oeps, 2 berichten tegelijk lezen en op het forum schrijven...
Kortsluiting

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
oeps, 2 berichten tegelijk lezen en op het forum schrijven...
Ja inderdaad, een Testarossa, echt een icoon uit mijn jeugd, net als de Lamborghini Countach, hoewel ik die vooral lomp vond en de Ferrari echt mooi.
Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards
Werd die daytona niet met een bazooka in stukken geschoten, bij een of andere wapenkoopdeal? :-)jan390 schreef op vrijdag 3 mei 2024 @ 08:01:
In het kader van zinloze weetjes: Voor de eerste seizoenen werd een Ferrari Daytona Spyder gereden wat een Corvette Daytona met bodykit was. Dit omdat Ferrari USA geen Ferrari wou leveren. Na een rechtzaak door Ferrari werd overeengekomen dat de Corvettes werden vernietigd en leverde Ferrari de bekende witte Testarossa
Oh oh Mr. B, oh oh!
Als Ferrari meer blauw had gebruikt, dan was het wel mooi denk ik. Ze hebben nu minder blauw gebruikt dan RB Miami kleuren heeft gebruikt.VincentG schreef op vrijdag 3 mei 2024 @ 12:24:
Grappig altijd die smaakverschillen.
Ferrari met blauwe accenten vind ik nu ook maar een beetje 'meh'.
VCARB vind ik zo wel leuk.
Zag gisteravond nog wat van de highlights van vorig jaar en RB had toen ook wel leuke accenten.
De ontwerper is vast fan van 'Tour de Tietema'murphydrz schreef op vrijdag 3 mei 2024 @ 12:17:
...vreselijk die kleuren!
Ik vraag mij af wat de ontwerper heeft gebruikt tijdens het bedenken.
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Ze hebben mijn profielfoto gejat!Chocoball schreef op vrijdag 3 mei 2024 @ 12:15:
De VCARB 1 in daglicht
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Je hebt ze geïnspireerd. Zo noem je dat.
"When you grow up your heart dies"
Nee hoor lekker kijken na een drukke week werkenplizz schreef op vrijdag 3 mei 2024 @ 18:32:
Wening animo FP1?
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
Zolang er mensen zijn zal de wereld nooit duurzaam worden.
Zijn er wel genoeg kliffen op de wereld waar 8 miljard mensen zich als lemmingen vanaf kunnen storten?
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Twitch || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - GSI FPE / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
Zijn ze weer terug naar hun oude ontwerp? Ze hadden toch // (zoiets ongeveer) als logo?Rivanov schreef op vrijdag 3 mei 2024 @ 18:38:
Man.. wat geld van HP toch kan doen. Wat een wanstaltige livery.
Bedankt ik wist niet wie het was, die komt toch van Sauber?RobertMe schreef op vrijdag 3 mei 2024 @ 18:40:
Die stem van Ruth Buscombe, brr. Zij klinkt echt zo hees waardoor het lastiger verstaanbaar is.
Cogitationis poenam nemo patitur
Mijn boefje is liev!
Yup, niemand gaat met juiste setup racen zondag.Bullet NL schreef op vrijdag 3 mei 2024 @ 18:42:
Handige actie van Leclerc
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
De commentatoren spraken over een oververhitte koppeling die niet meer bediend wou worden.JB schreef op vrijdag 3 mei 2024 @ 18:42:
Maar is de bak in de war of waarom kan FER niet door?
Coureurs hebben zelf aangegeven dat een uurtje prima is in een sprintweekend. Maar klok stilzetten bij rode vlag lijkt me wel gewenst.basvn schreef op vrijdag 3 mei 2024 @ 18:44:
Zou het niet wat zijn om in een sprintweekend, een FP1 van 1.5 uur te hebben?
tenminste nog iets aan voorbereiding. zeker als er een rode vlag valt..
vrijdag en zaterdag is vaak zo vol met trainingen dat een verlengde sessie niet mogelijk is (dus klok stil zetten)Toke_gt schreef op vrijdag 3 mei 2024 @ 18:46:
[...]
Coureurs hebben zelf aangegeven dat een uurtje prima is in een sprintweekend. Maar klok stilzetten bij rode vlag lijkt me wel gewenst.
Zaterdag is de Sprint, dus dan heb je een race van 100km om de setup van zondag te bepalen. De gemiste tijd nu heeft dus vooral impact op het Sprint deel van het weekend en in mindere mate de hoofdrace.
Soms voelt het een beetje als het nieuwe Renault. LEC en/of SAI hebben echt te vaak iets…d-vine schreef op vrijdag 3 mei 2024 @ 18:56:
Opeens weet je waar de inspiratie vandaan komt bij Ferrari
[Afbeelding]
Mijn boefje is liev!
Klopt. Strategie gedaan bij Ferrari => Haas => Sauber (=> Alfa Romeo). Naar eigen zeggen zit ze nu in gardening leave.Pierre schreef op vrijdag 3 mei 2024 @ 18:41:
[...]
Bedankt ik wist niet wie het was, die komt toch van Sauber?
Waarom hebben ze het niet gewoon RVB ofzo genoemd? Je hebt de naam gezegd, maar ben het nu alweer kwijt.Chocoball schreef op vrijdag 3 mei 2024 @ 12:15:
De VCARB 1 in daglicht
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
En waarvoor staat die V dan? Er zijn twee titelsponsoren die graag benoemd willen worden, Visa en Cash App. Waarbij Cash App vast een product / merknaam van Visa is.HollowGamer schreef op vrijdag 3 mei 2024 @ 18:58:
[...]
Waarom hebben ze het niet gewoon RVB ofzo genoemd? Je hebt de naam gezegd, maar ben het nu alweer kwijt.
Visa was niet voldoende?RobertMe schreef op vrijdag 3 mei 2024 @ 19:00:
[...]
En waarvoor staat die V dan? Er zijn twee titelsponsoren die graag benoemd willen worden, Visa en Cash App. Waarbij Cash App vast een product / merknaam van Visa is.
Wie betaalt bepaald. Als het alleen Visa was zouden ze natuurlijk niet zoveel betalen als ze nu doen. En nadat eerst nog sprake was van de hele toko verkopen is wel duidelijk dat ze geld wilden hebben.
Wanneer iedereen zijn hoofd verliest en jij houdt het hoofd koel dan heb jij het probleem niet begrepen. You think I'm expensive, try hiring an amateur.
Ja en nu op Soft naar buiten.Chevy454 schreef op vrijdag 3 mei 2024 @ 19:17:
Max gewoon data verzamelen ipv voluit te gaan voor Q simulatie?
[ Voor 28% gewijzigd door d-vine op 03-05-2024 19:26 ]
Laatste bocht verliep alles behalve goed.
[ Voor 28% gewijzigd door Chocoball op 03-05-2024 21:11 ]
die 4 wieldoppen en een sticker dat is geen livery. #zwaarteleurgesteld #gemistekansChocoball schreef op vrijdag 3 mei 2024 @ 21:11:
Nog even voor de fans van deze livery
[Afbeelding]
Deze kwam hier ook voorbij
[Afbeelding]
Ik zou het doen!
Hoe langer je er naar kijkt hoe minder ervan kloptChocoball schreef op vrijdag 3 mei 2024 @ 21:11:
Nog even voor de fans van deze livery
[Afbeelding]
Deze kwam hier ook voorbij
[Afbeelding]
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.
There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.
Heel close. Paar centimeter is gelijk rode vlag.StefanVerkerk schreef op vrijdag 3 mei 2024 @ 22:40:
Jeetje, PIA en BOT.
Ik zou het doen!
Op de onboard zag je hem wel naar zijn spiegel kijken. Raar dat hij dan alsnog instuurt?rammes schreef op vrijdag 3 mei 2024 @ 22:42:
Ik vind BOT niet zo fout hoor, hij zit al in die bocht en wat denk je dan dat hij gewoon rechtdoor gaat?
Ik zou het doen!
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Niet zo'n beetje track limits ookStefanVerkerk schreef op vrijdag 3 mei 2024 @ 22:44:
Dag Sargeant...![]()
![]()
Oh wacht, Albon's tijd is weg vanwege track limits. Sargeant slechts P19.
mijn signature is bewust leeg :-)
Dat is het idee toch, van een straf?DDX schreef op vrijdag 3 mei 2024 @ 22:43:
Bottas straf die niet echt veel gaat opleveren dus.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Ik bedoel dat hij toch al op plek 19 stond (18 nu) dus heel veel gaat dit niet opleveren.Fauna schreef op vrijdag 3 mei 2024 @ 22:46:
[...]
Dat is het idee toch, van een straf?
Hij had op het S/F straight gewoon rechts moeten houden, iets eerder remmen en dan had Piastri geen enkele last gehad.
Kwijt als in dat hij een andere heeft gekregen.Quad schreef op vrijdag 3 mei 2024 @ 22:45:
Hoe kan iemand z'n race engineer kwijt zijn onderweg? Bedoel, het is niet zoals een flesje drinken die je ff op een tafel vergeet mee te nemen.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Onderweg naar Miami kreeg Bottas te horen dat hij (onverwacht en geen eigen keuze) een nieuwe engineer kreeg. Dus “he lost his engineer”, maar niet in de betekenis van zoekraken.Quad schreef op vrijdag 3 mei 2024 @ 22:45:
Hoe kan iemand z'n race engineer kwijt zijn onderweg? Bedoel, het is niet zoals een flesje drinken die je ff op een tafel vergeet mee te nemen.
Zo heb ik 't van Viaplay commentaar begrepen dat de race engineer van Bottas onderweg naar Miami zoek is geraakt.
Maar het zal wel anders zitten.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
1 rondje en een goede tijd zetten.StefanVerkerk schreef op vrijdag 3 mei 2024 @ 22:55:
Max zit nog in de pits te kijken naar de rondetijden die neergezet worden. Ben benieuwd wat hij gaat doen.
Voor de sprint. Calculated risk. Niemand zit nu op een hotlap, dus ook weinig kans op een rode vlag.StefanVerkerk schreef op vrijdag 3 mei 2024 @ 22:57:
Ze nemen wel een risico met Verstappen trouwens. Als er tijdens de hot lap van Verstappen een rode vlag komt, dan is hij de sjaak.
Lekker out of sync met de rest. Getuigt wel van vertrouwen, houd ik wel van.StefanVerkerk schreef op vrijdag 3 mei 2024 @ 22:57:
Ze nemen wel een risico met Verstappen trouwens. Als er tijdens de hot lap van Verstappen een rode vlag komt, dan is hij de sjaak.
Dit topic is gesloten.
![]() | Als alternatief voor de slowchat is er voor dit weekend een kanaal geopend op de Officiële Tweakers Discord |
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq