Het grote Zeekr X topic

Pagina: 1 ... 41 42 Laatste
Acties:

• BPi
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 04-10 14:37

BPi

bigkevx2 schreef op maandag 14 september 2026 @ 23:27:
Dan de serieuze vraag:

Ik heb mijn Zendure batterijen al een tijdje draaien, ik krijg zaterdag mijn Peblar laadpaal in bedrijf en ga all-in op self consumption van PV.

Het lukt nu met de batterijen al behoorlijk op een gelimiteerd vermogen en dat vermogen wordt zaterdag geen 3300kw maar 7200kw. Dat tegen 24kwh opslag.

Dan de Peblar, ERE certificaten en 1:1 betaling laad kosten, en mijn vak, iets met software.

Hoe staat het met de Zeekr API? Er waren mensen mee bezig maar leeft dat nog en zo ja, tell me please!

De kenners raden het al, in Home Assistant ga ik me toch een dijk van een automation maken die met alle denkbare variabelen reken moet gaan houden dus de Zeekr SoC is welkom.
Ben benieuwd.

Hier draait nu zo'n twee maanden een Solaredge systeem met accu's inclusief de Pro laadpaal. Waar ik tegenaanloop is dat als ik op zonneoverschot wil laden de auto op volle kracht gaat laden (11 kw) terwijl het overschot misschien maar enkele tientallen of honderden watts is. Hij schakelt ook niet automatisch naar laden op een enkele fase, terwijl ik faseomschakeling/faseomwisseling in de lader wel aan had staan.
Vervelend dat de auto dan op volle kracht van het net gaat laden...

Helaas kan de auto nog geen V2G aan... de laadpaal is er technisch al klaar voor. Dan wordt de thuisaccu lekker groot,

(Bij wie heb jij de ERE verrekening? Ben er nog niet uit)

[ Voor 0% gewijzigd door BPi op 15-09-2026 10:41 . Reden: H ]

• bigkevx2
  • Registratie: Maart 2021
  • Laatst online: 19:25
BPi schreef op dinsdag 15 september 2026 @ 10:41:
[...]

Ben benieuwd.

Hier draait nu zo'n twee maanden een Solaredge systeem met accu's inclusief de Pro laadpaal. Waar ik tegenaanloop is dat als ik op zonneoverschot wil laden de auto op volle kracht gaat laden (11 kw) terwijl het overschot misschien maar enkele tientallen of honderden watts is. Hij schakelt ook niet automatisch naar laden op een enkele fase, terwijl ik faseomschakeling/faseomwisseling in de lader wel aan had staan.
Vervelend dat de auto dan op volle kracht van het net gaat laden...

Helaas kan de auto nog geen V2G aan... de laadpaal is er technisch al klaar voor. Dan wordt de thuisaccu lekker groot,

(Bij wie heb jij de ERE verrekening? Ben er nog niet uit)
Ik ken de Pro laadpaal niet (is dat zijn naam?) maar ik herken wel de 1/3 fase subtiele schakeling. Vandaar dat ik gekozen heb voor de Peblar waar ik vanaf 6 tot 16 Ampere op 1 of drie fase kan laden. Zonneladen noemen ze het, deze volgt de P1 en schakelt bij of af. Dit doen de batterijen ook en zelf schrijf ik de logica wel wie voorrang krijgt.

Inboek partij ga ik vanmiddag regelen maar op nr.1 staat Zeres.

• carcept2009
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 10:51
Iemand al op IOS 27 en dat de digital key op zijn iPhone blijft werken?

• bigkevx2
carcept2009 schreef op dinsdag 15 september 2026 @ 21:02:
Start de update en laat het ons weten.

• BPi

BPi

bigkevx2 schreef op dinsdag 15 september 2026 @ 12:25:
[...]

Ik ken de Pro laadpaal niet (is dat zijn naam?) maar ik herken wel de 1/3 fase subtiele schakeling. Vandaar dat ik gekozen heb voor de Peblar waar ik vanaf 6 tot 16 Ampere op 1 of drie fase kan laden. Zonneladen noemen ze het, deze volgt de P1 en schakelt bij of af. Dit doen de batterijen ook en zelf schrijf ik de logica wel wie voorrang krijgt.

Inboek partij ga ik vanmiddag regelen maar op nr.1 staat Zeres.
SolarEdge ONE EV Charger Pro :)
Met oa: AC phase connection: 1 or 3 phases, with automatic switchover for PV surplus charging.
De Zeekr zou automatisch kunnen schakelen tussen de 1 of 3 fases, maar hij gaat dus gewoon full power.

Wat is jouw overweging om voor Zeres te kiezen? Ik ken ze niet. En er is zoveel aanbod

[ Voor 12% gewijzigd door BPi op 16-09-2026 15:47 ]

• bigkevx2
carcept2009 schreef op dinsdag 15 september 2026 @ 21:02:
Doing the deep dive myself….

Sleutel werkt nog gewoon. Wel je telefoon even laten settelen na de update en ik moest de eerste keer met de app de deur openmaken. Daarna instappen en starten zonder problemen. En daarna werkte het sluiten weer bij weglopen.

Ik merkte aan mijn glucose sensor (NFC) dat de telefoon opstart tijd nodig had, na een kwartier kon ik NFC gebruiken.

• Munki
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 16:16
bigkevx2 schreef op woensdag 16 september 2026 @ 15:02:
[...]

Sleutel werkt nog gewoon. Wel je telefoon even laten settelen na de update en ik moest de eerste keer met de app de deur openmaken. Daarna instappen en starten zonder problemen. En daarna werkte het sluiten weer bij weglopen.

Ik merkte aan mijn glucose sensor (NFC) dat de telefoon opstart tijd nodig had, na een kwartier kon ik NFC gebruiken.
Zo ontzettend jammer dat het (nog) niet werkt op de MY2026.....

• carcept2009
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 10:51
bigkevx2 schreef op woensdag 16 september 2026 @ 15:02:
[...]

Dat is fijn.

Vorigjaar van de 15 pro Max naar de 17 pro Max gegaan.

Niet realiserende dat die nog niet ondersteund was. Dat was echt een gemis. Was wel toen de digitale key 1.0 en werkt de 3.0 veel fijner.

Bedankt

• Zeekrwel
  • Registratie: Januari 2026
  • Laatst online: 03-10 14:21
iTec schreef op vrijdag 16 januari 2026 @ 14:47:
Iemand enig idee of je die softwareupdate kan forceren? Ik heb tot heden nog niks ontvangen. Als ik het zo lees zijn er niet heel veel bijzonderheden voor mij opgelost.

Kan iemand het krakende bellen bevestigen of dit is opgelost in deze update? Ik heb altijd via bellen eens in de zoveel seconden / minuten een krakende lijn, andere kant hoort dit ook. Andere auto's (waaronder een Zeekr 001) heb ik er geen last van. Zowel met mijn oude iPhone 15 Pro en nu mijn iPhone 17 heb ik hetzelfde probleem.
Ervaar jij deze problemen nog steeds?

Ik heb helaas nog steeds veel gekraak en storingen tijdens bellen en ook bij bijv navigetiemeldingen van Waze. Kien (Velp) heeft een uitgebreid ticket lopen met Zeekr, vandaag is de auto opnieuw onder de loep genomen. Haal m morgen weer op, hopelijk hebben ze de oorzaak gevonden….🤞

• vandeven66
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 18:47
Zeekrwel schreef op woensdag 16 september 2026 @ 22:16:
[...]

Ik heb helaas nog steeds veel gekraak en storingen tijdens bellen en ook bij bijv navigetiemeldingen van Waze. Kien (Velp) heeft een uitgebreid ticket lopen met Zeekr, vandaag is de auto opnieuw onder de loep genomen. Haal m morgen weer op, hopelijk hebben ze de oorzaak gevonden….🤞
Laat het ons weten! Want ik heb dit issue ook, maar nog niet de moeite genomen om naar de garage te gaan. Als zij het kunnen oplossen, dan ga ik er ook achteraan. Echt een heel vervelend issue, moet nu iedere keer via de luidspreker van de telefoon bellen.

• Opa
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 18:33

Opa

Nu Multifocaal!

Topicstarter
bigkevx2 schreef op maandag 14 september 2026 @ 23:21:
LOL!

Zo ben ik de enige in de wijde regio hier met een Zeekr X, sta Ik vandaag op een P van notabene een schietclub, ja u leest dat goed, en staat er gewoon een grijze my2026 1 auto naast me. Ik heb een foto maar kan en zal deze niet gebruiken. Schietclub, privacy, gevoelig #alllegal.
Ik ben gisteren ook voor het eerst in weken weer eens een X tegen gekomen, ook 2024, ook grijs. We kwamen van de A12 en reden samen op over de N781 Ede > Wageningen tot ik afsloeg.

Hyundai ioniq Electric 8/2020 > Zeekr X Long Range 8/2024

• iTec
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 13:58
[...]

Ja heb deze problemen nog steeds. Kien kan wat ons betreft ook de boom in, dat zijn duidelijk geen Zeekr experts en moeten ze ook niet willen gezien ze alles moeten beleggen met tickets bij Zeekr.

Wij rijden ook een Zeekr 7x met tal van problemen, gister is de unit vervangen door Kien in de 7x dat het rebooten tijdens elke keer instappen zou moeten oplossen (infotainment systeem start altijd opnieuw op bij instappen dus moest 2 min wachten om bv mijn profiel te selecteren en dus mijn stoel instellingen).

Resultaat na vervangen, we kunnen niet eens meer inloggen in de auto , auto reboot nog steeds, Zeekr en Kien sturen je van het kastje naar de muur. Krijgen de meest belachelijke antwoorden bij de Zeekr customer service als je ze belt.

De 7x gaat er binnenkort al uit (zitten te wachten op de Model Y dual motor) en ben aan het kijken om het contract van de Zeekr X in te korten of in te wisselen voor een andere 2de auto.

Ja beide auto’s rijden prima, maar alles wat software gerelateerd is (wat ik als tech liefhebber verwacht dat het out of the box werkt) echt een absolute grap. Heb spijt van de auto inmiddels en dat is erg jammer.

7x forum waar ik ook in zit staat er ook vol mee met tal van issues. We hebben met de 7x het meeste gedoe gehad (al 3 keer terug geweest naar oa Kien).

Heb inmiddels zelf er al alles aan gedaan mbt resetten en tips van andere forum gebruikers maar ben er klaar mee.

/einde rant en wil het plezier van andere niet bederven dus excuus hiervoor maar als je een ton totaal aan auto’s voor de deur hebt staan dan mag je daar iets van verwachten.

• ThijsWTF
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 02:46
Als tech liefhebber verwachtten dat software werkt :+.

Nog steeds blij met de X en kan goed leven met de bugs die de software heeft.

Mijn laatste irritatie is dat ik graag het driver profile wil activeren met de knop achter het stuur maar dat deze vaak niet reageert. Achja.

• bigkevx2
iTec schreef op donderdag 17 september 2026 @ 20:38:
[...]

Ja heb deze problemen nog steeds. Kien kan wat ons betreft ook de boom in, dat zijn duidelijk geen Zeekr experts en moeten ze ook niet willen gezien ze alles moeten beleggen met tickets bij Zeekr.

Wij rijden ook een Zeekr 7x met tal van problemen, gister is de unit vervangen door Kien in de 7x dat het rebooten tijdens elke keer instappen zou moeten oplossen (infotainment systeem start altijd opnieuw op bij instappen dus moest 2 min wachten om bv mijn profiel te selecteren en dus mijn stoel instellingen).

Resultaat na vervangen, we kunnen niet eens meer inloggen in de auto , auto reboot nog steeds, Zeekr en Kien sturen je van het kastje naar de muur. Krijgen de meest belachelijke antwoorden bij de Zeekr customer service als je ze belt.

De 7x gaat er binnenkort al uit (zitten te wachten op de Model Y dual motor) en ben aan het kijken om het contract van de Zeekr X in te korten of in te wisselen voor een andere 2de auto.

Ja beide auto’s rijden prima, maar alles wat software gerelateerd is (wat ik als tech liefhebber verwacht dat het out of the box werkt) echt een absolute grap. Heb spijt van de auto inmiddels en dat is erg jammer.

7x forum waar ik ook in zit staat er ook vol mee met tal van issues. We hebben met de 7x het meeste gedoe gehad (al 3 keer terug geweest naar oa Kien).

Heb inmiddels zelf er al alles aan gedaan mbt resetten en tips van andere forum gebruikers maar ben er klaar mee.

/einde rant en wil het plezier van andere niet bederven dus excuus hiervoor maar als je een ton totaal aan auto’s voor de deur hebt staan dan mag je daar iets van verwachten.
Het is wel erg een lot uit de loterij. Ik heb weinig klagen maar als ik dit zo lees dan had ik hem ook hardhandig ergens permanent geparkeerd. Hier staat ie! Regel het maar.

• Elvir90
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 15:59
Middels met onze terugreis begonnen, nog een fotootje voor de liefhebbers. Op 1300m hoogte tussen de bergen een mooi meer gevonden. Heerlijke auto om lange stukken mee te rijden en (lange) reizen zijn echt prima te doen. Kanttekening; we zijn maar met 2, wellicht is de auto niet helemaal geschikt voor 4 personen inclusief bagage.

Hier nog steeds op de 1.4 versie, 1.5 is nergens te bekennen. (MY2026 AWD) en de digitale sleutel werkt nog steeds niet, zowel op de iPhone 17 pro en 15 pro Max niet. Iemand tips of nieuws?

Daarnaast had ik voor een lange periode ook geen auto icoontje in mijn app, sinds de nieuwe IOS is dit gelukkig verholpen.

[ Voor 22% gewijzigd door Elvir90 op 18-09-2026 11:55 ]

• bigkevx2
Elvir90 schreef op vrijdag 18 september 2026 @ 11:22:
Middels met onze terugreis begonnen, nog een fotootje voor de liefhebbers. Op 1300m hoogte tussen de bergen een mooi meer gevonden. Heerlijke auto om lange stukken mee te rijden en (lange) reizen zijn echt prima te doen. Kanttekening; we zijn maar met 2, wellicht is de auto niet helemaal geschikt voor 4 personen inclusief bagage.

Hier nog steeds op de 1.4 versie, 1.5 is nergens te bekennen. (MY2026 AWD) en de digitale sleutel werkt nog steeds niet, zowel op de iPhone 17 pro en 15 pro Max niet. Iemand tips of nieuws?

Daarnaast had ik voor een lange periode ook geen auto icoontje in mijn app, sinds de nieuwe IOS is dit gelukkig verholpen.[Afbeelding]
WOW!

is wat met die sleutel, in mijn model werkt het perfect! En een tip van een IOS kenner, dat kenteken kan in IOS 27 heel netjes en vooral heel eenvoudig worden weggewerkt. 😉

• Munki
Elvir90 schreef op vrijdag 18 september 2026 @ 11:22:

Daarnaast had ik voor een lange periode ook geen auto icoontje in mijn app, sinds de nieuwe IOS is dit gelukkig verholpen.[Afbeelding]
Leuk hoor! Lekker genieten.

Wat betreft de digitale sleutel; Ik gaf eerder aan dat dit bij Zeekr support lag. Zij hebben ernaar "gekeken" en een "reset" uitgevoerd. Of ik het nog een keer kon proberen. Maar helaas; Helemaal niets. Aangezien de persoon aan de telefoon eerder aangaf dat het sowieso nog niet werkt bij de MY2026, is het afwachten denk ik...

Het auto icoontje (de widget) deed het inderdaad even niet (net als de "bediening" in de app), maar sinds de laatste update is dit weer gefixed.

• Elvir90
Thanks voor de tips! Ergens goed om het lezen dat het niet aan mijn auto/telefoon ligt maar aan Zeekr zelf. Wat daarentegen dan ook ontzettend vervelend is…

Thanks voor de tip omtrent de foto, bij deze weggehaald :)

• bigkevx2
Elvir90 schreef op vrijdag 18 september 2026 @ 11:57:
Thanks voor de tips! Ergens goed om het lezen dat het niet aan mijn auto/telefoon ligt maar aan Zeekr zelf. Wat daarentegen dan ook ontzettend vervelend is…

Thanks voor de tip omtrent de foto, bij deze weggehaald :)
Je hoeft hem niet weg te halen, prachtige foto! Ik bedoel alleen maar dat je nu in IOS dit heel mooi kunt doen, dus zonder lelijke penseel strepen. Dus snel terugzetten die foto.

• Yellowneck
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Yellowneck

Dure hobby....:\

YouTuber Bjorn Nyland heeft de Zeekr X RWD LR weer. Hij had het eerste model ook al gereviewed, maar nu dus het MY2026 model. Ik zie in zijn video dat het nieuwe model een handschoenenkastje heeft? :o

Fotogear: Canon EOS RP | RF 24-105mm F4.0L | 50mm F1.8 | 17-40mm F4.0L | 70-200mm F4.0L | 100mm F2.8L Macro | 430EX II

• Munki
Yellowneck schreef op vrijdag 18 september 2026 @ 14:29:
YouTuber Bjorn Nyland heeft de Zeekr X RWD LR weer. Hij had het eerste model ook al gereviewed, maar nu dus het MY2026 model. Ik zie in zijn video dat het nieuwe model een handschoenenkastje heeft? :o

[YouTube: Zeekr X LR RWD banana box test]
Klopt idd! En is heel mooi weggewerkt, zie je helemaal niets van. Via het display kun je 'm openen (zelfs een pincode instellen als je wilt).

• BPi

BPi

Munki schreef op vrijdag 18 september 2026 @ 19:33:
[...]

Klopt idd! En is heel mooi weggewerkt, zie je helemaal niets van. Via het display kun je 'm openen (zelfs een pincode instellen als je wilt).
Kunnen ze dat niet in de MY2024 in de software activeren? :+

• Iphonevannick
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 04-10 22:08
Heel even zagen wij onze vakantie met de Zeekr in het water vallen, toen we 3 weken geleden halverwege Duitsland allemaal meldingen kregen. Wat bleek; ook onze X is niet ontkomen aan het "vissenkom-achterlicht". Helemaal vol met water, wat de verstoringen in het dashboard veroorzaakte. Na lang bellen met de leasemaatschappij, ANWB, ADAC en Zeekr (tevergeefs is de support afdeling echt niet te bereiken :( ), kwamen we uit bij de verkoopafdeling in Zeist. Na het verhaal gedaan te hebben, zijn ze meteen naar een monteur gelopen die aangaf nog wel een achterlicht op voorraad te hebben. Afijn, rechtsomkeert naar Zeist uiteraard en een paar uur later weer op weg naar Italië met een nieuw achterlicht!

Na 3500KM echt nog steeds een fijne wagen met hier en daar een "hickup" in de software, maar over het algemeen, prijs ik onszelf gelukkig omdat we er nauwelijks last van hebben. Laden gaat bijvoorbeeld AL-TIJD top en snel, dik tevreden (in tegenstelling tot de BYD die ik eerder reed, waar dit een Hit en Mis kon zijn).

Zal aan mij liggen; maar ik wist dus helemaal niet dat de X automatisch grootlicht-assistent had. LOL. Twee keer de stalk van je afduwen schakelt de functie in. Overigens meteen weer uitgezet, want heb nog nooit een grootlicht assistent gezien, die zo slechts was in de job, haha. Eerdere auto's deden dat veeeel beter. Maar toch leuk om nog nieuwe functies te ontdekken aan de auto.

• bigkevx2
Iphonevannick schreef op zondag 20 september 2026 @ 21:09:
Heel even zagen wij onze vakantie met de Zeekr in het water vallen, toen we 3 weken geleden halverwege Duitsland allemaal meldingen kregen. Wat bleek; ook onze X is niet ontkomen aan het "vissenkom-achterlicht". Helemaal vol met water, wat de verstoringen in het dashboard veroorzaakte. Na lang bellen met de leasemaatschappij, ANWB, ADAC en Zeekr (tevergeefs is de support afdeling echt niet te bereiken :( ), kwamen we uit bij de verkoopafdeling in Zeist. Na het verhaal gedaan te hebben, zijn ze meteen naar een monteur gelopen die aangaf nog wel een achterlicht op voorraad te hebben. Afijn, rechtsomkeert naar Zeist uiteraard en een paar uur later weer op weg naar Italië met een nieuw achterlicht!

Na 3500KM echt nog steeds een fijne wagen met hier en daar een "hickup" in de software, maar over het algemeen, prijs ik onszelf gelukkig omdat we er nauwelijks last van hebben. Laden gaat bijvoorbeeld AL-TIJD top en snel, dik tevreden (in tegenstelling tot de BYD die ik eerder reed, waar dit een Hit en Mis kon zijn).

Zal aan mij liggen; maar ik wist dus helemaal niet dat de X automatisch grootlicht-assistent had. LOL. Twee keer de stalk van je afduwen schakelt de functie in. Overigens meteen weer uitgezet, want heb nog nooit een grootlicht assistent gezien, die zo slechts was in de job, haha. Eerdere auto's deden dat veeeel beter. Maar toch leuk om nog nieuwe functies te ontdekken aan de auto.
Gelukkig, zelf wel wat vocht in die unit maar niet zo erg als door u en anderen eerder beschreven. Zelf nog nooit een automatisch groot licht assistent gezien die het snapt. Laten ze die feature maar perfectioneren bij de led matrix, die kant gaan we toch op.

• BPi

BPi

Iphonevannick schreef op zondag 20 september 2026 @ 21:09:

Gelukkig hebben ze het snel kunnen oplossen. Bij mij was het tijdens vakantie, avond voor start terugreis van ca 1900 km. Toen was de trick een paar gaatjes boren op advies van de werkplaats. De vissen stroomden er meteen uit en na een paar uur rijden waren alle storinkjes weg.

• Elvir90
Wellicht niet helemaal in lijn met dit topic, maar ik heb een originele ongebruikte Zeekr V2L kabel, t.w.v. 250 euro, die ik niet gebruik. Heeft iemand interesse om deze over te nemen?

• Zeeking
  • Registratie: September 2025
  • Laatst online: 01-10 16:44
Ik ben het tweede jaar van mijn Zeekr x ingegaan. Het eerste jaar kreeg ik de premium upgrade gratis. Heeft het zin om opnieuw te bestellen?

• Masterkev
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 03-10 14:02
Zeeking schreef op zondag 27 september 2026 @ 10:26:
Ik ben het tweede jaar van mijn Zeekr x ingegaan. Het eerste jaar kreeg ik de premium upgrade gratis. Heeft het zin om opnieuw te bestellen?
Ik vind het veel geld voor wat je krijgt. De navigatie app werkt gewoon en de ingebouwde Spotify app werkt bijvoorbeeld ook als ik een WiFi hotspot aanmaak op mijn telefoon en daar de auto mee verbindt.

Voor de rest gebruik ik Android Auto.

• deathmonkey
  • Registratie: Oktober 2013
  • Niet online
De digital key 1.0 werkt nu eindelijk op de S25 Ultra. Wat is jullie ervaring met de 1.0 key, is dit betrouwbaar genoeg om geen sleutel meer mee te nemen?

• Elvir90
Heb je iets speciaals gedaan om het aan de praat te krijgen? Of is er een software update geweest?

• bigkevx2
deathmonkey schreef op zaterdag 3 oktober 2026 @ 12:07:
De digital key 1.0 werkt nu eindelijk op de S25 Ultra. Wat is jullie ervaring met de 1.0 key, is dit betrouwbaar genoeg om geen sleutel meer mee te nemen?
Zorg ervoor dat je het pasje gewoon bij hebt. Niemand doet je dan wat.

• BPi

BPi

deathmonkey schreef op zaterdag 3 oktober 2026 @ 12:07:
Op mijn s21 werkte het met perioden. Nu na een herinstallatie van de app steeds problemen. Niet duidelijk wanneer hij wel of niet gaat doen.... heb de pas in mn portemonnee, maar vind telefoon handiger. ALS hij werkt....

• Yellowneck
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Yellowneck

Dure hobby....:\

Elvir90 schreef op zaterdag 3 oktober 2026 @ 12:09:
Heb je iets speciaals gedaan om het aan de praat te krijgen? Of is er een software update geweest?
Is idd net een update geweest! Heb em net in de Play Store geüpdate en krijg nu op mijn Pixel 7 Pro ook de melding voor het aanmaken van een Digital Key :*) . Ben wel een Beta tester, dus mogelijk moet je eerst dat aanzetten voordat je em binnenkrijgt.

Fotogear: Canon EOS RP | RF 24-105mm F4.0L | 50mm F1.8 | 17-40mm F4.0L | 70-200mm F4.0L | 100mm F2.8L Macro | 430EX II

• Cocossoepie
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 04-10 21:35
Is het mogelijk om op twee iPhones een digitale sleutel te hebben? Krijg het niet voor elkaar...

• vandeven66
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 18:47
[...]

Heb je hier toevallig een update over?

Was gisteren een heel telefoongesprek aan het houden (~15 min?), en het viel me op dat alles 100% helder was. Toen ging ik rijden, en het kraken begint gelijk. Echt zo frustrerend.

Ook zakelijke gesprekken moet ik via de telefoonluidspreker doen, wat in de stad nog prima gaat maar op de snelweg gaat mijn telefoon niet luid genoeg om het verstaanbaar te maken.
Pagina: 1 ... 41 42 Laatste