Hier ook de update. Leuk dat ze tijd besteden aan een nieuwe welkomst animatie.. ik had liever gehad dat je die welkomst en vaarwel muziek kunt uitzetten/ vervangen.. (als het kan hoor ik graag hoe, heb het nog niet kunnen vinden).
Verder ben ik in het algemeen teleurgesteld in de Zeekr X.. vooral de software problemen zijn erg storend, wel goed te zien dat ze er aan werken.
Morgen mag ik weer wisselen van auto in de Athlon Flex, ik had al min- of meer besloten te wisselen, misschien dat ik het nu na de update nog een kans geef. Helaas lees ik dan weer dat snelheidswaarschuwing het volume van de muziek gaan verlagen, dus het wordt nog irritanter

. In ieder geval heeft de bijrijder voortaan een warme zetel
Mijn grootste ergernissen:
- DAB radio: waar dat bij de Tesla Model 3 en de Toyota van partner nauwelijkseen probleem is is het bij de Zeekr X onbruikbaar.
- Het regeneratief remmen op de hogere stand maakt het rijden heel onrustig, de auto grijpt te hard in en het is moeilijk te doseren vind ik.
- Te veel klikken voor stoel en stuur verwarming
- Scherm springt willekeurig terug naar Home en dus uit de navigatie.
- Navigatie waarschuwingen steeds weer opnieuw moeten uitzetten.
- Afgelopen week hadden we ineens geen volume controle meer (op geen enkele source).. bij de terugrit was dit weer hersteld.
- CarPlay reageert traag op commando's
- Inschakelen Cruise Control reageert traag.. 2 - 3 seconden
- Uitschakelen Cruise Control reageert traag, als het al werkt.. meestal werkt het niet en moet je de rempedaal aantikken
- LUID knipperlicht signaal
- Regelmatig is de auto uitgelogt bij het instappen
- Rijdt je op Cruise Control en ben je even wat extra gas aan het geven om in te halen dan werken sommige commandos' niet meer, zoals volume..
Niet alles is een enorm probleem natuurlijk, maar er zitten zoveel slordigheden in het systeem dat het voor mij teveel invloed heeft op het rijplezxier.