Goedenavond iedereen,
Ik heb een vraagje voor de mensen die een private lease hebben afgesloten. Wij hebben de aanbetaling van €300 gedaan en inmiddels de offerte ontvangen.
Bij het invullen van het aanvraagformulier valt ons op dat de lease maar op één naam kan worden aangevraagd. Ik heb contact opgenomen met de klantenservice, maar zij konden me daar geen duidelijk antwoord op geven (best gek, toch?). Daarnaast mis ik de uitgebreide voorwaarden en overige informatie.
Heeft iemand ervaring met de aanvraag? Ik kan me namelijk voorstellen dat je met een hypotheek en twee inkomens die meetellen beter uitkomt dan met één.
Iets anders:
Ik heb de klantenservice ook gevraagd waarom wij wél €300 moesten betalen en anderen niet. Het antwoord vond ik nogal apart: mensen die rechtstreeks contact opnemen en een offerte aanvragen, hebben geen garantie dat de auto nog beschikbaar is tegen de tijd dat ze akkoord geven. De auto kan in de tussentijd uitverkocht zijn.
Persoonlijk lijkt het me dus slimmer om direct contact op te nemen voor een offerte, want die krijg je blijkbaar dezelfde dag nog. Zelf heb ik vijf dagen moeten wachten.
Wat betreft die €300: volgens de klantenservice ben ik dat bedrag kwijt, tenzij ik word afgekeurd.
We krijgen een beetje het 'Lynk&Co' gevoel van een aantal jaar terug. Dat was één groot drama met die partij. Het is en blijft Chinees, maar dan ben je wel spekkoper
Duimen dat dit beter gaat.