Zijn er meer mensen die inconsequente zaken in de auto tegenkomen?
- radio gaat ene keer aan bij openen en andere keer niet (geen duidelijke oorzaak)
- de uitgeschakelde hulpsystemen staan na een paar uren parkeren soms wel en soms niet (allemaal) weer ingeschakeld
- deur wil niet altijd ontgrendelen met druk op de handgreep
- deuren ontgrendelen niet altijd na een druk op de afstandsbediening. De batterij is nog maar een paar weken oud. Dan tegen auto aanhouden om te openen. Vervolgens kan ik gewoon wegrijden en komt er geen melding dat batterij zwak is of sleutel buiten bereik
- ook wil de achterklep met een druk op de klep en de sleutels nabij niet altijd open
- de verwarming draait op koude dagen soms op onlogische wijze. Ineens koude lucht blazen terwijl het niet bijdraagt aan het comfort.
Dan nog een paar zaken:
- binnenverlichting plafond voorin. Waarom is die steeds weer wit. Ik wil geel lich!
- bestuurdersstoel kraakte van binnen (schuimlagen) en is vorig jaar vervangen. De nieuwe stoel begint bovenin de rugleuning te kraken
- waarom nog steeds niet de parkeerfunctie geactiveerd?
- wanneer wordt de nieuwe navigatie nu eens geïntegreerd?
- activeer nu eens de combi trekhaak en cruisecontrol. Wordt wel tijd.
Maar ik ben na 61.196 km eigenlijk best wel tevreden... je moet wat te wensen/mopperen houden, hoewel een aantal zaken best kan irriteren.😊
[
Voor 5% gewijzigd door
BPi op 25-02-2026 22:07
]