Hier ook, rond 3.2/3.3 bar.
BPi schreef op vrijdag 27 september 2024 @ 14:11:
Heeft iemand dit al gezien/gebruikt? De virtual tour guide. Werd op insta onder de aandacht gebracht.
[Afbeelding]
Daarnaast zat ik gisteren bij een collega op passagiersstoel in een Peugeot door te nemen wat Zeekr allemaal voor updates heeft gelanceerd (software 1.1, verder ben ik nog niet). Peugeot lanceert af en toe een update die niet of nauwelijks updates oplevert en 1,5u duurt en alleen binnen te halen is in een actieve auto. Dus op contact en niet aan het laden. Dan moet je nog blij zijn dat je geen verbrandingsmotor hebt, omdat die moet draaien.
Enfin, bij het doorlopen van de lijst las ik dingen voor waarvan ik het idee heb dat die er al eerder waren dan de update, of nog steeds niet aanwezig zijn.
V2L werkte toch al?
En 'improved climate stability' levert als ik het zo lees op het builders platform nog niet wat het zou moeten.
En wat doet de 'improved penalty mode'? De oude was bij mij ook nog niet bekend.
En de 'narrow road parking assist' zou geïntroduceerd moeten zijn. Ja, maar nog niet geactiveerd 😳
De diverse verbeteringen in de navigatie zijn mij ook nog niet opgevallen. (OK, ik gebruik meestal Waze 😇)
Niet gezien.
Maar als ik dat zo lees wordt de X en 001 ook wel eens wat door elkaar gehaald kwa software.
Zitten toch wat kleine verschillen in de software.
V2L stond volgens mij in changelog van 001, niet in die van de X.
En ja, V2L werkt gewoon, nog voordat het in changelog van de 001 stond.
Heb overigens nog V2L adapters op voorraad.
Dus als er liefhebbers zijn, even DM sturen of op marktplaats kijken.
Heb ondertussen nog wat accessoires ontvangen.
Bescherming voor rand van de kofferbak:
https://a.aliexpress.com/_EIrRkTB
Past perfect.
Alleen deel binnen valt wat tegen met vastplakken.
Orginele plastic is waarschijnlijk van een soort waar tape niet geweldig op hecht.
Buiten deel zit wel echt goed vast.
En heb andere behuizing gemaakt voor de trekhaak module.
Altijd handig als je iemand kent met een 3D printer.
I.p.v. plat op de bodem staat die nu rechtop.
Scheelt ruim de helft aan ruimte, en trekhaak zelf kan dan mooi plat op de bodem liggen.
Zal binnenkort eens fototje maken en ontwerp delen.