Het grote Zeekr X topic

Pagina: 1 ... 10 ... 31 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BPi
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 12:15

BPi

Elmar1982 schreef op woensdag 7 augustus 2024 @ 17:00:
Ik moet ineens inloggen maar de qr. code komt maar niet omdat er slechte verbinding is tereijl is 3 streepjes 4g heb
Auto met je telefoonhotspot verbinden ipv andersom. :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elmar1982
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 13:14
Ja maar dat hoort niet ineens krijg ik geen verbinding met internet. Wel 2 a 3 streepjes. Daarnet even wel. Reed weer terug en weer niet. De hele rit niets. Raar

Zeekr X Long range Mist Grey

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elmar1982
Ik probeer ook wifi in te stellen maar mijn wachtwoord heeft een “&” teken. Kan die nergens vinden. Jullie?

[ Voor 3% gewijzigd door Elmar1982 op 08-08-2024 07:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BPi

BPi

Elmar1982 schreef op woensdag 7 augustus 2024 @ 18:53:
Ja maar dat hoort niet ineens krijg ik geen verbinding met internet. Wel 2 a 3 streepjes. Daarnet even wel. Reed weer terug en weer niet. De hele rit niets. Raar
Da's niet fijn.

Dat kan ik eind volgende week niet gebruiken 🤞🏽

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mr.X
  • Registratie: Juni 2024
  • Laatst online: 20-11-2024
De lelijke zwevende naviagtie pijlen bij head up display, kun je aan of uitzetten via HUD menu en dan AR modus uitzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ultimasnake
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 03-09 08:01
Sjaak_Afhaak schreef op woensdag 7 augustus 2024 @ 16:56:
[...]

Hier ook de mail gehad vanmiddag, en zojuist na m'n werk-woon rit bij het uitstappen:

[Afbeelding]
Lucky! Helaas hier niet, ben benieuwd.. met welk letter begint jouw kenteken? Ik ben heilig overtuigd dat het alfabetisch gaat, maar die van mij begint met een Z 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjaak_Afhaak
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 14:10

Sjaak_Afhaak

Bleh!

GGx-xx-x

Hier staat tekst

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BPi

BPi

ultimasnake schreef op donderdag 8 augustus 2024 @ 09:56:
[...]

Lucky! Helaas hier niet, ben benieuwd.. met welk letter begint jouw kenteken? Ik ben heilig overtuigd dat het alfabetisch gaat, maar die van mij begint met een Z 8)7
Nope.... X-812-...

"De huidige versie is de nieuwste"
1.0.1e dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjaak_Afhaak

Sjaak_Afhaak

Bleh!

Ook raar dan, mijn auto is de 1.0.1e gewoon overgeslagen. Ik kwam van 1.0.1d af.

Hier staat tekst

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bigkevx2
  • Registratie: Maart 2021
  • Laatst online: 12:53
Sjaak_Afhaak schreef op donderdag 8 augustus 2024 @ 11:09:
Ook raar dan, mijn auto is de 1.0.1e gewoon overgeslagen. Ik kwam van 1.0.1d af.
Ik weet niet hoe ze het bij Zeekr doen maar de suffixes met letters kunnen ook model afhankelijk zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elmar1982
Mr.X schreef op donderdag 8 augustus 2024 @ 06:40:
De lelijke zwevende naviagtie pijlen bij head up display, kun je aan of uitzetten via HUD menu en dan AR modus uitzetten.
Werkt het trouwens bij 1.1 nu wel om via je telefoon via de app en/of google maps een route te sturen naar de auto? Dit heeft bij mij nooit gewerkt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ivooot
  • Registratie: Oktober 2020
  • Laatst online: 14-08 20:37
Werkt bij iemand de telefoon iPhone al als digitale sleutel? Veranderd de 1.1 versie daar nog iets aan?

Zal een iPhone 15 pro ook compatibel zijn?

The Digital Key feature, allowing your phone to function as a vehicle key, is designed for the highest quality and security experience. This feature is compatible with specific approved phone models. The list of approved phones includes:
https://www.zeekr.eu/connected

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sliepie
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13:34
Ivooot schreef op donderdag 8 augustus 2024 @ 14:16:
Werkt bij iemand de telefoon iPhone al als digitale sleutel? Veranderd de 1.1 versie daar nog iets aan?

The Digital Key feature, allowing your phone to function as a vehicle key, is designed for the highest quality and security experience. This feature is compatible with specific approved phone models. The list of approved phones includes:
Werkt hier prima op een iPhone 15 Pro. Sinds de 2.0 update van de app hebben ze digitale sleutel ook ingeschakeld voor o.a. 15 Pro. Daarvoor werkte dit nog niet, wel met iPhone 12 getest eind mei.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjaak_Afhaak

Sjaak_Afhaak

Bleh!

Ivooot schreef op donderdag 8 augustus 2024 @ 14:16:

het lijstje op de website:
Which phones are approved for the Digital Key feature in the Zeekr Connected Companion app?

Apple
• Apple iPhone 14 Pro
• Apple iPhone 14 Pro Max
• Apple iPhone 13 Mini
• Apple iPhone 12 Pro
• Apple iPhone 12
• Apple iPhone 11
• Apple iPhone X
• Apple iPhone 8 Plus

OnePlus
• OnePlus 11

Google
• Google Pixel 6a

Samsung
• Samsung Galaxy A54 5G
• Samsung Galaxy Z Fold 4
• Samsung Galaxy Z Flip 4
• Samsung Galaxy S23 Ultra
• Samsung Galaxy S23 Plus
• Samsung Galaxy S21
• Samsung Galaxy S21 Ultra
• Galaxy S20 FE 5G
• Galaxy A52 5G
• Galaxy Note 20 Ultra 5G
• Samsung Galaxy S10 Plus
• Samsung Galaxy S10
• Galaxy S9 Plus
• Galaxy S9

Xiaomi
• Xiaomi 12C

To ensure the best experience, we regularly update the list of approved phones after rigorous testing and validation.
Geen idee of deze lijst up to date is eigenlijk.

Hier staat tekst

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

Vannacht gaat als het goed is bij ons ook de 1.1 update geïnstalleerd worden. We krijgen net de melding op het display. Ik ben vooral benieuwd hoeveel makkelijker het wordt om de veiligheidspiepjes uit te zetten. Verder functioneert de X eigenlijk al vrij prima.

Groot genoeg voor 2 hoofdletters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hugo2
  • Laatst online: 25-06 22:23
Wil met mij Zeekr x door wasstraat maar lukt mij niet om de automaat in de N -stand te krijgen. Wat vergeet ik?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• BPi

BPi

Hugo2 schreef op donderdag 8 augustus 2024 @ 16:37:
Wil met mij Zeekr x door wasstraat maar lukt mij niet om de automaat in de N -stand te krijgen. Wat vergeet ik?
Een "n"? :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Opa
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 20-09 16:19

Opa

Nu Multifocaal!

Topicstarter
Lees even vanaf hier, er zijn een paar verschillende technieken die succes hebben, afhankelijk van welke software versie geloof ik.
ArieKoevoet in "Het grote Zeekr X topic"

Hyundai ioniq Electric 8/2020 > Zeekr X Long Range 8/2024

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elmar1982
Helaas krijg ik maar geen melding van een update. Ook nu in de app als ik op controleren op update druk gebeurd en niets. Normaal kreeg ik een melding dat dit de laatste versie is

Inmiddels opnieuw openen staat er dat hij aan het downloaden is 😇

[ Voor 18% gewijzigd door Elmar1982 op 08-08-2024 17:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ernstjan89
  • Registratie: December 2020
  • Laatst online: 22-09 20:02
PaT schreef op donderdag 8 augustus 2024 @ 16:16:
Vannacht gaat als het goed is bij ons ook de 1.1 update geïnstalleerd worden. We krijgen net de melding op het display. Ik ben vooral benieuwd hoeveel makkelijker het wordt om de veiligheidspiepjes uit te zetten. Verder functioneert de X eigenlijk al vrij prima.
Je kunt ze dus toevoegen aan het swipe down menu. Dacht wel dat mijn scherm niet goed reageerde, moest vaak 2x tikken. Maar dit is bewust gedaan denk ik. Het is volgens mij vanuit de EU verplicht dat er minimaal 2 handelingen nodig zijn om het uit te zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EntonoX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22-09 08:45

EntonoX

Team leider

Hier ook de update aankondiging :)

Edit: en geinstalleerd, proces ging erg netjes en snel. Ben benieuwd de komende dagen!

[ Voor 57% gewijzigd door EntonoX op 08-08-2024 21:59 ]

-===< Triumph TR7, 1977, Finished >===-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elmar1982
Ik zie in 1.1 nu ook een trailer lamp check optie. Ben benieuwd of je hiermee een trekhaak kan omzeilen en dan gewoon CC kan gebruiken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Opa

Opa

Nu Multifocaal!

Topicstarter
Elmar1982 schreef op vrijdag 9 augustus 2024 @ 00:12:
Ik zie in 1.1 nu ook een trailer lamp check optie. Ben benieuwd of je hiermee een trekhaak kan omzeilen en dan gewoon CC kan gebruiken.
Ik lees als Trailer lamp check een routine die alle lampen in sequentie aan- en uitzet zodat jij in je eentje achter je caravan je verlichting kan testen zonder op pedalen te drukken. Correct me if I'm wrong.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

Opa schreef op vrijdag 9 augustus 2024 @ 01:36:
[...]

Ik lees als Trailer lamp check een routine die alle lampen in sequentie aan- en uitzet zodat jij in je eentje achter je caravan je verlichting kan testen zonder op pedalen te drukken. Correct me if I'm wrong.
Dat is precies wat die check is inderdaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ivooot
  • Registratie: Oktober 2020
  • Laatst online: 14-08 20:37
Dat had ik ook inderdaad, de rechterhandel even naar je toe vast houden. Dan gaat ie in N. Daarna nog een paar keer op de rem trappen om een van de parkeerstand af te krijgen. Dit voelt niet erg natuurlijk allemaal.

Zou handig zijn als met de washmodus gelijk de autohold functie uitgaat.

[ Voor 8% gewijzigd door Ivooot op 09-08-2024 07:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjaak_Afhaak

Sjaak_Afhaak

Bleh!

Nou zit ik persoonlijk in een audiobook en podcast-periode qua audioconsumptie in de auto. Vanochtend toch gewoon even wat muziek opgezet. Ligt het aan mij, of heeft de update ook tweaks aan de audio gedaan? Voor m'n gevoel klinkt het nu aanzienlijk beter?

Hier staat tekst

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BPi

BPi

Sjaak_Afhaak schreef op vrijdag 9 augustus 2024 @ 08:03:
Nou zit ik persoonlijk in een audiobook en podcast-periode qua audioconsumptie in de auto. Vanochtend toch gewoon even wat muziek opgezet. Ligt het aan mij, of heeft de update ook tweaks aan de audio gedaan? Voor m'n gevoel klinkt het nu aanzienlijk beter?
Helaas nog niet kunnen ervaren, maar misschien zijn wat instellingen gereset?
Bijvoorbeeld kunstmatig opwaarderen gecomprimeerd geluid. Dat doet vaak meer slecht dan goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mmaaikel
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 22-09 12:18
Als je in D staat moet je de rechter hendel iets omhoog houden en vast houden. Dan gaat de auto in de N-stand. Niet te hard omhoog want dan gaat hij in z'n achteruit natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• potjandrie
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 04-09 07:59
Is het iemand ook opgevallen dat je na de update ineens een knop hebt om handmatig de batterij te preconditioneren voor snelladen:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/i2NjfXiblg7rDxNPLjeHK0zL4OE=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/lDJptWO9OHDVZfIG1necBXLU.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.X
potjandrie schreef op vrijdag 9 augustus 2024 @ 19:13:
Is het iemand ook opgevallen dat je na de update ineens een knop hebt om handmatig de batterij te preconditioneren voor snelladen:
[Afbeelding]
Was mij nog niet op gevallen, waar is dat voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.X
3 vragen, weet iemand ??

1)Hoe zet je de groot licht assistent aan? Het is mij 1x gelukt, dan zie je in het display groen lampje dimlicht branden met de letter A erbij.

2) Wat is de functie ESC, zie foto?
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/0X0BCVLrhNuBCF3uHZioeUqMJKE=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/0gwdg3XNdRMrdj2JONE86KDj.jpg?f=fotoalbum_large
3) Heeft iemand al een mediabox geprobeerd zodat je bijv. you tube of netflix kan kijken, zie foto
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/gmLYGTkP2h7l-IXS5XZjc7iWswI=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/RSyQQeRngdJV6Y1ze8RvERzn.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• EntonoX

EntonoX

Team leider

Ik moet zeggen dat de update tot nu toe goed bevalt, fijn dat de snelheids melding nu een stuk zachter is dan hoef je hem ook niet uit te schakelen. En ik vind de automatische stoel verstelling als je uitstapt ook erg prettig. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brambo123
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 12:36
Mr.X schreef op vrijdag 9 augustus 2024 @ 23:19:
3 vragen, weet iemand ??

1)Hoe zet je de groot licht assistent aan? Het is mij 1x gelukt, dan zie je in het display groen lampje dimlicht branden met de letter A erbij.

2) Wat is de functie ESC, zie foto?
[Afbeelding]
3) Heeft iemand al een mediabox geprobeerd zodat je bijv. you tube of netflix kan kijken, zie foto
[Afbeelding]
ESC = Electronic stability control

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• niekvanprooijen
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 22-09 07:27
3 vragen, weet iemand ??

Pagina 84 van de handleiding. niekvanprooijen in "Het grote Zeekr X topic"

[ Voor 44% gewijzigd door niekvanprooijen op 10-08-2024 07:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• potjandrie
Mr.X schreef op vrijdag 9 augustus 2024 @ 23:14:
[...]

Was mij nog niet op gevallen, waar is dat voor?
Het voorbereiden van de batterij op snelladen is nodig zodat er zo snel mogelijk geladen kan worden. De batterij wordt dan voorverwarmd. De auto doet dat zelf als je via de interne navigatie naar een snellader rijd, maar laders als de Tesla supercharger herkent hij niet. Met die knop kun je dus handmatig de voorbereiding starten, hoe vroeg van tevoren heb ik dan weer geen idee van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BPi

BPi

potjandrie schreef op zaterdag 10 augustus 2024 @ 07:59:
[...]

Het voorbereiden van de batterij op snelladen is nodig zodat er zo snel mogelijk geladen kan worden. De batterij wordt dan voorverwarmd. De auto doet dat zelf als je via de interne navigatie naar een snellader rijd, maar laders als de Tesla supercharger herkent hij niet. Met die knop kun je dus handmatig de voorbereiding starten, hoe vroeg van tevoren heb ik dan weer geen idee van.
Of gekoeld bij hele hoge temperaturen 🥵

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BPi

BPi

[Afbeelding]
Waarom zou je dit nodig hebben?
Is Zeekr niet gewoon ergens een vinkje vergeten om een paar video apps te kunnen installeren? Er is immers een cinema mode, met stoel in relaxstand, airco aan, aangepaste verlichting... alleen de videoplayer ontbreekt. :?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tunnelplan
  • Registratie: September 2019

Tunnelplan

Gas- en olieloos tunnelplan.nl

Tunnelplan schreef op woensdag 3 juli 2024 @ 17:05:
[Afbeelding]

Ik heb een Daolar gevonden die instelbaar is voor 1,3 kW tot 3,7 kW voor €109. Precies wat ik zocht voor een afgelegen vakantiehuisje met een kleine electrische aansluiting in Frankrijk.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/-z-qQbD5JJg0wYtsoBCEle4gnhs=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/QR4n9u1V4mpbgJVptiZRxLZI.png?f=user_large

Rit naar het vakantiehuisje in Frankrijk met een verbruik van 16,5 kWh per 100 km.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/WE2M-AeeJ_R_h26HT8lnvFblWUk=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/WifPMB3vwH7ZR9iqYo49D3xi.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.X
BPi schreef op zaterdag 10 augustus 2024 @ 11:54:
[...]

Waarom zou je dit nodig hebben?
Is Zeekr niet gewoon ergens een vinkje vergeten om een paar video apps te kunnen installeren? Er is immers een cinema mode, met stoel in relaxstand, airco aan, aangepaste verlichting... alleen de videoplayer ontbreekt. :?
Ja dus een cinema modus zonder film, is bij ons een timmerman zonder hamer. Daarom de vraag heeft iemand ervaring met mediabox dan ben je niet afhankelijk van wat Zeekr toelaat aan apps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.X
Wij hebben alles geprobeerd zoals omschreven op pagina 84 maar krijg grootlichtassistent niet aan. Kan iemand dit is proberen voor ons? Het voordeel is in de avond meer zicht door betere verlichting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BPi

BPi

Tunnelplan schreef op zaterdag 10 augustus 2024 @ 12:08:
[...]

[Afbeelding]

Rit naar het vakantiehuisje in Frankrijk met een verbruik van 16,5 kWh per 100 km.

[Afbeelding]
Met benzine heb ik verbruik in app bijgehouden maar met laden (helaas) niet. Is er een export functie van het rittenlogboek? Dat zou fijn zijn.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ihoefje
  • Registratie: April 2024
  • Laatst online: 21-09 18:56
Na de update start het scherm ook mega snel op. Eerst altijd wachten tot alles opgestart was maar als je nu in de auto stapt is alles er. En waarschuwingen zijn veel beter afgesteld. Makkelijker uit te zetten maar ze zijn niet meer zo irritant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArieKoevoet
  • Registratie: Juli 2024
Ik word wel een beetje jaloers als ik zo alle positieve reacties lees over de laatste update. Ik zit helaas nog steeds op 0.9.2 dus het zal een flinke sprong voorwaarts zijn als ik eindelijk op op 1.1 zit.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BPi

BPi

ArieKoevoet schreef op zaterdag 10 augustus 2024 @ 14:41:
Ik word wel een beetje jaloers als ik zo alle positieve reacties lees over de laatste update. Ik zit helaas nog steeds op 0.9.2 dus het zal een flinke sprong voorwaarts zijn als ik eindelijk op op 1.1 zit.
Waarschijnlijk kun jij dan ook nog niet een update OTA ontvangen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PaT
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

ArieKoevoet schreef op zaterdag 10 augustus 2024 @ 14:41:
Had jij eigenlijk al een afspraak staan om dat te fiksen? Ik lees nergens anders dat mensen een X hebben met zo'n laag softwarenummer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArieKoevoet
PaT schreef op zaterdag 10 augustus 2024 @ 15:12:
[...]

Had jij eigenlijk al een afspraak staan om dat te fiksen? Ik lees nergens anders dat mensen een X hebben met zo'n laag softwarenummer.
Ik ging er van uit dat de update zichzelf wel een keer aan zou dienen. Maar lees nu in een reactie hierboven dat je met 0.9.2 geen OTA update kan ontvangen. Misschien maandag toch maar eens bellen voor een afspraak voor een ''fysieke'' update.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sjaak_Afhaak

Sjaak_Afhaak

Bleh!

Een belletje kan nooit kwaad lijkt me, maar ikzelf heb nu 2 weken geleden m'n auto in Zeist opgehaald met Zeekr OS 0.9.1 . En de OTA heb ik gewoon gekregen. Dus het kan wel.

Hier staat tekst

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ollieeew
  • Registratie: Augustus 2019
  • Laatst online: 15-06 15:33
Fijne auto, sta nu alleen stil. Pasje opent wel de deur, alleen wanneer de pas in het middenconsole ligt, herkent de auto de pas niet.

Helaas geen fysieke sleutel omdat het Athlon Flex is nu wachten op de berger..

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/IR4tIe4oOjVyecGkjRMctv9p65Q=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/VI3fxdhYMeSPJO8EBHQmF5U3.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 15% gewijzigd door ollieeew op 10-08-2024 16:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArieKoevoet
ollieeew schreef op zaterdag 10 augustus 2024 @ 16:16:
Fijne auto, sta nu alleen stil. Pasje opent wel de deur, alleen wanneer de pas in het middenconsole ligt, herkent de auto de pas niet.

[Afbeelding]
Jeetje wat vervelend. De fysieke sleutel kun je wel aanvragen bij Athlon Flex. Ik heb hem zelf even opgehaald bij hen in Almere. Is helaas informatie waar je nu even niks aan hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sqoda
  • Registratie: Maart 2023
  • Laatst online: 17-09 12:54
Kan je ook geen digitale sleutel aanmaken in de app?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ollieeew
ArieKoevoet schreef op zaterdag 10 augustus 2024 @ 16:20:
[...]

Jeetje wat vervelend. De fysieke sleutel kun je wel aanvragen bij Athlon Flex. Ik heb hem zelf even opgehaald bij hen in Almere. Is helaas informatie waar je nu even niks aan hebt.
Dat ga ik zeker doen, dank voor de info. Dit wil ik niet nog een keer haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ollieeew
Sqoda schreef op zaterdag 10 augustus 2024 @ 16:20:
Kan je ook geen digitale sleutel aanmaken in de app?
Dat gaat helaas niet, wacht nog op Athlon totdat mijn auto gekoppeld wordt.. Komt niet lekker samen nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.X
Mr.X schreef op zaterdag 10 augustus 2024 @ 13:10:
[...]

Wij hebben alles geprobeerd zoals omschreven op pagina 84 maar krijg grootlichtassistent niet aan. Kan iemand dit is proberen voor ons? Het voordeel is in de avond meer zicht door betere verlichting.
Wil een X rijder dit voor ons testen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• potjandrie
ollieeew schreef op zaterdag 10 augustus 2024 @ 16:16:

[Afbeelding]
Bij mij wordt de fysieke sleutel aangetekend opgestuurd vanuit Athlon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BPi

BPi

potjandrie schreef op zaterdag 10 augustus 2024 @ 18:10:
[...]

Bij mij wordt de fysieke sleutel aangetekend opgestuurd vanuit Athlon.
Is je auto ondertussen weggesleept?
Je vast al wel geprobeerd de pas in het vak te leggen, verder in het vak, gedraaid in het vak te leggen.
Het onhandige is dat de kaart niet in het vak mag blijven liggen (alleen niet icm telefoon?) en je hem ergens moet opbergen.
Dus kaart er in, auto in D of R en kaart opbergen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tunnelplan

Tunnelplan

BPi schreef op zaterdag 10 augustus 2024 @ 13:39:
[...]

Met benzine heb ik verbruik in app bijgehouden maar met laden (helaas) niet. Is er een export functie van het rittenlogboek? Dat zou fijn zijn.
Ik heb het met de hand bijgehouden uit de Tesla app en het rittenboek van de Zeekr app.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/yhb7czaeohRbFxXO_HD970BFFZA=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/hF6C29grGF807M88Jp8UG3jy.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• niekvanprooijen
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 22-09 07:27
Mr.X schreef op zaterdag 10 augustus 2024 @ 16:41:
[...]

Wil een X rijder dit voor ons testen
Net nog gebruikt. Linker pook helemaal naar achteren dan staat de assistent aan. Half naar achteren is grootlicht aan. Naar voren is seinen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

We reden gisteren op de A12 van Utrecht naar Gouda. Het was na 19 uur dus we mochten 130. Rijstrook 2-4 zijn niet de allergladste die we hebben in Nederland maar de X reageert daar wel echt bizar op hoor.

Zo los in de veren vind ik eigenlijk niet kunnen. Je deint niet alleen van voor naar achter, maar er komt ook een deining van links naar rechts in die er bijna een kermisattractie van maakt.

Zelfs de kinderen op de achterbank vroegen verbaasd wat er aan de hand was.
Zijn er anderen die dit ook herkennen?

Verder is het echt een auto voor Nederland. Met een vaartje van 105 is het verbruik prima. Schroef je het tempo dus deels op.naar 130, dan is.je verbruik 1/4 tot 1/3 hoger!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KrlGl
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 10:53
PaT schreef op zondag 11 augustus 2024 @ 07:20:

Verder is het echt een auto voor Nederland. Met een vaartje van 105 is het verbruik prima. Schroef je het tempo dus deels op.naar 130, dan is.je verbruik 1/4 tot 1/3 hoger!
Theoretisch zelfs 50% meer
Luchtweerstand neemt kwadratisch toe met de snelheid

Lynk&co 02 software 1.2.0 / Plushuis met 7250 Wp in de tuin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

KrlGl schreef op zondag 11 augustus 2024 @ 09:11:
[...]

Theoretisch zelfs 50% meer
Luchtweerstand neemt kwadratisch toe met de snelheid
Dat zal vast, maar je mag niet overal 130, dus die theoretische benadering gaat in de praktijk niet helemaal op.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mr.X
Beste X rijders, vanmorgen zagen links achter rare plekken in de achter bumper. Op de foto zie je 3 plekjes, ook aan de andere zijde is het zichtbaar. Zijn er meer mensen die dit hebben, zie foto.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/DC4XnNH8mExONRjBAKXu49z4vK4=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/To8Hift5qB7MtpBjnJ48gnZU.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/oc3bsr6muxYAopTMgT7GiJ_eMbE=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/LDtQRlogIAXM9VxTFzX8SHQd.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/RWQ3gvR2Eq0JiSFx-V9QmUg51vY=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/3laUSIckdEGQUVxIbZ8ZEkVj.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ihoefje
Mr.X schreef op zondag 11 augustus 2024 @ 10:34:
Beste X rijders, vanmorgen zagen links achter rare plekken in de achter bumper. Op de foto zie je 3 plekjes, ook aan de andere zijde is het zichtbaar. Zijn er meer mensen die dit hebben, zie foto.
[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Ik heb precies het zelfde! Alleen als de zon er opstaat zie je het. Ik heb ze alleen rechtsachter. Misschien linksachter ook maar eigenlijk nog niet naar gekeken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BPi

BPi

Ihoefje schreef op zondag 11 augustus 2024 @ 10:41:
[...]
Ik heb precies het zelfde! Alleen als de zon er opstaat zie je het. Ik heb ze alleen rechtsachter. Misschien linksachter ook maar eigenlijk nog niet naar gekeken.
Auch! Cellulitis :( niet echt fraai.
Bij mij niets van gezien.
Wel deze zonder afzender:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/T0aX8a23RAL4Fh_xmUsMZiZd6M4=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Pad57ALIqAegJ9P2ckgzAtze.jpg?f=fotoalbum_large
Hier zie je, ondanks de Spaanse zon, geen cellulitis. Achterkant moet in september toch nog onder handen worden genomen ivm een V70 die in mei de achterkant inspecteerde. :X

Update: net nog even met de hete zon op de rechter vlank gekeken. Niets 🤞🏽

[ Voor 5% gewijzigd door BPi op 11-08-2024 18:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BPi

BPi

Ik heb even zitten rekenen op het verbruik van de afgelopen weken.
2061km (heenrit met wat ritjes er na) heeft een verbruik van 20,2 kWh per 100 km opgeleverd. Na die laadbeurt 139km ritjes in de omgeving slechts 13,7 kWh, waarbij de snelheid vaak laag ligt en ook vaak met arko wordt gereden.

Snapt iemand deze waarde in het logboek?
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/aZZC68-eL2PIAbHNtEhBZCuE6h0=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/MfLDDvscjYBeU4kjTdNZOMIR.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.X
Mr.X schreef op zondag 11 augustus 2024 @ 10:34:
[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Het is alleen zichtbaar als de zon erop staat, dus even het verzoek aan alle X rijders check even je achter bumper, zie fotos. Er zijn dus meerdere mensen met dit probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.X
Knip

[ Voor 97% gewijzigd door Notna op 11-08-2024 17:46 . Reden: 1 keer posten is wel genoeg. ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EntonoX

EntonoX

Team leider

Klopt, hier ook. Alleen zichtbaar onder bepaalde lichtval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.X
Ik ga morgen contact leggen met Zeekr service team met de vraag wat zij er aan doen. Het kan niet de bedoeling zijn dat je een nieuwe auto kriigt met fabricagefouten zoals zichtbaar op de foto's. Er zijn dus blijkbaar meerdere x rijders met dit probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

Herkent iemand het volgende? Na de update naar 1.1 hapert bij ons af en toe Spotify tijdens het afspelen. We streamen dan via AA. Dit gebeurt zowel met een S23 als met een S24U.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ihoefje
Mr.X schreef op zondag 11 augustus 2024 @ 17:52:
Ik ga morgen contact leggen met Zeekr service team met de vraag wat zij er aan doen. Het kan niet de bedoeling zijn dat je een nieuwe auto kriigt met fabricagefouten zoals zichtbaar op de foto's. Er zijn dus blijkbaar meerdere x rijders met dit probleem.
Ik ben op vakantie maar hoor graag als je nieuws hebt!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sjaak_Afhaak

Sjaak_Afhaak

Bleh!

PaT schreef op zondag 11 augustus 2024 @ 18:39:
Herkent iemand het volgende? Na de update naar 1.1 hapert bij ons af en toe Spotify tijdens het afspelen. We streamen dan via AA. Dit gebeurt zowel met een S23 als met een S24U.
Yep, bij mij ook. Om de 2 minuten ofzo. Pixel 7 als toestel.

[ Voor 3% gewijzigd door Sjaak_Afhaak op 11-08-2024 20:11 ]

Hier staat tekst

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elmar1982
Bij mij ook. Even “proberen” spotify te verwijderen. Dan weer installeren. Dit hielp bij mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

Elmar1982 schreef op zondag 11 augustus 2024 @ 20:19:
[...]

Bij mij ook. Even “proberen” spotify te verwijderen. Dan weer installeren. Dit hielp bij mij
Oh, dat is ook bijzonder. Het ligt dus aan Spotify en niet aan de X?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brambo123
Bij Android Auto gaat het geluid over bluetooth, beeld over usb of wifi.
Eigenlijk hoeft de auto zelf dus helemaal niet zoveel te doen.
Ik schat de kans groot dat in de bluetooth iets misgaat.
Buffer wat aan de kleine kant, even een slecht signaal, en daar is je hapering.
De kans dat het in Spotify zit schat ik vrij klein.
Voor de zekerheid kun je cache van Spotify wissen en telefoon een keer opnieuw opstarten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ollieeew
BPi schreef op zaterdag 10 augustus 2024 @ 20:30:
[...]

Is je auto ondertussen weggesleept?
Je vast al wel geprobeerd de pas in het vak te leggen, verder in het vak, gedraaid in het vak te leggen.
Het onhandige is dat de kaart niet in het vak mag blijven liggen (alleen niet icm telefoon?) en je hem ergens moet opbergen.
Dus kaart er in, auto in D of R en kaart opbergen.
Ja, nu wachten op Athlon en waarschijnlijk Zeekr. Heb het pasje op alle mogelijke manieren in het vak gelegd. Wist niet dat de pas uit het vak moest na het starten, laat hem zelf altijd liggen. Wat is daar de reden voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ramrodwillem
  • Registratie: Augustus 2008
2 weken geleden een proefrit gemaakt, beviel goed,vraag me nu wel af van de gene die hem nu al rijden of de wagen nu een beetje goed te koelen is met dat glazen dak?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• potjandrie
ramrodwillem schreef op maandag 12 augustus 2024 @ 13:29:
2 weken geleden een proefrit gemaakt, beviel goed,vraag me nu wel af van de gene die hem nu al rijden of de wagen nu een beetje goed te koelen is met dat glazen dak?
Hij moet er als het warm is wel wat hard voor werken eerst, maar daarna is het helemaal prima, zeker met de stoelventilatie. Het dak is goed genoeg getint.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ramrodwillem
  • Registratie: Augustus 2008
Ok mooi, en gaat het verbruik door gebruik van de airco ook zichtbaar omhoog of valt het mee?

[ Voor 4% gewijzigd door ramrodwillem op 12-08-2024 13:49 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• potjandrie
ramrodwillem schreef op maandag 12 augustus 2024 @ 13:49:
Ok mooi, en gaat het verbruik door gebruik van de airco ook zichtbaar omhoog of valt het mee?
Ik heb er weinig van gemerkt, gister van Middelburg met een stop op Neeltje Jans naar Den Haag gereden, vol de airco en stoelventilatie aan. Stukken 80 en 100 gereden met gemiddeld zo rond de 16 kwh/100km. Je merkt wel dat snelweg echt de grote impact is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swaytje
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 27-07 13:00
potjandrie schreef op maandag 12 augustus 2024 @ 13:30:
[...]

Hij moet er als het warm is wel wat hard voor werken eerst, maar daarna is het helemaal prima, zeker met de stoelventilatie. Het dak is goed genoeg getint.
Scheelt ook dat je hem lekker van tevoren vast kan laten koelen via de app. Ik stap zelden in een warme auto in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BPi

BPi

ollieeew schreef op maandag 12 augustus 2024 @ 08:08:
[...]

Ja, nu wachten op Athlon en waarschijnlijk Zeekr. Heb het pasje op alle mogelijke manieren in het vak gelegd. Wist niet dat de pas uit het vak moest na het starten, laat hem zelf altijd liggen. Wat is daar de reden voor?
Het is ook de lader voor telefoon. Denk dat het er vooral om gaat dat ze er niet samen in mogen: te veel warmte en niet kunnen laden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BPi

BPi

De software heeft zich aangekondigd. Zou de software er niet in durven met een binnentemperatuur van 48 ehh 50 graden? 🥵

Update: downloaden gestart 8)
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/HS7qo5i5Y-VyK9dlWpC5RnOvJrQ=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/uqgsnG8TWgSsT4gadXvcHTTr.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 30% gewijzigd door BPi op 12-08-2024 17:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EntonoX

EntonoX

Team leider

Ik vind het wel grappig om te zien hoeveel detail er in het 3D model zit in de app. Jammer dat de app op landscape modus niet echt werkt. Maar dingen zoals ventilatie en scherm werken in het model ook echt.

Andere vraag;
- de app installeren bij een 2e gebruiker is nog steeds niet mogelijk?
- bij Sentry modus krijg ik een SD kaart melding, maar ik dacht dat die standaard meegeleverd was?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BPi

BPi

EntonoX schreef op maandag 12 augustus 2024 @ 17:16:
.
Andere vraag;
- de app installeren bij een 2e gebruiker is nog steeds niet mogelijk?
- bij Sentry modus krijg ik een SD kaart melding, maar ik dacht dat die standaard meegeleverd was?
- eerst "auto delen" met een tweede gebruiker, dan zou het moeten werken. Ik denk zelfs met meerdere gebruikers
- ga ik zo proberen. Er zou onder de bijrijdersstoel een kaartje moeten zitten in de computer. Let op dat ding er niet onder verdwijnt.

Update naar 1.1 is gelukt _/-\o_
En Sentry vraagt inderdaad om opslagruimte. Ik dacht dat er usb stick stond. Maar om nu te beveiligen via een zichtbare stick... :F

[ Voor 10% gewijzigd door BPi op 12-08-2024 21:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BPi

BPi

Volgens mij waren deze nog niet gedeeld.

Release notes softwareversie 1.1

Automatische voorverwarming wanneer snellaadstations worden toegevoegd in de navigatie

Verbeterde laadplanning

Verbeterde routebegeleiding

Uitgebreide kaartdekking

Verbeteringen in de gebruikersinterface

Aparte knoppen voor kinderslot en raamvergrendeling

Twee instellingen voor naderings- en wegloopvergrendeling

Easy Entry voor bestuurdersstoel nu standaard ingeschakeld

Sentry-modus geïntroduceerd

Sneller opstarten van het centrale scherm

Zachtere waarschuwing voor te hoge snelheid

Snelknoppen voor het in-/uitschakelen van waarschuwingen voor te hoge snelheid, rijstrookassistentie, afleiding van de bestuurder en slaperigheid van de bestuurder

Verbeterde zitposities voor de Rust/Theatermodus

Betere afhandeling van Teams-oproepen in Android Auto

Geminimaliseerde Apple CarPlay-overlay voor telefoongesprekken

Verbeterde stabiliteit van de klimaatregeling

Geïntroduceerde strafmodus

Parkeerhulp voor smalle wegen geïntroduceerd

Verbeterd beheer van de hoogspanningsbatterij

Voorverwarmen van de batterij ingeschakeld wanneer het DC-laadpistool is ingeschakeld

Vehicle-to-Load (V2L) functionaliteit geïntegreerd

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• brambo123
ollieeew schreef op maandag 12 augustus 2024 @ 08:08:
[...]

Omdat draadloze oplader voor telefoon daar ook zit.
En pasje gaat stuk als die wordt opgeladen :Y
Danwel, met name als pasje tussen telefoon en lader zit.
Dan pikt antenne in pasje dat signaal op en kunnen er rare dingen gebeuren.
Maar aangezien pasje nog wel werkt voor de deur zal pasje zelf geen probleem zijn.

[ Voor 12% gewijzigd door brambo123 op 12-08-2024 18:42 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• brambo123
Gok dat dit uitgebreide release notes is:
https://www.zeekr.eu/ota/2024-1
Edit: eigen release note voor de 001, maar zal vergelijkbaar zijn met de X.

[ Voor 34% gewijzigd door brambo123 op 12-08-2024 18:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elmar1982
brambo123 schreef op maandag 12 augustus 2024 @ 18:40:
Gok dat dit uitgebreide release notes is:
https://www.zeekr.eu/ota/2024-1
Edit: eigen release note voor de 001, maar zal vergelijkbaar zijn met de X.
Nee is voor 001 en dat is geen x dus niet vergelijkbaar.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Masterkev
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 14:19
Vanaf vandaag mag ik me ook officieel X-rijder noemen! oOo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjaak_Afhaak

Sjaak_Afhaak

Bleh!

Masterkev schreef op maandag 12 augustus 2024 @ 19:02:
Vanaf vandaag mag ik me ook officieel X-rijder noemen! oOo
Welkom bij ons clubje :)

Hier staat tekst

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BPi

BPi

Elmar1982 schreef op maandag 12 augustus 2024 @ 18:48:
[...]

Nee is voor 001 en dat is geen x dus niet vergelijkbaar.
Inderdaad en die van de X kwam ik daar niet tegen. Ook in de mailing stonden maar weinig puntjes.

Maarehhh, heeft iemand alle items al langs gelopen?
Verbeterde laadplanning
> advies naar laadplekken?

Uitgebreide kaartdekking
>meer details?

Verbeteringen in de gebruikersinterface
> hoe wat waar?

Twee instellingen voor naderings- en wegloopvergrendeling
> dat zal het menu wel vertellen

Easy Entry voor bestuurdersstoel nu standaard ingeschakeld
> hadden we die dan al?

> ja, maar ook bruikbaar? Als er nog ergens een geheugen bijgeprikt moet worden is uitleg handig

Verbeterde zitposities voor de Rust/Theatermodus
> wanneer gebruik je die? Filmplayer zit er niet eens in.

Geïntroduceerde strafmodus
> bij bumperkleven? Bij onrust op de achterbank? Elektrische stoel? Tussenwand?🤔

Parkeerhulp voor smalle wegen geïntroduceerd
> is dat die via de keyfob?

Voorverwarmen van de batterij ingeschakeld wanneer het DC-laadpistool is ingeschakeld
> ??? Wat ze niet noemen is handmatig conditioneren van de batterij.

Vehicle-to-Load (V2L) functionaliteit geïntegreerd
> die was er toch al?

[ Voor 65% gewijzigd door BPi op 12-08-2024 21:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

Over het draadloos opladen van telefoons gesproken. Wordt jullie telefoon ook zo ontzettend warm in dat vak? Ik heb een S24U en dat is natuurlijk een flinke jongen. Maar ook een bescheiden S23 wordt echt heel warm in dat vakje. Ik laad mijn telefoon om die reden maar op met een kabeltje.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• EntonoX

EntonoX

Team leider

@BPi inderdaad via de auto delen optie werkte het! En misschien achteraf ook logisch dat het zo hoort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BPi

BPi

PaT schreef op maandag 12 augustus 2024 @ 21:31:
Over het draadloos opladen van telefoons gesproken. Wordt jullie telefoon ook zo ontzettend warm in dat vak? Ik heb een S24U en dat is natuurlijk een flinke jongen. Maar ook een bescheiden S23 wordt echt heel warm in dat vakje. Ik laad mijn telefoon om die reden maar op met een kabeltje.
Herkenbaar, zeker bij langere ritten icm draaien van AA. En als er dan ook nog een zonnetje op staat dan is het snel voorbij....
Dan komt de melding dat de telefoon te heet is geworden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• potjandrie
BPi schreef op maandag 12 augustus 2024 @ 22:01:
[...]

Herkenbaar, zeker bij langere ritten icm draaien van AA. En als er dan ook nog een zonnetje op staat dan is het snel voorbij....
Dan komt de melding dat de telefoon te heet is geworden.
Niet heel raar natuurlijk, die draadloze AA (en CarPlay overigens ook) gebruikt Wi-Fi Direct en Bluetooth om beeld en geluid te streamen. Daarnaast is draadloos opladen maar zo’n 70% efficiënt, de rest is warmteverlies. Dat samen warmt de telefoon nogal op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bigkevx2
  • Registratie: Maart 2021
  • Laatst online: 12:53
[quote]BPi schreef op maandag 12 augustus 2024 @ 19:50:
[...]

Inderdaad en die van de X kwam ik daar niet tegen. Ook in de mailing stonden maar weinig puntjes.

> ja, maar ook bruikbaar? Als er nog ergens een geheugen bijgeprikt moet worden is uitleg handig

Volgens de manual:

Enabling conditions
To use this function, one of the following conditions must be met:
■ Insert a USB flash drive with sufficient storage space (as shown
in the following image).
■ The car comes with a generous memory space (the car's built-in
hard drive has up to 8GB of storage space when no USB flash
drive is plugged in).
■ The car is in Park (P).

CAUTION
■ The car records a low-risk event when an unusual approach is
sensed; a high-risk event when a weird vibration is felt.
■ For low risk, the car will blink its exterior lights; for high risk, it
will make a warning noise and send a message to your phone.
The car will also capture a video of the risk event as it happens.
■ sentry mode will exit automatically when the car is not in Park
(P) or SOC is below 20%.

NOTE
■ Supported USB drive formats: FAT 32, and exFAT.
■ A USB flash drive with more than 64G of capacity and a USB 3.0
interface protocol is recommended for a better driving
experience.
■ To extend the life of your car's internal hard drive, please insert
a USB flash drive as shown in the diagram.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/atF_7J5dECoVoMSOBYNokTyxpjo=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/PsqHn3tNzfjMd3o44pv0Z0pe.png?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Opa

Opa

Nu Multifocaal!

Topicstarter
bigkevx2 schreef op dinsdag 13 augustus 2024 @ 08:59:
[quote]BPi schreef op maandag 12 augustus 2024 @ 19:50:
[...]

■ The car comes with a generous memory space (the car's built-in
hard drive has up to 8GB of storage space when no USB flash
drive is plugged in).
De meegeleverde SD kaart is dus 8 GB groot begrijp ik hier uit?
En heeft iemand al geprobeerd een grotere SD kaart in te steken? Say, 256GB?
NOTE
■ Supported USB drive formats: FAT 32, and exFAT.
■ A USB flash drive with more than 64G of capacity and a USB 3.0
interface protocol is recommended for a better driving
experience.
■ To extend the life of your car's internal hard drive, please insert
a USB flash drive as shown in the diagram.
Volgens pag 126 van de handleiding gaat het hier om een USB-C poort en zou je dus deze stick moeten hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mmaaikel
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 22-09 12:18
Opa schreef op dinsdag 13 augustus 2024 @ 09:34:
[...]

De meegeleverde SD kaart is dus 8 GB groot begrijp ik hier uit?
En heeft iemand al geprobeerd een grotere SD kaart in te steken? Say, 256GB?

[...]

Volgens pag 126 van de handleiding gaat het hier om een USB-C poort en zou je dus deze stick moeten hebben.
Volgens iemand van de ZeekrX facebook groep zit er standaard een 32GB kaartje in en heeft diegene het kaartje zonder problemen omgewisseld met een 64GB kaartje. Dus het zou moeten kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tunnelplan

Tunnelplan

Automatische parkeerhulp

Op de website van Zeekr staat onder contact de owners manual van Zeekr X. Onder 10.18 automatic parking assist. Hierin staat een nederlandse beschrijving hoe het werkt. Ga naar Zeekr AD automatisch parkeersysteem. Op het middenscherm zie ik nu automatischeparkeer assistentie staan. Wanneer ik dit aanklick, kom ik niet verder.
OS 1.1
Iemand een idee hoe verder?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masterkev
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 14:19
Tunnelplan schreef op dinsdag 13 augustus 2024 @ 12:30:
Op de website van Zeekr staat onder contact de owners manual van Zeekr X. Onder 10.18 automatic parking assist. Hierin staat een nederlandse beschrijving hoe het werkt. Ga naar Zeekr AD automatisch parkeersysteem. Op het middenscherm zie ik nu automatischeparkeer assistentie staan. Wanneer ik dit aanklick, kom ik niet verder.
OS 1.1
Iemand een idee hoe verder?
Ik was hier gisteren ook naar aan het zoeken, omdat ik het in de manual las. Maar ik kwam ook niet verder. Het lijkt erop dat dit al wel in de manual staat, maar (nog?) niet actief is in de auto.

Bij mij lijkt de cameraview bij het gebruik van de richtingaanwijzers op lage snelheid niet te werken. De optie staat wel aan, maar hij doet het niet.
Pagina: 1 ... 10 ... 31 Laatste