Het grote Zeekr X topic

Pagina: 1 ... 13 ... 31 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BPi
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 21-09 20:50

BPi

Opa schreef op vrijdag 13 september 2024 @ 11:16:
[...]

[Afbeelding]

Dit, ja. Meerdere keren uitgelogd, ingelogd, uitgelogd, app verwijderd, app herinstalleerd, ingelogd, niks.
Ik krijg met geen mogelijkheid meer mijn auto in de app. Gewone lease, geen deelauto format.
Dit is iets heel anders dan de spookverschijning van de 001 B)

Wat er bij jou gebeurt heb ik overigens in het verleden ook wel eens gehad, bij een eerdere app-versie. Dat was na een paar uur/dagen weer in orde.
Even melden als bug via "Builders".

[ Voor 5% gewijzigd door BPi op 13-09-2024 15:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KevinT
  • Registratie: April 2013
  • Nu online
Afgelopen dinsdag heb ik mijn Zeekr X mogen ophalen in Zeist. De auto bevalt tot dusver goed tot erg goed. Eergisteren wel opgemerkt dat het stuur wat scheef stond. Vervolgens eens gekeken wat hij doet als ik het stuur loslaat en helaas, hij trekt inderdaad naar rechts. Verklaart direct waarom ik relatief veel moeite moest doen voor het op de baan houden van de auto.

Nu netjes via de Zeekr app een service aanvraag ingediend voor een uitlijning van de auto.

Zijn er meer mensen welke hier last van hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BPi

BPi

Zeekr X neefje Lynk&Co Z02 / Z20 op komst
https://www.autoblog.nl/n...rden-in-nederland-6949160

[ Voor 6% gewijzigd door BPi op 15-09-2024 12:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tunnelplan
  • Registratie: September 2019
  • Laatst online: 12:55

Tunnelplan

Gas- en olieloos tunnelplan.nl

Tunnelplan schreef op donderdag 5 september 2024 @ 20:48:
Wanneer ik de ABRP app opstart in het Zeekr menu dan krijg ik de kaart in de donkere modus. Navraag bij Zeekr geeft als advies de software van de auto opnieuw op te starten, maar dat geeft niet het gewenste resultaat. Iemand in het forum die weet hoe ik de kaart weer in daglicht modus krijg? ABRP in Zeekr X versie 4.6.1.
Oplossing gevonden door de app te verwijderen en daarna opnieuw te uploaden. Het blijft dan wel de oude versie 4.6 en niet de nieuwste 5.0. Dank aan support Zeekr en support ABRP.Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/3ye1NG5vtZzHctcAPmHIHKBZpSc=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/GHwnDnRzDzsjWTcGMNaa82LV.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 26% gewijzigd door Tunnelplan op 15-09-2024 20:56 ]

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• brambo123
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 18:41
Hier sinds aantal dagen de X voor de deur staan 😁

De frunk deed het bij mij eerst paar keer prima, maar helaas weigerde èèn kant na een paar dagen.
Heb even goed gekeken en blijkt heel erg makkelijk af te stellen te zijn.
Plastic om de haak even los klikken, dan kun je de haak verdraaien.
Even een slagje losse, plastic weer terug, en klaar.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/MzJuxkC_1i1L_mulLgllLm2eT9Y=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/VGsHVqqCvwywBg0bVXDlY6L5.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BPi

BPi

KevinT schreef op vrijdag 13 september 2024 @ 16:09:
Afgelopen dinsdag heb ik mijn Zeekr X mogen ophalen in Zeist. De auto bevalt tot dusver goed tot erg goed. Eergisteren wel opgemerkt dat het stuur wat scheef stond. Vervolgens eens gekeken wat hij doet als ik het stuur loslaat en helaas, hij trekt inderdaad naar rechts. Verklaart direct waarom ik relatief veel moeite moest doen voor het op de baan houden van de auto.

Nu netjes via de Zeekr app een service aanvraag ingediend voor een uitlijning van de auto.

Zijn er meer mensen welke hier last van hebben?
Heb je gekeken naar de bandenspanning?
Staan ze voor op gelijke spanning? (en achter)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

Heeft er toevallig iemand al getest welk effect de laaste update heeft als er iets aan de trekhaak hangt? Werkt acc nu wel of was het meer een bugfix met de verlichting?

Groot genoeg voor 2 hoofdletters

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tunnelplan

Tunnelplan

PaT schreef op zondag 15 september 2024 @ 22:06:
Heeft er toevallig iemand al getest welk effect de laaste update heeft als er iets aan de trekhaak hangt? Werkt acc nu wel of was het meer een bugfix met de verlichting?
Nog niet, misschien maandag.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• niekvanprooijen
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 07:27
PaT schreef op zondag 15 september 2024 @ 22:06:
Vorige week getest.
Acc of gewone cc werkt nog steeds niet. Verlichting gaat nu wel goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BPi

BPi

Heeft iemand al eens gehad dat de auto staat te "ademen" Tijdens het laden? Vanmorgen ergens de auto aan de lader gezet en bij het weglopen bleven de koplampen langzaam aan en uit gaan terwijl de auto afgesloten was
Niet eerder gezien en ook geen tijd gehad om te wachten hoe lang dit duurde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KrlGl
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 21:21
Zie ik het nu goed dat Zeekr de auto’s € 1000,- goedkoper heeft gemaakt in Nederland?

Lynk&co 02 software 1.2.0 / Plushuis met 7250 Wp in de tuin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brambo123
KrlGl schreef op maandag 16 september 2024 @ 21:04:
Zie ik het nu goed dat Zeekr de auto’s € 1000,- goedkoper heeft gemaakt in Nederland?
Nee, je mist de kosten rijklaar maken.
De configurator doet daar wat raar mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brambo123
Er viel nog wel iets op in de configurator:
4 zits configuratie met hele andere stoelen :X
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Dde-WmWK6u5D_4GCtmvhqz6R0Mk=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/UsVzi2B3bzXpco3SH35N8RjJ.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjaak_Afhaak
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19:56

Sjaak_Afhaak

Bleh!

gokje; zou dat het aziatisch modelvariant zijn?

Hier staat tekst

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BPi

BPi

Sjaak_Afhaak schreef op dinsdag 17 september 2024 @ 08:14:
gokje; zou dat het aziatisch modelvariant zijn?
ja, de Aziatische is verkrijgbaar in 4 en 5-zits (en met verschuifbaar scherm, koelbox, automatisch openende deuren zonder handgreep). Deze foute afbeelding heb ik vorig jaar zomer al gemeld. :?

Het glazen dak is wel dezelfde. In Lotusmodellen is een variant geplaatst met lcd-kristallen er in en die kun je per sectie "dimmen". Zit er vast bij ons niet in. Misschien plotseling toch via een softwareupdate? O-) nehhh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ramrodwillem
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 21:34
Iemand de optie genomen van het zwarte binnen bekleding van glazen dak, lijkt me wel prettig in de zomer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcel-62
  • Registratie: December 2022
  • Laatst online: 06-03 13:19
BPi schreef op maandag 16 september 2024 @ 17:16:
Heeft iemand al eens gehad dat de auto staat te "ademen" Tijdens het laden? Vanmorgen ergens de auto aan de lader gezet en bij het weglopen bleven de koplampen langzaam aan en uit gaan terwijl de auto afgesloten was
Klopt, dit doet hij sinds de laatste update en voor zover ik ervaren heb enkel als de avond invalt. Overdag dit niet ervaren. Dit knipperen van de dagrijverlichting voor duurt denk ik zo'n 1.5 minuut en dan blijft het uit.

Gisterenavond ervaren dat het knipperen van dagrijverlichting voor alleen gaat knipperen als de auto aan de lader is gekoppeld.

[ Voor 9% gewijzigd door Marcel-62 op 18-09-2024 10:34 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BPi

BPi

Marcel-62 schreef op dinsdag 17 september 2024 @ 08:58:
[...]

Klopt, dit doet hij sinds de laatste update en voor zover ik ervaren heb enkel als de avond invalt. Overdag dit niet ervaren. Dit knipperen van de dagrijverlichting voor duurt denk ik zo'n 1.5 minuut en dan blijft het uit.
Ah, dank je,
Thuis niet opgevallen maar mogelijk niet in het donker aangezet. En dit was in een p-garage, dus 'donker'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BPi

BPi

ramrodwillem schreef op dinsdag 17 september 2024 @ 08:51:
Iemand de optie genomen van het zwarte binnen bekleding van glazen dak, lijkt me wel prettig in de zomer?
Bedoel je zo'n scherm van Ali of andere aftermarket? Of biedt Zeekr nu ook aan?

Ik heb het voor de zomer naar Spanje overwogen. Er komt bij een hete zon op je dak weinig warmte door. Je voelt wel een beetje de straling. Het schijnt dat het glas gewoon veel tegenhoudt en op het moment dat je er een 'doek' onder hangt dat die de warmte gaat absorberen en dus je plafond warmer wordt.
Ik ben benieuwd naar ervaringen.

Het is zonde van het geld als het geen positief effect heeft. En daarnaast is juist het glazen dak zo fijn qua licht en ruimtebeleving.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ramrodwillem
BPi schreef op dinsdag 17 september 2024 @ 09:09:
[...]

Bedoel je zo'n scherm van Ali of andere aftermarket? Of biedt Zeekr nu ook aan?

Ik heb het voor de zomer naar Spanje overwogen. Er komt bij een hete zon op je dak weinig warmte door. Je voelt wel een beetje de straling. Het schijnt dat het glas gewoon veel tegenhoudt en op het moment dat je er een 'doek' onder hangt dat die de warmte gaat absorberen en dus je plafond warmer wordt.
Ik ben benieuwd naar ervaringen.

Het is zonde van het geld als het geen positief effect heeft. En daarnaast is juist het glazen dak zo fijn qua licht en ruimtebeleving.
Je hebt bij Zeekr de optie om het te laten plaatsen, dacht €130 maar de site werkt niet goed op dit moment. Tegen de warmte lijkt me juist wel erg prettig dan alleen een glazen dak, voor mij hoeft een glazen dak echt niet, zou een optie mogen zijn. Benieuwd of er mensen zijn die hem hebben laten plaatsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EntonoX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 08:45

EntonoX

Team leider

Ik moet zeggen dat ik niet echt iets merk dat je last hebt van extra warmte of bij het rijden. Uiteraard is een zwart dak gewoon warmer.

Ik zie het nut verder niet van een scherm, de warmte is dan al binnen en zou dan alleen voor de 'felle' zon zijn, alleen is het glas al bijna volledig UV werend en ook getint dus daar heb je geen last van. Wel fijn dat je kunt pre-koelen :)

[ Voor 38% gewijzigd door EntonoX op 17-09-2024 10:32 ]

-===< Triumph TR7, 1977, Finished >===-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Opa
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 20-09 16:19

Opa

Nu Multifocaal!

Topicstarter
Heb ik ook gemerkt gisteren. Ik heb nogmaals openen en sluiten gekozen en toen bleven de oogjes dicht. Het kan ook dat ik inmiddels aan die 90 seconden zat en dat mijn actie geen invloed had. :+

Hyundai ioniq Electric 8/2020 > Zeekr X Long Range 8/2024

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• potjandrie
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 04-09 07:59
Iemand ook al de stoelverwarming bij de passagier gebruikt? Ik had vandaag dat hij steeds weer uitging, nogal irritant voor de bijrijder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BPi

BPi

potjandrie schreef op dinsdag 17 september 2024 @ 18:43:
Iemand ook al de stoelverwarming bij de passagier gebruikt? Ik had vandaag dat hij steeds weer uitging, nogal irritant voor de bijrijder.
Zeker, mijn auto is op een sneeuwachtige januari avond afgeleverd. In die periode zijn de warmte matjes goed gebruikt. Je kunt volgens mij ergens instellen hoe lang ze aanblijven 🤔

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KevinT
  • Nu online
Nou, zojuist de auto aan de oplader gegooid en dit fenomeen overkwam me.

De overbuurman zal wel blij zijn geweest, de complete voorgevel van zijn huis was verlicht. Kreeg het overigens ook niet uit ontgrendelen en vergrendelen.

• Mmaaikel
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 12:18
potjandrie schreef op dinsdag 17 september 2024 @ 18:43:
Ik heb dus precies hetzelfde! Ben ook erg benieuwd naar een oplossing. Kan ook nergens instellingen vinden voor de stoelverwarming. Soms kan de stoelverwarming ook helemaal niet worden aangezet, ookal zit er wel een passagier.

• Marcel-62
KevinT schreef op dinsdag 17 september 2024 @ 22:38:
[...]

Nou, zojuist de auto aan de oplader gegooid en dit fenomeen overkwam me.

De overbuurman zal wel blij zijn geweest, de complete voorgevel van zijn huis was verlicht. Kreeg het overigens ook niet uit ontgrendelen en vergrendelen.
Dat is een issue na de laatste update. Dit knipperen gaat vanzelf uit na 1.5 a 2 minuten. Vannacht de auto geparkeerd zonder te laden en dan doet de zeekr x dat niet. Er is dus een connectie met of je laad of niet.
Maar idd erg vervelend als je overburen in de koplampen kijken in hun kamer.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Opa

Opa

Nu Multifocaal!

Topicstarter
Marcel-62 schreef op woensdag 18 september 2024 @ 10:29:
[...]

Dat is een issue na de laatste update. Dit knipperen gaat vanzelf uit na 1.5 a 2 minuten. Vannacht de auto geparkeerd zonder te laden en dan doet de zeekr x dat niet. Er is dus een connectie met of je laad of niet.
Maar idd erg vervelend als je overburen in de koplampen kijken in hun kamer.
Kortom, een leuke Easter Egg feature waar niemand op zit te wachten, waar programmeurs tijd aan hebben besteed die ze ook hadden kunnen besteden aan *kuch* de trekhaak met ACC.

Iemand dit al gemeld bij de builders? Dan kunnen we evt bijval geven en halen ze het er misschien weer uit.

Een ander geval van buren verblinden gebeurt trouwens altijd, laden of niet. Deur open, licht uit. Deur dicht, licht AAN! Deur open, licht uit, deur dicht, licht AAN! Hangt allemaal samen met de mijns inziens jammere keuze voor het achterwege laten van een contactknop. Instappen betekent all systems full on.

• ramrodwillem
Is er ergens een beschrijving te vinden hoe de shortcut werkt zodat je daar de jou gewenste systemen in kan zetten om deze dan in 1x ter gelijke tijd uit te zetten?

• BPi

BPi

ramrodwillem schreef op woensdag 18 september 2024 @ 11:33:
Is er ergens een beschrijving te vinden hoe de shortcut werkt zodat je daar de jou gewenste systemen in kan zetten om deze dan in 1x ter gelijke tijd uit te zetten?
Dit kan sowieso niet met 1 knop voor alle systemen.
Je hebt aan de bovenzijde (van boven naar beneden vegen) een menu met snelkoppelingen naar diverse functies instellen of in-/uitschakelen. Denk aan HUD en spiegels instellen, mistlicht...
Hierin kun je snelkoppelingen toevoegen voor het uitschakelen van vermoeidheid en afleiding bestuurder, lanekeeping en snelheidsmeldingen. Sommigen schakelen bij 1 tik en anderen bij 2 tikken uit,

• ramrodwillem
Ok dank.

Ik heb een paar maanden geleden een proefrit gemaakt beviel op zich wel goed, rij nu ook elektrisch maar bevalt niet zo goed, regelmatig defecten e.d.

Nu is er een Zeekr X rijder die ivm met kopen van een huis van zijn PL contract af wil.
De wagen is precies de uitvoering zoals ik hem ook zou willen. Heeft 4500Km gereden. Geen schades of andere problemen.

Ik kan deze overnemen voor nog 3,5 jaar , 1000km per maand voor €495 p.m dat is dan incl de Sepp verrekend.

Iemand nog tips let hier op bij het overnemen van een contract, ik neem zo ie zo nog contact met Zeekr en de lease maatschappij op.

• Tunnelplan

Tunnelplan

De Sepp subsidie is persoonlijk, kun je dus niet overnemen en moet je zelf aanvragen.

• ramrodwillem
Klopt , maar zoals aangegeven rijdt ik zelf ook al elektrisch en heb dus ook Sepp, kan deze over laten zetten naar een ander kenteken.

• Tunnelplan

Tunnelplan

Ja die moet je dan overzetten op dat andere kenteken.

• mheerde
  • Registratie: April 2016
  • Laatst online: 17-09 12:36
ramrodwillem schreef op woensdag 18 september 2024 @ 11:52:
Ok dank.

Ik heb een paar maanden geleden een proefrit gemaakt beviel op zich wel goed, rij nu ook elektrisch maar bevalt niet zo goed, regelmatig defecten e.d.

Nu is er een Zeekr X rijder die ivm met kopen van een huis van zijn PL contract af wil.
De wagen is precies de uitvoering zoals ik hem ook zou willen. Heeft 4500Km gereden. Geen schades of andere problemen.

Ik kan deze overnemen voor nog 3,5 jaar , 1000km per maand voor €495 p.m dat is dan incl de Sepp verrekend.

Iemand nog tips let hier op bij het overnemen van een contract, ik neem zo ie zo nog contact met Zeekr en de lease maatschappij op.
Dat hangt er af vanuit waar zijn PL is opgezet. Bij een aantal PL kun je pas na één jaar overshrijven.

• ramrodwillem
Klopt maar dat is ok volgens hem .

• BPi

BPi

Komen de auto's niet meer uit de voorraad in de haven in Göteborg en per truck naar Nederland?
Zojuist zag ik in Brabant op de A27 in noordelijke richting een vrachtwagen met 7 stuks X rijden. Gaan ze tegenwoordig ook via een Belgische haven?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sjaak_Afhaak
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19:56

Sjaak_Afhaak

Bleh!

Heb ik al meerdere malen gezegd hier.. in Zeebrugge stond een aanzienlijk deel van de NL vloot.

Hier staat tekst

• bigkevx2
  • Registratie: Maart 2021
  • Laatst online: 19:44
[quote]ramrodwillem schreef op woensdag 18 september 2024 @ 11:52:
Ok dank.

Puur uit nieuwsgierigheid, welke auto heb je nu die zoveel problemen geeft?
Ik rijd nu 4,5 jaar een Nissan Leaf en buiten de beperkingen van deze auto heb ik 0 problemen gehad.

• ramrodwillem
Peugeot 2008e 2024 model, airco defect, krakend voorvering, camera,s die niet werken, stoelverwarming werkt niet/wel/niet.3 maanden niet kunnen rijden ivm geen onderdelen, volgende week afspraak voor reparatie airco, als het onderdeel er is.

Gelukkig kan ik er na een jaar vanaf .

• de-don
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17-08 22:16
BPi schreef op woensdag 18 september 2024 @ 13:30:
Komen de auto's niet meer uit de voorraad in de haven in Göteborg en per truck naar Nederland?
Zojuist zag ik in Brabant op de A27 in noordelijke richting een vrachtwagen met 7 stuks X rijden. Gaan ze tegenwoordig ook via een Belgische haven?
Ik had net even contact met Zeekr.
Mijn X wordt eind oktober geleverd en hij zei net tegen mij dat hij nu onderweg is uit Zweden richting Zeist.

• bigkevx2
ramrodwillem schreef op woensdag 18 september 2024 @ 15:22:
Peugeot 2008e 2024 model, airco defect, krakend voorvering, camera,s die niet werken, stoelverwarming werkt niet/wel/niet.3 maanden niet kunnen rijden ivm geen onderdelen, volgende week afspraak voor reparatie airco, als het onderdeel er is.

Gelukkig kan ik er na een jaar vanaf .
Dit is voor mij voer in de discussie waarbij ik al langer roep dat de welbekende Europese autofabrikanten volledig de boot hebben gemist en falen in hun poging tot inhaalslag.

Doet me sterk denken aan Steve Balmer die de iPhone kompleet af stond te zeiken toen deze gepresenteerd werd en de latere bestorming van de mobiele markt door veelal goedkopere Android toestellen.
Zie de paralellen met Tesla en nu de golf aan, in mijn ogen, prima auto's uit de Volksrepubliek.

• ramrodwillem
Vrijdag kijken en rijden met de wagen van de gene die van zn contract af wil.

In de wagen heeft hij O.S 1.1, ik zie hier updates van 4.6 en de laatste van 5. 0 voorbij komen, waar hebben die betrekking op?

Verder nog dingen om op te letten ?

• potjandrie
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 04-09 07:59
BPi schreef op dinsdag 17 september 2024 @ 22:20:
[...]

Zeker, mijn auto is op een sneeuwachtige januari avond afgeleverd. In die periode zijn de warmte matjes goed gebruikt. Je kunt volgens mij ergens instellen hoe lang ze aanblijven 🤔
Net even in de instellingen en handleiding geloerd maar ik kan het nog niet vinden als het al kan. Misschien maar even een bug aanmaken.

• BPi

BPi

ramrodwillem schreef op woensdag 18 september 2024 @ 18:00:

In de wagen heeft hij O.S 1.1, ik zie hier updates van 4.6 en de laatste van 5. 0 voorbij komen, waar hebben die betrekking op?

Die software is niet op af te dingen. De nieuwste versie heb je, of heb je niet. Meesten zullen op 1.1 zitten. Als je hem nog niet hebt, volgt die vanzelf als je aan de beurt bent. Gebeurt dit niet, dan even melden bij Zeekr.
Verder kijken of er geen schades en bovenredelijke slijtage aan de auto is.
Als er iets niet werkt of kapot gaat zal dit in veel gevallen garantie zijn, evenals bij lease van een nieuwe auto.
En kijken of er bepaalde opties opzitten, daar ben je snel mee klaar. Trekhaak.... als die op de auto zit, zorg dan dat je de kogel er ook bij hebt en sleutels. Daarnaast natuurlijk keycard en keyfob. Kentekenbewijs krijg je na overzetten thuisgestuurd. Bij privatelease staat het kenteken op jouw naam geregistreerd.

Succes

• ramrodwillem
BPi schreef op woensdag 18 september 2024 @ 19:32:
[...]

Die software is niet op af te dingen. De nieuwste versie heb je, of heb je niet. Meesten zullen op 1.1 zitten. Als je hem nog niet hebt, volgt die vanzelf als je aan de beurt bent. Gebeurt dit niet, dan even melden bij Zeekr.
Verder kijken of er geen schades en bovenredelijke slijtage aan de auto is.
Als er iets niet werkt of kapot gaat zal dit in veel gevallen garantie zijn, evenals bij lease van een nieuwe auto.
En kijken of er bepaalde opties opzitten, daar ben je snel mee klaar. Trekhaak.... als die op de auto zit, zorg dan dat je de kogel er ook bij hebt en sleutels. Daarnaast natuurlijk keycard en keyfob. Kentekenbewijs krijg je na overzetten thuisgestuurd. Bij privatelease staat het kenteken op jouw naam geregistreerd.

Succes
Die keyfob bug,snel leeg lopen batterij is nog niet verholpen? Hoe lang gaat de batterij nu dan mee?

• BPi

BPi

ramrodwillem schreef op woensdag 18 september 2024 @ 19:46:
[...]

Die keyfob bug,snel leeg lopen batterij is nog niet verholpen? Hoe lang gaat de batterij nu dan mee?
Ca 2 maand.
Voor de 001 is er inmiddels een softupdate. Nu wachten op de update voor de X.

• KrlGl
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 21:21
brambo123 schreef op dinsdag 17 september 2024 @ 08:06:
[...]

Nee, je mist de kosten rijklaar maken.
De configurator doet daar wat raar mee.
Ik zie het nu, verwarrend inderdaad. Dank voor de heads-up

Lynk&co 02 software 1.2.0 / Plushuis met 7250 Wp in de tuin

• PaT
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

BPi schreef op woensdag 18 september 2024 @ 21:37:
[...]

Ca 2 maand.
Voor de 001 is er inmiddels een softupdate. Nu wachten op de update voor de X.
Het lijkt mij toch echt exemplarisch, want onze batterij werkt nog steeds sinds dat we hem kregen in juni.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ewing
  • Laatst online: 21-09 01:03

Ewing

Shit Happens!

Vanmiddag onze Zeekr X in Zeist opgehaald. Leuk geholpen tijdens de aflevering, is ruimschoots de tijd voor genomen. Auto rijd heerlijk, echt blij mee!
In de online handleiding las ik het volgende; Let op, breng de auto niet naar een automatische wasstraat binnen de eerste maand na aankoop. De lak heeft een maand nodig om volledig uit te harden.

Zijn er gebruikers op het forum die zich hier aan gehouden hebben? Mij lijkt het aannemelijk dat de auto langer dan een maand geleden is geproduceerd en dus de lak al voldoende is uitgehard. Hoor graag van jullie.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ramrodwillem
Ik zou me niet te veel van dit soort vragen stellen en je gewoon aan de voorschriften houden, als het mis gaat, hoe onwaarschijnlijk ook dan kan je dus nergens op terug vallen want je hebt je niet aan de garantie voorwaarden gehouden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tunnelplan

Tunnelplan

ramrodwillem schreef op woensdag 18 september 2024 @ 18:00:

Dat is de versie van ABRP app .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Opa

Opa

Nu Multifocaal!

Topicstarter
Ewing schreef op vrijdag 20 september 2024 @ 01:03:
In de online handleiding las ik het volgende; Let op, breng de auto niet naar een automatische wasstraat binnen de eerste maand na aankoop. De lak heeft een maand nodig om volledig uit te harden.
Dat heb ik met alle auto's gehad. staat altijd wel ergens in het handboek of in afleverdocumenten. Zes weken tot twee maanden kom ik meestal tegen. Gewoon met de hand soppen tot na die termijn.

• PaT
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

Onze X had vanmorgen ineens een 'nervous meltdown'. Het scherm toonde het Zeekr logo en ook het wisselen van P, D en R reageerde extreem traag, dat duurde wel een halve minuut. Dit gebeurde dus tijdens het rijden meldde mijn vrouw. Dat was wel even schrikken.

Uiteindelijk de boel gereset door de twee bekende knoppen op het stuur ingedrukt te houden en daarna leek alles weer normaal. Hopelijk gebeuren dit soort grappen niet meer, want dat geeft wel even een deuk in je vertrouwen in het voertuig.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• ramrodwillem
ramrodwillem schreef op woensdag 18 september 2024 @ 11:52:
Ok dank.

Met de betreffende Zeekr wezen rijden, nu wat langer en wat meer met het menu aan de gang kunnen gaan, beviel weer goed, rijdt voor mij prima, comfortabel geveerd, snel zat, stoelen zitten goed misschien iets te kort voor mijn benen maar daar zijn op Ali goede oplossingen voor. Meest wennen zal wel het scherm en de diverse menu,s en aantal keren ergens op klikken alvorens je bent waar je wilt wezen, wat meer fysieke knoppen had voor mij best gemogen. Zoals het er nu naar uit ziet en de lease maatschappij is ok dan rij ik over een paar weken ook de X.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• de-don
ramrodwillem schreef op zaterdag 21 september 2024 @ 15:12:
[...]
stoelen zitten goed misschien iets te kort voor mijn benen maar daar zijn op Ali goede oplossingen voor.
Wat voor oplossingen dan?
Ben ik met mijn lange benen ook in geïnteresseerd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ramrodwillem
Dit soort oplossingen https://nl.aliexpress.com...wM9B&gatewayAdapt=glo2nld

Wellicht niet de meest elegantste oplossing maar voldoet erg goed zeer goede ondersteuning, vele uitvoeringen mogelijk, wellicht dat er iets voor je tussen zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sliepie
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 20:08
Zag dit net onder acties op NL website van Zeekr: X Wolf edition (privilige) voor geld van long range: https://website-eu-next-u...nl-nl/offers/zeekr-x-wolf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BPi

BPi

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/FbxYsQoU_0MUmF5JFsxWvt7Egzc=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/sAkr2LJa7W4vJmDbQ5N1SRtK.jpg?f=fotoalbum_large
Was deze al een keer langsgekomen?
Auto staat bij schadehersteller en krijg nu sinds gisteren dit beeld. Eerder kon ik de auto nog zien. Ik krijg nog wel af en toe updates over deure en ramen open...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• brambo123
BPi schreef op dinsdag 24 september 2024 @ 09:53:
[Afbeelding]
Auto staat bij schadehersteller en krijg nu sinds gisteren dit beeld. Eerder kon ik de auto nog zien. Ik krijg nog wel af en toe updates over deure en ramen open...
Heb ik ook al eens gehad.
Moet je app helemaal verwijderen en opnieuw installeren.
Of de naar mijn inziens sneller methode: onder de app-info de opslag wissen, heeft hetzelfde effect.
Even opnieuw inloggen, en alles werkt weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BPi

BPi

brambo123 schreef op dinsdag 24 september 2024 @ 10:34:
[...]

Heb ik ook al eens gehad.
Moet je app helemaal verwijderen en opnieuw installeren.
Of de naar mijn inziens sneller methode: onder de app-info de opslag wissen, heeft hetzelfde effect.
Even opnieuw inloggen, en alles werkt weer.
Yes, even legen en opnieuw inloggen (y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bigkevx2
sliepie schreef op dinsdag 24 september 2024 @ 09:45:
Zag dit net onder acties op NL website van Zeekr: X Wolf edition (privilige) voor geld van long range: https://website-eu-next-u...nl-nl/offers/zeekr-x-wolf
Dat is een leuk verschil in prijs!
Maar wat is het verschil in specs vergeleken met de normale Privilege??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BPi

BPi

bigkevx2 schreef op dinsdag 24 september 2024 @ 12:01:
[...]

Volgens mij is op een paar plekken het woord Privilege vervangen door Wolf.
En de prijs is flink verlaagd (zelfde als Long Range RWD?). Typisch...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sliepie
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 20:08
BPi schreef op dinsdag 24 september 2024 @ 12:12:
[...]

Volgens mij is op een paar plekken het woord Privilege vervangen door Wolf.
En de prijs is flink verlaagd (zelfde als Long Range RWD?). Typisch...
In configurator zijn de prijzen nog hetzelfde als voorheen. Wolf edition is 2000 duurder dan Long Range, waarschijnlijk hebben ze wat voorraad van de privilege staan waar ze vanaf willen. Met 44.990,- zit ie precies onder de SEPP grens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Opa

Opa

Nu Multifocaal!

Topicstarter
bigkevx2 schreef op dinsdag 24 september 2024 @ 12:01:
[...]

Ik kan het niet goed zien, maar het lijkt mij de uitrusting van de Long Range met de vierwielaandrijving.
Hij zou dan 19 inch wielen moeten hebben en geen stoelmassage. Zeker die wielen waren toch al niet mijn favoriet bij de Privilege (ik zou graag de 18 inch van de Chinese "Me" versie hebben) dus voor mij zou het een perfecte deal zijn.
Maar 200 kW is ook wel genoeg eigenlijk...

[ Voor 21% gewijzigd door Opa op 24-09-2024 13:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Opa

Opa

Nu Multifocaal!

Topicstarter
BPi schreef op dinsdag 24 september 2024 @ 09:53:
[Afbeelding]
Heeft de schadehersteller wellicht de 12V batterij losgemaakt voor de herstelwerkzaamheden? Ik kan me voorstellen dat hij dan de weg kwijt is en je bij ontvangst weer moet inloggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BPi

BPi

Opa schreef op dinsdag 24 september 2024 @ 13:37:
[...]

Heeft de schadehersteller wellicht de 12V batterij losgemaakt voor de herstelwerkzaamheden? Ik kan me voorstellen dat hij dan de weg kwijt is en je bij ontvangst weer moet inloggen.
Het zat 'm blijkbaar in de Android app en niet in de auto.
Data uit de app gooien en opnieuw inloggen. Nu zie ik de auto weer.
De auto was nog steeds online omdat ik berichten blijf krijgen met een opsomming van welke ramen en deuren open staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Opa

Opa

Nu Multifocaal!

Topicstarter
BPi schreef op dinsdag 24 september 2024 @ 14:12:
[...]

Het zat 'm blijkbaar in de Android app en niet in de auto.
Data uit de app gooien en opnieuw inloggen. Nu zie ik de auto weer.
De auto was nog steeds online omdat ik berichten blijf krijgen met een opsomming van welke ramen en deuren open staan
Dat laatste had ik idd overheen gelezen.

Het scheelde weinig of de mijne had vandaag ook bij de schadehersteller gestaan.
Ik reed langzaam in een file op ACC en een kamikaze piloot wilde mijn rechter voorspatbord torpederen vanuit de invoegstrook. |:(
De remmen, grootlicht en claxon even kunnen testen. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• de-don
sliepie schreef op dinsdag 24 september 2024 @ 09:45:
Tempting, maar ik heb het even nagerekend.
Ondanks dat hij niet veel duurder lijkt dan de RWD, gaat hij me dan toch 120 euro per maand meer kosten.
(Private lease)
Dus ik zat even te overwegen om contact op te nemen met de leasmij/Zeekr, aangezien het voor mij nog ruim een maand duurt, maar ik doe het toch maar niet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Marks69
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 26-02 18:47
Een auto die ook in 2025 naar Europa komt, de zeekr 7x. Als je het filmpje kijkt, niet normaal wat daar op en aan zit. Geen idee hoe het zich gaan vertalen naar EU-prijzen, maar in China doet hij $34K instap tot $42K topmodel🙄
YouTube: Zeekr 7X Driven - This Is Why Legacy Auto Is Running Scared

• ramrodwillem
Ziet er goed uit maar zal toch minimaal €60.000 gaan worden hier lijkt me.

• BPi

BPi

ja, zal wel meer richting prijzen van de 001 gaan

• ramrodwillem
Volgens Zeekr gaat eind oktober de "China heffing" in, dus wellicht dat de prijzen dan omhoog gaan, hij kon niet zeggen of Zeekr dit op gaat vangen dmv een prijsverlaging.

• de-don
Het is al wel duidelijk dat de Leasemaatschappijen minder marge krijgen, want op Just Lease zijn de prijzen al omhoog gegaan. (En bij ANWB ook)

[ Voor 6% gewijzigd door de-don op 25-09-2024 11:50 ]

• ramrodwillem
de-don schreef op woensdag 25 september 2024 @ 11:46:
Het is al wel duidelijk dat de Leasemaatschappijen minder marge krijgen, want op Just Lease zijn de prijzen al omhoog gegaan. (En bij ANWB ook)
Sinds wanneer dan, als ik nu een Zeekr X samenstel (bij de ANWB) is deze de zelfde prijs als een maand geleden, dus lijkt me niet correct.

• Opa

Opa

Nu Multifocaal!

Topicstarter
de-don schreef op woensdag 25 september 2024 @ 11:46:
Ik hoor juist op de radio een reclame voor de Long Range vanaf 471 voor 60md/10k bij verschillende leasemaatschappijen, wat in de prijs in juni bij Ayvens was. (zakelijke lease, ex btw) Het lijkt er op dat Zeekr dit nu met een aantal leasemaatschappijen heeft afgesproken. Dat is dus niet omhoog gegaan, eerder omlaag omdat hij bij Athlon en Directlease toen hoger was.

• ramrodwillem
snip

[ Voor 95% gewijzigd door We Are Borg op 26-09-2024 06:28 ]

• de-don
ramrodwillem schreef op woensdag 25 september 2024 @ 13:25:
[...]

Sinds wanneer dan, als ik nu een Zeekr X samenstel (bij de ANWB) is deze de zelfde prijs als een maand geleden, dus lijkt me niet correct.
Ja, klopt. Dit viel mij een paar weken terug ook al op.
Ik heb mijne begin juni besteld, en toen was hij dus goedkoper.
En die verhoging van de invoer kosten is volgens mij ook al langer dan een maand bekend.

snip

Als ik hem nu opnieuw samenstel (5 jaar, 18.000km/j) + bronze verzekering op de site van Just Lease ben ik nu 668 kwijt, en dan zit de trekhaak er nog niet eens bij.
Terwijl ik hem dus begin juni heb afgesloten voor 629 (incl. trekhaak)

En als je op de site van ANWB configureert kom je daar nu ook op, terwijl die zelfs 625 was.

Wat Opa zegt, is waarschijnlijk trappen in de lokkertjes van 5.000 km per jaar en 72 maanden ofzo...

[ Voor 2% gewijzigd door We Are Borg op 26-09-2024 06:27 ]

• ramrodwillem
Nou via ANWB ,4,5 of 6 jaar, 10.000Km per jaar is nog steeds het zelfde prijs, China heffing is nog niet ingegaan.

[ Voor 3% gewijzigd door ramrodwillem op 25-09-2024 17:44 ]

• de-don
snip

[ Voor 93% gewijzigd door We Are Borg op 26-09-2024 06:26 ]

• We Are Borg
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 20:45

We Are Borg

Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat
Modbreak:Houden we het aub gezellig hier ? Niet reageren is altijd een optie. Eventueel een TR aanmaken kan ook.

Graag weer ontopic verder zonder op de man te gaan

• Opa

Opa

Nu Multifocaal!

Topicstarter
de-don schreef op woensdag 25 september 2024 @ 17:02:
[...]

Wat Opa zegt, is waarschijnlijk trappen in de lokkertjes van 5.000 km per jaar en 72 maanden ofzo...
Wat * Opa zegt is wat * Opa gehoord heeft in de Zeekr radio reclame. 60 maanden 10k, wat de gebruikelijke uitgangspositie is in Zakelijke lease, om mee te vergelijken.
Dat gaat omhoog bij kortere periodes en hogere kilometrages en met specifieke afspraken die een werkgever met een leasemaatschappij maakt over winterbanden, no claim en pechhulp maar de basis is bedoeld om te vergelijken.

Having said that, de leasemaatschappijen doen ook maar wat. Bij Athlon is de Wolf Edition zelfs 20 euro DUURDER dan de Privilege. :? en de Long Range is daar 40 euro duurder dan bij Ayvens.
Alles komt er op neer dat ik de beste (zakelijk lease) deal heb gesloten in juni en dat die nog steeds beschikbaar is tegen het tarief dat ik op de radio gehoord heb.

En dat is alles wat ik er nog over kwijt wil.

• Opa

Opa

Nu Multifocaal!

Topicstarter
Opa schreef op vrijdag 13 september 2024 @ 11:16:
[...]

Meerdere keren uitgelogd, ingelogd, uitgelogd, app verwijderd, app herinstalleerd, ingelogd, niks.
Ik krijg met geen mogelijkheid meer mijn auto in de app. Gewone lease, geen deelauto format.
Update: Zeekr support heeft mijn VIN opnieuw in hun database gezet en ik heb mijn auto terug in de app.
Na een maand afwezigheid, bleek tijdens het troubleshooten. Laatste melding van de auto naar de app was 26 augustus.

• de-don
Opa schreef op donderdag 26 september 2024 @ 11:09:
[...]
Having said that, de leasemaatschappijen doen ook maar wat. Bij Athlon is de Wolf Edition zelfs 20 euro DUURDER dan de Privilege. :? en de Long Range is daar 40 euro duurder dan bij Ayvens.
Ja, klopt.
Ik zag ook bij Just Lease dat de Wolf vanaf 9 euro duurder is dan de Privilege.
Maar daarin zie je meestal dus in terug wat de leasemij daadwerkelijk betaald voor de auto (Hoeveel korting ze krijgen) Dit heb ik ook wel eens eerder gehoord van de wagenparkbeheerder van een vorige werkgever.
Op de Wolf krijgen ze waarschijnlijk (bijna geen) korting.
En op de RWD waarschijnlijk best veel.
Want normaal kost een 43K auto in de Private lease geen 629 euro, dus zou me niets verbazen als ze maar 35K of zo betalen...

[ Voor 27% gewijzigd door de-don op 26-09-2024 11:38 ]

• Marcel-62
de-don schreef op woensdag 25 september 2024 @ 17:02:
[...]

Ja, klopt. Dit viel mij een paar weken terug ook al op.
Ik heb mijne begin juni besteld, en toen was hij dus goedkoper.
En die verhoging van de invoer kosten is volgens mij ook al langer dan een maand bekend.

[mbr]snip[/]

Volgens mij had

Als ik hem nu opnieuw samenstel (5 jaar, 18.000km/j) + bronze verzekering op de site van Just Lease ben ik nu 668 kwijt, en dan zit de trekhaak er nog niet eens bij.
Terwijl ik hem dus begin juni heb afgesloten voor 629 (incl. trekhaak)

En als je op de site van ANWB configureert kom je daar nu ook op, terwijl die zelfs 625 was.

Volgens mij had justlease toen nog een aanbieding voor de Zeekr X lopen.

• Wisl
  • Registratie: Juni 2023
  • Laatst online: 11-07 11:39
Hallo, al eens iemand een rubberen kofferbakmat besteld voor de X?
Op Ali-Express zie ik verschillende aanbiedingen, maar ook verschillend in (vloer)vorm, terwijl ze allemaal bestemd zijn voor de Zeekr X 2023-2024. Ik zou er graag een bestellen voor het vervoer van onze hond, maar wil er zeker van zijn dat deze ook past.

• Ewing
  • Laatst online: 21-09 01:03

Ewing

Shit Happens!

Vraag: Met welke bandenspanning is jullie X afgeleverd? Mijne met 3.2 Bar. Is dat niet te hoog?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ramrodwillem
De aanbevolen bandenspanningen zijn ook te vinden op het bandenspanningsetiket aan de onderkant van de B-stijl aan de bestuurderskant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Opa

Opa

Nu Multifocaal!

Topicstarter
Ewing schreef op donderdag 26 september 2024 @ 23:36:
Vraag: Met welke bandenspanning is jullie X afgeleverd? Mijne met 3.2 Bar. Is dat niet te hoog?
In de handleiding in de app zie ik 2,3 bar onbeladen, 2,9 bar beladen, maar ik heb hem zelf op 2,6 bar onbeladen. 3,2 lijkt mij excessief.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• araknis
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 12:00
Onze X is afgeleverd op 3,2 bar bandenspanning, ik had ook zoiets van is dat niet te hoog...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EntonoX

EntonoX

Team leider

Wel lekker zuinig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BPi

BPi

Heeft iemand dit al gezien/gebruikt? De virtual tour guide. Werd op insta onder de aandacht gebracht.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/H_EAHBUlUFTWLZj_Q_YSuic2U20=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/fTbW8I6zXC8m1921pbQwvrHE.jpg?f=fotoalbum_large

Daarnaast zat ik gisteren bij een collega op passagiersstoel in een Peugeot door te nemen wat Zeekr allemaal voor updates heeft gelanceerd (software 1.1, verder ben ik nog niet). Peugeot lanceert af en toe een update die niet of nauwelijks updates oplevert en 1,5u duurt en alleen binnen te halen is in een actieve auto. Dus op contact en niet aan het laden. Dan moet je nog blij zijn dat je geen verbrandingsmotor hebt, omdat die moet draaien.
Enfin, bij het doorlopen van de lijst las ik dingen voor waarvan ik het idee heb dat die er al eerder waren dan de update, of nog steeds niet aanwezig zijn.
V2L werkte toch al?
En 'improved climate stability' levert als ik het zo lees op het builders platform nog niet wat het zou moeten.
En wat doet de 'improved penalty mode'? De oude was bij mij ook nog niet bekend.
En de 'narrow road parking assist' zou geïntroduceerd moeten zijn. Ja, maar nog niet geactiveerd 😳
De diverse verbeteringen in de navigatie zijn mij ook nog niet opgevallen. (OK, ik gebruik meestal Waze 😇)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KevinT
  • Nu online
Krijgt iemand hier Android Auto / Apple Carplay aan de gang met een kabeltje?

Ik heb last van minder goede audio kwaliteit op Spotify... En de Interne Spotify app wil niet altijd verbinding maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brambo123
KevinT schreef op vrijdag 27 september 2024 @ 14:29:
Krijgt iemand hier Android Auto / Apple Carplay aan de gang met een kabeltje?

Ik heb last van minder goede audio kwaliteit op Spotify... En de Interne Spotify app wil niet altijd verbinding maken.
Zit bug in systeem waardoor Spotify wat lastig doet.
Moet je even wisselen naar bijv. TuneIn Radio en dan weer terug naar Spotify, dan heeft die in ene wel verbinding.

Android Auto gebruik Bluetooth voor audio, zowel bij draadloze verbinden als bekabeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masterkev
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 20-09 18:00
Heeft er iemand nog meer last van trage updates in de app? Ik parkeer net de auto en kijk in de app, maar die geeft de status 'Aan het rijden' en een locatie waar ik 10 min geleden was.

Heb de app al uitgelogd, cache geleegd maar dat helpt niets. Infotainment heb ik vanmorgen nog een reset gegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Opa

Opa

Nu Multifocaal!

Topicstarter
Masterkev schreef op vrijdag 27 september 2024 @ 18:34:
Heeft er iemand nog meer last van trage updates in de app? Ik parkeer net de auto en kijk in de app, maar die geeft de status 'Aan het rijden' en een locatie waar ik 10 min geleden was.

Heb de app al uitgelogd, cache geleegd maar dat helpt niets. Infotainment heb ik vanmorgen nog een reset gegeven.
Ik had vanmiddag wel in Google Maps via Android Auto dat hij even compleet de weg kwijt was en uiteindelijk toegaf het GPS signaal te hebben verloren. Ik ging er van uit dat het GPS signaal van de telefoon gebruikt wordt maar nu ben ik daar niet meer zo zeker van. In mijn vorige auto nooit GPS problemen gehad overigens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BPi

BPi

Vanavond even bij iemand lamgs gereden. Na een stop van een paar minuten, de auto had zich inmiddels afgesloten, wilde ik weer weg. Bij benaderen auto, deze met de knop op de deur geopen (is vaker nodig om handmatig te doen) Ingestapt en in z'n achteruit gezet. Buitenverlichting en alle displays gingen uit. Sfeerverlichting bleef wel aan. De auto kon achteruitrijden. Snel weer in P gezet. Nogmaals in achteruit en inmiddels waren lampen en displays weer een en ik kon zonder problemen rijden.
8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ramrodwillem
Blijf het wel bizar vinden hoeveel vreemde software problemen,Zeekr heeft, zo lastig moet dat toch niet zijn op om dat op te lossen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• EntonoX

EntonoX

Team leider

Moet zeggen dat het wel irritanter wordt ja, wij hebben het probleem dat zodra een gesprek over bluetooth wordt gevoerd en je deze beëindigd dat er dan geen geluid meer is. radio, Spotify, CarPlay, Android auto, helemaal niets. Alleen een reset helpt.

• brambo123
Ewing schreef op donderdag 26 september 2024 @ 23:36:
Hier ook, rond 3.2/3.3 bar.
BPi schreef op vrijdag 27 september 2024 @ 14:11:
Heeft iemand dit al gezien/gebruikt? De virtual tour guide. Werd op insta onder de aandacht gebracht.

[Afbeelding]

Daarnaast zat ik gisteren bij een collega op passagiersstoel in een Peugeot door te nemen wat Zeekr allemaal voor updates heeft gelanceerd (software 1.1, verder ben ik nog niet). Peugeot lanceert af en toe een update die niet of nauwelijks updates oplevert en 1,5u duurt en alleen binnen te halen is in een actieve auto. Dus op contact en niet aan het laden. Dan moet je nog blij zijn dat je geen verbrandingsmotor hebt, omdat die moet draaien.
Enfin, bij het doorlopen van de lijst las ik dingen voor waarvan ik het idee heb dat die er al eerder waren dan de update, of nog steeds niet aanwezig zijn.
V2L werkte toch al?
En 'improved climate stability' levert als ik het zo lees op het builders platform nog niet wat het zou moeten.
En wat doet de 'improved penalty mode'? De oude was bij mij ook nog niet bekend.
En de 'narrow road parking assist' zou geïntroduceerd moeten zijn. Ja, maar nog niet geactiveerd 😳
De diverse verbeteringen in de navigatie zijn mij ook nog niet opgevallen. (OK, ik gebruik meestal Waze 😇)
Niet gezien.
Maar als ik dat zo lees wordt de X en 001 ook wel eens wat door elkaar gehaald kwa software.
Zitten toch wat kleine verschillen in de software.
V2L stond volgens mij in changelog van 001, niet in die van de X.
En ja, V2L werkt gewoon, nog voordat het in changelog van de 001 stond.

Heb overigens nog V2L adapters op voorraad.
Dus als er liefhebbers zijn, even DM sturen of op marktplaats kijken.

Heb ondertussen nog wat accessoires ontvangen.
Bescherming voor rand van de kofferbak:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/57YAvwilIif239N9GZA3gBghutA=/x800/filters:gifsicle():strip_exif()/f/image/C5FHL3r81ufCk3hETUKNx5LF.gif?f=fotoalbum_large
https://a.aliexpress.com/_EIrRkTB
Past perfect.
Alleen deel binnen valt wat tegen met vastplakken.
Orginele plastic is waarschijnlijk van een soort waar tape niet geweldig op hecht.
Buiten deel zit wel echt goed vast.

En heb andere behuizing gemaakt voor de trekhaak module.
Altijd handig als je iemand kent met een 3D printer.
I.p.v. plat op de bodem staat die nu rechtop.
Scheelt ruim de helft aan ruimte, en trekhaak zelf kan dan mooi plat op de bodem liggen.
Zal binnenkort eens fototje maken en ontwerp delen.
Pagina: 1 ... 13 ... 31 Laatste