Aha, je moet er toevallig live naar kijken.Oemli schreef op woensdag 24 juni 2026 @ 15:38:
[...]
Ik loop nog wel eens langs mijn batterij, hangt in de gang (is geen vluchtroute) en dan zie ik de status van de led kleur. En eergister en gister (opgelet rond 2100 uur), zag ik het dus.( was dus net klaar met flink ontladen van de hele batterij) Verder zie ik dan ook geen melding in de app. Installateur ge contact en ook hij kon geen meldingen zien. En op het moment van gebeuren kan je het zien in de app, maar ik kijk niet 24/7 in de app hoor. [Afbeelding] live vitale waarde scherm.
Die te hoge temperatuur zou niet mogen gebeuren met een batterij die binnen hangt (en dus - neem ik aan - bij een omgevingstemperatuur van ten hoogste 30 oC zit).
Die van mij hangen buiten aan de gevel (op een plek met altijd schaduw). Ze komen vandaag of morgen misschien in een luchttemperatuur van 35 graden. Ik zal het eens in de gaten houden hier.
By the way, de microinverters van de zonnepanelen (wat dus wel gelogd wordt) kwamen gisteren op 73oC.
/f/image/XNrlVnlX63B7EeBT5mcWid9T.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/xHyf9z4747qOHy0BQWUn1S00.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/dTYtId1Etnd3nVkY6MFIkF7M.png?f=fotoalbum_large)