Uiteraard, maar......... er komen steeds trajectcontroles erbij, ook in kleinere en middelgemeenten.
En daar zit dus het probleem; zelfs na meer dan 6 maanden zitten die trajectcontroles er nog niet in.
Ikzelf heb dikke 2,5 maand denk ik het ondertussen is doorgegeven, in ong 3 weken tijd heb ik diezelfde trajectcontrole 3 keer doorgestuurd. En we zijn nu zoveel tijd verder, zit er nog altijd niet in. Dus mensen die daar rijden en FM ophebben en ietsje te snel zouden gaan want het is een baan waar je gerust 70 per uur mag, dan heb je het vlaggen, ook omdat die trajectcontrole helemaal niet staat aangeduid.
En op deze manier zitten er veel trajectcontroles niet in in FM en dat is een probleem.
Dan heb ik ze via messenger gecontacteerd, ik heb toen ong 3 weken moeten wachten eer ze hadden geantwoord, ik heb hunne facebook zitten vol spammen dat ze naar hunne messenger moesten kijken.
Eindelijk hadden ze geantwoord en ik had het hun uitgelegd dat ik al 3 keer diezelfde trajectcontrole had doorgestuurd. En dan zei ze dat het wel in orde zou komen blablabla.... en nee hoor, helemaal nietske.
Daar betaal ik dus geen 10 euro voor ze, gedaan ermee, hoe jammer ik het ook vind want dit was het toestel dat ik echt wilde hebben. Maar ze zijn niet betrouwbaar genoeg en de service laat zeer zwaar te wensen over.
Het bizarre is; 1 jaar ervoor gaf ik nog 1 trajeectcontrole door, na 1 dag antwoord op messenger gehad + de dag nadien al zat de trajectcontrole er al in. Nu maken ze mij wijs dat het druk zou zijn en het niet makkelijk zou zijn om die trajectcontrole er in te steken??? Hug?? Sry, dat geloof ik al helemaal niet zoiets. En dit kan niet dat je na 3 maand die trajectcontrole er nog steeds niet hebt ingestoken.
Bij deze werd ik het moe en beu omdat het zinloos is en ik ga niet achter het gat blijven lopen en al die moeite doen voor nikske.
Waze laat het wel tonen.