Het klopt dat je sentry-mode aan moet zetten na elke rit. Echter ging dat voor de update altijd heel eenvoudig door even op het sentry icoontje te drukken in de notificatiebalk op het midden scherm. Echter na de update is dit icoontje (bij mij) vaak weg. Dan moet je in menu veiligheid (dacht ik) het sentry-mode schuifje aanzetten.Munki schreef op donderdag 20 augustus 2026 @ 12:09:
Helemaal speciaal een microSD kaartje besteld voor Sentry-mode, blijkt er al 1 in te zitten.Die moest ik er wel even opnieuw indrukken, aangezien het systeem aangaf dat er geen aanwezig was.. Klopt het nou dat ik Sentry-mode elke keer opnieuw aan moet zetten (na elke rit) ?
Daarnaast; Ik zoek een leuk "hoesje" voor de autosleutel. Iemand een tip? AliExpress prima? Ik zal 'm niet aan mijn andere sleutels hangen, daar is dat ding te groot voor.
Of je kunt in de zeekr-app op je telefoon in menu bediening het sentry-mode schuifje aanzetten. Dit kan dus ook als je al weg bent bij de auto (mits het werkt natuurlijk )
:strip_exif()/f/image/1GnMRGKaVIGemkeZnCzyrZrl.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/ClERudhK7VxnIHU7I5Lhzgnb.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/DfWb8BoZD2fmZEkwBG6HIWHV.jpg?f=fotoalbum_large)