[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #26 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 96 ... 252 Laatste
Acties:
  • 1.134.371 views

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 23-05 20:27
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/PV8awYpPzmiWbLbodO7tpELNKRU=/800x/filters:strip_exif()/f/image/5eH4M0cK7JLCKndDmPMQzlUw.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/gsL7NCzo76f-xLczJnUpryshOfI=/800x/filters:strip_exif()/f/image/iabmN9aE1cStolYQmpLATZlJ.png?f=fotoalbum_large

nothing stops this train

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Topicstarter
Zo kijken we er inderdaad voorafgaand naar, we leven er maanden/jaren naar toe, maar de halving zelf voelt altijd zo:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/nV2QnAnAMM5wVZI8UFuH9-w2yHY=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/h33323NUZ2jrdvJ2mCEWuYsv.png?f=user_large

iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 95 kWh thuisaccu | 11.460 Wp

• Darrell
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 02:19

Darrell

Fiat moonboy

Wispe schreef op zaterdag 6 april 2024 @ 18:59:
[...]

Oh zo. :P
Zijn er zoveel mensen gescheiden hier dan? Iedereen hier heeft het over zn vrouw/vriendin etc.
Dat lijkt zo. Dan heeft men het over zn favoriete bitcoinbabe.

• Numbers
  • Registratie: December 2021
  • Niet online
Taro schreef op zaterdag 6 april 2024 @ 21:10:
[...]

Zo kijken we er inderdaad voorafgaand naar, we leven er maanden/jaren naar toe, maar de halving zelf voelt altijd zo:
[Afbeelding]
Op de één of andere manier is dat bij crypto vaak, complete non events qua koers reacties. Halving, Ethereum updates, van PoW naar PoS, deed geen donder, maar wanneer Elon een hondenplaatje post gaan alle raketten los.

• Aeronaut
  • Registratie: Maart 2024
  • Laatst online: 21:49

Aeronaut

PF sinds TOP '24

Afbeeldingslocatie: https://img-9gag-fun.9cache.com/photo/aLvO68v_460s.jpg

Help

Zet de moeilijke stap, Praat over je gevoelens, Verstop ze niet, Deel ze met de juiste personen

• Don Guacamole
  • Registratie: November 2021
  • Laatst online: 19-04 10:00
JJ1984 schreef op zaterdag 6 april 2024 @ 20:25:
Daarom moet je je vrouw/vriendin dus nooit vertellen wat er precies op die hardware wallet staat. Of nog beter, dat je er überhaupt één hebt.
Dat is alleen natuurlijk niet het enige vermogen. Geloof me, de helft van de kat van vitalik hoef je niet af te staan, het is natuurlijk meer de rest, huis, auto’s etc..

• LuisjeNL
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 23:43
Dan moet je dus onder huwelijkse voorwaarden trouwen, dan heb je een gezamelijk en een eigen deel.

Werkt voor ons prima, gaat het naar nul dan is het mijn geld wat geen euro meer waard is :+

• elektriekert
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 00:01
Voor de eerste keer dat ik wat zie/hoor van Satoshi radio.
Ff doorheen gesnipperd alleen.
Ik weet niet wat ik er van moet vinden.
Ik krijg meteen Tone Vays vibes die met die andere knakkers op YT zat :9

• elektriekert
ByteMe_ schreef op zaterdag 6 april 2024 @ 19:17:
[...]

Hoe zit dat bij crypto vraag ik me af. Dat staat natuurlijk nergens behalve op je exchange/wallet/etc. Of is dat bekend door de belastingaangifte.

O, al gevonden:

In Nederland worden cryptocurrency in principe beschouwd als vermogen dat verdeeld moet worden bij een scheiding. Dit betekent dat ze onder de gemeenschap van goederen vallen, tenzij er huwelijkse voorwaarden zijn opgesteld die dit specifiek uitsluiten.

Wtf moet ik met een halve lambo.
Nou, dat is dus met het huidige trouwen ook lastig.
Mijn vrouw en ik zijn vorig jaar getrouwd in beperkte gemeenschap van goederen.
Voor die tijd had ik “X” Crypto, daar heb ik wat van verkocht, maar ook weer aangekocht.

Alle inkomsten zijn na het trouwen van ons samen. Daarvan gooi ik een deel in Crypto, maar dan wordt het vaag.
Want hoeveel van coin X, Y en Z had ik voor het trouwen, en er na?
Dat wordt een grote warboel, en als puntje bij paaltje zou komen ben ik denk ik gewoon de helft kwijt ^)

Die huwelijkse voorwaarden en het uitsluiten… achteraf denk ik dat de notaris het gewoon makkelijk wilde houden, 50/50, maar ondertussen groeit ons (mijn) vermogen wel 20x harder, (waar ik overigens heel hard voor werk :+ ik bedoel : Risico voor loop)

[ Voor 10% gewijzigd door elektriekert op 06-04-2024 23:52 ]

• elektriekert
Taro schreef op zaterdag 6 april 2024 @ 20:33:
[...]

Daarom ook iedere maand een kleine extra "doorsluis DCA" naar een extra Ledger waar niemand van hoeft te weten. En tijdens de scheiding en het verdelen van de goederen net als Do Kwon ergens bewaren waar ze toch niet gaan zoeken.
[Afbeelding]
Wat vind de BD daarvan? :9

• Vis
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 23:05

Vis

elektriekert schreef op zaterdag 6 april 2024 @ 23:43:
[...]

Voor de eerste keer dat ik wat zie/hoor van Satoshi radio.
Ff doorheen gesnipperd alleen.
Ik weet niet wat ik er van moet vinden.
Ik krijg meteen Tone Vays vibes die met die andere knakkers op YT zat :9
Ik dacht dus altijd dat die 3 gozers met elkaar samen in 1 studio zaten haha zitten ze gewoon apart op hun zolder kamertjes die podcast te doen...

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/LS00ujmy-PjCmuq01kJCa22Buis=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ucKT5tdvfo9DkLVXxTBFxAKA.jpg?f=fotoalbum_large

Ik vind ze via Spotify in de auto toch wel wat professioneler overkomen dan...

Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||

• elektriekert
Vis schreef op zaterdag 6 april 2024 @ 23:51:
[...]

Ik dacht dus altijd dat die 3 gozers met elkaar samen in 1 studio zaten haha zitten ze gewoon apart op hun zolder kamertjes die podcast te doen...

[Afbeelding]

Ik vind ze via Spotify in de auto toch wel wat professioneler overkomen dan...
Vays:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/5vRy6mDC6-cQpZqRCmwqJZwaFuc=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/PVL4FMrP9QZry0cBxStO0wZ9.jpg?f=user_large

• Vis

Vis

Haha ik ken die gast niet maar ik krijg daar een beetje Pomp vibes bij .. die dude is zo vermoeiend, en zo fake Amerikaans. Met zn eeuwige smile bij die talkshows.

• iVibes
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 29-04-2025

iVibes

We Were Meant to Fly

Tijd om de 68.4k achter ons te laten...

* Building a portfolio around shitcoins is just a shitfolio *

• Moiety
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 21:45
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/HMl2jWQIVlC-_rBgNc10fO_mFgM=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/I540zJzfV8PhQ2YpW8PKNFOB.jpg?f=user_large

• tomtom901
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 21:59

tomtom901

Moderator General Chat
iVibes schreef op zondag 7 april 2024 @ 00:07:
Tijd om de 68.4k achter ons te laten...
Zo te zien nieuwe rotatie naar 69k KL in aankomst.

Edit 00.54

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/IR0x2w1zaYhwWbIcBWQUz6CxJTc=/x800/filters:strip_exif()/f/image/iuvafsD7AcYkFbpRanpDHbmE.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 47% gewijzigd door tomtom901 op 07-04-2024 00:54 ]

• tomtom901

tomtom901

Moderator General Chat
Gelijk hourly close er boven, bullish

• tomtom901

tomtom901

Moderator General Chat
70k in aantocht

• Nopheros
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 21:50

• Darrell

Darrell

Fiat moonboy

• Nopheros
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/0IgYAQMJ7c6FmliOiZ5eSp4KrIQ=/800x/filters:strip_exif()/f/image/9rjOWKCHnclMtrZMt2ujWv1N.png?f=fotoalbum_large

• tomtom901

tomtom901

Moderator General Chat
Soon. Het ziet er sterk uit.

• mjjveldt
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 24-05 13:40
tomtom901 schreef op zondag 7 april 2024 @ 01:15:
[...]

Soon. Het ziet er sterk uit.
Uitgesteld, eerst even wat longs liquideren.

9x 455 wp (op 3x Hoymiles HMS-2000) op 13 graden 6 ozo, 3 nwn

• ScuL
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 04:43
Pump op zondag is vrijwel altijd zwak, we hebben de bovenkant van de driehoek op de daily getest. Vermoed dat we eerst nog weer een duik naar 68k krijgen voordat we opnieuw richting de 70k gaan
Don Guacamole schreef op zaterdag 6 april 2024 @ 18:47:

Helaas wel recent 50% van m’n vermogen kwijt geraakt, geen rug pull maar door iets wat een hoop mensen hier al eerder meegemaakt hebben. Klote, maar laten we hopen op een goede blowoff top- ik ben d’r klaar voor👊🏻
Ik heb dit in 2017 meegemaakt en mijn vermogen is nu bijna een tienvoud van wat het toen was. Als het leven ellende op je pad stuurt dan geeft het alleen maar meer motivatie om zelf nog beter af te zijn
Wiley99 schreef op zaterdag 6 april 2024 @ 19:02:
[...]

En kennelijk veel traditionele inkomensverdelingen
Mijn huidige vriendin accepteert niets anders dan 50/50 als ik zou proberen er verandering in te brengen dan denk ik dat ze weg loopt. De enige manier om dit een beetje te beschermen is niet te open zijn naar je partner. Crypto is erg makkelijk om niet volledig transparant te hoeven zijn..

[ Voor 81% gewijzigd door ScuL op 07-04-2024 01:59 ]

ProMods ETS2 uitbreiding - Mijn tijdszone is UTC+13

• Kol Nedra

welke van deze 3 opties zal het worden? ik hoop die van Saylor dan hoef ik nog maar 6 jaar te werken :D

nothing stops this train

• tomtom901

tomtom901

Moderator General Chat
mjjveldt schreef op zondag 7 april 2024 @ 01:35:
[...]

Uitgesteld, eerst even wat longs liquideren.
Ik bedoelde ook niet perse binnen 5 minuten :)

Goedemorgen! Vandaag weer een klus dag in ons nieuwe huis, orders staan klaar op btc en rest, dus eens kijken wat er gaat gebeuren.

• streamnl
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
Goedemorgen,
Update, ik kan weer inloggen bij Kraken.
Gisteren heb ik op Reddit een chat bericht gestuurd naar Kraken Support (ik houd niet van online “klagen” waar iedereen kan meelezen).

Na een uurtje kreeg ik een reactie en ben ik in gesprek geraakt. Na enkele minuten werd er eindelijk op mijn mail gereageerd met de inhoud dat ik nieuwe foto’s moest sturen via de reply.

Dat gedaan en 3 uur later kon ik weer inloggen.

Meer dan ik dacht...

• tomtom901

tomtom901

Moderator General Chat
streamnl schreef op zondag 7 april 2024 @ 06:36:
Goedemorgen,
Update, ik kan weer inloggen bij Kraken.
Gisteren heb ik op Reddit een chat bericht gestuurd naar Kraken Support (ik houd niet van online “klagen” waar iedereen kan meelezen).

Na een uurtje kreeg ik een reactie en ben ik gesprek geraakt. Na enkele minuten werd er eindelijk op mijn mail gereageerd met de inhoud dat ik nieuwe foto’s moest sturen via de reply.

Dat gedaan en 3 uur later kon ik weer inloggen.
Kraken is best actief op reddit inderdaad.

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 00:28
Kol Nedra schreef op zondag 7 april 2024 @ 02:15:
[YouTube: How Much Bitcoin Do You Need to Retire by 2030?]

welke van deze 3 opties zal het worden? ik hoop die van Saylor dan hoef ik nog maar 6 jaar te werken :D
Als we inderdaad in 6 haar tijd meer dan x100 gaan, dan heb je inderdaad absoluut een heel flink bedrag waarmee je in de huidige wereld met pensioen gaat.

Maar mocht het echt zo hard gaan, dan is de dollar kapot en is het ellende in de economie :P dan kan je toch echt niet met pensioen hoor.

Sowieso hebben we in de gehele Westerse samenleving een probleem nu de after boomers mogen stoppen. We hebben grote arbeidstekorten. Meer miljonairs die niet meer werken, is niet wat die zorgbehoefte oplost ;) Arbeid verrichten zou mogelijk wel eens beter kunnen renderen dan vermogen. Dat zou in ieder geval wel goed zijn voor de samenleving...

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model Y '26 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

• FrambozenTaart
  • Niet online
Richh schreef op zondag 7 april 2024 @ 07:28:
[...]

Als we inderdaad in 6 haar tijd meer dan x100 gaan, dan heb je inderdaad absoluut een heel flink bedrag waarmee je in de huidige wereld met pensioen gaat.

Maar mocht het echt zo hard gaan, dan is de dollar kapot en is het ellende in de economie :P dan kan je toch echt niet met pensioen hoor.

Sowieso hebben we in de gehele Westerse samenleving een probleem nu de after boomers mogen stoppen. We hebben grote arbeidstekorten. Meer miljonairs die niet meer werken, is niet wat die zorgbehoefte oplost ;) Arbeid verrichten zou mogelijk wel eens beter kunnen renderen dan vermogen. Dat zou in ieder geval wel goed zijn voor de samenleving...
Zoals ik op de zaak altijd zeg: gelukkig hebben we mooi werk :+

A man who fears suffering is already suffering from what he fears.

• Aeronaut

Aeronaut

PF sinds TOP '24

Wat een ochtend

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/w44G5XGB850qdrRhRh9eKA7OT94=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/KS4XUTq3bC2mTbymGpp8QNME.jpg?f=fotoalbum_large

Zet de moeilijke stap, Praat over je gevoelens, Verstop ze niet, Deel ze met de juiste personen

• Vis

Vis

Richh schreef op zondag 7 april 2024 @ 07:28:
[...]

Alle mankracht arbeid wordt toch op den duur vervangen door robots en kunstmatige intelligentie.

Moon soon, pensioen vanaf je geboorte voor je kids!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Even stijgen tot 70-71k, dalen tot 68k en daarna moon met >82k:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/U6LHKyrJv5j36nCPkTllo0ONRsc=/800x/filters:strip_exif()/f/image/aSPA2IHM2IA9TkGBGi7FjTe9.png?f=fotoalbum_large

iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 95 kWh thuisaccu | 11.460 Wp

• Kol Nedra
na boden is nu ook TRUMP moon gegaan :D
die nog niet 100% gain, dus hodl tot die bereikt is en dan eigen inleg eruit :)

nothing stops this train

• paul-s83
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 24-05 15:31
tomtom901 schreef op zondag 7 april 2024 @ 07:20:
[...]

Kraken is best actief op reddit inderdaad.
Leuk dat ze de klagers op Reddit voortrekken, maar daarmee wordt de wachttijd van de overige tickets niet beter van.

Oftewel Kraken moet intern ff opschalen, dan hebben we Reddit niet meer nodig.

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 24-04 13:04
Taro schreef op zondag 7 april 2024 @ 09:41:
[Afbeelding]
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/mgPkVmkNcKyGP7bk44qd2kDJxIQ=/800x/filters:gifsicle():strip_exif()/f/image/mcakPYvoGD9nsVW2EpyxQ3aJ.gif?f=fotoalbum_large

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

• shovelhead1340
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 21-05 21:43
Taro schreef op zondag 7 april 2024 @ 09:41:
[Afbeelding]
Verwacht je die 68k daling ivm de halving?

Ik denk nl dat de halving al helemaal ingeprijst is en wel eens een grote sell the news dip kan geven (10-15% zou me niet verbazen). Een beetje zoals de ETF beslissing. Ná de halving verwacht ik uiteindelijk ook moon.

Zijn er meer mensen die n (kortstondige) daling verwachten?
Of gaat t vanaf de halving alleen nog maar omhoog tot eind 2025?

Ik lul ook zomaar wat

• Vis

Vis

shovelhead1340 schreef op zondag 7 april 2024 @ 11:10:
[...]

Ik denk nl dat de halving al helemaal ingeprijst is en wel eens een grote sell the news dip kan geven (10-15% zou me niet verbazen). Een beetje zoals de ETF beslissing. Ná de halving verwacht ik uiteindelijk ook moon.

Op basis van het verleden gingen we altijd een poos sideways of zelfs dippen.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/LztJy8m60YecKw0AcM_kr__f_eU=/800x/filters:strip_exif()/f/image/anSXuqWVi0Vhc9eulmD1VBRt.png?f=fotoalbum_large

Verwacht ik nu ook wel, tenzij die ETFs voor nog meer vraag gaan zorgen en meer institutionele partijen in gaan stappen gaan we überhaupt up only.

Ik hoop persoonlijk op een paar maanden sideways zodat ik als retailer nog wel relatief goedkoper kan stacken.

• Kol Nedra
daling vrij grote kans, wat ik wel denk waarom de ATH al VOOR de halving is gebroken is omdat de ETF's er zijn. extra vraag naar BTC dan voorheen.

maar nu verkopen om lager in te stappen is een zeer grote risico, dus daarom HODL en dca.
bij 15% dips koop je gewoon extra bij.

dat de 100k gehaald wordt dit jaar is al groot, sterker nog ik verwacht een range tussen $100k en $150k, op macro economische dingen wat er speelt staan allemaal goed voor.

nothing stops this train

• Wispe
  • Registratie: September 2019
  • Niet online
En dan volgend jaar 420k. *O*

• MrFX
  • Laatst online: 22-05 13:30
Wispe schreef op zaterdag 6 april 2024 @ 18:59:
[...]

Oh zo. :P
Zijn er zoveel mensen gescheiden hier dan? Iedereen hier heeft het over zn vrouw/vriendin etc.
Mocht je in het schemer gebied verkeren .... trap er niet in

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/gRFpbph2fgaR8KOVq1pPgGuFPAk=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Vdeq231YvH1tf8iE4zuFAFGU.jpg?f=fotoalbum_large

”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”

• Gelukszoekr
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 21:17
[...]

Volgens mij kijkt Taro puur naar die driehoek en verwacht dat we dus nog een keer bouncen.

Of het al is ingeprijst, voor een deel waarschijnlijk wel. Maar net al bij de ETF's. kan het wel een sell the news worden, zoals in eerdere cycles. Maar het werkelijke effect werkt heel lang door. Dat kan je niet van tevoren "inprijzen".

Bitcoin - A weapon of mass disruption

• iVibes

iVibes

We Were Meant to Fly

Gisteravond nog een leuke date gehad.
We zaten af en toe alleen niet helemaal op één lijn...

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/VkllzvYXnA_zkUXnCIpVPrTiBG4=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/nMrzCAwoT9f4X2rhFS1QOUab.webp?f=user_large

• Gelukszoekr
Heeft iemand "All-In the Bitcoin Family" al gezien? En was het wat?

Ik neem aan dat ik als maxi hier niet veel wijzer van ga worden. Maar ik kan me voorstellen dat deze serie wel een ander type mens aan spreekt, vrouwen. Vrouwen genieten met volle teugen van familieverhalen, toch? Dit deel van de bevolking is nog sterk ondervertegenwoordigd in onze space

• Don Guacamole
  • Registratie: November 2021
  • Laatst online: 19-04 10:00
Gelukszoekr schreef op zondag 7 april 2024 @ 11:43:

Ik neem aan dat ik als maxi hier niet veel wijzer van ga worden. Maar ik kan me voorstellen dat deze serie wel een ander type mens aan spreekt, vrouwen. Vrouwen genieten met volle teugen van familieverhalen, toch? Dit deel van de bevolking is nog sterk ondervertegenwoordigd in onze space
Nou je het zegt, is er geen topic voor single vrouwen met BTC?
Ik vraag dit voor een vriend

• Vis

Vis

En vooral met Didi die alleen maar dochters op de wereld heeft gebracht 😅
Lijkt me wel een leuk tijdvermaak maar heb geen Prime meer... Ergens een gratis maandje oppakken wellicht. Blijf toch een schrale atser hè...

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
[...]

"Daling"? Gisteravond stonden we nog op 68k he, het is de onderkant van de driehoek en maar 1200 USD lager dan de huidige koers.

• zwembroek

Ik vind het de moeite waard. Zelfs nog een traantje weggepinkt. Ik heb respect gekregen voor deze kerel. En niet omdat hij all in Bitcoin is gegaan. Maar wie hij is als mens.

[ Voor 5% gewijzigd door zwembroek op 07-04-2024 12:04 ]

• Kol Nedra

waar kun je die zien?

ik heb dikke respect voor Didi, zijn persoonlijkheid is ook geweldig! ik volg zijn livestreams best vaak

nothing stops this train

• BTC100K2021
  • Laatst online: 24-05 08:28

BTC100K2021

Kijk eens dom, ja ho maar.

Kol Nedra schreef op zondag 7 april 2024 @ 12:29:
[...]

waar kun je die zien?

ik heb dikke respect voor Didi, zijn persoonlijkheid is ook geweldig! ik volg zijn livestreams best vaak
Komt op mij altijd over als iemand die een onverantwoord risico heeft genomen, dat is goed uitgepakt en nu is hij ineens ook een trading goeroe geworden.

Je eigen financiën op het spel zetten is één ding, maar als je een gezin hebt met jonge kinderen is op deze wijze all-in gaan gewoon onverstandig.

Hij is een positivo die je ook veel ziet aan het begin van de afleveringen van Ik Vertrek. Daar pakt e.e.a. vaak anders uit :+

Daarbij heeft hij ook een verleden van het promoten van pump & dumps, zoals zoveel anderen die te veel in zichzelf zijn gaan geloven / financieel uitbuiten van je volgers.

• iVibes

iVibes

We Were Meant to Fly

Amazon Prime

(3 maanden gratis als je toevallig bij KPN zit)

[ Voor 20% gewijzigd door iVibes op 07-04-2024 12:49 ]

• Woohooo
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-05 22:06

Woohooo

Smilie, James Smilie

Kol Nedra schreef op zondag 7 april 2024 @ 02:15:
[YouTube: How Much Bitcoin Do You Need to Retire by 2030?]

Hopium is wel heel groot bij sommige 7(8)7

• PHPResource
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 24-05 15:12
BTC100K2021 schreef op zondag 7 april 2024 @ 12:37:
[...]

Komt op mij altijd over als iemand die een onverantwoord risico heeft genomen, dat is goed uitgepakt en nu is hij ineens ook een trading goeroe geworden.

Je eigen financiën op het spel zetten is één ding, maar als je een gezin hebt met jonge kinderen is op deze wijze all-in gaan gewoon onverstandig.

Hij is een positivo die je ook veel ziet aan het begin van de afleveringen van Ik Vertrek. Daar pakt e.e.a. vaak anders uit :+

Daarbij heeft hij ook een verleden van het promoten van pump & dumps, zoals zoveel anderen die te veel in zichzelf zijn gaan geloven / financieel uitbuiten van je volgers.
Couldn't agree more!
Ik vind het verwerpelijk dat hij zo'n podium krijgt, waar de jeugd mogelijk een voorbeeld aan neemt.

• JPS
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

JPS

BTC100K2021 schreef op zondag 7 april 2024 @ 12:37:
[...]

Ben het met je eens; hij heeft het 'lef' gehad om op een goed moment letterlijk all-in te gaan en dat heeft goed voor 'm uitgepakt. De personality zorgt er wel voor dat men graag zijn verhaal wil horen.

Ook vraag ik me af hoeveel slechte trades hij daarna heeft gedaan want hij heeft schijnbaar ook de geldstroom nodig van tv-optredens, real-life series en lezingen. Zo rooskleurig is het misschien allemaal niet, al houdt de familie graag dat beeld in stand om in de schijnwerper te kunnen blijven. En deze bekendheid maakt hem m.i. ook zeker geen trading goeroe.

• Alpina
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 23:32
iVibes schreef op zondag 7 april 2024 @ 12:44:
[...]

Amazon Prime

(3 maanden gratis als je toevallig bij KPN zit)
Ah jammer die had ik aan Hardcore Never Dies besteed _O-

Je moet het maar durven all in Bitcoin gaan, verder zou ik persoonlijk zelf in bepaalde landen al niet graag komen met Bitcoin t shirts of dat men weet dat je niet meer moet werken. Maar misschien ben ik iets te wantrouwig ingesteld.

Zag gisteren op RTL dat hij nu naar Marbella gaat. Dat is ook zo’n gezellig plekje geworden :')

• shovelhead1340
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 21-05 21:43
Taro schreef op zondag 7 april 2024 @ 12:01:
[...]

"Daling"? Gisteravond stonden we nog op 68k he, het is de onderkant van de driehoek en maar 1200 USD lager dan de huidige koers.
Dat zijn jouw eigen woorden:
Even stijgen tot 70-71k, dalen tot 68k en daarna moon met >82k

Ik noem 3k ook nog geen daling, dat is gewoon een beetje golven. Ik vroeg me vooral af of de halving in jouw analyse invloed heeft en of je daar iets bij verwacht.

Zelf heb ik het idee dat het voor heel erg veel mensen wel een belangrijk moment is waarbij ze verwachten dat er n duidelijke richting gekozen wordt. Vandaar de vergelijking met ETF launch. Op die verwachtingen inspelen kan wel wat opleveren.

Ik lul ook zomaar wat

• Aeronaut

Aeronaut

PF sinds TOP '24

shovelhead1340 schreef op zondag 7 april 2024 @ 13:41:
[...]

Ik noem 3k ook nog geen daling, dat is gewoon een beetje golven. Ik vroeg me vooral af of de halving in jouw analyse invloed heeft en of je daar iets bij verwacht.

Zelf heb ik het idee dat het voor heel erg veel mensen wel een belangrijk moment is waarbij ze verwachten dat er n duidelijke richting gekozen wordt. Vandaar de vergelijking met ETF launch. Op die verwachtingen inspelen kan wel wat opleveren.
-knip-
Verkeerde gelezen

[ Voor 19% gewijzigd door Aeronaut op 07-04-2024 14:03 ]

• Nopheros
[...]
De halving is het belangrijkste event in Bitcoin uiteraard, dan gaat het niet om het moment zelf maar om de periode daarna.

Het aantal Bitcoin dat hierdoor elk jaar niet op de markt komt staat gelijk aan 11,3 miljard usd met de huidige prijs van 69,3k.

[ Voor 7% gewijzigd door Nopheros op 07-04-2024 14:27 ]

• Kol Nedra
zit er iemand hier op DEXen met INJ? dit lijkt mij ook nog wel een goede optie om een fluff INJ te kopen en 1 jaar te HODLen.
planning is grootste gedeelte wel te verkopen in 1e en 2e helft 2025.

en all-in op BTC moet je idd maar durven, maar het ligt ook aan je thuis situatie.

stel ik was vrijgezel geweest en ik had geen kinderen dan zou mijn stack in BTC zeker wel veel groter zijn. ook was ik dan zeker in 2017 begonnen in crypto/bitcoin ipv 2021.

in 2017 heb ik een huis gekocht en was mijn zoontje geboren. op dat moment dacht ik wel aan BTC maar niet verder iets mee gedaan omdat ik andere zaken aan mijn hoofd had

[ Voor 52% gewijzigd door Kol Nedra op 07-04-2024 14:40 ]

nothing stops this train

• _superboer_
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online
Nopheros schreef op zondag 7 april 2024 @ 14:26:
[...]

De halving is het belangrijkste event in Bitcoin uiteraard, dan gaat het niet om het moment zelf maar om de periode daarna.

Het aantal Bitcoin dat hierdoor elk jaar niet op de markt komt staat gelijk aan 11,3 miljard usd met de huidige prijs van 69,3k.
Is dat merkbaar bij een handelsvolume van >500 miljard per maand?

• Nopheros
_superboer_ schreef op zondag 7 april 2024 @ 14:41:
[...]

Is dat merkbaar bij een handelsvolume van >500 miljard per maand?
Dit gaat niet om het handelsvolume maar is pure inkoop. De 11,3 miljard staat gelijk een een instantie die elke maand bijna 1 miljard aan Bitcoin koopt.

Vandaag de dag komt er +/- 900 Bitcoin per dag bij, echter blijft de prijs (op dit moment) redelijk gelijk.

Over 13 dagen komt er per dag nog maar 450 Bitcoin per dag bij. Die andere 450 Bitcoin moeten dus uit de huidige supply gehaald worden wat zorgt voor extra schaarste.

Op termijn gaan we dat zeker merken.

• Kol Nedra
wat een lekker weer is het he, lekker in het zonnetje alleen een zwembroek aan (kinderen en vrouw thuis, dus toch maar iets netter rondlopen).

net een Hoegaarden op, smaakt naar meer 🙂

nothing stops this train

• Nopheros
Kol Nedra schreef op zondag 7 april 2024 @ 14:50:
wat een lekker weer is het he, lekker in het zonnetje alleen een zwembroek aan (kinderen en vrouw thuis, dus toch maar iets netter rondlopen).

Eindelijk weer wat lekker weer idd.

Vanmiddag m'n Kamado maar is goed schoongemaakt en nieuwe vilt gegeven, de spareribs zijn alweer aan het roken 8)

• DoeEensGek
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 23:18
Nopheros schreef op zondag 7 april 2024 @ 14:52:
[...]

Vanmiddag m'n Kamado maar is goed schoongemaakt en nieuwe vilt gegeven, de spareribs zijn alweer aan het roken 8)
Het is dat de tuin overhoop ligt maar verdorie die spareribs lonken nu wel. :9~

Nouja over een maandje is vast wel weer droog!

• Kol Nedra
[...]

regel jij de BBQ voor ons? ik neem wel bier mee :)

nothing stops this train

• Moiety
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 21:45
Kol Nedra schreef op zondag 7 april 2024 @ 14:55:
[...]

regel jij de BBQ voor ons? ik neem wel bier mee :)
Ik bestel deze alvast:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Uwa7eW_Dwa0fiESTm99rhc4C04c=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/VFtRHYG3AomxliH23062o6ny.jpg?f=fotoalbum_large

• _superboer_
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online
Nopheros schreef op zondag 7 april 2024 @ 14:48:
[...]

Dit gaat niet om het handelsvolume maar is pure inkoop. De 11,3 miljard staat gelijk een een instantie die elke maand bijna 1 miljard aan Bitcoin koopt.

Vandaag de dag komt er +/- 900 Bitcoin per dag bij, echter blijft de prijs (op dit moment) redelijk gelijk.

Over 13 dagen komt er per dag nog maar 450 Bitcoin per dag bij. Die andere 450 Bitcoin moeten dus uit de huidige supply gehaald worden wat zorgt voor extra schaarste.

Op termijn gaan we dat zeker merken.
Die 900 of 450 zijn niet per definitie supply die op de markt komt, minder hodlen ook. De impact is dus nog kleiner dan dat deze aantallen doen vermoeden.

• Nopheros
_superboer_ schreef op zondag 7 april 2024 @ 15:02:
[...]

Die 900 of 450 zijn niet per definitie supply die op de markt komt, minder hodlen ook. De impact is dus nog kleiner dan dat deze aantallen doen vermoeden.
Klopt, een groot deel wordt door miners opgespaard en via OTC transacties verkocht aan grote partijen zoals nu de beheerders van de ETFs.

Uiteindelijk maakt dat 0 verschil. Of er nu minder Bitcoin beschikbaar is voor de OTC markt of er nu minder Bitcoin op de spotmarkt komt, uiteindelijk het is resultaat hetzelfde namelijk dat er elke maand standaard 1 miljard opgekocht zonder dat iemand iets daar voor hoeft te doen.

Waarschijnlijk heb je het nieuws bericht van een paar dagen geleden gemist, maar minimaal 1 grote Amerikaanse bank heeft contact gezocht met een groep miners om direct van hun Bitcoin te kopen. De reden die opgegeven werd is de schaarste op de OTC markt.

Hoe schaarser Bitcoin wordt hoe hoger de prijs.

• Numbers
  • Registratie: December 2021
  • Niet online
_superboer_ schreef op zondag 7 april 2024 @ 15:02:
[...]

Die supply komt wel vrij en daarmee op de markt, wie ze dan ook hodl. Het is een vorm van verwatering.

Vergelijk het met aandelen, daar heb je ook een handels volume bij een gelijk blijvend aantal uitstaande aandelen. Wanneer er nieuwe aandelen worden uitgegeven door het bedrijf om kapitaal op te halen voor investeringen (de miners in het geval van BTC) zullen deze opgekocht moeten worden om de koers niet te laten dalen.

• thierry1982
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 04-05 08:50
Kol Nedra schreef op zondag 7 april 2024 @ 14:35:
zit er iemand hier op DEXen met INJ? dit lijkt mij ook nog wel een goede optie om een fluff INJ te kopen en 1 jaar te HODLen.
planning is grootste gedeelte wel te verkopen in 1e en 2e helft 2025.

en all-in op BTC moet je idd maar durven, maar het ligt ook aan je thuis situatie.

stel ik was vrijgezel geweest en ik had geen kinderen dan zou mijn stack in BTC zeker wel veel groter zijn. ook was ik dan zeker in 2017 begonnen in crypto/bitcoin ipv 2021.

in 2017 heb ik een huis gekocht en was mijn zoontje geboren. op dat moment dacht ik wel aan BTC maar niet verder iets mee gedaan omdat ik andere zaken aan mijn hoofd had
Jep. Ik heb een fluf INJ op Kelpr staan in staking.

• zwembroek
Wat een prachtige dag of niet @YES!

• PHPResource
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 24-05 15:12
Dit is toch een massive bullflag op de 1H en 2H?

Ot: Feyenooooorddd *O* *O*

• FrambozenTaart
  • Niet online
Kol Nedra schreef op zondag 7 april 2024 @ 14:50:

Ja, goed bezig! Hier de kinderen naar buiten geschopt en ook lekker aan de pils.

Heerlijke dag!

A man who fears suffering is already suffering from what he fears.

• MrFX
  • Laatst online: 22-05 13:30
[...]

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/gEuDlTkV95j1IDTJ1p5lpT3SJe8=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/VHZO0RfW9ECSNhoGBV7q7ZqL.png?f=user_large

”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”

• Aeronaut

Aeronaut

PF sinds TOP '24

• PlanR
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 16-04 20:33
PHPResource schreef op zondag 7 april 2024 @ 16:11:
Dit is toch een massive bullflag op de 1H en 2H?

Ot: Feyenooooorddd *O* *O*
Breekt nu ook voorzichtig uit

Hodlen is hopen. Traden is geld verdienen.

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
[...]

Gisteren hier al laten draaien. Vandaag de restjes maar opmaken. Prima dagje: bier, barbecue en bitcoin schurkt tegen de 70k aan.

• PlanR
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 16-04 20:33
Joosie200 schreef op zondag 7 april 2024 @ 17:18:
[...]

Gisteren hier al laten draaien. Vandaag de restjes maar opmaken. Prima dagje: bier, barbecue en bitcoin schurkt tegen de 70k aan.
Muziekje aan, back 2 70's

Hodlen is hopen. Traden is geld verdienen.

• Technofreakz
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 00:27

Toevallig vanmiddag gekeken.. ben vooral nieuwsgierig hoeveel btc hij in zijn bezit heeft, en hoeveel hij z’n dochters heeft gegeven.

Ze hoeven niet te werken en holden hun Bitcoins dus neem aan dat het er een aantal zijn.

Ook vind ik het een wonder dat ze nog niet beroofd zijn.

• Gelukszoekr
Technofreakz schreef op zondag 7 april 2024 @ 17:45:
[...]

Toevallig vanmiddag gekeken.. ben vooral nieuwsgierig hoeveel btc hij in zijn bezit heeft, en hoeveel hij z’n dochters heeft gegeven.

Ze hoeven niet te werken en holden hun Bitcoins dus neem aan dat het er een aantal zijn.

Ook vind ik het een wonder dat ze nog niet beroofd zijn.
Hij ging ergens rond de zomer van 2017 allin. Dus laten we zeggen dat ie voor 4 ton Bitcoins heeft gekocht tegen een prijs van €2500 per stuk. Dan zijn er door de jaren heen wel wat uitgegeven uiteraard

• Technofreakz
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 00:27
Gelukszoekr schreef op zondag 7 april 2024 @ 17:50:
[...]

Hij ging ergens rond de zomer van 2017 allin. Dus laten we zeggen dat ie voor 4 ton Bitcoins heeft gekocht tegen een prijs van €2500 per stuk. Dan zijn er door de jaren heen wel wat uitgegeven uiteraard
Hij is ook door een hack 2 ton kwijt geraakt maar dat noemde hij leergeld. Alsof het niet zoveel was .

Daarom vermoed ik ook dat hij er behoorlijk veel heeft. Hij zegt dat hij voor enkle tonnen btc heeft gekocht in 2017, maar dat kan ook 9 ton zijn…

• MrMrq
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 24-05 07:29
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/t0CITaXE3mLlnOhXrgZvcVqEBXU=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/QVCORixYKw1j8QRNXOKHIqup.jpg?f=fotoalbum_large

* Remind me to sell POLS

Maktub

• Wispe
  • Niet online
Ik vind het behoorlijk gedurfd om voor 4 ton aan bitcoins te kopen. Achteraf gezien slim gedaan.

• Magpie
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 22:06
Behoorlijk gedurfd... understatement van het jaar!

• Aeronaut

Aeronaut

PF sinds TOP '24

Gelukszoekr schreef op zondag 7 april 2024 @ 17:50:
[...]

Dat is dus 160 btc. huidige koers 11 mil
900k is 360 btc. Huidige koers 25 mil.

Zeg met gemak dat hij de kwart van btc heeft verbruikt tot nu toe wegens bear of hacks of scams etc. Alsnog prima vooruitzicht

• Gelukszoekr
Technofreakz schreef op zondag 7 april 2024 @ 17:55:
[...]

Hij is ook door een hack 2 ton kwijt geraakt maar dat noemde hij leergeld. Alsof het niet zoveel was .

Daarom vermoed ik ook dat hij er behoorlijk veel heeft. Hij zegt dat hij voor enkle tonnen btc heeft gekocht in 2017, maar dat kan ook 9 ton zijn…
Wat maakt het nog uit. De man is in fiat termen multimillionair.
Magpie schreef op zondag 7 april 2024 @ 18:05:
Behoorlijk gedurfd... understatement van het jaar!
Tja, zo dramatisch vind ik het allemaal niet. Ik kan me er wel in verplaatsen

• Aeronaut

Aeronaut

PF sinds TOP '24

Had ook 4 ton in eth kunnen stoppen. Maar toen was eth 300 (oktober 2017) en btc 4000

Met huidige koers is btc betere investering 😄

• tomtom901

tomtom901

Moderator General Chat
Duurde even maar daar is ie dan :)

• Darrell

Darrell

Fiat moonboy

ScuL schreef op zondag 7 april 2024 @ 01:51:
Pump op zondag is vrijwel altijd zwak, we hebben de bovenkant van de driehoek op de daily getest. Vermoed dat we eerst nog weer een duik naar 68k krijgen voordat we opnieuw richting de 70k gaan
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/bzetslJcfrIhSpTNVznG2O6ZDbE=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/jNtvbNx0npjSgGVrjw1NnsXP.gif?f=user_large

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 23-05 21:08

knakworst

Get more sats!

5 procentjes nog tot de ath.

• anti elppa
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 24-05 09:59
Gelukszoekr schreef op zondag 7 april 2024 @ 18:08:
[...]

Wat maakt het nog uit. De man is in fiat termen multimillionair.

[...]

Tja, zo dramatisch vind ik het allemaal niet. Ik kan me er wel in verplaatsen
Vind et ook allemaal niet zo bijzonder. Gaat et fout, hadden hij en zijn vrouw gewoon weer aan de bak gemoeten.
Stel er komt hyperventilatie op euro of dollar. Dan heeft gros van de mensen ook niets meer.

Wat ik anders vind is wat je in de usa nog wel eens ziet tijdens de bull. 2e hypotheek of lening nemen om dan in btc te stoppen. Of nog erder in shitcoins of leverage.
Daar kan je serieus je leven echt totaal mee verkloten.

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

• Wispe
  • Niet online
Alsof 4 ton niets is...

• Pinsa
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 24-05 07:24
Wou dat ik de ballen en fiat had van Didi om toen zo,n stap te maken, wie word de volgende SC’er die heel zn hebben en houden verkoopt en in crypto pompt? :+

Overigens lijkt me dit natuurlijk geen geschikt moment om nu in BTC te stappen, dat doe je in een bearmarket, maar goed Didi had nog mooiere prijzen van 2,5k… Met de huidige prijzen is het bijna ommogelijk om op bv 160 BTC te komen lijkt mij, als BTC de highs bereikt wat analisten zeggen kun je natuurlijk al met heel wat minder BTC binnen zijn, vraag blijft gaat dit gebeuren

[ Voor 27% gewijzigd door Pinsa op 07-04-2024 18:51 ]

• Gelukszoekr
Ja, het is veel geld. Maar zie het in de context.

De man is ondernemer geweest, is geloof ik wel failliet gegaan, en heeft ook een bedrijf verkocht. Hij is totaal niet materialistisch. Voor hem was en is geld een tool.

Z'n pa of ma overleed, en hij had Bitcoin ondekt. De overtuiging die hij in Bitcoin heeft heb ik nu ook. Hij zag dat het leven kort was, hij zag een kans met Bitcoin. Ik snap het wel. En wat @anti elppa aangaf, was het mislukt, jammer dan. Dan ga je weer aan de bak.

Waar hij geluk mee heeft gehad is z'n partner die vol vertouwen is meegegaan. Dat vind ik wel bijzonder

• Wispe
  • Niet online
Gelukszoekr schreef op zondag 7 april 2024 @ 18:49:
[...]

Ja, het is veel geld. Maar zie het in de context.

De man is ondernemer geweest, is geloof ik wel failliet gegaan, en heeft ook een bedrijf verkocht. Hij is totaal niet materialistisch. Voor hem was en is geld een tool.

Z'n pa of ma overleed, en hij had Bitcoin ondekt. De overtuiging die hij in Bitcoin heeft heb ik nu ook. Hij zag dat het leven kort was, hij zag een kans met Bitcoin. Ik snap het wel. En wat @anti elppa aangaf, was het mislukt, jammer dan. Dan ga je weer aan de bak.

Waar hij geluk mee heeft gehad is z'n partner die vol vertouwen is meegegaan. Dat vind ik wel bijzonder
Hoe snel kun je weer 4 ton bij elkaar binnenharken als je geen een huis meer hebt en dus ook nog huur/hypotheek moet betalen van je lasten? Ben je wel even bezig.
Ik vind dat we hier doen overkomen alsof het niets is en als het fout gaat, je makkelijk weer even 4 ton bij elkaar sprokkelt.

• Kol Nedra
Wispe schreef op zondag 7 april 2024 @ 18:52:
[...]

Hoe snel kun je weer 4 ton bij elkaar binnenharken als je geen een huis meer hebt en dus ook nog huur/hypotheek moet betalen van je lasten? Ben je wel even bezig.
Ik vind dat we hier doen overkomen alsof het niets is en als het fout gaat, je makkelijk weer even 4 ton bij elkaar sprokkelt.
zoiets doen?

nothing stops this train

• Stovirpi
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 19:55
Wispe schreef op zondag 7 april 2024 @ 18:52:
[...]

Daar zit het verschil tussen succesvolle ondernemers en loonslaven.

Overigens zit er vaak een dunne lijn tussen gek en geniaal.

Stack Sats

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 00:28
Gelukszoekr schreef op zondag 7 april 2024 @ 18:49:
Dat.

En dan ook nog kinderen, wat ivm school en de reizen natuurlijk een lastige combi is, je maakt voor hen wel echt een definitieve keuze, ook als het mis gaat. In zijn situatie had ik zoiets nooit gedaan daarom.

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model Y '26 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Pagina: 1 ... 96 ... 252 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
  • Relevante & inhoudelijke berichten die ook voor anderen interessant zijn horen in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 (Zie ook dit bericht over SC vs NK topic).
  • Blijf on-topic, hypotheken en zonnepanelen zijn bijv. offtopic.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
  • Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
  • Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk en crypto gerelateerd. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!