Flitsmeister Dash

Pagina: 1 2 3 4 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _eLMo_
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online
Ik kreeg vandaag ook de mail van Flitsmeister. De Dash telt blijkbaar niet mee, dus je kan wel nog je telefoon gebruiken om parkeersessies te bekijken of als je in een andere auto zit.

Ik gebruik zelf FM ook op een tablet op de motor, daar moet ik een apart abonnement voor hebben dus.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/tnStJlhBcohrJUP3PdteX-3r--Q=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/WKr4rvgDJf5b7qe1GGt9HxH2.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 68% gewijzigd door _eLMo_ op 26-09-2025 12:07 ]

SFPC - Motorrijder - EV - PV - L/L WP - Steun de TET!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reetkeverke
  • Registratie: Juli 2020
  • Laatst online: 15:01
Zit er nog steeds niet in e die trajectcontrole, dikke 4 weken ondertussen, abo is afgelopen & niet meer verlengd. Heb nog 3 maand gratis via de smartphone op het te checken. Ik ga waarschijnlijk de dash verkopen, moet er nog eens even over nadenken.
Ik herhaal; wie in Belgie komt, redelijk wat trajectcontroles zitten er niet in. Vooral in kleinere gemeenten. En als je dan mensen als mij hebt die ze doorgeven boeit het hun duidelijk niet meer want dit is niet normaal ze dat na 4 weken zoiets easy er nog niet insteekt. Ook zelf doen ze geen moeite om ze viavia op te sporen en in te steken.
Slechte service die ooit anders is geweest.

Ik zet waze op, op de A56 werkte de melding (geluid bedoelk) voor flitspalen niet, bij iPhone max nu wel. Dus waze it is nu. En daar zit die trajectcontrole wel in.

Zeer zeer jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roy Tollenaar
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 21:37
_eLMo_ schreef op vrijdag 26 september 2025 @ 11:01:
Ik kreeg vandaag ook de mail van Flitsmeister. De Dash telt blijkbaar niet mee, dus je kan wel nog je telefoon gebruiken om parkeersessies te bekijken of als je in een andere auto zit.

Ik gebruik zelf FM ook op een tablet op de motor, daar moet ik een apart abonnement voor hebben dus.

[Afbeelding]
Echt belachelijk staat hier zowel op de iPhone als de Samsung. Dus dat betekent dat als ik Flitsmeister wil CarPlay moet gebruiken en dus niet voor AA kan kiezen.
Pagina: 1 2 3 4 Laatste