• DucoT
  • Registratie: Augustus 2026
  • Laatst online: 23:56
Djvdb schreef op zaterdag 29 augustus 2026 @ 07:53:
[...]

Lekker een kwh meter van homewizard kopen. Heb je daarnaast gekeken of de dipswitch standen overeenkomen met het vermogen van het backup element? Anders klopt het verbruik ook voor geen meter.

Ga ik doen. Heb wel twee kWh meters nodig: een 1-fase en een 3-fase. Mijn buitenunit heeft een 3 fasen voeding en mijn binnenunit een 1 fase.

• Djvdb
  • Registratie: December 2022
  • Laatst online: 08:21
Denk dat die 1 fase van de binnenunit alleen de booster heater is? Gezien je een CO2 warmtepomp hebt wordt die denk ik nooit gebruikt?

e-Golf 2018 | Climarad Sensa V2X | 3200 Wp WZW I WP: ME Ecodan SUZ-SWM60VA2 + ERST20D-VM2E

• usain
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 07:13
@xoror zou het kunnen dat Odin/Asgard de vakantiemodus overschrijft? Ik ben op vakantie maar zie in homewizard duidelijk de SWW runs plaatsvinden ondanks pomp in vakantiemodus…

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/HYfDSwwsfkXk3-Lk6nuEgJicTok=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Zow3HYrYAeIfYQjLncayEJ0Q.jpg?f=fotoalbum_large
Even threshold op 0, of prohibit dhw aan. Blijkbaar heeft die gewoon voorrang tijdens holiday mode. Legionella blijft ook altijd doorgaan.

[ Voor 16% gewijzigd door xoror op 30-08-2026 08:12 ]

Mitsubishi Warmtepomp Uitlezen / Besturen | Optimaliseren

Pagina: 1 ... 49 50 Laatste