Het grote Zeekr X topic

Pagina: 1 ... 36 37 Laatste
Acties:

• Maddox
  • Registratie: November 2024
  • Laatst online: 08:52
vandeven66 schreef op zaterdag 24 januari 2026 @ 13:25:
Stom vraagje waarschijnlijk, maar kon het zo niet in de handleiding of menu's vinden:
Na een reset met de knoppen kan ik mijn media volume niet meer bedienen op mijn stuur, hij verandert de ''External sound'' volume. Iemand een idee hoe je dit weer op multimedia zet?
Gebruiksaanwijzing geprobeerd?Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/CPBg8SYAr0utqnQfUrbpQjOsfiQ=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/lACSpMhCRGDMdAgfMQ4aWVgY.jpg?f=fotoalbum_large

• vandeven66
  • Registratie: September 2014
  • Nu online
Waar zie jij de optie staan dan om de 'volume bron' aan te passen?

Ik heb wel wat dingen geprobeerd vorige week maar zonder succes. o.a. de achterknoppen, en de customizing hiervan in de settings.

Uiteindelijk loste het zichzelf op, maandag toen ik de auto instapte veranderde de volumeknop op het stuur weer de multimedia volume.

• Meubelmakert
  • Registratie: Juni 2024
  • Laatst online: 24-02 22:10
Ik heb ook iets geks aan de hand. Ik merk dat mijn stuur zo nu en dan een afwijking heeft naar links alsof ie niet goed uitgelijnd is. Nooit last van gehad voor de update en het ligt ook niet aan spoorvorming op bepaalde wegen. Soms is het er en soms is het er niet. Maar nog vervelender, hij doet het ook in LCC en dan naar links en naar rechts en tegen de lijn aan. Ontzettend vervelend rijden en lastig om dan vertrouwen te hebben in het systeem als je merkt dat je auto richting de tunnelwand stuurt en zich wispelturig gedraagt. Heeft iemand vergelijkbare ervaringen?

• bigkevx2
  • Registratie: Maart 2021
  • Laatst online: 10:31
Meubelmakert schreef op dinsdag 27 januari 2026 @ 13:05:
Ik heb ook iets geks aan de hand. Ik merk dat mijn stuur zo nu en dan een afwijking heeft naar links alsof ie niet goed uitgelijnd is. Nooit last van gehad voor de update en het ligt ook niet aan spoorvorming op bepaalde wegen. Soms is het er en soms is het er niet. Maar nog vervelender, hij doet het ook in LCC en dan naar links en naar rechts en tegen de lijn aan. Ontzettend vervelend rijden en lastig om dan vertrouwen te hebben in het systeem als je merkt dat je auto richting de tunnelwand stuurt en zich wispelturig gedraagt. Heeft iemand vergelijkbare ervaringen?
Soort van, ik heb na de update het idee dat er een milliseconde responstijd zit tussen input en reactie. Nog niet heel storend maar het viel wel direct op.

• deathmonkey
  • Registratie: Oktober 2013
  • Niet online
Meubelmakert schreef op dinsdag 27 januari 2026 @ 13:05:
Heb pas twee keer gehad dat hij me juist over de lijn heen wilde sturen. Zelfde plek, in een bocht (A10 r.i. A4). Was trouwens al voor de update.

• Meubelmakert
deathmonkey schreef op dinsdag 27 januari 2026 @ 13:33:
[...]

Heb pas twee keer gehad dat hij me juist over de lijn heen wilde sturen. Zelfde plek, in een bocht (A10 r.i. A4). Was trouwens al voor de update.
Bochten doet ie niet denderend inderdaad. Maar dat was al. Maar het midden houden deed ie prima. Nu wilde het systeem of links of rechts tegen de streep aan gaan rijden.

• ThijsWTF
  • Registratie: Maart 2010
vandeven66 schreef op dinsdag 27 januari 2026 @ 10:42:
[...]

Waar zie jij de optie staan dan om de 'volume bron' aan te passen?

Ik heb wel wat dingen geprobeerd vorige week maar zonder succes. o.a. de achterknoppen, en de customizing hiervan in de settings.

Uiteindelijk loste het zichzelf op, maandag toen ik de auto instapte veranderde de volumeknop op het stuur weer de multimedia volume.
In Settings -> More -> Steering wheel custom keys.

• Iphonevannick
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 24-02 20:01
Ik volg dit forum te weinig, want het zal vast al benoemd zijn. Maar ik stond vanochtend voor l*l bij de vakgarage voor onderhoud. De vriendelijke medewerkers wisten mij te vertellen dat het een softwarebug betrof die zich na 10.000 km voordoet. Netjes dat Zeekr dat even laat weten, via mail of zo (not!).

Overigens vind ik de aanpassingen aan de LCC weer een beetje beter! Hij is nog minder gevoelig als je het stuur even te losjes vasthoudt.

• bigkevx2
Iphonevannick schreef op vrijdag 30 januari 2026 @ 14:16:
Ik volg dit forum te weinig, want het zal vast al benoemd zijn. Maar ik stond vanochtend voor l*l bij de vakgarage voor onderhoud. De vriendelijke medewerkers wisten mij te vertellen dat het een softwarebug betrof die zich na 10.000 km voordoet. Netjes dat Zeekr dat even laat weten, via mail of zo (not!).

Overigens vind ik de aanpassingen aan de LCC weer een beetje beter! Hij is nog minder gevoelig als je het stuur even te losjes vasthoudt.
🤣

• ThijsWTF
Iphonevannick schreef op vrijdag 30 januari 2026 @ 14:16:

Je staat toch niet voor lul? De enige manier om van die melding af te komen is door naar de garage te gaan... Zeekr staat voor lul met zo'n kut bug die blijkbaar niet met software gepatched kan worden..! |:( |:(

• Iphonevannick
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 24-02 20:01
ThijsWTF schreef op vrijdag 30 januari 2026 @ 15:50:
[...]

Je staat toch niet voor lul? De enige manier om van die melding af te komen is door naar de garage te gaan... Zeekr staat voor lul met zo'n kut bug die blijkbaar niet met software gepatched kan worden..! |:( |:(
Nope. De garage zei dat zij de melding niet kunnen resetten. Volgens hen was het wachten op een fix. Bij anderen wel weg dan?

• bigkevx2
Iphonevannick schreef op vrijdag 30 januari 2026 @ 22:33:
[...]

Nope. De garage zei dat zij de melding niet kunnen resetten. Volgens hen was het wachten op een fix. Bij anderen wel weg dan?
Vreemde uitspraak, ik, en velen anderen hier hebben deze ‘bug’ ook en die is bij mij en velen anderen gewoon gereset.

• Masterkev
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 24-02 12:03
bigkevx2 schreef op zaterdag 31 januari 2026 @ 00:10:
[...]

Vreemde uitspraak, ik, en velen anderen hier hebben deze ‘bug’ ook en die is bij mij en velen anderen gewoon gereset.
Hij is bij mij ook gereset, maar dat betekent wel dat ik zelf de eerstvolgende onderhoudsbeurt in de gaten moet houden qua kilometers of tijd.

• bigkevx2
.

[ Voor 96% gewijzigd door bigkevx2 op 31-01-2026 21:41 ]

• PaT
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

Hoe goed blijft de vloermat bij de bestuurderskant bij jullie zitten? Sinds een tijdje schiet onze mat steeds uit die 'vergrendelings-nokjes' (hoe heten die dingen echt?). De mat zelf is ruw genoeg aan de onderzijde zodat hij niet echt gaat schuiven, maar een klein irritatiefactortje is het wel als je iedere keer dat je instapt die dingen moet terugklikken.

Groot genoeg voor 2 hoofdletters

• bigkevx2
PaT schreef op zondag 1 februari 2026 @ 16:35:
Hoe goed blijft de vloermat bij de bestuurderskant bij jullie zitten? Sinds een tijdje schiet onze mat steeds uit die 'vergrendelings-nokjes' (hoe heten die dingen echt?). De mat zelf is ruw genoeg aan de onderzijde zodat hij niet echt gaat schuiven, maar een klein irritatiefactortje is het wel als je iedere keer dat je instapt die dingen moet terugklikken.
Nooit last van.
Ik stap wel anders in dan de gemiddelde automobilist.
Ik gebruik altijd de sneeuw methode, dus eerst zitten, schoenen buiten tegen elkaar schoppen en dan de benen naar binnen. Ik haat vuil op de mat en dit werkt. Maar hierdoor geen of nauwelijks frictie op de mat tijdens instappen.

• Meubelmakert
Hiero ook ruk.

• BPi
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 24-02 21:54

BPi

Yup, herkenbaar. Eigenlijk al vanaf begin. Alleen linker bevestigingsclip. Is er ook niet goed in te duwen/trappen

• jwzeekr
  • Registratie: Februari 2026
  • Laatst online: 04-02 20:33
Dag allemaal, nieuwe ZeekrX rijder (auto vd zaak). nog niet helemaal overtuigd, wel zelf gekozen. Van die kleine gekke dingen:
- na de update van vorige week ineens zo af en toe een prachtig startscherm waarin zeekr logo opdoemt en verschijnt, maar meestal bij start direct naar hoofdscherm met uitzicht op de foto vd auto. Waarom soms wel en soms geen startscherm?
- En !@*$# irritant: even snel uitstappen en de kinderen in de auto laten zitten geeft bijna direct loeiende sirenes.
- En voorin vind ik de zit echt laag, standje campingstoel :-(
- O ja: regelmatig ineens een hoop koude lucht de auto in geblazen waar ik niet om vraag.

Tips en lotgenoten reacties: graag!

• bigkevx2
jwzeekr schreef op woensdag 4 februari 2026 @ 20:33:
Dag allemaal, nieuwe ZeekrX rijder (auto vd zaak). nog niet helemaal overtuigd, wel zelf gekozen. Van die kleine gekke dingen:
- na de update van vorige week ineens zo af en toe een prachtig startscherm waarin zeekr logo opdoemt en verschijnt, maar meestal bij start direct naar hoofdscherm met uitzicht op de foto vd auto. Waarom soms wel en soms geen startscherm?
- En !@*$# irritant: even snel uitstappen en de kinderen in de auto laten zitten geeft bijna direct loeiende sirenes.
- O ja: regelmatig ineens een hoop koude lucht de auto in geblazen waar ik niet om vraag.

1. Happens, misschien zelf een keer forceren, zie manual. Heb het op 20.000 1x gehad.
2. It ain’t a bug, it’s a feature. RTFM
3. Welke uitvoering? Mijn Privilege kan ik zo zetten dat ik met mijn nek scheef tegen het dak zit.
4. Wat is ineens? Zit hem waarschijnlijk in de airco ‘auto’ stand. Interne circulatie die de kleppen openzetten naar lucht van buiten. Dit is een gok.

• Maddox
jwzeekr schreef op woensdag 4 februari 2026 @ 20:33:

Alarm als er iemand in de auto zit kun je gewoon uitzetten .Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/5kg1aCDUNAeds00jOZzi_q_ZvKo=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/N75OMwmRcl5t6tunzCDdBU3t.jpg?f=fotoalbum_large

• Mmaaikel
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 08:56
Maddox schreef op woensdag 4 februari 2026 @ 23:14:
[...]

Alarm als er iemand in de auto zit kun je gewoon uitzetten .[Afbeelding]
Deze functie gaat automatisch weer aan elke rit die je maakt.

• marvel27
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 09:30
Functie gaat inderdaad helaas weer elke keer aan. Hopelijk lossen ze dat op in een volgende update. Een oplossing is je deur niet dichtdoen als je de auto uitgaat, maar op een klein kiertje laten staan. Dan wordt dat alarm niet getriggered.

• Yellowneck
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Yellowneck

Dure hobby....:\

Of sleutel (keyfob) achterlaten.
Of Walk-away lock uitschakelen.
Of Pet-mode aanzetten.

Fotogear: Canon EOS RP | Canon 400D + BG-E3 | RF 24-105mm F4.0L | 50mm F1.8 | 17-40mm F4.0L | 70-200mm F4.0L | 100mm F2.8L Macro | 430EX II

• deathmonkey
  • Niet online
Yellowneck schreef op donderdag 5 februari 2026 @ 09:04:
Of Pet-mode aanzetten.
Ik gebruik inderdaad pet mode als er iemand even kort achterblijft. Hiervoor zit een snelkoppeling in het swipe menu.

• bigkevx2
Yellowneck schreef op donderdag 5 februari 2026 @ 09:04:
Of Pet-mode aanzetten.
Of parking comfort aanzetten.
Blijven ook alle knoppen staan, dus speed limit e.a.
Let wel op dat je verlichting blijft branden en de spiegels niet automatisch inklappen.

• bigkevx2
Sommige bugs zijn te grappig 😂.
…of een nieuwe feature 🤓, laden tijdens het rijden. En wij krijgen het als eerste!!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ig60zx8cZKE5ETDOxW6LXRGhhcA=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/pmGSqhqt4GIeGhrr1xCBtQsG.jpg?f=fotoalbum_large

• Yellowneck
  • Niet online

Yellowneck

bigkevx2 schreef op donderdag 5 februari 2026 @ 20:55:
Sommige bugs zijn te grappig 😂.
…of een nieuwe feature 🤓, laden tijdens het rijden. En wij krijgen het als eerste!!
[Afbeelding]
Bij mij heeft de wagen, sinds de laatste update van de Android app een paar dagen geleden, een andere creme kleurige groen gekregen. Volgens mij is dit die nieuw matte groene van het 2026 Chinese model. :+ Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Kfw1YxYigQoKggC5abY-zmRT-Cw=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/O66bKC8k7HHjzQ04duQrVFpD.jpg?f=fotoalbum_large

Fotogear: Canon EOS RP | Canon 400D + BG-E3 | RF 24-105mm F4.0L | 50mm F1.8 | 17-40mm F4.0L | 70-200mm F4.0L | 100mm F2.8L Macro | 430EX II

• PaT
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

Ik kwam onlangs deze plaatjes tegen in de Zeekr X Nederland Facebookgroep. Credits voor Rob Groen die dit gedaan heeft.
Het Lamborghini groen staat de X echt wel heel goed.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Pk_WP5f-TFBMpsWEv2K6k125hL8=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/uIXriqsecF82URzUwTXeHKO2.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/cDbufPdip3ErHQVoryf7Zy0XMrk=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/7ZxUTM4NHBw5cKHX6nk7HaJn.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/M8CjiuauukNrTljgfHDXF_VWPVY=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/hTeWa1PwFvcrE4mgrwsu9RbG.jpg?f=fotoalbum_large

• Sjaak_Afhaak
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 10:33

Sjaak_Afhaak

Bleh!

Mee eens, wat een mooie kleur zo :)

Hier staat tekst

• ubbinke
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 21-02 15:17
Vandaag op weg naar huis werken de knoppen achterop het stuur ineens.. Had ik dit gemist tijdens de update?
Links de externe geluiden, rechts een foto maken met de externe front camera.

• bigkevx2
ubbinke schreef op vrijdag 6 februari 2026 @ 17:21:
Vandaag op weg naar huis werken de knoppen achterop het stuur ineens.. Had ik dit gemist tijdens de update?
Links de externe geluiden, rechts een foto maken met de externe front camera.
Die deden het bij mij 20.000 km geleden al.
Jammer dat ik ze echt zo erg nooit gebruik, als je kijkt wat je er mee kunt is het echt creativiteit van een baksteen.
Externe geluiden? Fantastisch!! Jammer alleen dat je dan bij een voetgangersoversteekplaats aankomt en denkt; ‘Laat ik die mensen even een goede dag geven’, nee, eerst in P zetten en dan kan het pas.
Zinloos dus.
Functies zoals door de acceleratie modi heen toggelen of door de regen (voor mij persoonlijk niet nodig, max is best).
Achteruitenwisser een keer laten swipen
And more and more and more

Programmeer technisch echt letterlijk 1 regel code.

Maar een foto met de front camera??
Bedoel je niet toevallig de interieur camera?

• ubbinke
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 21-02 15:17
Ik heb de foto niet bekeken, in het scherm stond iets van foto opgenomen, bekijk hem later. Ik nam aan van de camera achter de voorruit

• bigkevx2
Dan moet je echt even gaan kijken, dan zie je je natural look when driving 🤣🤣🤣

• Khaine
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 24-02 21:22

Khaine

Python liefhebber

Ik heb de mogelijkheid een x200 te gaan leasen zakelijk. Heb voordien een Ioniq 5 gereden waar ik tevreden over was.
Op de reviews enzo had ik al gelezen dat de ruimte vergeleken met de ioniq een stukje kleiner is en autoweek lijkt dat de bevestigen (380 liter vs 510 liter). Afgezien daarvan en de dingen die ik in de openingspost heb gelezen, zijn er nog punten om bij nieuwe modellen rekening mee te houden?
Het gaat om zakelijke lease dus woon-werk (circa 80 km enkele reis) is de hoofdmoot van het gebruik. Comfort is dus belangrijk.

Is this question retorical? No? Then what is the point of retorical questions?

• Meubelmakert
Na update 1.4 en het lezen van bovenstaand denk ik maar 1 ding. Het wordt tijd om deze auto te hacken. Infotainment is Android based. Voor de Chinese variant zijn er allerlei .apk's te krijgen, al kun je daar door 10x te tikken op de software versie de Dev. Modus activeren. Dat lukt helaas hier niet zo gemakkelijk maar we gaan eens een poging wagen. Als ik binnen ben denk ik dat ik binnen een paar minuten al 5 bugs gekilled heb. Keep you posted.

Voor de liefhebber: er zit op Telegram een groep waar vanalles voorbij komt over dit onderwerp. https://t.me/zeekr_adb_toolkit

[ Voor 26% gewijzigd door Meubelmakert op 08-02-2026 05:01 ]

• PaT
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

Ik heb een 'partneraccount' voor de X, mijn vrouw is hoofdbestuurster en heeft mij uitgenodigd via de app.

De digitale sleutel werkt sinds vermoedelijk de laatste update niet meer. De app blijft maar "verbinden" aangeven terwijl de bluetooth verbinding er al is. (Android Auto werkt dan bijvoorbeeld al prima).
In de app zelf lijk ik niet die digitale sleutel weg te kunne gooien en opnieuw aan te kunnen maken.
Moet dit dan via het infotainment menu in de auto zelf?

• EntonoX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 06:39

EntonoX

Team leider

Meubelmakert schreef op zondag 8 februari 2026 @ 04:52:
Na update 1.4 en het lezen van bovenstaand denk ik maar 1 ding. Het wordt tijd om deze auto te hacken. Infotainment is Android based. Voor de Chinese variant zijn er allerlei .apk's te krijgen, al kun je daar door 10x te tikken op de software versie de Dev. Modus activeren. Dat lukt helaas hier niet zo gemakkelijk maar we gaan eens een poging wagen. Als ik binnen ben denk ik dat ik binnen een paar minuten al 5 bugs gekilled heb. Keep you posted.

Voor de liefhebber: er zit op Telegram een groep waar vanalles voorbij komt over dit onderwerp. https://t.me/zeekr_adb_toolkit
Keep us posted!

-===< Triumph TR7, 1977, Finished >===-

• bigkevx2
Meubelmakert schreef op zondag 8 februari 2026 @ 04:52:

1 groot probleem: zeg maar dag met je garantie.

• ThijsWTF
Veel gedoe met Android Auto vandaag. Zowel met draad als draadloos. De auto wilt AA niet opstarten of gooit de app meteen dicht. Na vele herstarts van zowel auto als telefoon en op beide plekken de auto en telefoon verwijderen, lijkt ie het weer te doen. Alleen na 15 minuten rijden liep het hele systeem vast (schermen bevriezen) en klapt AA er weer uit.

Frusterend! Dit is wel echt mijn grootste ergenis aan de auto... Tips zijn welkom. |:( |:(

• informaticien
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 24-02 22:37
Ik overweeg een Zeekr X omdat ik het een mooie auto vind met veel opties voor een scherpe prijs. De proefrit in Zeist beviel ook goed. Na het lezen van deze thread krijg ik echter de indruk dat de auto op sommige punten (vooral softwarematig) nog wat problemen heeft.

De afgelopen jaren heb ik 8 jaar Toyota en daarna 8 jaar Hyundai gereden. Daarmee ben ik gewend geraakt aan auto’s die altijd zonder verrassingen rijden. Dat maakt me wat voorzichtig bij de overstap. Tegelijk weet ik dat op een forum vooral mensen met problemen zich melden.

Daarom mijn vraag: zijn er Tweakers die een Zeekr X rijden en geen problemen ervaren?

• marvel27
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 09:30
Er zijn wat kleine software dingetjes, maar laat je er niet door afschrikken: het is echt een heerlijke auto. Issues zijn instellinge ndie niet altijd onthouden worden maar terugspringen naar default, en trage updates om een paar bijkomende functionaliteiten in te stellen.

• ramrodwillem
  • Registratie: Augustus 2008
  • Nu online
Ik rij een Zeekr X uit mei 2024, op zich prima maar niet perfect, inderdaad software matig soms wat dingetje maar in mijn geval vals het nog wel mee als ik het zo lees, soms AndroidAuto traag of niet direct koppelen, vooral bij het weglopen van de auto gaat deze vaak niet vanzelf op slot, klimaat beheersing in de auto is mwha , makkelijk beslaande ramen, onterechte melding tav onderhoud. Ook gebruikt hij nog al wat, de afgelopen weken met de temperaturen van rond de 0 en 5 graden haalde ik met veel moeite de 225Km op een volle batterij, veel stad gereden . Ook moet je van een zachte vering houden want hij deint lekker, ik vind dat prettig.

Opzich valt het bij mij dus mee maat wat ik gelezen heb hebben bijna alle elektrische wagens software issues, dus ja wat is wijsheid

• Ihoefje
  • Registratie: April 2024
  • Laatst online: 24-02 13:59
informaticien schreef op maandag 9 februari 2026 @ 15:41:
Ik overweeg een Zeekr X omdat ik het een mooie auto vind met veel opties voor een scherpe prijs. De proefrit in Zeist beviel ook goed. Na het lezen van deze thread krijg ik echter de indruk dat de auto op sommige punten (vooral softwarematig) nog wat problemen heeft.

De afgelopen jaren heb ik 8 jaar Toyota en daarna 8 jaar Hyundai gereden. Daarmee ben ik gewend geraakt aan auto’s die altijd zonder verrassingen rijden. Dat maakt me wat voorzichtig bij de overstap. Tegelijk weet ik dat op een forum vooral mensen met problemen zich melden.

Daarom mijn vraag: zijn er Tweakers die een Zeekr X rijden en geen problemen ervaren?
Ik heb de x inmiddels 2 jaar. Ik zelf ervaar eigenlijk weinig problemen. Alleen een niet werkend handvat laten vervangen en heb misschien 2x de auto gereset. Blijft ook wel gek dat er een groot verschil zit in de ervaring met de auto. Hier dus een uitermate tevreden rijder.

• Tunnelplan
  • Registratie: September 2019
  • Laatst online: 24-02 20:52

Tunnelplan

Gas- en olieloos tunnelplan.nl

Wij rijden de Zeekr X nu 2 jaar en zijn erg tevreden. Zowel met korte ritjes al lange over de Autobahn. Met thuisladen een goedkope auto, genieten!

• deathmonkey
  • Niet online
informaticien schreef op maandag 9 februari 2026 @ 15:41:

Softwarematig vind ik het echt een prima auto. Elke auto heeft wel wat, maar voor mij is dat bij de Zeekr X zeker mee te leven. Wel is onderhoud aanvragen echt een gedoe. Probeer al een maand een afspraak te krijgen maar nog steeds niet gelukt. N=1 in dit geval, maar dit valt me echt tegen.

• bigkevx2
Wat een stilte hier, iedereen dus tevreden 😊?
Mijn vraag: hoe is het met de bandjes bij jullie?
Ik had gisteren na een jaar en 21k op de teller voor het eerst wat wheelspin op de achterbanden. Net vers zout op de weg (en op mijn auto 🤔) dus verklaarbaar.
Maar wie heeft er al moeten wisselen en bij welke odo?

• DeJurist
  • Registratie: September 2023
  • Laatst online: 23:13
Volgens mij hebben nog niet veel mensen de Zeekr X gekocht. Ik kom hem in elk geval nauwelijks tegen op de weg, misschien één keer in de vijf maanden of zo. Ook op de occasionmarkt zijn ze op één hand te tellen. Best opvallend, want het is eigenlijk een mooie auto. Alleen de achterlichten vind ik persoonlijk in het donker wat minder geslaagd.

• BPi

BPi

bigkevx2 schreef op zaterdag 14 februari 2026 @ 17:25:
Wat een stilte hier, iedereen dus tevreden 😊?
Mijn vraag: hoe is het met de bandjes bij jullie?
Ik had gisteren na een jaar en 21k op de teller voor het eerst wat wheelspin op de achterbanden. Net vers zout op de weg (en op mijn auto 🤔) dus verklaarbaar.
Maar wie heeft er al moeten wisselen en bij welke odo?
Eerder kwam dit ook al voorbij. Ik heb all-weathers eronder. Een paar duizend kilometer geleden stond ik bij de kwikfit om ff op spanning te brengen. Volgens mij zo'n 58k en kreeg de opmerking dat ik er nog wel een jaar zou kunnen rijden. 🤗

https://gathering.tweakers.net/forum/view_message/84092706
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/CAgZ7zIfrg6fVv0dUhPNQrlbMAM=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/zrL5exnLdTxQH8u58TFwALes.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 25% gewijzigd door BPi op 14-02-2026 19:05 ]

• ThijsWTF
DeJurist schreef op zaterdag 14 februari 2026 @ 18:24:
Volgens mij hebben nog niet veel mensen de Zeekr X gekocht. Ik kom hem in elk geval nauwelijks tegen op de weg, misschien één keer in de vijf maanden of zo. Ook op de occasionmarkt zijn ze op één hand te tellen. Best opvallend, want het is eigenlijk een mooie auto. Alleen de achterlichten vind ik persoonlijk in het donker wat minder geslaagd.
Omgeving Utrecht kom ik ze best veel tegen. Ook vrij veel 001's en 7X.

• DeJurist
ThijsWTF schreef op zaterdag 14 februari 2026 @ 19:53:
[...]

Omgeving Utrecht kom ik ze best veel tegen. Ook vrij veel 001's en 7X.
De 001 zie ik regelmatig, de 7X af en toe, maar de X kom ik bijna nooit tegen.

• deathmonkey
  • Niet online
Rij vaak rond Amsterdam en Den Haag en daar zie je ze af en toe wel rondreiden. De 001 en 7X zie je wel vaker. Merk bij mij op het bedrijf trouwens wel dat steeds meer mensen een Zeekr overwegen als hun leasecontract afloopt.

• bigkevx2
Volgens de laatste gegevens zijn er 743 Zeekr X auto’s op naam gezet.
Heerlijk om toch iets aparts te rijden.
Vooral ook kijkend naar de ‘Europeese’ Volvo EX30 die je overal tegenkomt met geen beenruimte.

• DeJurist
bigkevx2 schreef op zaterdag 14 februari 2026 @ 22:59:
Volgens de laatste gegevens zijn er 743 Zeekr X auto’s op naam gezet.
Heerlijk om toch iets aparts te rijden.
Vooral ook kijkend naar de ‘Europeese’ Volvo EX30 die je overal tegenkomt met geen beenruimte.
Op welke website kun je dit soort info opzoeken?

• bigkevx2
DeJurist schreef op zaterdag 14 februari 2026 @ 23:27:
[...]

Op welke website kun je dit soort info opzoeken?
Dit was even snel via ChatGPT, maar net weer even gekeken op kenteken.tv en daar zijn het er iets meer, 1738 totaal.

• geertjanf
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 10:44
kenteken.tv is your friend!

[ Voor 8% gewijzigd door geertjanf op 15-02-2026 13:02 ]

• Meubelmakert

• deathmonkey
  • Niet online
Mijn app is opeens niet meer gekoppeld. Tenminste, niet meer bedienbaar. Op het onderhoudscherm zie ik 'm wel terug, maar op het eerste scherm niet. Weet iemand hoe ik deze weer kan koppelen?

• Ihoefje
  • Registratie: April 2024
  • Laatst online: 24-02 13:59
deathmonkey schreef op dinsdag 17 februari 2026 @ 08:34:
Mijn app is opeens niet meer gekoppeld. Tenminste, niet meer bedienbaar. Op het onderhoudscherm zie ik 'm wel terug, maar op het eerste scherm niet. Weet iemand hoe ik deze weer kan koppelen?
Op het derde scherm (gebruiker icon) even op “uitloggen” klikken. Dan krijg je weer een inlogscherm. Tenminste, dat werkt bij mij.

• Sjaak_Afhaak

Sjaak_Afhaak

Bleh!

en als dat niet werkt, even de app her-installeren.

Hier staat tekst

• Tunnelplan
  • Registratie: September 2019
  • Laatst online: 24-02 20:52

Tunnelplan

Gas- en olieloos tunnelplan.nl

Vandaag de eerste inspectie na 2 jaar bij Munsterhuis in Hengelo. Goede service en prima koffie tussen de Jaguars en Land Rovers. Goed adres voor de Zeekr's.

• Munki
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 24-02 20:11
Zit ook naar de Zeekr X te kijken. Laatst een proefrit gehad. Rijdt lekker en ik vind alle snufjes eromheen wel leuk, zoals rest mode ;)

Nu zit ik naar de technische specificaties te kijken.

De long range; Op de website in het overzicht staat een batterij van 61 kWh en 405 km bereik. Download ik de brochure, dan staat er bij long range een batterij van 69 kWh en een bereik van 446 km... Wat is het nou?

• BPi

BPi

Munki schreef op dinsdag 17 februari 2026 @ 22:09:
Zit ook naar de Zeekr X te kijken. Laatst een proefrit gehad. Rijdt lekker en ik vind alle snufjes eromheen wel leuk, zoals rest mode ;)

Nu zit ik naar de technische specificaties te kijken.

De long range; Op de website in het overzicht staat een batterij van 61 kWh en 405 km bereik. Download ik de brochure, dan staat er bij long range een batterij van 69 kWh en een bereik van 446 km... Wat is het nou?
🤔 volgens mij heeft mijn inmiddels oude X een accu van 69kWh met bruikbaar 64 of 65 (beide wel eens gelezen). Lijkt erop dat de huidige 3 uitvoeringen alle een andere accu hebben. Het bereik van 446 km is WLTP. Dat is een Chinees sprookje... maar ieder merk heeft dit soort waarden gecommuniceerd. 405 km zit wel een stuk in de richting van werkelijk maximaal haalbare onder ideale omstandigheden. Maar die omstandigheden zijn er nooit.🤷🏼‍♂️

Wellicht is de download een oudere versie met achterhaalde specs.

[ Voor 3% gewijzigd door BPi op 17-02-2026 22:51 ]

• BPi

BPi

Gespot door mijn vrouw: een Zeekr X in RTL4 programma 'Winter vol liefde'. Volgens mij in Zweden.

Erg scherp. Op straat zie ik ze zelfs nauwelijks. Hoewel vandaag na 2 x ruim 100 km zag ik er vlakbij huis 1 rijden.

• Sjaak_Afhaak

Sjaak_Afhaak

Bleh!

an sich, die WLTP van 446km heb ik één keer gehaald, bij m'n eerste lange rit met de auto. Op en neer tijdens de spits (niet te druk, alles reed door, maar wel netjes in polonaise en niet boven Vmax), van oost-brabant naar Velsen-Noord en weer terug. Airco volle bak aan op de terugweg, want het was 30 graden. Dit waren wel ideale omstandigheden, maar haalbaar is het dus wel (n=1).

[ Voor 4% gewijzigd door Sjaak_Afhaak op 18-02-2026 10:50 ]

Hier staat tekst

• Maddox
Hier in Almere rijden er al 4 bij mij in de wijk, 2 witte en 2 grijze

• Munki
Het is mij niet helemaal duidelijk of je nou wel of geen film(pje)s kunt kijken op de tablet? (Uiteraard alleen wanneer geparkeerd en bijv. tijdens het laden) Zijn er video apps? Of kan het met android auto? Of kun je bijv. Casten vanaf je telefoon?

• ThijsWTF
Munki schreef op donderdag 19 februari 2026 @ 16:32:
Het is mij niet helemaal duidelijk of je nou wel of geen film(pje)s kunt kijken op de tablet? (Uiteraard alleen wanneer geparkeerd en bijv. tijdens het laden) Zijn er video apps? Of kan het met android auto? Of kun je bijv. Casten vanaf je telefoon?
Kan gewoon niet. Je kan op je telefoon een filmpje kijken met het geluid over de speakers van de auto (met vertraging) :+

• Munki
ThijsWTF schreef op donderdag 19 februari 2026 @ 17:29:
[...]

Kan gewoon niet. Je kan op je telefoon een filmpje kijken met het geluid over de speakers van de auto (met vertraging) :+
Jammer zeg.

• ThijsWTF
Ja, ach. Ik heb het maar een enkele keer gemist als ik wat langer moest wachten bij een snellader.
Het kan zijn dat het in de toekomst ooit nog komt met een software update. Maar ik zou er niet op rekenen.

• BPi

BPi

Ik eerder ook wel eens gedacht dat ik het zou missen. Maar die keren zijn zeldzaam.
Tijdens lange vakantieritten vinden wij het juist lekker om uit de auto te gaan. Eten, toiletbezoek, balletje trappen, boodschappen doen. En dan is er helemaal geen tijd om een filmpje te kijken. Alleen een keer met heel slecht weer of midden in de nacht.. tja dan...

Wat mij wel is opgevallen dat Teslarijders vaak niet uit hun auto komen, behalve voor aan en afkoppelen en een kop koffie te halen. Dit zitten altijd films te kijken.

• Munki
PL aangevraagd voor de Zeekr X! Kan niet wachten zeg. Wat een fijne auto. Het interieur heeft wel echt de doorslag gemaakt om voor deze auto te kiezen.

Ja, toegegeven, het zal wennen zijn om (meer) via de tablet te regelen in plaats van fysieke knoppen, maar dat zal wel gewenning zijn. Ruimte in de kofferbak is aanzienlijk minder dan wat we nu gewend zijn. Maar al met al; wat een mooie bak! Vooral ook heel tof om in een unieke wagen te rijden.

Zijn er mensen die ervaring hebben met een dakkoffer? Wat doet dat met de rijervaring en range? Volgens de verkoper doet dat veel, in negatieve zin uiteraard.

[ Voor 33% gewijzigd door Munki op 20-02-2026 21:53 ]

• Sjaak_Afhaak

Sjaak_Afhaak

Bleh!

ThijsWTF schreef op donderdag 19 februari 2026 @ 17:29:
[...]

kan zeker weten wel:
Sjaak_Afhaak in "Het grote Zeekr X topic"

het vergt wat kennis van codecs (maar met handbrake kom je een heel eind). Maar als je een film wilt kijken, gewoon op een SD kaartje of stick zetten, en afspelen met de ingebouwde speler. ben ff kwijt welke speler.

Hier staat tekst

• BPi

BPi

Op insta.
De inparkeer functie op de 7x.
Zou volgens reactie ook op X zitten. Heeft iemand deze al in de software ontdekt?
🤔

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/V6fIGtpsVTOb4sqyg3X9_thNWow=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/6tZcJs33gOqqGexNvZF30rdA.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/71SRx7yH81ltYBVXHzpK9-zd8nU=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/4SdC4REuIzObOImrUjAiIVqp.jpg?f=fotoalbum_large

• bigkevx2
BPi schreef op zaterdag 21 februari 2026 @ 00:35:
Op insta.
Zou volgens reactie ook op X zitten. Heeft iemand deze al in de software ontdekt?
🤔

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Hier nog niet, leuke feature die ik nooit zal gebruiken behalve voor een ‘showcase’.
Bron: Björn Nyland op YT.
Ik heb hem nog nooit een auto hier specifiek succesvol op zien testen waarbij ik dacht, die machine doet het beter dan ik zelf zou kunnen. (Geef mezelf even wat schouderklopjes).
Grappig, maar in een situatie, zeg centrum Amsterdam, en ff snel in dat vakje proppen…. Big fail.

• BPi

BPi

bigkevx2 schreef op zaterdag 21 februari 2026 @ 00:56:
[...]

Hier nog niet, leuke feature die ik nooit zal gebruiken behalve voor een ‘showcase’.
Bron: Björn Nyland op YT.
Ik heb hem nog nooit een auto hier specifiek succesvol op zien testen waarbij ik dacht, die machine doet het beter dan ik zelf zou kunnen. (Geef mezelf even wat schouderklopjes).
Grappig, maar in een situatie, zeg centrum Amsterdam, en ff snel in dat vakje proppen…. Big fail.
Jaren geleden geprobeerd bij een proefrit met een Lynk&co 01 in Antwerpen. Ergens probeerde ik in te parkeren en de auto reed dwars op de weg een stoeprand op om op een grasveld te parkeren. Wat hadden wij een lol, omdat we de auto gewoon zn gang lieten gaan _O-

• Munki
Sjaak_Afhaak schreef op maandag 19 augustus 2024 @ 21:55:
Vandaag m'n X Long Range een wasbeurt gegeven, en meteen wat foto's geschoten. Wat is Pine Green toch een mooie kleur!

[Afbeelding]
Heb je toevallig meer foto's? Ben ontzettend benieuwd hoe deze kleur nou werkelijk is.

Wellicht ook anderen met deze kleur?

• Sjaak_Afhaak

Sjaak_Afhaak

Bleh!

Munki schreef op zaterdag 21 februari 2026 @ 19:51:
[...]

Heb je toevallig meer foto's? Ben ontzettend benieuwd hoe deze kleur nou werkelijk is.

https://foto.freekfrederi..._DGuHUuguIirVK3xS-zo_nm2o

Hier staat tekst

• Munki

• Masterkev
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 24-02 12:03
Ik parkeerde mijn X net even achter zijn tweelingbroer 😄Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/UsHQWaAB3WZfMPsyfFbR9YXKMP8=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/mUxLiSJelQQuUNKKy3woqMkW.jpg?f=fotoalbum_large

• bigkevx2
Dit is behoorlijk uniek. Geweldig. 🥰

• Yellowneck
  • Niet online

Yellowneck

Munki schreef op zaterdag 21 februari 2026 @ 19:51:
[...]

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Yr7BbMDORDdrxg_BFtX2eEj4GJE=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/DK6iO6jisewtEVx1dRdmd97h.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/lbOQhhuK_Q9F1sW4KsLQTY4wZY8=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/w3YXq0pTnWrnHDnjnyrwCwTs.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ZIqKm_dSeEPPxjGV3S_V3Xj2SNA=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/njXwd7olaa93yb9rw7pozRxP.jpg?f=fotoalbum_tile
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/S91YwlGXwzLQ4myRwrZ74wFP7M0=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/niJTkF6n2xMaZG2fL78UMwCL.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/D9ujW7lrkJjbrEvgtcb8XoIkQhM=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/bDrLtOS0ww66HmBxoqpHEfXL.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/q931KZ6iI-7YN-dyLIMqrVVVTE4=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/KyhwTOBDrsTtQNDyAuUfJzDR.jpg?f=fotoalbum_tile
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KHTcNXKNbE1kdWI3DsGn_OHzcGg=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/kjsKQXGq3Q3lPFr0l4S9mv2k.jpg?f=fotoalbum_tile
Bovenstaande fotos, maar in het echt natuurlijk weer wat anders doordat alle telefoons hun eigen filters en nabewerking doen en wss ook het scherm waar je em op bekijkt varieert weer qua kleurweergave :P

• Sjaak_Afhaak

Sjaak_Afhaak

Bleh!

Oh, ik moet zo hard naar de wasstraat. Alleen zonde, na 3 dagen zie je er al niks meer van.

Hier staat tekst

• bigkevx2
Sjaak_Afhaak schreef op zondag 22 februari 2026 @ 20:13:
Oh, ik moet zo hard naar de wasstraat. Alleen zonde, na 3 dagen zie je er al niks meer van.
Gisteren gedaan, daarna alleen maar regen en toch nog steeds blij. Dof blinkt weer en op pine green is blink beter dan dof.

• Yellowneck
  • Niet online

Yellowneck

Sjaak_Afhaak schreef op zondag 22 februari 2026 @ 20:13:
Haha ja dit was toen vlak na het ophalen / uitlevering. Dus nog vol in de wax. Nu glimt die hier ook niet meer zo hard. Zodra het wat mooier weer wordt, ga ik em wel wat vaker wassen. Voor het esthetische is het nu de moeite niet waard...

• Marijn Heeren
  • Registratie: Oktober 2025
  • Laatst online: 10:48
Rijden jullie je X door de wasstraat? Ik zit er over te twijfelen. Ik heb nooit zin om hem te wassen maar ik wil ook geen krassen van de wasstraat. Es is mij weleens verteld dat je het eerste half jaar het sowieso niet moet doen, maar wat zijn jullie ervaringen? Ik wil hem ook wel weer graag blinkend hebben, dof is inderdaad minder mooi.

• Munki
Edit: Excuus. Niet meer van toepassing.

[ Voor 83% gewijzigd door Munki op 23-02-2026 12:46 ]

• Sjaak_Afhaak

Sjaak_Afhaak

Bleh!

Marijn Heeren schreef op maandag 23 februari 2026 @ 09:04:
Rijden jullie je X door de wasstraat? Ik zit er over te twijfelen. Ik heb nooit zin om hem te wassen maar ik wil ook geen krassen van de wasstraat. Es is mij weleens verteld dat je het eerste half jaar het sowieso niet moet doen, maar wat zijn jullie ervaringen? Ik wil hem ook wel weer graag blinkend hebben, dof is inderdaad minder mooi.
De meeste modellen hebben al maanden in een haven gestaan alvorens naar NL en BE te komen. Ik weet niet of dat nog geldt voor nieuw uitgeleverde auto's. De leeftijd van de auto bij aflevering is al behoorlijk hoog.

Hier staat tekst

• BPi

BPi

Ik rijd de mijne voor 48 maanden. Nu zitten er al ruim 25 op.
Ik heb niet zo'n probleem met deze af en toe door de wasstraat halen. Mijn kleur, lichtgrijs, is niet meteen zo gevoelig voor krasjes. Als je voor machinale was wil gaan, zou ik wel even kijken naar reviews van wasstraten. Borstels of lappen maakt veel verschil. En bij lappen is wel wel fijn als die ook goed gewassen worden...
Of gewoon met actief schuim en twee emmers lekker zelf doen. Doe ik ook af en toe. Of ik sla een maandje over.

• deathmonkey
  • Niet online
Marijn Heeren schreef op maandag 23 februari 2026 @ 09:04:
Zelf wassen is beter, maar heb je daar zin in en tijd voor. Ik neem het voor lief dat het op termijn misschien iets minder wordt. Eventueel kan je na een paar jaar een keer polijsten.

• Marijn Heeren
  • Registratie: Oktober 2025
  • Laatst online: 10:48
Dat idee had ik ook, ik heb daar ook nooit echt zin in. Bedankt voor de reacties, ik ga hem binnenkort eens door de wasstraat halen.

• carcept2009
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 24-02 21:09
Jaja
Zeekr X digital key 3.0 Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/NBZhD0FMerK2kiFdDn-f_zLUYls=/x800/filters:strip_exif()/f/image/AkWxtnzQ0L2HffxM1v6le5ik.png?f=fotoalbum_large

voor de iPhone 17 pro max.
Ineens gaf die aan dat ik hem kon aanmaken.
De hoe en wat en waarom weet ik nog niet.

Update.
-Middels TestFlight zit ik op de beta 88.0.1 voor iOS.
-installatie was geheel in het Nederlands.
-digital key 3.0 zit in de wallet van Apple.
-als ik in de buurt van de auto kom ontgrendeld die hem.
-loop ik weg dan vergrendeld die.
-Was in België toe die dit ineens aangaf in de app.
-Het is voor mijn iPhone 17 pro Max en Apple Watch Ultra.
Denk dat de digital key 3.0 los staat van de app gezien de in de wallet zit net als een bankkaart.

• Meubelmakert
BPi schreef op zaterdag 21 februari 2026 @ 00:35:
Op insta.
🤔

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Nee. Doet het al wel in Maleisië en omstreken.

• bigkevx2
carcept2009 schreef op dinsdag 24 februari 2026 @ 12:32:
Jaja
Zeekr X digital key 3.0 [Afbeelding]

voor de iPhone 17 pro max.
Ineens gaf die aan dat ik hem kon aanmaken.
De hoe en wat en waarom weet ik nog niet.

Update.
-Middels TestFlight zit ik op de beta 88.0.1 voor iOS.
-installatie was geheel in het Nederlands.
-digital key 3.0 zit in de wallet van Apple.
-als ik in de buurt van de auto kom ontgrendeld die hem.
-loop ik weg dan vergrendeld die.
-Was in België toe die dit ineens aangaf in de app.
-Het is voor mijn iPhone 17 pro Max en Apple Watch Ultra.
Denk dat de digital key 3.0 los staat van de app gezien de in de wallet zit net als een bankkaart.
Je bent me net voor ;-) WHOOP WHOOOOOOPPPP
Hoe blij kan een mens ineens zijn, vlekkeloze aanmaak van de sleutel en het werkt feiloos.
Hoe is mij ook niet duidelijk omdat de app 2 weken geleden voor het laatst een update heeft gehad.
Maar hey, hier zat ik niet even op te wachten!

• BPi

BPi

bigkevx2 schreef op dinsdag 24 februari 2026 @ 15:36:
[...]

Je bent me net voor ;-) WHOOP WHOOOOOOPPPP
Hoe blij kan een mens ineens zijn, vlekkeloze aanmaak van de sleutel en het werkt feiloos.
Hoe is mij ook niet duidelijk omdat de app 2 weken geleden voor het laatst een update heeft gehad.
Maar hey, hier zat ik niet even op te wachten!
Android: 'Digital Key 1.0' :?
Ik had hem werkend tot... ik denk net na de zomer.
Niet meer aan het draaien te krijgen. Iemand tips?

Het is zo handig om even de auto te kunne verplaatsen zonder de sleutel uit huis te halen. openen kan wel met de app en rijden weg van huis doe ik liever met kaart of sleutel op zak.

Hoewel... sleutel opent niet goed (met batterij van paar weken oud). Soms tegen de auto houden. In de auto wordt hij voor het rijden gewoon gedetecteerd ;w

• KevinT
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 10:47
Helaas blijft die mij hangen bij het verbinden binnen de Apple omgeving bij het toevoegen van Digital Key 3.0 ☹️

• Ewing
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 00:22

Ewing

Shit Happens!

Wat betreft de wasstraat. Ik heb een onbeperkt abonnement bij Bobs Carwash. Ga iedere week er doorheen. Ben prima tevreden over het resultaat. Rij altijd met een schone wagen!
Wat anders; het rechter achterportier gaat vanaf buiten niet meer open. De deurhendel blijft dicht! Is een euvel wat al vaker op het forum is voor gekomen. Heb een afspraak bij Zeekr Huis ter Duin gemaakt. Kan pas op 9 april terecht. Vind ik erg lang duren, hebben het waarschijnlijk erg druk. Meer forumleden last van die lange wachttijden?

• MXdar2
  • Registratie: September 2021
  • Niet online
Ewing schreef op woensdag 25 februari 2026 @ 00:22:
Wat betreft de wasstraat. Ik heb een onbeperkt abonnement bij Bobs Carwash. Ga iedere week er doorheen. Ben prima tevreden over het resultaat. Rij altijd met een schone wagen!
Wat anders; het rechter achterportier gaat vanaf buiten niet meer open. De deurhendel blijft dicht! Is een euvel wat al vaker op het forum is voor gekomen. Heb een afspraak bij Zeekr Huis ter Duin gemaakt. Kan pas op 9 april terecht. Vind ik erg lang duren, hebben het waarschijnlijk erg druk. Meer forumleden last van die lange wachttijden?
Mijn deurgreep sluit al een half jaar maar half bij parkeren. Toen ik de achterlicht unit liet vervangen in Zeist hadden ze geen tijd voor de deurgreep. Ik blijf nu gewoon zo rijden, want ik heb geen zin om weer helemaal naar Zeist te rijden 1,5 uur heen en 1,5 uur terug.

• deathmonkey
  • Niet online
Ewing schreef op woensdag 25 februari 2026 @ 00:22:
Je kan van geluk spreken dat ze uberhaupt een afspraak met je maken. Ik heb zonder overdrijven 20+ keer gebeld met ze om een afspraak te maken. Dit terwijl het om een potentieel gevaarlijk euvel gaat. Op het gebied van service is Zeekr wel echt een waardeloze club.

Inmiddels trouwens een afspraak bij een service center in Hoofddorp. Die gaven ook al aan dat service en garantie bij Zeekr erg lastig is. Hopelijk kunnen ze wat doen...

• bigkevx2
deathmonkey schreef op woensdag 25 februari 2026 @ 08:47:
[...]

Je kan van geluk spreken dat ze uberhaupt een afspraak met je maken. Ik heb zonder overdrijven 20+ keer gebeld met ze om een afspraak te maken. Dit terwijl het om een potentieel gevaarlijk euvel gaat. Op het gebied van service is Zeekr wel echt een waardeloze club.

Inmiddels trouwens een afspraak bij een service center in Hoofddorp. Die gaven ook al aan dat service en garantie bij Zeekr erg lastig is. Hopelijk kunnen ze wat doen...
Dit is bij mij zo anders gegaan.
1x bellen, doorverwezen naar de app. In de app een afspraak gemaakt en daarna nog nagebeld over het wel of niet kunnen wachten. Prima geholpen en gewoon geen gezeur gehad.
Pagina: 1 ... 36 37 Laatste