Snap er geen hout van, ik rij altijd met de keycard van de auto (doe wel de auto open met de app), toenstraks vertrokken zonder problemen. Nu net terug wil de middenconsole op geen enkele manier de kaart accepteren, auto open en dichtdoen met de kaart werkt wel gewoon... uiteindelijk met de digital key op de telefoon kunnen vertrekken maar geen idee wat er aan de hand is (reset al geprobeerd en auto op slot etc.). Moet ik nu bij Zeekr een nieuwe kaart aanvragen?
Probleem opgelost door het systeem in het menu uit te schakelen gelukkig!
Dit straks nog maar even proberen.sliepie schreef op maandag 14 april 2025 @ 10:48:
[...]
Ik ben weer gestopt met telefoon als key gebruiken, te vaak gehad dat ie zegt geen sleutel gedetecteerd. Een keer gehad dat, na het boodschappen halen, hij de telefoon niet meer als sleutel detecteerde, keycard ook niet meer pakte bij oplader. Kon de keycard wel gebruiken voor openen/sluiten van de auto. Paar keer de reset gedaan van het systeem, wat ook niet hielp. Als laatste door de instellingen gegaan en ergens knop gevonden voor uitschakelen van hele systeem. Daarna uitgestapt auto afgesloten en weer ingestapt, en zag de auto de keycard weer als sleutel.
Probleem opgelost door het systeem in het menu uit te schakelen gelukkig!
[ Voor 46% gewijzigd door Frostb1te1992 op 18-11-2025 16:48 ]
/f/image/FEWkojqeavn8tVJsw0TFv00b.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/QSzHEXcJXGF6Slwmau6pYDxv.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/8YrjaMWFfgB33kYAqim5dfnl.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/KWFSJCvnavOzZlv6L0xkpyBZ.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/8DWokJNiFPFaD1Ks3Fn6PCko.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/3bMYQ4P1ffqFfV75I2S4m2rJ.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/N1QKNvm83BSSKRQN9ZnX45wP.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/7NJTYqYMBLIgpjSYuOKQo0yr.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/viUMEzAEWEhByQs3rw9GG1zx.jpg?f=fotoalbum_large)