Het grote Zeekr X topic

Pagina: 1 ... 16 ... 27 Laatste
Acties:

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tunnelplan
  • Registratie: September 2019
  • Laatst online: 11-06 18:58

Tunnelplan

Gas- en olieloos tunnelplan.nl

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/nK3_yQEtR9gj9MKR9Ri_0aekxGc=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/qkUS9PdqPvhSqigTOrE8Qsaw.jpg?f=user_large

Tesla blijft goedkoop......de andere aanbieders hebben belachelijke prijzen (een soort oplichting?)

[ Voor 13% gewijzigd door Tunnelplan op 05-11-2024 21:10 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Opa
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 12-06 16:13

Opa

Nu Multifocaal!

Topicstarter
Tunnelplan schreef op dinsdag 5 november 2024 @ 18:46:

Tesla blijft goedkoop......de andere aanbieders hebben belachelijke prijzen (een soort oplichting?)
Ik snap wel dat rood en groen op relatieve prijshoogte slaat, maar BP, Total en Allego hadden wat mij betreft in zijn geheel diep donkerrood mogen zijn. :+

Maar * Opa heeft een Tesla SC net buiten zijn durp dus hij klaagt niet.

Hyundai ioniq Electric 8/2020 > Zeekr X Long Range 8/2024

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjaak_Afhaak
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 10:05

Sjaak_Afhaak

Bleh!

Nothing beats thuisladen, maar een supercharger op 5 minuten rijden (hier ook eentje in Venray) is prima. Nog beter; de baas betaalt :+
Maar die is heel bij met m'n thuisladen, scheelt hem ook veel geld.

Hier staat tekst

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Opa

Opa

Nu Multifocaal!

Topicstarter
Sjaak_Afhaak schreef op woensdag 6 november 2024 @ 08:58:
Nothing beats thuisladen, maar een supercharger op 5 minuten rijden (hier ook eentje in Venray) is prima. Nog beter; de baas betaalt :+
Maar die is heel bij met m'n thuisladen, scheelt hem ook veel geld.
Thuisladen gaat een beetje moeilijk als je twee hoog boven een winkelcentrum woont (ik heb wèl 20 zonnepanelen waar ik dus autogewijs niets mee kan) maar op kantoor is er nog precies 1 paal zonder tarief en die deel ik dan met de andere elektrische rijders die geen echt leasecontract maar een vervoersbudget hebben en de energie zelluf betalen. Helaas gaat die paal naar 4G gemoderniseerd worden en dat betekent dat ze er meteeen een tarief aan gaan hangen. De nieuwere palen op het terrein zijn al €0,54. -O-
Daarom heb ik een Tesla abbootje. Bij mij is het €0,26 (0,28 tussen 16 en 20 uur, wat ik terecht vind).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• de-don
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 05-05 13:50
Ik heb mijn X afgelopen vrijdag opgehaald.
Lekker mee bezig.
Alles een beetje ontdekken.
Ook al een hoop gehad aan alle informatie van dit topic, waarvoor dank!

1 ding vind ik persoonlijk wel een smet op verder een mooie en leuke auto:
Ik vind de ophanging achter echt niet oké.
Veel te week, deint te veel.
En in snelle bochten zelfs gevaarlijk.

Dus ik wil zeker gaan kijken of ik bijvoorbeeld andere schokdempers kan vinden.
Ik heb in dit topic al wel soortgelijke klachten voorbij zien komen, maar volgens mij nog niemand die er ook werk van gemaakt heeft?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ramrodwillem
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 13:01
Ik snap dit soort klachten niet, ik neem toch aan dat mensen die vinden dat hij te zacht is afgeveerd ook een behoorlijke proefrit hebben gemaakt. Dan merk je dat toch? Ik vind hem juist erg prettig geveerd , beetje Frans. Heb juist een Tesla niet genomen omdat ik deze veel te hard vond afgeveerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• de-don
Ik heb wel een proefrit gemaakt, maar heb toen niet een beetje kunnen "boenderen" om dat te ervaren, omdat ik mijn gezin in de auto had.

Ik geef je wel gelijk dat ik eigenlijk een uitgebreidere of betere proefrit had moeten maken, of nog een 2e, maar verder ben ik helemaal tevreden en was mijn shortlist al wel heel erg kort geworden.

Maar een stel nieuwe schokdempers kost niet de wereld, en als ik dan een perfecte auto heb, why not?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

ramrodwillem schreef op woensdag 6 november 2024 @ 18:10:
Ik snap dit soort klachten niet, ik neem toch aan dat mensen die vinden dat hij te zacht is afgeveerd ook een behoorlijke proefrit hebben gemaakt. Dan merk je dat toch? Ik vind hem juist erg prettig geveerd , beetje Frans. Heb juist een Tesla niet genomen omdat ik deze veel te hard vond afgeveerd.
Dat ligt dan aan jou :+

Ik heb toch best een aardig rondje gemaakt vanaf Zeekr Zeist met snelweg, 80km wegen en een stukje door bebouwde kom. Maar als je net een grotendeels vlakke weg heb, geen bochten met hoge snelheid of plotselinge richtingwisselingen merk je weinig van die vering.

Pas toen we hem hadden nam je wel eens een drempel iets te hard, of kom je wel die snelle snelwegbocht met een hobbeltje tegen.

Groot genoeg voor 2 hoofdletters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijskk87
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 04-06 21:59
Weer een "dat is vreemd", benieuwd of dit normaal is of iets wat een bug is:
We hadden al langere tijd dat de draadloze carplay niet helemaal lekker werkte, soms wel, soms niet. Nu zijn we erachter gekomen dat als de telefoon verbonden is met de Wifi van de auto de carplay niet werkt en er ook geen verbinding gemaakt kan worden. Uitschakelen van wifi (in de auto) en alles is opgelost...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brambo123
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 12:18
thijskk87 schreef op woensdag 6 november 2024 @ 19:39:
Weer een "dat is vreemd", benieuwd of dit normaal is of iets wat een bug is:
We hadden al langere tijd dat de draadloze carplay niet helemaal lekker werkte, soms wel, soms niet. Nu zijn we erachter gekomen dat als de telefoon verbonden is met de Wifi van de auto de carplay niet werkt en er ook geen verbinding gemaakt kan worden. Uitschakelen van wifi (in de auto) en alles is opgelost...
Klopt, dat kan niet tegelijkertijd.
Zowel Apple CarPlay als Android Auto gebruikt wifi voor doorsturen van beeld, dus kun je wifi hotspot functie dan niet gebruiken.
Geeft auto daar geen waarschuwing van als je hotspot inschakelt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elmar1982
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 10:39
Tijd voor een ota update… maar wanneer

Zeekr X Long range Mist Grey

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ernstjan89
  • Registratie: December 2020
  • Laatst online: 11-06 22:52
de-don schreef op woensdag 6 november 2024 @ 18:00:
Ik heb mijn X afgelopen vrijdag opgehaald.
Lekker mee bezig.
Alles een beetje ontdekken.
Ook al een hoop gehad aan alle informatie van dit topic, waarvoor dank!

1 ding vind ik persoonlijk wel een smet op verder een mooie en leuke auto:
Ik vind de ophanging achter echt niet oké.
Veel te week, deint te veel.
En in snelle bochten zelfs gevaarlijk.

Dus ik wil zeker gaan kijken of ik bijvoorbeeld andere schokdempers kan vinden.
Ik heb in dit topic al wel soortgelijke klachten voorbij zien komen, maar volgens mij nog niemand die er ook werk van gemaakt heeft?
Deze zijn voor de EX30 en Smart. Ga er van uit dat ze ook onder de Zeekr passen. Ben er ook wel benieuwd naar, maar denk dat de leasemaatschappij het niet zo'n goed idee vindt.

https://www.carpardoo.nl/...8786822-189?ktypnr=154762

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brambo123
Ernstjan89 schreef op donderdag 7 november 2024 @ 05:56:
[...]

Deze zijn voor de EX30 en Smart. Ga er van uit dat ze ook onder de Zeekr passen. Ben er ook wel benieuwd naar, maar denk dat de leasemaatschappij het niet zo'n goed idee vindt.

https://www.carpardoo.nl/...8786822-189?ktypnr=154762
Met een paar veren ben je er nog niet.
Gaat om hele combinatie schokbrekers + veren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• brambo123
Kleine waarschuwing over wifi van de auto...
De DHCP client identificeert zichzelf als:
dhcpcd-5.2.10:Linux-4.14.206:armv7l:Qualcomm Technologies, Inc SDXPRAIRIE
dhcpcd versie 5.2.10 is van begin 2011.
En die is nou niet bepaald vrij van beveiligingsproblemen.
Dus sluit de auto niet zomaar aan op een onbekend wifi netwerk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• de-don
PaT schreef op woensdag 6 november 2024 @ 18:41:
[...]

Dat ligt dan aan jou :+

Ik heb toch best een aardig rondje gemaakt vanaf Zeekr Zeist met snelweg, 80km wegen en een stukje door bebouwde kom. Maar als je net een grotendeels vlakke weg heb, geen bochten met hoge snelheid of plotselinge richtingwisselingen merk je weinig van die vering.

Pas toen we hem hadden nam je wel eens een drempel iets te hard, of kom je wel die snelle snelwegbocht met een hobbeltje tegen.
Ja, precies dat.
Als je bijvoorbeeld de bocht van de vanaf A'dam Zuid A10 naar de A1 neemt, zit er halverwege een lelijk hobbeltje in, die de achterkant gevaarlijk doet waggelen als je even 100 gaat.
Dat had ik met m'n Seat Ateca helemaal niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• de-don
brambo123 schreef op donderdag 7 november 2024 @ 07:33:
[...]

Met een paar veren ben je er nog niet.
Gaat om hele combinatie schokbrekers + veren.
Sterker nog, het gaat vooral om de schokbrekers.
De veren hoeven op zich niet, als je het comfortabele veren wel ok vindt.

Maar inderdaad voor het beste effect, veren en schokdempers.
En dan hoeft het helemaal niet oncomfortabel te worden.
KW heeft sets, waar dat redelijk gelijk blijft, maar dan zonder raar (na-)gedein.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• de-don
Alleen moeten we dan dus nog een fabrikant vinden die wat voor de Zeekr maakt, want ik ben bang dat KW dat (nog) niet doet
Waarschijnlijk moeten we dan toch in China gaan shoppen, aangezien ze daar natuurlijk vandaan komen en meer voorkomen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• de-don
AGT heeft een set ontwikkeld, maar geen idee of dat wat is:
https://www.instagram.com.../C89wD4SB6WW/?img_index=7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ramrodwillem
Net Zeekr support gemaild tav van koppelen auto aan de App en gevraagd wanneer er een SW update staat gepland, antwoord; "op korte termijn nog niet" , nou daar kunnen we het mee doen dan ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KevinT
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 12-06 23:16
In het Zeekr 001 topic en FB groepen wordt wel degelijk gesproken over update 1.2 die aanstaande is. Bright, het review kanaal heeft zelfs al de auto getest met daarop 1.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Opa

Opa

Nu Multifocaal!

Topicstarter
ramrodwillem schreef op vrijdag 8 november 2024 @ 09:31:
Net Zeekr support gemaild tav van koppelen auto aan de App en gevraagd wanneer er een SF update staat gepland, antwoord; "op korte termijn nog niet" , nou daar kunnen we het mee doen dan ....
Gisteravond bij thuiskomst maar weer even de two-fingered salute gedaan (reset knoppen indrukken) want mijn AndroidAuto scherm was zwart op zwart.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Opa

Opa

Nu Multifocaal!

Topicstarter
KevinT schreef op vrijdag 8 november 2024 @ 10:20:
In het Zeekr 001 topic en FB groepen wordt wel degelijk gesproken over update 1.2 die aanstaande is. Bright, het review kanaal heeft zelfs al de auto getest met daarop 1.2
De 001 is echt een andere auto met compleet andere release tijden voor software. Daar kan je niets uit afleiden voor de X.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ramrodwillem
KevinT schreef op vrijdag 8 november 2024 @ 10:20:
Iets met appels en peren ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EntonoX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14:29

EntonoX

Team leider

Wel jammer dat de updates niet frequenter komen. Als ik kijk naar Tesla dan rollen ze daar volgens mij een aantal updates per week uit. Tesla is wel veel groter dan Zeekr maar je verwacht dat er wel een redelijke R&D vanuit het moederbedrijf Geely achter staat.
Persoonlijk zijn er een aantal storende issues en dat heeft zeker effect op het rijplezier (en het geld wat je er aan uitgeeft) hopelijk doen ze nog een inhaalslag :)

[ Voor 24% gewijzigd door EntonoX op 08-11-2024 12:26 ]

-===< Triumph TR7, 1977, Finished >===-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bigkevx2
  • Registratie: Maart 2021
  • Laatst online: 13:07
Tja, die lopen ook wel een jaartje of 10 voor en dat gaat nog wel even duren voordat de echte serieuze concurrent op softwaregebied hier aan kan tippen.
Ik ben in ieder geval heel blij dat mijn keuze uiteindelijk niet op de Tesla gevallen is, ik zou echt hartezeer krijgen met de kennis dat ik bepaalde politieke ontwikkelingen mede financier.
Daar hebben we bij Zeekr in ieder geval geen last van..... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EntonoX

EntonoX

Team leider

bigkevx2 schreef op vrijdag 8 november 2024 @ 13:20:
[...]

Tja, die lopen ook wel een jaartje of 10 voor en dat gaat nog wel even duren voordat de echte serieuze concurrent op softwaregebied hier aan kan tippen.
Ik ben in ieder geval heel blij dat mijn keuze uiteindelijk niet op de Tesla gevallen is, ik zou echt hartezeer krijgen met de kennis dat ik bepaalde politieke ontwikkelingen mede financier.
Daar hebben we bij Zeekr in ieder geval geen last van..... 8)7
Haha, ja precies. Maar toch vind ik dat er verschil zit in een auto ontwikkelen en een bepaalde software strategie aannemen. Maar goed we gaan het zien :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ramrodwillem
Net weer gereden met de wagen, piepjes zijn nu met nieuwe instellingen veel minder.

Echter opladen bij Telsa 3x geprobeerd, niet gelukt werd na 1 minuut afgebroken, met vorige wagen nooit problemen gehad. Oplaadlimiet in de Zeekr staat op 100%. Aan welke voorwaarden moet er verder worden voldaan, wellicht dat er ergens iets niet goed staat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BPi
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 11-06 21:51

BPi

ramrodwillem schreef op zondag 10 november 2024 @ 17:09:
Net weer gereden met de wagen, piepjes zijn nu met nieuwe instellingen veel minder.

Echter opladen bij Telsa 3x geprobeerd, niet gelukt werd na 1 minuut afgebroken, met vorige wagen nooit problemen gehad. Oplaadlimiet in de Zeekr staat op 100%. Aan welke voorwaarden moet er verder worden voldaan, wellicht dat er ergens iets niet goed staat?
Het werkt bij mij in binnen en buitenland zonder problemen. Enige wat ik mij voorstellen is een defecte laadpaal. Dan zou de paal ernaast moeten werken. En doordat je het laden activeert via de Tesla app op paal nummer zou het eigenlijk niet fout kunnen gaan. Ook kun je dan niet bij het verkeerde Tesla laadstation staan (in principe.... in Frankrijk wel de fout gemaakt door naar verkeerde station te navigeren :z ).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ramrodwillem
BPi schreef op zondag 10 november 2024 @ 18:52:
[...]

Het werkt bij mij in binnen en buitenland zonder problemen. Enige wat ik mij voorstellen is een defecte laadpaal. Dan zou de paal ernaast moeten werken. En doordat je het laden activeert via de Tesla app op paal nummer zou het eigenlijk niet fout kunnen gaan. Ook kun je dan niet bij het verkeerde Tesla laadstation staan (in principe.... in Frankrijk wel de fout gemaakt door naar verkeerde station te navigeren :z ).
Ok,doet de volgorde er nog toe ,eerst de stekker er in en dan via de Tesla App of eerst de App dan de stekker?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sjaak_Afhaak

Sjaak_Afhaak

Bleh!

Ik stekker 'm eerst, dan de app. Is nog nooit mislukt hier.

Hier staat tekst

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tunnelplan
  • Registratie: September 2019
  • Laatst online: 11-06 18:58

Tunnelplan

Gas- en olieloos tunnelplan.nl

ramrodwillem schreef op zondag 10 november 2024 @ 18:57:
[...]

Ok,doet de volgorde er nog toe ,eerst de stekker er in en dan via de Tesla App of eerst de App dan de stekker?
Ik stop altijd eerst de stekker in de auto en geef dan het laadstation nummer in. Werkt altijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ramrodwillem
Sjaak_Afhaak schreef op zondag 10 november 2024 @ 18:58:
Ik stekker 'm eerst, dan de app. Is nog nooit mislukt hier.
Ok, ik heb mij eerst via de App aangemeld en toen de stekker er in , zal het van de week eens op jou manier doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Opa

Opa

Nu Multifocaal!

Topicstarter
Ik had dit weekend ook problemen bij Tesla Leusden.
Zaterdagavond 19:30 stonden er een stuk of 8 auto's, ik heb een paal ergens tussenin gepakt, kwam niet boven de 60 kW. Sessie afgebroken, één plek opgeschoven, toen kreeg ik nog maar 30. Ik had er net 40 km snelweg op zitten en ik zat op 16% dus ik had eigenlijk minimaal 120 verwacht. Ik ben toen maar naar huis gegaan.
Gisteravond weer geprobeerd, toen stonden er maar 5 auto's en kreeg ik 80kW. Ik heb het maar zo gelaten en heb er 70km bijgeladen met pieken naar 92 kW.

Aangezien ik op het werk gratis laad is het even geleden dat ik bij de Tesla stond, maar in Leusden heb ik altijd de volle snelheid gehad die bij mijn accuniveau paste. Alleen nu dus even niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• de-don
ramrodwillem schreef op zondag 10 november 2024 @ 17:09:
Mijne is ondertussen piepjes-loos. *O*
Wel elke keer bij het begin van de rit, de standaard 4 (of5?) EU-bemoei-zaken uitclicken. En ik heb het snelheids-verandering geluid in het menu uitgezet.

In het begin had ik wel het idee dat hij ook een piepje gaf als de richtingaanwijzer na de bocht uitging, maar dat heb ik nu ook niet meer.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ramrodwillem
Inderdaad met de juiste instellingen nu na 2x een rit van een uur geen piepjes meer, hij staat nu de komende 2 dagen in de garage om gewrapt te worden,mat grijs ,benieuwd naar het resultaat straks😃

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• de-don
Is dat veel anders dan de standaard kleur?

Ik ben zeker ook benieuwd naar het eindresultaat. Ik hoop dat je een foto deelt als het klaar is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ramrodwillem
de-don schreef op maandag 11 november 2024 @ 13:23:
Is dat veel anders dan de standaard kleur?

Ik ben zeker ook benieuwd naar het eindresultaat. Ik hoop dat je een foto deelt als het klaar is.
Ja, veel donkerder en ik vind dat matte wat je nu bij andere merken ziet erg fraai, de kleuren van Zeekr vond ik niet zo eerlijk gezegd. Foto's komen woensdag of donderdag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• araknis
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 05-06 10:40
Iemand een idee waar dit aan kan liggen ?

Je komt aanlopen, auto ontgrendeld netjes, je stapt in en het alarm gaat af...

Heel prettig om 05:30 in de ochtend..... inmiddels heb ik dit nu al een aantal keer gehad en dat is echt heel erg niet fijn.

Kan me niet voorstellen dat het met de sleutel te maken heeft want voor het gebeurd heeft ie me al goeiendag gewenst met de welkomst pingel en zeekr logo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meubelmakert
  • Registratie: Juni 2024
  • Laatst online: 12:45
ramrodwillem schreef op maandag 11 november 2024 @ 13:02:
Inderdaad met de juiste instellingen nu na 2x een rit van een uur geen piepjes meer, hij staat nu de komende 2 dagen in de garage om gewrapt te worden,mat grijs ,benieuwd naar het resultaat straks😃
Kost dat?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ramrodwillem
€1800, 3 dagen werk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BPi

BPi

Is er al iemand die een signaal heeft van een klaarstaande sw-update?
Oktober is al bijna twee weken voorbij en zo hadden aangegeven in oktober te komen.
Mogelijk heeft iemand Zeekr hier al over gesproken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EntonoX

EntonoX

Team leider

Naar aanleiding van de geluiden die ik hoor en zie verwacht ik dit jaar niks meer. De builders feedback is ook vrij stil met responses vanuit Zeekr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EntonoX

EntonoX

Team leider

Meer mensen last van vocht in de auto / slecht ontwasemen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sliepie
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 09:48
BPi schreef op woensdag 13 november 2024 @ 11:13:
Oktober is al bijna twee weken voorbij en zo hadden aangegeven in oktober te komen.
dit lijkt alleen van toepassing te zijn voor de 001, die gaat 1.2 krijgen. Redacteur van bright.nl heeft update getest namelijk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• de-don
BPi schreef op woensdag 13 november 2024 @ 11:13:
Ik las gisteren in een Facebook groep dat die waarschijnlijk in december gaat komen:
Vandaag een prettig gesprek gehad met de Guys van Zeekr.
Dit vanwege allerlei problemen met software van de auto…even opgesomd en met elkaar besproken:
Stoelverwarming passagier gaat steeds uit
Scherm die uitvalt tijdens rijden
Sleutel batterij steeds weer leeg
Huisdieren detectie vals alarm
Auto vergrendeld vaak niet automatisch
Deurgrepen die soms blijven hangen
Vaak wordt de auto uitgelogd
De app die zichzelf vaak uitlogt
In het gesprek verontschuldigde de medewerker Harro zich en wist dat deze problemen zich voordoen.
Helaas is het nog niet op te lossen en zijn ze druk bezig met een update die dit alles weer moet oplossen.
In december komt er als alles volgens plan verloopt weer een grote update.
Tot die tijd is het resetten van tijd tot tijd wel een goede tijdelijke oplossing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elmar1982
de-don schreef op woensdag 13 november 2024 @ 12:49:
[...]

Ik las gisteren in een Facebook groep dat die waarschijnlijk in december gaat komen:

[...]
Ik hoop vooral dat spotify en online media apps het weer doen bij opstarten. Moet elke keer switchen en weer terug en dan werkt het las weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• de-don
Elmar1982 schreef op woensdag 13 november 2024 @ 13:11:
[...]

Ik hoop vooral dat spotify en online media apps het weer doen bij opstarten. Moet elke keer switchen en weer terug en dan werkt het las weer.
Had ik vanochtend ook met de radio, maar ik hoefde alleen maar op de rechter-joystick te drukken.
Hij stond, soort van, op pauze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elmar1982
de-don schreef op woensdag 13 november 2024 @ 13:29:
[...]

Had ik vanochtend ook met de radio, maar ik hoefde alleen maar op de rechter-joystick te drukken.
Hij stond, soort van, op pauze.
Dat is iets anders 😉

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ramrodwillem
Gisteren bij Zeekr in Zeist geweest, beetje dubbel gevoel aan overgehouden, ik kwam daar voor een verlate instructie, aanpassing van het gebruikersaccount in de wagen en vragen die ik zelf had.

aanpassing van het gebruikersaccount is niet gedaan omdat men nummers nodig had, men wist dat ik kwam, dus vreemd dat men die nummers al niet had, gevraagd aan de medewerker of dit op een later tijdstip kon via internet en in de wagen, ja dat kon. Thuis aangekomen een mail of ik een afspraak wilde maken ivm aanpassing van het gebruikersaccount, uitgelegd wat ik hier voor net heb beschreven maar dat klopte dus niet moet weer naar Zeist hiervoor, slecht dit .

Op div vragen wist men geen antwoord , oa op hoe lang en op welke waarde moet de batterij worden voorverwarmd bij snellading, ik heb vocht in de achterlicht unit, dit was een bekend probleem maar omdat het een open systeem was.... kan dit gebeuren. Gevraagd naar eventuele updates kreeg ik als antwoord "deze week ,zijn er al mee bezig" , ik vroeg op ze niet in de war was met de 001 ,"oja dat zou ook wel kunnen".

Personeel is wel erg enthousiast maar weinig kundig wat ik heb mee gemaakt.

Nog gevraagd of de hoofdsteunen van de achterbank kunnen worden verwijderd,zit bij mij nooit iemand en ontneemt zo, 40% van het zicht , kon waarschijnlijk wel maar moet dan een werkplaats afspraak voor worden gemaakt.

Iemand een idee of dit zelf te doen is ?

Ik heb mijn Zeekr laten wrappen en zal zo wat foto,s plaatsen.

• brambo123
ramrodwillem schreef op donderdag 14 november 2024 @ 10:14:
Gisteren bij Zeekr in Zeist geweest, beetje dubbel gevoel aan overgehouden, ik kwam daar voor een verlate instructie, aanpassing van het gebruikersaccount in de wagen en vragen die ik zelf had.

aanpassing van het gebruikersaccount is niet gedaan omdat men nummers nodig had, men wist dat ik kwam, dus vreemd dat men die nummers al niet had, gevraagd aan de medewerker of dit op een later tijdstip kon via internet en in de wagen, ja dat kon. Thuis aangekomen een mail of ik een afspraak wilde maken ivm aanpassing van het gebruikersaccount, uitgelegd wat ik hier voor net heb beschreven maar dat klopte dus niet moet weer naar Zeist hiervoor, slecht dit .

Op div vragen wist men geen antwoord , oa op hoe lang en op welke waarde moet de batterij worden voorverwarmd bij snellading, ik heb vocht in de achterlicht unit, dit was een bekend probleem maar omdat het een open systeem was.... kan dit gebeuren. Gevraagd naar eventuele updates kreeg ik als antwoord "deze week ,zijn er al mee bezig" , ik vroeg op ze niet in de war was met de 001 ,"oja dat zou ook wel kunnen".

Nog gevraagd of de hoofdsteunen van de achterbank kunnen worden verwijderd,zit bij mij nooit iemand en ontneemt zo, 40% van het zicht , kon waarschijnlijk wel maar moet dan een werkplaats afspraak voor worden gemaakt.

Hoofdsteun verwijderen staat zelfs in de handleiding.
Blijkbaar zit er gaatje waar je even een pinnetje in moet drukken.
Zou toch zeggen dat ze bij Zeekr de handleiding toch ook wel een keer gelezen hebben :F

• de-don
ramrodwillem schreef op donderdag 14 november 2024 @ 10:14:

Toen ik 2 weken terug mijn X ophaalde, had ik iemand van het delivery team die ik wel erg kundig vond, alles goed uitlegde, en me ook goed kon helpen met koppelen, en ook met het aanpassen van m'n e-mail-adres.
Dus blijkbaar is er veel verschil in personeel.
Wellicht ook omdat het nog zo'n nieuw merk is, en goed personeel soms wat moeilijker te krijgen in deze tijd.

Ik ben benieuwd naar je foto's (y)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ramrodwillem
brambo123 schreef op donderdag 14 november 2024 @ 10:43:
[...]

Hoofdsteun verwijderen staat zelfs in de handleiding.
Blijkbaar zit er gaatje waar je even een pinnetje in moet drukken.
Zou toch zeggen dat ze bij Zeekr de handleiding toch ook wel een keer gelezen hebben :F
Thx ,hoofdsteunen nu verwijderd, een goede verbetering tav het zicht.

Wel weer vreemd dat ook dit men niet weet :?

• ramrodwillem

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• ramrodwillem
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/4r8pAi1xSsMvlFSJqPXxlUrGYK4=/800x/filters:strip_exif()/f/image/GSBvLYxWUo9PjtOpWRhnfLPb.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/44Cc7BwDncwDE_uwpMh3XY-c-fA=/800x/filters:strip_exif()/f/image/x5C6dj35T9YkmRuI9wG4fQCU.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/zAQVZjNSeTGG_sUghSdZwo9a1_Y=/x800/filters:strip_exif()/f/image/SZ42B4GEJkL2gHXJ0cXQK4G1.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mmaaikel
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 12-06 07:09
Van mijn collega te horen gekregen (die heeft gebeld met Zeekr) dat we binnen 3 weken een mail krijgen met informatie over de update en dat dan de update wordt uitgerold.

• KevinT
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 12-06 23:16
Ziet er heel goed uit!

Weet iemand of de auto nou wel of niet de hardware heeft voor Matrix grootlicht? Als je in de koplamp unit kijkt zou je zeggen van wel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• getupah
  • Registratie: Juli 2024
  • Laatst online: 17-11-2024
Heel apart, heb Donderdag de x in ontvangst mogen nemen, zeer goed geholpen in Zeist.en wat denk je de samsung fold5 (zonder hoesje) past perfect in de draadloze houder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meubelmakert
Gezien in Kazachstan!

X met 001 velgen en bodykit. Doen ze niet moeilijk over.

https://kolesa.kz/a/show/163581760

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

Meubelmakert schreef op zondag 17 november 2024 @ 20:35:
Gezien in Kazachstan!

X met 001 velgen en bodykit. Doen ze niet moeilijk over.

https://kolesa.kz/a/show/163581760
Ik vind die bodykit best ok. Die 001 velgen vind ik dan weer wat minder.

Groot genoeg voor 2 hoofdletters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ramrodwillem
Inderdaad, vreselijk die velgen

Laatste paar dagen aardig wat gereden met de Zeekr, rijdt erg prettig en relaxed.
Een paar zaken vallen op, software matige instabiel af en toe (O.A ontgrendelen bij benaderen, soms wel soms niet, Android auto/ Spotify reageert soms vreemd of niet, regeneratief remmen werkt niet optimaal melding en de stoelverwarming bijrijder die om de 2 minuten uitgaat) dit is allemaal wel bekend volgens mij.
De bediening van de achterruit wisser zit niet handig en wisser is wel erg klein.
Opbergruimte wel erg karig.
Klimaat/airco vindt ik erg wisselend werken, om het behagelijk in de auto te krijgen moet de temperatuur op 24/25 graden staan😏 en je merkt dat de temperatuur niet stabiel blijft, soms weer te koud dan weer te warm, ervaren meer mensen dit?

[ Voor 92% gewijzigd door ramrodwillem op 18-11-2024 08:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Opa

Opa

Nu Multifocaal!

Topicstarter
ramrodwillem schreef op zondag 17 november 2024 @ 21:48:
De bediening van de achterruit wisser zit niet handig en wisser is wel erg klein.
Opbergruimte wel erg karig.
Klimaat/airco vindt ik erg wisselend werken, om het behagelijk in de auto te krijgen moet de temperatuur op 24/25 graden staan😏 en je merkt dat de temperatuur niet stabiel blijft, soms weer te koud dan weer te warm, ervaren meer mensen dit?
Die wisser is geheel volgens de mode. Wisser op de ruit monteren zodat je wisserblad minimaal is want dat is mooi. :/

Kachel gebruik ik niet. Hij staat gewoon op 19 graden en ik verwarm mijn stoel en stuur. Scheelt weer stroom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NAmst
  • Registratie: November 2024
  • Laatst online: 12-06 19:14
nee, bij mij doet de airco het eigenlijk heel goed, nooit klachten over. Wordt snel warm of koud. Bijrijder stoel verwarming gaat wel na ongeveer 15 minuten uit, weet niet of dit een instelling is of iets anders...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ramrodwillem
Verwarming werkt ook wel maar 20gr is geen 20 gr en 24 gr is ook geen 24gr, als ik hem op 24gr zet dan is het zo,n 20gr, ook zijn er ondanks dat de AC op auto staat redelijke temperatuurschommelingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NAmst
Bij mij is 20 graden wel gewoon 20 graden en zijn er geen temperatuur schommelingen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ramrodwillem
NAmst schreef op maandag 18 november 2024 @ 13:56:
Bij mij is 20 graden wel gewoon 20 graden en zijn er geen temperatuur schommelingen
Ok goed om te weten, wie weet eens, als ik meer zaken heb waarvoor ik naar Zeist zou moeten, naar laten kijken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ernstjan89
  • Registratie: December 2020
  • Laatst online: 11-06 22:52
ramrodwillem schreef op maandag 18 november 2024 @ 14:03:
[...]

Ok goed om te weten, wie weet eens, als ik meer zaken heb waarvoor ik naar Zeist zou moeten, naar laten kijken.
Ik heb inderdaad ook dat hij bij koud weer soms opeens voor een korte tijd best koude lucht begint te blazen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elmar1982

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NAmst
Heeft iemand anders ook al meegemaakt dat de stoelverwarming van de bijrijder steeds na 15 minuten uitgaat? Iemand die een oplossing heeft hiervoor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjaak_Afhaak

Sjaak_Afhaak

Bleh!

NAmst schreef op dinsdag 19 november 2024 @ 09:26:
Heeft iemand anders ook al meegemaakt dat de stoelverwarming van de bijrijder steeds na 15 minuten uitgaat? Iemand die een oplossing heeft hiervoor?
Iedereen heeft dat. Is een bug, en zal via een update gefixed moeten worden.

Hier staat tekst

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ramrodwillem
Ja maar bij mij eerder dan die 15min.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bigkevx2
twee vragen over mijn aanstaande Zeekr x:
- HUD, wordt die snel stoffig / vuil? zo ja, waar ik vanuit ga, hoe maken jullie die schoon?
- Wasstraat, kwestie van in N zetten en alle alarmmeldingen en zeker de auto break gaat er dan vanaf?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ramrodwillem
bigkevx2 schreef op dinsdag 19 november 2024 @ 13:05:
twee vragen over mijn aanstaande Zeekr x:
- HUD, wordt die snel stoffig / vuil? zo ja, waar ik vanuit ga, hoe maken jullie die schoon?
- Wasstraat, kwestie van in N zetten en alle alarmmeldingen en zeker de auto break gaat er dan vanaf?
Tja wat is snel ik rij er nu bijna 2 weken in en ervaar geen vuil.

In het menu zit een wasstraat functie,die aanzetten ,of het verstandig is om hem zo nieuw door een wasstraat te laten reinigen is een ander verhaal.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NAmst
Was laatst bij een wasstraat, je moet het even weten maar dan is het vrij simpel.
In het menu wasstraat modus aanzetten
Je auto in de N zetten
In het menu autohold uitzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brambo123
Het is een was modes hé, niet een wasstraat modus.
Ook als je hem met de hand wast is het handig om hem die stand te gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ramrodwillem
ramrodwillem schreef op dinsdag 19 november 2024 @ 11:26:
[...]

Ja maar bij mij eerder dan die 15min.
Net nog even gecontroleerd, 4 minuten en hij ging uit, zat nu niemand op weet niet of dat nog van invloed zou kunnen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bigkevx2
Net nog even gecontroleerd, 4 minuten en hij ging uit, zat nu niemand op weet niet of dat nog van invloed zou kunnen zijn.
Lijkt mij een hele bewuste en economische keuze om geen stroom te stoppen in een stoel die niet gebruikt wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ramrodwillem
Zou kunnen maar Zeekr weten doen we het niet omdat de stoel zich zelf altijd uitschakeld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.X
  • Laatst online: 20-11-2024
Helaas weer diverse problemen met de Zeekr x

- handgrepen sluiten niet goed
- stoelverwamering gaat na 2 min uit
- Scherm valt uit en reset dan vervolgens
- geen connectie meer mogelijk met de app

Heeft iemand een tip om het app probleem te verhelpen? Ik heb de normale procedure gevolgt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meubelmakert
Even naar boven vegen bij “klimaat”. Daar kun je de duur aanpassen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BPi

BPi

Mr.X schreef op woensdag 20 november 2024 @ 07:04:
Helaas weer diverse problemen met de Zeekr x

- handgrepen sluiten niet goed
- stoelverwamering gaat na 2 min uit
- Scherm valt uit en reset dan vervolgens
- geen connectie meer mogelijk met de app

Heeft iemand een tip om het app probleem te verhelpen? Ik heb de normale procedure gevolgt
Op een aantal storingen die ik had kreeg ik het volgende advies:
Ten eerste wil ik u vragen twee resets te doen. Een DHU reset en een connectiviteit reset.

DHU:
Please hold the voice control button and the menu button on the steering wheel for at least 10 seconds.
Hierna zullen de schermen uit gaan en weer opnieuw opstarten.

Connectiviteit:
Press the SOS button for no less than 10 seconds to re-establish Connectivity with the vehicle. The button will be flashing green. After this, please drive for 15-20 minutes, and park the car, lock it and leave it like this for an hour.
Eerste heeft een paar dingen opgelost, waaronder een melding die op ieder scherm stond die nu is verdwenen.
Tweede nog niet geprobeerd omdat het even in de activiteiten moet passen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Opa

Opa

Nu Multifocaal!

Topicstarter
BPi schreef op woensdag 20 november 2024 @ 07:51:
[...]

Op een aantal storingen die ik had kreeg ik het volgende advies:

[...]

Eerste heeft een paar dingen opgelost, waaronder een melding die op ieder scherm stond die nu is verdwenen.
Tweede nog niet geprobeerd omdat het even in de activiteiten moet passen.
De DHU staat diverse keren in de openingspost als "de reset" en dat doe ik zelf ook eens in de twee weken als ik thuiskom na een rit, als voorzorg.
Als de tweede actie soelaas biedt tegen verbindingsverlies dan zet ik hem ook bij de FAQ in de opening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ramrodwillem
Meubelmakert schreef op woensdag 20 november 2024 @ 07:40:
[...]

Klopt dit, zou een hoop "klachten" dan onterecht maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wisl
  • Registratie: Juni 2023
  • Laatst online: 10-06 16:58
Goedendag,
Ik heb bij AliExpress tot twee maal toe een sleutelhanger en een gordelclip extender voor de Zeekr X besteld en deze nooit geleverd gekregen. Heb inmiddels na wat weken met wat moeite het geld terug. Heeft iemand dit al eens bij AliExpress besteld en deze wel ontvangen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ramrodwillem
Meubelmakert schreef op woensdag 20 november 2024 @ 07:40:
[...]

Dit vergt wat meer uitleg, ik zit nu in de wagen maar zie nergens klimaat en dan een veeg optie om de duur bij te stellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brambo123
Wisl schreef op woensdag 20 november 2024 @ 11:19:
Goedendag,
Ik heb bij AliExpress tot twee maal toe een sleutelhanger en een gordelclip extender voor de Zeekr X besteld en deze nooit geleverd gekregen. Heb inmiddels na wat weken met wat moeite het geld terug. Heeft iemand dit al eens bij AliExpress besteld en deze wel ontvangen?
Bestel zo vaak op Ali, eigenlijk nooit problemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bigkevx2
Wisl schreef op woensdag 20 november 2024 @ 11:19:
Goedendag,
Don't order in China!! 8)7 :9 _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brambo123
Dus koop ook geen Zeekr auto uit China :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ramrodwillem
Ik heb de laatste 2x ook iets besteld bij Ali en nooit geleverd.

Nu bij niceevs besteld,afwachten of dit wel wordt geleverd
https://niceevs.com/

[ Voor 7% gewijzigd door ramrodwillem op 20-11-2024 12:57 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Meubelmakert
ramrodwillem schreef op woensdag 20 november 2024 @ 11:37:
[...]

Dit vergt wat meer uitleg, ik zit nu in de wagen maar zie nergens klimaat en dan een veeg optie om de duur bij te stellen.
In de app.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meubelmakert
ramrodwillem schreef op woensdag 20 november 2024 @ 12:03:
Ik heb de laatste 2x ook iets besteld bij Ali en nooit geleverd.

Nu bij niceevs besteld,afwachten of dit wel wordt geleverd
https://niceevs.com/
Geelyevs.com is betrouwbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ramrodwillem
Ja gevonden maar dat gaat alleen over het voorverwarmen lijkt me.
Stoelverwarming moet het toch gewoon blijven doen ook langer dan 60min.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobbert45
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 19-01 13:53
Weet iemand of de ruitenwisser vloeistof die in de Zeekr X zit vanuit de fabriek vorstvrij is ?

[ Voor 6% gewijzigd door Bobbert45 op 20-11-2024 16:43 ]

• Masterkev
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 12:35
Bobbert45 schreef op woensdag 20 november 2024 @ 16:28:
Weet iemand of de ruitenwisser vloeistof die in de Zeekr X zit vanuit de fabriek vorstvrij is ?
Ik maak me meer zorgen over de deurgrepen als het echt hard gaat vriezen. Dat was vanmorgen al een dingetje 😆

• bigkevx2
Masterkev schreef op donderdag 21 november 2024 @ 08:32:
[...]

Ik maak me meer zorgen over de deurgrepen als het echt hard gaat vriezen. Dat was vanmorgen al een dingetje 😆
Bij mij met mijn Nissan Private Leaf ook, deze heeft normale handgrepen.

• Masterkev
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 12:35
Weet iemand hoe je het warmtelint bij de camera achter de voorruit aan zet?

De hele voorruit is ontwasemd behalve bij de camera. Dat zorgt ervoor dat ik bijna iedere minuut een waarschuwing krijg dat verschillende rijhulpsystemen niet werken.

Kan in de handleiding niet vinden of die op de voor- of achterruitverwarming zit. Overigens staat in de handleiding dat het ontwasemen van de buitenspiegels via de knop van de voorruit gaat, maar volgens mij gaan die gewoon met de achterruit mee aan.

• brambo123
Masterkev schreef op donderdag 21 november 2024 @ 10:21:
Weet iemand hoe je het warmtelint bij de camera achter de voorruit aan zet?

De hele voorruit is ontwasemd behalve bij de camera. Dat zorgt ervoor dat ik bijna iedere minuut een waarschuwing krijg dat verschillende rijhulpsystemen niet werken.

Kan in de handleiding niet vinden of die op de voor- of achterruitverwarming zit. Overigens staat in de handleiding dat het ontwasemen van de buitenspiegels via de knop van de voorruit gaat, maar volgens mij gaan die gewoon met de achterruit mee aan.
Stond er niets in changelog van de 001 daarover?
Mogelijk moet X ook eerst update hebben voordat het werkt.

• ramrodwillem
Masterkev schreef op donderdag 21 november 2024 @ 08:32:
[...]

Geen problemen vanochtend, auto onder een laagje ijzige sneeuw, 10min op de ontdooi stand portieren gingen probleemloos open, ramen goed ontdooid en helder.

• BPi

BPi

ramrodwillem schreef op donderdag 21 november 2024 @ 11:46:
[...]

Geen problemen vanochtend, auto onder een laagje ijzige sneeuw, 10min op de ontdooi stand portieren gingen probleemloos open, ramen goed ontdooid en helder.
ja, hier ook lekker warm weggereden... wat zo jammer is dat je meteen al merkt dat de auto snel weer kouder wordt.
En de handgrepen is inderdaad wel een beetje spannend. Bij mij bleef er vanmorgen even iets langer hangen.
Vorige winter ook weinig problemen mee gehad. Sneeuw en ijzel kan een keer een ding zijn, maar dat kan ook bij externe handgrepen voorkomen. Voorverwarmen van de auto heeft ook effect op de buitenkant van de deuren, hoewel dat wellicht wat langer duurt.

• ramrodwillem
BPi schreef op donderdag 21 november 2024 @ 17:25:
[...]

ja, hier ook lekker warm weggereden... wat zo jammer is dat je meteen al merkt dat de auto snel weer kouder wordt.
En de handgrepen is inderdaad wel een beetje spannend. Bij mij bleef er vanmorgen even iets langer hangen.
Vorige winter ook weinig problemen mee gehad. Sneeuw en ijzel kan een keer een ding zijn, maar dat kan ook bij externe handgrepen voorkomen. Voorverwarmen van de auto heeft ook effect op de buitenkant van de deuren, hoewel dat wellicht wat langer duurt.
Ik heb hem niet warm gereden hoor maar 10min laten ontdooien, daarna in de auto, geen probleem met de handgrepen, wie weet zijn die bij ontdooien wel verwarmt. Klimaat beheersing blijft wel een ding, op 25gr wordt het met moeite rond de 20gr en je merkt dat het af en toe kouder wordt, ook beslaat de wagen vrij snel.

Iemand een idee hoe te handelen met het handmatig voorverwarmen, bij het snelladen bij een Tesla of zo, hoe lang van te voren en met welke instelbare waarde?
Pagina: 1 ... 16 ... 27 Laatste