Oh oh Mr. B, oh oh!
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
"When you grow up your heart dies"
It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky
PSN: xMaurice93
Wat dat betreft is het net tennis. De empire heeft altijd gelijk. Ongeacht hoe stupide.....Malfunctions schreef op zondag 5 mei 2024 @ 22:51:
Duurde ook heel lang voor het commentaar het door heeft.
Benieuwd wat race control hiermee gaat doen.
"I don't take life too seriously, no one gets out alive anyways..."
Heel het veld langs de safetycar en rondje rijden totdat ze achter Norris zittenMalfunctions schreef op zondag 5 mei 2024 @ 22:51:
Duurde ook heel lang voor het commentaar het door heeft.
Benieuwd wat race control hiermee gaat doen.
Maar voor mijn beeld is NOR nu een ronde voor op de rest? Snap het even niet. Neem aan dat hij niet zomaar mag stilstaan?
I served in a company of heroes.
Nee, iedereen moet de safetycar voorbijDaniëlWW2 schreef op zondag 5 mei 2024 @ 22:51:
Wat een totale blunder dit. Norris heeft een gratis pitstop gekregen en kan nu alsnog het veld op een ronde zetten.
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
De SC gaat nu NOR opvangen.HollowGamer schreef op zondag 5 mei 2024 @ 22:52:
Die Amerikanen zijn wel ongelofelijk snel zeg, in andere landen had dit uren geduurd.
Maar voor mijn beeld is NOR nu een ronde voor op de rest? Snap het even niet. Neem aan dat hij niet zomaar mag stilstaan?
Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.
Zou bizar zijnv8power67 schreef op zondag 5 mei 2024 @ 22:52:
Ahh jammer had wel goud gevonden als lando mocht starten met bijna lap voorsprong.
Trotse vader x 2!| Profiel volspammen mag hier: Klik
5 May 2024, 22:52:16, Lap 31
"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."
Eerste overwinning voor Norris
PSN: McMillan0984
Heb je zitten slapen?Arjan90 schreef op zondag 5 mei 2024 @ 22:53:
De organisatie van Miami is wel goed trouwens, lost de incidenten snel op!
I served in a company of heroes.
Als ik het een coureur gun is het Norris welClavat schreef op zondag 5 mei 2024 @ 22:53:
Max niet lekker in de auto Norris wel.
Eerste overwinning voor Norris

PSN: xMaurice93
Yep. Ik vond het al zo bizar dat die tijdsverschillen tussen Norris en Verstappen zo opliep.Atlas schreef op zondag 5 mei 2024 @ 22:52:
Ok dus Norris heeft nu een gratis pit stop gehad omdat de SC Max al een hele ronde heeft zitten ophouden?
5 May 2024, 22:53:17, Lap 31
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Ben benieuwd.
Daar gaat de vriendschap.TinusXIII schreef op zondag 5 mei 2024 @ 22:53:
Ben benieuwd. Max was niet echt happy met die harde banden volgens mij. Benieuwd wat de ge-update McLaren kan.
"I don't take life too seriously, no one gets out alive anyways..."
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Ik dacht dat de safety car niet aan organisatie van Miami zelf lag?
Natuurlijk welMaarten_E schreef op zondag 5 mei 2024 @ 22:54:
Denk dat Norris eigenlijk ook niet op deze manier zou willen winnen.
hahahahahaMaarten_E schreef op zondag 5 mei 2024 @ 22:54:
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Lando als snelste op de baan op 1
Max die wat klaagt met grip en vooral banden sparen was
Leclerc leek sneller dan Max.
Bring it on!
Why not? Hoort er allemaal bij.Maarten_E schreef op zondag 5 mei 2024 @ 22:54:
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky
No further investigation.G_Dragon schreef op zondag 5 mei 2024 @ 22:55:
Is er nog niks bekend over die valse start van Perez?
Niets aan de handG_Dragon schreef op zondag 5 mei 2024 @ 22:55:
Geen onderzoek nodig. Geen straf.G_Dragon schreef op zondag 5 mei 2024 @ 22:55:
Is de veiligheid van de coureur (botsing met zwaar materieel) belangrijker dan die van de marshall met de cione?
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
PV 3520Wp - WP Itho Amber 95 - WPB Atlantic Explorer V4 200L - gasloos sinds aug 2023

Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Kan hij eindelijk stoppen met series kijken op Mateflix.StefanVerkerk schreef op zondag 5 mei 2024 @ 22:55:
Max ruikt bloed natuurlijk. Die gaat NOR echt proberen te pakken. Spannend!
Oké dank je wel
Nee hoor was al sneller dan MaxAmaze86 schreef op zondag 5 mei 2024 @ 22:55:
Norris gaat slapen op rechte stuk, rb gaat er zo langs van max.
PSN: McMillan0984
Ik gun Norris dit ontzettend, als hij hem wint ga ik niet meer kunnen slapen vanavond
Yep, alle punten die hij nu heeft vervallen pas in 2025. Die race ban komt er dus nog wel.Quad schreef op zondag 5 mei 2024 @ 22:55:
Magnussen gaat een wedstrijd ban krijgen dit seizoen ergens.
Ja, geen onderzoek nodig.G_Dragon schreef op zondag 5 mei 2024 @ 22:55:
Mijn boefje is liev!
Of diegene die Indy is gaan doen.Vinniedh schreef op zondag 5 mei 2024 @ 22:54:
Ahhh magnussen de nieuwe ocon?
LEC ookDentist schreef op zondag 5 mei 2024 @ 22:57:
Max zit er scherp op..

Ouwe troep? Wat is dat?.......Alles is leuk, zelfs modelracing..........BOINC ook mee met DPC!
......Team Grazzie~Power....!! Mooooooeeeee......
Daar kun je niet inhalen, het was gevaarlijk en dom.JB schreef op zondag 5 mei 2024 @ 22:56:
Wat een onzin weer om MAG een penalty te geven
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
Rondetijden voor ronde 33
1 | NOR | 1:31.157 |
2 | VER | 1:32.227 |
3 | LEC | 1:32.787 |
4 | PIA | 1:33.248 |
5 | SAI | 1:33.197 |
6 | PER | 1:33.589 |
7 | TSU | 1:34.127 |
8 | HAM | 1:34.087 |
9 | RUS | 1:34.455 |
10 | OCO | 1:34.811 |
5 May 2024, 22:57:58, Lap 34
Ik had echt een saaie race verwacht, maar dat vond ik van Las Vegas ook, en dat was een van de leukste races lol.StefanVerkerk schreef op zondag 5 mei 2024 @ 22:55:
Max ruikt bloed natuurlijk. Die gaat NOR echt proberen te pakken. Spannend!
Ik zou het doen!
Ja, deze race (sprint nr. 3 van dit weekendStefanVerkerk schreef op zondag 5 mei 2024 @ 22:58:
Heerlijk, de spanning is terug.
Ouwe troep? Wat is dat?.......Alles is leuk, zelfs modelracing..........BOINC ook mee met DPC!
......Team Grazzie~Power....!! Mooooooeeeee......
Vind ik ook bizar.JB schreef op zondag 5 mei 2024 @ 22:56:
Wat een onzin weer om MAG een penalty te geven
Norris is rap weg. Max stelt er niet veel tegenover momenteel.
Knowledge reigns supreme over nearly anything
Max die wat meer moet vechten dan hij gewend is.
Nor die jaagt op zijn eerste P1
Lec die ook ruikt dat Ver mogelijk wat mindere zondag heeft.
ben benieuwd
There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.
⏩ PVOutput☀️
Deze is kunstmatig weer spannend gewordenHollowGamer schreef op zondag 5 mei 2024 @ 22:58:
[...]
Ik had echt een saaie race verwacht, maar dat vond ik van Las Vegas ook, en dat was een van de leukste races lol.
⏩ PVOutput☀️
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
Tja, dit soort dingen gebeuren in een race. Dus eigenlijk helemaal niet kunstmatig.
Dit topic is gesloten.
Huisregels van dit topic:
- Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
- Graag de slowchat beperken tot de vrije trainingen en races. Geef elkaar de ruimte om daarbuiten meer inhoudelijke discussies te voeren.
- Hou het een beetje gezellig. Je persoonlijke frustraties over commentaar, coureurs, andere participanten in dit topic, of wat dan ook, zijn hier niet welkom.
- Respecteer elkaars mening of argumentatie en bedien je niet van drogredeneringen, gesneer of vervelende opmerkingen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie:
[F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 4
Viaplay in Nederland - Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in: [F1] Seizoen 2024
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 3 voor.
- En voor gerelateerde randzaken is er: [F1] Randzaken
- De budgetcap: [F1] De budgetcap
Dit topic sluit ergens in de week na de race.
![]() | Als alternatief voor de slowchat is er voor dit weekend een kanaal geopend op de Officiële Tweakers Discord |