Misschien heb je dit al geprobeerd maar heb je al eens gekeken naar de parkeer melding gevoeligheid? Misschien staat deze in zeer gevoelig en zou ik het gedrag kunnen verklaren.MXdar2 schreef op donderdag 14 mei 2026 @ 15:57:
[...]
Het scheelt inderdaad per datum van levering. Er zijn er die hebben nergens last van of stellen minder hoge eisen/zijn gewoon tevreden met wat ze hebben en die lees je hier niet terug.
Ikzelf heb mijn X in oktober 2024 ontvangen en heb inmiddels mijn achterlicht unit laten vervangen in Zeist vanwege vocht erin, waardoor de lichten deels niet meer werkten en ik rare meldingen meldingen kreeg.
1 van de deurgrepen sluit niet helemaal bij afsluiten van de auto, dat kon toen niet direct verholpen worden en is nu dus nog steeds zo.
Bij het inschakelen van achteruitrijden naar vooruit rijden hapert het stroompedaal soms.
* het ventilatiesysteem draait volledig autonoom en random in de hoogste stand wanneer de auto is afgesloten. Ook midden in de nacht. Dat herken ik bij mijne ook.
* de noodrem functie werkt soms wel en soms niet.Geen pijl op te trekken. Dat herken ik ook, ik heb een halve nekhernia omdat hij soms vind dat ik te snel achteruit rijden als er een stoepje is of een tak.
Nu heb ik regelmatig bij gebruik van dashcam en sentry de melding 'onvoldoende geheugenruimte beschikbaar ' wat raar is want oude opnamen worden overschreven.
Maar ondanks dat ben ik tevreden met wat ik heb. Een heerlijke sportief rijdende auto met veel opties.
Veel rijplezier toegewenst in de zomer.
Verder heb ik er amper last van.
/f/image/I47QrIKocxG3ozZFjwf9XpOP.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/YjdwTvFADJb6tbB0YkHtahCL.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/qBxmZ2ot6mmmAqtTQDQIvHn8.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/MHNqGVHKTfj4QoqP8ruKCWW2.jpg?f=fotoalbum_large)