al helemaal niet zoiets. En dit kan niet dat je na 3 maand die trajectcontrole er nog steeds niet hebt ingestoken.
Bij deze werd ik het moe en beu omdat het zinloos is en ik ga niet achter het gat blijven lopen en al die moeite doen voor nikske.

Waze laat het wel tonen.

• HerZon
  • Registratie: Mei 2009
  • Niet online
Reetkeverke schreef op dinsdag 11 november 2025 @ 15:16:
[...]

Uiteraard, maar......... er komen steeds trajectcontroles erbij, ook in kleinere en middelgemeenten.
En daar zit dus het probleem; zelfs na meer dan 6 maanden zitten die trajectcontroles er nog niet in.
Ikzelf heb dikke 2,5 maand denk ik het ondertussen is doorgegeven, in ong 3 weken tijd heb ik diezelfde trajectcontrole 3 keer doorgestuurd. En we zijn nu zoveel tijd verder, zit er nog altijd niet in. Dus mensen die daar rijden en FM ophebben en ietsje te snel zouden gaan want het is een baan waar je gerust 70 per uur mag, dan heb je het vlaggen, ook omdat die trajectcontrole helemaal niet staat aangeduid.
En op deze manier zitten er veel trajectcontroles niet in in FM en dat is een probleem.

Dan heb ik ze via messenger gecontacteerd, ik heb toen ong 3 weken moeten wachten eer ze hadden geantwoord, ik heb hunne facebook zitten vol spammen dat ze naar hunne messenger moesten kijken.
Eindelijk hadden ze geantwoord en ik had het hun uitgelegd dat ik al 3 keer diezelfde trajectcontrole had doorgestuurd. En dan zei ze dat het wel in orde zou komen blablabla.... en nee hoor, helemaal nietske.

Daar betaal ik dus geen 10 euro voor ze, gedaan ermee, hoe jammer ik het ook vind want dit was het toestel dat ik echt wilde hebben. Maar ze zijn niet betrouwbaar genoeg en de service laat zeer zwaar te wensen over.

Het bizarre is; 1 jaar ervoor gaf ik nog 1 trajeectcontrole door, na 1 dag antwoord op messenger gehad + de dag nadien al zat de trajectcontrole er al in. Nu maken ze mij wijs dat het druk zou zijn en het niet makkelijk zou zijn om die trajectcontrole er in te steken??? Hug?? Sry, dat geloof ik al helemaal niet zoiets. En dit kan niet dat je na 3 maand die trajectcontrole er nog steeds niet hebt ingestoken.
Bij deze werd ik het moe en beu omdat het zinloos is en ik ga niet achter het gat blijven lopen en al die moeite doen voor nikske.

Waze laat het wel tonen.
België is 1 grote trajectcontrole.

• Reetkeverke
HerZon schreef op dinsdag 11 november 2025 @ 19:52:
[...]

België is 1 grote trajectcontrole.
Idd & ze houden niet op ook he, ze blijven het volplanten. Vroeger had ik echt plezier aan het autorijden, nu veel minder.

• ChopperGunnerNL
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 01-12 23:05
Reetkeverke schreef op dinsdag 11 november 2025 @ 15:16:
[...]

Waze laat het wel tonen.
Ah ja op die manier. Ja als ze dit niet in hun database gooien dan is dat gewoon laks vind ik. Wel jammer inderdaad maar goed dan snap ik dat je FM gedag zegt. Overigens zag ik wel dat TomTom een vergelijkbaar iets heeft uitgebracht wat ook waarschuwt voor flitsers en trajectcontroles. Wellicht interessant om hiernaar te kijken?

Edit: Linkje naar TomTom apparaat nieuws: TomTom-apparaat Tom waarschuwt voor flitspalen en files met ledlampje...

[ Voor 6% gewijzigd door ChopperGunnerNL op 12-11-2025 12:01 ]

• Qualixo
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 01-12 16:13
Black Friday deal is 50% korting op de dash. Abbo blijft zelfde prijs. Ik gebruik heb voor de km registratie. Met de features die erbij zitten is dat goedkoper dan een cartracker of fleetgo dongle. Dat is een van de weinige usecases ook in mijn ogen dat de dash zinvol is.

https://vdr.one | Certified Drone Pilot A1/A3+A2

• Psycho_Mantis
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 21:22

Psycho_Mantis

Wow. So Amaze.

Qualixo schreef op zaterdag 29 november 2025 @ 19:35:
Black Friday deal is 50% korting op de dash. Abbo blijft zelfde prijs. Ik gebruik heb voor de km registratie. Met de features die erbij zitten is dat goedkoper dan een cartracker of fleetgo dongle. Dat is een van de weinige usecases ook in mijn ogen dat de dash zinvol is.
Ik zit hier ook over te twijfelen. Ik gebruik momenteel de flitsmeister TWO i.c.m. Pro plus abbo voor ritregistratie.
1 rit gemist in registratie kost mij al meer dan het abonnement, dus voor mij wel zinvol.

Alleen ik vindt die dash zo enorm groot ten opzichte van de TWO.

Nu zit deze zo netjes zonder kabels:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/6gcO4IXEf-otOKQ7ccQenCUJh44=/800x/filters:strip_exif()/f/image/oqo2XBRsVcgc1fOA1yC1rhOs.webp?f=fotoalbum_large

De dash heeft een ingebouwde batterij, maar kan je hem ook gebruiken zonder kabel?
Of start hij dan niet meer vanzelf op?

• Qualixo
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 01-12 16:13
accu doet het een uurtje of 6 maar heb hem altijd bekabeld zitten. kabel hier door het ventilatie rooster getrokken naar de usb port

https://vdr.one | Certified Drone Pilot A1/A3+A2

Pagina: 1 2 3 4 Laatste