iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 64 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV
Als ze allebei weer waren gaan werkenWispe schreef op zondag 7 april 2024 @ 18:52:
[...]
Hoe snel kun je weer 4 ton bij elkaar binnenharken als je geen een huis meer hebt en dus ook nog huur/hypotheek moet betalen van je lasten? Ben je wel even bezig.
Ik vind dat we hier doen overkomen alsof het niets is en als het fout gaat, je makkelijk weer even 4 ton bij elkaar sprokkelt.
Nadat alles mislukt was, hadden ze een huis kunnen huren/kopen. En als ze een frikandel kunnen eten zijn ze al tevreden.
Hun gok heeft gewoon goed uitgepakt.
[ Voor 4% gewijzigd door Technofreakz op 07-04-2024 19:03 ]
Zeker, eindelijk weer eens een goed getimede long op lopen nuPHPResource schreef op zondag 7 april 2024 @ 16:11:
Dit is toch een massive bullflag op de 1H en 2H?
Hopelijk een beetje pumpen totaan een nette weekly close.
Voor de Amerikanen zit de moon ook enorm in zicht vandaag, dat helpt natuurlijk
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Wispe schreef op zondag 7 april 2024 @ 18:52:
[...]
Hoe snel kun je weer 4 ton bij elkaar binnenharken als je geen een huis meer hebt en dus ook nog huur/hypotheek moet betalen van je lasten? Ben je wel even bezig.
Ik vind dat we hier doen overkomen alsof het niets is en als het fout gaat, je makkelijk weer even 4 ton bij elkaar sprokkelt.
:strip_exif()/f/image/Jxye70Djh4JD0zweu8x9h2ah.jpg?f=fotoalbum_large)
Valt best mee.
Kleine 4 ton...
Pauper bedragen, iedereen speelt hier toch met echte bedragen en geen zakgeld?
Voor 4 ton ga ik niet eens de moeite nemen voor KYC
A man who fears suffering is already suffering from what he fears.
Je moet die docu gewoon even zien. Ik zie ook veel aannames voorbijkomen wat betreft zijn kinderen die niet naar school gaan en dat hij een onverantwoord risico heeft genomen. Maar na het zien van die docu heb ik daar alle begrip en respect voor. Het gaat hier helemaal niet om het geld. Ik heb zelf ook in een soortgelijke situatie gezeten en daarom begrijp ik zijn beslissing heel erg goed. En hij heeft destijds voor 2 ton aan Bitcoin gekocht. Maar daarvoor had hij al heel veel Bitcoin gemined. Net zoals miljoenen Doge. Het is trouwens wel grappig dat iedereen altijd een mening klaar heeft staan zonder dat men het hele verhaal kent.Gelukszoekr schreef op zondag 7 april 2024 @ 17:50:
[...]
Hij ging ergens rond de zomer van 2017 allin. Dus laten we zeggen dat ie voor 4 ton Bitcoins heeft gekocht tegen een prijs van €2500 per stuk. Dan zijn er door de jaren heen wel wat uitgegeven uiteraard
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Van een kleine 4 ton naar kontje verkopen achter het station.FrambozenTaart schreef op zondag 7 april 2024 @ 19:21:
[...]
Kleine 4 ton...
Pauper bedragen, iedereen speelt hier toch met echte bedragen en geen zakgeld?
Voor 4 ton ga ik niet eens de moeite nemen voor KYC
In het frikandellen bos hier in de buurt doen ze het voor de hobby.Alpina schreef op zondag 7 april 2024 @ 19:23:
[...]
Van een kleine 4 ton naar kontje verkopen achter het station.
Is ook maar gewoon een Henkie die een gok heeft gewaagd die goed heeft uitgepakt.zwembroek schreef op zondag 7 april 2024 @ 19:23:
[...]
Je moet die docu gewoon even zien. Ik zie ook veel aannames voorbijkomen wat betreft zijn kinderen die niet naar school gaan en dat hij een onverantwoord risico heeft genomen. Maar na het zien van die docu heb ik daar alle begrip en respect voor. Het gaat hier helemaal niet om het geld. Ik heb zelf ook in een soortgelijke situatie gezeten en daarom begrijp ik zijn beslissing heel erg goed. En hij heeft destijds voor 2 ton aan Bitcoin gekocht. Maar daarvoor had hij al heel veel Bitcoin gemined. Net zoals miljoenen Doge. Het is trouwens wel grappig dat iedereen altijd een mening klaar heeft staan zonder dat men het hele verhaal kent.
Bitcoin had ook finaal kapot kunnen gaan, dan was hij nu de dorpsgek van Drachten geweest.
Heb alleen respect voor hem omdat hij 3 dochters heeft, dat is echt fucking zwaar, en omdat hij fikandellen vreet.
Ja en wat geef je die kinderen mee? Zijn alleen maar gewend om te leven als traveller vanuit een rugzak. En een van die dochters werd half gek van continue de blootstelling aan media. Ze hebben ook nooit echt een stabiele basis gehad en lijken nu een soort van voorbestemd om ook zo'n vluchtig leven in de schijnwerpers te moeten leven.Richh schreef op zondag 7 april 2024 @ 19:01:
[...]
Dat.
En dan ook nog kinderen, wat ivm school en de reizen natuurlijk een lastige combi is, je maakt voor hen wel echt een definitieve keuze, ook als het mis gaat. In zijn situatie had ik zoiets nooit gedaan daarom.
Nee ik benijd ze niet, maar komt ook deels over hoe ze kiezen om met de welvaart om te gaan. Waarbij ik mijn twijfels heb hoe groot die rijkdom is door alle schnabbels die ze mee (moeten?) pakken (zie mijn eerdere post van vandaag).
De dorpsgek van Drachten was een kameraad van mij. Het komt wel dichtbij zo.FrambozenTaart schreef op zondag 7 april 2024 @ 19:26:
[...]
Is ook maar gewoon een Henkie die een gok heeft gewaagd die goed heeft uitgepakt.
Bitcoin had ook finaal kapot kunnen gaan, dan was hij nu de dorpsgek van Drachten geweest.
Heb alleen respect voor hem omdat hij 3 dochters heeft, dat is echt fucking zwaar, en omdat hij fikandellen vreet.
Zoals ik al schreef, gewoon beide weer loonslaaf zijn, nieuw huis kopen met verse hypotheek. Klaar.Wispe schreef op zondag 7 april 2024 @ 18:52:
[...]
Jij doet nu net of hij 400 ton in het rood zou hebben gestaan.
Ze waren toen nog jong zat om redelijk rap weer wat vermogen op te bouwen.
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Je zag 'm vaak in de spiegel?zwembroek schreef op zondag 7 april 2024 @ 19:28:
[...]
De dorpsgek van Drachten was een kameraad van mij. Het komt wel dichtbij zo.
All-in gegaan op XRP in januari 2018 toch?zwembroek schreef op zondag 7 april 2024 @ 19:28:
[...]
Zal ongetwijfeld niet voor jou gelden, maar in loondienst redelijk rap 4 ton aan vrij vermogen (!) bij elkaar sprokkelen is niet voor de meeste mensen weggelegd.anti elppa schreef op zondag 7 april 2024 @ 19:29:
[...]
Zoals ik al schreef, gewoon beide weer loonslaaf zijn, nieuw huis kopen met verse hypotheek. Klaar.
Jij doet nu net of hij 400 ton in het rood zou hebben gestaan.
Ze waren toen nog jong zat om redelijk rap weer wat vermogen op te bouwen.
Als dat zo wel is, doe ik toch wat fout.
Nee zo gek vind je ze hier niet. Misschien in Sneek?FrambozenTaart schreef op zondag 7 april 2024 @ 19:31:
[...]
All-in gegaan op XRP in januari 2018 toch?
Dat zeg ik niet. Jij focust teveel op dat vermogen. Wat boeit dat? Als ze na mislukken gewoon weer een dak boven hoofd hebben en kinderen goed leven kunnen geven, dan is dat toch genoeg?Wispe schreef op zondag 7 april 2024 @ 19:35:
[...]
Zal ongetwijfeld niet voor jou gelden, maar in loondienst redelijk rap 4 ton aan vrij vermogen (!) bij elkaar sprokkelen is niet voor de meeste mensen weggelegd.
Als dat zo wel is, doe ik toch wat fout.
Hij is op korte tijd beide ouders kwijt geraakt. Dan leef je meer van dag tot dag, en probeer je elke dag van je gezin te genieten. Geld is totale bijzaak. Handig...dat is het wel.
Wat ik wil zeggen, de wereld vergaat niet, met wat minder grote getallen op de bank.
Als het mislukt was, was hij gewoon lekker de bijstand in gegaan.anti elppa schreef op zondag 7 april 2024 @ 19:43:
[...]
Dat zeg ik niet. Jij focust teveel op dat vermogen. Wat boeit dat? Als ze na mislukken gewoon weer een dak boven hoofd hebben en kinderen goed leven kunnen geven, dan is dat toch genoeg?
Hij is op korte tijd beide ouders kwijt geraakt. Dan leef je meer van dag tot dag, en probeer je elke dag van je gezin te genieten. Geld is totale bijzaak. Handig...dat is het wel.
Wat ik wil zeggen, de wereld vergaat niet, met wat minder grote getallen op de bank.
Mooi optrekje in de sociale huur, beetje vermogen verduisteren in crypto en elke maand een bak centen van de soos.
Eigenlijk kun je niet verliezen.
Als het verkeerd had uitgepakt kun je nog steeds je basisleventje weer oppakken en dat is geen punt als je niet zoveel geeft om materialiteit. Dat is denk ik hier het belangrijkste punt en sluit trouwens ook best goed aan bij meerdere slowchatters hier.
DitStovirpi schreef op zondag 7 april 2024 @ 19:00:
[...]
Overigens zit er vaak een dunne lijn tussen gek en geniaal.
Je weet dat ik geen geld ga betalen voor streamingsdiensten. Ik wacht wel op de torrent
Bitcoin - A weapon of mass disruption
Waar kan ik all in gaan op $SOOS?FrambozenTaart schreef op zondag 7 april 2024 @ 19:47:
[...]
Als het mislukt was, was hij gewoon lekker de bijstand in gegaan.
Mooi optrekje in de sociale huur, beetje vermogen verduisteren in crypto en elke maand een bak centen van de soos.
Zonder gekheid, het was een bald move. High risk, high reward. Hij moest al wat bear markets hebben meegemaakt, want anders lijkt mij dat niet rustig slapen.
Aanvulling: Mooi artikel van toen op AD waarin wordt gezegd dat het huis 85 Bitcoin moet opbrengen. En deze quote:
Taihuttu is optimistisch over de toekomst van zijn investering, maar blijft voorzichtig. ,,Ik denk dat het nog wel vier of vijf keer over de kop gaat. Sommige mensen zeggen dat een bitcoin wel 100.000 euro waard gaat worden, maar laten we zeggen dat een koers van tussen de 12.000 en 20. 000 euro al mooi zou zijn."
[ Voor 34% gewijzigd door MrMrq op 07-04-2024 20:01 ]
Maktub
Torrent? Gewoon in Sonarr gooien en de rest gaat vanzelf '-)Gelukszoekr schreef op zondag 7 april 2024 @ 19:54:
[...]
Dit
[...]
Je weet dat ik geen geld ga betalen voor streamingsdiensten. Ik wacht wel op de torrent
Ik heb wel respect voor Didi, ik kijk af en toe eens een vlog van hem.
Hij liep een keer in Mexico over het strand en vond toen een ons coke ofzo, gooide dat gelijk weer weg ;-)
Weet niet of dit specifiek over mijn post ging, maar ik vind niet dat hij een 'onverantwoord' risico heeft genomen. Ik heb de docu ook gezienzwembroek schreef op zondag 7 april 2024 @ 19:23:
[...]
Je moet die docu gewoon even zien. Ik zie ook veel aannames voorbijkomen wat betreft zijn kinderen die niet naar school gaan en dat hij een onverantwoord risico heeft genomen. Maar na het zien van die docu heb ik daar alle begrip en respect voor. Het gaat hier helemaal niet om het geld. Ik heb zelf ook in een soortgelijke situatie gezeten en daarom begrijp ik zijn beslissing heel erg goed. En hij heeft destijds voor 2 ton aan Bitcoin gekocht. Maar daarvoor had hij al heel veel Bitcoin gemined. Net zoals miljoenen Doge. Het is trouwens wel grappig dat iedereen altijd een mening klaar heeft staan zonder dat men het hele verhaal kent.
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Tja, bijzonder sneu voor ons, late meelopers.Pinsa schreef op zondag 7 april 2024 @ 18:45:
Wou dat ik de ballen en fiat had van Didi om toen zo,n stap te maken, wie word de volgende SC’er die heel zn hebben en houden verkoopt en in crypto pompt?![]()
Overigens lijkt me dit natuurlijk geen geschikt moment om nu in BTC te stappen, dat doe je in een bearmarket, maar goed Didi had nog mooiere prijzen van 2,5k… Met de huidige prijzen is het bijna ommogelijk om op bv 160 BTC te komen lijkt mij, als BTC de highs bereikt wat analisten zeggen kun je natuurlijk al met heel wat minder BTC binnen zijn, vraag blijft gaat dit gebeuren
Maar goed, stel ath wordt nu 240k, beer wordt 30k en volgende ath wordt 1mln. Reken eens uit welke vermenigvuldigingsfactor bij jou van toepassing is als je een beetje op tijd verkoopt en koopt. Ook niet slecht, toch?
“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison
dit idd, vrouw en gezin stonden er wel achter. maar stel ik was nog jong en had geen relatie of kinderen had ik het wel gedurft....Richh schreef op zondag 7 april 2024 @ 20:12:
[...]
Weet niet of dit specifiek over mijn post ging, maar ik vind niet dat hij een 'onverantwoord' risico heeft genomen. Ik heb de docu ook gezienmaar desalniettemin zou ik het zelf nooit zo kunnen doen. Niet om het financiele deel, maar wel degelijk om de factor gezin.
nothing stops this train
Meerdere Friese dorpsgekken zijn familie van mij. Je komt nu wel heel dichtbij, gast!zwembroek schreef op zondag 7 april 2024 @ 19:28:
[...]
“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison
Dit alles in de context van:’ik geef er mijn leven voor zoals @didi of ‘het is maar 1 maandloontje’
Dat is gewoon het grote verschil.
O ja, geluk (timing) spelen ook wel wat parten.
FrambozenTaart schreef op zondag 7 april 2024 @ 19:47:
[...]
Als het mislukt was, was hij gewoon lekker de bijstand in gegaan.
Ik gebruik al mijn condooms drie keer. Normaal, binnenstebuiten en uiteindelijk als kauwgom.
Kan ik in een heel jaar toch zes euro extra in BTC stoppen. FIRE.
Maktub
nothing stops this train
Klinkt als een slecht excuus, gewoon doen joh.Kol Nedra schreef op zondag 7 april 2024 @ 20:17:
[...]
dit idd, vrouw en gezin stonden er wel achter. maar stel ik was nog jong en had geen relatie of kinderen had ik het wel gedurft....
Oké, als het mislukt moeten je kinderen naar de voedselbank en lopen ze op huismerk Scapino...
Ook dan overleven ze het allemaal wel. Ze krijgen zelfs nog verplicht school en medische zorg.
Dit is Nederland, het is niet alsof je ineens zonder eten of drinken op blote voeten in de jungle van de Congo belandt.
Mensen vluchten 5 maanden over zee om hier de bijstand in te duiken. We mogen dus wel spreken van een enorme welvaart utopie. Zelfs de mensen die echt helemaal niets, maar dan ook niets kunnen komen hier niet om van de honger.
Dus laten we Didi niet teveel op een voetstuk plaatsen hier, hij is gewoon een degenerate gambler die midden in zijn midlife-crisis besloot dat hij geen zin meer had om te werken, en om wat risico te nemen. Bitcoin was zijn gereedschap, had ook Gamestop of een ander gure memestonk kunnen zijn.
Gewoon een simpele hoeren neuken, nooit meer werken mentaliteit, maar dan sophisticated.
Absoluut geen respect voor die werkschuwe hippie.
Ik weet niet eens wie wat poste. 😀 Maar had het gelezen. Weet je wat het is. Als je moeder zomaar ineens naast je dood neervalt in de keuken als je 24 jaar bent en je vader kort daarna overlijdt aan kanker dan kunnen sommige mensen dat niet verwerken. Als je dan mede daardoor in een burnout raakt dan ga je echt wel door een diep zwart dal. Zijn familie had niets meer aan hem. Door erop uit te gaan heeft hij het kunnen verwerken en hebben zijn kinderen hun vader terug. Zijn oudste dochter gaf dat zelf ook aan. Ik ga mijn vroegere prive situatie niet bespreken maar ik weet uit ervaring dat als je zo diep in de shit zit met jezelf dan hebben je kinderen ook niets aan je. Gelukkig had ik in die tijd zelf geen kinderen.Richh schreef op zondag 7 april 2024 @ 20:12:
[...]
Weet niet of dit specifiek over mijn post ging, maar ik vind niet dat hij een 'onverantwoord' risico heeft genomen. Ik heb de docu ook gezienmaar desalniettemin zou ik het zelf nooit zo kunnen doen. Niet om het financiele deel, maar wel degelijk om de factor gezin.
[ Voor 82% gewijzigd door Aeronaut op 07-04-2024 20:35 ]
Zet de moeilijke stap, Praat over je gevoelens, Verstop ze niet, Deel ze met de juiste personen
Zo dan. Die kende ik nog nietMrMrq schreef op zondag 7 april 2024 @ 20:28:
[...]
Ik gebruik al mijn condooms drie keer. Normaal, binnenstebuiten en uiteindelijk als kauwgom.
MrMrq schreef op zondag 7 april 2024 @ 20:28:
[...]

Maja, wel FIRE
MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium
Binnekort maar eens wat op Funda zetten en de rest op marktplaats gooienresusaapje schreef op zondag 7 april 2024 @ 20:16:
[...]
Tja, bijzonder sneu voor ons, late meelopers.
Maar goed, stel ath wordt nu 240k, beer wordt 30k en volgende ath wordt 1mln. Reken eens uit welke vermenigvuldigingsfactor bij jou van toepassing is als je een beetje op tijd verkoopt en koopt. Ook niet slecht, toch?
Maar even zonder gekkigheid je thuis situatie moet het natuurlijk ook maar toe laten, als je een vrouw en gezin hebt dan zal de vrouw er snel een stokje voor steken want die vertrouwd het niet, durft geen risico te lopen etc, voor een single is het dus wat makkelijker want die kan zijn eigen keuzes maken zonder anderen mee te nemen in zijn keuzes.
Wen moon?
Je kan nog meer besparen, ze heeft ook 2 gaatjes waar je geen condoom voor nodig hebt en daar kunnen geen kinderen in verwekt worden…MrMrq schreef op zondag 7 april 2024 @ 20:28:
[...]
🤫
Dan maak je daar toch een poll voor?Durpstick schreef op zondag 7 april 2024 @ 21:01:
Al dit praat over vrouwen en vriendinnen...en toch al die babes die gepost worden. Dan vraag ik mij af, hoeveel hier nu echt een vrouw/vriendin hebben, en daar dus blijkbaar rekening mee moeten houden met crypto.
Poll: Heb je een partner en hou je daar rekening mee?
• Wel partner, doe wat ik wil.
• Wel partner, word onderdrukt.
• Geen partner, geef geen fuck.
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hier
Wil best met je over mannen praten hoor.Durpstick schreef op zondag 7 april 2024 @ 21:01:
Al dit praat over vrouwen en vriendinnen...en toch al die babes die gepost worden. Dan vraag ik mij af, hoeveel hier nu echt een vrouw/vriendin hebben, en daar dus blijkbaar rekening mee moeten houden met crypto.
Ik mis de optie wel partner, maar ze is bullisher dan ik.FrambozenTaart schreef op zondag 7 april 2024 @ 21:09:
[...]
Dan maak je daar toch een poll voor?
Tussenstand:
[Afbeelding]
Finally! Mag best wel wat meer hier. En ja, vrouwen laten me echt koud. Sue me.
Wilde ik voorstellen, maar dacht als newbie daar meteen op afgebrand te worden, dus heb het niet voorgesteld. Bedankt dat je het toch doet hier!FrambozenTaart schreef op zondag 7 april 2024 @ 21:09:
[...]
Tussenstand:
[Afbeelding]
Onze @FrambozenTaart is een echte man die zijn klok uit blik drinkt, met een sjekkie in zijn bek en ondertussen zijn sparta met een veeg geeft.Durpstick schreef op zondag 7 april 2024 @ 21:29:
[...]
Dan hebben we nog @Taro die op zijn twintig jaar oude fiets, in trainingspak naar de winkel gaat. Een echte schrale atser is dat.
Wat een mannen
Stack Sats
Ik vroeg mijn vrouw wat ik moest invullen. Zij zegt, doe maar die met onderdrukken.FrambozenTaart schreef op zondag 7 april 2024 @ 21:09:
[...]
Tussenstand:
[Afbeelding]
Tja, zij zal het weten...
Omdat we vanmiddag 70K hebben bereikt, hier een 70K-hunk voor jou:Durpstick schreef op zondag 7 april 2024 @ 21:29:
[...]
Die vingers hè, die vingers...Wispe schreef op zondag 7 april 2024 @ 21:47:
[...]
Omdat we vanmiddag 70K hebben bereikt, hier een 70K-hunk voor jou:
[Afbeelding]
Die keuze had ik speciaal voor jou gemaakt omdat je zo van spelfauten hout!resusaapje schreef op zondag 7 april 2024 @ 21:46:
[...]
Ik vroeg mijn vrouw wat ik moest invullen. Zij zegt, doe maar die met onderdrukken.
Tja, zij zal het weten...
De poll score doet vermoeden dat deze slow chat vol zit met alpha males.FrambozenTaart schreef op zondag 7 april 2024 @ 21:09:
[...]
Tussenstand:
[Afbeelding]
Of dat we meesters zijn in het wegmoffelen van banktransacties.Chaes schreef op zondag 7 april 2024 @ 21:50:
[...]
De poll score doet vermoeden dat deze slow chat vol zit met alpha males.
[Afbeelding]
iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 64 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV
Zoiets?Taro schreef op zondag 7 april 2024 @ 21:52:
[...]
Of dat we meesters zijn in het wegmoffelen van banktransacties.
Alpha males zoals Andrew Tate, die uit pure frustratie en onzekerheid de hele dag op social media posten hoe ontzettend gruwelijk alpha ze zijn, om enigsinds relevant te blijven binnen hun door ego verkrachte wereldje.Chaes schreef op zondag 7 april 2024 @ 21:50:
[...]
De poll score doet vermoeden dat deze slow chat vol zit met alpha males.
[Afbeelding]
De ekte.
Het begint toch met een stukje basis financieel balanceren.Taro schreef op zondag 7 april 2024 @ 21:52:
[...]
Of dat we meesters zijn in het wegmoffelen van banktransacties.
1) Wie betaald de pittigste rekeningen (per maand)?
2) Gezamenlijke rekening? Doe'k niet aan en spaart ons zo weer een kratje per jaar uit
3) Gespreid crypto aankopen is 1 van de lessen hier, doe dat dan ook met de bankrekeningen (lekker scheiden)
Hold. Step. Move. There will always be a way to keep on moving
Gelukkig vindt mijn vrouw het allemaal prima, ben volledig transparant (we hebben alles gezamenlijk op 1 rekening zoals het hoort) en een paar maanden geleden werd ze zelfs boos op mij toen ik iets had verkocht. HODL.D_Jeff schreef op zondag 7 april 2024 @ 22:00:
[...]
Het begint toch met een stukje basis financieel balanceren.
1) Wie betaald de pittigste rekeningen (per maand)?
2) Gezamenlijke rekening? Doe'k niet aan en spaart ons zo weer een kratje per jaar uit
3) Gespreid crypto aankopen is 1 van de lessen hier, doe dat dan ook met de bankrekeningen (lekker scheiden)(had ik al geschreven dat het ook nog eens goedkoper is?)
It is time for an emergency call my brothersFrambozenTaart schreef op zondag 7 april 2024 @ 22:00:
[...]
Alpha males zoals Andrew Tate, die uit pure frustratie en onzekerheid de hele dag op social media posten hoe ontzettend gruwelijk alpha ze zijn, om enigsinds relevant te blijven binnen hun door ego verkrachte wereldje.
De ekte.
Stack Sats
Erg matig, maar toch bedankt. Het sentiment geldt. Wel jammer dat btc nu toch weer rond de 69 (nice) dobbert.Wispe schreef op zondag 7 april 2024 @ 21:47:
[...]
Omdat we vanmiddag 70K hebben bereikt, hier een 70K-hunk voor jou:
[Afbeelding]
there will be a fair chunk of patches coming in Solana 1.18
— mert | helius | hSOL (@0xMert_) 7 april 2024
Everyone is asking for ETA:
This is scheduled for April 15th
(there might be fixes that land before that but 15th is a bit safer to aim for)
Word ik onderdrukt of zij? Nu weet ik nog niet wat ik moet kiezenFrambozenTaart schreef op zondag 7 april 2024 @ 21:09:
[...]
Tussenstand:
[Afbeelding]
https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw
Haha die was voor @resusaapje!Stokstaart schreef op zondag 7 april 2024 @ 22:30:
[...]
Word ik onderdrukt of zij? Nu weet ik nog niet wat ik moet kiezen![]()
[Afbeelding]
Maar ik denkt dat dit voor hem de druppel was en hij meteen uitgeput naar bed is gegaan.
Ik ben niet alleen! Kijk om je heen! Enz.FrambozenTaart schreef op zondag 7 april 2024 @ 22:32:
[...]
Haha die was voor @resusaapje!
Maar ik denkt dat dit voor hem de druppel was en hij meteen uitgeput naar bed is gegaan.
Uitgeput naar bed met 1g paracatamol wegens hernia. Doet meer pijn dan jouw uitdagingen.
Keuzes keuzes...
Te vroeg winst pakken is geen fout maar de enige manier on structureel geld te verdienen.
Yes, zie de berichten van afgelopen week en vanochtendtroje schreef op zondag 7 april 2024 @ 23:22:
Net satoshi radio’s laatste podcast geluisterd. Vlugge Japie kwam langs?
Zet de moeilijke stap, Praat over je gevoelens, Verstop ze niet, Deel ze met de juiste personen
B2 in ieder geval niet.troje schreef op zondag 7 april 2024 @ 23:22:
Net satoshi radio’s laatste podcast geluisterd. Vlugge Japie kwam langs?
Dingen als Games & Music enzo | En 3D/AI/PS hier | CivitAI Models en Prompts
Jij bent geen “Alpha male” , echte mannen noemen het 1000 milligram.resusaapje schreef op zondag 7 april 2024 @ 22:55:
[...]
Ik ben niet alleen! Kijk om je heen! Enz.
Uitgeput naar bed met 1g paracatamol wegens hernia. Doet meer pijn dan jouw uitdagingen.
Keuzes keuzes...
Maargoed, een Paracetamol doet volgens mij ook niet zoveel bij een hernia
nee paracetamol werkt idd, niet, ook zakjes van 600mg ibu merk je nul van. Ik ging toen der tijd rap door aan de tramadol. Daar word je vooral helemaal koekwaus van als je er 3 naar binnen werkt. Pijn iets van 5% minder.elektriekert schreef op maandag 8 april 2024 @ 07:45:
[...]
Jij bent geen “Alpha male” , echte mannen noemen het 1000 milligram.
Mix je dat vervolgens met longdrink glazen pure rum, dan kom je de nacht wel weer door
:fill(white):strip_exif()/f/image/quAbgn9XJLyJZSel2jGnCRSc.png?f=user_large)
Perceptie. Daar draait het om... en die is op dit moment enorm aan het verschuiven. "Adoptiecampagne". HODL.
Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
Een hernia moet je er gewoon uit trainen terwijl je op een bij kauwt.elektriekert schreef op maandag 8 april 2024 @ 07:45:
[...]
Jij bent geen “Alpha male” , echte mannen noemen het 1000 milligram.
Zit trouwens wel een kern van waarheid in
https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw
Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)
Coldcat schreef op maandag 8 april 2024 @ 09:07:
Mooi consolideren rond dit niveau!
:strip_exif()/f/image/ImHYYBxJlkC62TReUDIuQyJU.png?f=user_large)
Gaat inderdaad lekker!
Laderen zeg je? Shorts en longs zijn goed geladderd.
:fill(white):strip_exif()/f/image/m70e9h2KPHJQYVqUnSkGQjCf.png?f=user_large)
ik verwacht een wick naar 68.5k en dan upppppppppp optijd voor de USA markt
en als je het niet weet:
Kop = Omhoog
Munt = Omlaag
Kop of Munt By Google
edit: Heb kop gegooid.
[ Voor 10% gewijzigd door Aeronaut op 08-04-2024 09:29 ]
[ Voor 98% gewijzigd door Gelukszoekr op 08-04-2024 09:38 ]
Dacht ik zal ook even stemmen, toch niet gedaan, zou zonde zijn van je stats...FrambozenTaart schreef op zondag 7 april 2024 @ 21:09:
[...]
Tussenstand:
[Afbeelding]
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
Hmm, maybe not?Aeronaut schreef op maandag 8 april 2024 @ 09:19:
[...]
ik verwacht een wick naar 68.5k en dan upppppppppp optijd voor de USA markt
Wat een ijzersterk stuk speculatieve techniek.
70k is de nieuwe 6k.
¯\_(ツ)_/¯Guere schreef op maandag 8 april 2024 @ 09:39:
[...]
Hmm, maybe not?Als we echt >72k gaan kan het vanwege de enorme hoeveelheid leverage heel erg hard gaan.
bovenste eerste trede gepakt.
Ik wil graag een speciale babe met BTC theme (en uiteraard de letters 100K). Kan ik die ergens door AI laten genereren? Wie kan mij op weg helpen?
@FrambozenTaart Jij mag hem uiteraard ook voor je rekening nemen als OG meme koning!
[ Voor 15% gewijzigd door BTC100K2021 op 08-04-2024 09:52 ]
brothermaynard schreef op maandag 8 april 2024 @ 09:47:
als er nog short posities rond 71k zitten dan kan het idd heel vlot gaan door panic buys of liquidaties.
ga zo door zou ik zeggen
nothing stops this train
help me even dit kaartje begrijpen... De groen balken zijn leverage posities? dus boven de koers: shorts, onder de koers: longs? die 'vervallen' als de koers geraakt wordt? Of zijn alle groen balke long posities die geopend worden op de betreffende koers?
Ik ging deze net posten. I shit you not
Gewoon doen, kwantiteit boven kwaliteit!
Dit topic is gesloten.
![]()
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
- Relevante & inhoudelijke berichten die ook voor anderen interessant zijn horen in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 (Zie ook dit bericht over SC vs NK topic).
- Blijf on-topic, hypotheken en zonnepanelen zijn bijv. offtopic.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk en crypto gerelateerd. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
:strip_exif()/f/image/x5iB8N0VSR2PEYsylGGxe9U6.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/YeVr5JaHbJIzN5KL6UyaDAqN.webp?f=fotoalbum_large)
/f/image/0TdbOiwoFE4rmlY7CgnWhHM7.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/s73CL1Zx0rHvrGPBUWmw9T6k.png?f=fotoalbum_large)
:fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/Zl9wyBG3YgGZHnJRaHvUSnxh.gif?f=user_large)
/f/image/hIIfy2ZfE1k0gNhkc6VuZHVN.png?f=fotoalbum_large)