Heeft iemand al gezien dat er een nieuwe versie uitgekomen is van de X?
Met zelf elektrisch openende en sluitende portieren zonder handgreep, maar met een drukknop. Heeft ook een deels elektrisch verstelbare achterbank, en is uitgerust met een koelkastje/diepvriesje/rechaud in de middenconsole. Ook heeft hij een valet modus waarmee hij vanuit het parkeervak naar je toe gereden komt, en een automatische sentry-modus als hij 'ziet' dat hij op een onbekende plek geparkeerd wordt.
Is blijkbaar Zeekr X model 2025, en wordt nu al geleverd in China, en eventueel ook al in Australië en Nieuw-Zeeland. Is blijkbaar ook niet meer leverbaar in de bij ons standaard kleur grijs, maar in diverse andere kleuren waaronder paars/violet en knaloranje.
Met andere woorden: iedereen ziet dadelijk dat je een 'oud model' Zeekr X rijdt. Leuk man, dat doet het altijd goed op verjaardagsfeestjes.
"Zegguh kerel, die Zeikert van jou, da's een oud model toch? Karel rijdt sinds kort het nieuwe model. Karel, Karel, kom eens even vertellen over die nieuwe Zeikert van je, hij hier rijdt nog een oud model X, hahaha, de loser."
Er staan al meer filmpjes van online:
YouTube: All-new 2025 Zeekr X Facelift - Best Compact Crossover SUV | Chinese...
YouTube: 2024 Zeekr X Review: This is MEGA!! RIP Tesla Model Y?!
YouTube: Zeekr X: If A Volvo Is Just Too Ordinary For You…
Ik heb al bij Zeekr nagevraagd wanneer model 2025 in Nederland geleverd gaat worden, maar daar kan Zeekr EU niets over zeggen (niet gek want dan wordt model 2023/2024 niet meer verkocht natuurlijk).
Ze lijken verder wel heel erg op elkaar, zo zijn de motoren hetzelfde gebleven, en ook de accu is onveranderd.
Iemand al meer informatie over wanneer het nieuwe model in Nederland geleverd gaat worden? Want dan wacht ik daar toch nog maar even op denk ik
Ik stond op het punt om hem te gaan bestellen als volgende private lease auto, maar nu twijfel ik.