Het grote Zeekr X topic

Pagina: 1 ... 28 29 Laatste
Acties:

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Masterkev
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 04:41
Hier staat 1.3 er ook op! Vind het jammer dat de snelkoppeling op de homescreen nog steeds naar de oude navigatie app leidt en deze ook niet aan te passen is.

Morgen even een stukje rijden om te kijken of de vertalingen op het dashboard van ACC/LCC nu ook kloppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Illesyack
  • Registratie: Juni 2020
  • Laatst online: 10-07 13:55
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/GmaNsOgSNMB4qHYiEZPqEGNT-WY=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Z2d7NVYc5yjq2djI8HVMvdYs.jpg?f=fotoalbum_large

Ik heb dit vaker gezien hier maar is mij nu helaas ook overkomen. Ik ben bij een van de partner van Zeekr geweest in Den Haag en zij gaan me binnen een week terugbellen voor hopelijk een reparatie afspraak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjaak_Afhaak
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 08:31

Sjaak_Afhaak

Bleh!

plak 'm voor de zekerheid af ivm vocht. open maken kan altijd via het hoofdscherm of de app.

Hier staat tekst

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BPi
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 13-07 14:20

BPi

Sjaak_Afhaak schreef op woensdag 2 juli 2025 @ 21:12:
plak 'm voor de zekerheid af ivm vocht. open maken kan altijd via het hoofdscherm of de app.
Of keyfob (sleuteldinges)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ramrodwillem
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 09:54
Up date staat er op ,in de wagen alles gecontroleerd, ging in 1x goed,nog niet mee gereden, App werkt ook prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Petrichor
  • Registratie: September 2023
  • Laatst online: 03-07 09:16
Illesyack schreef op woensdag 2 juli 2025 @ 19:04:
[Afbeelding]

Ik heb dit vaker gezien hier maar is mij nu helaas ook overkomen. Ik ben bij een van de partner van Zeekr geweest in Den Haag en zij gaan me binnen een week terugbellen voor hopelijk een reparatie afspraak.
Een snelle oplossing, het puntje van een willekeurige sleutel (b.v. huissleutel, niet te dik) iets in de zijkant te steken en als het goed is plopt het indrukknopje weer terug op z’n plek, werkt bij mij althans.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bigkevx2
  • Registratie: Maart 2021
  • Laatst online: 08:32
Update update:
Kleine zaken in het menu door moeten lopen, tijd stond op manueel en datum op 1-jan. Klik op automatisch en direct de juiste tijd.
Scherm helderheid stond op manueel, nu niet meer.
Verder is de eerste indruk goed, echter kleine ritten dus nog geen volle ervaring.
ACC lijkt een stuk sneller te reageren op de resume functie.
Al met al is mijn eerste indruk heel positief.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

bigkevx2 schreef op donderdag 3 juli 2025 @ 10:35:
Update update:
Kleine zaken in het menu door moeten lopen, tijd stond op manueel en datum op 1-jan. Klik op automatisch en direct de juiste tijd.
Scherm helderheid stond op manueel, nu niet meer.
Verder is de eerste indruk goed, echter kleine ritten dus nog geen volle ervaring.
ACC lijkt een stuk sneller te reageren op de resume functie.
Al met al is mijn eerste indruk heel positief.
En de vertalingen, zijn die gefikst. Dus geen "klaar om linksaf te slaan" als je lcc/acc onderbreekt?

Groot genoeg voor 2 hoofdletters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bigkevx2
PaT schreef op donderdag 3 juli 2025 @ 10:55:
[...]

En de vertalingen, zijn die gefikst. Dus geen "klaar om linksaf te slaan" als je lcc/acc onderbreekt?
Al sla je me dood, ik gebruik die vertalingen niet en heb nog niet echt issues gezien met de Engelse teksten.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Sjaak_Afhaak

Sjaak_Afhaak

Bleh!

PaT schreef op donderdag 3 juli 2025 @ 10:55:
[...]

Die zijn gefixed d:)b

Hier staat tekst

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Opa
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 09:24

Opa

Nu Multifocaal!

Topicstarter
Wat is het nu? "Klaar om te wenden, REE!!" ? :+

(sorry, zeilkamp gehad in mijn jeugd)

Hyundai ioniq Electric 8/2020 > Zeekr X Long Range 8/2024

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ramrodwillem
Net gereden .Ziet er goed uit tot nu, regenereren wordt onthouden ,geen gekke melding meer bij gebruik van ACC, ACC lijk ook soepeler te reageren. Hopen dat de spontaan zwarte schermen 4x per week ook is opgelost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjaak_Afhaak

Sjaak_Afhaak

Bleh!

inderdaad, het even wachten op rare softwarefratsen, maar voorlopig ben ik nog niets negatiefs tegen gekomen.

Hier staat tekst

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sqoda
  • Registratie: Maart 2023
  • Laatst online: 08-07 18:55
Ook fijn. Sta je op de terugweg aan de Oostenrijkse kant van de Brenner, denk je effe te kunnen laden. Hij begon ook gezellig maar na een handjevol Kw’s verbrak hij de verbinding. Verschillende palen geprobeerd geen contact meer met de auto.
Ach maakt niet uit, rijden we toch nog een stuk door. 50 km verderop IONITY. Zelfde probleem. Alleen de 43KW AC lader werkt. Ik proberen iemand er aan te krijgen van Zeekr, krijg ik de ANWB er aan. Die kwam met de tip om even bij een garagebedrijf langs te rijden om de dynamo door te laten meten 😳

We hadden nog een half uur tot de camping voor de komende 2 nachten. Dus half uurtje laten AC laden en door. Nog even langs Tesla…..ook niks.

Nu zit ik hier onder mijn luifel naar mijn groene Chinees te kijken en te denken waar ik de aansteker houden zal.

Zo meteen maar aan een AC lader hangen en morgen eens een Zeekr service station bellen. Misschien dat die met de gouden tip komen. Want ben bang dat ze hier in Bayern raar staan te kijken als in met de X de plei van hun garagebedrijf oprollen kom.

Anders word het een wel heel erg lang verhaal naar huis. 😢

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bigkevx2
Sqoda schreef op donderdag 3 juli 2025 @ 18:29:
Ook fijn. ....
Tja, het blijven producten van mensen handen.
https://nos.nl/artikel/25...rug-vanwege-motorslijtage

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

Sqoda schreef op donderdag 3 juli 2025 @ 18:29:
Ook fijn. Sta je op de terugweg aan de Oostenrijkse kant van de Brenner, denk je effe te kunnen laden. Hij begon ook gezellig maar na een handjevol Kw’s verbrak hij de verbinding. Verschillende palen geprobeerd geen contact meer met de auto.
Ach maakt niet uit, rijden we toch nog een stuk door. 50 km verderop IONITY. Zelfde probleem. Alleen de 43KW AC lader werkt. Ik proberen iemand er aan te krijgen van Zeekr, krijg ik de ANWB er aan. Die kwam met de tip om even bij een garagebedrijf langs te rijden om de dynamo door te laten meten 😳

We hadden nog een half uur tot de camping voor de komende 2 nachten. Dus half uurtje laten AC laden en door. Nog even langs Tesla…..ook niks.

Nu zit ik hier onder mijn luifel naar mijn groene Chinees te kijken en te denken waar ik de aansteker houden zal.

Zo meteen maar aan een AC lader hangen en morgen eens een Zeekr service station bellen. Misschien dat die met de gouden tip komen. Want ben bang dat ze hier in Bayern raar staan te kijken als in met de X de plei van hun garagebedrijf oprollen kom.

Je zal het ongetwijfeld geprobeerd hebben, maar helpt een reset met de twee knoppen in het stuur misschien niet.
Met enkel ac laden 1000km naar huis rijden lijkt mij niet zo tof tenzij je het in 6 etappes gaat doen. Sterkte toegewenst.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Sqoda
Yep. Eerste wat ik gedaan heb. Al drie keer achter elkaar. Nu toch maar eens de update laten lopen. Misschien is dat een hardere reset…..who knows. En anders begin ik morgen vroeg aan het terugrij avontuur. Gelukkig heb ik mijn bed bij me, voor tijdens het laden. 🤣

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Opa

Opa

Nu Multifocaal!

Topicstarter
Hier al twee keer een niet gebeurde handmatige update. Druk nu updaten, 2 minuten wachten, paar uur later niks. De eerste keer kreeg ik het excuus slechte dataverbinding en was de auto gereset, de tweede keer totaal niks gebeurd.
Ik laat hem nu maar vannacht proberen zonder handmatig starten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meubelmakert
  • Registratie: Juni 2024
  • Laatst online: 12-07 13:50
Opa schreef op donderdag 3 juli 2025 @ 23:09:
Hier al twee keer een niet gebeurde handmatige update. Druk nu updaten, 2 minuten wachten, paar uur later niks. De eerste keer kreeg ik het excuus slechte dataverbinding en was de auto gereset, de tweede keer totaal niks gebeurd.
Ik laat hem nu maar vannacht proberen zonder handmatig starten.
Of je draait de update vanaf een plek waar je een goede data verbinding hebt. Dit klinkt een beetje als hardnekkig een belletje proberen te doen vanaf een plek met slecht bereik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ramrodwillem
En wellicht overbodig, uit de auto en de deuren op slot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meubelmakert
  • Registratie: Juni 2024
  • Laatst online: 12-07 13:50
Daarnaast kan het geen kwaad om op de app opnieuw in te loggen al ben ikzelf meestal iets rigoureuzer. Ik installeer de app altijd opnieuw. Net als bijvoorbeeld domotica apps wanneer de hardware softwarematig is geupdate.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Opa

Opa

Nu Multifocaal!

Topicstarter
Ik had de auto naast een 4 verdiepingen hoge flat staan, daarna verplaatst naar iets verder weg er van. Handmatige reset heb ik niet gedaan omdat hij dat zelf al gedaan had. De reset naar factory settings knop is grijs en niet klikbaar.
Wat ik wel heb gedaan is een verbindingsreset met de SOS knop en steeds opnieuw ingelogd na elke spontane reset. Vandaag nog niet bij de auto geweest, ik ga het vanmiddag wel zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ihoefje
  • Registratie: April 2024
  • Laatst online: 22:20
Bij mij kwam de 1.2 helemaal niet. Na een mailtje richting zeekr hebben ze de update nog eens gepushed naar mijn auto en toen kwam hij wel door. De 1.3 ging wel heel snel en vanzelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elmar1982
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 09:05
Ik heb 1.3 erop gezet. En nu heb is mijn premium subscription Ook afgelopen dus geen spotify meer. Maar ook zeekr store werkte niet de nieuwe navigatie starte niet meer op. Dus via wifi maar even eraf gehaald en opnieuw geïnstalleerd. Dat werkte. Daarna dacht ik ik doe gewoon een personal hotspot via mijn telefoon. Nu werkt de navigatie niet via de hotspot maar volgens mij wel gewoon weer met de 4g. Ook zonder premium services. Maar wil je spotify gebruiken, Via hotspot werkt dat wel maar dan werkt de navigatie niet (blijft zoeken en uiteindelijk stopt hij) dus lijkt verbinding te zijn. Wel een dingetje. Want anders gewoon hotspot via je telefoon en je hoeft geen premium services te gebruiken

Zeekr X Long range Mist Grey

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

Elmar1982 schreef op vrijdag 4 juli 2025 @ 12:58:
Ik heb 1.3 erop gezet. En nu heb is mijn premium subscription Ook afgelopen dus geen spotify meer. Maar ook zeekr store werkte niet de nieuwe navigatie starte niet meer op. Dus via wifi maar even eraf gehaald en opnieuw geïnstalleerd. Dat werkte. Daarna dacht ik ik doe gewoon een personal hotspot via mijn telefoon. Nu werkt de navigatie niet via de hotspot maar volgens mij wel gewoon weer met de 4g. Ook zonder premium services. Maar wil je spotify gebruiken, Via hotspot werkt dat wel maar dan werkt de navigatie niet (blijft zoeken en uiteindelijk stopt hij) dus lijkt verbinding te zijn. Wel een dingetje. Want anders gewoon hotspot via je telefoon en je hoeft geen premium services te gebruiken
Ik neem aan dat je Spotify via Zeekr OS bedoelt en dat Spotify via Android Auto / Carplay wel gewoon blijft werken?
Wij vroegen ons namelijk al af wat er zou gebeuren als de premium services niet meer zouden werken. Wij gebruiken eigenlijk altijd AA en dan zit er dus als ik het goed begrijp weinig meerwaarde om de premium services te blijven gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elmar1982
PaT schreef op vrijdag 4 juli 2025 @ 13:19:
[...]

Ik neem aan dat je Spotify via Zeekr OS bedoelt en dat Spotify via Android Auto / Carplay wel gewoon blijft werken?
Wij vroegen ons namelijk al af wat er zou gebeuren als de premium services niet meer zouden werken. Wij gebruiken eigenlijk altijd AA en dan zit er dus als ik het goed begrijp weinig meerwaarde om de premium services te blijven gebruiken?
Ja klopt via zeekr os via carplay werkt het wel en dat is ook wel prima maar opzich zou het met een hotspot gewoon moeten werken

[ Voor 9% gewijzigd door Elmar1982 op 04-07-2025 13:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

Ik vind het angstvallig stil na een update hier. Hebben jullie toevallig allemaal nog niet/nauwelijks gereden net zoals wij of is de update gewoon prima?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• KevinT
  • Registratie: April 2013
  • Nu online
Met de update is er dusdanig weinig veranderd dat er ook niet veel valt te beoordelen 😅

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjaak_Afhaak

Sjaak_Afhaak

Bleh!

* Sjaak_Afhaak klopt hard af...

ik heb nog geen resets, of connectivity disconnects gehad.. het wordt wel tijd inmiddels, want alweer 600km met update gereden.

[ Voor 13% gewijzigd door Sjaak_Afhaak op 05-07-2025 18:44 ]

Hier staat tekst

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DontDealWithIt
  • Registratie: Juni 2025
  • Laatst online: 13-07 21:16
Mijn camera doet het soms nog steeds niet en mijn Android Auto heeft nog steeds een delay.. veel verbetering zit er dus niet in op dat vlak..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Opa

Opa

Nu Multifocaal!

Topicstarter
PaT schreef op zaterdag 5 juli 2025 @ 18:37:
Ik vind het angstvallig stil na een update hier. Hebben jullie toevallig allemaal nog niet/nauwelijks gereden net zoals wij of is de update gewoon prima?
Deze week rijd ik idd minder. Gisterenmiddag voor het eerst gereden met 1.3 die in de nacht alsnog doorgekomen was. Vandaag weer.
Regen blijft op max, acceleration blijft terug blaffen naar standaard. Nog geen reset gehad, any day now dus, of hij is wel gefixt.
(Ik had graag dat de acceleratie op comfort zou blijven staan. Ik wil zuinig rijden of boenderen, ik heb genoeg aan twee standen. )

[ Voor 11% gewijzigd door Opa op 05-07-2025 19:57 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Elmar1982
Ja ik ben sinds de update een jaar verder dus geen premium services meer, normaal niet zo erg maar sommige dingen werken niet meer. Ook navigatie die je naar snelladers brengt schijnt een premium service te zijn wat nergens op slaat. 5gb per maand lijkt mij ook wat weinig. Verder rijd het goed heb wel het gevoel dat er minder aan je stuur word getrokken met lane assist. Maar weglopen en auto gaat op slot doet het nu eigenlijk bijna niet meer. Vind ik wel vervelend.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ManusK
  • Registratie: April 2025
  • Laatst online: 08:08
PaT schreef op zaterdag 5 juli 2025 @ 18:37:
De “ update” probleemloos kunnen installeren. Daarna nog steeds veel van dezelfde problemen met als aanvulling dat de X niet meer opent bij naderen en ook niet meer afsluit. De radio enorm stoort zowel FM als DAB. De radio niet meer te bedienen is via de knop op het stuur. Ik zeg applaus Zeekr. :(

Afgelopen week heeft mijn X een dag in Zeist gestaan. O.a voor allerhande software problemen. Waaronder het spontaan openen van de ramen zonder enige reden. Direct verzocht om versie 1.3. Ze hadden geen idee dat die al beschikbaar was. Ik had de voormelding al gehad. Bij het weer ophalen gevraagd of de issues waren opgelost. Ja ze waren er in geslaagd deze te fixen. Weer thuis, nog geen uur later blijkt er niets veranderd. Nog steeds de zelfde foutmeldingen, nog steeds ramen die spontaan opengaan.

Het maakt pijnlijk zichtbaar dat men geen mandaat heeft en niets kan,ook niet in het HTC.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• EntonoX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 09:17

EntonoX

Team leider

Hier ook verschillende issues nog steeds. De DAB storing herken ik ook, gezichtsherkenning die een ander account pakt en je plet tussen het stuur. Telefoongesprek waarbij om de zoveel seconden de verbinding stoort. Maar vervelendste is dat mijn app het nu al 4 maanden niet doet :( allerlei afspraken gehad, tickets gemaakt zelfs tot in China maar niks nog. Via builders forum ook heel slecht reactie, soms moet je daar tot een maand wachten.

Ben blij dat ik niet de auto gekocht heb maar lease. Soms zou ik hem bijna weer willen inleveren, maarja lease en subsidie… dus toch nog maar even blijven rijden

-===< Triumph TR7, 1977, Finished >===-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marvel27
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 08:17
Ik heb vandaag zo'n 600 km gereden met de X LR, met trekhaakkoffer, met 1.3 geïnstalleerd. Nu onthoudt hij wel de mate van regeneratie, maar nog steeds niet dat hij op comfort moet blijven staan. Verder wel heerlijke auto, alles deed het prima. En met deze batterijgrootte wordt je blaas de bottleneck ipv de batterij. Het stoppen, plassen en wat snacken duurt met twee volwassenen en twee kleine kinderen ook al langer dan de auto nodig heeft om tot 90% te laden, dus dat is helemaal top.

Ook erg tevreden over de trekhaakkoffer. Alleen jammer dat 1.3 niet heeft opgelost dat cruise control hey niet meer doet als je iets aan je trekhaak hangt. Maar vergeet erg tevreden over de auto.

[ Voor 5% gewijzigd door marvel27 op 05-07-2025 22:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masterkev
Inmiddels een paar kilometer gemaakt met de nieuwe update en mijn grootste ergernissen, regeneratie mode die niet onthouden werd en kromme vertalingen op het dashboard met ACC/LCC, zijn opgelost! Erg blij mee!

Enige puntje waar ik nog wel tegenaan loop is de trage respons van Android Auto. Heb al een reset geprobeerd en ook mijn telefoon een keer opnieuw verbonden. Iemand nog tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bigkevx2
Nu ook een paar grote ritten gehad.
LCC verbeterd, een stuk rustiger en minder janks aan je stuur.
Nadeel van ACC is dat de afstand groter is geworden op de kleinste stand, dit is dusdanig niet interessant omdat in de vorige versie hier in NL men toch altijd iemand zonder richting aan te geven hem ertussen duwt, de achterliggende auto’s lijken nu wel wat geïrriteerder omdat ze lijken te denken ‘gast, op die bumper en douwen’. Mij niet gezien dus zoek het uit.
In de defensieve modus om het gaatje af en toe wat te verkleinen viel mij wel de volgende nieuwe bug op; tijden ACC / LCC override met gaspedaal is de volumeknop niet meer bruikbaar. Doet helemaal niets.
De response van het linker joystickje lijkt een stuk verbeterd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• brambo123
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 13-07 15:05
Masterkev schreef op zondag 6 juli 2025 @ 09:19:
[...]
Enige puntje waar ik nog wel tegenaan loop is de trage respons van Android Auto. Heb al een reset geprobeerd en ook mijn telefoon een keer opnieuw verbonden. Iemand nog tips?
Trage response of hele scherm die achterloopt?
Heb zelf wel eens dat hele scherm achterloopt, en input response dus ook, soms wel halve minuut.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ramrodwillem
Nu een aantal ritten gemaakt na de update en tot op heden werkt het prima, ACC geeft geen gekke melding meer maar wel "Voor bocht remmen" maar goed dat klopte ook wel, kreeg nog een melding maar die was al weer weg voor dat ik hem kon lezen. Nog geen zwarte schermen gehad , normaal meerdere keren per week.

AA blijft wisselvallig, soms wel automatisch verbinden vaker niet, vergrendelen/ontgrendelen bij benadering blijft ook erg wisselvallig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bigkevx2
ramrodwillem schreef op zondag 6 juli 2025 @ 14:19:
Nu een aantal ritten gemaakt na de update en tot op heden werkt het prima, ACC geeft geen gekke melding meer maar wel "Voor bocht remmen" maar goed dat klopte ook wel, kreeg nog een melding maar die was al weer weg voor dat ik hem kon lezen. Nog geen zwarte schermen gehad , normaal meerdere keren per week.

AA blijft wisselvallig, soms wel automatisch verbinden vaker niet, vergrendelen/ontgrendelen bij benadering blijft ook erg wisselvallig.
Goeie! Ik was al overgestapt op de telefoon als sleutel en heb met mijn telefoon altijd mijn pasje als back-up bij. Pasje nog nooit nodig gehad.
Tot de update was het ooit een paar keer proberen, telefoon dichterbij het scherm houden en in de app naar het sleutel menu gaan, dat soort fratsen. Nu is het als ik alleen ga en 100% score. Alleen als er meerdere telefoons aanwezig zijn moet ik de mijne wat dichterbij houden. BT ruis, ik heb hier ook altijd last van met mijn glucose sensor als het wat drukker wordt of ik bijvoorbeeld in een stadion zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jjvdh
  • Registratie: April 2025
  • Laatst online: 11-07 23:09
Sinds versie 1.3, ondanks dat mijn muziek (via ingebouwde Spotify app) op pauze staat, schiet deze elke keer aan wanneer ik de deur open. Dus wanneer ik rij zonder muziek, vervolgens parkeer en mijn portier open, gaat de muziek aan.

Herkenbaar voor iemand? Mis ik een instelling? Is het een bug?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iphonevannick
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 09:35
Wat mij betreft is 1.3 een prima update! LCC is in veel opzichten een stuk beter geworden. Zo is deze sneller geactiveerd en geeft veel minder snel een signaal dat je je handen aan het stuur moet houden (ook al heb je dat al!) LCC lijkt een stuk rustiger geworden.
Ook het onthouden van de regeneratiestand gaat goed! Jammer dat de "vermoeidheidssensor" niet onthouden wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bigkevx2
Iphonevannick schreef op zondag 6 juli 2025 @ 19:10:
Wat mij betreft is 1.3 een prima update! LCC is in veel opzichten een stuk beter geworden. Zo is deze sneller geactiveerd en geeft veel minder snel een signaal dat je je handen aan het stuur moet houden (ook al heb je dat al!) LCC lijkt een stuk rustiger geworden.
Ook het onthouden van de regeneratiestand gaat goed! Jammer dat de "vermoeidheidssensor" niet onthouden wordt.
Vrij simpel, dat mag niet.
En om eerlijk te zijn snap ik die hele ophef ook niet over die vermoeidheid sensor.
Ik zet hem al maanden niet meer uit en hij meldt zich alleen als ik gaap. Works as designed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iphonevannick
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 09:35
bigkevx2 schreef op zondag 6 juli 2025 @ 21:02:
[...]

Vrij simpel, dat mag niet.
En om eerlijk te zijn snap ik die hele ophef ook niet over die vermoeidheid sensor.
Ik zet hem al maanden niet meer uit en hij meldt zich alleen als ik gaap. Works as designed.
Ah vandaar! Dan snap ik nu waarom 😆. Had geen idee dat ook deze optie verplicht was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mmaaikel
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 07:52
Zijn er meer mensen met de 10/10/10 actie van Zeekr waarbij er geen premium connectiviteit meer is? In de app staat 'geen actief abonnement'. Spotify en PocketCast willen niks laden en de (nieuwe) navigatie crasht bij openen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sliepie
  • Registratie: Augustus 2006
Mmaaikel schreef op maandag 7 juli 2025 @ 12:10:
Zijn er meer mensen met de 10/10/10 actie van Zeekr waarbij er geen premium connectiviteit meer is? In de app staat 'geen actief abonnement'. Spotify en PocketCast willen niks laden en de (nieuwe) navigatie crasht bij openen.
Yep, navigatie doet het weer hier. In app manager alle data weggooien was de oplossing. Achter data abbonement ben er nog neit achteraan gegaan, aangezien ik vanaf woensdag 8 weken weg ben. De auto staat dan toch stil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsme9x
  • Registratie: Februari 2010
  • Nu online
Zeekr X duizenden euro's goedkoper door nieuwe uitvoering

[ Voor 26% gewijzigd door itsme9x op 07-07-2025 13:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SbK
  • Registratie: Maart 2025
  • Laatst online: 09:37

SbK

Sqoda schreef op donderdag 3 juli 2025 @ 20:32:
Yep. Eerste wat ik gedaan heb. Al drie keer achter elkaar. Nu toch maar eens de update laten lopen. Misschien is dat een hardere reset…..who knows. En anders begin ik morgen vroeg aan het terugrij avontuur. Gelukkig heb ik mijn bed bij me, voor tijdens het laden. 🤣
Ik ben wel benieuwd hoe dit verder gegaan is, heb je verder toch normaal kunnen snelladen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Opa

Opa

Nu Multifocaal!

Topicstarter
Aangezien ik met mijn Long Range al in feite 340 van de 440 km over houd, zou ik niet zo blij worden van de actieradius van de Core. Mathematisch zou die op 260 km van vol tot leeg moeten liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DontDealWithIt
  • Registratie: Juni 2025
  • Laatst online: 13-07 21:16
Masterkev schreef op zondag 6 juli 2025 @ 09:19:
Inmiddels een paar kilometer gemaakt met de nieuwe update en mijn grootste ergernissen, regeneratie mode die niet onthouden werd en kromme vertalingen op het dashboard met ACC/LCC, zijn opgelost! Erg blij mee!

Heb zelf een aspraak staan bij Zeist, maar ik denk niet dat dit wordt opgelost eerlijk gezegd.. zodra ik meer weet zal ik dat uiteraard delen. Hoop dat deze issue snel wordt opgelost😔

Ook last van camera's die soms niet aan willen gaan? Ik lijk wel de enige met dit probleem haha. In de changelog staat dat dit gefixt moet zijn, maar merk helaas geen verschil na de update.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Sqoda
SbK schreef op maandag 7 juli 2025 @ 13:37:
[...]

Ik ben wel benieuwd hoe dit verder gegaan is, heb je verder toch normaal kunnen snelladen?
Ik heb de auto op de camping een nachtjeaan de aanwezige 11kw lader gehangen. Heb ook ingesteld dat hij de update maar zou laten lopen. S’ochtends de auto gereset en naar de dichtstbijzijnde snellader gereden (Tesla). Daar met 97% SoC ingeplugd en een schietgebedje gedaan. En Eureka!….hij laad.

Naar huis gereden met verschillende DC laders en werkt als een zonnetje.

Heb geen idee of het nu het nachtje rust was, of het laden met AC, of de reset, of de update.

Als me dit nog eens overkomt, rij ik naar het eerste beste restaurant, sluit de auto af en ga een uurtje eten. Goede kans dat het dan weer opgelost is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sliepie
naar aanleiding van die nieuwe uitvoering was ik wel ff benieuwd hoeveel Zeekr in NL grofweg heeft verkocht:
onderstaande data uit open data van RDW gehaald, dus dit zijn de auto's die op kenteken zijn gezet:

totaal zijn er 1679 zeekrs op kenteken gezet

uitgeplitst per model:
  • 001: 807
  • X: 631
  • 7X: 241
dit is meer dan ik had verwacht, wat mij opvalt is hoeveel er van de 7X zijn verkocht in 1,5 maand tijd

[ Voor 12% gewijzigd door sliepie op 08-07-2025 12:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellowneck
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Yellowneck

Dure hobby....:\

sliepie schreef op dinsdag 8 juli 2025 @ 12:02:
naar aanleiding van die nieuwe uitvoering was ik wel ff benieuwd hoeveel Zeekr in NL grofweg heeft verkocht:
onderstaande data uit open data van RDW gehaald, dus dit zijn de auto's die op kenteken zijn gezet:

totaal zijn er 1679 zeekrs op kenteken gezet

uitgeplitst per model:
  • 001: 807
  • X: 631
  • 7X: 241
dit is meer dan ik had verwacht, wat mij opvalt is hoeveel er van de 7X zijn verkocht in 1,5 maand tijd
En nog best veel op voorraad
https://www.zeekr.eu/nl-NL/inventory

Fotogear: Canon EOS RP | Canon 400D + BG-E3 | RF 24-105mm F4.0L | 50mm F1.8 | 17-40mm F4.0L | 70-200mm F4.0L | 100mm F2.8L Macro | 430EX II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bigkevx2
Bjorn Nyland is de 7x aan het testen.
2 customisable knoppen en een optie om de drive mode selectie te doen ermee.
Nu graag dit ook op onze knoppen waarvan de meeste alweer vergeten zijn dat we ze hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sliepie
meeste importeurs en dealers zetten auto's pas op kenteken zodra deze verkocht is, ivm datum deel 1 van kenteken bewijs (eerste registratiedatum)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thag360
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 09-07 15:55
Hier ook nog steeds problemen na versie 1.3
- Sinds aanschaf kan ik niet met de app verbinden, meerdere malen al contact gehad met support.
- Spotify werkt niet meer, kan niets laden, terwijl en gewoon 5 g verbinding is.
- Android auto is traag, gps vaak niet nauwkeurig bij Google maps of Flitsmeister.
- Scherm reageert soms helemaal niet, of vertraagd.
- Heb zelf s een keer gehad dat het steeds probeerde af te remmen, terwijl ik gas gaf, heel raar.
- Soms ontgrendeld de auto niet bij benaderen.

Zijn er meer mensen die 1 of meerdere dingen ook hebben.
Tot nu toe is er meer stuk gegaan sinds de update.
Hoop dat ze snel een nieuwe update uitbrengen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThijsWTF
  • Laatst online: 11-07 23:32
Binnenkort ga ik met de Zeekr X richting Portugal. De eerste keer met de EV in het buitenland! Ik wil de nieuwe Zeekr navigatie app gebruiken om de route in te plannen zodat ook de oplaadstations worden meegenomen.

Wat zijn jullie ervaringen met de nieuwe navigatie? Is het betrouwbaar qua oplaadstations? Verder nog tips voor elektrisch rijden in het buitenland?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sjaak_Afhaak

Sjaak_Afhaak

Bleh!

thag360 schreef op woensdag 9 juli 2025 @ 09:21:
- Sinds aanschaf kan ik niet met de app verbinden, meerdere malen al contact gehad met support.
- Spotify werkt niet meer, kan niets laden, terwijl en gewoon 5 g verbinding is.
- Android auto is traag, gps vaak niet nauwkeurig bij Google maps of Flitsmeister.
- Heb zelf s een keer gehad dat het steeds probeerde af te remmen, terwijl ik gas gaf, heel raar.

Ik blijf me verbazen over de verschillen van 'beleving' tussen diverse gebruikers. Zegt ook heel wat over deze auto. Zelf blijf ik afkloppen. Ondanks dat op papier de update niet veel voorstelde, heb ik tot nu toe geen rare fratsen gehad met resets of disconnects. En dat is goud waard voor mij persoonlijk.

Hier staat tekst

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostb1te1992
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 09:55
Sjaak_Afhaak schreef op woensdag 9 juli 2025 @ 09:46:
[...]

Ik blijf me verbazen over de verschillen van 'beleving' tussen diverse gebruikers. Zegt ook heel wat over deze auto. Zelf blijf ik afkloppen. Ondanks dat op papier de update niet veel voorstelde, heb ik tot nu toe geen rare fratsen gehad met resets of disconnects. En dat is goud waard voor mij persoonlijk.
Eens, zeker sinds de 1.3 update super stabiel, geen enkel probleem meer gehad. (Privilege Wolf edition van december 2024)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carcept2009
  • Registratie: Juli 2009
  • Nu online
Frostb1te1992 schreef op woensdag 9 juli 2025 @ 10:00:
[...]

Eens, zeker sinds de 1.3 update super stabiel, geen enkel probleem meer gehad. (Privilege Wolf edition van december 2024)
Ik heb alleen dat de radio altijd uit is bij terugkomst in de auto.
Moet dan de app openen en op play drukken.
Andere manier is met de stick op het stuur rechts en weer links en doet die het ook weer.
Mini bug en is helemaal best

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Opa

Opa

Nu Multifocaal!

Topicstarter
ThijsWTF schreef op woensdag 9 juli 2025 @ 09:42:
Binnenkort ga ik met de Zeekr X richting Portugal. De eerste keer met de EV in het buitenland! Ik wil de nieuwe Zeekr navigatie app gebruiken om de route in te plannen zodat ook de oplaadstations worden meegenomen.

Wat zijn jullie ervaringen met de nieuwe navigatie? Is het betrouwbaar qua oplaadstations? Verder nog tips voor elektrisch rijden in het buitenland?
Nieuwe app heb ik nog geen ervaring mee. Binnen NL altijd Google/Android Auto en op reis altijd A Better Route Planner.

Voor tips zou ik kijken in Ervaringen: Lange ritten met elektrische auto in Europa.

Mijn ervaring naar Italië: Tesla abonnementje betaalt zich meteen terug, Superchargers zijn iets van de snelweg af gelegen (vergelijk het met het fenomeen Autohof in DLD), daardoor minder druk en meestal de helft goedkoper dan andere DC laders.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• marvel27
Ik ben met de X naar zuid-Frankrijk gereden. Maar vier laadstops nodig gehad. Perfect verlopen met 1.3. Ik heb de nieuwe navigatie app gebruikt, maar met name omdat de instructies geprojecteerd worden in de HUD (volgens mij verder alleen bij Apple Maps) en de app een (goede) inschatting maakt van het batterijpercentage bij aankomst. Voor zover ik weet is dit de enige app die het verbruik en het actuele batterij percentage kan uitlezen. Ik heb in abrp en Google maps de volgende snellader uitgezocht en die bestemming ingevoerd in de navigatie app. Ik heb de app nog niet gebruikt om laadstops te suggereren, had geen zin in experimenten met vrouw en twee kinderen erbij 😀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

marvel27 schreef op woensdag 9 juli 2025 @ 12:37:
Ik ben met de X naar zuid-Frankrijk gereden. Maar vier laadstops nodig gehad. Perfect verlopen met 1.3. Ik heb de nieuwe navigatie app gebruikt, maar met name omdat de instructies geprojecteerd worden in de HUD (volgens mij verder alleen bij Apple Maps) en de app een (goede) inschatting maakt van het batterijpercentage bij aankomst. Voor zover ik weet is dit de enige app die het verbruik en het actuele batterij percentage kan uitlezen. Ik heb in abrp en Google maps de volgende snellader uitgezocht en die bestemming ingevoerd in de navigatie app. Ik heb de app nog niet gebruikt om laadstops te suggereren, had geen zin in experimenten met vrouw en twee kinderen erbij 😀
Ook via AA en Google maps krijg je de blauwe pijltjes te zien in de HUD. Mooi om te lezen dat 1.3 zich goed gehouden heeft tijdens je reis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marvel27
PaT schreef op woensdag 9 juli 2025 @ 14:19:
[...]

Ook via AA en Google maps krijg je de blauwe pijltjes te zien in de HUD. Mooi om te lezen dat 1.3 zich goed gehouden heeft tijdens je reis.
Ah ligt dan mogelijk aan Apple Carplay. In mijn ervaring krijg je enkel pijltjes te zien bij Apple Maps en Zeekr's eigen navigatie apps.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferry34
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22:22

Ik heb geen 7X hoor, maar misschien helpt een reset van het scherm....aan/uit knop 10 seconden indrukken geloof ik?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thag360
  • Laatst online: 09-07 15:55
Ferry34 schreef op woensdag 9 juli 2025 @ 15:02:
[...]

Ik heb geen 7X hoor, maar misschien helpt een reset van het scherm....aan/uit knop 10 seconden indrukken geloof ik?
Standaard acties die je van support te horen krijgt.
1. SOS 10 sec. ingedrukt houden om connecties te resetten
2. Knoppen op stuur 10 sec. om infotainment opnieuw op te starten.

Heeft niet geholpen helaas.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BPi

BPi

Opa schreef op woensdag 9 juli 2025 @ 10:37:
[...]

Nieuwe app heb ik nog geen ervaring mee. Binnen NL altijd Google/Android Auto en op reis altijd A Better Route Planner.

Voor tips zou ik kijken in Ervaringen: Lange ritten met elektrische auto in Europa.

Mijn ervaring naar Italië: Tesla abonnementje betaalt zich meteen terug, Superchargers zijn iets van de snelweg af gelegen (vergelijk het met het fenomeen Autohof in DLD), daardoor minder druk en meestal de helft goedkoper dan andere DC laders.
De nieuwe app doet niet alles op de manier die je (ik) zou willen. Er is wel wat meer te lezen in dit topic.
En is ook niet helemaal consequent in advies en aanwijzing. Dit is vooral de ervaring van een lange reis.

De navigatie via AA (google of waze) loopt bij mij geregel een paar tellen achter. Erg irritant. Waar het aan ligt is niet duidelijk. Dit was ook al zo voor de update naar 1.3.

De nieuwe Zeekr nav houdt ik achter de hand bij uitvallen AA en de routes worden voornamelijk via 'non-Tesla' fastchargers (zijn er steeds meer!!!) gepland door de bijrijder. We kiezen een tussenbestemming op een acceptabele/haalbare afstand en stellen deze later bij ivm meevallend of tegenvallend verbruik of grote drukte. En natuurlijke als er reden is om de route aan te passen. Dit gaan we vrijdag ook weer doen voor de 5e keer naar midden Spanje. Deze handmatige coproductie geeft bijna nooit tot problemen geleidt. Ik hoop dat de Zeekrnav dit kan gaan overnemen of ondersteunen, zoals het systeem in een Tesla dit erg goed kan.
Inderdaad ook met een (duurder geworden) maandabonnement voor de voordelige tarieven. Snel terugverdiend bij zo'n 4500 km in een vakantie.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sjaak_Afhaak

Sjaak_Afhaak

Bleh!

Ik ga het over 2 weken op onze rit naar Denemarken als volgt doen:
- Rijden in hoofdzaak op de nieuwe interne navigatie. Ook ik ondervind issues met vertraagd beeld van android auto. Grappig is dat alleen het beeld in het hoofdscherm vertraagd is, de navigatiesymbolen in de HUD zijn wel oke.
- als de SOC rond de 20 procent is, slingert m'n vrouw de shell recharge & Tesla app op, en zoekt op basis van de huidige locatie de dichtsbijzijnde uit in de rijrichting, met optie tot sanitaire stop. Dat laatste wil zeker bij Tesla niet altijd het geval zijn.
- laden maar.
- ik heb me voorgenomen geen tijd te steken/effort/stress te steken in het veel gedetailleerder uitzoeken van een route/stroomaanbieder/kostenplaatje. Dat is mij die paar cent per kW niet waard.
- We zullen zien of in hoeverre de interne navi overeen komt met hetgeen wat m'n trusty old menselijke navigator met 2 apps weet te vinden.

Hier staat tekst

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BPi

BPi

Sjaak_Afhaak schreef op donderdag 10 juli 2025 @ 10:14:
Ik ga het over 2 weken op onze rit naar Denemarken als volgt doen:
- Rijden in hoofdzaak op de nieuwe interne navigatie. Ook ik ondervind issues met vertraagd beeld van android auto. Grappig is dat alleen het beeld in het hoofdscherm vertraagd is, de navigatiesymbolen in de HUD zijn wel oke.
- als de SOC rond de 20 procent is, slingert m'n vrouw de shell recharge & Tesla app op, en zoekt op basis van de huidige locatie de dichtsbijzijnde uit in de rijrichting, met optie tot sanitaire stop. Dat laatste wil zeker bij Tesla niet altijd het geval zijn.
- laden maar.
- ik heb me voorgenomen geen tijd te steken/effort/stress te steken in het veel gedetailleerder uitzoeken van een route/stroomaanbieder/kostenplaatje. Dat is mij die paar cent per kW niet waard.
- We zullen zien of in hoeverre de interne navi overeen komt met hetgeen wat m'n trusty old menselijke navigator met 2 apps weet te vinden.
Dat is een lekker overzichtelijke afstand. Dat gaat zeker op die manier vast goed komen.
In Duitsland laden op een Autohof: even ruimte voor de beentjes strekken, iets eten...
Houd rekening met de de drukte bij de Elbetunnel als je naar Jutland rijdt. Überhaupt de drukte bij Hamburg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Opa

Opa

Nu Multifocaal!

Topicstarter
Nu bijna een week (sinds de 1.3 update) geen crashes meer gehad.
Ik heb de dataregistratie voltooid en kreeg een Zeekr store update voor de .....oude navigatie. -O-
Wel ABRP uit de Store kunnen installeren maar vervolgens kon ik precies nergens op drukken wat ook maar enige reactie gaf. Morgen maar eens de auto handmatig resetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThijsWTF
  • Laatst online: 11-07 23:32
Vandaag een bug dat ik het geluid van de radio/Android auto niet kon aanpassen. Alleen op mute of niet..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

Het viel mij gisteren voor het eerst op dat radio via FM behoorlijk kraakte. Daarbij viel ook op dat er nu "fm" of "dab" voor de zendernaam staat. Ik heb daarna dezelfde zender op dab gezocht en toen klonk het geluid prima

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bigkevx2
Opa schreef op donderdag 10 juli 2025 @ 21:31:
Nu bijna een week (sinds de 1.3 update) geen crashes meer gehad.
Ik heb de dataregistratie voltooid en kreeg een Zeekr store update voor de .....oude navigatie. -O-
Wel ABRP uit de Store kunnen installeren maar vervolgens kon ik precies nergens op drukken wat ook maar enige reactie gaf. Morgen maar eens de auto handmatig resetten.
ABRP werkte voorheen helemaal niet, nu ik hem weer aan het proberen ben is hij veel mooier dan de CarPlay versie maar wel nog redelijk instabiel. De enige manier om dit op te lossen is via een reset van het hele systeem.
Ik lukt het me nog niet om de SoC waarde correct in te voeren.
Maar er worden stapjes gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dexterd83
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 11-07 08:59

Wij hebben precies dezelfde problemen. Waar we ons veel drukker over maken is dat hij kinderslot achter niet meer onthoud. Ons 1. 5 jaar oude zoontje kan de deur met zijn voetje steeds openen vanaf het kinderzitje. Deur gisteren bij een groen stoplicht weer moeten sluiten. Gewoon gevaarlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

dexterd83 schreef op vrijdag 11 juli 2025 @ 08:59:
[...]

Wij hebben precies dezelfde problemen. Waar we ons veel drukker over maken is dat hij kinderslot achter niet meer onthoud. Ons 1. 5 jaar oude zoontje kan de deur met zijn voetje steeds openen vanaf het kinderzitje. Deur gisteren bij een groen stoplicht weer moeten sluiten. Gewoon gevaarlijk.
Hmm, dat is wel een heel kwalijke bug. Ik zal zo eens kijken of de onze dat ook doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MXdar2
  • Registratie: September 2021
  • Niet online
BPi schreef op woensdag 9 juli 2025 @ 16:34:
[...]

De navigatie via AA (google of waze) loopt bij mij geregel een paar tellen achter. Erg irritant. Waar het aan ligt is niet duidelijk. Dit was ook al zo voor de update naar 1.3.
Bij mij ook met (Google navigatie en FM). Hele AA reageert dan niet of trager. Was voor 1.3 ook al de laatste maanden, daarvoor liep ie als een zonnetje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

dexterd83 schreef op vrijdag 11 juli 2025 @ 08:59:
[...]

Ik heb het hier vandaag getest. Onze X onthoudt de kindersloten wel. Misschien dat een reset een oplossing biedt voor jouw probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bigkevx2
bigkevx2 schreef op zondag 6 juli 2025 @ 11:46:
… viel mij wel de volgende nieuwe bug op; tijden ACC / LCC override met gaspedaal is de volumeknop niet meer bruikbaar. Doet helemaal niets.
De response van het linker joystickje lijkt een stuk verbeterd.
Vandaag erachter gekomen dat op het moment dat er een melding op het kleine scherm achter het stuur verschijnt dat de rechter joystick niet meer reageert op input. Handig als je achter een inhaalende vrachtwagen zit die een paar collega’s passeert met LCC aan 😫.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Opa

Opa

Nu Multifocaal!

Topicstarter
Ik heb net mijn grote scherm laten crashen. Ik sta aan de DC lader en de vulgraad op het grote scherm liep enorm achter op die achter het stuur. Ik probeerde de andere view (van home scherm naar charging & V2L) wat niet reageerde. Een paar andere knoppen deden ook niets meer en na een hoop knoppen drukken sloeg hij op tilt, welcome back dear Zeekr owner.
Het scherm achter het stuur is echter niet uit geweest dit keer.
Het aparte is dat hij een week niet gecrasht was en ik hem vandaag handmatig had herstart na installatie ABRP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ernstjan89
  • Registratie: December 2020
  • Laatst online: 07:56
bigkevx2 schreef op vrijdag 11 juli 2025 @ 21:33:
[...]

Vandaag erachter gekomen dat op het moment dat er een melding op het kleine scherm achter het stuur verschijnt dat de rechter joystick niet meer reageert op input. Handig als je achter een inhaalende vrachtwagen zit die een paar collega’s passeert met LCC aan 😫.
Dit was inderdaad vanaf het begin al zo. Ook al voor 1.3. Heel irritant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bigkevx2
Ernstjan89 schreef op zaterdag 12 juli 2025 @ 12:17:
[...]

Dit was inderdaad vanaf het begin al zo. Ook al voor 1.3. Heel irritant.
I beg to differ, ik had hier onder 1.2 geen last van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masterkev
Vandaag voor het eerst op vakantie met de X. En na bijna 600km kan ik zeggen dat het een hele fijne reisauto is. Met een meer dan prima bereik gezien de grote van de blaas van mijn vriendin en kinderen ;)

Navigeren met de nieuwe navigatie app ging prima, al is het verwachte accu percentage bij aanvang van de rit wel heel pessimistisch. Heb er 2x een geplande laadstop tussenuit kunnen halen om dan nog met 27% aan te komen. Zou dat ermee te maken hebben dan hij na het laden het gemiddeld verbruik automatisch reset?

Ook kwam ik er op de Duitse Autobahn achter dat ACC inhoudt als je op de rechterbaan een auto op de linkerbaan nadert, om te voorkomen dat je rechts inhaalt. Handig en wist ik niet :)

Morgen nog een kleine 300km te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Opa

Opa

Nu Multifocaal!

Topicstarter
Masterkev schreef op zondag 13 juli 2025 @ 21:09:

Navigeren met de nieuwe navigatie app ging prima, al is het verwachte accu percentage bij aanvang van de rit wel heel pessimistisch. Heb er 2x een geplande laadstop tussenuit kunnen halen om dan nog met 27% aan te komen. Zou dat ermee te maken hebben dan hij na het laden het gemiddeld verbruik automatisch reset?.
Hier vanuit het Ertsgebergte (Pirna) met ABRP, uit de Zeekr store, dezelfde ervaring. Ik heb uiteindelijk 17,5 op 100 verbruikt tot ik ff 180 ging boenderen. Met speels gemak accelereert hij nog van 150 naar bijna 190.
Van Leusden met 85% wilde hij in Bissendorf al laden maar ik heb gewoon doorgekacheld maar Bad Oeynhausen met 90 km over. Daarna wilde hij absoluut niet door tot Irxleben waar ik aankwam met 120 km over... van daar vond hij echt Leipzig ver genoeg terwijl ik makkelijk tot Dresden kwam. Misschien had ik iets gewonnen met vier stops ipv drie, maar dan had hij anders moeten suggereren, maw laden tot 50% en doorrijden tot bijna leeg om de maximale 150 kW snelheid te halen. Ga ik voor de terugreis uitrekenen. Ik heb dus uiteindelijk Google Maps gebruikt om hard een Teslader in te stellen.
Bij twee stops een geïnteresseerde Tesla rijder gesproken, verteld dat het een erg fijne reiswagen is, die echter in de steek gelaten wordt door zijn software.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

Over die software gesproken...

Ons premium abbo is voorbij en mijn vrouw (hoofdbestuurder) had vervolgens een bijna lege app. Geen accu informatie,geen koelen op afstand, bijna niets meer.
Ik heb dus een "gekoppeld" account, zeg maar niet het hoofdaccount, en bij mij staat alle functionaliteit gewoon nog in de app.

Vrouw uiteraard gepikeerd, maar dit is ook echt wel maf.
Ik heb bewust nog mijn telefoon gekoppeld aan de X om te kijken of het dan zou verspringen, maar niet dus..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sliepie
PaT schreef op zondag 13 juli 2025 @ 22:13:
Ons premium abbo is voorbij en mijn vrouw (hoofdbestuurder) had vervolgens een bijna lege app. Geen accu informatie,geen koelen op afstand, bijna niets meer.
Bij mij is premium abbo ook verlopen en doet alles in de app het nog gewoon als daarvoor. Wat niet meer werkt is de Zeekr store, (tenzij je wifi gebruikt) en de online muziek diensten. Nieuwe nav werkt nog volledig incl plannen van laadstops onderweg als je route invoert. Of laadstops onderweg ook proactief bijgewerkt worden op basis van het verbruik, heb ik nog niet kunnen testen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

sliepie schreef op maandag 14 juli 2025 @ 05:20:
[...]

Bij mij is premium abbo ook verlopen en doet alles in de app het nog gewoon als daarvoor. Wat niet meer werkt is de Zeekr store, (tenzij je wifi gebruikt) en de online muziek diensten. Nieuwe nav werkt nog volledig incl plannen van laadstops onderweg als je route invoert. Of laadstops onderweg ook proactief bijgewerkt worden op basis van het verbruik, heb ik nog niet kunnen testen.
Ja, dat was precies wat ik verwacht had, maar serieus, de app bij mijn vrouw lijkt wel een demo versie op het moment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EntonoX

EntonoX

Team leider

Verwacht niet te snel reactie van Zeekr omtrent issues met een app. Hier al 5 maanden geen app en al flink wat keren gebeld, builders forum , etc.. maar niks ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marvel27
Wat is het probleem dan bij jou @EntonoX ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EntonoX

EntonoX

Team leider

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/AFWg9c2e5Ln6D36v4Z21UiCoKwg=/x800/filters:strip_exif()/f/image/AyGM9GV395asywH7y6Jkfjms.png?f=fotoalbum_large

Dus ik kan niets met de app. Al bij Zeekr werkplaats geweest maar ze kunnen niks. Meerdere tickets staan open maar ik begin de hoop te verliezen dat ik nog een werkende app ga krijgen

Pagina: 1 ... 28 29 Laatste