[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #26 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 251 252 Laatste
Acties:
  • 1.121.152 views

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• 4x2
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22:06

4x2

lộn xộn quá

Fear&greed dramatisch, nu.nl artikel dat het ingestort is, bijna september, nu is er enkel een trigger nodig zoals een geschifte democraat die een stukje neus van Harris afschiet en ze vervolgens zegt dat crypto fantastisch is.

Komt goed, denk ik..

leeg

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Topicstarter
gebruikershaes schreef op maandag 5 augustus 2024 @ 06:55:
Mijn god wat ben ik dom geweest om hier mee te lezen en al het hopium te snuiven. Wilde bij 70k er uit maar iedereen zat 100k te roepen. Nou boehoe dure les.
Iedereen heeft de voorkeur voor positieve moonboy berichten, zo werkt het nou eenmaal. Er zijn hier echter ook genoeg realistische berichten te vinden die een ander beeld laten zien, het is maar net welke je er zelf uitpikt.

Replace fear of the unknown with curiosity | 36 (+16 incoming) kWh thuisaccu | 2 EV's: 136 kWh capaciteit | 10.660 Wp zonnepanelen

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Laatste yolo dca op 49k ook gehit.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/kL4udmheRilnEBp7z4CnNnaM_3I=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/lY9KCFhAGv025mCU0JDbiN1x.gif?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online
Ik hou van schommelen. Geeft een heerlijk vredig gevoel O+

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twit
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 10-06 14:45
Ik pak een dagje vrij. Dit is een veel te mooie dag om grafiekjes, scoial media en wappies die uit alle hoeken en gaten gekropen komen te bewonderen.. En ja ook mijn portfolio is rekt (categorie half huis..) dus het is zeker geen vrolijk ramptoerisme, meer dat je dit soort dagen dat de wereldwijde economie zich even reset niet iedere dag meemaakt.

gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dehardstyler
  • Registratie: Oktober 2012
  • Nu online
4x2 schreef op maandag 5 augustus 2024 @ 08:56:
Fear&greed dramatisch, nu.nl artikel dat het ingestort is, bijna september, nu is er enkel een trigger nodig zoals een geschifte democraat die een stukje neus van Harris afschiet en ze vervolgens zegt dat crypto fantastisch is.

Komt goed, denk ik..
That's the spirit! :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
HollovVpo1nt schreef op maandag 5 augustus 2024 @ 08:10:
Dit wilden jullie toch? Pleister er af? Kopen dan. Laat me raden, het wordt weer wachten tot 't nog lager gaat?
De long loopt:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/DXJ9_2SfPiFcDAkU2TcJCZJbrPs=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/3GKgsTYxavTjr7pFbbMNxRXK.png?f=user_large

Al verwacht ik wel dat het nog wat lager zal gaan en ik deze met verlies moet sluiten.

Reden van instappen? Zie: Taro in "[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3"

Replace fear of the unknown with curiosity | 36 (+16 incoming) kWh thuisaccu | 2 EV's: 136 kWh capaciteit | 10.660 Wp zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
gebruikershaes schreef op maandag 5 augustus 2024 @ 06:55:
Mijn god wat ben ik dom geweest om hier mee te lezen en al het hopium te snuiven. Wilde bij 70k er uit maar iedereen zat 100k te roepen. Nou boehoe dure les.
Daarom DCA en nooit binnen 6 maanden je hele fortuin wegduwen :Y

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wispe
  • Registratie: September 2019
  • Niet online
4x2 schreef op maandag 5 augustus 2024 @ 08:56:

Komt goed, denk ik..
We hebben de effecten van de halving nog niet gezien. Nog ca. 60 dagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
Taro schreef op maandag 5 augustus 2024 @ 08:58:
[...]

De long loopt:
[Afbeelding]

Al verwacht ik wel dat het nog wat lager zal gaan en ik deze met verlies moet sluiten.

Reden van instappen? Zie: Taro in "[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3"
Ik vind het knap dat je het durft :)

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrlemons
  • Registratie: Februari 2024
  • Laatst online: 03-11-2024
Knip

[ Voor 96% gewijzigd door Taro op 05-08-2024 09:13 ]

Lemons are sour, Bitcoin is sweet, when life gives you both, you're in for a treat!

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 23:26
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Zq042IntxMTOWjs4piFp-RbkHb4=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/cz1vSl0sdoLe1qZIExpiNgf3.jpg?f=fotoalbum_large

Had even getwijfeld... maar toch aangetrokken.

Wen moon? :-(

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4x2
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22:06

4x2

lộn xộn quá

Inleg is er al bijna 4 jaar uit (+ een flufje winst waarvan een lambo gekocht is)
Ik geloof het wel :+

leeg

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• paul-s83
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 06:33
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/mdDRav7sn4hd7ae4VprRDjF5rDU=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/ga6LRlkO8ZSNKea1YKif159X.jpg?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchCrownNL
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 10-06 12:20

Gaat lekker :z

Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 22:11

knakworst

Get more sats!

ASML, ASMI, BESI nog geen prijs bij beursopening. Dat belooft niet veel goeds.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• sh4d0wman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 04:35

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

@Pelox blijf eens liggen, volgens mij gaan we nu stabiel. Sta straks eens langzaam op.... Wat je verder ook doet, DUIK NIET!! :+

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 23:26
sh4d0wman schreef op maandag 5 augustus 2024 @ 09:02:
@Pelox blijf eens liggen, volgens mij gaan we nu stabiel. Sta straks eens langzaam op.... Wat je verder ook doet, DUIK NIET!! :+
We mogen gelukkig niet duiken... mijn kinderen werden al op de vingers getikt door de lifeguard.

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
knakworst schreef op maandag 5 augustus 2024 @ 06:59:
@Taro 1000. Tijd voor een nieuw topic waarin we de 100k opzoeken :p
Klopt, we gaan verder in deel #27, waar we of 6 cent of 420k gaan zien: [SC] Cryptocurrency Slowchat topic #27.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tomtom901
  • Registratie: Maart 2010
  • Nu online

tomtom901

Moderator General Chat
sh4d0wman schreef op maandag 5 augustus 2024 @ 08:55:
[...]

@tomtom901 trade je voor ons een Lambo wagenpark bij elkaar? O+ We vinden je een geweldige mod!
Kunnen we met zijn allen in stijl door een MadMax landschap tuffen.
Doe mijn best, maar moet mijn aandacht verdelen over BTC en stocks. Pittige markt zo.
Pagina: 1 ... 251 252 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
  • Relevante & inhoudelijke berichten die ook voor anderen interessant zijn horen in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 (Zie ook dit bericht over SC vs NK topic).
  • Blijf on-topic, hypotheken en zonnepanelen zijn bijv. offtopic.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
  • Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
  • Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk en crypto gerelateerd. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!